Treść posta
START SERWERA: SOBOTA 08.04.2023 godz. 18:00
Typ serwera: Medium
Maks. Poziom Postaci: 155
Maks. Poziom Zwierzaka: 100
Maks. Poziom Pomocnika: 100
Punkty statystyk: 100
Królestwa: Shinsoo, Chunjo oraz Jinno
Strona Główna: https://mediummt2.pl
Discord: https://discord.gg/ZxS4kbNkKt
Forum: https://forum.mediummt2.pl
Klient Gry: https://mediummt2.pl/page/download
Regulamin: https://mediummt2.pl/page/rules
Fanpage: https://fb.me/Mediummt2
Technik, osoba odpowiedzialna za sprawy techniczne związane z serwerem,
stroną oraz forum, wprowadzaniem aktualizacji na serwerze od strony technicznej
oraz naprawianiem wszelkich problemów związanych z serwerem, stroną oraz forum.
Administrator Gry, osoba odpowiedzialna za część spraw technicznych związanych z
serwerem, rozgrywkę na serwerze, porządek na serwerze, organizację wydarzeń
specjalnych, wprowadzanie aktualizacji oraz zmian dotyczących rozgrywki.
Mistrz Gry, osoba odpowiedzialna głównie za pilnowanie porządku na serwerze,
kontakt z graczami oraz organizację niektórych wydarzeń specjalnych.
• Podstawowy ekwipunek ulepszony do +6
• Kostium Królestwa na stałe
• Wierzchowiec (można z niego atakować) na 7 dni
• Zwierzak na stałe
Zdobywane doświadczenie podczas gry zostało odpowiednio dopasowane do poziomu
trudności serwera rozumianej określeniem serwera Medium. W skrócie oznacza to
że zdobycie maksymalnego poziomu na serwerze nie będzie najcięższym z wyzwań lecz,
umiarkowanie trudne. Istotnym etapem w rozwoju postaci jest zdobycie 75 poziomu
który będzie możliwy do zdobycia w kilka godzin dla doświadczonych graczy
oraz kilkunastu dla tych mniej doświadczonych.
Standardowe szkolenie umiejętności zostało nieco ułatwione,
aby wbić umiejętność na poziom G1 potrzebne będzie
pomyślne przeczytanie 36 ksiąg.
Szkolenie umiejętności przebiega standardowo co 24 godziny
czas oczekiwania można jednak pominąć za pomocą
M1 -> M2 1 pomyślnie przeczytanych
M2 -> M3 1 pomyślnie przeczytanych
M3 -> M4 2 pomyślnie przeczytanych
M4 -> M5 2 pomyślnie przeczytanych
M5 -> M6 2 pomyślnie przeczytanych
M6 -> M7 4 pomyślnie przeczytanych
M7 -> M8 4 pomyślnie przeczytanych
M8 -> M9 6 pomyślnie przeczytanych
M9 -> M10 6 pomyślnie przeczytanych
M10 -> G1 8 pomyślnie przeczytanych
Szansa na pomyślną naukę na poziomie M1-M10 wynosi 100% gdy użyta jest
G1 -> P 10 pomyślnie przeczytanych
Na szkolenie um. z G1 -> P działają jednak nie dają one 100% szansy.
Przedmioty m.in jak: Wzmocnienie, Zaczarowanie, Błogosławieństwo Przedmiotu
nie będą trudne do zdobycia, ponieważ będą dostępne z wielu źródeł, takich jak:
metiny, bossy, lochy ale również różne skrzynie np. Szkat. Blasku Księżyca
czy Skrzynia Mocy, przedmioty te można zdobywać od 1 poziomu postaci.
• Zaczarowanie Przedmiotu do zdobycia dodatkowo z potworów od 20 poziomu do maks.
• Szkat. Blasku Księżyca możliwa do zdobycia od 10 poziomu postaci do maks.
• Skrzynia Mocy możliwa do zdobycia z metinów i bossów na 30+ poziomie.
Przykładowy drop z metina, bossa:
Spoiler
Przedmioty takie jak Zwój Egzorcyzmu, Rada Pustelnika, Kamienie Duchowe służące do
rozwijania umiejętności postaci można zdobywać z metinów, bossów, dungeonów, nie
będą to przedmioty bardzo trudne do zdobycia.
Zaczarowanie, Wzmocnienie, Błogosławieństwo Pasów to przedmioty używane tylko do
jednego przedmiotu w ekwipunku - pasów. Można je zdobywać z metinów, bossów na
około 50 i wyższym poziomem, ilości zdobywanych ww. przedmiotów są niższe
od standardowych zaczarowań itp.
Zwoje Ezorcyzmu+ oraz Rady Pustelnika+ służące do rozwijania nowych
umiejętności pasywnych można zdobyć bezpośrednio pokonując niektóre
bossy oraz dungeony, ich główny źródłem jest Skrzynia Mocy.
Skrzynie Ucznia to specjalne nagrody które otrzymuje się
za zdobywanie poszczególnych poziomów postaci.
Skrzynia Ucznia I
Poziom: 1
Nagroda:
Spoiler
Skrzynia Ucznia II
Poziom: 10
Nagroda:
Spoiler
Skrzynia Ucznia III
Poziom: 20
Nagroda:
Spoiler
Skrzynia Eksperta I
Poziom: 30
Nagroda:
Spoiler
Skrzynia Eksperta II
Poziom: 40
Nagroda:
Spoiler
Skrzynia Eksperta III
Poziom: 50
Nagroda:
Spoiler
Skrzynia Mistrza I
Poziom: 60
Nagroda:
Spoiler
Skrzynia Mistrza II
Poziom: 70
Nagroda:
Spoiler
Skrzynia Mistrza III
Poziom: 80
Nagroda:
Spoiler
Skrzynia Arcymistrza
Poziom: 90
Nagroda:
Spoiler
Skrzynia Arcymistrza II
Poziom: 100
Nagroda:
Spoiler
Skrzynia Arcymistrza III
Poziom: 115
Nagroda:
Spoiler
Skrzynia Arcymistrza IV
Poziom: 130
Nagroda:
Spoiler
Skrzynia Arcymistrza V
Poziom: 155
Nagroda:
Spoiler
Poniżej przedstawiamy bonusy dostępne w
przedmiotach oraz ich maksymalne wartości.
Punkty Życia --- 2000
Punkty Many --- 1000
Witalność --- 12
Inteligencja --- 12
Siła --- 12
Zręczność --- 12
Szybkość Ataku --- 8%
Szybkość Ruchu --- 20%
Szybkość Zaklęcia --- 20%
Regeneracja PŻ --- 30%
Regeneracja PM --- 30%
Szansa na Otrucie --- 8%
Szansa na Omdlenie --- 8%
Szansa na Spowolnienie --- 8%
Szansa na Krytyczne Uderzenie --- 10%
Szansa na Przeszywające Uderzenie --- 10%
Silny przeciwko Ludziom --- 10%
Silny przeciwko Zwierzętom --- 20%
Silny przeciwko Orkom --- 20%
Silny przeciwko Mistykom --- 20%
Silny przeciwko Nieumarłym --- 20%
Silny przeciwko Diabłom --- 20%
Silny przeciwko Insektom --- 20%
Obrażenia absorbowane przez PŻ --- 10%
Obrażenia absorbowane przez PM --- 10%
Szansa na kradzież PM --- 10%
Szansa na kradzież PŻ --- 10%
Szansa na Blok Ciosów --- 15%
Szansa na uniknięcie Strzały --- 15%
Szansa na Odbicie Ciosów --- 10%
Odporność na Trucizny --- 5%
Szansa na bonus Doświadczenia --- 20%
Szansa na podwójną ilość Złota --- 20%
Szansa na podwójną ilość Przedmiotów --- 20%
Niewrażliwy na Omdlenia
Niewrażliwy na Spowolnienia
Wartość Ataku --- 50
Średnie Obrażenia --- 60%
Obrażenia Umiejętności --- 30%
Odporności:
Spoiler
Odporność na Miecze --- 15%
Odporność na broń Dwuręczną --- 15%
Odporność na Sztylety --- 15%
Odporność na Dzwony --- 15%
Odporność na Wachlarze --- 15%
Odporność na Strzały --- 15%
Odporność na Magię --- 15%
Odporność na Ogień --- 15%
Odporność na Błyskawice --- 15%
Odporność na Wiatr --- 15%
Odporność na Lód --- 15%
Odporność na Ziemię --- 15%
Odporność na Mrok --- 15%
Dostępne w pasach:
Spoiler
Przełamanie odporności na Miecze --- 10%
Przełamanie odporności na broń Dwuręczną --- 10%
Przełamanie odporności na Sztylety --- 10%
Przełamanie odporności na Dzwony --- 10%
Przełamanie odporności na Wachlarze --- 10%
Przełamanie odporności na Strzały --- 10%
Silny na Lód --- 30%
Silny na Ogień --- 30%
Silny na Wiatr --- 30%
Silny na Błyskawice --- 30%
Silny na Ziemię --- 30%
Silny na Mrok --- 30%
Odporność na Sury --- 6%
Odporność na Ninja --- 6%
Odporność na Wojowników --- 6%
Odporność na Szamanów --- 6%
Na naszym serwerze zostały dodane cztery nowe umiejętności pasywne.
• Umiejętności pasywne można szkolić co 12 godzin za pomocą specjalnych książek:
• Szanse na pomyślne szkolenie o 50% można zwiększyć z Radą Pustelnika+
• Zwój Egzorcyzmu+ pomija czas oczekiwania na ponowne szkolenie.
(Pozwala na zwabienie potworów jak Peleryna Męstwa)
Spoiler
0 - 20 Punktów: 20 pomyślnie przeczytanych
M1 - G1: 10 pomyślnie przeczytanych
G1 - P: 10 pomyślnie przeczytanych
Spoiler
0 - 20 Punktów: 20 pomyślnie przeczytanych
M1 - G1: 10 pomyślnie przeczytanych
G1 - P: 10 pomyślnie przeczytanych
Spoiler
0 - 20 Punktów: 20 pomyślnie przeczytanych
M1 - G1: 10 pomyślnie przeczytanych
G1 - P: 10 pomyślnie przeczytanych
Polimorfię można szkolić co 2 godziny, na szkolenie działają oraz
0 - 20 Punktów: 20 pomyślnie przeczytanych
M1 - G1: 10 pomyślnie przeczytanych
G1 - P: 10 pomyślnie przeczytanych
Kula Polimorfii pozwala na zamianę w zaklętego w niej potwora,
na serwerze dostępnych jest 5 różnych Kuli Polimorfii.
Księga Zaklęć
Można ją kupić u NPC Handlarka Różności, po wykonaniu zadania
z Księgi Zaklęć otrzymujemy Kulę Polimorfii danego
typu w zależności od wykonanego zadania.
Górnictwo można szkolić co 2 godziny, na szkolenie działają oraz
0 - 20 Punktów: 20 pomyślnie przeczytanych
M1 - G1: 10 pomyślnie przeczytanych
G1 - P: 10 pomyślnie przeczytanych
Magiczna Kopalnia jest dostępna od 30 poziomu postaci. Jest to jedyna
mapa na której występują wszystkie Żyły, które pozwolą zdobyć Rudę potrzebną
do wytworzenia przetopów do każdej dostępnej biżuterii.
Wydobywanie Rudy na serwerze zostało nieco zmienione, podstawowa
szansa na pomyślne wydobycie wynosi 35% przy użyciu Kilofa+0
Kilof to podstawowe narzędzie wykorzystywane do górnictwa.
Ulepszenie Kilofa zapewnia większą szansę na pomyślne wydobycie rudy,
podobnie jak szkolenie umiejętności Górnictwa.
Kilof +0 Szansa na wydobycie: +15% Szansa na ulepszenie: 100%
Kilof +1 Szansa na wydobycie: +18% Szansa na ulepszenie: 100%
Kilof +2 Szansa na wydobycie: +20% Szansa na ulepszenie: 100%
Kilof +3 Szansa na wydobycie: +22% Szansa na ulepszenie: 100%
Kilof +4 Szansa na wydobycie: +25% Szansa na ulepszenie: 100%
Kilof +5 Szansa na wydobycie: +28% Szansa na ulepszenie: 100%
Kilof +6 Szansa na wydobycie: +30% Szansa na ulepszenie: 100%
Kilof +7 Szansa na wydobycie: +32% Szansa na ulepszenie: 100%
Kilof +8 Szansa na wydobycie: +35% Szansa na ulepszenie: 100%
Kilof +9 Szansa na wydobycie: +40%
Żyły Bursztynu nie są wykorzystywane do wytwarzania przetopów do biżuterii.
Wydobywając je zdobywany Kawałki Bursztynu z których możemy
wykonać specjalną Bursztynową Skrzynię.
Bursztynowa Skrzynia
Aby ją wytworzyć, należy wydobyć w kopalni 500 sztuk Kawałków Bursztynu,
a następnie po prostu nacisnąć na nie
Bursztynowa Skrzynia zawiera wiele przydatnych przedmiotów dla których warto
rozwijać umiejętność górnictwa aby zdobywać skrzynie szybciej. Najbardziej
pożądanym przedmiotem ze skrzyni będzie Bursztynowy Amulet.
• Można nim handlować, łączy się z Pierścieniem Półksiężyca+.
• Można go zdobyć tylko z Bursztynowej Skrzyni.
Wędkarstwo to umiejętność typowo pasywna. Podczas pomyślnego
wyłowienia ryby otrzymujemy jeden Punkt Wędkarstwa których trzeba
zdobyć określoną ilość aby umiejętności Wędkarstwa wzrosły.
• Wędkarstwo można szkolić od poziomu 0 aż do P.
• Posiadając Rybie Wnętrzności w inwentarzu ilość zdobywanych
Punktów Wędkarstwa podwaja się.
• Rozwijanie umiejętności Wędkarstwa zapewnia szansę na zdobycie bonusowych
przedmiotów podczas pomyślnego wyłowienia ryby. Im wyższy poziom umiejętności
Wędkarstwa tym lepsze przedmioty można zdobyć.
Od 10 poziomu um.:
Od 15 poziomu um.:
Od poziomu M1:
Od poziomu M5:
Spoiler
Bonusowe przedmioty:
Od poziomu M10:
Spoiler
Bonusowe przedmioty:
Od poziomu G2:
Spoiler
Bonusowe przedmioty:
Od poziomu G6:
Spoiler
Bonusowe przedmioty:
Od poziomu P:
Spoiler
Bonusowe przedmioty:
Menu Zwierzaka można otworzyć za pomocą kombinacji klawiszy +
użytych na pieczęci zwierzaka, w menu znajdują się wszystkie informacje
na temat umiejętności, poziomu, wymaganego doświadczenia itp.
• Jajo podstawowego Zwierzaka (na stałe) każdy gracz otrzymuje na początku gry.
Podstawowy Zwierzak nie posiada dodatkowych bonusów oprócz tych
które można otrzymać rozwijając umiejętności Zwierzaka.
• Jajami Zwierzaków można handlować, jednak po wykluciu z jaja, handel nie jest możliwy.
• Jaja Zwierzaków posiadające dodatkowe bonusy można zdobyć z niektórych
bossów w grze lub w itemshop.
• Każdy Zwierzak może osiągnąć maksymalnie 100 poziom.
• Zwierzak zdobywa doświadczenie podczas zabijania potworów, bossów czy metinów.
• Poziom Zwierzaka można zwiększyć również za pomocą Odżywki
która dodaje od 1% do 10% doświadczenia zależnie od aktualnego poziomu zwierzaka.
• Na zdobywanie doświadczenia Zwierzaka nie mają wpływu przedmioty
które zwiększają ilość zdob. dośw. normalnych postaci.
Zarówno umiejętności, poziom oraz aktualne doświadczenie Zwierzaka są przypisane do
Waszych postaci niezależnie od tego jakiej pieczęci używacie umiejętności oraz poziom pozostaje bez zmian.
0 - 20 Punktów: 20 punktów umiejętności (poziomy zwierzaka)
M1 - G1: 10 pomyślnie przeczytanych
G1 - P: 10 pomyślnie przeczytanych
Spoiler
0 - 20 Punktów: 20 punktów umiejętności (poziomy zwierzaka)
M1 - G1: 10 pomyślnie przeczytanych
G1 - P: 10 pomyślnie przeczytanych
Spoiler
0 - 20 Punktów: 20 punktów umiejętności (poziomy zwierzaka)
M1 - G1: 10 pomyślnie przeczytanych
G1 - P: 10 pomyślnie przeczytanych
Spoiler
0 - 20 Punktów: 20 punktów umiejętności (poziomy zwierzaka)
M1 - G1: 10 pomyślnie przeczytanych
G1 - P: 10 pomyślnie przeczytanych
Spoiler
0 - 20 Punktów: 20 punktów umiejętności (poziomy zwierzaka)
M1 - G1: 10 pomyślnie przeczytanych
G1 - P: 10 pomyślnie przeczytanych
• Zwierzaki posiadają 5 umiejętności które dają różne bonusy,
umiejętności zwierzaka można rozwijać od 0 do P.
• Na rozwój umiejętności z poziomu 0 do 20 potrzebne są
punkty umiejętności otrzymywane za zdobywanie poziomów Zwierzaka.
• Na rozwój umiejętności od M1 do G1 potrzebne są Księgi Zwierzaka
• Na rozwój umiejętności od G1 do P potrzebne są Kamienie Duchowe Zwierzaka
• Na szkolenie umiejętności Zwierzaka działają
• Na szkolenie umiejętności Zwierzaka nie działają
Automatyczny Pomocnik to tylko substytut prawdziwego Szamana.
Posiada te same umiejętności, jednak są one słabsze od tych z prawdziwej postaci.
Pomocnik tak jak normalna postać wymaga zdobywania doświadczenia,
aby możliwe było rozwinięcie jego umiejętności.
• Doświadczenie Pomocnika zdobywa się podobnie jak doświadczenie
Zwierzaka, pokonując potwory, bossy etc.
• Poziom Pomocnika można zwiększyć również za pomocą Eliksiru Dośw. Pomocnika
który dodaje od 1% do 10% doświadczenia zależnie od aktualnego poziomu towarzysza.
W oknie pomocnika znajdują się wszystkie informacje na temat
umiejętności, poziomu, wymaganego doświadczenia itp.
• Okno Pomocnika można otworzyć za pomocą przycisku .
Pergamin Pomocnika umożliwia przyzwanie Pomocnika który od momentu wezwania
automatycznie będzie wzmacniał nas swoimi umiejętnościami, można zakupić go w sklepie z przedmiotami.
Umiejętności Pomocnika można szkolić za pomocą zwykłych Ksiąg Umiejętności
Szamana takich jak Błogosławieństwo, Pomoc Smoka, Odbicie, Zwiększenie Ataku oraz Zwinność.
• Na rozwój umiejętności z poziomu 0 do M1 potrzeba 20 Punktów Umiejętności,
które można otrzymać za awansowanie na kolejne poziomy Pomocnika.
• Na rozwój umiejętności z poziomu M1 do G1 potrzeba 10x Ksiąg Umiejętności.
• Na rozwój umiejętności z poziomu G1 do P potrzeba 10x Ksiąg Umiejętności.
• Na szkolenie umiejętności Pomocnika działają
• Na szkolenie umiejętności Pomocnika nie działają
Gaya to dodatkowa waluta w grze wykorzystywana w Sklepie Gaya oraz
podczas wytwarzania niektórych przedmiotów można go otworzyć za pomocą
przycisku zamieszczonym obok minimapy w kliencie gry.
Początkowo każdy gracz ma dostępne tylko trzy pierwsze sloty
aby odblokować niedostępne sloty oznaczone na czerwono należy
posiadać w ekwipunku:
Rozszerz. Sklepu Gaya
Do zdobycia z: Skrzynia Gaya
Przedmioty w Sklepie Gaya zmieniają się co
5 godzin od momentu pierwszego uruchomienia
dla każdego gracze indywidualnie.
Można pominąć czas oczekiwania na nową listę używając:
Reset Sklepu Gaya
Do zdobycia z: Skrzynia Gaya
Kamyki potrzebne do obróbki w Gaya
można zdobywać tylko ze Skrzyń Gaya następnie korzystając
ze specjalnej opcji u NPC Theo można je przerobić.
Skrzynia Gaya
Do zdobycia z: Metiny
Gaya można zdobyć również na większości dungeonów.
Pokonując ostatniego bossa istnieje szansa na zdobycie:
Sakiewka Gaya
Dodaje losową ilość Gaya do Twojego konta 1-30.
Kupon Gaya
Dodaje 50 Gaya do Twojego konta.
System Gildii został odświeżony oraz uzupełniony o kilka
nowych funkcji. Nowe funkcje zapewnią lepszą zabawę
oraz korzyści z wspólnej gry.
Wszystkie królestwa posiadają wspólną mapę na której gildie mogą wykupić ziemię.
Maksymalnie 39 gildii może wykupić własną ziemię na mapie.
Atrybuty gildii to specjalne bonusy dla wszystkich członków.
Gilda odblokowuje je zdobywając kolejne poziomy gildii.
Wymagane doświadczenie na poszczególne poziomy gildii
zostało odpowiednio dostosowane tak aby nie było to zbyt
łatwe ani zbyt trudne dla kilku osób.
• Zdobyty 3 poziom: Punkty Życia +1500
• Zdobyty 6 poziom: Szybkość Zaklęć +15%
• Zdobyty 9 poziom: Odporność na Obrażenia +7%
• Zdobyty 14 poziom: Silny przeciwko Potworom +10%
• Zdobyty 18 poziom: Punkty Doświadczenia +20%
• Zdobyty 20 poziom: Silny przeciwko Ludziom +10%
Depozyt gildii to miejsce gdzie zbiera się całość zarobionego Złota z ziemi gildii.
Sumę zebranego Złota w depozycie można zobaczyć w Menu Gildii.
Wypłaty z depozytu może dokonać tylko Lider Gildii
korzystając ze specjalnej opcji u Strażnika Wsi.
Przedmioty ulepszane u Kowala Gildii nie mogą zostać
zniszczone ani ich poziom ulepszenia nie może się obniżyć!
Gildia która wykupi ziemię gildii może zatrudnić na niej
jednego kowala z poszczególnymi specjalizacjami:
Stanley Brońmistrz - Bronie
Stanton Płatnerz - Tarcze, Zbroje oraz Hełmy
Starbuck Jubiler - Kolczyki, Naszyjniki, Buty, Bransolety oraz Pasy
• Kowale gildyjni zwiększają szanse na pomyślne ulepszanie przedmiotów aż o +12%,
jest to największy współczynnik szans jaki można spotkać w grze.
• W zależności od poziomu przedmiotu Kowal Gildii wymaga dodatkowych ulepszaczy
które nie są potrzebne przy użyciu zwykłych zwojów ulepszenia lub zwykłego kowala.
Poziom Przedmiotu: 1-60 dodatkowy ulepszacz: 3x
Poziom Przedmiotu: 65-74 dodatkowy ulepszacz: 2x
Poziom Przedmiotu: 74-90 dodatkowy ulepszacz: 2x
Poziom Przedmiotu: 90-105 dodatkowy ulepszacz: 4x
Poziom Przedmiotu: 105-115 dodatkowy ulepszacz: 6x
Poziom Przedmiotu: 115-134 dodatkowy ulepszacz: 1x
Poziom Przedmiotu: 134-155 dodatkowy ulepszacz: 3x
• Cena ulepszania przedmiotów u kowali dla osób spoza gildii: x2 normalnej wartości.
• Cena ulepszania przedmiotów u kowali dla osób z gildii: Normalna wartość.
• Zysk Złota z każdego ulepszania dla gildii posiadającej kowala: 50%
Na naszym serwerze dostępny jest tylko jeden rodzaj Alchemika
który umożliwia przerabianie wszystkich rodzajów rudy w przetopy.
Szansa na pomyślne przetwarzanie rudy w przetopy u Alchemika Gildyjnego wynosi 60%.
• Alchemik Gildii zapewnia możliwość wytwarzania unikatowych przedmiotów takich jak np.
Pierścień Władzy czy też ulepszacze potrzebne do jego wytworzenia i ulepszania. Kilka unikatowych
mikstur których nie można wytworzyć u normalnych Zielarzy oraz inne.
• Cena wytwarzanie przedmiotów u Alchemika dla osób spoza gildii: x2 normalnej wartości.
• Cena wytwarzanie przedmiotów u Alchemika dla osób z gildii: Normalna wartość.
• Zysk Złota z każdego wytworzonego przedmiotu dla gildii posiadającej Alchemika: 50%
Na serwerze dostępny jest dungeon Schronienie Meley przeznaczony tylko dla gildii.
Na wyprawę można wyruszyć u Strażnika Smoków Dolnarra znajdującego się w Piekle.
W Schronieniu Meley można zdobyć spore ilości materiałów potrzebnych do zabudowy
ziemi gildii, jest to również jedyne miejsce gdzie można zdobyć ulepszacze potrzebne
do wytworzenia Tarcz wojennych do PVP u Kowala.
Każdy członek po pomyślnym zakończeniu wyprawy może wybrać jedną z dwóch
dostępnych nagród ze Złotej Smoczej Skrzyni która pojawi się po pomyślny
zakończeniu wyprawy. Jedna z nich zapewnia szansę na ulepszacze na tarczę oraz
inne przedmioty natomiast druga na Jajo Zwierzaka do PVP.
• Gildię do wyprawy na dungeon może zarejestrować wyłącznie Lider Gildii.
• Gildia musi posiadać minimum 3 poziom aby mogła zostać zarejestrowana.
• Za każdą wyprawę na dungeon pobierana jest opłata 600 punktów gildii, jednak jeśli
wyprawa zakończy się pomyślnie gildia odzyskuje 300 punktów.
• Punkty potrzebne na wyprawy gildii można zdobywać z wojen
gildii oraz za wbijanie poziomów gildii.
• Każda gildia może wybrać się na dungeon raz na 3 godziny. Niezależnie od tego
czy poprzednia wyprawa zakończyła się sukcesem czy nie.
• Do dungeonu może wejść maksymalnie 16 osób z gildii.
Ranking Schronienia Meley dostępny jest u Strażnika Smoków Jaharra który znajduje
się we wszystkich pierwszych wioskach Królestw. W rankingu znajduje się lista
pięciu najlepszych gildii które ukończyły Schronienie Meley.
• Trzy najlepsze gildie z rankingu będą otrzymywać pewną sumę Złota do depozytu gildii.
• Ranking będzie resetowany co 2 tygodnie, wraz z tym gildie będą otrzymywały Złoto.
Szarfy są widocznym elementem ekwipunku tak jak zbroje czy bronie.
Na serwerze dostępne są cztery rodzaje szarf każda z nich posiada
cztery stopnie jakości: prosta, dostojna, zacna oraz unikatowa.
Istnieje możliwość ukrycia widoku Szarfy z menu kostiumów.
Aby to zrobić wystarczy kliknąć ikonę oka przy szarfie
tak aby zmieniła się na czerwoną.
W oknie kombinacji u NPC Theo można ulepszyć swoją szarfę.
Do ulepszania szarfy na wyższy poziom, potrzebna jest druga szarfa z identycznym
poziomem co ulepszana.
• W zależności od poziomu szarfy % absorpcji bonusów rośnie.
dla unikatowej szarfy może on wynosić maks. 35% oznacza to
że aż 35% wszystkich bonusów z wykorzystanej broni lub zbroi
zostanie dodanych do szarfy.
• W przypadku ulepszania szarfy posiadającej bonusy, po pomyślnym
ulepszeniu bonusy zostają, zmienia się tylko ich % jeśli %
absorpcji szarfy został zwiększony.
• W przypadku ulepszania dwóch szarf które posiadają bonusy
wcześniej włożone za pomocą absorpcji, bonusy te
nie połączą się.
W oknie absorpcji u NPC Theo można użyć szarfy aby
absorbować do niej bonusy z broni lub zbroi.
• Zbroja lub broń użyta do absorbowania bonusów zostanie zniszczona!
• Prosta szarfa absorbuje 1% bonusów zbroi lub broni
• Dostojna szarfa absorbuje 5% bonusów ze zbroi lub broni
• Zacna szarfa absorbuje 10% bonusów ze zbroi lub broni
• Unikatowa szarfa absorbuje 11% do 35% bonusów ze zbroi lub broni
• Bonus z szarfy jest zaokrąglany zawsze W DÓŁ
(czyli, jeżeli z obliczeń wyjdzie Ci 2.99%, to szarfa otrzyma bonus 2%)
• Do szarfy absorbują się wszystkie bonusy
z poświęconej zbroi lub broni
• Bonusy w szarfie nie mogą zostać zmienione
można je usunąć za pomocą specjalnego zwoju:
Świadectwo Zmiany
Opcja wytworzenia szarfy dostępna jest u NPC Theo
Aby mógł on dla nas wytworzyć szarfę potrzebujemy:
10x
Delikatne Sukno
Oraz
1x
Barwniki można kupić u Handlarki Różności.
Delikatne Sukno
Można zdobyć z:
• Komnata Baron. Pająków (55-65 poz.)
• Siedlisko Plagi (60-70 poz.)
• Nefrytowa Grota (65-75 poz.)
Pas Lniany(do PVM) można zdobyć z Baronówny Pająków
w dungeonie Komnata Baron. Pająków (55-65 poz.)
Pas Króla(do PVP) można zdobyć ze Szkat. Nieb. Śmierci.
Na serwer został dodany System Pasów które są dodatkowym
elementem ekwipunku. System pasów został połączony z
Systemem Żywiołów. Na serwerze dostępnych jest jedenaście pasów,
pięć do PVM oraz sześć do PVP.
Do pasów można włożyć maksymalnie pięć bonusów tak jak
w przypadku innych części ekwipunku. Pasy jednak posiadają
kilka unikalnych bonusów których nie można mieć w innych
przedmiotach.
Wzmocnienie Pasów
Dodaje do jednego z Twoich pasów nowy bonus. (maks. 4)
Można zdobyć z: Skrzynia Mocy, Metiny oraz Bossy.
Zaczarowanie Pasów
Usuwa wszystkie bonusy z jednego z Twoich pasów po czym
dodaje nowe bonusy losowe. (ilość posiadanych bonusów nie ulega zmianie)
Można zdobyć z: Skrzynia Mocy, Metiny oraz Bossy.
Błogosławieństwo Pasów
Jeśli pas ma 4 bonusy, ten przedmiot doda 5 bonus.
Można zdobyć z: Skrzynia Mocy oraz Bossy.
Na serwerze większość potworów oraz bossów posiada
jeden z sześciu dostępnych żywiołów.
• Posiadanie odporności na jeden z poszczególnych żywiołów
zmniejsza otrzymywane obrażenia od celu.
• Posiadanie Siły na poszczególny żywioł zapewnia
większe zadawane obrażenia w określony cel.
Wiatr
Działa na mapach: M2, Dolina Orków,
Świątynia Hwang, Przylądek Smoczego Ognia,
Zatoka Rakszasa
Błyskawice
Działa na mapach: Kraina Gigantów, Grota Wygnańców V1,
Grota Wygnańców V2, Komnata Smoka
Ogień
Działa na mapach: Ognista Ziemia, Wyspa Małp, Schronienie Meley, Kraina Ognia
Lód
Działa na mapach: Góry Sohan, Księżycowa Grota, Nefrytowa
Zatoka, Strażnica Nemere, Siedlisko Trytona
Ziemia
Działa na mapach: Las Duchów, Czerwony Las,
Przylądek Smoczego Ognia, Zatoka Rakszasa, Nefrytowa Grota
Mrok
Działa na mapach: Wieża Demonów, Piekielne Katakumby,
Siedlisko Plagi, Loch Strachu, Kraina Strachu
Menu Alchemi Smoczych Kamieni dostępne jest od 30 poziomu postaci.
Można je uruchomić za pomocą skrótu klawiszowego lub z ekwipunku.
• Każdy Smoczy Kamień posiada ważność 24 godzin oznacza to
ze można go używać aktywnie przez 24 godziny podczas rozgrywki.
Gdy jednak czas się skończy nie oznacza to że kamień ulegnie zniszczeniu,
przestaje on być tylko zdatny do użycia i nie daje bonusów.
• Czas Smoczego Kamienia można napełnić używając lub
Eliksiry czasu można kupić w sklepie u Alchemika.
• Smoczy Kamień może zostać wyciągnięty ze slotu szansa na taką
operację wynosi 60%. Używając do tego szansa wzrasta do 90%.
Smocze Cęgi można kupić w sklepie u Alchemika.
Odłamki Smoczego Kamienia
• Od 30 poziomu postaci wypadają ze wszystkich potworów,
po zdobyciu 10 sztuk zamienią się one w Cor Draconis(surowe)
• Z metinów od 30 do 90 poziomu w większych ilościach.
Cor Draconis(surowe)
• Można zdobyć ze wszystkich bossów, dungeonów oraz
metinów na mapach na 90+ poziom.
Cor Draconis(szlifowane)
• Można zdobyć z niektórych bossów, dungeonów oraz wędkarstwa.
Cor Draconis(rzadkie)
• Można zdobyć z niektórych bossów, dungeonów oraz wędkarstwa.
Cor Draconis(antyczne)
• Można zdobyć z niektórych bossów, dungeonów oraz wędkarstwa.
Cor Draconis(legendarne)
• Można zdobyć rzadko z niektórych bossów oraz dungeonów
Okno uszlachetniania Smoczych Kamieni jest dostępne u każdego
Alchemika w pierwszym mieście Królestwa.
Każda zakładka standardowego okna uszlachetnień została wyposażona w opcje
usprawniające całą funkcję oraz zapewniające komfort użytkowania.
• Za pomocą przycisku można w szybki sposób użyć przycisku Uszlachetnij.
• Zakładka Klasa została wyposażona w przycisk Wyrób Wszystko który
pozwoli w szybki sposób ulepszyć zdobyte Smocze Kamienie.
• Każda zakładka została wyposażona w wyświetlanie Szansy na
pomyślne zakończenie aktualnie wykonywanej operacji.
• Istnieje możliwość zmiany bonusów w Smoczych Kamieniach klasy Legendarnej
jakości Wybornej w tym celu należy użyć dwóch kamieni jakości wybornej.
Jeden z kamieni zniknie w drugim zostaną zmienione bonusy - Istnieje możliwość otrzymania
identycznych bonusów jak przed dokonaniem zmiany.
• Klasy Smoczych Kamieni: Surowy, Szlifowany, Rzadki, Antyczny oraz Legendarny.
• Stopnie Jakości Smoczych Kamieni: Matowy, Przejrzysty, Bez skazy,
Znakomity oraz Wyborny.
• Poziomy ulepszenia Smoczych Kamieni: Maksymalny poziom ulepszenia
Smoczego Kamienia różni się w zależności od Klasy oraz Stopnia Jakości.
Maksymalny poziom ulepszenia dla Legendarnego, Wybornego kamienia wynosi +6.
• Każdy Smoczy Kamień posiada 2 stałe bonusy i 3 dodatkowe które można zmieniać.
Poniżej zostały przedstawione perfekcyjne kombinacje bonusów Smoczych Kamieni klasy
Legendarnej jakości wybornej z maksymalnym poziomem ulepszenia +6 oraz lista
opcjonalnych bonusów które można posiadać w poszczególnych kamieniach.
Stałe bonusy:
Inteligencja: +15
Silny na Błyskawice: +15%
Możliwe dodatkowe bonusy:
Odporność na cios krytyczny: +20%
Odporność na przeszywający cios: +20%
Odporność na Obr. Umiejętności: +15%
Obrażenia Umiejętności: +15%
Szansa na Omdlenie: +10%
Stałe bonusy:
Siła: +15
Silny na Ogień: +15%
Możliwe dodatkowe bonusy:
Średnie Obrażenia: +18%
Odporność na Śr. Obrażenia: +18%
Wartość Ataku: +300
Obrona: +300
Stałe bonusy:
Max PŻ: +1800
Silny na Wiatr: +15%
Możliwe dodatkowe bonusy:
12% obrażeń będzie dodanych do PE
Szansa na odzyskanie PŻ: +12%
Maks. PŻ: +18%
Odporność na Szamanów: +15%
Odporność na Sura: +15%
Stałe bonusy:
Zręczność: +15
Silny na Lód: +15%
Możliwe dodatkowe bonusy:
Silny przeciwko Ludziom: +15%
Odporność na Ninja: +15%
Odporność na Wojowników: +15%
Regeneracja PŻ: +24%
Max PE: +1200
Stałe bonusy:
Max PE: +1200
Silny na Ziemię: +15%
Możliwe dodatkowe bonusy:
12% obrażeń będzie dodanych do PŻ
Max PŻ: +1800
Obrona przeciwko Potworom: +15%
Szansa na odzyskanie PE: +12%
Maks. PE: +18%
Regeneracja PE: +24%
Stałe bonusy:
Witalność: +15
Silny na Mrok: +15%
Możliwe dodatkowe bonusy:
Silny przeciwko Potworom: +15%
Szansa na cios Krytyczny: +15%
Szansa na przeszywające Uderzenie: +15%
Szansa na Otrucie: +10%
18% Szansa na odbicie Ciosu
Pierścienie działają podobnie jak np. Pierścień Półksiężyca są zakładane do slotu specjalnego,
oraz dodają wiele przydatnych bonusów których wartości rosną z poziomem ulepszenia pierścienia.
Pierścień Władzy I czyli pierwszy z pięciu pierścieni może zostać wytworzony wyłącznie u
Alchemika Gildyjnego potrzebne są do tego ulepszacze które zdobędziecie również u Alchemika.
Legendarny Pamiętnik
Przedmiot ten jest jednym z niezbędnych ulepszaczy, służącym do wytwarzania oraz
ulepszania Pierścieni Władzy może zostać wytworzony wyłącznie u Alchemika Gildyjnego
z użytych do tego innych materiałów oraz odpowiednią ilością złota.
Złota Rękojeść
Przedmiot ten jest jednym z niezbędnych ulepszaczy, służącym do wytwarzania oraz
ulepszania Pierścieni Władzy może zostać wytworzony wyłącznie u Alchemika Gildyjnego
z użytych do tego innych materiałów oraz odpowiednią ilością złota.
Pierścienie Władzy podobnie jak normalne przedmioty np. bronie mogą zostać ulepszone z podstawowej
wersji na lepsze. Wraz z każdym ulepszeniem Waszego Pierścienia Władzy wzrastają wartości bonusów
które ten przedmiot specjalny dodaje. Pierścienie mogą zostać ulepszone wyłącznie Zwojami np.
Zwojem Błogosławieństwa, Zwojem Boga Smoków itp. żaden Kowal nie ulepszy tego przedmiotu.
Na serwerze zostały dodane 5 nowych pozytywnych rang których posiadanie
zapewnia dodatkowe wzmocnienie postaci w PVP.
Ranga Epicki dostępna jest od od 100.000 do 249.999 punktów.
Posiadanie tej rangi zapewnia następujące bonusy:
Silny przeciwko Ludziom +5%
Silny przeciwko Potworom +3%
Ranga Boski dostępna jest od 250.000 do 499.999 punktów.
Posiadanie tej rangi zapewnia następujące bonusy:
Silny przeciwko Ludziom +10%
Silny przeciwko Potworom +5%
Ranga Legendarny dostępna jest od 500.000 do 999.999 punktów.
Posiadanie tej rangi zapewnia następujące bonusy:
Silny przeciwko Ludziom +20%
Silny przeciwko Potworom +8%
Ranga Weteran dostępna jest od 1.000.000 do 4.999.999 punktów.
Posiadanie tej rangi zapewnia następujące bonusy:
Silny przeciwko Ludziom +30%
Silny przeciwko Potworom +10%
Ranga Tytan dostępna jest od 5.000.000 do 5.500.000 punktów.
Posiadanie tej rangi zapewnia następujące bonusy:
Silny przeciwko Ludziom +40%
Silny przeciwko Potworom +15%
Ranga Nieśmiertelny dostępna jest od 15.000.000 do 16.000.000 punktów.
Posiadanie tej rangi zapewnia następujące bonusy:
Silny przeciwko Ludziom +50%
Silny przeciwko Potworom +25%
Zdobywanie pozytywnych punktów rangi można przyśpieszyć na kilka sposobów.
Rękawica Króla Przepow.
• Rękawica sprawia, że otrzymujemy 1 pkt rangi za każdego Potwora,
normalnie otrzymujemy 1 pkt za 5 Potworów. Rękawicę można zdobyć
min. ze Skrzyń Rybaka otrzymywanych podczas wędkarstwa.
Symbol Króla Przepowiedni
• Jeśli gracz posiada pozytywną rangę, wtedy otrzymuje dwukrotnie
większą ilość punktów rangi podczas stania postaci w bezruchu.
• Jeśli gracz posiada negatywną rangę, wówczas ranga rośnie
4 razy szybciej, lecz tylko wtedy, gdy nasza postać stoi w bezruchu.
Symbol można zdobyć min. ze Skrzyń Rybaka otrzymywanych podczas wędkarstwa.
Fasolki Yin, Zu oraz Xi
• Te nowe przedmioty które zostały dodane do dropu w niektórych bossach
zapewnią kolejno 200, 500 oraz 1000 punktów rangi
za każde użycie jednej z tych nowych fasolek.
Umiejętności Konne można rozwijać za pomocą Medali Konnych, które
można zdobyć w Lochach Małp oraz na Wyspie Małp.
• Szkolenie można powtarzać bez limitu czasowego klikając na
• Maksymalny poziom standardowego wierzchowca wynosi 30, a poziomy 11, 21
oraz 30 zapewniają lepsze statystyki które otrzymujemy dosiadając konia.
• 0-10 Szansa na pomyślne szkolenie: 70% | 1x za każdy kolejny poziom.
• 11-20 Szansa na pomyślne szkolenie: 50% | 2x za każdy kolejny poziom.
• 21-30 Szansa na pomyślne szkolenie: 25% | 3x za każdy kolejny poziom.
Szkolenie poziomu jeździectwa zapewnia graczowi dodatkowy bonus na potwory.
• 0-10 poziom jeździectwa - Silny przeciwko Potworom +1%
• 11-20 poziom jeździectwa - Silny przeciwko Potworom +2%
• 21-29 poziom jeździectwa - Silny przeciwko Potworom +3%
• 30 poziom jeździectwa - Silny przeciwko Potworom +5%
Pieczęć do przywołania wierzchowca zakłada się do wyznaczonego slotu w ekwipunku,
każda z nich ma ograniczenie czasowe, które upływa nawet jeśli nie jesteśmy zalogowani.
• Aby założyć pieczęć wierzchowca do slotu, należy nacisnąć jednocześnie +
• Na wierzchowcach można używać umiej. konnych jeśli takowe są wyszkolone.
• Pieczęci wierzchowców używają płynnego dosiadania wierzchowców, co oznacza,
że nie musisz zdejmować ani zakładać pieczęci za każdym razem kiedy
chcesz wejść lub zejść z wierzchowca.
• Dodatkowe bonusy wierzchowca działają tylko jeśli na nim siedzimy.
[
Na serwerze dostępne są 2 tarcze wojenne można je wytworzyć u Kowala za
pomocą specjalnych ulepszaczy dostępnych ze Schronienia Meley które można robić razem z gildią.
W późniejszym etapie gry tarcze mogą zostać przekształcone w jedną wojenną tarczę.
Aby otworzyć menu szybkiej teleportacji należy użyć przycisku
Menu szybkiej teleportacji umożliwia szybką podróż do lokacji,
dungeonów lub innych Królestw.
Na serwerze dostępna jest opcja powrotu na dungeon, można z niej skorzystać
gdy z jakiegoś powodu utracimy połączenie z internetem lub klient się zamknie.
Opcja powrotu dostępna jest zawsze u NPC który wcześniej teleportował nas na
wybrany dungeon, można jej użyć do momentu gdy w środku
dungeonu znajduje się inny członek grupy.
Księżycowy Talizman
Poziom: 30-45
Księżycowa Grota to startowy dungeon na którym można zdobyć przedmioty które
pomogą w rozwoju postaci, jest to również jedyne miejsce w którym można zdobyć
różne Kule Polimorfii oprócz wykonywania misji z Księgi Zaklęć.
Pajęczy Klucz
Poziom: 55-70
Dungeon głównie w celach zarobkowych, jedyne miejsce gdzie można zdobyć
Pas Lniany do PVM, Delikatne Sukna oraz wiele innych przydatnych przedmiotów.
Kamień Plagi
Poziom: 60-75
Siedlisko Plagi to dungeon na którym można zdobyć ulepszacze do broni 55 poziom
do PVM, dropi tutaj również ulepszona Ametystowa biżuteria do PVM,
Jest to również jeden z trzech lochów na którym możliwe jest zdobywanie Delikatnych Sukien na szarfy.
Nefrytowy Klucz
Poziom: 65-80
Nefrytowa Grota to miejsce gdzie można zdobyć sporo Odłamków Smoczego Kamienia,
biżuterię, Kamienie Duszy +4, Zbroje na 54 poziom do PVM,
Delikatne Sukna oraz wiele innych przydatnych przedmiotów.
Złoto
Poziom: 40-100
Jedyne miejsce w którym można zdobyć Bronie na 75, Naszyjnik
oraz Tarczę na 85 poziom do PVM. Do standardowej Wieży Demonów
zostało dodane dodatkowe piętro z Niebieską Śmiercią. Ponadto dodatkową
zmianą jest 100%-owa szansa na wszystkich trzech kowali.
Zasuszona Głowa
Poziom: 75-100
Jedyne miejsce w którym można zdobyć Bransoletkę oraz Hełm
na 85 poziom do PVM. Dungeon ten służy głównie do zarobku,
można w nim również zdobyć np. Jajo Zwierzaka - Azraela.
Zamarznięty Klucz
Poziom: 75-100
Strażnica Nemere podobnie Piekielne Katakumby umożliwia zdobycie dwóch
części setu na 85 poziom do PVM - Kolczyków oraz Butów. Zdobędziecie
w niej również np. Jajo Zwierzaka - Nemere.
Kręty Klucz
Poziom: 85-110
Jedyne miejsce w którym można zdobyć Buty na 65 poziom do PVP.
W Komnacie Smoka podobnie jak w Strażnicy Nemere oraz Piekielnych Katakumbach
zdobędziecie ulepszacze do ekwipunku PVM na 85 Poziom. W tym dungeonie
ponadto można zdobyć ulepszacze do ekwipunku PVP na 80 Poziom.
Klucz Rakszasa
Poziom: 90-115
Zatoka Rakszasa do wykonania jest w 2-3 osoby lub solo z lepszym ekwipunkiem.
Na tym dungeonie można zdobyć ulepszacze potrzebne do ekwipunku na poziom 90 - 105.
Klucz Trytona
Poziom: 110-135
Siedlisko Trytona do wykonania jest w 2-3 osoby lub solo z lepszym ekwipunkiem.
Oprócz dobrego zarobku zapewnia również ulepszacze do ekwipunku na poziom 105 - 115.
Smoczy Kamień Strachu
Poziom: 120-155
Czeluść Strachu do wykonania jest w kilka osób lub solo z dobrym ekwipunkiem.
Źródło ulepszaczy do ekwipunku na poziom 115 - 125 można tutaj zdobyć również
inne wartościowe przedmioty, np. pieczęć wierzchowca.
Złota Przepustka
Poziom: 140-155
Skarbiec Urashaka jest nieco trudniejszym miejscem niż Czeluść Strachu.
Najbardziej pożądanym przedmiotem do zdobycia w tym lochu jest - Legendarny Kamień
czyli bardzo cenny ulepszacz do ekwipunku PVM na 135 - 145 poziom.
Klucz Razadora
Poziom: 145-155
Sanktuarium Razadora jest miejscem w którym można zdobyć ulepszacze do najlepszego ekwipunku PVP
Sanktuarium nie należy do łatwych lochów do pomyślnego ukończenia tego lochu będzie potrzebna grupa osób.
Ranking Lochów to opcja która dostępna jest w każdym z lochów. Ranking można sprawdzić
za pomocą specjalnej opcji wybranej w dialogu z NPC przy wejściu do lochu. Dostępne są dwie
kategorie rankingu; Czas Ukończenia oraz Ilość Ukończeń za które będą przyznawane nagrody.
Rankingi w lochach dostępne są w każdym lochu na serwerze u NPC, który udziela do niego wejścia.
Okresowy ranking lochów dotyczy wyłącznie rankingu ilości ukończeń i jest resetowany po każdej kolejnej turze.
Gracze kwalifikujący się w liście możliwych nagród otrzymają je do magazynu itemshop oraz na swoje konto do 1 dnia od zakończenia tury.
Wydarzenie dotyczy każdego lochu dostępnego na serwerze z wyjątkiem lochów gildyjnych.
ŚLEDZENIE PRZEBIEGU RANKINGÓW
Spoiler
Naciśnij na NPC od wybranego lochu a następnie przejdź do Rankingi > Ilość Ukończeń:LISTA MOŻLIWYCH NAGRÓD DO ZDOBYCIA
Spoiler
1 Miejsce:- Kostium Hwang (15 dni)
- 2000 Smoczych Monet
- Jajo Złotego Azraelusia (15 dni)
- Cerber (15 dni)
2 Miejsce:
- 1000 Smoczych Monet
- Jajo Nemere (15 dni)
3 Miejsce:
- 500 Smoczych Monet
- Jajo Nemere (15 dni)
LISTA AKTUALNYCH TUR
Spoiler
1 Tura: 08.04.2023 - 23.04.20232 Tura: 24.04.2023 - 07.05.2023
3 Tura: 08.05.2023 - 21.05.2023
4 Tura: 22.05.2023 - 04.06.2023
LISTA ZWYCIĘZCÓW
Spoiler
Wieża Demonów1 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
2 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
3 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
4 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
Czeluść Strachu
1 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
2 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
3 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
4 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
Piekielne Katakumby
1 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
2 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
3 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
4 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
Skarbiec Urushaka
1 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
2 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
3 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
4 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
Komnata Smoka
1 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
2 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
3 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
4 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
Księżycowa Grota
1 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
2 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
3 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
4 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
Nefrytowa Grota
1 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
2 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
3 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
4 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
Strażnica Nemere
1 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
2 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
3 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
4 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
Czeluść Plagi
1 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
2 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
3 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
4 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
Siedlisko Trytona
1 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
2 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
3 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
4 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
Komnata Baronowej Pająków
1 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
2 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
3 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
4 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
Zatoka Rakszasa
1 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
2 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
3 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
4 Tura: 1. TBA | 2. TBA | 3. TBA
Zbroje na 85 poziom do PVM można zdobyć z Mist. Lodowej Wiedźmy oraz Mist. Eotena.
Akcesoria na 85 poziom do PVM można zdobyć z Azraela, Nemere oraz Nieb. Śmierci.
Można zdobyć z: Misja u Kowala na 15 poziom.
Można zdobyć z: Besty, Szkat. Pełni Księżyca.
Można zdobyć z: Przerabia się je z broni na 30 poziom.
Ulepszacze do tego wymagane można zdobyć z: Wodza Orków, Ezot. Władcy oraz Kraba Plagi.
Można zdobyć z: Szkat. Umarłego Rozpruwacza oraz Szkat. Niebieskiej Śmierci.
Można zdobyć z: Przerabia się je z broni na 75 poziom.
Można zdobyć z: Przerabia się je z broni na 110 poziom.
Mistyczne bossy wyróżniają się znacznym przeskokiem w poziomie trudności
względem tradycyjnych bossów na mapach. Czasy odrodzenia są znacznie dłuższe niżeli
w klasycznych bossach. W początkowych etapach serwera zbijanie ich "solo"
bez dobrze rozbudowanego ekwipunku oraz umiejętności będzie niemożliwe.
Żywioł: Ogień
Najsłabszy z Mist. Bossów pojawia się regularnie we wszystkich Królestwach
w drugich wioskach co 3 godziny. Oprócz sporej ilości złota które można z niego
zdobyć, dropi również też spore ilości Zaczarowań Przedmiotu, Alchemię,
Kamienie Duszy +4 oraz wiele innych przydanych przedmiotów.
Żywioł: Wiatr
Mist. Wódz Orków pojawia się co 3 godziny w Dolinie Orków.
Mocniejsza wersja Wodza Orków dropi wiele materiałów na rozbudowę ziemi
gildii, spore ilości przedmiotów do badań biologa, Kamienie Duszy +4 oraz
wiele innych przydatnych przedmiotów.
Żywioł: Lód
Mist. Dziewięć Ogonów występuje w Górach Sohan pojawia się co 6 godzin.
Żywioł: Błyskawice
Mist. Zjawę możemy spotkać w Świątyni Hwang pojawia się co 6 godzin.
Żywioł: Wiatr
Olbrzymiego Żółwia możemy spotkać na Pustyni Yongbi pojawia się co 6 godzin.
Żywioł: Ogień
Czerwonego Smoka możemy spotkać na Ognistej Ziemi pojawia się co 6 godzin.
Żywioł: Ziemia
Eoten jest władcą Lasu Duchów pojawia się regularnie co 8 godzin. Podobnie jak z
Lodowej Wiedźmy można z niego zdobyć Zbroje Specjalne do PVM, Kamienie Duszy +5,
Stalki +7, Alchemię oraz wiele innych pożądanych przedmiotów.
Żywioł: Lód
Lodowa Wiedźma jako jedyna z Mist. Bossów pojawia się zawsze w tym samym
miejscu na końcu Groty Wygnańców co 8 godzin. Wiedźma jest jednym z dwóch
Bossów z których można zdobyć Zbroje Specjalne, oprócz tego wypada wiele cennych
przedmiotów takich jak biżuterię +7, stalki +7, Kamienie Duszy +5,
Magiczne Kamienie oraz wiele innych pożądanych przedmiotów.
Żywioł: Błyskawice
Jotun to jedyny Legendarny Boss na serwerze, znajdziecie go na Nefrytowej Zatoce.
Boss ten pojawia się raz na 12 godzin na wszystkich kanałach gry, jest znacznie silniejszy
od wszystkich dostępnych bossów na mapach, w lochach czy nawet Mist. Bossów.
Drop z Jotuna na tle innych bossów lub mist. bossów jest adekwatnie lepszy, można
z niego zdobyć min. Legendarne Kamienie.
Zbroje Specjalne to wyjątkowe zbroje na 85 poziom przeznaczone do PVM.
Zbroje Ishtar czyli inaczej "specjalki" można zdobyć tylko z 2 Mist. Bossów
dostępnych na serwerze: Mist. Eotena oraz Mist. Lodowej Wiedźmy.
Dostępne są 4 inne Zbroje Specjalne w zależności od klasy postaci.
Zbroje Al-Khadar wytwarzane są z setu Zbroi Ishtar są to także
zbroje specjalne do PVM przeznaczone na 135 - 145 poziom.
Metiny na mapie: Metin Duszy, Metin Cienia
Bossy na mapie: Wódz Orków, Mist. Wódz Orków
Metiny na mapie: Metin Duszy, Metin Cienia, Metin Twardości
Bossy na mapie: Olbrzymi Żółw, Mist. Olbrzymi Żółw
Metiny na mapie: Metin Diabła, Metin Upadku
Bossy na mapie: Zjawa Żółt. Tygrysa, Mist. Zjawa Żółt. Tygr.
Metiny na mapie: Metin Twardości, Metin Diabła, Metin Śmierci
Bossy na mapie: Dziewięć Ogonów, Mist. Dziewięć Ogonów
Metiny na mapie: Metin Morderstwa
Bossy na mapie: Ognisty Król, Mist. Czerwony Smok
Metiny na mapie: Metin Gigantów
Bossy na mapie: Brak
Metiny na mapie: Brak
Bossy na mapie: Królowa Pająków
Metiny na mapie: Brak
Bossy na mapie: Brak
Metiny na mapie: Małpi Metin
Bossy na mapie: Brak
Metiny na mapie: Metin Pung-Ma, Metin Ma-An
Bossy na mapie: Mist. Eoten
Metiny na mapie: Metin Tu-Young, Metin Jeon-Un
Bossy na mapie: Władca Duchów Drzew
Metiny na mapie: Metin Wygnańców
Bossy na mapie: Mist. Lodowa Wiedźma
Metiny na mapie: Brak
Bossy na mapie: Generał Setaou, Dowódca Setaou
Metiny na mapie: Metin Siły, Metin Mroku
Bossy na mapie: Martyaxwar, Główny Gnoll Strażnik
Metiny na mapie: Metin Żaru, Metin Próżności
Bossy na mapie: Generał Lobster, Król Krabbs
Metiny na mapie: Metin Strachu, Metin Potępienia
Bossy na mapie: Lord Szkieletów, Smok z Kości
Metiny na mapie: Metin Furii
Bossy na mapie: Arcydemon Han, Arcydemon Khan
Przedmioty do badań biologa oddawać można ze specjalnego
menu w panelu bocznym ekwipunku. W przypadku gdy przedmiot
do badań jest popsuty można od razu oddać następny,
do momentu pomyślnego przyjęcia przedmiotu.
Eliksir Poszukiwacza
Zwiększa szansę na pomyślne przyjęcie przedmiotu
o 30% Eliksir wystarczy posiadać w ekwipunku,
podczas oddawania przedmiotu zostanie
on użyty automatycznie.
Można zdobyć z: Szkat. Blasku Księżyca, Bossy Eventy, , Wędkarstwo
Heroiczny Symbol
Przedmiot który usuwa czas oczekiwania na oddanie
następnego przedmiotu do badań. Aby pominąć czas
oczekiwania należy kliknąć na przedmiot .
Można zdobyć z: Skrzynia Mocy, Bossy, Eventy, , Wędkarstwo
Poziom: 30
Ilość: 10
Czas: 2 godz.
Nagroda: +10% Szybkości Ruchu
Poziom: 40
Ilość: 15
Czas: 2 godz.
Nagroda: +5% Szybkości Ataku
Poziom: 50
Ilość: 15
Czas: 3 godz.
Nagroda: +60 Obrony
Poziom: 60
Ilość: 20
Czas: 3 godz.
Nagroda: +55 Wartości Ataku
Poziom: 70
Ilość: 25
Czas: 4 godz.
Nagroda: +10% Szybkości Ruchu +10% Redukcji Obrażeń
Poziom: 80
Ilość: 30
Czas: 4 godz.
Nagroda: +6% Szybkości Ataku +10% Wartości Ataku
Poziom: 85
Ilość: 40
Czas: 4 godz.
Nagroda: +10% Obrony przeciwko Graczom
Poziom: 90
Ilość: 50
Czas: 5 godz.
Nagroda: +8% Siły przeciwko Ludziom
Poziom: 92
Ilość: 20
Czas: 6 godz.
Nagroda: Do wyboru +1000 PŻ / +60 Obrona / +50 Wartość Ataku
Poziom: 94
Ilość: 30
Czas: 6 godz.
Nagroda: Do wyboru +1100 PŻ / +140 Obrona / +60 Wartość Ataku
Przedmioty do badań Seon-Pyeonga należy oddawać
bezpośrednio do niego. W przypadku gdy przedmiot jest popsuty
można od razu oddać następny do momentu pomyślnego przyjęcia przedmiotu.
Eliksir Poszukiwacza
Zwiększa szansę na pomyślne przyjęcie przedmiotu
o 30% Aby Eliksir zadziałał należy go użyć .
Można zdobyć z: Szkat. Blasku Księżyca, Bossy oraz Eventy, Wędkarstwo
Heroiczny Symbol
Przedmiot który usuwa czas oczekiwania na oddanie
następnego przedmiotu do badań. Aby Symbol zadziałał
należy wybrać odpowiednią opcję w dialogu z NPC.
Można zdobyć z: Skrzynia Mocy, Bossy, Eventy, Wędkarstwo
Poziom: 30
Ilość: 10
Czas: 2 godz.
Nagroda: +2% Siły przeciwko Potworom
Poziom: 40
Ilość: 10
Czas: 2 godz.
Nagroda: +2% Obrony przeciwko Potworom
Poziom: 50
Ilość: 10
Czas: 2 godz.
Nagroda: +20 Wartości Ataku
Poziom: 60
Ilość: 15
Czas: 2 godz.
Nagroda: +30 Wartości Ataku
Poziom: 70
Ilość: 15
Czas: 2 godz.
Nagroda: 2% Średnie Obrażenia
Poziom: 70
Ilość: 15
Czas: 2 godz.
Nagroda: +3% Obrony przeciwko Potworom
Poziom: 70
Ilość: 15
Czas: 2 godz.
Nagroda: 3% Średnie Obrażenia
Poziom: 70
Ilość: 15
Czas: 2 godz.
Nagroda: 5% Średnie Obrażenia
Poziom: 80
Ilość: 15
Czas: 2 godz.
Nagroda: +4% Siły przeciwko Potworom
Poziom: 90
Ilość: 15
Czas: 2 godz.
Nagroda: +5% Obrony przeciwko Potworom
Poziom: 90
Ilość: 15
Czas: 2 godz.
Nagroda: +6% Siły przeciwko Potworom
Poziom: 105
Ilość: 50
Czas: 5 godz.
Nagroda: +5% Siły na wszystkie Żywioły
Poziom: 115
Ilość: 50
Czas: 5 godz.
Nagroda: +7% Średnie Obrażenia
Poziom: 120
Ilość: 100
Czas: 7 godz.
Nagroda: +5% Odporności na Ludzi
Poziom: 140
Ilość: 100
Czas: 10 godz.
Nagroda: +5% Przebicia odporności / +5% Silny przeciwko Metinom
Szybkie ulepszanie alchemii w oknie uszlachetnień u Alchemika
+
Szybkie otwieranie szkatułek
+
Szybkie rozdawanie punktów statusu
+
Szybkie wkładanie przedmiotów do dozorcy
Szybkie wyciąganie przedmiotów z magazynu, magazynu IS
oraz szybkie wkładanie przedmiotów na handel
+
Menu Zwierzaka na pieczęci zwierzaka
+
Rozdaj więcej punktów statystyk
Menu szybkiej teleportacji oraz zmiany kanału
Automatyczne dopalacze
Zapisywanie oraz wczytanie Pozycji
Zmieniarka bonusów
Okno Smoczej Alchemii
Okno Pomocnika
+
Automatyczne stakowanie przedmiotu
(Klikamy na przedmiot do którego chcemy zestakować resztę tych samych przedmiotów)
• Dodano 6 skille do postaci Ninja oraz Wojownik
• Wartość Ataku w umiej. u Szaman Healer "Zwiększenie Ataku" została zwiększona
• Umiej. takie jak Pomoc Smoka, Błogosławieństwo, Odbicie, Zwiększenie Ataku,
Leczenie i Zwinność po użyciu w grupie buffują wszystkich członków, nie tylko wybrany cel.
• Dodano wsparcie Przewijania Kółkiem Myszy, można go teraz używać m.in. w
wiadomościach prywatnych, oknie misji, oknie wytwarzania itp.
• Dodano przycisk nowy system wytwarzania który posiada wiele przydatnych
opcji i udogodnień podczas użytkowania.
• Dodano licznik czasu po śmierci postaci który pokazuje pozostały czas
do automatycznego odrodzenia postaci.
• Dodano możliwość ukrycia Pomocnika, Zwierzaka opcja ta ukrywa nazwy towarzyszy oraz
blokuje możliwość zaznaczenia ich w celu po kliknięciu myszką.
• Standardowa funkcja podnoszenia przedmiotów została zmieniona
przedmioty można podnosić jednym kliknięciem.
• Dodano nowe okno bonusów w którym znajdują się wszystkie bonusy dostępne w grze.
• Dodano nowe opcje gry: Możliwość włączenia/wyłączenia nocy, możliwość włączenia/wyłączenia tekstur i opadów śniegu.
• Statystyki w Ametystowej biżuterii zostały nieco zmienione, biżuteria ta jest dobrym
wyborem do PVM przed zdobyciem biżuterii na 85 poziom.
• Zbroje na 48, 54 oraz 61 poziom otrzymały dodatkowe bonusy.
• Zwiększono szansę na ulepszenie wszystkich przedmiotów do 75 poziomu.
• Zmieniono ulepszacze potrzebne do ulepszania ekwipunku od 1 do 30 poziomu,
oraz szanse na zdobycie niektórych ulepszaczy zostały znacznie zwiększone.
• Związki Małżeńskie zostały przebudowane w taki sposób, aby działały natychmiastowo
po zakończeniu ceremonii na każdym kanale bez potrzeby przelogowania się, lub
oczekiwania na najbliższy restart serwera. Oprócz tego, Punkty Miłosne od
samego początku wynoszą 100%.
• Naprawiono problem zmniejszonych obrażeń zadawanych w marmurze polimorfi na
wojowniku body, surze wp z umiejętnościami Aura Miecza oraz Czarowane Ostrze.
Nie jest już konieczne użycie Eliksiru Słońca lub zwierzaka żeby naprawić obrażenia.
• Dodano wiele innych nowości i zmian na serwerze które nie znalazły swojego miejsca w
prezentacji serwera, nie znaczy to jednak że nie są istotne. Mają realny wpływ na jakość
i przyjemność z rozgrywki i na pewno zostaną przez was docenione i zauważone.
Dla czterech graczy którzy jako pierwsi osiągną maksymalny 155 poziom
przygotowaliśmy wyjątkowe nagrody za to osiągnięcie których listę znajdziecie poniżej.
Skrzynia Bohaterów:
- 12000x Smoczych Monet (o wartości 1000 PLN)
- Unikatowy Kostium Hwang
- Jajo Zwierzaka Bashido
- Doskonałe Kamienie Duszy
- 100x Atak Boga Smoków
- 100x Życie Boga Smoków
- 100x Obrona Boga Smoków
- 100x Czerwona Rosa
- 100x Pomarańczowa Rosa
- 100x Niebieska Rosa
- 100x Biała Rosa
- 100x Zielona Rosa
- 100x Krwista Rosa
- 100x Błękitna Rosa
Wymagania otrzymania nagrody:
- Przyznawane są tylko cztery nagrody, 1x dla Wojownika, Sury, Szamana oraz Asasyna.
- Jeden gracz może otrzymać tylko jedną nagrodę, nie może wbić np. 2x maks. postaci.
- Gracz nie może złamać regulaminu gry na żadnym etapie rozgrywki.
- Brak podziału na poszczególne profesje np. WP/BM itp.
Post edytowany przez Mohito
3 użytkowników zareagowało
- 0
- 1
- 0
- 0