(Więcej Informacji)
Po długich pracach nad naszym projektem Valium.pl przyszedł czas na ukazanie prezentacji,
która istotnie pogłębi waszą wiedzę na temat serwera.
Mamy nadzieję, że projekt przypadnie wam do gustu, a jego poniższa ekspozycja zachęci do rozpoczęcia rozgrywki.
Miłej lektury!
Typ Serwera - Medium/Hard
Maksymalny Poziom Postaci - 120
Maksymalny Poziom Zwierzaka - 120
Punkty Statusu - 105
Strona: https://valium.pl/
Rejestracja: -
Pobierz: -
Forum: https://forum.valium.pl/
FP: https://www.facebook.com/ValiumMt2/
TeamSpeak3: ts.valium.pl
Na start otrzymujemy ekwipunek+6 (ulepszacze na +7/8/9 zostały zmienione),
Kostium ucznia na 3 dni (czas upływa nawet, gdy nie ma nas w grze),
Wierzchowca (+10% na potwory) na 10 godzin (czas leci tylko podczas jazdy) oraz nieskończoną pelerynkę.
Buty na 75 poziom można również zdobyć z Beran-Setaou.
Ogniste Buty (przedmiot na 90-100 poziom) - są to buty typowo do PvM. Do ich wytworzenia potrzeba
4 pary różnych butów na 75 poziom +9:
Buty Qilina+9,
Kozaki Glorii+9,
Buty Zimorodka+9,
Buty Euforii+9,
oraz Milowy Kamień, który wytwarzamy.
Z butów, które umieścimy na slocie "Buty do absorpcji" pobiera nam bonusy do nowo powstałych Ognistych Butów.
Na wytworzenie butów jest 100%.
Buty Oceanu (przedmiot na 110 poziom) - są to buty typowo do PvP. Do ich wytworzenia potrzeba
4 pary różnych butów na 75 poziom +9:
Buty Qilina+9,
Kozaki Glorii+9,
Buty Zimorodka+9,
Buty Euforii+9,
oraz Milowy Kamień, który wytwarzamy.
Z butów, które umieścimy na slocie "Buty do absorpcji" pobiera nam bonusy do nowo powstałych Butów Oceanu.
Na wytworzenie butów jest 100%.
Na serwerze występuje 7 pasów: 4 do PvM oraz 3 do PvP
PVM:
Pas Lniany (30 poziom) - do zdobycia z Pajęczej Przełęczy
Pas Skórzany (50 poziom) - do zdobycia z Żabiej Doliny
Pas Przepychu (75 poziom) - wytwarzanie u Kowala
Pas Mądrości (100 poziom) - przerabianie z Pasa Przepychu
PVP:
Pas Króla (55 poziom) - do zdobycia z Żabiej Doliny
Pas Mroku (85 poziom) - wytwarzanie u Kowala
Pas Runiczny (110 poziom) - przerabianie z Pasa Mroku
Hełmy na 80 poziom można również zdobyć z Beran-Setaou.
Tarcza Trzech Władców jest tarczą do PvM. Wytwarza się ją z 4 różnych tarcz na poziom 61 +9
oraz 10 .
Tarcza Tytanów
Tarcza Tytanów jest tarczą wojenną. Jedyną opcją jej zdobycia jest Szkatułka Gobliniego Imperatora
(Legendarny Boss z mapy Goblińskie Moczary).
Ulepszanie jej należy do jednego z najcięższych i wymaga ulepszaczy z Dungeonu Gildyjnego, gdzie przepustką
są Punkty Wypraw (dostępne tylko i wyłącznie z udziału w wojnach).
Na serwerze nie dropi "normalna" biżuteria. Zamiast niej można zdobyć Bezimienną Biżuterię, z której można wytworzyć
"klasyczną" biżuterię.
Przetopy można zdobyć z Górskiej Kopalni (więcej informacji w opisie tego dungeonu),
poniżej znajdują się przetopy z których możemy wytworzyć biżuterię.
Poniżej zostało przedstawione przykładowe tworzenie kolczyków ebonitowych:
Diamenty klasycznie służą do zrobienia slotów na przetopy.
Na naszym serwerze są 4 "rodzaje" broni ze średnimi obrażeniami oraz obrażeniami umiejętności.
Żadnej z nich nie przerabia się wyżej.
Bronie na 30 poziom można zdobyć z wszystkich "bestów" oraz Pajęczej Przełęczy
Bronie na 50 poziom można zdobyć z szkatułek takich bossów jak: Reinkar Ezot Przyw., Wódz Orków oraz Królowa Pająków
Bronie na 65 poziom można zdobyć z Baronównej Pająków
Bronie na 75-85 poziom można zdobyć z Umarłego Rozpruwacza oraz Niebieskiej Śmierci
Bronie na 30 poziom:
Bronie na 50 poziom:
Bronie na 65 poziom:
Bronie na 75-85 poziom:
Uszlachetnienia możemy umieścić w broniach na 75 poziom, oraz zbrojach na 75-85 poziom (tzw. Specjałki do expa)
- wytwarza się u Handlarza Bronią i dodaje bonus +1% silny przeciwko potworom, maks. 15%
- wytwarza się u Handlarza Zbroją i dodaje bonus +1% odporności na potwory, maks. 7%
Na naszym serwerze konia rozwija się poprzez czytanie medali konnych. Działa to na zasadzie identycznej
jak czytanie ksiąg umiejętności. Żadna z możliwości natychmiastowego ulepszenia poziomu Konia nie jest dostępna w naszym ItemShopie.
Medale konne można czytać co sekundę.
1-11 poziom konia - po 1
12-21 poziom konia - po 2
Na wyszkolenie umiejętności z poziomu "M" na poziom "G" potrzeba
30 pomyślnie przeczytanych instrukcji. Na instrukcję działają oraz
z "M1" na "M2" - 1 Instrukcja
z "M2 na "M3" - 1 Instrukcja
z "M3" na "M4" - 2 Instrukcje
z "M4" na "M5" - 2 Instrukcje
z "M5" na "M6" - 3 Instrukcje
z "M6" na "M7" - 3 Instrukcje
z "M7" na "M8" - 4 Instrukcje
z "M8" na "M9" - 4 Instrukcje
z "M9" na "M10" - 5 Instrukcji
z "M10" na "G1" - 5 Instrukcji
z "G1" do "P" - po 1 na każdy poziom
Kamienie Duchowe oraz Duchowe Diamenty czytamy co 24h - działają na nie
- 25 % na wejście
- 40 % na wejście
Polimorfię oraz dowodzenie czytamy co 1 godzinę.
Działają na nie oraz
Polimorfia
od 0 pkt do "M1" - 20 ksiąg
od "M1" do "G1" - 30 ksiąg
od "G1" do "P" - 55 ksiąg
Dowodzenie
od 0 pkt do "M1" - 20 ksiąg
od "M1" do "G1" - 30 ksiąg
od "G1" do "P" - 55 ksiąg
Bonusy dla grupy przy dowodzeniu na poziomie "P":
- wartość ataku +97 (można dać dwóm członkom na raz)
- szybkość ataku +16%
- 2987 pż
- czas trwania +61
- silny przeciwko potworom +11%
- odporność na potwory +7%
Umiejętności pasywne (bazujące na naszych osiągnięciach) polegają na rozwijaniu naszych "pasywek" poprzez zabijanie
potworów, metinów, bossów i ludzi oraz ilości ukończonych dungeonów.
Maksymalny poziom tych umiejętności to "M1"
Zwierzaka otrzymujemy na start (nie jest on w formie przedmiotu - nie ma możliwości odwołania zwierzaka). Dodatkiem dla naszego
towarzysza jest "nakładka", która zmienia wygląd oraz daje dodatkowe bonusy.
Maksymalny poziom peta wynosi 120.
Zwierzak posiada 12 umiejętności, które można rozwinąć aż do poziomu "P".
Istotnym przedmiotem potrzebnym w rozwoju naszego peta jest Karma Zwierzaka - , którą można
zdobyć głównie z metinów. Przedmiot ten służy do zwiększania Punków Lojalności.
Punkty Lojalności są potrzebne do rozwinięcia umiejętności z 0 pkt na poziom "M1"
oraz od poziomu "G1" do poziomu "P" (Punkty Lojalności działają jak dodatnie punkty rangi, które w przypadku normalnej postaci
potrzebne są na rozwój umiejętności z poziomu "G1" do "P").
Od 0 pkt umiejętności do poziomu "M1" potrzeba 10 punktów umiejętności.
Od poziomu "M1" do poziomu "G1" potrzeba po 1 pomyślnie przeczytanej książce
Od poziomu "G1" do poziomu "P" potrzeba po 1 pomyślnie przeczytanym Kamieniu Zwierzaka
Na ilość zdobywanego doświadczenia nie ma wpływu żaden czynnik zewnętrzny, takie jak: PD, Grupa, Książka Lidera itp.
Item-Shop znajduję się w grze. Zakup VIPów oraz SM odbywa się na naszej stronie.
Na naszym serwerze w Item-Shopie NIE ZNAJDZIECIE takich przedmiotów jak: Kamienie Duszy, Zaczarowania Przedmiotu, Zwoje
Egzorcyzmu, Rady Pustelnika, Perły, Małże, Szkatułki, Koń, Medal Konny, Zwoje Błogosławieństwa czy Magiczne Kamienie.
Mapa Teleportacji znajduje się pod klawiszem TAB.
Umożliwia ona szybką podróż na większość lokacji.
Na naszym serwerze większość map została odświeżona - zrobiona na nowo zachowując w pewnym sensie
kształty i klimat ich pierwowzorów.
Na Nieznanej Krainie znajdziemy ziemie gildii oraz wejście na Górską Kopalnie (dungeon na przetopy). Jest to
jedyna lokacja z możliwością łowienia ryb.
Małpi Gaj jest jedynym (za wyjątkiem misji) źródłem medali konnych. Na mapie zostały rozmieszczone potwory z wszystkich trzech
lochów (trzy poziomy trudności) co oznacza, że możemy na niej zdobywać Medale Konne zarówno na 20 poziomie postaci, jak i 61.
Dolina Orków została odświeżona, respią się na niej metiny: Duszy oraz Cienia.
Bossy, które możemy tam spotkać to Wódz Orków oraz Pradawny Wódz Orków.
Znajduje się tam również wejście na Mistyczne Wzgórze.
Pustynia Yongbi pozostała niezmieniona, respią się na niej metiny: Duszy, Cienia oraz Twardości.
Bossy, które możemy tam spotkać to Olbrzymi Żółw oraz Pradawny Żółw.
Znajduje się tam również wejście na Pajęczą Przełęcz.
Wygląd Świątyni Hwang pozostał bez zmian. Na tej mapie respią się Metiny Diabła oraz Metiny Upadku,
dodatkowo znajduje się tam wejście na dwa dungeony: Żabia Dolina oraz Diabelskie Katakumby.
Góra Sohan została odświeżona, respią się na niej metiny: Twardości oraz Śmierci.
Bossy, które możemy tam spotkać to Dziewięć Ogonów oraz Pradawne Dziewięć Ogonów.
Znajduje się tam również wejście na Lodową Wieżę.
Ognista Ziemia została odświeżona, respią się na niej metiny: Morderstwa.
Bossy, które możemy tam spotkać to Ognisty Król oraz Pradawny Ognisty Król.
Wygląd Lochu Pająków v1 pozostał bez zmian.
Boss, którego można tam spotkać to Królowa Pająków.
Wygląd Lochu Pająków v2 pozostał bez zmian.
Standardowe expowisko, na którym najszybciej można wbić 75 poziom.
Odświeżona wersja klasycznego Lasu Duchów. Na mapie występują metiny: Pung-Ma oraz Ma-An.
Boss występujący na tej mapie: Olbrzymi Duch Drzewa.
Jest to pierwsze źródło zdobycia krwistych kamieni.
Odświeżona wersja klasycznego Czerwonego Lasu. Na mapie występują metiny Tu-Young oraz Jeon-Un.
Boss występujący na tej mapie: Władca Duchów Drzew.
Z metinów na tej mapie dropią Pierścienie Doświadczenia na 1 godzinę,
jest to pierwsza lokacja gdzie możemy je zdobyć.
Klasyczna mapa z PLa, dostępna od 75 poziomu, gdzie expi się do 95 poziomu.
Znajdziemy tam legendarnego bossa - Silną Lodową Wiedźmę.
Klasyczna mapa z PLa, dostępna od 75 poziomu, gdzie expi się do 95 poziomu.
Mapa jest trudniejsza niż poziom 1, lecz jest szybszą opcją wbicia poziomu.
Znajdziemy tam dwa rodzaje Generałów: Yonghan oraz Huashin,
z których możemy zdobyć Kręte Klucze potrzebne na wejście do Komnaty Smoka.
Goblińskie Moczary są dostępne od 95 poziomu, na tej mapie expi się do 107 poziomu.
Archipelag Gnolli jest dostępny od 107 poziomu, na tej mapie expi się do maksymalnego poziomu.
Na każdy dungeon potrzebna jest minimalnie 2-osobowa grupa.
Każdy członek grupy musi posiadać ze sobą przepustkę.
Poziom: 25-40
Przepustka: Pustynna Przepustka
Opis: Początkowy dungeon zarobkowy, z ciekawszych rzeczy do zdobycia są bronie na 30 poziom oraz Pas Lniany.
Poziom: 3 wersje na - 30-54 poziom, 55-74 poziom, 75-95 poziom
Przepustka: brak
Opis: Na Górską Kopalnię można wejść 3 razy w ciągu dnia bez limitu czasowego, każde kolejne wejście jest możliwe co 2 godziny.
Jest to jedyne źródło przetopów do biżuterii (nie licząc misji).
Poziom: 40-55
Przepustka: Mistyczna Przepustka
Opis: Dungeon zarobkowy
Poziom: 40-120
Przepustka: Przepustka
Opis: Jedyny dungeon, z którego można zdobyć bronie na 75 poziom.
Poziom: 55-65
Przepustka: Żabia Przepustka
Opis: Dungeon zarobkowy, z ciekawszych rzeczy do zdobycia są: Pas Skórzany oraz Pas Króla.
Poziom: 65-80
Przepustka: Lodowa Przepustka
Opis: Dungeon zarobkowy, możliwość zdobycia Pereł oraz Magicznego Kamienia.
Poziom: 80-100
Przepustka: Zasuszona Głowa
Opis: Dungeon zarobkowy, jest możliwy do wykonania w mniejszej grupie, źródło
przedmiotów do badań Seon-Pyeonga.
Poziom: 85-110
Przepustka: Kręty Klucz
Opis: Dungeon, z którego można zdobyć ulepszacze wymagane na przerobienie ekwipunku na poziom 80+ oraz
buty na 75 poziom i hełmy na 80 poziom.
Poziom: 100-120
Przepustka: Trytońska Przepustka
Opis: Dungeon zarobkowy, jest możliwy do wykonania w mniejszej grupie, źródło
przedmiotów do badań Seon-Pyeonga.
Poziom: 110-120
Przepustka: Mantykorska Przepustka
Opis: Dungeon zarobkowy, jest możliwy do wykonania w mniejszej grupie, źródło
przedmiotów do badań Seon-Pyeonga.
Poziom: 115-120
Przepustka: Jotuńska Przepustka
Opis: Dungeon stworzony z myślą o wieloosobowych grupach, wymagający bardzo silnych i różnorodnych postaci.
Głównym bossem na tym dungeonie jest Jotun-Thrym, z którego lecą potrzebne ulepszacze do setu PvP na +7/8/9.
Na naszym serwerze występuje specjalny dungeon gildyjny, na który możemy wejść za Punkty Wypraw.
Punkty Wypraw możemy zdobyć tylko i wyłącznie za udział w wojnach. To, jaką ilość
punktów dostaniemy zależy od wyniku wojny - nie tylko ma znaczenie wygrana i przegrana.
Sposób naliczania punktów jest skomplikowany, ma na celu wyeliminowanie w jak największym stopniu
"sztuczne nabijanie" punktów (więcej szczegółów na ten temat znajduje się niżej).
Dungeon charakteryzuję się nietypowym dropem - jedną z unikatowych rzeczy do zdobycia
są ulepszacze na Tarczę Tytanów (tarcza wojenna) +7/8/9 oraz znaczna ilość przedmiotów na budowę NPC gildyjnych.
Dungeon jest podzielony na 3 wersje poziomowe:
55-74, 75-94, 95-120
Na naszym serwerze istnieje możliwość powrotu na dungeon.
Od momentu wyjścia z dungeonu mamy 3 minuty na ponowne wejście. Po upłynięciu tego czasu powrót staje się niemożliwy.
Zwoje Polimorfii można użyć tylko i wyłącznie,
gdy jesteśmy przemienieni w marmur polimorfii.
Zwoje dzielą się na 3 poziomy, które warunkuje rozwój umiejętności pasywnej - Polimorfii.
Zwoje Polimorfii działają przez 30 sekund. Na jednym marmurze możemy użyć tylko jeden Zwój Polimorfii.
Wytwarza się je u Valtira w Nieznanej Krainie.
Łowienie polega na kliknięciu Spacji tyle razy, ile wyświetla informacja na czacie.
Poprzez łowienie rozwijamy umiejętność "Łowiectwo", której coraz to wyższe poziomy dają nam możliwość zdobycia coraz to
lepszych przedmiotów.
Łowić ryby można tylko i wyłącznie na mapie, jaką jest Nieznana Kraina.
Poziom Wędki zwiększa szansę na pomyślne wyłowienie.
Za każde pomyślne wyłowienie otrzymujemy Symbol Rybaka.
Za 100 Symboli mamy możliwość spróbowania swego szczęścia u Rybaka w Kole Losu.
Do zdobycia są bardzo cenne przedmioty, takie jak chociażby Kupon SM.
Najrzadszym, najcenniejszym przedmiotem z wyżej wymienionej loterii jest Pierścień Śmiertelnej Mocy.
Jest to pierścień klasowy, możliwy do zdobycia tylko i wyłącznie z loterii u Rybaka.
Jego bonusy przedstawiają się następująco:
Pierścień Śmier. Mocy
- Max PŻ: +2000
- Odporność na Ninja: 5%
- Odporność na Szamanów: 5%
Umiejętność Górnictwo rozwijamy poprzez wydobywanie rudy.
Na naszym serwerze klasyczne żyły zostały zastąpione jedną - Żyłą Mithrilu.
Wydobywana z niej Ruda Mithrilu jest bardzo wartościowa.
Potrzebna jest na wytworzenie istotnego ulepszacza - Mithril.
Stanowi on również przepustkę na Koło Losu znajdujące się u npc, jakim jest Valtir.
Najcenniejszą do zdobycia rzeczą jest Pierścień Siły Woli.
Jest to pierścień klasowy, możliwy do zdobycia tylko i wyłącznie z loterii u Valtira.
Jego bonusy przedstawiają się następująco:
Pierścień Siły Woli:
- Max PŻ: +2000
- Odporność na Wojowników: 5%
- Odporność na Sura: 5%
Wykrywacz Mithrilu - służy do lokalizowania Żył Mithrilu na mapie,
analogiczne działanie jak Wykrywacz Kamieni Metin.
Kilof - do zdobycia z Górskiej Kopalni na przedziale poziomowym 35-54.
Im wyższy poziom Kilofa tym większa szansa na pomyślne wydobycie rudy mithrilu.
Na powyższym screenie zostały przedstawione perfekcyjne kombinacje bonusów.
Alchemia na poziomie legendarnym posiada 2 stałe bonusy oraz od 2 do 3 mieszalnych bonusów, czyli łącznie 5.
Każdy kamień jest tak samo trudny do zdobycia oraz posiada taką samą ilość "wartościowych" bonusów
oraz tych "słabszych" - pula bonusów mieszalnych wynosi 5.
Odłamki Smoczego Kamienia można zdobyć z wszystkich potworów, a cor draconis od surowych aż po antyczne
z bossów oraz dungeonów.
Szansa na wyciągnięcie założonego kamienia wynosi 30%, z użyciem przedmiotu: Smocze Cęgi
szansa na pomyślne wyciągnięcie kamienia wzrasta do 80%
Czas alchemii odnawiamy Eliksirem Czasu
Bonusy Mieszalne (podane wartości bonusów są na stopniu jakości: Wyborny +6):
Wartość Magicznego Ataku: +72
Obrażenia Umiejętności: 12%
Odporność na Obrażenia Umiejętności: 18%
Odporność na Trucizny: 18%
Maks. PE: +18%
Wartość Ataku: +240
Obrona: +120
Średnie Obrażenia: 12%
Odporność na Obrażenia: 18%
Szybkość Ataku: +12%
Max PŻ: +3600
Maks. PŻ: +18%
12% obrażeń będzie dodanych do PŻ
Szansa na odzyskanie PŻ: 6%
Regeneracja PŻ: +12%
Silny przeciwko Ludziom: 6%
Silny przeciwko postaciom fizycznym: 12%
Silny przeciwko postaciom magicznym: 12%
Szybkość Ruchu: +18%
Odporność na Błyskawice: 24%
Silny przeciwko Potworom: 18%
Szansa na przeszywające uderzenie: +18%
Odporność na Magię: 12%
Odporność na Ogień: 24%
Szansa na Odbicie Ciosu: 12%
Szansa na cios krytyczny: 18%
Szansa na blok ciosów: 12%
Szansa na uniknięcie strzały: 12%
12% obrażeń będzie dodanych do PE
Odporność na Wiatr: 24%
- Została dodana specjalna misja na stworzenie gildii, która wymaga współpracy kilku osób.
- Została znacząco zwiększona ilość doświadczenia wymaganego na każdy poziom gildii.
- Kolejno za 5, 10, 15, 20 zdobyty poziom gildia i jej członkowie otrzymują bonusy:
+15% na podwójną ilość yang,
+10% punktów doświadczenia,
+3% na potwory,
+3% na ludzi.
- Został dodany Dungeon Gildyjny z opłacalnymi przedmiotami do zdobycia - ulepszacze na +7/8/9 Tarcze Wojennej
(do zdobycia tylko i wyłącznie z tego dungeonu) oraz przedmioty potrzebne na rozbudowę
Ziemi Gildii w znacznej ilości.
- Dodano za udział w wojnach punkty wypraw, które umożliwiają wejście na Dungeon Gildyjny.
- Wprowadzono szereg zmiany zapobiegających wszelkiego "ustawiania" wojen gildii np. "Rejestracja Gildii" -
każda nowa gildia jest niezarejestrowana, pozbawiona jest kilku podstawowych praw, np. udziału w wojnach.
- Umiejętności Gildyjne działają na innej zasadzie niż klasycznie. Ciągłe działanie - nie trzeba ich "odpalać".
Po wykupie Ziemi Gildii u Agenta Nieruchomości, możemy stworzyć NPC: jednego z trzech kowali,
oraz do wyboru jednego z dwóch dodatkowych: Alchemik lub Inżynier.
Kowala można rozbudować do 15 poziomu, a NPC "dodatkowe" można rozbudować aż do 10 poziomu.
Poziom Gildii musi być większy lub równy poziomowi NPC.
Im wyższy poziom posiada NPC tym "lepsze" są oferowane przez niego usługi.
Warunki wykupu ziemi gildii:
- 10 poziom gildii
- 2 won
Koszt postawienia Budynku Głównego, który umożliwia budowę NPC gildyjnych:
- 200
- 1 won
Brońmistrz - Bronie, Pasy, Buty
Płatnerz - Zbroje, Tarcze, Hełmy
Jubiler - Naszyjniki, Kolczyki, bransolety
Kowale gildyjne działają na zasadzie ulepszonego Magicznego Kamienia, co oznacza że przy
niepomyślnym ulepszaniu przedmiot nie znika oraz nie redukuje się jego poziom.
Im wyższy poziom Kowala gildyjnego tym zwiększa się szansa na pomyślne ulepszenie przedmiotu.
Maksymalny poziom kowala gildyjnego to 15.
Kowal w zależności od poziomu na jaki jest przedmiot wymaga dodatkowe przedmioty do ulepszania, takie jak:
5x , 3x , 1x , 2x , 3x
Wymagane dodatkowe ulepszacze dla przedmiotów o poziomie 1-50 - 5x
Wymagane dodatkowe ulepszacze dla przedmiotów o poziomie 51- 74 - 3x
Wymagane dodatkowe ulepszacze dla przedmiotów o poziomie 75-89 - 1x
Wymagane dodatkowe ulepszacze dla przedmiotów o poziomie 90-104 - 2x
Wymagane dodatkowe ulepszacze dla przedmiotów o poziomie 105-120 - 3x
Korzyści dla osoby korzystającej z kowala:
1 poziom - +4% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
2 poziom - +4% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
3 poziom - +5% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
4 poziom - +5% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
5 poziom - +6% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
6 poziom - +6% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
7 poziom - +7% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
8 poziom - +7% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
9 poziom - +8% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
10 poziom - +8% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
11 poziom - +9% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
12 poziom - +9% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
13 poziom - +10% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
14 poziom - +10% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
15 poziom - +12% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
Przedmioty potrzebne na rozwój:
1 poziom - po 200 oraz 1 won
2 poziom - po 300 oraz 1 won
3 poziom - po 400 oraz 1 won
4 poziom - po 500 oraz 2 won
5 poziom - po 600 oraz 2 won
6 poziom - po 700 oraz 2 won
7 poziom - po 800 oraz 3 won
8 poziom - po 900 oraz 3 won
9 poziom - po 1000 oraz 3 won
10 poziom - po 1200 oraz 4 won
11 poziom - po 1400 oraz 4 won
12 poziom - po 1600 oraz 4 won
13 poziom - po 2000 oraz 5 won
14 poziom - po 2500 oraz 7 won
15 poziom - po 3000 oraz 10 won
Korzyści dla gildii:
1 poziom - 12% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
2 poziom - 14% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
3 poziom - 16% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
4 poziom - 18% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
5 poziom - 20% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
6 poziom - 22% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
7 poziom - 24% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
8 poziom - 27% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
9 poziom - 30% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
10 poziom - 33% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
11 poziom - 36% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
12 poziom - 39% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
13 poziom - 42% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
14 poziom - 45% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
15 poziom - 50% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
Alchemik gildyjny zwiększa szansę na pomyślne ulepszenie alchemii względem jego odpowiednika
w mieście pierwszym.
Maksymalny poziom alchemika gildyjnego wynosi 10.
Korzyści dla osoby korzystającej z alchemika gildyjnego:
1 poziom - +3% na pomyślne ulepszenie alchemii
2 poziom - +3% na pomyślne ulepszenie alchemii
3 poziom - +4% na pomyślne ulepszenie alchemii
4 poziom - +4% na pomyślne ulepszenie alchemii
5 poziom - +5% na pomyślne ulepszenie alchemii
6 poziom - +6% na pomyślne ulepszenie alchemii
7 poziom - +7% na pomyślne ulepszenie alchemii
8 poziom - +8% na pomyślne ulepszenie alchemii
9 poziom - +9% na pomyślne ulepszenie alchemii
10 poziom - +10% na pomyślne ulepszenie alchemii
Przedmioty potrzebne na rozwój:
1 poziom - po 200 oraz 1 won
2 poziom - po 400 oraz 2 won
3 poziom - po 600 oraz 3 won
4 poziom - po 800 oraz 4 won
5 poziom - po 1000 oraz 5 won
6 poziom - po 1200 oraz 6 won
7 poziom - po 1500 oraz 7 won
8 poziom - po 2000 oraz 8 won
9 poziom - po 2500 oraz 9 won
10 poziom - po 3000 oraz 12 won
Korzyści dla gildii:
1 poziom - 13% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
2 poziom - 16% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
3 poziom - 19% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
4 poziom - 22% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
5 poziom - 25% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
6 poziom - 30% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
7 poziom - 35% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
8 poziom - 40% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
9 poziom - 45% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
10 poziom - 50% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
Wraz z stworzeniem Inżyniera otrzymujemy dostęp do wytworzenia przedmiotów, których nie ma na serwerze. Można powiedzieć, że
pierwszy Inżynier wprowadzi sam w sobie mini-aktualizację.
Im wyższy poziom Inżyniera tym mamy większą szanse na wytworzenie przedmiotu.
Zwiększa się także ilość oferowanych przez niego przedmiotów.
Są to np. Mikstury Mądrości, Nowe Rosy, Sushi, Nowe Ryby itp.
Maksymalny poziom Inżyniera wynosi 10.
Korzyści dla osoby korzystającej z Inżyniera:
1 poziom - +3% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
2 poziom - +6% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
3 poziom - +9% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
4 poziom - +12% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
5 poziom - +15% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
6 poziom - +18% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
7 poziom - +21% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
8 poziom - +24% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
9 poziom - +27% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
10 poziom - +30% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
Przedmioty potrzebne na rozwój:
1 poziom - po 200 oraz 1 won
2 poziom - po 400 oraz 2 won
3 poziom - po 600 oraz 3 won
4 poziom - po 800 oraz 4 won
5 poziom - po 1000 oraz 5 won
6 poziom - po 1200 oraz 6 won
7 poziom - po 1500 oraz 7 won
8 poziom - po 2000 oraz 8 won
9 poziom - po 2500 oraz 9 won
10 poziom - po 3000 oraz 12 won
Korzyści dla gildii:
1 poziom - 13% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii
2 poziom - 16% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii
3 poziom - 19% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii
4 poziom - 22% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii
5 poziom - 25% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii
6 poziom - 30% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii
7 poziom - 35% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii
8 poziom - 40% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii
9 poziom - 45% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii
10 poziom - 50% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii
Kolejną misję dostajemy dopiero po ukończeniu poprzedniej. Gdy przedmiot oddany Biologowi jest niepoprawny, można od razu
oddać go kolejny raz, aż do momentu gdy przedmiot będzie prawidłowy. Po prawidłowo przyjętym przedmiocie
zostaje nałożony limit czasowy. Za misje dostaje się stałe bonusy.
Biolog i Seon-Pyeong działa niezależnie od siebie. Wszystkie przedmioty do Biologa
lecą niezależnie od tego czy mamy aktywowaną misję czy też nie.
Ilość: 10 sztuk
Czas: 1 godzina
Nagroda: +5% na potwory
Ilość: 15 sztuk
Czas: 2 godziny
Nagroda: +5% szybkości ataku, +1000 pż
Ilość: 15 sztuk
Czas: 2 godziny
Nagroda: +100 obrony
Ilość: 20 sztuk
Czas: 3 godziny
Nagroda: +75 wartości ataku
Ilość: 25 sztuk
Czas: 3 godziny
Nagroda: +10% szybkości poruszania się, +10% odporności na ataki fizyczne
Ilość: 30 sztuk
Czas: 4 godziny
Nagroda: +10% ataku fizycznego
Ilość: 40 sztuk
Czas: 4 godziny
Nagroda: +10% odporności na ludzi
Ilość: 50 sztuk
Czas: 5 godzin
Nagroda: +10% na ludzi
Ilość: 50 sztuk
Czas: 6 godzin
Nagroda: +10 do wszystkich statystyk
Ilość: 40 sztuk
Czas: 8 godzin
Nagroda: +5% średnich obrażeń lub +3% obrażeń umiejętności
Ilość: 30 sztuk
Czas: 10 godzin
Nagroda: +11% na ludzi lub +5% odporności na ludzi lub +10% na potwory
Kolejną misję dostajemy dopiero po ukończeniu poprzedniej. Gdy przedmiot oddany Seonowi jest niepoprawny, można od razu
oddać go kolejny raz, aż do momentu gdy przedmiot będzie prawidłowy. Po prawidłowo przyjętym przedmiocie
zostaje nałożony limit czasowy. Za misje dostaje się stałe bonusy.
Biolog i Seon-Pyeong działa niezależnie od siebie. Wszystkie przedmioty do Seona lecą
niezależnie od tego czy mamy aktywowaną misję czy też nie.
Ilość: 20 sztuk
Czas: 4 godziny
Nagroda: +50 wartości ataku lub +120 obrony lub +1100 pż
Do zdobycia z Azraela
Ilość: 20 sztuk
Czas: 8 godzin
Nagroda: +60 wartości ataku lub +140 obrony lub +1400 pż
Do zdobycia z Trytona
Ilość: 20 sztuk
Czas: 12 godzin
Nagroda: +85 wartości ataku lub +60 wartości magicznego ataku lub +2000 pż
Do zdobycia z Martyaxwara
Eliksiry Poszukiwacza zwiększają szansę o 25% na pomyślne przyjęcie przedmiotu w misjach u Biologa oraz Seon-Pyeonga.
Nie redukują one czasu potrzebnego na kolejne przyjęcie przedmiotu do badań.
Najsłabszy z wszystkich trzech legendarnych bossów, występuje na końcu Lochu Pająków poz. 2
Pojawia się co 4 godziny. Lecą z niego unikatowe przedmioty: hełmy na 60 poziom i
bronie na 65 poziom posiadające średnie obrażenia oraz obrażenia umiejętności.
Środkowy z trójki legendarnych bossów, występuje na końcu Groty Wygnańców poz. 1
Pojawia się co 8 godzin. Lecą z niego unikatowe przedmioty: ulepszacz - Fioletowy Materiał i
tzw. "Specjałki" do pvm - Zbroje Wygnańców.
Najsilniejszy z wszystkich trzech legendarnych bossów, występuje na Goblińskich Moczarach.
Pojawia się co 12 godzin. Z jego szkatułki lecą unikatowe przedmioty:
Tarcza Tytanów (tarcza wojenna) oraz Medal Bohatera (pierścień posiadający
bardzo silne bonusy pvm, łączący się z PPK).
Skrzynia dostępna jest u Handlarki Różnościami za 10.000.000 yang
Handel Postacią polega na zaklinaniu naszej postaci w skrzynce.
Po zaklęciu skrzynka pojawia się w depozycie Item-Shop.
Skrzynki można wystawiać na sklepach, zawartość skrzynek można zobaczyć
poprzez wpisanie ID (napisane jest na skrzynce) w jednej z funkcji Panelu Bocznego - "Handel Postacią".
Dowiemy się tam najważniejszych informacji na temat postaci - Lvl, Skille, Pet, Alchemia, Biolog, Seon.
Natomiast nie dowiemy się niczego na temat ekwipunku postaci - wychodzimy z założenia, że sprzedawanie
postaci zaklętej w skrzynce z ekwipunkiem jest z góry nieopłacalne i niepotrzebne.
- dostępne z misji (inna niż klasycznie)
Na naszym serwerze moc bonusów oferowanych przez Biżuterię Ślubną nie jest zależna od ilości Punktów Miłości.
Oznacza to, że zawsze dają 100% wartości swych bonusów.
- Siła ataku +100
- Obrona +100
- Szansa na przeszywające uderzenie +10%
- Szansa na cios krytyczny +10%
- Punkty Doświadczenia +10%
- Siła ataku potworów -5%
- Umiejętność "Zwinność" u Szamana Healera ma dodatkowy bonus niewrażliwy na upadek
(dodatkowy bonus nie działa na towarzysza)
- Umiejętności takie jak: Pomoc Smoka, Błogosławieństwo, Odbicie, Zwiększenie Ataku, Zwinność
dane towarzyszowi mają 75% pierwotnych wartości
- Ninja Archer posiada umiejętność "Ukłucie strzałą" zamiast "Bezszelestnego Chodu"
- Umiejętność "Zwiększenie Ataku" została podkręcona
- Do używania łuku nie są potrzebne strzały
- Dużo "małych", kosmetycznych zmian (nie wartych wyszczególnienia),
ale mających razem realny wpływ na rozgrywkę
- W Grocie Wygnańców v1 oraz v2, Goblińskich Moczarach i Archipelagu Gnolli po zabiciu postaci
na "wolnym" nie wypada ekwipunek.
- Dowodzenie na "P" pozwala buffować całe pt na raz
Po długich pracach nad naszym projektem Valium.pl przyszedł czas na ukazanie prezentacji,
która istotnie pogłębi waszą wiedzę na temat serwera.
Mamy nadzieję, że projekt przypadnie wam do gustu, a jego poniższa ekspozycja zachęci do rozpoczęcia rozgrywki.
Miłej lektury!
Typ Serwera - Medium/Hard
Maksymalny Poziom Postaci - 120
Maksymalny Poziom Zwierzaka - 120
Punkty Statusu - 105
Strona: https://valium.pl/
Rejestracja: -
Pobierz: -
Forum: https://forum.valium.pl/
FP: https://www.facebook.com/ValiumMt2/
TeamSpeak3: ts.valium.pl
Na start otrzymujemy ekwipunek+6 (ulepszacze na +7/8/9 zostały zmienione),
Kostium ucznia na 3 dni (czas upływa nawet, gdy nie ma nas w grze),
Wierzchowca (+10% na potwory) na 10 godzin (czas leci tylko podczas jazdy) oraz nieskończoną pelerynkę.
Buty na 75 poziom można również zdobyć z Beran-Setaou.
Ogniste Buty (przedmiot na 90-100 poziom) - są to buty typowo do PvM. Do ich wytworzenia potrzeba
4 pary różnych butów na 75 poziom +9:
Buty Qilina+9,
Kozaki Glorii+9,
Buty Zimorodka+9,
Buty Euforii+9,
oraz Milowy Kamień, który wytwarzamy.
Z butów, które umieścimy na slocie "Buty do absorpcji" pobiera nam bonusy do nowo powstałych Ognistych Butów.
Na wytworzenie butów jest 100%.
Buty Oceanu (przedmiot na 110 poziom) - są to buty typowo do PvP. Do ich wytworzenia potrzeba
4 pary różnych butów na 75 poziom +9:
Buty Qilina+9,
Kozaki Glorii+9,
Buty Zimorodka+9,
Buty Euforii+9,
oraz Milowy Kamień, który wytwarzamy.
Z butów, które umieścimy na slocie "Buty do absorpcji" pobiera nam bonusy do nowo powstałych Butów Oceanu.
Na wytworzenie butów jest 100%.
Na serwerze występuje 7 pasów: 4 do PvM oraz 3 do PvP
PVM:
Pas Lniany (30 poziom) - do zdobycia z Pajęczej Przełęczy
Pas Skórzany (50 poziom) - do zdobycia z Żabiej Doliny
Pas Przepychu (75 poziom) - wytwarzanie u Kowala
Pas Mądrości (100 poziom) - przerabianie z Pasa Przepychu
PVP:
Pas Króla (55 poziom) - do zdobycia z Żabiej Doliny
Pas Mroku (85 poziom) - wytwarzanie u Kowala
Pas Runiczny (110 poziom) - przerabianie z Pasa Mroku
Hełmy na 80 poziom można również zdobyć z Beran-Setaou.
Tarcza Trzech Władców jest tarczą do PvM. Wytwarza się ją z 4 różnych tarcz na poziom 61 +9
oraz 10 .
Tarcza Tytanów
Tarcza Tytanów jest tarczą wojenną. Jedyną opcją jej zdobycia jest Szkatułka Gobliniego Imperatora
(Legendarny Boss z mapy Goblińskie Moczary).
Ulepszanie jej należy do jednego z najcięższych i wymaga ulepszaczy z Dungeonu Gildyjnego, gdzie przepustką
są Punkty Wypraw (dostępne tylko i wyłącznie z udziału w wojnach).
Na serwerze nie dropi "normalna" biżuteria. Zamiast niej można zdobyć Bezimienną Biżuterię, z której można wytworzyć
"klasyczną" biżuterię.
Przetopy można zdobyć z Górskiej Kopalni (więcej informacji w opisie tego dungeonu),
poniżej znajdują się przetopy z których możemy wytworzyć biżuterię.
Poniżej zostało przedstawione przykładowe tworzenie kolczyków ebonitowych:
Diamenty klasycznie służą do zrobienia slotów na przetopy.
Na naszym serwerze są 4 "rodzaje" broni ze średnimi obrażeniami oraz obrażeniami umiejętności.
Żadnej z nich nie przerabia się wyżej.
Bronie na 30 poziom można zdobyć z wszystkich "bestów" oraz Pajęczej Przełęczy
Bronie na 50 poziom można zdobyć z szkatułek takich bossów jak: Reinkar Ezot Przyw., Wódz Orków oraz Królowa Pająków
Bronie na 65 poziom można zdobyć z Baronównej Pająków
Bronie na 75-85 poziom można zdobyć z Umarłego Rozpruwacza oraz Niebieskiej Śmierci
Bronie na 30 poziom:
Bronie na 50 poziom:
Bronie na 65 poziom:
Bronie na 75-85 poziom:
Uszlachetnienia możemy umieścić w broniach na 75 poziom, oraz zbrojach na 75-85 poziom (tzw. Specjałki do expa)
- wytwarza się u Handlarza Bronią i dodaje bonus +1% silny przeciwko potworom, maks. 15%
- wytwarza się u Handlarza Zbroją i dodaje bonus +1% odporności na potwory, maks. 7%
Na naszym serwerze konia rozwija się poprzez czytanie medali konnych. Działa to na zasadzie identycznej
jak czytanie ksiąg umiejętności. Żadna z możliwości natychmiastowego ulepszenia poziomu Konia nie jest dostępna w naszym ItemShopie.
Medale konne można czytać co sekundę.
1-11 poziom konia - po 1
12-21 poziom konia - po 2
Na wyszkolenie umiejętności z poziomu "M" na poziom "G" potrzeba
30 pomyślnie przeczytanych instrukcji. Na instrukcję działają oraz
z "M1" na "M2" - 1 Instrukcja
z "M2 na "M3" - 1 Instrukcja
z "M3" na "M4" - 2 Instrukcje
z "M4" na "M5" - 2 Instrukcje
z "M5" na "M6" - 3 Instrukcje
z "M6" na "M7" - 3 Instrukcje
z "M7" na "M8" - 4 Instrukcje
z "M8" na "M9" - 4 Instrukcje
z "M9" na "M10" - 5 Instrukcji
z "M10" na "G1" - 5 Instrukcji
z "G1" do "P" - po 1 na każdy poziom
Kamienie Duchowe oraz Duchowe Diamenty czytamy co 24h - działają na nie
- 25 % na wejście
- 40 % na wejście
Polimorfię oraz dowodzenie czytamy co 1 godzinę.
Działają na nie oraz
Polimorfia
od 0 pkt do "M1" - 20 ksiąg
od "M1" do "G1" - 30 ksiąg
od "G1" do "P" - 55 ksiąg
Dowodzenie
od 0 pkt do "M1" - 20 ksiąg
od "M1" do "G1" - 30 ksiąg
od "G1" do "P" - 55 ksiąg
Bonusy dla grupy przy dowodzeniu na poziomie "P":
- wartość ataku +97 (można dać dwóm członkom na raz)
- szybkość ataku +16%
- 2987 pż
- czas trwania +61
- silny przeciwko potworom +11%
- odporność na potwory +7%
Umiejętności pasywne (bazujące na naszych osiągnięciach) polegają na rozwijaniu naszych "pasywek" poprzez zabijanie
potworów, metinów, bossów i ludzi oraz ilości ukończonych dungeonów.
Maksymalny poziom tych umiejętności to "M1"
Zwierzaka otrzymujemy na start (nie jest on w formie przedmiotu - nie ma możliwości odwołania zwierzaka). Dodatkiem dla naszego
towarzysza jest "nakładka", która zmienia wygląd oraz daje dodatkowe bonusy.
Maksymalny poziom peta wynosi 120.
Zwierzak posiada 12 umiejętności, które można rozwinąć aż do poziomu "P".
Istotnym przedmiotem potrzebnym w rozwoju naszego peta jest Karma Zwierzaka - , którą można
zdobyć głównie z metinów. Przedmiot ten służy do zwiększania Punków Lojalności.
Punkty Lojalności są potrzebne do rozwinięcia umiejętności z 0 pkt na poziom "M1"
oraz od poziomu "G1" do poziomu "P" (Punkty Lojalności działają jak dodatnie punkty rangi, które w przypadku normalnej postaci
potrzebne są na rozwój umiejętności z poziomu "G1" do "P").
Od 0 pkt umiejętności do poziomu "M1" potrzeba 10 punktów umiejętności.
Od poziomu "M1" do poziomu "G1" potrzeba po 1 pomyślnie przeczytanej książce
Od poziomu "G1" do poziomu "P" potrzeba po 1 pomyślnie przeczytanym Kamieniu Zwierzaka
Na ilość zdobywanego doświadczenia nie ma wpływu żaden czynnik zewnętrzny, takie jak: PD, Grupa, Książka Lidera itp.
Item-Shop znajduję się w grze. Zakup VIPów oraz SM odbywa się na naszej stronie.
Na naszym serwerze w Item-Shopie NIE ZNAJDZIECIE takich przedmiotów jak: Kamienie Duszy, Zaczarowania Przedmiotu, Zwoje
Egzorcyzmu, Rady Pustelnika, Perły, Małże, Szkatułki, Koń, Medal Konny, Zwoje Błogosławieństwa czy Magiczne Kamienie.
Mapa Teleportacji znajduje się pod klawiszem TAB.
Umożliwia ona szybką podróż na większość lokacji.
Na naszym serwerze większość map została odświeżona - zrobiona na nowo zachowując w pewnym sensie
kształty i klimat ich pierwowzorów.
Na Nieznanej Krainie znajdziemy ziemie gildii oraz wejście na Górską Kopalnie (dungeon na przetopy). Jest to
jedyna lokacja z możliwością łowienia ryb.
Małpi Gaj jest jedynym (za wyjątkiem misji) źródłem medali konnych. Na mapie zostały rozmieszczone potwory z wszystkich trzech
lochów (trzy poziomy trudności) co oznacza, że możemy na niej zdobywać Medale Konne zarówno na 20 poziomie postaci, jak i 61.
Dolina Orków została odświeżona, respią się na niej metiny: Duszy oraz Cienia.
Bossy, które możemy tam spotkać to Wódz Orków oraz Pradawny Wódz Orków.
Znajduje się tam również wejście na Mistyczne Wzgórze.
Pustynia Yongbi pozostała niezmieniona, respią się na niej metiny: Duszy, Cienia oraz Twardości.
Bossy, które możemy tam spotkać to Olbrzymi Żółw oraz Pradawny Żółw.
Znajduje się tam również wejście na Pajęczą Przełęcz.
Wygląd Świątyni Hwang pozostał bez zmian. Na tej mapie respią się Metiny Diabła oraz Metiny Upadku,
dodatkowo znajduje się tam wejście na dwa dungeony: Żabia Dolina oraz Diabelskie Katakumby.
Góra Sohan została odświeżona, respią się na niej metiny: Twardości oraz Śmierci.
Bossy, które możemy tam spotkać to Dziewięć Ogonów oraz Pradawne Dziewięć Ogonów.
Znajduje się tam również wejście na Lodową Wieżę.
Ognista Ziemia została odświeżona, respią się na niej metiny: Morderstwa.
Bossy, które możemy tam spotkać to Ognisty Król oraz Pradawny Ognisty Król.
Wygląd Lochu Pająków v1 pozostał bez zmian.
Boss, którego można tam spotkać to Królowa Pająków.
Wygląd Lochu Pająków v2 pozostał bez zmian.
Standardowe expowisko, na którym najszybciej można wbić 75 poziom.
Odświeżona wersja klasycznego Lasu Duchów. Na mapie występują metiny: Pung-Ma oraz Ma-An.
Boss występujący na tej mapie: Olbrzymi Duch Drzewa.
Jest to pierwsze źródło zdobycia krwistych kamieni.
Odświeżona wersja klasycznego Czerwonego Lasu. Na mapie występują metiny Tu-Young oraz Jeon-Un.
Boss występujący na tej mapie: Władca Duchów Drzew.
Z metinów na tej mapie dropią Pierścienie Doświadczenia na 1 godzinę,
jest to pierwsza lokacja gdzie możemy je zdobyć.
Klasyczna mapa z PLa, dostępna od 75 poziomu, gdzie expi się do 95 poziomu.
Znajdziemy tam legendarnego bossa - Silną Lodową Wiedźmę.
Klasyczna mapa z PLa, dostępna od 75 poziomu, gdzie expi się do 95 poziomu.
Mapa jest trudniejsza niż poziom 1, lecz jest szybszą opcją wbicia poziomu.
Znajdziemy tam dwa rodzaje Generałów: Yonghan oraz Huashin,
z których możemy zdobyć Kręte Klucze potrzebne na wejście do Komnaty Smoka.
Goblińskie Moczary są dostępne od 95 poziomu, na tej mapie expi się do 107 poziomu.
Archipelag Gnolli jest dostępny od 107 poziomu, na tej mapie expi się do maksymalnego poziomu.
Na każdy dungeon potrzebna jest minimalnie 2-osobowa grupa.
Każdy członek grupy musi posiadać ze sobą przepustkę.
Poziom: 25-40
Przepustka: Pustynna Przepustka
Opis: Początkowy dungeon zarobkowy, z ciekawszych rzeczy do zdobycia są bronie na 30 poziom oraz Pas Lniany.
Poziom: 3 wersje na - 30-54 poziom, 55-74 poziom, 75-95 poziom
Przepustka: brak
Opis: Na Górską Kopalnię można wejść 3 razy w ciągu dnia bez limitu czasowego, każde kolejne wejście jest możliwe co 2 godziny.
Jest to jedyne źródło przetopów do biżuterii (nie licząc misji).
Poziom: 40-55
Przepustka: Mistyczna Przepustka
Opis: Dungeon zarobkowy
Poziom: 40-120
Przepustka: Przepustka
Opis: Jedyny dungeon, z którego można zdobyć bronie na 75 poziom.
Poziom: 55-65
Przepustka: Żabia Przepustka
Opis: Dungeon zarobkowy, z ciekawszych rzeczy do zdobycia są: Pas Skórzany oraz Pas Króla.
Poziom: 65-80
Przepustka: Lodowa Przepustka
Opis: Dungeon zarobkowy, możliwość zdobycia Pereł oraz Magicznego Kamienia.
Poziom: 80-100
Przepustka: Zasuszona Głowa
Opis: Dungeon zarobkowy, jest możliwy do wykonania w mniejszej grupie, źródło
przedmiotów do badań Seon-Pyeonga.
Poziom: 85-110
Przepustka: Kręty Klucz
Opis: Dungeon, z którego można zdobyć ulepszacze wymagane na przerobienie ekwipunku na poziom 80+ oraz
buty na 75 poziom i hełmy na 80 poziom.
Poziom: 100-120
Przepustka: Trytońska Przepustka
Opis: Dungeon zarobkowy, jest możliwy do wykonania w mniejszej grupie, źródło
przedmiotów do badań Seon-Pyeonga.
Poziom: 110-120
Przepustka: Mantykorska Przepustka
Opis: Dungeon zarobkowy, jest możliwy do wykonania w mniejszej grupie, źródło
przedmiotów do badań Seon-Pyeonga.
Poziom: 115-120
Przepustka: Jotuńska Przepustka
Opis: Dungeon stworzony z myślą o wieloosobowych grupach, wymagający bardzo silnych i różnorodnych postaci.
Głównym bossem na tym dungeonie jest Jotun-Thrym, z którego lecą potrzebne ulepszacze do setu PvP na +7/8/9.
Na naszym serwerze występuje specjalny dungeon gildyjny, na który możemy wejść za Punkty Wypraw.
Punkty Wypraw możemy zdobyć tylko i wyłącznie za udział w wojnach. To, jaką ilość
punktów dostaniemy zależy od wyniku wojny - nie tylko ma znaczenie wygrana i przegrana.
Sposób naliczania punktów jest skomplikowany, ma na celu wyeliminowanie w jak największym stopniu
"sztuczne nabijanie" punktów (więcej szczegółów na ten temat znajduje się niżej).
Dungeon charakteryzuję się nietypowym dropem - jedną z unikatowych rzeczy do zdobycia
są ulepszacze na Tarczę Tytanów (tarcza wojenna) +7/8/9 oraz znaczna ilość przedmiotów na budowę NPC gildyjnych.
Dungeon jest podzielony na 3 wersje poziomowe:
55-74, 75-94, 95-120
Na naszym serwerze istnieje możliwość powrotu na dungeon.
Od momentu wyjścia z dungeonu mamy 3 minuty na ponowne wejście. Po upłynięciu tego czasu powrót staje się niemożliwy.
Zwoje Polimorfii można użyć tylko i wyłącznie,
gdy jesteśmy przemienieni w marmur polimorfii.
Zwoje dzielą się na 3 poziomy, które warunkuje rozwój umiejętności pasywnej - Polimorfii.
Zwoje Polimorfii działają przez 30 sekund. Na jednym marmurze możemy użyć tylko jeden Zwój Polimorfii.
Wytwarza się je u Valtira w Nieznanej Krainie.
Łowienie polega na kliknięciu Spacji tyle razy, ile wyświetla informacja na czacie.
Poprzez łowienie rozwijamy umiejętność "Łowiectwo", której coraz to wyższe poziomy dają nam możliwość zdobycia coraz to
lepszych przedmiotów.
Łowić ryby można tylko i wyłącznie na mapie, jaką jest Nieznana Kraina.
Poziom Wędki zwiększa szansę na pomyślne wyłowienie.
Za każde pomyślne wyłowienie otrzymujemy Symbol Rybaka.
Za 100 Symboli mamy możliwość spróbowania swego szczęścia u Rybaka w Kole Losu.
Do zdobycia są bardzo cenne przedmioty, takie jak chociażby Kupon SM.
Najrzadszym, najcenniejszym przedmiotem z wyżej wymienionej loterii jest Pierścień Śmiertelnej Mocy.
Jest to pierścień klasowy, możliwy do zdobycia tylko i wyłącznie z loterii u Rybaka.
Jego bonusy przedstawiają się następująco:
Pierścień Śmier. Mocy
- Max PŻ: +2000
- Odporność na Ninja: 5%
- Odporność na Szamanów: 5%
Umiejętność Górnictwo rozwijamy poprzez wydobywanie rudy.
Na naszym serwerze klasyczne żyły zostały zastąpione jedną - Żyłą Mithrilu.
Wydobywana z niej Ruda Mithrilu jest bardzo wartościowa.
Potrzebna jest na wytworzenie istotnego ulepszacza - Mithril.
Stanowi on również przepustkę na Koło Losu znajdujące się u npc, jakim jest Valtir.
Najcenniejszą do zdobycia rzeczą jest Pierścień Siły Woli.
Jest to pierścień klasowy, możliwy do zdobycia tylko i wyłącznie z loterii u Valtira.
Jego bonusy przedstawiają się następująco:
Pierścień Siły Woli:
- Max PŻ: +2000
- Odporność na Wojowników: 5%
- Odporność na Sura: 5%
Wykrywacz Mithrilu - służy do lokalizowania Żył Mithrilu na mapie,
analogiczne działanie jak Wykrywacz Kamieni Metin.
Kilof - do zdobycia z Górskiej Kopalni na przedziale poziomowym 35-54.
Im wyższy poziom Kilofa tym większa szansa na pomyślne wydobycie rudy mithrilu.
Na powyższym screenie zostały przedstawione perfekcyjne kombinacje bonusów.
Alchemia na poziomie legendarnym posiada 2 stałe bonusy oraz od 2 do 3 mieszalnych bonusów, czyli łącznie 5.
Każdy kamień jest tak samo trudny do zdobycia oraz posiada taką samą ilość "wartościowych" bonusów
oraz tych "słabszych" - pula bonusów mieszalnych wynosi 5.
Odłamki Smoczego Kamienia można zdobyć z wszystkich potworów, a cor draconis od surowych aż po antyczne
z bossów oraz dungeonów.
Szansa na wyciągnięcie założonego kamienia wynosi 30%, z użyciem przedmiotu: Smocze Cęgi
szansa na pomyślne wyciągnięcie kamienia wzrasta do 80%
Czas alchemii odnawiamy Eliksirem Czasu
Bonusy Mieszalne (podane wartości bonusów są na stopniu jakości: Wyborny +6):
Wartość Magicznego Ataku: +72
Obrażenia Umiejętności: 12%
Odporność na Obrażenia Umiejętności: 18%
Odporność na Trucizny: 18%
Maks. PE: +18%
Wartość Ataku: +240
Obrona: +120
Średnie Obrażenia: 12%
Odporność na Obrażenia: 18%
Szybkość Ataku: +12%
Max PŻ: +3600
Maks. PŻ: +18%
12% obrażeń będzie dodanych do PŻ
Szansa na odzyskanie PŻ: 6%
Regeneracja PŻ: +12%
Silny przeciwko Ludziom: 6%
Silny przeciwko postaciom fizycznym: 12%
Silny przeciwko postaciom magicznym: 12%
Szybkość Ruchu: +18%
Odporność na Błyskawice: 24%
Silny przeciwko Potworom: 18%
Szansa na przeszywające uderzenie: +18%
Odporność na Magię: 12%
Odporność na Ogień: 24%
Szansa na Odbicie Ciosu: 12%
Szansa na cios krytyczny: 18%
Szansa na blok ciosów: 12%
Szansa na uniknięcie strzały: 12%
12% obrażeń będzie dodanych do PE
Odporność na Wiatr: 24%
- Została dodana specjalna misja na stworzenie gildii, która wymaga współpracy kilku osób.
- Została znacząco zwiększona ilość doświadczenia wymaganego na każdy poziom gildii.
- Kolejno za 5, 10, 15, 20 zdobyty poziom gildia i jej członkowie otrzymują bonusy:
+15% na podwójną ilość yang,
+10% punktów doświadczenia,
+3% na potwory,
+3% na ludzi.
- Został dodany Dungeon Gildyjny z opłacalnymi przedmiotami do zdobycia - ulepszacze na +7/8/9 Tarcze Wojennej
(do zdobycia tylko i wyłącznie z tego dungeonu) oraz przedmioty potrzebne na rozbudowę
Ziemi Gildii w znacznej ilości.
- Dodano za udział w wojnach punkty wypraw, które umożliwiają wejście na Dungeon Gildyjny.
- Wprowadzono szereg zmiany zapobiegających wszelkiego "ustawiania" wojen gildii np. "Rejestracja Gildii" -
każda nowa gildia jest niezarejestrowana, pozbawiona jest kilku podstawowych praw, np. udziału w wojnach.
- Umiejętności Gildyjne działają na innej zasadzie niż klasycznie. Ciągłe działanie - nie trzeba ich "odpalać".
Po wykupie Ziemi Gildii u Agenta Nieruchomości, możemy stworzyć NPC: jednego z trzech kowali,
oraz do wyboru jednego z dwóch dodatkowych: Alchemik lub Inżynier.
Kowala można rozbudować do 15 poziomu, a NPC "dodatkowe" można rozbudować aż do 10 poziomu.
Poziom Gildii musi być większy lub równy poziomowi NPC.
Im wyższy poziom posiada NPC tym "lepsze" są oferowane przez niego usługi.
Warunki wykupu ziemi gildii:
- 10 poziom gildii
- 2 won
Koszt postawienia Budynku Głównego, który umożliwia budowę NPC gildyjnych:
- 200
- 1 won
Brońmistrz - Bronie, Pasy, Buty
Płatnerz - Zbroje, Tarcze, Hełmy
Jubiler - Naszyjniki, Kolczyki, bransolety
Kowale gildyjne działają na zasadzie ulepszonego Magicznego Kamienia, co oznacza że przy
niepomyślnym ulepszaniu przedmiot nie znika oraz nie redukuje się jego poziom.
Im wyższy poziom Kowala gildyjnego tym zwiększa się szansa na pomyślne ulepszenie przedmiotu.
Maksymalny poziom kowala gildyjnego to 15.
Kowal w zależności od poziomu na jaki jest przedmiot wymaga dodatkowe przedmioty do ulepszania, takie jak:
5x , 3x , 1x , 2x , 3x
Wymagane dodatkowe ulepszacze dla przedmiotów o poziomie 1-50 - 5x
Wymagane dodatkowe ulepszacze dla przedmiotów o poziomie 51- 74 - 3x
Wymagane dodatkowe ulepszacze dla przedmiotów o poziomie 75-89 - 1x
Wymagane dodatkowe ulepszacze dla przedmiotów o poziomie 90-104 - 2x
Wymagane dodatkowe ulepszacze dla przedmiotów o poziomie 105-120 - 3x
Korzyści dla osoby korzystającej z kowala:
1 poziom - +4% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
2 poziom - +4% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
3 poziom - +5% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
4 poziom - +5% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
5 poziom - +6% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
6 poziom - +6% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
7 poziom - +7% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
8 poziom - +7% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
9 poziom - +8% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
10 poziom - +8% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
11 poziom - +9% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
12 poziom - +9% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
13 poziom - +10% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
14 poziom - +10% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
15 poziom - +12% na pomyślne ulepszenie przedmiotu
Przedmioty potrzebne na rozwój:
1 poziom - po 200 oraz 1 won
2 poziom - po 300 oraz 1 won
3 poziom - po 400 oraz 1 won
4 poziom - po 500 oraz 2 won
5 poziom - po 600 oraz 2 won
6 poziom - po 700 oraz 2 won
7 poziom - po 800 oraz 3 won
8 poziom - po 900 oraz 3 won
9 poziom - po 1000 oraz 3 won
10 poziom - po 1200 oraz 4 won
11 poziom - po 1400 oraz 4 won
12 poziom - po 1600 oraz 4 won
13 poziom - po 2000 oraz 5 won
14 poziom - po 2500 oraz 7 won
15 poziom - po 3000 oraz 10 won
Korzyści dla gildii:
1 poziom - 12% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
2 poziom - 14% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
3 poziom - 16% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
4 poziom - 18% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
5 poziom - 20% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
6 poziom - 22% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
7 poziom - 24% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
8 poziom - 27% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
9 poziom - 30% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
10 poziom - 33% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
11 poziom - 36% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
12 poziom - 39% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
13 poziom - 42% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
14 poziom - 45% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
15 poziom - 50% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
Alchemik gildyjny zwiększa szansę na pomyślne ulepszenie alchemii względem jego odpowiednika
w mieście pierwszym.
Maksymalny poziom alchemika gildyjnego wynosi 10.
Korzyści dla osoby korzystającej z alchemika gildyjnego:
1 poziom - +3% na pomyślne ulepszenie alchemii
2 poziom - +3% na pomyślne ulepszenie alchemii
3 poziom - +4% na pomyślne ulepszenie alchemii
4 poziom - +4% na pomyślne ulepszenie alchemii
5 poziom - +5% na pomyślne ulepszenie alchemii
6 poziom - +6% na pomyślne ulepszenie alchemii
7 poziom - +7% na pomyślne ulepszenie alchemii
8 poziom - +8% na pomyślne ulepszenie alchemii
9 poziom - +9% na pomyślne ulepszenie alchemii
10 poziom - +10% na pomyślne ulepszenie alchemii
Przedmioty potrzebne na rozwój:
1 poziom - po 200 oraz 1 won
2 poziom - po 400 oraz 2 won
3 poziom - po 600 oraz 3 won
4 poziom - po 800 oraz 4 won
5 poziom - po 1000 oraz 5 won
6 poziom - po 1200 oraz 6 won
7 poziom - po 1500 oraz 7 won
8 poziom - po 2000 oraz 8 won
9 poziom - po 2500 oraz 9 won
10 poziom - po 3000 oraz 12 won
Korzyści dla gildii:
1 poziom - 13% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
2 poziom - 16% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
3 poziom - 19% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
4 poziom - 22% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
5 poziom - 25% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
6 poziom - 30% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
7 poziom - 35% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
8 poziom - 40% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
9 poziom - 45% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
10 poziom - 50% yang z każdego ulepszania jest dla gildii
Wraz z stworzeniem Inżyniera otrzymujemy dostęp do wytworzenia przedmiotów, których nie ma na serwerze. Można powiedzieć, że
pierwszy Inżynier wprowadzi sam w sobie mini-aktualizację.
Im wyższy poziom Inżyniera tym mamy większą szanse na wytworzenie przedmiotu.
Zwiększa się także ilość oferowanych przez niego przedmiotów.
Są to np. Mikstury Mądrości, Nowe Rosy, Sushi, Nowe Ryby itp.
Maksymalny poziom Inżyniera wynosi 10.
Korzyści dla osoby korzystającej z Inżyniera:
1 poziom - +3% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
2 poziom - +6% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
3 poziom - +9% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
4 poziom - +12% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
5 poziom - +15% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
6 poziom - +18% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
7 poziom - +21% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
8 poziom - +24% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
9 poziom - +27% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
10 poziom - +30% na pomyślne wytworzenie przedmiotu
Przedmioty potrzebne na rozwój:
1 poziom - po 200 oraz 1 won
2 poziom - po 400 oraz 2 won
3 poziom - po 600 oraz 3 won
4 poziom - po 800 oraz 4 won
5 poziom - po 1000 oraz 5 won
6 poziom - po 1200 oraz 6 won
7 poziom - po 1500 oraz 7 won
8 poziom - po 2000 oraz 8 won
9 poziom - po 2500 oraz 9 won
10 poziom - po 3000 oraz 12 won
Korzyści dla gildii:
1 poziom - 13% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii
2 poziom - 16% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii
3 poziom - 19% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii
4 poziom - 22% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii
5 poziom - 25% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii
6 poziom - 30% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii
7 poziom - 35% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii
8 poziom - 40% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii
9 poziom - 45% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii
10 poziom - 50% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii
Kolejną misję dostajemy dopiero po ukończeniu poprzedniej. Gdy przedmiot oddany Biologowi jest niepoprawny, można od razu
oddać go kolejny raz, aż do momentu gdy przedmiot będzie prawidłowy. Po prawidłowo przyjętym przedmiocie
zostaje nałożony limit czasowy. Za misje dostaje się stałe bonusy.
Biolog i Seon-Pyeong działa niezależnie od siebie. Wszystkie przedmioty do Biologa
lecą niezależnie od tego czy mamy aktywowaną misję czy też nie.
Ilość: 10 sztuk
Czas: 1 godzina
Nagroda: +5% na potwory
Ilość: 15 sztuk
Czas: 2 godziny
Nagroda: +5% szybkości ataku, +1000 pż
Ilość: 15 sztuk
Czas: 2 godziny
Nagroda: +100 obrony
Ilość: 20 sztuk
Czas: 3 godziny
Nagroda: +75 wartości ataku
Ilość: 25 sztuk
Czas: 3 godziny
Nagroda: +10% szybkości poruszania się, +10% odporności na ataki fizyczne
Ilość: 30 sztuk
Czas: 4 godziny
Nagroda: +10% ataku fizycznego
Ilość: 40 sztuk
Czas: 4 godziny
Nagroda: +10% odporności na ludzi
Ilość: 50 sztuk
Czas: 5 godzin
Nagroda: +10% na ludzi
Ilość: 50 sztuk
Czas: 6 godzin
Nagroda: +10 do wszystkich statystyk
Ilość: 40 sztuk
Czas: 8 godzin
Nagroda: +5% średnich obrażeń lub +3% obrażeń umiejętności
Ilość: 30 sztuk
Czas: 10 godzin
Nagroda: +11% na ludzi lub +5% odporności na ludzi lub +10% na potwory
Kolejną misję dostajemy dopiero po ukończeniu poprzedniej. Gdy przedmiot oddany Seonowi jest niepoprawny, można od razu
oddać go kolejny raz, aż do momentu gdy przedmiot będzie prawidłowy. Po prawidłowo przyjętym przedmiocie
zostaje nałożony limit czasowy. Za misje dostaje się stałe bonusy.
Biolog i Seon-Pyeong działa niezależnie od siebie. Wszystkie przedmioty do Seona lecą
niezależnie od tego czy mamy aktywowaną misję czy też nie.
Ilość: 20 sztuk
Czas: 4 godziny
Nagroda: +50 wartości ataku lub +120 obrony lub +1100 pż
Do zdobycia z Azraela
Ilość: 20 sztuk
Czas: 8 godzin
Nagroda: +60 wartości ataku lub +140 obrony lub +1400 pż
Do zdobycia z Trytona
Ilość: 20 sztuk
Czas: 12 godzin
Nagroda: +85 wartości ataku lub +60 wartości magicznego ataku lub +2000 pż
Do zdobycia z Martyaxwara
Eliksiry Poszukiwacza zwiększają szansę o 25% na pomyślne przyjęcie przedmiotu w misjach u Biologa oraz Seon-Pyeonga.
Nie redukują one czasu potrzebnego na kolejne przyjęcie przedmiotu do badań.
Najsłabszy z wszystkich trzech legendarnych bossów, występuje na końcu Lochu Pająków poz. 2
Pojawia się co 4 godziny. Lecą z niego unikatowe przedmioty: hełmy na 60 poziom i
bronie na 65 poziom posiadające średnie obrażenia oraz obrażenia umiejętności.
Środkowy z trójki legendarnych bossów, występuje na końcu Groty Wygnańców poz. 1
Pojawia się co 8 godzin. Lecą z niego unikatowe przedmioty: ulepszacz - Fioletowy Materiał i
tzw. "Specjałki" do pvm - Zbroje Wygnańców.
Najsilniejszy z wszystkich trzech legendarnych bossów, występuje na Goblińskich Moczarach.
Pojawia się co 12 godzin. Z jego szkatułki lecą unikatowe przedmioty:
Tarcza Tytanów (tarcza wojenna) oraz Medal Bohatera (pierścień posiadający
bardzo silne bonusy pvm, łączący się z PPK).
Skrzynia dostępna jest u Handlarki Różnościami za 10.000.000 yang
Handel Postacią polega na zaklinaniu naszej postaci w skrzynce.
Po zaklęciu skrzynka pojawia się w depozycie Item-Shop.
Skrzynki można wystawiać na sklepach, zawartość skrzynek można zobaczyć
poprzez wpisanie ID (napisane jest na skrzynce) w jednej z funkcji Panelu Bocznego - "Handel Postacią".
Dowiemy się tam najważniejszych informacji na temat postaci - Lvl, Skille, Pet, Alchemia, Biolog, Seon.
Natomiast nie dowiemy się niczego na temat ekwipunku postaci - wychodzimy z założenia, że sprzedawanie
postaci zaklętej w skrzynce z ekwipunkiem jest z góry nieopłacalne i niepotrzebne.
- dostępne z misji (inna niż klasycznie)
Na naszym serwerze moc bonusów oferowanych przez Biżuterię Ślubną nie jest zależna od ilości Punktów Miłości.
Oznacza to, że zawsze dają 100% wartości swych bonusów.
- Siła ataku +100
- Obrona +100
- Szansa na przeszywające uderzenie +10%
- Szansa na cios krytyczny +10%
- Punkty Doświadczenia +10%
- Siła ataku potworów -5%
- Umiejętność "Zwinność" u Szamana Healera ma dodatkowy bonus niewrażliwy na upadek
(dodatkowy bonus nie działa na towarzysza)
- Umiejętności takie jak: Pomoc Smoka, Błogosławieństwo, Odbicie, Zwiększenie Ataku, Zwinność
dane towarzyszowi mają 75% pierwotnych wartości
- Ninja Archer posiada umiejętność "Ukłucie strzałą" zamiast "Bezszelestnego Chodu"
- Umiejętność "Zwiększenie Ataku" została podkręcona
- Do używania łuku nie są potrzebne strzały
- Dużo "małych", kosmetycznych zmian (nie wartych wyszczególnienia),
ale mających razem realny wpływ na rozgrywkę
- W Grocie Wygnańców v1 oraz v2, Goblińskich Moczarach i Archipelagu Gnolli po zabiciu postaci
na "wolnym" nie wypada ekwipunek.
- Dowodzenie na "P" pozwala buffować całe pt na raz