(Więcej Informacji)
Start Serwera: 21 lipca 2023 r. godz. 20:00
Maksymalny poziom Postaci: 120
Maksymalny poziom AutoBuffa: 80
Na I sezonie MasnoMT2 turniej 1 vs 1 cieszył się olbrzymim zainteresowaniem (blisko 100 uczestników)
i z tego powodu nie mogło go zabraknąć i na tej edycji Masno!
Pula Nagród
Przedział 120:
1 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 5000 zł
2 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 2000 zł
3 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 1000 zł
Przedział 105:
1 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 2000 zł
2 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 1000 zł
3 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 500 zł
Jako, że na Masno chodzi często o "show" i zabawę to uznaliśmy, że to jest odpowiedni czas na Turniej Influencerów o pas Masno.
Czeka na Was konferencja youtuberów oraz dymy. Na koniec tylko jeden z twórców będzie mógł przyozdobić swoje ramię (lub pas jak się uda zapiąć) legendarnym pasem MasnoMT2 i opuścić sezon II w glorii i chwale!
W ankiecie podsumowującej I sezon MasnoMT2 gracze wyrazili chęć udziału w "grupowych" turniejach na kolejnej edycji. Jako, że liczymy się z Waszym zdaniem to w II sezonie Masno odbędzie się Turniej 3 vs 3!
Pula Nagród
Przedział 120:
1 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 3000 zł
2 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 1000 zł
3 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 500 zł
Nietypowo, bo w pierwszych tygodniach serwera odbędzie się Turniej Żuli! Uważamy, że "środek" serwera to idealny moment na odskocznie w postaci Turnieju dla 25 lvli. Jest to moment, który idealnie przełamie rutynę, która pojawi się po 2-3 tygodniach grania!
Pula Nagród
Przedział 25:
1 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 1500 zł
Dolina Orków
Poziom: od 1 poziomu
Bonusy: Orki, Ziemia
Respy Bossów: 7x co 15 minut
Ulepszacz z Bossa:
Pustynia Yongbi
Poziom: od 1 poziomu
Bonusy: Ziemia
Respy Bossów: 7x co 30 minut
Ulepszacz z Bossa:
Las
Poziom: od 1 poziomu
Bonusy: Ziemia
Respy Bossów: 6x co 30 minut
Ulepszacz z Bossa:
V2 Pająków
Poziom: od 1 poziomu
Bonusy: Ziemia
Respy Bossów: 7x co 30 minut
Ulepszacz z Bossa:
V3 Pająków
Poziom: od 50 poziomu
Bonusy: Ziemia
Respy Bossów: 7x co 30 minut
Ulepszacz z Bossa:
Czerwony Las
Poziom: od 65 poziomu
Bonusy: Ziemia
Respy Bossów: 6x co 1 godzinę
Ulepszacz z Bossa:
Grota AV1
Poziom: od 75 poziomu
Bonusy: Diabły, Błyskawice
Respy Bossów: 7x co 1 godzinę
Ulepszacz z Bossa:
Grota AV2
Poziom: od 75 poziomu
Bonusy: Diabły, Błyskawice
Respy Bossów: 7x co 1 godzinę
Ulepszacz z Bossa:
Nefrytowa Zatoka
Poziom: od 90 poziomu
Bonusy: Mistyki, Lód, Ziemia
Respy Bossów: 2x co 1 godzinę, 4x co 2 godziny
Góry Grzmotu
Poziom: od 90 poziomu
Bonusy: Mistyki, Ogień, Błyskawice
Respy Bossów: 4x co 2 godziny
Zaklęty Las
Poziom: od 95 poziomu
Bonusy: Mistyki, Błyskawice
Respy Bossów: 5x co 2 godziny
Lodowy Las
Poziom: od 110 poziomu
Bonusy: Mistyki, Lód
Respy Bossów: 5x co 2 godziny
Ametystowy Las
Poziom: od 120 poziomu
Bonusy: Mistyki, Ziemia
Respy Bossów: 5x co 2 godziny
Dżungla Tarzana
Poziom: 25-50
Bonusy: Zwierzęta, Ziemia
Przepustka:
Szkatułka:
Ulepszacz z Bossa:
Ruiny Atlantydy
Poziom: 50-70
Bonusy: Zwierzęta, Ziemia
Przepustka:
Szkatułka:
Ulepszacz z Bossa:
Wieża Demonów
Poziom: 70-80
Bonusy: Zwierzęta, Ziemia
Przepustka:
Szkatułka:
Ulepszacz z Bossa:
Komnata Smoka
Poziom: 80-100
Bonusy: Diabły, Błyskawice
Przepustka:
Szkatułka:
Ulepszacz z Bossa: -
Komnata Kościanego Smoka
Poziom: 90-120
Bonusy: Diabły, Lód
Przepustka:
Szkatułka:
Ulepszacz z Bossa:
Jaskinia Dżina
Poziom: 100-120
Bonusy: Diabły, Ogień
Przepustka:
Szkatułka:
Ulepszacz z Bossa:
Jotuńskie Moczary
Poziom: 110-120
Bonusy: Mistyki, Błyskawice
Przepustka:
Szkatułka:
Ulepszacz z Bossa:
Wzgórza Wukonga
Poziom: 120
Bonusy: Mistyki, Ogień
Przepustka:
Szkatułka:
Ulepszacz z Bossa:
Masna Meduzka
Poziom: 120
Bonusy: Mistyki, Lód
Przepustka:
Szkatułka:
Ulepszacz z Bossa:
Na powyższym screenie zostały przedstawione perfekcyjne kombinacje oraz wartości bonusów dla Alchemii Wybornej.
Alchemia na poziomie legendarnym posiada 2 stałe bonusy oraz od 2 do 3 mieszalnych bonusów, czyli łącznie 5.
Pula bonusów mieszalnych wynosi 5.
Cor Draconis (od surowych aż po legendarne) można zdobyć z metinów, bossów oraz dungeonów.
Szansa na wyciągnięcie założonego kamienia wynosi 30%, z użyciem przedmiotu: Smocze Cęgi szansa na pomyślne wyciągnięcie kamienia wzrasta do 80%
Bonusy Stałe oraz Mieszalne:
Bonusy Stałe:
Odporność na Lód
Silny na Lód
Bonusy Losowe:
Obrażenia Umiejętności
Odporność na Obrażenia Umiejętności
Punkty Doświadczenia
Wartość Magicznego Ataku
Odporność na Trucizny
Bonusy Stałe:
Odporność na Ogień
Silny na Ogień
Bonusy Losowe:
Średnie Obrażenia
Wartość Ataku
Odporność na Obrażenia
Obrona
Szybkość Ataku
Bonusy Stałe:
Inteligencja
Zręczność
Bonusy Losowe:
Max PŻ (liczbowe)
Maks. PŻ (procentowe)
Obrażenia dodane do PŻ
Szansa na odzyskanie PŻ
Regeneracja PŻ
Bonusy Stałe:
Odporność na Błyskawice
Silny na Błyskawice
Bonusy Losowe:
Silny przeciwko Ludziom:
Silny przeciwko Wojownikom
Silny przeciwko Szamanom
Szansa na krytyczne uderzenie
Odporność na Potwory
Bonusy Stałe:
Odporność na Ziemię
Silny na Ziemię
Bonusy Losowe:
Silny przeciwko Potworom
Szybkość Zaklęcia
Szansa na przeszywające uderzenie
Silny przeciwko Ninja
Silny przeciwko Sura
Bonusy Stałe:
Siła
Witalność
Bonusy Losowe:
Szansa na blok ciosów
Szansa na uniknięcie strzały
Odbicie ciosu
Odporność na Ludzi
Szybkość poruszania się
Bonusy Stałe:
Odporność na Żywioły
Silny na Żywioły
Bonusy Losowe:
Atak
Odporność
Zwiększenie Krytycznego Ciosu
Regeneracja PE
Silny przeciwko Mistykom
Na serwerze są 2 rodzaje zwierzaków domowych: Słabe oraz Mocne
Słabe pety:
- Małpka
- Hyderka
- Pająk
Mocne pety:
- Niebieski smoczek
- Razador
- Nemere
- Meley
- Baashido
Zwierzak może mieć wyższy poziom niż postać, która jest w jego posiadaniu.
Bonusy startowe:
- % PŻ
- Uderzenie Krytyczne
- Odporność na Obrażenia
Dla słabych i mocnych petów wartości podstawowych bonusów są takie same, jest to między 0,5% a 2%
Poziom peta wbijamy poprzez zdobywanie doświadczenia z potworów oraz używanie Smakołyków na pecie:
- Między 1 a 80 poziomem - Smakołyk
- Między 81 a 120 poziomem - Smakołyk+
Każdy z petów ma 3 stopnie rozwinięcia:
- Młody
- Dzielny
- Heroiczny
Każdego z petów trzeba rozwinąć za pomocą przedmiotów z poziomu 40 na 41 oraz z 80 na 81.
Słabe Pety posiadają od 1 do 2 slotów na Skille.
Każdy z słabych petów daje to samo, różnią się jedynie wyglądem.
Rodzaje skilli oraz ich wartości:
- Księga Wojownika - Odporność na Wojownika - 8 %
- Księga Ninja - Odporność na Ninje - 8 %
- Księga Sura - Odporność na Sure - 8 %
- Księga Szamana - Odporność na Szamana - 8 %
- Księga Yang - Szansa na drop yang - 20 %
- Księga Berserka - % Atak - 8 %
- Księga Wampira - Szansa na kradzież PŻ - 5 %
- Księga Przeszkody - % Szansa na blok - 8 %
- Księga Przebicia - % na Przeszywające Uderzenie - 10 %
- Księga Krytyczności - % na Krytyczne Uderzenie - 10 %
- Księga Spostrzegawczości - Zwieksza % doś. Postaci i Peta - 20 %
- Księga Łowcy Potworów - % silny na Potwory - 10 %
- Księga Życia - Max HP - 2000
W podstawowych bonusach przeskoki są między 0,2 a 0,4 i są co 6 poziomów.
Przeskoki są stałe, co oznacza że jeśli pierwszy przeskok ma 0,4 to każdy kolejny też tyle będzie miał.
Mocne pety:
- Niebieski smoczek
- Razador
- Nemere
- Meley
- Baashido
Mocne Pety posiadają od 2 do 3 slotów na Skille.
Każdy z mocnych petów daje to samo, różnią się jedynie wyglądem.
Rodzaje skilli oraz ich wartości:
- Księga Wojownika - Odporność na Wojownika - 12 %
- Księga Ninja - Odporność na Ninje - 12 %
- Księga Sura - Odporność na Sure - 12 %
- Księga Szamana - Odporność na Szamana - 12 %
- Księga Yang - Szansa na drop yang - 30 %
- Księga Berserka - % Atak - 12 %
- Księga Wampira - Szansa na kradzież PŻ - 8 %
- Księga Przeszkody - % Szansa na blok - 12 %
- Księga Przebicia - % na Przeszywające Uderzenie - 15 %
- Księga Krytyczności - % na Krytyczne Uderzenie - 15 %
- Księga Spostrzegawczości - Zwieksza % doś. Postaci i Peta - 30 %
- Księga Łowcy Potworów - % silny na Potwory - 15 %
- Księga Życia - Max HP - 3000
W podstawowych bonusach przeskoki są między 0,3 a 0,5 i są co 5 poziomów.
Przeskoki są stałe, co oznacza że jeśli pierwszy przeskok ma 0,4 to każdy kolejny też tyle będzie miał.
Przedmioty do Biologa oddajemy poprzez panel boczny.
Można redukować czas na oddawanie kolejnego przedmiotu za pomocą specjalnych przedmiotów.
Spirala Czasu I - 20% czasu
Spirala Czasu II - 50% czasu
Poziom: 30
Ilość: 10
Czas oddawania: co 10 minut
Nagroda: 5% na potwory
Poziom: 50
Ilość: 15
Czas oddawania: co 20 minut
Nagroda: 5% Odporności na Obrażenia
Poziom: 70
Ilość: 20
Czas oddawania: co 30 minut
Nagroda: 75 Wartości Ataku
Poziom: 80
Ilość: 20
Czas oddawania: co 1 godzinę
Nagroda: 10% Odporności na Ludzi
Poziom: 90
Ilość: 25
Czas oddawania: co 1 godzinę
Nagroda: 10% na Ludzi
Poziom: 100
Ilość: 25
Czas oddawania: co 2 godziny
Nagroda: 10% Ataku
Poziom: 110
Ilość: 30
Czas oddawania: co 4 godziny
Nagroda: 10% Odporności na Obrażenia Umiejętności, 10% na Potwory
Poziom: 115
Ilość: 30
Czas oddawania: co 6 godzin
Nagroda: 10% Obrażeń Umiejętności, 15% na Krytyczne Uderzenie
Poziom: 120
Ilość: 40
Czas oddawania: co 8 godzin
Nagroda: 10% Średnich Obrażeń, 15% na Ludzi, 2000 PŻ
Jest 8 rodzajów kieliszków i część z nich jest podzielona na 3 stopnie: Brązowy, Srebrny oraz Złoty
Kieliszek Dzbana - Silny na Metiny 2/4/8%
Źródło zdobycia:
Brązowy: z każdego metina
Srebrny: z każdego metina oprócz m1/m2
Złoty: z metinów od map 90 lub wyżej
Kieliszek Bossa - Silny na Bossy 2/4/8%
Źródło zdobycia:
Brązowy: od Best. Kapitana w górę
Srebrny: od Wodza Orków w górę
Złoty: z bossów od map 90 lub wyżej
Kieliszek Wypraw - Silny na Wyprawy 2/4/8%
Źródło zdobycia:
Brązowy: każdy dung
Srebrny: bez dwóch pierwszych dungów
Złoty: od dunga na 90 poziom i w górę
Kieliszek Żywiołów - Silny na wszystkie Żywioły 2/4/8%
Źródło zdobycia:
Brązowy: Bez pierwszego dunga
Srebrny: Dungi na 90/100/110/120/120
Złoty: Masna Meduzka
Kieliszek Życia - Max HP 3000
Źródło zdobycia:
Złoty: Za zrobienie zadania w BattlePassie
Kieliszek Odporności - 3% Odporności
Źródło zdobycia:
Złoty: do kupienia u Masnego Handlarza za 500 MM
Kieliszek Ataku - 7% Ataku
Źródło zdobycia:
Złoty: do wylosowania z Koła Losu IS
Kieliszek Obrażeń - 2/4/8 Średnich Obrażeń
Źródło zdobycia:
Brązowy: do zdobycia z Szkatułek Blasku Księżyca (1%)
Srebrny: do zdobycia z Szkatułek Blasku Księżyca (0,2%)
Złoty: do zdobycia z Szkatułek Blasku Księżyca (0,05%)
Za posiadanie wszystkich Złotych Kieliszków jest nagroda w postaci 10% większych bonusów z Systemu Kieliszków.
Na serwerze jest biżuteria Kryształu Duszy do której można dodać 2 spośród czterech żywiołów.
% na dany żywioł zwiększa się wraz z wyższym + przedmiotu.
Nie można nadpisać dodanego już bonusu.
Zwój Ognia - można nim dodać bonus na Ogień
Zwój Błyskawic - można nim dodać bonus na Błyskawice
Zwój Lodu - można nim dodać bonus na Lód
Zwój Ziemi - można nim dodać bonus na Ziemię
Maksymalny poziom naszej pomocniczki to 80.
AutoBuff zdobywa doświadczenie razem z główną postacią podczas pokonywania potworów. Na włączonym AntyExpie dla naszej postaci punkty doświadczenia dla AutoBuffa są zdobywane.
W zależności od poziomu AutoBuffa dostajemy różną ilość pkt Inteligencji.
AutoBuff posiada 4 umiejętności:
Każda z umiejętności po dodaniu 20 punktów umiejętności awansuje na poziom M1
Na wyszkolenie umiejętności z poziomu "M" na poziom "G" potrzeba 30 pomyślnie przeczytanych instrukcji.
Szansa wynosi 40% (z radą 100%), a na instrukcję działają Zwoje Egzorcyzmu oraz
Rady Pustelnika
By rozwinąć umiejętność z "G" do "P" potrzeba 10 pomyślnie przeczytanych
- Instr. Zwiększenie Ataku (b)
AutoBuff może zakładać przedmioty ślubne i nasza postać dostaje z nich bonusy.
- 10% silny na Ludzi
- Punkty Doświadczenia +25%
- 5% Odporności na Ludzi
- 5% Odporności na Potwory
- 10% silny na Potwory
- +2000 PŻ, 100 Obrony
- PD można założyć na slot biżuterii ślubnej (daje bonus expa AutoBuffowi),
jest to standardowy pierścień doświadczenia (działający również na postaciach).
AutoBuff posiada swój ekwipunek: Wachlarz oraz Zbroję.
Każdy z tych przedmiotów ma wbudowany bonus na Inteligencję.
Zestaw nr 1:
Obydwa przedmioty na +9 dają po 5 Inteligencji
Poziom: 1
Zestaw nr 2:
Obydwa przedmioty na +9 dają po 10 Inteligencji
Poziom: 35
Zestaw nr 3:
Obydwa przedmioty na +9 dają po 15 Inteligencji
Poziom: 70
Zestaw nr 4:
Przedmiot na +9 daje po 25% punktów doświadczenia
Poziom: 55
Na serwerze są dostępne Nakładki zmieniające wygląd AutoBuffa. Każda z tych nakładek ma bonus 15 Inteligencji.
Są 4 podstawowe wyglądy szarf jako możliwe do wycraftowania
(pozostałe szarfy można uzyskać za pomocą Barwników - dostępnych np. z eventów).
Szansa na wytworzenie szarfy prostej wynosi 100%
Szarfa dostojna = 2x
, 1x
, 5.000.000 yang - szansa na pomyślne wytworzenie wynosi 70%
Szarfa zacna = 2x
, 5x
, 20.000.000 yang - szansa na pomyślne wytworzenie wynosi 50%
Szarfa unikatowa = 2x
, 10x
, 50.000.000 yang - szansa na pomyślne wytworzenie wynosi 30%
Wytwarzając Szarfę Unikatową, możemy zyskać stopień absorpcji w zakresie od 11%-19%.
Aby uzyskać wyższy procent, należy połączyć ze sobą dwie Szarfy Unikatowe.
Aby wytworzyć Szarfę Unikatową (20% Absorpcji+), potrzebujemy:
2x Szarfa Unikat
10x
100.000.000 yang
Aby nasza szarfa była w pełni użyteczna musimy absorbować do niej broń.
W tym celu musimy udać się do Theowahdana z bronią, którą chcemy absorbować do szarfy.
Następnie w okienku należy umieścić szarfę oraz broń.
Po kliknięciu OK szarfa otrzyma procentową część bonusów broni - w zależności od stopnia absorpcji.
np. Jeśli Łuk posiada 100 wartości ataku a szarfa 20% absorpcji to wartość ataku w szarfie będzie wynosić 20.
Inne bonusy przenoszą się analogicznie. Możemy samemu obliczyć wartości w naszej szarfie przed absorpcją broni.
Na serwerze MasnoMT2 wartości w szarfie zaokrąglane są w górę od progu 0,5%.
Średnie i UM'y w broniach 75 oraz Zodiaku można mieszać jedynie za pomocą specjalnych zmianek -
Bronie 75 można przerobić na
Odłamek Broni, który jest ulepszaczem.
W odróżnieniu od 1 sezonu na obecnej edycji MasnoMt2 system jeździectwa będzie standardowy.
21 lvl konia wbijany za pomocą Medali Konnych.
Bonusy:
11 poziom konia - 50 wartość ataku, 5% potwory
21 poziom konia - 100 wartość ataku, 10% potwory
Na serwer wprowadzamy rewolucyjny system eventów. W dzień eventu będziecie mogli odebrać specjalny zwój, który włączy wam wydarzenie. Dzięki temu nie pominiecie istotnych eventów i skorzystacie z nich o dowolnej porze (dotyczy większości eventów).
Gdy bierzemy udział w tym wydarzeniu to z końcowych bossów na Dungeonach lecą nam Delikatne Sukna.
Ich ilość jest zależna od tego jaki to dungeon, im trudniejsze wyzwanie tym większa ilość Delikatnych Sukien.
Podczas tego wydarzenia metiny respią się potrójne, co oznacza że w miejscu jednego kamienia są trzy sztuki.
Co sprawia, że jest 3x lepszy drop, ale i 3x większy resp mobów z metina.
Na mapach na każdym channelu respią się najczęściej po 3 Baashido (3 na ch).
Lecą z nich bardzo cenne ulepszacze.
Podczas tego wydarzenia mamy większe szanse na zdobycie Kieliszków (System Kieliszków).
Z metinów, bossów (na dungeonach też) mamy szansę na zdobycie skrzyni, z której najcenniejszym przedmiotem jest Smoczy Płomień zwiększający szanse na polepszenie jakości naszego kamienia o 10% oraz zwalniający nas z opłaty yang.
Podczas aktywnego wydarzenia udajemy się do pomnika krwi w drugich miastach, w celu odebrania Ofiary Krwi. Następnie napełniamy Ofiarę Krwi poprzez pokonywanie potworów z odpowiednim przedziałem poziomowym.
Za uzbierane w ten sposób punkty bierzemy udział w ruletce dusz, gdzie możemy zdobyć różne wartościowe przedmioty.
Gracz sam sobie aktywuje takie wydarzenie, co sprawia że każdy weźmie udział,
wtedy kiedy będzie miał taką możliwość (max 24h od "początku" eventu".
Z metinów, bossów (na dungeonach też) mamy szansę na zdobycie skrzyni,
z której najcenniejszym przedmiotem jest Kamień Mocy Żywiołów.
Na serwerze jest drop szkatułkowy z wszystkich dungeonów. Szkatułki lecą w ilości od 8 do 12 sztuk. Mając 100% bonusu "Szansa na podwójną ilość przedmiotu" dostajemy zawsze maksymalną ilość szkatułek z wyprawy - 12.
60% można zdobyć z bonusów mieszalnych, 20% z rękawicy ISowej oraz 20% z dodania bonusu do Nakładki na AutoBuffa.
Na serwerze jest System Osiągnięć.
Ma on 3 zadania powtarzalne, dzięki którym możemy cały czas nabijać MM (Masne Monety).
Głównym zdobyciem MM są Osiągnięcia Postaci oraz Osiągnięcia Globalne.
Zadania do wykonania są takie same, z tym że Osiągnięcia Globalne są dla osoby, która zrobiła to jako pierwsza na serwerze.
Lista Osiągnięć oraz ich punktacja: (Postaci/Globalne)
- Wbicie 75 lvl - 10/200 MM
- Wbicie 100 lvl - 20/400 MM
- Wbicie 120 lvl - 100/2000 MM
- Wbicie 80 lvl AutoBuffowi - 20/400 MM
- Zdobycie 2 Złotych Kieliszków - 20/400 MM
- Wbicie Polimorfii na P - 20/400 MM
- Wbicie maks. poziomu petowi domowemu - 40/800 MM
- Wbicie Żywiołaka na P - 20/400 MM
- Przerobienie silniejszego Peta Domowego na Heroiczny - 25/500 MM
- Wbicie 55 średnich do broni - 15/300 MM
- Ukończenie Dżina - 20/400 MM
- Ukończenie Jotuna - 30/600 MM
- Ukończenie Wukonga - 40/800 MM
- Ukończenie Meduzki - 50/1000 MM
- Wytworzenie Butów Oceanu - 10/200 MM
- Ulepszenie na +9 Broni Zodiaku - 20/400 MM
- Wbicie 40% średnich do broni 75 lvl lub Zodiaku - 15/300 MM
- Napisanie 500 wiadomości na wołaj - 10/200 MM
- Wytworzenie kd żywiołu - 10/200 MM
- Wytworzenie Wybornego Kamienia w Alchemii - 20/1000 MM
- Wbicie Szarfy Unikatowej 20% - 20/400 MM
- Ukończenie BattlePassa - 200/1750 MM
- Wykluj 50 Jajek - 10/200 MM
- Wymaksuj umiejętność Berserk w Pecie - 10/200 MM
- Zdobądź Masny kamień o st. jakości Znakomity - 20/400 MM
- Ukończenie u Biologa: Czerw. Konar Duchodrzewa - 5/100 MM
- Ukończenie u Biologa: Pierścionki Zemsty - 20/400 MM
- Spędź 200 godzin w grze - 10/100 MM
- Zdobycie Hwanga - 1000 MM
- Wydaj 5000 SM - 150/1500 MM
- Kup 10 przedmiotów w ofertach błyskawicznych - 50 MM
Start Serwera: 21 lipca 2023 r. godz. 20:00
Maksymalny poziom Postaci: 120
Maksymalny poziom AutoBuffa: 80
Na I sezonie MasnoMT2 turniej 1 vs 1 cieszył się olbrzymim zainteresowaniem (blisko 100 uczestników)
i z tego powodu nie mogło go zabraknąć i na tej edycji Masno!
Pula Nagród
Przedział 120:
1 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 5000 zł
2 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 2000 zł
3 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 1000 zł
Przedział 105:
1 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 2000 zł
2 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 1000 zł
3 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 500 zł
Jako, że na Masno chodzi często o "show" i zabawę to uznaliśmy, że to jest odpowiedni czas na Turniej Influencerów o pas Masno.
Czeka na Was konferencja youtuberów oraz dymy. Na koniec tylko jeden z twórców będzie mógł przyozdobić swoje ramię (lub pas jak się uda zapiąć) legendarnym pasem MasnoMT2 i opuścić sezon II w glorii i chwale!
W ankiecie podsumowującej I sezon MasnoMT2 gracze wyrazili chęć udziału w "grupowych" turniejach na kolejnej edycji. Jako, że liczymy się z Waszym zdaniem to w II sezonie Masno odbędzie się Turniej 3 vs 3!
Pula Nagród
Przedział 120:
1 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 3000 zł
2 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 1000 zł
3 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 500 zł
Nietypowo, bo w pierwszych tygodniach serwera odbędzie się Turniej Żuli! Uważamy, że "środek" serwera to idealny moment na odskocznie w postaci Turnieju dla 25 lvli. Jest to moment, który idealnie przełamie rutynę, która pojawi się po 2-3 tygodniach grania!
Pula Nagród
Przedział 25:
1 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 1500 zł
Dolina Orków
Poziom: od 1 poziomu
Bonusy: Orki, Ziemia
Respy Bossów: 7x co 15 minut
Ulepszacz z Bossa:
Pustynia Yongbi
Poziom: od 1 poziomu
Bonusy: Ziemia
Respy Bossów: 7x co 30 minut
Ulepszacz z Bossa:
Las
Poziom: od 1 poziomu
Bonusy: Ziemia
Respy Bossów: 6x co 30 minut
Ulepszacz z Bossa:
V2 Pająków
Poziom: od 1 poziomu
Bonusy: Ziemia
Respy Bossów: 7x co 30 minut
Ulepszacz z Bossa:
V3 Pająków
Poziom: od 50 poziomu
Bonusy: Ziemia
Respy Bossów: 7x co 30 minut
Ulepszacz z Bossa:
Czerwony Las
Poziom: od 65 poziomu
Bonusy: Ziemia
Respy Bossów: 6x co 1 godzinę
Ulepszacz z Bossa:
Grota AV1
Poziom: od 75 poziomu
Bonusy: Diabły, Błyskawice
Respy Bossów: 7x co 1 godzinę
Ulepszacz z Bossa:
Grota AV2
Poziom: od 75 poziomu
Bonusy: Diabły, Błyskawice
Respy Bossów: 7x co 1 godzinę
Ulepszacz z Bossa:
Nefrytowa Zatoka
Poziom: od 90 poziomu
Bonusy: Mistyki, Lód, Ziemia
Respy Bossów: 2x co 1 godzinę, 4x co 2 godziny
Góry Grzmotu
Poziom: od 90 poziomu
Bonusy: Mistyki, Ogień, Błyskawice
Respy Bossów: 4x co 2 godziny
Zaklęty Las
Poziom: od 95 poziomu
Bonusy: Mistyki, Błyskawice
Respy Bossów: 5x co 2 godziny
Lodowy Las
Poziom: od 110 poziomu
Bonusy: Mistyki, Lód
Respy Bossów: 5x co 2 godziny
Ametystowy Las
Poziom: od 120 poziomu
Bonusy: Mistyki, Ziemia
Respy Bossów: 5x co 2 godziny
Dżungla Tarzana
Poziom: 25-50
Bonusy: Zwierzęta, Ziemia
Przepustka:
Szkatułka:
Ulepszacz z Bossa:
Ruiny Atlantydy
Poziom: 50-70
Bonusy: Zwierzęta, Ziemia
Przepustka:
Szkatułka:
Ulepszacz z Bossa:
Wieża Demonów
Poziom: 70-80
Bonusy: Zwierzęta, Ziemia
Przepustka:
Szkatułka:
Ulepszacz z Bossa:
Komnata Smoka
Poziom: 80-100
Bonusy: Diabły, Błyskawice
Przepustka:
Szkatułka:
Ulepszacz z Bossa: -
Komnata Kościanego Smoka
Poziom: 90-120
Bonusy: Diabły, Lód
Przepustka:
Szkatułka:
Ulepszacz z Bossa:
Jaskinia Dżina
Poziom: 100-120
Bonusy: Diabły, Ogień
Przepustka:
Szkatułka:
Ulepszacz z Bossa:
Jotuńskie Moczary
Poziom: 110-120
Bonusy: Mistyki, Błyskawice
Przepustka:
Szkatułka:
Ulepszacz z Bossa:
Wzgórza Wukonga
Poziom: 120
Bonusy: Mistyki, Ogień
Przepustka:
Szkatułka:
Ulepszacz z Bossa:
Masna Meduzka
Poziom: 120
Bonusy: Mistyki, Lód
Przepustka:
Szkatułka:
Ulepszacz z Bossa:
Na powyższym screenie zostały przedstawione perfekcyjne kombinacje oraz wartości bonusów dla Alchemii Wybornej.
Alchemia na poziomie legendarnym posiada 2 stałe bonusy oraz od 2 do 3 mieszalnych bonusów, czyli łącznie 5.
Pula bonusów mieszalnych wynosi 5.
Cor Draconis (od surowych aż po legendarne) można zdobyć z metinów, bossów oraz dungeonów.
Szansa na wyciągnięcie założonego kamienia wynosi 30%, z użyciem przedmiotu: Smocze Cęgi szansa na pomyślne wyciągnięcie kamienia wzrasta do 80%
Bonusy Stałe oraz Mieszalne:
Bonusy Stałe:
Odporność na Lód
Silny na Lód
Bonusy Losowe:
Obrażenia Umiejętności
Odporność na Obrażenia Umiejętności
Punkty Doświadczenia
Wartość Magicznego Ataku
Odporność na Trucizny
Bonusy Stałe:
Odporność na Ogień
Silny na Ogień
Bonusy Losowe:
Średnie Obrażenia
Wartość Ataku
Odporność na Obrażenia
Obrona
Szybkość Ataku
Bonusy Stałe:
Inteligencja
Zręczność
Bonusy Losowe:
Max PŻ (liczbowe)
Maks. PŻ (procentowe)
Obrażenia dodane do PŻ
Szansa na odzyskanie PŻ
Regeneracja PŻ
Bonusy Stałe:
Odporność na Błyskawice
Silny na Błyskawice
Bonusy Losowe:
Silny przeciwko Ludziom:
Silny przeciwko Wojownikom
Silny przeciwko Szamanom
Szansa na krytyczne uderzenie
Odporność na Potwory
Bonusy Stałe:
Odporność na Ziemię
Silny na Ziemię
Bonusy Losowe:
Silny przeciwko Potworom
Szybkość Zaklęcia
Szansa na przeszywające uderzenie
Silny przeciwko Ninja
Silny przeciwko Sura
Bonusy Stałe:
Siła
Witalność
Bonusy Losowe:
Szansa na blok ciosów
Szansa na uniknięcie strzały
Odbicie ciosu
Odporność na Ludzi
Szybkość poruszania się
Bonusy Stałe:
Odporność na Żywioły
Silny na Żywioły
Bonusy Losowe:
Atak
Odporność
Zwiększenie Krytycznego Ciosu
Regeneracja PE
Silny przeciwko Mistykom
Na serwerze są 2 rodzaje zwierzaków domowych: Słabe oraz Mocne
Słabe pety:
- Małpka
- Hyderka
- Pająk
Mocne pety:
- Niebieski smoczek
- Razador
- Nemere
- Meley
- Baashido
Zwierzak może mieć wyższy poziom niż postać, która jest w jego posiadaniu.
Bonusy startowe:
- % PŻ
- Uderzenie Krytyczne
- Odporność na Obrażenia
Dla słabych i mocnych petów wartości podstawowych bonusów są takie same, jest to między 0,5% a 2%
Poziom peta wbijamy poprzez zdobywanie doświadczenia z potworów oraz używanie Smakołyków na pecie:
- Między 1 a 80 poziomem - Smakołyk
- Między 81 a 120 poziomem - Smakołyk+
Każdy z petów ma 3 stopnie rozwinięcia:
- Młody
- Dzielny
- Heroiczny
Każdego z petów trzeba rozwinąć za pomocą przedmiotów z poziomu 40 na 41 oraz z 80 na 81.
Słabe Pety posiadają od 1 do 2 slotów na Skille.
Każdy z słabych petów daje to samo, różnią się jedynie wyglądem.
Rodzaje skilli oraz ich wartości:
- Księga Wojownika - Odporność na Wojownika - 8 %
- Księga Ninja - Odporność na Ninje - 8 %
- Księga Sura - Odporność na Sure - 8 %
- Księga Szamana - Odporność na Szamana - 8 %
- Księga Yang - Szansa na drop yang - 20 %
- Księga Berserka - % Atak - 8 %
- Księga Wampira - Szansa na kradzież PŻ - 5 %
- Księga Przeszkody - % Szansa na blok - 8 %
- Księga Przebicia - % na Przeszywające Uderzenie - 10 %
- Księga Krytyczności - % na Krytyczne Uderzenie - 10 %
- Księga Spostrzegawczości - Zwieksza % doś. Postaci i Peta - 20 %
- Księga Łowcy Potworów - % silny na Potwory - 10 %
- Księga Życia - Max HP - 2000
W podstawowych bonusach przeskoki są między 0,2 a 0,4 i są co 6 poziomów.
Przeskoki są stałe, co oznacza że jeśli pierwszy przeskok ma 0,4 to każdy kolejny też tyle będzie miał.
Mocne pety:
- Niebieski smoczek
- Razador
- Nemere
- Meley
- Baashido
Mocne Pety posiadają od 2 do 3 slotów na Skille.
Każdy z mocnych petów daje to samo, różnią się jedynie wyglądem.
Rodzaje skilli oraz ich wartości:
- Księga Wojownika - Odporność na Wojownika - 12 %
- Księga Ninja - Odporność na Ninje - 12 %
- Księga Sura - Odporność na Sure - 12 %
- Księga Szamana - Odporność na Szamana - 12 %
- Księga Yang - Szansa na drop yang - 30 %
- Księga Berserka - % Atak - 12 %
- Księga Wampira - Szansa na kradzież PŻ - 8 %
- Księga Przeszkody - % Szansa na blok - 12 %
- Księga Przebicia - % na Przeszywające Uderzenie - 15 %
- Księga Krytyczności - % na Krytyczne Uderzenie - 15 %
- Księga Spostrzegawczości - Zwieksza % doś. Postaci i Peta - 30 %
- Księga Łowcy Potworów - % silny na Potwory - 15 %
- Księga Życia - Max HP - 3000
W podstawowych bonusach przeskoki są między 0,3 a 0,5 i są co 5 poziomów.
Przeskoki są stałe, co oznacza że jeśli pierwszy przeskok ma 0,4 to każdy kolejny też tyle będzie miał.
Przedmioty do Biologa oddajemy poprzez panel boczny.
Można redukować czas na oddawanie kolejnego przedmiotu za pomocą specjalnych przedmiotów.
Spirala Czasu I - 20% czasu
Spirala Czasu II - 50% czasu
Poziom: 30
Ilość: 10
Czas oddawania: co 10 minut
Nagroda: 5% na potwory
Poziom: 50
Ilość: 15
Czas oddawania: co 20 minut
Nagroda: 5% Odporności na Obrażenia
Poziom: 70
Ilość: 20
Czas oddawania: co 30 minut
Nagroda: 75 Wartości Ataku
Poziom: 80
Ilość: 20
Czas oddawania: co 1 godzinę
Nagroda: 10% Odporności na Ludzi
Poziom: 90
Ilość: 25
Czas oddawania: co 1 godzinę
Nagroda: 10% na Ludzi
Poziom: 100
Ilość: 25
Czas oddawania: co 2 godziny
Nagroda: 10% Ataku
Poziom: 110
Ilość: 30
Czas oddawania: co 4 godziny
Nagroda: 10% Odporności na Obrażenia Umiejętności, 10% na Potwory
Poziom: 115
Ilość: 30
Czas oddawania: co 6 godzin
Nagroda: 10% Obrażeń Umiejętności, 15% na Krytyczne Uderzenie
Poziom: 120
Ilość: 40
Czas oddawania: co 8 godzin
Nagroda: 10% Średnich Obrażeń, 15% na Ludzi, 2000 PŻ
Jest 8 rodzajów kieliszków i część z nich jest podzielona na 3 stopnie: Brązowy, Srebrny oraz Złoty
Kieliszek Dzbana - Silny na Metiny 2/4/8%
Źródło zdobycia:
Brązowy: z każdego metina
Srebrny: z każdego metina oprócz m1/m2
Złoty: z metinów od map 90 lub wyżej
Kieliszek Bossa - Silny na Bossy 2/4/8%
Źródło zdobycia:
Brązowy: od Best. Kapitana w górę
Srebrny: od Wodza Orków w górę
Złoty: z bossów od map 90 lub wyżej
Kieliszek Wypraw - Silny na Wyprawy 2/4/8%
Źródło zdobycia:
Brązowy: każdy dung
Srebrny: bez dwóch pierwszych dungów
Złoty: od dunga na 90 poziom i w górę
Kieliszek Żywiołów - Silny na wszystkie Żywioły 2/4/8%
Źródło zdobycia:
Brązowy: Bez pierwszego dunga
Srebrny: Dungi na 90/100/110/120/120
Złoty: Masna Meduzka
Kieliszek Życia - Max HP 3000
Źródło zdobycia:
Złoty: Za zrobienie zadania w BattlePassie
Kieliszek Odporności - 3% Odporności
Źródło zdobycia:
Złoty: do kupienia u Masnego Handlarza za 500 MM
Kieliszek Ataku - 7% Ataku
Źródło zdobycia:
Złoty: do wylosowania z Koła Losu IS
Kieliszek Obrażeń - 2/4/8 Średnich Obrażeń
Źródło zdobycia:
Brązowy: do zdobycia z Szkatułek Blasku Księżyca (1%)
Srebrny: do zdobycia z Szkatułek Blasku Księżyca (0,2%)
Złoty: do zdobycia z Szkatułek Blasku Księżyca (0,05%)
Za posiadanie wszystkich Złotych Kieliszków jest nagroda w postaci 10% większych bonusów z Systemu Kieliszków.
Na serwerze jest biżuteria Kryształu Duszy do której można dodać 2 spośród czterech żywiołów.
% na dany żywioł zwiększa się wraz z wyższym + przedmiotu.
Nie można nadpisać dodanego już bonusu.
Zwój Ognia - można nim dodać bonus na Ogień
Zwój Błyskawic - można nim dodać bonus na Błyskawice
Zwój Lodu - można nim dodać bonus na Lód
Zwój Ziemi - można nim dodać bonus na Ziemię
Maksymalny poziom naszej pomocniczki to 80.
AutoBuff zdobywa doświadczenie razem z główną postacią podczas pokonywania potworów. Na włączonym AntyExpie dla naszej postaci punkty doświadczenia dla AutoBuffa są zdobywane.
W zależności od poziomu AutoBuffa dostajemy różną ilość pkt Inteligencji.
AutoBuff posiada 4 umiejętności:
Każda z umiejętności po dodaniu 20 punktów umiejętności awansuje na poziom M1
Na wyszkolenie umiejętności z poziomu "M" na poziom "G" potrzeba 30 pomyślnie przeczytanych instrukcji.
Szansa wynosi 40% (z radą 100%), a na instrukcję działają Zwoje Egzorcyzmu oraz
Rady Pustelnika
By rozwinąć umiejętność z "G" do "P" potrzeba 10 pomyślnie przeczytanych
- Instr. Zwiększenie Ataku (b)
AutoBuff może zakładać przedmioty ślubne i nasza postać dostaje z nich bonusy.
- 10% silny na Ludzi
- Punkty Doświadczenia +25%
- 5% Odporności na Ludzi
- 5% Odporności na Potwory
- 10% silny na Potwory
- +2000 PŻ, 100 Obrony
- PD można założyć na slot biżuterii ślubnej (daje bonus expa AutoBuffowi),
jest to standardowy pierścień doświadczenia (działający również na postaciach).
AutoBuff posiada swój ekwipunek: Wachlarz oraz Zbroję.
Każdy z tych przedmiotów ma wbudowany bonus na Inteligencję.
Zestaw nr 1:
Obydwa przedmioty na +9 dają po 5 Inteligencji
Poziom: 1
Zestaw nr 2:
Obydwa przedmioty na +9 dają po 10 Inteligencji
Poziom: 35
Zestaw nr 3:
Obydwa przedmioty na +9 dają po 15 Inteligencji
Poziom: 70
Zestaw nr 4:
Przedmiot na +9 daje po 25% punktów doświadczenia
Poziom: 55
Na serwerze są dostępne Nakładki zmieniające wygląd AutoBuffa. Każda z tych nakładek ma bonus 15 Inteligencji.
Są 4 podstawowe wyglądy szarf jako możliwe do wycraftowania
(pozostałe szarfy można uzyskać za pomocą Barwników - dostępnych np. z eventów).
Szansa na wytworzenie szarfy prostej wynosi 100%
Szarfa dostojna = 2x
, 1x
, 5.000.000 yang - szansa na pomyślne wytworzenie wynosi 70%
Szarfa zacna = 2x
, 5x
, 20.000.000 yang - szansa na pomyślne wytworzenie wynosi 50%
Szarfa unikatowa = 2x
, 10x
, 50.000.000 yang - szansa na pomyślne wytworzenie wynosi 30%
Wytwarzając Szarfę Unikatową, możemy zyskać stopień absorpcji w zakresie od 11%-19%.
Aby uzyskać wyższy procent, należy połączyć ze sobą dwie Szarfy Unikatowe.
Aby wytworzyć Szarfę Unikatową (20% Absorpcji+), potrzebujemy:
2x Szarfa Unikat
10x
100.000.000 yang
Aby nasza szarfa była w pełni użyteczna musimy absorbować do niej broń.
W tym celu musimy udać się do Theowahdana z bronią, którą chcemy absorbować do szarfy.
Następnie w okienku należy umieścić szarfę oraz broń.
Po kliknięciu OK szarfa otrzyma procentową część bonusów broni - w zależności od stopnia absorpcji.
np. Jeśli Łuk posiada 100 wartości ataku a szarfa 20% absorpcji to wartość ataku w szarfie będzie wynosić 20.
Inne bonusy przenoszą się analogicznie. Możemy samemu obliczyć wartości w naszej szarfie przed absorpcją broni.
Na serwerze MasnoMT2 wartości w szarfie zaokrąglane są w górę od progu 0,5%.
Średnie i UM'y w broniach 75 oraz Zodiaku można mieszać jedynie za pomocą specjalnych zmianek -
Bronie 75 można przerobić na
Odłamek Broni, który jest ulepszaczem.
W odróżnieniu od 1 sezonu na obecnej edycji MasnoMt2 system jeździectwa będzie standardowy.
21 lvl konia wbijany za pomocą Medali Konnych.
Bonusy:
11 poziom konia - 50 wartość ataku, 5% potwory
21 poziom konia - 100 wartość ataku, 10% potwory
Na serwer wprowadzamy rewolucyjny system eventów. W dzień eventu będziecie mogli odebrać specjalny zwój, który włączy wam wydarzenie. Dzięki temu nie pominiecie istotnych eventów i skorzystacie z nich o dowolnej porze (dotyczy większości eventów).
Gdy bierzemy udział w tym wydarzeniu to z końcowych bossów na Dungeonach lecą nam Delikatne Sukna.
Ich ilość jest zależna od tego jaki to dungeon, im trudniejsze wyzwanie tym większa ilość Delikatnych Sukien.
Podczas tego wydarzenia metiny respią się potrójne, co oznacza że w miejscu jednego kamienia są trzy sztuki.
Co sprawia, że jest 3x lepszy drop, ale i 3x większy resp mobów z metina.
Na mapach na każdym channelu respią się najczęściej po 3 Baashido (3 na ch).
Lecą z nich bardzo cenne ulepszacze.
Podczas tego wydarzenia mamy większe szanse na zdobycie Kieliszków (System Kieliszków).
Z metinów, bossów (na dungeonach też) mamy szansę na zdobycie skrzyni, z której najcenniejszym przedmiotem jest Smoczy Płomień zwiększający szanse na polepszenie jakości naszego kamienia o 10% oraz zwalniający nas z opłaty yang.
Podczas aktywnego wydarzenia udajemy się do pomnika krwi w drugich miastach, w celu odebrania Ofiary Krwi. Następnie napełniamy Ofiarę Krwi poprzez pokonywanie potworów z odpowiednim przedziałem poziomowym.
Za uzbierane w ten sposób punkty bierzemy udział w ruletce dusz, gdzie możemy zdobyć różne wartościowe przedmioty.
Gracz sam sobie aktywuje takie wydarzenie, co sprawia że każdy weźmie udział,
wtedy kiedy będzie miał taką możliwość (max 24h od "początku" eventu".
Z metinów, bossów (na dungeonach też) mamy szansę na zdobycie skrzyni,
z której najcenniejszym przedmiotem jest Kamień Mocy Żywiołów.
Na serwerze jest drop szkatułkowy z wszystkich dungeonów. Szkatułki lecą w ilości od 8 do 12 sztuk. Mając 100% bonusu "Szansa na podwójną ilość przedmiotu" dostajemy zawsze maksymalną ilość szkatułek z wyprawy - 12.
60% można zdobyć z bonusów mieszalnych, 20% z rękawicy ISowej oraz 20% z dodania bonusu do Nakładki na AutoBuffa.
Na serwerze jest System Osiągnięć.
Ma on 3 zadania powtarzalne, dzięki którym możemy cały czas nabijać MM (Masne Monety).
Głównym zdobyciem MM są Osiągnięcia Postaci oraz Osiągnięcia Globalne.
Zadania do wykonania są takie same, z tym że Osiągnięcia Globalne są dla osoby, która zrobiła to jako pierwsza na serwerze.
Lista Osiągnięć oraz ich punktacja: (Postaci/Globalne)
- Wbicie 75 lvl - 10/200 MM
- Wbicie 100 lvl - 20/400 MM
- Wbicie 120 lvl - 100/2000 MM
- Wbicie 80 lvl AutoBuffowi - 20/400 MM
- Zdobycie 2 Złotych Kieliszków - 20/400 MM
- Wbicie Polimorfii na P - 20/400 MM
- Wbicie maks. poziomu petowi domowemu - 40/800 MM
- Wbicie Żywiołaka na P - 20/400 MM
- Przerobienie silniejszego Peta Domowego na Heroiczny - 25/500 MM
- Wbicie 55 średnich do broni - 15/300 MM
- Ukończenie Dżina - 20/400 MM
- Ukończenie Jotuna - 30/600 MM
- Ukończenie Wukonga - 40/800 MM
- Ukończenie Meduzki - 50/1000 MM
- Wytworzenie Butów Oceanu - 10/200 MM
- Ulepszenie na +9 Broni Zodiaku - 20/400 MM
- Wbicie 40% średnich do broni 75 lvl lub Zodiaku - 15/300 MM
- Napisanie 500 wiadomości na wołaj - 10/200 MM
- Wytworzenie kd żywiołu - 10/200 MM
- Wytworzenie Wybornego Kamienia w Alchemii - 20/1000 MM
- Wbicie Szarfy Unikatowej 20% - 20/400 MM
- Ukończenie BattlePassa - 200/1750 MM
- Wykluj 50 Jajek - 10/200 MM
- Wymaksuj umiejętność Berserk w Pecie - 10/200 MM
- Zdobądź Masny kamień o st. jakości Znakomity - 20/400 MM
- Ukończenie u Biologa: Czerw. Konar Duchodrzewa - 5/100 MM
- Ukończenie u Biologa: Pierścionki Zemsty - 20/400 MM
- Spędź 200 godzin w grze - 10/100 MM
- Zdobycie Hwanga - 1000 MM
- Wydaj 5000 SM - 150/1500 MM
- Kup 10 przedmiotów w ofertach błyskawicznych - 50 MM