(Więcej Informacji)
Witajcie
Przez czas nieobecności pilnie śledziliśmy rynek i przyglądaliśmy się innym projektom, co pozwoliło nam obrać odpowiednie spojrzenie na zmieniający się rynek. Staraliśmy się wychwycić wszelkie pozytywne aspekty, aby je zaimplementować oraz te negatywne, aby ich uniknąć podczas tworzenia zupełnie nowej odsłony Egorii. Przy pracy nad projektem pragnęliśmy zachować jego doskonały klimat, a zarazem dopasować wszystkie elementy rozgrywki do dzisiejszych standardów. Czy nam się udało? Oceńcie sami!
Przedstawiamy Wam owoc naszej pracy
Administracja - Nasz Zespół tworzą ambitne oraz zdeterminowane do pracy osoby, które z pewnością stworzą dla Was przyjemne chwile podczas gry jak i kontaktu, dlatego "pozbyliśmy" się osób, które toksycznie działały na resztę teamu jak i sam serwer (nie będziemy przywoływać nicków, lecz sami na pewno wiecie o kim mowa).
Maksymalny Poziom - Maksymalny do zdobycia poziom został znacznie zmniejszony, aby mieć narzędzia do ciekawszego rozwoju serwera oraz balansu pvm jak i pvp - spędziliśmy wiele godzin nad dopasowaniem wszystkich elementów gry.
Handel - Postanowiliśmy o zezwoleniu na handel przedmiotami oraz postaciami bez konsekwencji, jednakże handel walutami Yang i Won pozostaje zabroniony.
Likan - Podjęliśmy decyzję o usunięciu z gry Likana. Powodami były "odporności" tej postaci na jakikolwiek balans, mocno średnie wpasowanie się w klimat oraz najważniejsze - statystyczna, znaczna większość graczy nie lubi tej postaci.
Można z czystym sumieniem powiedzieć, że jest to zupełnie nowy serwer, który zachowuje klimat Egorii, dlatego dla osób chcących pośmiać się z kotleta - otóż nie tym razem
Maksymalny Poziom: 200
Typ Serwera: Easy/Medium
Królestwa: Jinno Shinsoo
Klasy Postaci: Wojownik, Ninja, Sura, Szaman
Ilość Kanałów: 6
Ilość Bonusów: 5 + 6-7
Discord Serwerowy: [Kliknij, aby dołączyć]
Znacznie przyśpieszono pierwsze logowanie do gry
Znacznie przyśpieszono teleportację pomiędzy mapami
Znacznie przyspieszono czas zmiany kanałów
Zniwelowano do totalnego minimum możliwość "crashu" klienta gry
Zoptymalizowano wszystkie obiekty na mapach
Zoptymalizowano wszystkie modele potworów, npc
Zoptymalizowano wszystkie modele zbroi, broni i innych tego typu przedmiotów
Zoptymalizowano wszystkie animacje
Usunięto laga podczas wsiadania/zsiadania z wierzchowca
Usunięto laga przy pojawieniu się graczy lub potworów
Poprawiono renderowanie tekstu
Zaimplementowano wsparcie dla dysków SSD
Zaktualizowano wersję DirectX
Wyeliminowano możliwość pojawienia się "czarnego ekranu" podczas długiej nieobecności
Dodano wygładzanie krawędzi tekstur
I wiele, wiele innych...
Po dołączeniu do świata Egorii otrzymacie podstawowe przedmioty, dzięki którym będziecie mogli piąć się ku górze.
Podstawowe Bronie oraz Zbroje z gotowymi bonusami
Podstawowa Biżuteria z gotowymi bonusami, którą można ulepszać na kolejne
Automatyczne Eliksiry Życia, Energii, Szybkości Ruchu, Szybkości Ataku
Dodanie i Zmianka Bonusów, dzięki którym możecie dodać i zmienić bonusy
Magiczny Metal, dzięki któremu możecie ulepszyć przedmioty
Peleryna Męstwa, dzięki której zwabicie Potwory
Księga, dzięki której przywołacie swojego konia
Przedmiot, dzięki któremu stworzycie swojego Towarzysza
Dodatkowo otrzymacie odpowiednio rozwinięte niezbędne umiejętności
Na start nie otrzymacie butów wiatru, ponieważ bazowa szybkość ruchu została zwiększona.
Na początku gry otrzymacie zwój, dzięki któremu stworzycie swojego Towarzysza.
Po kliknięciu na przedmiot będziecie mogli wybrać jego płeć oraz nadać mu nazwę.
Po wybraniu nazwy Towarzysz zostanie przyzwany, a odwołać możecie go w każdej chwili klikając na zwój w okienku.
Towarzysz bazowo posiada umiejętności buffujące na poziomie G1, które możecie rozwijać standardowymi Kamieniami Duchowymi.
Oprócz poziomu umiejętności na ich moc wpływ ma Inteligencja oraz Inspiracja Towarzysza.
Bonusy te uzyskacie ubierając pomocnika w ekwipunek, który możliwy jest do zakupienia u NPC - Szamanica.
"Autobuff" posiada również umiejętności pasywne, które wzmocnią Towarzysza jak i Waszego Bohatera.
Mądrość Towarzysza - Wzmocni Waszego Towarzysza dodatkową Inteligencją
Legendarna Skuteczność - Wzmocni Waszego Bohatera Siłą przeciwko Legendom
Rozwój umiejętności pasywnych Towarzysza jest bardzo prosty. Wszystkie potrzebne przedmioty kupicie u NPC.
Rada Towarzysza - Zwiększa szansę na pomyślne szkolenie
Zwój Towarzysza - Usuwa wymagany czas do kolejnego szkolenia
Księga - Służy do szkolenia umiejętności do M1
Kamień - Służy do szkolenia umiejętności do G1 (maksymalny poziom)
Umiejętności buffujące można aktywować i dezaktywować klikając na nie
Towarzysz zdolny jest do nadawania dla Waszej postaci bonusów z Dowodzenia, które zmodyfikowaliśmy.
Ikona | Bonus |
---|---|
![]() |
Silny przeciwko Ludziom +25% |
![]() |
Silny przeciwko Metinom +10% |
![]() |
Silny przeciwko Potworom +10% |
![]() |
Silny przeciwko Bossom +10% |
![]() |
Silny przeciwko Władcom +10% |
Istnieje możliwość ubioru Towarzysza w sety kostiumowe, które są dla niego przeznaczone.
Można je zdobyć z ItemShop`u oraz podczas wydarzeń.
Przedmioty te to jedynie element kosmetyczny i nie posiadają żadnych bonusów
Dodanie Towarzysza poskutkowało koniecznością edycji umiejętności Szamana, którą uczyniliśmy.
Umiejętności używane przez szamana nadawane są na całą grupę
Grupa otrzymuje bonusy z umiejętności zmniejszona o połowę względem szamana
Gdy towarzysz lub szaman nada umiejętność "gorszą" od tej, która aktualnie trwa to na postaci zostanie ta "lepsza"
Bonusy umiejętności towarzysza są gorsze od tych szamana, maksymalnie rozwinięte wynoszą +- 65% wartości maksymalnie rozwiniętych buffów szamana
Na serwerze spotkacie wiele różnych przycisków umieszczonych w panelu bocznym ekwipunku jak i na minimapie, poniżej przedstawiamy Wam ich zastosowanie.
Nad jej dopasowaniem spędziliśmy niezliczone ilości godzin, masa zmian, testów i chęć dopasowania wszystkiego do granic możliwości przyniosła upragniony skutek.
Zdobywane doświadczenie zostało zaprojektowane w sposób stopniowego wzrostu wymaganego czasu, jaki trzeba poświęcić, aby osiągnąć pożądany poziom.
Zdobycie 75 poziomu to kilkanaście minut gry, a doświadczenie można zdobywać na wszystkich podstawowych mapach
Od poziomu 75 zdobywanie doświadczenia stopniowo staje się trudniejsze, lecz nadal exp jest bardzo szybki
Od 150 poziomu zdobywanie doświadczenia staje się nieco trudniejsze niż wcześniej, lecz naprawdę zwalnia dopiero na 195+ poziomie.
Od poziomu 75 expić możecie tylko na mapach o odpowiednim przedziale levelowym.
Przykład: Na 160 levelu nie otrzymacie doświadczenia na mapie od 75 poziomu
Występują również przedmioty pozwalające przyśpieszyć zdobywany exp.
Pierścień Doświadczenia
PD +50%
Mikstura Mądrości
PD +30/60% (Efekt trafia do lewego, górnego rogu)
VIP - Doświadczenie
PD +50%
Oraz inne przedmioty specjalne i dopalacze...
Zdobywanie przedmiotów do najważniejszy element gry, toteż nad nim spędziliśmy najwięcej czasu w celu doskonałego dopasowania. Wiele przedmiotów jest wymaganych oraz można zdobyć je na każdym etapie rozgrywki toteż ich wartość będzie stale utrzymywana na dobrym poziomie. Uniknęliśmy sytuacji, gdzie do dyspozycji macie masę "różnych" przedmiotów, które po pewnym etapie są bezwartościowe.
Różnica poziomów między postacią a Bossem lub Metinem na mapach może wynosić maksymalnie 39 poziomów, aby zdobyć przedmiotu
Szansa na zdobycie przedmiotów zawsze jest taka sama względem posiadanego poziomu (jeśli mieścimy się w przedziale)
Drop z Legend nie wymaga odpowiedniej różnicy poziomowej
Drop z Dungeonów nie wymaga odpowiedniej różnicy poziomowej
Drop ze specjalnych Bossów nie wymaga odpowiedniej różnicy poziomowej
Istnieją przedmioty, które zwiększają szansę na drop przedmiotów:
Rękawica Złodzieja
Drop Przedmiotów +50% (Efekt trafia do lewego, górnego rogu)
VIP - Drop Przedmiotów
Podwojona szansa na drop przedmiotów
Dla udogodnienia dodaliśmy informację na pasku informacji o przedziale poziomowym dropu jeśli owy istnieje.
Podczas rozgrywki na każdym poziomie z potworów zdobędziecie Skrzynie Egorii
Skrzynie Egorii są możliwe do zdobycia również z Bossów, Metinów, Władców i innych elementów, jakie spotkacie podczas gry...
Ponadto podczas gry spotkacie się ze Sztabkami, które po użyciu zasilą Wasz budżet.
Złota Sztabka 500k Yang
Złota Sztabka 1kk Yang
Złota Sztabka 2kk Yang
Na Egorii spotkacie się z 3 podstawowymi walutami.
Yang - Podstawowa waluta do zdobycia ze wszystkich potworów
Won - Waluta, która jest wielokrotnością Yang, jej zdobycie możliwe jest poprzez wymianę Yang na Won 1kkk = 1 Won
Punkty Osiągnięć (PO) - Do zdobycia zabijając Bossy, Metiny oraz Władców, a także z Kuponów PO
PO to waluta wykorzystana w wielu systemach, potrzebna do ulepszania niektórych przedmiotów oraz przede wszystkim wymagana w Sklepie PO na zakup choćby przepustek.
Istnieją 2 typy Peleryn Męstwa, oba z nich w swej specyfikacji cechują się tym, że nie przywołują Bossów na mapach.
Różnią się od siebie zasięgiem zwabiania potworów.
Standardowa Peleryna Męstwa
Standardowe zasady działania
Peleryna Męstwa +
Zwiększony zasięg zwabiania potworów
Do zdobycia z między innymi cennych skrzyń i Battlepassa
Świat Egorii jest ogromny i spotkacie w nim wiele unikalnych lokacji. Dostać się na nie możecie korzystając z Mapy Teleportacji dostępnej pod . Mapa została wzbogacona o udogodnienia takie jak:
Wyświetlanie wymaganego poziomu do wejścia na lokację
Wyświetlanie bonusu działającego na danej lokacji
Możliwość teleportacji w konkretne miejsce na niektórych lokacjach
Jest to lokacja, na której spotkacie wszystkich NPC, u których zakupicie oraz stworzycie potrzebne przedmioty.
Znajdziecie tu również miejsce do łowienia oraz wydobywania rud.
Tylko na tej lokacji istnieje możliwość użycia przywołań.
Dodatkowo na tej mapie będą pojawiać się eventy typu Piraci Tanaka, Oponki itd...
W pierwszym mieście królestwa Jinno spotkacie wszystkich NPC, a także będziecie mogli wystawić swój sklep.
W pierwszym mieście królestwa Shinsoo spotkacie wszystkich NPC, a także będziecie mogli wystawić swój sklep.
Zdajemy sobie sprawę jak problematyczne może być szukanie bossów, metinów oraz dużych spotów z potworami na początku serwera, dlatego postanowiliśmy wyeliminować ten problem dodając specjalne znaczniki na mapach, które oczywiście możecie ukryć za pomocą
Wymagany Poziom: 75
Bonus: Silny przeciwko Diabłom
Wymagany Poziom: 90
Bonus: Silny przeciwko Diabłom
Wymagany Poziom: 110
Bonus: Silny przeciwko Mistykom
Wymagany Poziom: 130
Bonus: Silny przeciwko Mistykom
Wymagany Poziom: 150
Bonus: Silny przeciwko Orkom
Wymagany Poziom: 170
Bonus: Silny przeciwko Orkom
Wymagany Poziom: 190
Bonus: Silny przeciwko Diabłom
Wymagany Poziom: 200
Bonus: Silny przeciwko Diabłom, Piekielny Ogień
Koniec z szukaniem NPC od danego dungeonu, na Egorii przejść na wyprawę możecie z Okna Wypraw
Okno Wypraw posiada wiele informacji i udogodnień:
Podgląd dropu z danej wyprawy
Najlepszy czas ukończenia wyprawy
Możliwość ukrycia wypraw, które Was nie interesują za pomocą
Po zakończeniu dungeonu możecie od razu wykonać ją jeszcze raz korzystając z przycisku rozpoczęcia w oknie wypraw lub na minimapie.
Nie mogło zabraknąć możliwości powrotu na dungeon , która pozwoli Wam bezproblemowo wrócić do etapu wyprawy, na którym ją opuściliście lub z jakiegoś powodu Wasze połączenie z serwerem zostało przerwane.
Dla ułatwienia na wszystkich wyprawach działa ten sam bonus - Silny przeciwko Nieumarłym
Wszystkie przepustki z wyjątkiem tej na Dungeon Eventowy zakupicie w Sklepie PO.
Dodatkową funkcją w Oknie Wypraw jest ranking ogólny
Najlepszy czas
Ranking z najlepszym czasem wykonanej wyprawy
Ilość ukończeń
Ranking z największą ilością ukończeń wyprawy
Jest to wyprawa, która dostępne będzie w niektóre dni tygodnia. Przepustka potrzebna na jej rozpoczęcie możliwa jest do zdobycia z eventów cyklicznych.
Na serwerze spotkacie 3 Legendarne Bossy, które występują na specjalnych lokacjach. Aby się tam przedostać użyjcie przycisku na minimapie, a następnie wybierzcie odpowiedni "Tryb".
Legendy to bardzo ważny aspekt rozgrywki, bo czym byłaby nasza piękna gra bez rywalizacji? Jednakże zdajemy sobie sprawę z tego, jak trudne może być zdobycie czegokolwiek z Legend bez odpowiedniej ekipy, dlatego wyszliśmy naprzeciw dla graczy grających samotnie.
Zdecydowaliśmy o 3 trybach Legendarnych Bossów
NO-PVP - Legenda, na której nie możecie zginąć od innych graczy, zdecydowanie przyda się dobry ekwipunek EXP, aby zmaksymalizować obrażenia w Bossa i zgarnąć dobry drop
PVP - Legenda, na którą działa bonus Silny Przeciwko Ludziom. Zaopatrzcie się w ekwipunek PVP, bo poza walką z innymi graczami da Wam dodatkowe obrażenia w Bossa.
Standard - Legenda o standardowym działaniu. W tym trybie będziecie musieli wykazać się wysokimi umiejętnościami walki w grupie i odpowiednim dopasowaniem ekwipunku.
Stary Czerwony Smok to Boss, który jest znany przez wszystkich graczy, dlatego postanowiliśmy go dodać w formie dodatku. Można go spotkać tylko dzięki użyciu przywołania, a jego drop jest bardzo podobny do "godzinnego" Bossa z ostatniej mapy z drobnymi dodatkami.
Startową Biżuterię możecie ulepszać na kolejne sety
Bronie na 75 poziom są możliwe do zdobycia ze Skrzyni Umarłego Rozpruwacza
Zdobycie Broni na 75 poziom jest tez możliwe poprzez zakup ich u Kowala za Skrzynie Rippera
Zbroje do EXP`a zdobędziecie ze Skrzyni Króla Rekinów
Dungeon "Podwodna Jaskinia"
Dla całej biżuterii do expa począwszy od setu rycerskiego przeznaczony jest 1 przetop - Egoriańskie Złoto
Cały podstawowy ekwipunek PVP możecie zakupić u Handlarzy Opancerzeniem i Uzbrojeniem
Battle Pass to rozbudowany system, który pozwala zdobywać nagrody wykonując różne zadania w grze.
Przepustka podzielona jest na 2 ścieżki nagród Darmowe oraz Premium.
Premium możecie kupić za Smocze Monety .
Nasze podejście do nagród nieco różni się od tych, które spotkacie na innych serwerach.
Zakup Battle Passa za Smocze Monety, nie tylko Wam się zwróci, ale też "odda" dodatkowe Smocze Monety, a oprócz tego otrzymacie też inne nagrody takie jak specjalny dopalacz, unikalny set i wiele innych...
Osiągnięcie kolejnych poziomów Przepustki Bojowe jest możliwe dzięki zdobywaniu expa wykonując zadania.
Część zadań możecie wykonywać nieskończoną ilość razy, a druga część ograniczona w celu balansu.
Zadania z jakimi spotkacie się na serwerze:
Jesteśmy dumni, że jako pierwsi możemy zaoferować Wam wszystkie misje w pełni przeniesione do okna.
Koniec z szukaniem i nudnym bieganiem do NPC, wszystkie zadania możecie wykonać z poziomu okna.
Funkcje misji jakie znajdziecie w okienku:
Render 3d potwora, którego pokonanie jest wymagane do ukończenia misji
Miejsce występowania potwora, którego pokonanie jest wymagane do ukończenia misji
Bonus jaki działa na potwora, którego pokonanie jest wymagane do ukończenia misji
Nagrody jakie otrzymacie za ukończenie misji
Bonusy jakie otrzymacie za ukończenie misji
Historia misji wraz z bonusami i nagrodami
Przedstawienie wszystkich misji jakie są jeszcze przed Wami
Płynne przechodzenie pomiędzy kategoriami misji
Brak konieczności przelogowania, aby wykonywać kolejną misję
Wytwarzanie Marmurów Polimorfii klasycznie znajduje się w okienku w panelu bocznym.
Na początku rozgrywki każda postać otrzymuje Polimorfię na P, dlatego od samego startu gry możecie korzystać z marmurów w pełni możliwości. Podstawową walutą wymaganą do stworzenia marmurów jest waluta Yang .
Zadbaliśmy również o możliwość zakupu wielu marmurów na raz w stackach po 1, 10 oraz 100 sztuk.
Spotkacie się z 4 różnymi Marmurami, gdzie 3 z nich uznawane są za "standardowe" oraz 1 jest tym bardziej pożądanym, a jego wytworzenie jest bardziej kosztowne poprzez wymóg posiadania specjalnego przedmiotu.
Silny przeciwko Bossom +15%
Silny przeciwko Metinom +15%
Silny przeciwko Władcom +15%
Korzystanie z marmurów zostanie usprawnione na różne sposoby, poniżej przedstawiamy listę najważniejszych zmian:
Możliwość wrzucenia Marmurów na pasek
Usunięcie przemiany za pomocą przypisanego przycisku
Usunięcia przemiany za pomocą kliknięcia
na przycisk Okna Marmurów
Usunięcie przemiany za pomocą ponownego kliknięcia w marmur
Czas przemiany widoczny w lewym górnym rogu
Możliwość zmiany ekwipunku bez konieczności usuwania przemiany
Dynamiczna przemiana
Tworząc postać otrzymacie umiejętność Dowodzenia na P, bez konieczności nudnego rozwoju tego ważnego
skilla. Pozwoli Wam to na korzystanie z bonusów dowodzenia z poziomu okna Towarzysza jak i Grupy.
Wprowadziliśmy też kilka zmian, które zapewnią dodatkowe profity członkom grupy:
Grupa tworzona jest na wszystkich kanałach gry
Bonusy z dowodzenia zostały odświeżone (ich działanie znajdziecie przy opisie Towarzysza)
Wszystkim członkom grupy możemy rozdać ten sam bonus z dowodzenia
Grupa ZAWSZE dodaje +50% doświadczenia bez względu na ilość członków
Szaman buffuje wszystkich członków grupy na raz
Przedmioty zdobyte przez członka grupy są podnoszone i stackowane w poprawny sposób
Członkowie grupy są teraz widoczni na minimapie
Okienko grupy zostało odświeżone, a informacje w nim zawarte uaktualnione.
Wyświetlanie kanału, na jakim znajduje się członek grupy
Wyświetlanie nazwy lokacji, na której znajduje się członek grupy
Wartości i szansa na wbicie bonusów zostały przez nas odpowiednio dopasowane, aby przedmioty z perfekcyjnymi bonusami posiadały wartość, lecz nie musicie się martwić, nie zrobiliśmy z tego harda, aby bonusy nie wbijały miesiącami :). Dodanie bonusów do przedmiotów jest bardzo proste, wystarczy przenieść na przedmiot Dodanie Bonusów, a zmiana ich odbywa się przy pomocy Zmianki Bonusów. Oba przedmioty zakupicie u Miejskiej Handlarki.
Dodanie Bonusów
Dodaje natychmiastowo 5 bonusów do przedmiotu
Zmianka Bonusów
Zmienia bonusy 1-5 w przedmiocie
Bonus | Min. Wartość | Maks. Wartość |
---|---|---|
Max PŻ | 4000 | 5000 |
Max PE | 400 | 500 |
Statystyki | 10 | 15 |
Szybkość Ataku | 5 | 8 |
Szybkość Ruchu | 10 | 20 |
Szybkość Zaklęcia | 10 | 20 |
Szansa na Otrucie | 5 | 8 |
Szansa na Spowolnienie | 5 | 8 |
Szansa na Omdlenie | 5 | 8 |
Szansa na Cios Krytyczny | 10 | 15 |
Szansa na Przeszyw. Uderzenie | 10 | 15 |
Silny przeciwko Ludziom | 10 | 15 |
Silny przeciwko Zwierzętom | 10 | 20 |
Silny przeciwko Orkom | 10 | 20 |
Silny przeciwko Mistykom | 10 | 20 |
Silny przeciwko Nieumarłym | 10 | 20 |
Silny przeciwko Diabłom | 10 | 20 |
Obrażenia dodane do PŻ | 8 | 10 |
Obrażenia dodane do PE | 8 | 10 |
Kradzież PE | 8 | 10 |
Szansa na Blok Ciosów | 8 | 10 |
Szansa na Odbicie Ciosów | 8 | 10 |
Szansa na Uniknięcie Strzały | 8 | 10 |
Odporności na Bronie | 10 | 15 |
Odporność na Magię | 10 | 15 |
Odporność na Trucizny | 5 | 8 |
Wartość Ataku | 40 | 50 |
Obrona | 40 | 50 |
Na serwerze spotkacie bonusy 6 i 7, są to bonusy, których wartości odpowiednio zmodyfikowaliśmy, aby nie były potężnym game-changerem. Możecie wzmocnić przedmioty tymi bonusami za pomocą 6/7 Bonus - Dodanie, który zakupicie w Sklepie Punktów Osiągnięć u Mistrza Qnd-lu. Zmiana bonusów 6/7 odbywa się przy wykorzystaniu 6/7 Bonus - Zmiana, które są do zdobycia z wszystkich Bossów, Metinów i Władców.
6/7 Bonus - Dodanie
Dodaje pojedynczo 6 i 7 bonusy do przedmiotu
6/7 Bonus - Zmiana
Zmienia 6 i 7 bonusy w przedmiocie
Bonus | Wartość |
---|---|
Max PŻ | 2500 |
Max PE | 250 |
Siła | 5 |
Inteligencja | 5 |
Zręczność | 5 |
Witalność | 5 |
Wartość Ataku | 30 |
Wartość Magicznego Ataku | 30 |
Obrona | 30 |
Silny przeciwko Potworom | 5 |
Silny przeciwko Ludziom | 5 |
Szybkość Ataku | 5 |
Szybkość Ruchu | 5 |
8 Bonus to specjalny bonus, jaki spotkacie na Egorii, lecz wzmocnić nim możecie tylko swoje Bronie i Zbroje.
Bonusy te są podzielone na 2 rodzaje do broni i 2 rodzaje do zbroi.
Wzmacnianie odbywa się za pomocą specjalnych przedmiotów, które możecie zakupić u NPC Seon-Pyeong. Przedmiotami potrzebnymi do zakupów są Bronie na 75 poziom oraz pierwsze Zbroje do EXP`a.
Dostępne wzmocnienia:
Specjalny Bonus Broni (Potwory)
Silny przeciwko Potworom +1% (Maksymalnie 30%)
Specjalny Bonus Broni (Ludzie)
Silny przeciwko Ludziom +1% (Maksymalnie 30%)
Specjalny Bonus Zbroi (Życie)
Max PŻ +1000 (Maksymalnie 15000)
Specjalny Bonus Zbroi (Niwelacja)
Niwelacja Ludzi +1% (Maksymalnie 15%)
W przypadku chęci zmiany specjalnego bonusu możecie użyć odpowiednich do tego przedmiotów:
Reset Specjalnego Bonusu (Broń)
Reset Specjalnego Bonusu (Zbroja)
Bonusy swojej postacie możecie sprawdzić klikając na w panelu postaci pod
Dodaliśmy w niej wyszukiwarkę, aby szukanie konkretnego bonusu nie marnowało Wam cennego czasu.
Nie mogło zabraknąć odpowiednio zmodyfikowanego oraz udoskonalonego Zmieniacza Bonusów.
Prędkość zmiany około 100 zmianek na sekundę
Brak lagów podczas działania BS
Bonusy nie przeskakują
Automatyczne ustawianie maksymalnych bonusów po wyborze
Możliwość zapisania własnych szablonów
Możliwość zmiany bonusów w "innych" przedmiotach (Pasy, Rękawice)
Możliwość zmiany 6-7 bonusu
Handel oraz Gospodarka to 2 najważniejsze elementy życia każdego serwera, a Sklepy Offline mają w tym najważniejszy wpływ. Usprawniliśmy ich działanie do granic możliwości, aby korzystanie z nich oraz funkcjonalność były na najwyższym poziomie.
Otwórz Sklep Zupełnie darmowe otwarcie sklepu na 1, 2 lub 3 dni
Zamknij Sklep Zamknięcie sklepu, przedmioty trafiają wtedy do Magazynu Sklepu
Magazyn Sklepu Znajdziecie tutaj przedmioty, które znajdowały się w sklepie w momencie jego zamknięcia oraz przycisk od ponownego otwarcia sklepu
Dodaj Przedmiot Możliwość dodania kolejnych przedmiotów do juz otwartego sklepu
Usuń Przedmiot Możliwość usunięcia przedmiotu z już otwartego sklepu bez konieczności zamykania
Bank Możliwość wypłaty zarobionych walut ze sklepu
Teleportacja Możliwość przeniesienia się do swojego sklepu
Dodaj Czas Możliwość zupełnie darmowego przedłużenia swojego sklepu
Wyszukiwarka Rozbudowana Wyszukiwarka przedmiotów
Historia Sklepu Logi wszystkich wykonanych akcji związanych ze sklepem oraz zakupami
Najważniejszym elementem Sklepów Offline jest Wyszukiwarka Przedmiotów, którą w znacznym stopniu rozbudowaliśmy, aby korzystanie z niej było dla Was przyjemne i intuicyjne.
Wyszukiwanie przedmiotów nigdy nie było tak proste, dzięki funkcjom wyszukiwarki:
Możliwość szukania całej kategorii przedmiotów
Możliwość szukania wielu przedmiotów na raz
Możliwość szukania przedmiotów dodanych z okna ulepszania
Możliwość ukrycia/odkrycia opisów przedmiotów w wyszukiwarce
Wiele innych przydatnych funkcji, które z pewnością docenicie podczas gry
Kolejnym bardzo przydatnym elementem Sklepu Offline jest Historia, w której znajdziecie wszystkie najważniejsze akcje. Logi mają opcje płynnego filtrowania pomiędzy kategoriami akcji, abyście bezproblemowo mogli wyszukać daną czynność. Logi z pewnością przydadzą się w celu odpowiedzi na wiele pytań odnośnie cen zakupów oraz rozwiążą "niewyjaśnione zagadki".
W opcjach gry możecie dopasować odległość wyświetlania sklepów offline do mocy swojego komputera
Ukrycie wszystkich sklepów nie ogranicza wyszukiwarki, ponieważ sklepy, w których znajduje się wyszukiwany przedmiot zostaną wyświetlone.
Możliwość wysłania wiadomości do właściciela sklepu z poziomu okna przeglądanego sklepu
Widoczność aktywności właściciela sklepu z poziomu okna przeglądanego sklepu
Efekt nad sklepem, w którym znajduje się wyszukiwany przedmiot
Możliwość kupowania bez potwierdzenia zakupu
Komunikat o "Yang-Bombie"
Przewidywany Zysk ze sklepu
Ilość sprzedanych przedmiotów
Na serwerze dostępny jest bardzo rozbudowany ranking tygodniowy z cennymi nagrodami.
W lewym górnym rogu pod przyciskiem znajdziecie kompletny opis zasad działania rankingu.
Ranking dzielimy na 2 kategorie, a w każdej z nich znajdują się podkategorie.
Kategoria podstawowe dzieli się na 6 podkategorii z nagrodami dla 3 osób z najlepszymi statystykami z danej kategorii.
Kategoria dungeony dzieli się na 9 podkategorii, jakimi są podstawowe wyprawy, które znajdziecie na serwerze.
Nagrody są przyznawane dla 3 graczy z największą ilością wykonanych poszczególnych dungeonów.
W oknie rankingu dostępne są nagrody możliwe do otrzymania za bycie w TOP3. Po najechaniu na daną Skrzynię Nagród pojawi się opis ze szczegółowym wyświetleniem nagród znajdujących się w skrzyni.
Skrzynia Nagród [TOP1]
Przyznawana za zajęcie 1 miejsca w danej kategorii rankingu
Skrzynia Nagród [TOP2]
Przyznawana za zajęcie 2 miejsca w danej kategorii rankingu
Skrzynia Nagród [TOP3]
Przyznawana za zajęcie 3 miejsca w danej kategorii rankingu
Emblemat
Do otrzymania ze skrzyń nagród, czas trwania max. 7 dni, łączy się z tym z IS
Kupon SM
Do otrzymania ze skrzyń nagród, zależnie od miejsca i kategorii ilość SM jest różna
Czas trwania Skrzyni Nagród to 7 dni, a czas trwania Emblematu jest równy czasu Skrzyni, dlatego należy otworzyć ją jak najszybciej.
Przyznawanie Nagród oraz Reset Rankingu odbywa się w każdą Niedzielę o +- 23:59:59
Po osiągnięciu 5 poziomu postaci stajecie przed wyborem ścieżki rozwoju umiejętności.
Po jej wyborze otrzymacie wszystkie umiejętności na poziomie G1
Kamień Duchowy
Umożliwia rozwój umiejętności z G1 do P
Rada Pustelnika
Zwiększa szansę na pomyślny trening
Zwój Egzorcyzmu
Usuwa wymagany czas do kolejnego treningu
Czas trwania umiejętności buffujących to 35 minut
Umiejętności nie wyłączają się po zmianie lokacji
Umiejętności nie wyłączają się po zmianie kanału
Istnieje opcja cofnięcia umiejętności na G1 u Starszej Pani
Istnieje opcja zmiany profesji u Starszej pani
W przyszłości planujemy dodać skiny wyglądu skilli dla postaci i towarzysza
Umiejętności pasywne wzmocnią Waszego Bohatera pożądanymi bonusami. Na aktualnym etapie serwera jest ich 9.
Po najechaniu na ikonę umiejętności w grze znajdziecie w jej opisie wartość bonusu maksymalnie rozwiniętej umiejętności.
Szkolenie umiejętności do M1 odbywa się za pomocą instrukcji
Szkolenie umiejętności do G1 odbywa się za pomocą ksiąg
Szkolenie umiejętności do P odbywa się za pomocą kamieni
Dodatkową szansę na pomyślny trening uzyskacie dzięki Radzie Pustelnika+
Wymagany czas do kolejnego treningu skutecznie zniweluje Zwój Egzorcyzmu+
Rozpoczynając przygodę otrzymacie konia z możliwością ataku z niego na 1 stopniu.
Trenować konia można za pomocą Medali Konnych, które zdobędziecie z pierwszych map.
Trening odbywa się bez ograniczeń czasowych.
Maksymalnie rozwinięty poziom konia to 30.
Koń na 30 poziomie wzmacnia postać podczas jazdy bonusami:
Max PŻ +15000
Silny przeciwko Potworom +25%
Przywołany koń jest widoczny tylko dla nas
Ranga to nieodzowny element tej gry, dlatego nie mogliśmy przejść obojętnie obok jego edycji.
System Rangi posiada swoje okno, w którym znajdziecie wszystkie potrzebne informacje o nim.
Okienko możecie otworzyć korzystając z przycisku w panelu postaci pod
Punkty Rangi możecie zdobyć używając przeznaczonych do tego owoców lub pokonując potwory, lecz walka ze stworami zwiększa rangę maksymalnie do miliona punktów.
W celu większego odróżniania się od innych możecie skorzystać ze zmiany koloru rangi.
Każda zmiana koloru kosztuje 10 Won
Dodaliśmy opcję podglądu aktualnych bonusów oraz ilości rangi bez konieczności otwierania okna rangi.
Wystarczy najechać kursorem na wizerunek postaci.
System zwierzaków posiada swoje okno, w którym znajdziecie stan rozwoju swojego zwierzaka.
Nie musicie kupować żadnego zwierzaka, aby korzystać z bonusów umiejętności czy ekwipunku, ponieważ rozpoczynając rozgrywkę otrzymacie zwierzaka na stałe, który jest zawsze domyślnie przywołany.
Maksymalny poziom zwierzaka to 240, a osiągnięcie go pozwolą Karmy Zwierzaka
Karma Zwierzaka (25 PD)
Expienie do 200 poziomu zwierzaka
Karma Zwierzaka (100 PD)
Expienie do 200 poziomu zwierzaka
Karma Zwierzaka (250 PD)
Expienie do 200 poziomu zwierzaka
Karma Zwierzaka (500 PD)
Expienie do 200 poziomu zwierzaka
Karma Zwierzaka (1000 PD)
Expienie do 200 poziomu zwierzaka
Karma Zwierzaka+ (1000 PD)
Expienie od 200 poziomu zwierzaka
Każdy kolejny wbity poziom zwierzaka jest równoznaczny z otrzymaniem 1 punktu, który możecie rozdysponować na umiejętności zwierzaka, aby awansować je na M1.
Ksiąg Zwierzaka
Zawiera losowe księgi zwierzaka
Księgi Zwierzaka (Ogień)
Do wytworzenia z Ksiąg EXP i PVP
Kamienie Duchowe (Zwierzak)
Do wytworzenia u NPC - Trenerka Zwierzaków
Rada Zwierzaka
Zwiększa szansę na pomyślny trening umiejętności zwierzaka
Zwój Zwierzaka
Usuwa wymagany czas do kolejnego treningu
Po wyszkoleniu wszystkich umiejętności na P otrzymacie dodatkowe wzmocnienie umiejętności o wartość 10%.
Trenerka Zwierzaków z miłą chęcią za niewielką cenę sprzeda Wam EQ Zwierzaka, które możecie ulepszać na kolejne poziomy. Do zakupu możliwe są 4 różne przedmioty:
Na serwerze spotkacie doskonale Wam znany System Szarf z absorpcją, który udoskonaliliśmy.
Dostępne są 2 podstawowe rodzaje szarf, a kolejne pojawiać się będą podczas wydarzeń oraz aktualizacji rozwijających serwer.
Szarfy dzielą się na 4 stopnie rozwoju:
Prosta
Dostojna
Zacna
Unikatowa
Stopnie rozwoju odpowiedzialne są za wartość bonusów, które możemy absorbować tylko z Broni.
NPC - Arystokrata zawodowo zajmuje się szarfami, dlatego możecie się udać do niego, aby wykonać wszystkie akcje związane z szarfami. Znajdziecie u niego opis systemu oraz inne konkretne funkcje rozwoju.
Znajdziecie u niego Sklep z Szarfami Prostymi, które możecie kupić za Yang i Delikatne Sukno
Szarfy Proste potrzebne są do kombinacji na kolejne stopnie.
Korzystając z opcji "Kombinacja" pojawi się specjalne okno przeznaczone do kombinacji szarf na kolejne stopnie.
Aby uzyskać szarfę z wyższym stopniem wymagane będzie posiadanie 2 szarf o stopniu niższym, lecz w przypadku szarf unikatowych będą potrzebne 2 szarf unikatowe, aby zwiększyć ich Wskaźnik Absoprcji.
Szarfa Prosta Wskaźnik Absorpcji 1%
Szarfa Dostojna Wskaźnik Absorpcji 5%
Szarfa Zacna Wskaźnik Absorpcji 10%
Szarfa Unikatowa Wskaźnik Absoprcji 11%
Wskaźnik Absoprcji +1% (11-25%)
Korzystając z funkcji "Absorbowanie Bonusów" pojawi się specjalne okno przeznaczone do absorbowania bonusów do szarfy z broni.
W oknie należy umieścić szarfę, do której chcemy absorbować bonusy, oraz broń, z której te bonusy mają zostać pobrane. Należy pamiętać, że broń zostanie zniszczona.
Możliwość kombinowania szarf przyciskiem
Zostawanie w slocie kombinowanej szarfy w oknie kombinacji, gdy kombinacja się nie powiedzie
Widoczność szansy na powodzenia kombinacji
Widoczność kosztów kombinacji
Widoczność bonusów na kombinowanych szarfach, gdy wcześniej zostały absorbowane
Wyświetlanie nazwy przedmiotu na szarfie, z którego absorbowano bonusy
Możliwość usunięcia absorbowanych bonusów z szarfy za pomocą Świadectwa Zmiany
Szaty Aury są bliźniaczym systemem do Szarf, dlatego wszystkie udogodnienia, sposób wytwarzania są takie same jak w Szarfach, różnią się tylko wymaganymi przedmiotami. Kombinacja, wskaźniki absorpcji i sposób absorbowania bonusów jest taki sam.
NPC, który zajmuje się Szatami Aury to Niebiański Arystokrata
Bonusy do Szat Aury możemy absorbować tylko ze Zbroi
Maksymalny wskaźnik absorpcji w Szatach Aury to 25%
Podstawowy przedmiot wymagany do zakupu, oraz kombinowania Szat Aury to
Lodowa Runa Aury
Korzystając z opcji "Kombinacja" pojawi się specjalne okno przeznaczone do kombinacji Szat Aury na kolejne stopnie.
Aby uzyskać szaty z wyższym stopniem wymagane będzie posiadanie 2 szat o stopniu niższym, lecz w przypadku szat promienistych będą potrzebne 2 szarf promieniste, aby zwiększyć ich Wskaźnik Absoprcji.
Szata Aury Zwyczajna Wskaźnik Absorpcji 1%
Szata Aury Prosta Wskaźnik Absorpcji 2%
Szata Aury Szlachetna Wskaźnik Absorpcji 4%
Szata Aury Błyszcząca Wskaźnik Absoprcji 6%
Szata Aury Wytworna Wskaźnik Absoprcji 8%
Szata Aury Promienista Wskaźnik Absoprcji 11%
Wskaźnik Absoprcji +1% (11-25%)
Smocza Alchemia to system, który w znacznym stopniu rozwija Waszą postać, dlatego warto się na nim skupiać na każdym etapie rozgrywki. Na Egorii alchemia jest nieco rozbudowana, a wprowadzone udoskonalenia czynią ją bardziej zrozumiałą i intuicyjną.
Smocze Kamienie możecie otrzymać otwierając Cor Draconis o różnym stopniu, które możliwe do zdobycia są podczas całej rozgrywki.
Cor Draconis (Surowy)
Zawiera losowy, surowy Cor konkretnego kamienia (z wyjątkiem bursztynu)
Cor Draconis (Szlifowany)
Zawiera losowy, szlifowany Cor konkretnego kamienia (z wyjątkiem bursztynu)
Cor Draconis (Rzadki)
Zawiera losowy, rzadki Cor konkretnego kamienia (z wyjątkiem bursztynu)
Cor Draconis (Antyczny)
Zawiera losowy, antyczny Cor konkretnego kamienia (z wyjątkiem bursztynu)
Cor Draconis (Legendarny)
Zawiera losowy, legendarny Cor konkretnego kamienia (z wyjątkiem bursztynu)
Istnieje nowy Smoczy Kamień zwany Bursztynem, który jest do zdobycia z trudniejszych etapów rozgrywki.
Cor Bursztyn (Surowy)
Zawiera surowy smoczy bursztyn
Cor Bursztyn (Szlifowany)
Zawiera szlifowany smoczy bursztyn
Cor Bursztyn (Rzadki)
Zawiera rzadki smoczy bursztyn
Cor Bursztyn (Antyczny)
Zawiera antyczny smoczy bursztyn
Cor Bursztyn (Legendarny)
Zawiera legendarny smoczy bursztyn
Smocze Kamienie dzielą się na:
Klasy
Na przykład: rzadki, antyczny
Jakość
Na przykład: znakomity, wyborny
Poziom
Na przykład: +0, +1
Aby zwiększyć klasę wymagane będą 2 kamienie tej samej klasy i jakości
Aby zwiększyć jakość wymagane będą 2 kamienie tej samej klasy i jakości
Zwiększanie klasy powoduje możliwość otrzymania większej ilości bonusów w kamieni, a podnoszenie jego jakości i poziom skutkuje zwiększeniem wartości tych bonusów
Do zwiększenia poziomów konieczne będzie posiadanie odpowiednich fasoli.
Zielona Smocza Fasola
Możliwość ulepszania
Różowa Smocza Fasola
Szansa na ulepszenie +10%
W przypadku chęci zmiany bonusów w kamieniach wybornych, potrzebne będą 2 wyborne kamienie oraz użycie opcji "Atrybuty".
Kolekcjonując wszystkie Smocze Kamienie tej samej jakości (np. wyborny) otrzymacie wzmocnienie bonusów z wszystkich kamieni o wartości 10%
Odnowienie czasu smoczych kamieni do 100% za pomocą Eliksiru Czasu Alchemii (MAX)
Możliwość otwierania Cor Draconis podczas ulepszania
Szybkie ulepszanie smoczych kamieni za pomocą klawisza
Możliwość natychmiastowego uszlachetnienia wszystkich kamieni jednego rodzaju
Widoczność szansy na ulepszenie w okienku uszlachetniania
Aktywacja i dezaktywacja Alchemii poprzez kliknięcie
na
Kamienie duszy to przedmioty, które można umieścić w Broni i Zbroi, aby wzmocniły je odpowiednimi bonusami.
Udoskonaliliśmy ich opisy dodając wyświetlanie szansy na umieszczenie.
Na Egorii spotkacie Kamienie Duszy od +4 do +9.
Kamienie duszy +4 są do zakupu u Miejskiej Handlarki w zakładce "KD+4" i nie można ich ulepszać.
Kamienie duszy z wyższym stopniem ulepszenia (od +5) możliwe są do zdobycia z sakw i można je ulepszać.
Sakwy możecie zdobyć z Metinów, im trudniejsza lokacja, na której znajduje się Metin, tym lepsza sakwa możliwa do zdobycia. Dodatkowo różne sakwy skrywane są przez niektóre bossy oraz cenne skrzynie.
Sakwa KD+5
Zawiera losowy Kamień Duszy+5 z wyjątkiem KD Piekła
Sakwa KD+6
Zawiera losowy Kamień Duszy+6 z wyjątkiem KD Piekła
Sakwa KD+7
Zawiera losowy Kamień Duszy+7 z wyjątkiem KD Piekła
Sakwa KD+8
Zawiera losowy Kamień Duszy+8 z wyjątkiem KD Piekła
Kamienie Duszy od +5 można ulepszać na kolejne, lecz nie ma takiej konieczności, ponieważ lepsze kamienie możecie zdobyć z sakw, natomiast KD+9 można pozyskać tylko ulepszając KD+8.
Głównym materiałem potrzebnym do ulepszania kamieni są Dusze Kamieni.
Dusza Kamienia +6
Możliwa do uzyskania wymieniając KD+5
Dusza Kamienia +7
Możliwa do uzyskania wymieniając KD+6
Dusza Kamienia +8
Możliwa do uzyskania wymieniając KD+7
Dusza Kamienia +9
Możliwa do uzyskania wymieniając KD+8
Wymiana kamieni odbywa się u NPC - Gwardzista w przeznaczonym do tego oknie
Na serwerze występuje 1 nowy kamień duszy jakim jest Kamień Duszy Piekła.
Jego zdobycie będzie nieco trudniejsze, ponieważ należy stawić czoła głównemu władcy Katedry Horroru, który może skrywać KD Piekła+4, a ulepszanie nie będzie takie proste jak w przypadku standardowych kamieni.
Kamień Duszy Piekła posiada 2 bonusy i z pewnością przyda się w walce z najsilniejszymi bossami
Moc Piekielnego Ognia
Odporność na Piekielny Ogień
Istnieje możliwość wyjęcia niechcianych kamieni duszy za pomocą Zwoju Kamienia Duszy
Relikty są odpowiednikiem run, które można ulepszać z wyjątkiem jednego z nich.
Możecie je umieścić w specjalnym oknie, które znajdziecie w panelu bocznym pod przyciskiem
Wszystkie relikty możecie wytworzyć u NPC - Historyk, lecz wymaganym przedmiotem do wytwarzania będzie przede wszystkim Odłamek Reliktu
Relikty można wytworzyć na 2 sposoby:
Z szansą 25%
Wymagane podstawowe przedmioty
Z szansą 75%
Wymagane podstawowe przedmioty i Woda Święcona
Wodę Święconą można zdobyć pokonując Zakonnicę na wyprawie Katedra Horroru
Złoty Relikt różni się od pozostałych, nie posiada on bonusów własnych, ani nie trzeba go ulepszać, natomiast ograniczony jest czasem trwania 7 dni.
Można go pozyskać poprzez wytworzenie u tego samego NPC co pozostałe relikty, szansa na wytworzenie wynosi 100%.
Wzmocnienie Bonusów wszystkich Reliktów +50%
Rękawice to nowy typ przedmiotu, który jest elementem ekwipunku, co oznacza że możecie ubrać tylko 1 rękawice.
Można je ulepszać i są na stałe, dzięki czemu będą stanowić ważny dodatek waszego eq.
Rękawice dzielą się na 2 typy: EXP i PVP.
Rękawice można wzmocnić dodatkowymi bonusami za pomocą Wzmocnienia Rękawicy
Zmiana atrybutów odbywa się za pomocą Zaczarowania Rękawicy
Do każdej rękawicy można dodać maksymalnie 3 takie bonusy.
Bonus | Wartość |
---|---|
Zręczność | 5 |
Siła | 5 |
Inteligencja | 5 |
Średnie Obrażenia | 3 |
Obrażenia Umiejętności | 3 |
Silny przeciwko Ludziom | 8 |
Silny przeciwko Potworom | 8 |
Atak | 3 |
Silny przeciwko Bossom | 5 |
Silny przeciwko Metinom | 5 |
Silny przeciwko Orkom | 8 |
Silny przeciwko Mistykom | 8 |
Silny przeciwko Nieumarłym | 8 |
Silny przeciwko Diabłom | 8 |
Silny przeciwko Zwierzętom | 8 |
Rękawice Mocy [EXP]
Do zakupu u NPC - Historyk
Rękawice Mocy [PVP]
Do zakupu u NPC - Historyk
Rękawice Demona [EXP]
Do zdobycia ze Skrzyń Bossów
Rękawice Demona [PVP]
Do zdobycia ze Skrzyń Bossów
Rękawice Nekromanty [EXP]
Do zdobycia ze Skrzyń Władców
Rękawice Nekromanty [PVP]
Do zdobycia ze Skrzyń Władców
Rękawice Łowcy [EXP]
Do zakupu u NPC - Historyk (wymagane wszystkie rękawice EXP (St.9)
Rękawice Zabójcy [PVP]
Do zakupu u NPC - Historyk (wymagane wszystkie rękawice PVP (St.9)
Rękawice Rybackie
Do zdobycia ze Skrzyń Rybaka
Rękawice Górnicze
Do zdobycia ze Skrzyń Górnika
Pasy to dodatkowy element ekwipunku, którego zdobycie i uszlachetnianie nie różni się od pozostałych elementów biżuterii. Pasy nie są "dodatkowym" systemem, lecz dodaliśmy do nich kilka urozmaiceń.
Do pasów można dodać 3 dodatkowe bonusy za pomocą Wzmocnienia Pasa
Bonusy te można zmieniać za pomocą Zaczarowania Pasa
Bonus | Wartość |
---|---|
Max PŻ | 4000 |
Szybkość Zaklęcia | 10 |
Szansa na Omdlenie | 5 |
Szansa na Spowolnienie | 5 |
Szansa na Krytyczne Uderzenie | 8 |
Szansa na Przeszywające Uderzenie | 8 |
Wartość Ataku | 50 |
Obrona | 50 |
Silny przeciwko Ludziom | 8 |
Silny przeciwko Potworom | 8 |
Silny na Klasy Magiczne | 3 |
Silny na Klasy Fizyczne | 3 |
Wartość Magicznego Ataku | 50 |
System Dusz to system, który posiada własne okno na przedmioty. Nie jest on skomplikowany, ponieważ dusze są rzadkimi przedmiotami, które wzmacniają postać bonusami i nie można ich ulepszać.
Dusze nie dają ogromnej przewagi, a ich bonusy są dopasowane, dlatego brak ich posiadania nie będzie skutkował "byciem słabym", lecz z pewnością najlepsi gracze będą chcieli być w posiadaniu wszystkich dusz.
Jest to system, który pozwala aktywować konkretne bonusy na ustalony czas.
Zezwolenie na Bonusy
Przedmiot wymagany do aktywacji każdego z bonusów czasowych
Aktywacja bardziej pożądanych bonusów będzie bardziej kosztowna, a dodatkowo wymagane będą Wony
Czas trwania bonusów nie jest uzależniony od bycia aktywnym w grze i upływa stale
Szukanie Bossów i Metinów na mapach nigdy nie było tak proste! Dzięki Wykrywaczowi Wasza rozgrywka stanie się o wiele przyjemniejsza. Jest to system, który pozwala na teleportację do bossów i metinów na wszystkich mapach.
System ten jest podzielony na 2 wersje: Standardowy oraz Premium i różni się dostępnymi funkcjami.
Premium możecie odblokować używając pakietu VIP lub odbierając DARMOWY VOUCHER na naszym discordzie, co czyni system w pełni darmowym dla wszystkich tych, którzy poświęcą 10 sekund na odebranie vouchera!
Możliwość teleportacji do Bossów i Metinów na danym kanale z dowolnego miejsca
Widoczność koordynat występowania Bossów i Metinów
Wyświetlanie informacji o zrespieniu Bossów i Metinów
Odliczanie czasu do zrespienia Bossów i Metinów
Możliwość ukrycia niechcianych lokacji
Możliwość otwierania się okna po każdej teleportacji, zmianie kanału
System wędkarski został przez nas udoskonalony, a jego funkcje i zastosowanie sprowadza się tylko do misji oraz bonusów z pieczonych ryb, aby nie zmuszać Was do całodniowego moczenia wędki w wodzie.
Do rozpoczęcia przygody wędkarskiej potrzebna będzie Wędka, którą możecie zakupić u Rybaka.
Rybak znajduje się w Mieście Egorii i tylko tam możecie łowić ryby.
Każda Wędka posiada swoje punkty, które wzrastają wraz z pomyślnym wyłowieniem, a potrzebne są do ulepszania Wędki na kolejne stopnie.
Wędkę można ulepszać u Rybaka przenosząc ją na niego.
Wyższy stopień wędki umożliwia wyłowienie kolejnych, rzadkich ryb.
Proces łowienia odbywa się poprzez wciśnięcie wymaganej ilości , jaką system wyświetli w komunikacie na czacie. Reszta wykonuje się automatycznie i pomyślnym wyłowieniu zdecyduje sam serwer biorąc pod uwagę Waszą szansę na wyłowienie z wszystkich przedmiotów wędkarskich.
Opis wędki został wzbogacony o dodatkowe funkcje takie jak:
Wyświetlanie bazowej szansy na połów daną wędką
Stosunek posiadanych do wymaganych punktów potrzebnych na ulepszenie wędki
Wymagany poziom postaci do założenia danej wędki
Podgląd ryb możliwych do wyłowienia daną wędką po najechaniu na nią z wciśniętym
Istnieją przedmioty, które wspomogą Was licznymi bonusami przydatnymi podczas łowienia. Wiele z nich możliwych jest do zdobycia ze Skrzyni Rybaka.
Szansa na pomyślny połów +10%
Zmniejszenie czasu łowienia o 3 sekundy
Podwojenie zdobywanych punktów wędki
Skrzynia Rybaka jest dodatkowym przedmiotem możliwym do wyłowienia. Oznacza to, że możliwość wyłowienia skrzyni nie zabierze Wam możliwości wyłowienia ryb, tylko otrzymacie oba przedmioty po pomyślnym wyłowieniu.
Kula Rybaka
Szansa na wyłowienie Skrzyni Rybaka +20%
Przedmiot możliwy do zakupu u Rybaka za skromną ilość Yang oraz PO
Kula aktywuje się w lewym górnym rogu i trwa 6 godzin
Najcenniejszymi przedmiotami możliwymi do zdobycia ze skrzyni rybaka są Dusza Rybaka i Rękawice Rybackie
Są to rzadkie przedmioty, które będą podstawowymi elementami ekwipunku każdego doświadczonego rybaka.
Dusza Rybaka
Szansa na pomyślny połów +5%, Szansa na podwójny połów +5%
Rękawice Rybackie
Szansa na pomyślny połów +1-10%
Wyświetlanie na czacie wymaganych ilości spacji do kliknięcia
Możliwość pieczenia wszystkich ryb klikając na nie
lub pojedynczo
Wyświetlanie na Wędce bazowej szansy na wyłowienie
Wyświetlanie na Wędce możliwych do wyłowienia Ryb
Do rozpoczęcia górniczej przygody potrzebny będzie kilof, który możecie zakupić u Deokbake.
Wszystkie żyły pozwalające na wydobycie rud znajdują się w części Miasta Egorii zwanej Kopalnią.
Kilofa nie trzeba ulepszać, lecz aby zwiększyć szansę na wydobycie należy szkolić umiejętność Górnictwo.
Istnieją przedmioty, które wspomogą Was licznymi bonusami przydatnymi podczas wydobycia. Wiele z nich możliwych jest do zdobycia ze Skrzyni Górnika.
Szansa na pomyślne wydobycie +10%
Zmniejszenie czasu wydobycia o 3 sekundy
Szansa na pomyślne wydobycie +10%
Szansa na podwójne wydobycie +10%
Skrzynia Górnika jest dodatkowym przedmiotem możliwym do wydobycia. Oznacza to, że możliwość wydobycia skrzyni nie zabierze Wam możliwości wydobycia rud, tylko otrzymacie oba przedmioty po pomyślnym wydobyciu.
Najcenniejszymi przedmiotami możliwymi do zdobycia ze skrzyni górnika są Przewodnik do Górnictwa, Dusza Górnika i Rękawice Górnicze.
Dusza Górnika
Szansa na pomyślne wydobycie +5%, Szansa na podwójne wydobycie +5%
Rękawice Górnicze
Szansa na pomyślne wydobycie +1-10%
Na wszystkich mapach spotkacie rośliny, które są elementem systemu zielarstwa.
Rośliny posłużą do zakupu Mikstur z wartościowymi bonusami oraz do misji zielarskich.
Zrywanie roślin umożliwi Kosa, którą możecie kupić u NPC - Zielarka
Kosę posiada 3 poziomy i można ją ulepszać po uzbieraniu wymaganej ilości punktów.
Punkty kosy zdobywane są poprzez pomyślne zerwanie roślin.
Każdy kolejny poziom kosy zwiększa zrywaną ilość kwiatów o 1, co oznacza, że na jej maksymalnym poziomie zrywamy 3 kwiaty, a to już duża ilość i z pewnością będzie sporo warta.
Kosa
Możliwa do zakupu u NPC - Zielarka
Postawiliśmy na edycję systemu gildii, w taki sposób, aby korzystanie z jej profitów nie było czymś przeznaczonym tylko dla nielicznych. Zrezygnowaliśmy z ziemi gildyjnych.
Poziom gildii możliwy jest do zwiększania za pomocą oddawania doświadczenia zdobytego na postaciach, a wyższy poziom zwiększa maksymalną liczbę członków możliwych do zaproszenia do gildii.
Kolejnym profitem za wbijanie poziomu gildii jest umiejętność pasywna "Doświadczenie", która na maksymalnym poziomie zwiększa zdobywane doświadczenie przez członków gildii o 25%.
Na Egorii spotkacie 4 umiejętności gildyjne możliwe do szkolenia, zwiększą one bonusy w walce.
Szkolenie odbywa się za pomocą ksiąg, które nie będą problemem do zdobycia, a stworzycie je u NPC - Sined.
Szkolenie umiejętności gildyjnych nie wymaga dodatkowych rad i nie jest ograniczone czasowo.
Bardziej intuicyjne okno gildii
Zwiększona ilość członków do 100
Wyświetlanie na czacie ogólnym informacji o stworzeniu gildii
Wyświetlanie gildii, które są aktualne online podczas wyzywania na wojnę
Możliwość ustalenia ilości osób na każdą ze stron podczas wojny
Możliwość ustalenia ilości punktów, do jakiej toczy się wojna
Możliwość ustalenia czasu wojny gildii
Zadbaliśmy o odpowiednio rozwinięty Zapis Pozycji, które jest cennym dodatkiem podczas rozgrywki.
Możliwość stworzenia zakładek z zapisami
Widoczność zapisanej pozycji w postaci miejsca na danej lokacji
Na serwerze spotkacie dodatkowy ekwipunek, który posłuży jako dodatkowe miejsce na przedmioty.
Dodatkowe eq jest podzielone na kategorie.
Możliwość włączenia i wyłączenia opcji wpadania przedmiotów do dodatkowego eq
Możliwość szybkiego wrzucania przedmiotów do dodatkowego eq za pomocą
Możliwość szybkiego wyjmowania przedmiotów z dodatkowego eq za pomocą
Opis szczegółowy kategorii dodatkowego eq po najechaniu na ikony kategorii
Korzystanie z dodatkowego eq bez konieczności wyjmowania przedmiotów wykonując misje, ulepszając, wytwarzając i wiele innych
W panelu postaci pod znajdziecie przycisk, który uruchamia okno ze statystykami Waszego bohatera.
Są one naliczane od początku gry, a duże liczby z pewnością zrobią wrażenia na kolegach z gildii.
Rozbudowaliśmy pasek informacji o dodatkowe, bardzo przydatne opcje.
Podgląd dropu z danego Bossa, Metina lub Władcy za pomocą
Posortowany drop w podglądzie wraz z ilościami przedmiotów, które można wydropić
Wyświetlanie bonusu działającego na danego stwora
Postępujący pasek życia
Wyświetlanie maksymalnego poziomu, na którym jest drop z danego stwora
Nie mogło zabraknąć odpowiednio rozbudowanych opcji gry, które zostały połączone z opcjami systemowymi.
Stały się bardziej czytelne, a wiele nowych opcji pozwoli Wam dopasować funkcje do własnych upodobań.
Możliwość wyboru odgórnie dopasowanych opcji do komputera z podziałem na: Wooden PC Normalne Ultra
Wiele funkcji ukrycia np. Potworów na mapach, Zwierzaków, Efektów
Wiele funkcji wyboru np. Zasięgu Potworów, Sklepów, Widoczności Towarzyszów, Czcionki
Personalizacja powiadomień
Pole Widzenia
Zadbaliśmy o dodanie wielu nowych funkcji przycisków, aby korzystanie z operacji stało się znacznie przyjemniejsze.
Z tego powodu nie mogło zabraknąć możliwości dostosowania kombinacji przycisków do własnych upodobań, co też zaimplementowaliśmy. Funkcje te znajdziecie pod "ESC" w "Skróty Klawiszowe".
Na serwerze spotkacie rozbudowany system powiadomień. Informują one o ważnych akcjach na waszej postaci.
Został on podzielony na 2 tryby: Wizualne oraz Wiadomość. Tryby dostosowane są do częstotliwości otrzymywanych powiadomień podczas rozgrywki.
System powiadomień informuje o:
Zakończeniu zmiany bonusów w BS
Upływie czasu dopalaczy (np. PPK)
Upływie czasu dopalaczy Towarzysza
Możliwości oddania przedmiotu do misji
Możliwości wykonywania kolejnych misji
Możliwości odbioru nagrody z Battle Passa
Upływie czasu Bonusów Czasowych
Upływie czasu Alchemii
Upływie czasu Złotego Reliktu
Upływie czasu niektórych Dusz
Upływie czasu bonusów w przedmiotach IS
Sprzedaży przedmiotów ze sklepu
Upływie czasu przetopów
Upływie czasu VIP
Zbliżeniu się do końca czasu sklepu offline (1h przed automatycznym zamknięciem)
Dodaliśmy opcję otwierania wielu skrzyń na raz, bez żadnego laga, opcja ta jest podzielona:
Otworzenie 1 skrzyni
Otworzenie wszystkich skrzyń w stacku
Przejrzyste podsumowanie dropu otworzonych skrzyń
Opcja podglądu możliwego dropu ze szkatułki
Podgląd poprzez wykonanie skrótu na skrzyni
Podgląd poprzez umieszczenie danej skrzyni w slocie
Okno ulepszania z przydatnymi funkcjami
Ulepszanie za pomocą
Możliwość niezamykania okna podczas ulepszania
Podświetlanie na zielono ulepszaczy, które posiadamy
Podświetlanie na czerwono ulepszaczy, których nie posiadamy
Po kliknięciu na ulepszać w oknie ulepszania zostanie on wyszukany w wikipedii dropu
Po kliknięciu na ulepszać w oknie ulepszania zostanie on wrzucony do wyszukiwarki oraz ją otworzy
Udoskonalone okno wytwarzania przedmiotów
Możliwość wpisania ilości wytwarzanych przedmiotów
Większa ilość różnych przedmiotów możliwych do umieszczenia w wytwarzaniu
Możliwość wytwarzania różnych przedmiotów z tych samych wymaganych przedmiotów
Waluty w wytwarzaniu takie jak Yang, Won i PO
Udoskonalone okno sklepów u NPC