STRONA GŁÓWNA YouTube OFF Serwery Właściciele Kontakt
    ZALOGUJ SIĘ REJESTRACJA
Serwery Metin2



Egoria.pl - Informacje Serwerowe
Właściciel:
Surek
Strona:
https://egoria.pl/
Typ:
Data dodania:
4 months ago
4
0

logo_glowne.webp

Witajcie

Przez czas nieobecności pilnie śledziliśmy rynek i przyglądaliśmy się innym projektom, co pozwoliło nam obrać odpowiednie spojrzenie na zmieniający się rynek. Staraliśmy się wychwycić wszelkie pozytywne aspekty, aby je zaimplementować oraz te negatywne, aby ich uniknąć podczas tworzenia zupełnie nowej odsłony Egorii. Przy pracy nad projektem pragnęliśmy zachować jego doskonały klimat, a zarazem dopasować wszystkie elementy rozgrywki do dzisiejszych standardów. Czy nam się udało? Oceńcie sami!

Przedstawiamy Wam owoc naszej pracy

big_sep.webp
head1.webp

right_arrow.webp Administracja - Nasz Zespół tworzą ambitne oraz zdeterminowane do pracy osoby, które z pewnością stworzą dla Was przyjemne chwile podczas gry jak i kontaktu, dlatego "pozbyliśmy" się osób, które toksycznie działały na resztę teamu jak i sam serwer (nie będziemy przywoływać nicków, lecz sami na pewno wiecie o kim mowa).

right_arrow.webp Maksymalny Poziom - Maksymalny do zdobycia poziom został znacznie zmniejszony, aby mieć narzędzia do ciekawszego rozwoju serwera oraz balansu pvm jak i pvp - spędziliśmy wiele godzin nad dopasowaniem wszystkich elementów gry.

right_arrow.webp Handel - Postanowiliśmy o zezwoleniu na handel przedmiotami oraz postaciami bez konsekwencji, jednakże handel walutami Yang i Won pozostaje zabroniony.

right_arrow.webp Likan - Podjęliśmy decyzję o usunięciu z gry Likana. Powodami były "odporności" tej postaci na jakikolwiek balans, mocno średnie wpasowanie się w klimat oraz najważniejsze - statystyczna, znaczna większość graczy nie lubi tej postaci.


Można z czystym sumieniem powiedzieć, że jest to zupełnie nowy serwer, który zachowuje klimat Egorii, dlatego dla osób chcących pośmiać się z kotleta - otóż nie tym razem

big_sep.webp

spacer.png

right_arrow.webp05.08.2023 - 18:00

spacer.png

right_arrow.webp28.07.2023 - 18:00

big_sep.webphead56.webp

Informacje

Początek Gry

Przyciski

Rozgrywka

Mapy

Dungeony

Legendy

Ekwipunek EXP

Ekwipunek PVP

Battle Pass

Misje

Polimorfia

Bonusy

Sklepy Offline

Ranking

Umiejętności

Systemy

Wykrywacz

Inne Systemy (Wędkarstwo itp)

Ważne Udogodnienia

Usprawnienia

Pozostałe Usprawnienia

Eventy

Skrzynia Postaci

Wikipedia

ItemShop

FAQ

Słowa Końcowe

big_sep.webphead2.webp

Maksymalny Poziom: 200
Typ Serwera: Easy/Medium
Królestwa: Jinno 
jinno.webp  Shinsoo shinsoo.webp
Klasy Postaci: Wojownik, Ninja, Sura, Szaman
Ilość Kanałów: 6
Ilość Bonusów: 5 + 6-7
Discord Serwerowy: 
[Kliknij, aby dołączyć]

big_sep.webphead3.webp

admins.webp

big_sep.webp
head4.webp

spacer.png

right_arrow.webp Znacznie przyśpieszono pierwsze logowanie do gry
right_arrow.webp Znacznie przyśpieszono teleportację pomiędzy mapami
right_arrow.webp Znacznie przyspieszono czas zmiany kanałów
right_arrow.webp Zniwelowano do totalnego minimum możliwość "crashu" klienta gry
right_arrow.webp Zoptymalizowano wszystkie obiekty na mapach
right_arrow.webp Zoptymalizowano wszystkie modele potworów, npc
right_arrow.webp Zoptymalizowano wszystkie modele zbroi, broni i innych tego typu przedmiotów
right_arrow.webp Zoptymalizowano wszystkie animacje
right_arrow.webp Usunięto laga podczas wsiadania/zsiadania z wierzchowca
right_arrow.webp Usunięto laga przy pojawieniu się graczy lub potworów
right_arrow.webp Poprawiono renderowanie tekstu
right_arrow.webp Zaimplementowano wsparcie dla dysków SSD
right_arrow.webp Zaktualizowano wersję DirectX
right_arrow.webp Wyeliminowano możliwość pojawienia się "czarnego ekranu" podczas długiej nieobecności
right_arrow.webp Dodano wygładzanie krawędzi tekstur
right_arrow.webp I wiele, wiele innych...

big_sep.webphead5.webp

g9.webp

big_sep.webphead6.webp

Po dołączeniu do świata Egorii otrzymacie podstawowe przedmioty, dzięki którym będziecie mogli piąć się ku górze.
g6.webp
right_arrow.webp Podstawowe Bronie oraz Zbroje z gotowymi bonusami

1.webp
right_arrow.webp Podstawowa Biżuteria z gotowymi bonusami, którą można ulepszać na kolejne

2.webp
right_arrow.webp Automatyczne Eliksiry Życia, Energii, Szybkości Ruchu, Szybkości Ataku

spacer.pngspacer.png
right_arrow.webp Dodanie i Zmianka Bonusów, dzięki którym możecie dodać i zmienić bonusy

spacer.png
right_arrow.webp Magiczny Metal, dzięki któremu możecie ulepszyć przedmioty

3.webp
right_arrow.webp Peleryna Męstwa, dzięki której zwabicie Potwory

73.webp
right_arrow.webp Księga, dzięki której przywołacie swojego konia

4.webp
right_arrow.webp Przedmiot, dzięki któremu stworzycie swojego Towarzysza


right_arrow.webp Dodatkowo otrzymacie odpowiednio rozwinięte niezbędne umiejętności

Na start nie otrzymacie butów wiatru, ponieważ bazowa szybkość ruchu została zwiększona.

big_sep.webphead7.webp

g23.webp

Na początku gry otrzymacie zwój, dzięki któremu stworzycie swojego Towarzysza.
Po kliknięciu na przedmiot będziecie mogli wybrać jego płeć oraz nadać mu nazwę.
Po wybraniu nazwy Towarzysz zostanie przyzwany, a odwołać możecie go w każdej chwili klikając na zwój w okienku.


Towarzysz bazowo posiada umiejętności buffujące na poziomie G1, które możecie rozwijać standardowymi Kamieniami Duchowymi.
Oprócz poziomu umiejętności na ich moc wpływ ma Inteligencja oraz Inspiracja Towarzysza.
Bonusy te uzyskacie ubierając pomocnika w ekwipunek, który możliwy jest do zakupienia u NPC - Szamanica.

1.webp

"Autobuff" posiada również umiejętności pasywne, które wzmocnią Towarzysza jak i Waszego Bohatera.

7_1.webp Mądrość Towarzysza - Wzmocni Waszego Towarzysza dodatkową Inteligencją
7_2.webp Legendarna Skuteczność - Wzmocni Waszego Bohatera Siłą przeciwko Legendom

sep.webp

sh1.webp

Rozwój umiejętności pasywnych Towarzysza jest bardzo prosty. Wszystkie potrzebne przedmioty kupicie u NPC.

2.webp
8_1.webp Rada Towarzysza - Zwiększa szansę na pomyślne szkolenie
8_2.webp Zwój Towarzysza - Usuwa wymagany czas do kolejnego szkolenia
8_3.webp Księga - Służy do szkolenia umiejętności do M1
8_4.webp Kamień - Służy do szkolenia umiejętności do G1 (maksymalny poziom)

Umiejętności buffujące można aktywować i dezaktywować klikając na nie

sep.webp

sh2.webp

Towarzysz zdolny jest do nadawania dla Waszej postaci bonusów z Dowodzenia, które zmodyfikowaliśmy.

Ikona Bonus
9_1.webp Silny przeciwko Ludziom +25%
9_2.webp Silny przeciwko Metinom +10%
9_3.webp Silny przeciwko Potworom +10%
9_4.webp Silny przeciwko Bossom +10%
9_5.webp Silny przeciwko Władcom +10%

sep.webp

sh3.webp
ab.webp
Istnieje możliwość ubioru Towarzysza w sety kostiumowe, które są dla niego przeznaczone.
Można je zdobyć z ItemShop`u oraz podczas wydarzeń.


Przedmioty te to jedynie element kosmetyczny i nie posiadają żadnych bonusów

big_sep.webphead8.webp

Dodanie Towarzysza poskutkowało koniecznością edycji umiejętności Szamana, którą uczyniliśmy.


right_arrow.webp Umiejętności używane przez szamana nadawane są na całą grupę
right_arrow.webp Grupa otrzymuje bonusy z umiejętności zmniejszona o połowę względem szamana
right_arrow.webp Gdy towarzysz lub szaman nada umiejętność "gorszą" od tej, która aktualnie trwa to na postaci zostanie ta "lepsza"
right_arrow.webp Bonusy umiejętności towarzysza są gorsze od tych szamana, maksymalnie rozwinięte wynoszą +- 65% wartości maksymalnie rozwiniętych buffów szamana

big_sep.webp
head9.webp

Na serwerze spotkacie wiele różnych przycisków umieszczonych w panelu bocznym ekwipunku jak i na minimapie, poniżej przedstawiamy Wam ich zastosowanie.

sep.webp
sh57.webp

spacer.png

sep.webp

sh4.webp

35.webp

big_sep.webphead10.webp

Nad jej dopasowaniem spędziliśmy niezliczone ilości godzin, masa zmian, testów i chęć dopasowania wszystkiego do granic możliwości przyniosła upragniony skutek.

sh5.webp
g10.webp

Zdobywane doświadczenie zostało zaprojektowane w sposób stopniowego wzrostu wymaganego czasu, jaki trzeba poświęcić, aby osiągnąć pożądany poziom.
right_arrow.webp Zdobycie 75 poziomu to kilkanaście minut gry, a doświadczenie można zdobywać na wszystkich podstawowych mapach
right_arrow.webp Od poziomu 75 zdobywanie doświadczenia stopniowo staje się trudniejsze, lecz nadal exp jest bardzo szybki
right_arrow.webp Od 150 poziomu zdobywanie doświadczenia staje się nieco trudniejsze niż wcześniej, lecz naprawdę zwalnia dopiero na 195+ poziomie.

Od poziomu 75 expić możecie tylko na mapach o odpowiednim przedziale levelowym.
Przykład: Na 160 levelu nie otrzymacie doświadczenia na mapie od 75 poziomu

Występują również przedmioty pozwalające przyśpieszyć zdobywany exp.
10_1.webp Pierścień Doświadczenia spacer.png PD +50%
10_2.webp Mikstura Mądrości spacer.png PD +30/60% (Efekt trafia do lewego, górnego rogu)
10_3.webp VIP - Doświadczenie spacer.png PD +50%
Oraz inne przedmioty specjalne i dopalacze...

sep.webp

sh6.webp
g11.webp

Zdobywanie przedmiotów do najważniejszy element gry, toteż nad nim spędziliśmy najwięcej czasu w celu doskonałego dopasowania. Wiele przedmiotów jest wymaganych oraz można zdobyć je na każdym etapie rozgrywki toteż ich wartość będzie stale utrzymywana na dobrym poziomie. Uniknęliśmy sytuacji, gdzie do dyspozycji macie masę "różnych" przedmiotów, które po pewnym etapie są bezwartościowe.

right_arrow.webp Różnica poziomów między postacią a Bossem lub Metinem na mapach może wynosić maksymalnie 39 poziomów, aby zdobyć przedmiotu
right_arrow.webp Szansa na zdobycie przedmiotów zawsze jest taka sama względem posiadanego poziomu (jeśli mieścimy się w przedziale)
right_arrow.webp Drop z Legend nie wymaga odpowiedniej różnicy poziomowej
right_arrow.webp Drop z Dungeonów nie wymaga odpowiedniej różnicy poziomowej
right_arrow.webp Drop ze specjalnych Bossów nie wymaga odpowiedniej różnicy poziomowej

Istnieją przedmioty, które zwiększają szansę na drop przedmiotów:

11_1.webp Rękawica Złodzieja spacer.png Drop Przedmiotów +50% (Efekt trafia do lewego, górnego rogu)
11_2.webp VIP - Drop Przedmiotów spacer.png Podwojona szansa na drop przedmiotów

Dla udogodnienia dodaliśmy informację na pasku informacji o przedziale poziomowym dropu jeśli owy istnieje.

sep.webp

sh7.webp

Podczas rozgrywki na każdym poziomie z potworów zdobędziecie Skrzynie Egorii 63.webp
3.webp

Skrzynie Egorii są możliwe do zdobycia również z Bossów, Metinów, Władców i innych elementów, jakie spotkacie podczas gry...

 

Ponadto podczas gry spotkacie się ze Sztabkami, które po użyciu zasilą Wasz budżet.

31_1.webp Złota Sztabka 500k Yang
31_2.webp Złota Sztabka 1kk Yang
31_3.webp Złota Sztabka 2kk Yang

sep.webp

sh8.webp

Na Egorii spotkacie się z 3 podstawowymi walutami.

13.webp Yang - Podstawowa waluta do zdobycia ze wszystkich potworów
14.webp Won - Waluta, która jest wielokrotnością Yang, jej zdobycie możliwe jest poprzez wymianę Yang na Won 1kkk = 1 Won

31.webp

micro_sep.webp

spacer.png
15.webp Punkty Osiągnięć (PO) - Do zdobycia zabijając Bossy, Metiny oraz Władców, a także z Kuponów PO 64.webp
PO to waluta wykorzystana w wielu systemach, potrzebna do ulepszania niektórych przedmiotów oraz przede wszystkim wymagana w Sklepie PO na zakup choćby przepustek.

spacer.png

sep.webp

sh58.webp

Istnieją 2 typy Peleryn Męstwa, oba z nich w swej specyfikacji cechują się tym, że nie przywołują Bossów na mapach.
Różnią się od siebie zasięgiem zwabiania potworów.

16_1.webp Standardowa Peleryna Męstwa
right_arrow.webp Standardowe zasady działania

16_2.webp Peleryna Męstwa +
right_arrow.webp Zwiększony zasięg zwabiania potworów
right_arrow.webp Do zdobycia z między innymi cennych skrzyń i Battlepassa

big_sep.webp

head13.webp

spacer.png
Świat Egorii jest ogromny i spotkacie w nim wiele unikalnych lokacji. Dostać się na nie możecie korzystając z Mapy Teleportacji dostępnej pod tab.webp.  Mapa została wzbogacona o udogodnienia takie jak:

right_arrow.webp Wyświetlanie wymaganego poziomu do wejścia na lokację
right_arrow.webp Wyświetlanie bonusu działającego na danej lokacji
right_arrow.webp Możliwość teleportacji w konkretne miejsce na niektórych lokacjach

sep.webp

sh9.webp
_1.webp

Jest to lokacja, na której spotkacie wszystkich NPC, u których zakupicie oraz stworzycie potrzebne przedmioty.
Znajdziecie tu również miejsce do łowienia oraz wydobywania rud.

sep.webp

sh38.webp
_2.webp

Tylko na tej lokacji istnieje możliwość użycia przywołań.
Dodatkowo na tej mapie będą pojawiać się eventy typu Piraci Tanaka, Oponki itd...

 

sep.webp

sh10.webp
_3.webp

W pierwszym mieście królestwa Jinno spotkacie wszystkich NPC, a także będziecie mogli wystawić swój sklep.
sep.webp

sh11.webp

_4.webp

W pierwszym mieście królestwa Shinsoo spotkacie wszystkich NPC, a także będziecie mogli wystawić swój sklep.
 

sep.webp

sh12.webp_5.webp

big_sep.webphead12.webp

Zdajemy sobie sprawę jak problematyczne może być szukanie bossów, metinów oraz dużych spotów z potworami na początku serwera, dlatego postanowiliśmy wyeliminować ten problem dodając specjalne znaczniki na mapach, które oczywiście możecie ukryć za pomocą 5.webp

10.webp

33_2.webp Występowanie Bossów

33_3.webp Występowanie Metinów

33_1.webp Duże spoty Potworów

sep.webp

sh13.webp
1.webp
Wymagany Poziom: 75
Bonus: Silny przeciwko Diabłom

sep.webp

sh14.webp
2.webp
Wymagany Poziom: 90
Bonus: Silny przeciwko Diabłom

sep.webp

sh15.webp
3.webp
Wymagany Poziom: 110
Bonus: Silny przeciwko Mistykom

sep.webp

sh16.webp
4.webp
Wymagany Poziom: 130
Bonus: Silny przeciwko Mistykom

sep.webp

sh17.webp
5.webp
Wymagany Poziom: 150
Bonus: Silny przeciwko Orkom

sep.webp

sh18.webp
6.webp
Wymagany Poziom: 170
Bonus: Silny przeciwko Orkom

sep.webp

sh19.webp
7.webp
Wymagany Poziom: 190
Bonus: Silny przeciwko Diabłom

sep.webp

sh21.webp

8.webp
Wymagany Poziom: 200
Bonus: Silny przeciwko Diabłom, Piekielny Ogień

big_sep.webphead14.webp

Koniec z szukaniem NPC od danego dungeonu, na Egorii przejść na wyprawę możecie z Okna Wypraw 4.webp

Okno Wypraw posiada wiele informacji i udogodnień:

right_arrow.webp Podgląd dropu z danej wyprawy
right_arrow.webp Najlepszy czas ukończenia wyprawy
right_arrow.webp Możliwość ukrycia wypraw, które Was nie interesują za pomocą 13.webp

spacer.png

Po zakończeniu dungeonu możecie od razu wykonać ją jeszcze raz korzystając z przycisku rozpoczęcia w oknie wypraw lub na minimapie.

Nie mogło zabraknąć możliwości powrotu na dungeon 
6.webp, która pozwoli Wam bezproblemowo wrócić do etapu wyprawy, na którym ją opuściliście lub z jakiegoś powodu Wasze połączenie z serwerem zostało przerwane. 

right_arrow.webp Dla ułatwienia na wszystkich wyprawach działa ten sam bonus - Silny przeciwko Nieumarłym
right_arrow.webp Wszystkie przepustki z wyjątkiem tej na Dungeon Eventowy zakupicie w Sklepie PO.

sep.webp

spacer.png

Dodatkową funkcją w Oknie Wypraw jest ranking ogólny

right_arrow.webp Najlepszy czas spacer.png Ranking z najlepszym czasem wykonanej wyprawy 
right_arrow.webp Ilość ukończeń spacer.png Ranking z największą ilością ukończeń wyprawy

spacer.png

sep.webp

sh22.webp
d1.webp
sep.webp

sh23.webp
d2.webp

sep.webp

sh24.webp
d3.webp

sep.webp

sh25.webp
d4.webp

sep.webp

sh26.webp
d5.webp

sep.webp

sh27.webp
d6.webp

sep.webp

sh28.webpd7_1.webp

sep.webp

sh29.webp
d8.webp

sep.webp

sh30.webp
d9.webp

big_sep.webphead15.webp

sh31.webp
d_event.webp

Jest to wyprawa, która dostępne będzie w niektóre dni tygodnia. Przepustka potrzebna na jej rozpoczęcie możliwa jest do zdobycia z eventów cyklicznych.

big_sep.webphead16.webp

Na serwerze spotkacie 3 Legendarne Bossy, które występują na specjalnych lokacjach. Aby się tam przedostać użyjcie przycisku 17.webp na minimapie, a następnie wybierzcie odpowiedni "Tryb".

4.webp

sep.webp

sh32.webp

Legendy to bardzo ważny aspekt rozgrywki, bo czym byłaby nasza piękna gra bez rywalizacji? Jednakże zdajemy sobie sprawę z tego, jak trudne może być zdobycie czegokolwiek z Legend bez odpowiedniej ekipy, dlatego wyszliśmy naprzeciw dla graczy grających samotnie.
Zdecydowaliśmy o 3 trybach Legendarnych Bossów

right_arrow.webpNO-PVP - Legenda, na której nie możecie zginąć od innych graczy, zdecydowanie przyda się dobry ekwipunek EXP, aby zmaksymalizować obrażenia w Bossa i zgarnąć dobry drop
right_arrow.webpPVP - Legenda, na którą działa bonus Silny Przeciwko Ludziom. Zaopatrzcie się w ekwipunek PVP, bo poza walką z innymi graczami da Wam dodatkowe obrażenia w Bossa.
right_arrow.webpStandard - Legenda o standardowym działaniu. W tym trybie będziecie musieli wykazać się wysokimi umiejętnościami walki w grupie i odpowiednim dopasowaniem ekwipunku. 

sep.webp

sh33.webp
_6.webp
Godzina Respu: 16:00

sep.webp

sh34.webp
_7.webp
Godzina Respu: 20:00

sep.webp

sh35.webp
_8.webp
Godziny Respu: 18:00 | 22:00

big_sep.webp

head55.webp

Stary Czerwony Smok to Boss, który jest znany przez wszystkich graczy, dlatego postanowiliśmy go dodać w formie dodatku. Można go spotkać tylko dzięki użyciu przywołania, a jego drop jest bardzo podobny do "godzinnego" Bossa z ostatniej mapy z drobnymi dodatkami.

_9.webp

big_sep.webp

head21.webp

right_arrow.webpStartową Biżuterię możecie ulepszać na kolejne sety
right_arrow.webp Bronie na 75 poziom są możliwe do zdobycia ze Skrzyni Umarłego Rozpruwacza 18_1.webp
right_arrow.webp Zdobycie Broni na 75 poziom jest tez możliwe poprzez zakup ich u Kowala za Skrzynie Rippera

right_arrow.webp Zbroje do EXP`a zdobędziecie ze Skrzyni Króla Rekinów 18_1.webp sep_arrow.webp Dungeon "Podwodna Jaskinia"

sep.webp
sh41.webp

exp1_1.webpexp1_2.webp

sep.webp

sh42.webp

exp2_1.webpexp2_2.webp

sep.webp

sh43.webp

exp3_1.webpexp3_2.webp

sep.webp

sh44.webp

exp4_1.webpexp4_2.webp

sep.webp

sh45.webp

exp5_1.webpexp5_2.webp

sep.webp

sh46.webp
Dla całej biżuterii do expa począwszy od setu rycerskiego przeznaczony jest 1 przetop - Egoriańskie Złoto 42.webp

42_1.webp sep_arrow.webp 42_2.webp sep_arrow.webp 42_3.webp sep_arrow.webp 42_4.webp sep_arrow.webp 42_5.webp sep_arrow.webp 42_6.webp sep_arrow.webp 42_7.webp

43_1.webp sep_arrow.webp 43_2.webp sep_arrow.webp 43_3.webp sep_arrow.webp 43_4.webp sep_arrow.webp 43_5.webp sep_arrow.webp 43_6.webp sep_arrow.webp 43_7.webp

44_1.webp sep_arrow.webp 44_2.webp sep_arrow.webp 44_3.webp sep_arrow.webp 44_4.webp sep_arrow.webp 44_5.webp sep_arrow.webp 44_6.webp sep_arrow.webp 44_7.webp

45_1.webp sep_arrow.webp 45_2.webp sep_arrow.webp 45_3.webp sep_arrow.webp 45_4.webp sep_arrow.webp 45_5.webp sep_arrow.webp 45_6.webp sep_arrow.webp 45_7.webp

46_1.webp sep_arrow.webp 46_2.webp sep_arrow.webp 46_3.webp sep_arrow.webp 46_4.webp sep_arrow.webp 46_5.webp sep_arrow.webp 46_6.webp sep_arrow.webp 46_7.webp

47_1.webp sep_arrow.webp 47_2.webp sep_arrow.webp 47_3.webp sep_arrow.webp 47_4.webp sep_arrow.webp 47_5.webp sep_arrow.webp 47_6.webp sep_arrow.webp 47_7.webp

48_1.webp sep_arrow.webp 48_2.webp sep_arrow.webp 48_3.webp sep_arrow.webp 48_4.webp sep_arrow.webp 48_5.webp sep_arrow.webp 48_6.webp sep_arrow.webp 48_7.webp

big_sep.webp

head22.webp

right_arrow.webp Cały podstawowy ekwipunek PVP możecie zakupić u Handlarzy Opancerzeniem i Uzbrojeniem

sep.webp

sh47.webp

pvp1_1.webppvp1_2.webp

sep.webp

sh48.webp

pvp2_1.webppvp2_2.webp

sep.webp

sh49.webp

pvp3_1.webppvp3_2.webp

sep.webp

sh50.webp

pvp4_1.webppvp4_2.webp

sep.webp

sh51.webp

pvp5_1.webppvp5_2.webp

sep.webp

sh52.webp

pvp6_1.webppvp6_2.webp

sep.webp

sh53.webp

pvp7_1.webppvp7_2.webp

sep.webp

sh46.webp

49_1.webp sep_arrow.webp 49_2.webp sep_arrow.webp 49_3.webp sep_arrow.webp 49_4.webp sep_arrow.webp 49_5.webp sep_arrow.webp 49_6.webp sep_arrow.webp 49_7.webp

50_1.webp sep_arrow.webp 50_2.webp sep_arrow.webp 50_3.webp sep_arrow.webp 50_4.webp sep_arrow.webp 50_5.webp sep_arrow.webp 50_6.webp sep_arrow.webp 50_7.webp

51_1.webp sep_arrow.webp 51_2.webp sep_arrow.webp 51_3.webp sep_arrow.webp 51_4.webp sep_arrow.webp 51_5.webp sep_arrow.webp 51_6.webp sep_arrow.webp 51_7.webp

52_1.webp sep_arrow.webp 52_2.webp sep_arrow.webp 52_3.webp sep_arrow.webp 52_4.webp sep_arrow.webp 52_5.webp sep_arrow.webp 52_6.webp sep_arrow.webp 52_7.webp

53_1.webp sep_arrow.webp 53_2.webp sep_arrow.webp 53_3.webp sep_arrow.webp 53_4.webp sep_arrow.webp 53_5.webp sep_arrow.webp 53_6.webp sep_arrow.webp 53_7.webp

54_1.webp sep_arrow.webp 54_2.webp sep_arrow.webp 54_3.webp sep_arrow.webp 54_4.webp sep_arrow.webp 54_5.webp sep_arrow.webp 54_6.webp sep_arrow.webp 54_7.webp

55_1.webp sep_arrow.webp 55_2.webp sep_arrow.webp 55_3.webp sep_arrow.webp 55_4.webp sep_arrow.webp 55_5.webp sep_arrow.webp 55_6.webp sep_arrow.webp 55_7.webp

56_1.webp sep_arrow.webp 56_2.webp sep_arrow.webp 56_3.webp sep_arrow.webp 56_4.webp sep_arrow.webp 56_5.webp sep_arrow.webp 56_6.webp sep_arrow.webp 56_7.webp

57_1.webp sep_arrow.webp 57_2.webp sep_arrow.webp 57_3.webp sep_arrow.webp 57_4.webp sep_arrow.webp 57_5.webp sep_arrow.webp 57_6.webp sep_arrow.webp 57_7.webp

big_sep.webp

head24.webp

Battle Pass to rozbudowany system, który pozwala zdobywać nagrody wykonując różne zadania w grze.
Przepustka podzielona jest na 2 ścieżki nagród Darmowe oraz Premium.
Premium możecie kupić za Smocze Monety 
33_4.webp.

sep.webp
sh59.webp

Nasze podejście do nagród nieco różni się od tych, które spotkacie na innych serwerach. 
Zakup Battle Passa za Smocze Monety, nie tylko Wam się zwróci, ale też "odda" dodatkowe Smocze Monety, a oprócz tego otrzymacie też inne nagrody takie jak specjalny dopalacz, unikalny set i wiele innych...

12.webp

sep.webp

sh60.webp

Osiągnięcie kolejnych poziomów Przepustki Bojowe jest możliwe dzięki zdobywaniu expa wykonując zadania.
Część zadań możecie wykonywać nieskończoną ilość razy, a druga część ograniczona w celu balansu.
Zadania z jakimi spotkacie się na serwerze:

Ikona Zadanie
bp1.webp Zniszcz Metiny z danego przedziału
bp2.webp Pokonaj Bossy z danego przedziału
bp3.webp Pokonaj Władców z danego przedziału
bp4.webp Pokonaj "trudne" Bossy
bp5.webp Pokonaj "trudnych" Władców
bp6.webp Zniszcz Metiny zrespione przywołaniami
bp7.webp Pokonaj Bossy zrespione przywołaniami
bp8.webp Pokonaj Władców zrespionych przywołaniami
bp9.webp Pokonaj odpowiednią ilość Potworów
bp10.webp Napisz wiadomość na "wołaj"
bp11.webp Napisz wiadomość na "pw"
bp12.webp Złów Rybę
bp13.webp Wydobądź Rudę
bp14.webp Bądź aktywny w grze przez X czasu

big_sep.webp

head25.webp

Jesteśmy dumni, że jako pierwsi możemy zaoferować Wam wszystkie misje w pełni przeniesione do okna. 
Koniec z szukaniem i nudnym bieganiem do NPC, wszystkie zadania możecie wykonać z poziomu okna.

13.webp

Funkcje misji jakie znajdziecie w okienku:

right_arrow.webp Render 3d potwora, którego pokonanie jest wymagane do ukończenia misji
right_arrow.webp Miejsce występowania potwora, którego pokonanie jest wymagane do ukończenia misji
right_arrow.webp Bonus jaki działa na potwora, którego pokonanie jest wymagane do ukończenia misji
right_arrow.webp Nagrody jakie otrzymacie za ukończenie misji
right_arrow.webp Bonusy jakie otrzymacie za ukończenie misji
right_arrow.webp Historia misji wraz z bonusami i nagrodami
right_arrow.webp Przedstawienie wszystkich misji jakie są jeszcze przed Wami
right_arrow.webp Płynne przechodzenie pomiędzy kategoriami misji
right_arrow.webp Brak konieczności przelogowania, aby wykonywać kolejną misję

sep.webp

sh66.webp

g24.webp

big_sep.webp

head26.webp

Wytwarzanie Marmurów Polimorfii klasycznie znajduje się w okienku w panelu bocznym.
Na początku rozgrywki każda postać otrzymuje Polimorfię na P, dlatego od samego startu gry możecie korzystać z marmurów w pełni możliwości. Podstawową walutą wymaganą do stworzenia marmurów jest waluta Yang 
13.webp.
Zadbaliśmy również o możliwość zakupu wielu marmurów na raz w stackach po 1, 10 oraz 100 sztuk.

6.webp

micro_sep.webp

Spotkacie się z 4 różnymi Marmurami, gdzie 3 z nich uznawane są za "standardowe" oraz 1 jest tym bardziej pożądanym, a jego wytworzenie jest bardziej kosztowne poprzez wymóg posiadania specjalnego przedmiotu.

mb1.webp mb2.webp mb3.webp

right_arrow.webp Silny przeciwko Potworom +5%

 

mb4.webp

right_arrow.webp Silny przeciwko Bossom +15%
right_arrow.webp Silny przeciwko Metinom +15%
right_arrow.webp Silny przeciwko Władcom +15%

sep.webp

sh61.webp

Korzystanie z marmurów zostanie usprawnione na różne sposoby, poniżej przedstawiamy listę najważniejszych zmian:

right_arrow.webp Możliwość wrzucenia Marmurów na pasek
right_arrow.webp Usunięcie przemiany za pomocą przypisanego przycisku
right_arrow.webp Usunięcia przemiany za pomocą kliknięcia ppm.webp na przycisk Okna Marmurów
right_arrow.webp Usunięcie przemiany za pomocą ponownego kliknięcia w marmur
right_arrow.webp Czas przemiany widoczny w lewym górnym rogu
right_arrow.webp Możliwość zmiany ekwipunku bez konieczności usuwania przemiany
right_arrow.webp Dynamiczna przemiana

g25.webp

micro_sep.webp

spacer.png

big_sep.webp

head27.webpg18.webp

Tworząc postać otrzymacie umiejętność Dowodzenia na P, bez konieczności nudnego rozwoju tego ważnego
skilla. Pozwoli Wam to na korzystanie z bonusów dowodzenia z poziomu okna Towarzysza jak i Grupy.

Wprowadziliśmy też kilka zmian, które zapewnią dodatkowe profity członkom grupy:

right_arrow.webp Grupa tworzona jest na wszystkich kanałach gry
right_arrow.webp Bonusy z dowodzenia zostały odświeżone (ich działanie znajdziecie przy opisie Towarzysza)
right_arrow.webp Wszystkim członkom grupy możemy rozdać ten sam bonus z dowodzenia
right_arrow.webp Grupa ZAWSZE dodaje +50% doświadczenia bez względu na ilość członków
right_arrow.webp Szaman buffuje wszystkich członków grupy na raz
right_arrow.webp Przedmioty zdobyte przez członka grupy są podnoszone i stackowane w poprawny sposób
right_arrow.webp Członkowie grupy są teraz widoczni na minimapie

micro_sep.webp

g19.webp

sep.webp

sh62.webp

Okienko grupy zostało odświeżone, a informacje w nim zawarte uaktualnione.

spacer.png

right_arrow.webp Wyświetlanie kanału, na jakim znajduje się członek grupy
right_arrow.webp Wyświetlanie nazwy lokacji, na której znajduje się członek grupy

big_sep.webp

head28.webp

sh63.webp

Wartości i szansa na wbicie bonusów zostały przez nas odpowiednio dopasowane, aby przedmioty z perfekcyjnymi bonusami posiadały wartość, lecz nie musicie się martwić, nie zrobiliśmy z tego harda, aby bonusy nie wbijały miesiącami :). Dodanie bonusów do przedmiotów jest bardzo proste, wystarczy przenieść na przedmiot Dodanie Bonusów, a zmiana ich odbywa się przy pomocy Zmianki Bonusów. Oba przedmioty zakupicie u Miejskiej Handlarki.

36_1.webp Dodanie Bonusów sep_arrow.webp Dodaje natychmiastowo 5 bonusów do przedmiotu
36_2.webp Zmianka Bonusów sep_arrow.webp Zmienia bonusy 1-5 w przedmiocie

right_arrow.webp Maksymalne średnie to 60 left_arrow.webp

Bonus Min. Wartość Maks. Wartość
Max PŻ 4000 5000
Max PE 400 500
Statystyki 10 15
Szybkość Ataku 5 8
Szybkość Ruchu 10 20
Szybkość Zaklęcia 10 20
Szansa na Otrucie 5 8
Szansa na Spowolnienie 5 8
Szansa na Omdlenie 5 8
Szansa na Cios Krytyczny 10 15
Szansa na Przeszyw. Uderzenie 10 15
Silny przeciwko Ludziom 10 15
Silny przeciwko Zwierzętom 10 20
Silny przeciwko Orkom 10 20
Silny przeciwko Mistykom 10 20
Silny przeciwko Nieumarłym 10 20
Silny przeciwko Diabłom 10 20
Obrażenia dodane do PŻ 8 10
Obrażenia dodane do PE 8 10
Kradzież PE 8 10
Szansa na Blok Ciosów 8 10
Szansa na Odbicie Ciosów 8 10
Szansa na Uniknięcie Strzały 8 10
Odporności na Bronie 10 15
Odporność na Magię 10 15
Odporność na Trucizny 5 8
Wartość Ataku 40 50
Obrona 40 50

sep.webp

sh64.webp

Na serwerze spotkacie bonusy 6 i 7, są to bonusy, których wartości odpowiednio zmodyfikowaliśmy, aby nie były potężnym game-changerem. Możecie wzmocnić przedmioty tymi bonusami za pomocą 6/7 Bonus - Dodanie, który zakupicie w Sklepie Punktów Osiągnięć u Mistrza Qnd-lu. Zmiana bonusów 6/7 odbywa się przy wykorzystaniu 6/7 Bonus - Zmiana, które są do zdobycia z wszystkich Bossów, Metinów i Władców.

36_3.webp 6/7 Bonus - Dodanie sep_arrow.webp Dodaje pojedynczo 6 i 7 bonusy do przedmiotu
36_4.webp 6/7 Bonus - Zmiana sep_arrow.webp Zmienia 6 i 7 bonusy w przedmiocie

Bonus Wartość
Max PŻ 2500
Max PE 250
Siła 5
Inteligencja 5
Zręczność 5
Witalność 5
Wartość Ataku 30
Wartość Magicznego Ataku 30
Obrona 30
Silny przeciwko Potworom 5
Silny przeciwko Ludziom 5
Szybkość Ataku 5
Szybkość Ruchu 5

sep.webp

sh65.webp

8 Bonus to specjalny bonus, jaki spotkacie na Egorii, lecz wzmocnić nim możecie tylko swoje Bronie i Zbroje.
Bonusy te są podzielone na 2 rodzaje do broni i 2 rodzaje do zbroi.

Wzmacnianie odbywa się za pomocą specjalnych przedmiotów, które możecie zakupić u NPC Seon-Pyeong. Przedmiotami potrzebnymi do zakupów są Bronie na 75 poziom oraz pierwsze Zbroje do EXP`a.

Dostępne wzmocnienia:

37_1.webp Specjalny Bonus Broni (Potwory) sep_arrow.webp Silny przeciwko Potworom +1% (Maksymalnie 30%)
37_2.webp Specjalny Bonus Broni (Ludzie) sep_arrow.webp Silny przeciwko Ludziom +1% (Maksymalnie 30%)
37_3.webp Specjalny Bonus Zbroi (Życie) sep_arrow.webp Max PŻ +1000 (Maksymalnie 15000)
37_4.webp Specjalny Bonus Zbroi (Niwelacja) sep_arrow.webp Niwelacja Ludzi +1% (Maksymalnie 15%)

 

W przypadku chęci zmiany specjalnego bonusu możecie użyć odpowiednich do tego przedmiotów:

right_arrow.webp Reset Specjalnego Bonusu (Broń) 37_5.webp
right_arrow.webp Reset Specjalnego Bonusu (Zbroja) 37_6.webp

sep.webp

sh67.webp

Bonusy swojej postacie możecie sprawdzić klikając na 1.webp w panelu postaci pod c.webp
Dodaliśmy w niej wyszukiwarkę, aby szukanie konkretnego bonusu nie marnowało Wam cennego czasu.

spacer.png

sep.webp

spacer.png

Nie mogło zabraknąć odpowiednio zmodyfikowanego oraz udoskonalonego Zmieniacza Bonusów.

right_arrow.webp Prędkość zmiany około 100 zmianek na sekundę
right_arrow.webp Brak lagów podczas działania BS
right_arrow.webp Bonusy nie przeskakują
right_arrow.webp Automatyczne ustawianie maksymalnych bonusów po wyborze
right_arrow.webp Możliwość zapisania własnych szablonów
right_arrow.webp Możliwość zmiany bonusów w "innych" przedmiotach (Pasy, Rękawice)
right_arrow.webp Możliwość zmiany 6-7 bonusu

spacer.png

big_sep.webp

head29.webp

Handel oraz Gospodarka to 2 najważniejsze elementy życia każdego serwera, a Sklepy Offline mają w tym najważniejszy wpływ. Usprawniliśmy ich działanie do granic możliwości, aby korzystanie z nich oraz funkcjonalność były na najwyższym poziomie.

14_1.webp

sep.webp

sh68.webp

3_1.webp
Otwórz Sklep sep_arrow.webp Zupełnie darmowe otwarcie sklepu na 1, 2 lub 3 dni

3_2.webp
Zamknij Sklep sep_arrow.webp Zamknięcie sklepu, przedmioty trafiają wtedy do Magazynu Sklepu

3_3.webp
Magazyn Sklepu sep_arrow.webp Znajdziecie tutaj przedmioty, które znajdowały się w sklepie w momencie jego zamknięcia oraz przycisk od ponownego otwarcia sklepu

3_4.webp
Dodaj Przedmiot sep_arrow.webp Możliwość dodania kolejnych przedmiotów do juz otwartego sklepu

3_5.webp
Usuń Przedmiot sep_arrow.webp Możliwość usunięcia przedmiotu z już otwartego sklepu bez konieczności zamykania 

3_6.webp
Bank sep_arrow.webp Możliwość wypłaty zarobionych walut ze sklepu

3_7.webp
Teleportacja sep_arrow.webp Możliwość przeniesienia się do swojego sklepu

3_8.webp
Dodaj Czas sep_arrow.webp Możliwość zupełnie darmowego przedłużenia swojego sklepu 

3_9.webp
Wyszukiwarka sep_arrow.webp Rozbudowana Wyszukiwarka przedmiotów

3_10.webp
Historia Sklepu sep_arrow.webp Logi wszystkich wykonanych akcji związanych ze sklepem oraz zakupami
 

sep.webp

sh69.webp

Najważniejszym elementem Sklepów Offline jest Wyszukiwarka Przedmiotów, którą w znacznym stopniu rozbudowaliśmy, aby korzystanie z niej było dla Was przyjemne i intuicyjne.

g29.webp

Wyszukiwanie przedmiotów nigdy nie było tak proste, dzięki funkcjom wyszukiwarki:

right_arrow.webp Możliwość szukania całej kategorii przedmiotów
right_arrow.webp Możliwość szukania wielu przedmiotów na raz
right_arrow.webp Możliwość szukania przedmiotów dodanych z okna ulepszania
right_arrow.webp Możliwość ukrycia/odkrycia opisów przedmiotów w wyszukiwarce
right_arrow.webp Wiele innych przydatnych funkcji, które z pewnością docenicie podczas gry

sep.webp

sh70.webp

Kolejnym bardzo przydatnym elementem Sklepu Offline jest Historia, w której znajdziecie wszystkie najważniejsze akcje. Logi mają opcje płynnego filtrowania pomiędzy kategoriami akcji, abyście bezproblemowo mogli wyszukać daną czynność. Logi z pewnością przydadzą się w celu odpowiedzi na wiele pytań odnośnie cen zakupów oraz rozwiążą "niewyjaśnione zagadki".

spacer.png

sep.webp

sh71.webp

W opcjach gry możecie dopasować odległość wyświetlania sklepów offline do mocy swojego komputera

g31.webp

sep.webp

Ukrycie wszystkich sklepów nie ogranicza wyszukiwarki, ponieważ sklepy, w których znajduje się wyszukiwany przedmiot zostaną wyświetlone.

g32.webp

sep.webp

right_arrow.webp Możliwość wysłania wiadomości do właściciela sklepu z poziomu okna przeglądanego sklepu
right_arrow.webp Widoczność aktywności właściciela sklepu z poziomu okna przeglądanego sklepu
right_arrow.webp Efekt nad sklepem, w którym znajduje się wyszukiwany przedmiot
right_arrow.webp Możliwość kupowania bez potwierdzenia zakupu
right_arrow.webp Komunikat o "Yang-Bombie"
right_arrow.webp Przewidywany Zysk ze sklepu
right_arrow.webp Ilość sprzedanych przedmiotów

big_sep.webp

head30.webp

Na serwerze dostępny jest bardzo rozbudowany ranking tygodniowy z cennymi nagrodami.
W lewym górnym rogu pod przyciskiem 
pytajnik.webp znajdziecie kompletny opis zasad działania rankingu.
Ranking dzielimy na 2 kategorie, a w każdej z nich znajdują się podkategorie.

g33.webp

sep.webp

sh72.webp

Kategoria podstawowe dzieli się na 6 podkategorii z nagrodami dla 3 osób z najlepszymi statystykami z danej kategorii.

Kategoria Smocze Monety Bonus Emblematu
14.webp 
Zabite Potwory
 17.webp
1000 Smoczych Monet
20.webp
Silny przeciwko Potworom +20%
15.webp
Zabite Potwory
18.webp
500 Smoczych Monet
20.webp
Silny przeciwko Potworom +12%
16.webp
Zabite Potwory
19.webp
300 Smoczych Monet
20.webp
Silny przeciwko Potworom +8%
14.webp
Zabite Bossy
17.webp
1000 Smoczych Monet
20.webp
Silny przeciwko Bossom +20%
15.webp
Zabite Bossy
18.webp
500 Smoczych Monet
20.webp
Silny przeciwko Bossom +12%
16.webp
Zabite Bossy
19.webp
300 Smoczych Monet
20.webp
Silny przeciwko Bossom +8%
14.webp
Zniszczone Metiny
17.webp
1000 Smoczych Monet
20.webp
Silny przeciwko Metinom +20%
15.webp
Zniszczone Metiny
18.webp
500 Smoczych Monet
20.webp
Silny przeciwko Metinom +12%
16.webp
Zniszczone Metiny
19.webp
300 Smoczych Monet
20.webp
Silny przeciwko Metinom +8%
14.webp
Pokonani Władcy
17.webp
1000 Smoczych Monet
20.webp
Obrażenia na Dungeonach +15%
15.webp
Pokonani Władcy
18.webp
500 Smoczych Monet
20.webp
Obrażenia na Dungeonach +12%
16.webp
Pokonani Władcy
19.webp
300 Smoczych Monet
20.webp
Obrażenia na Dungeonach +8%
14.webp
Wyłowione Ryby
17.webp
1000 Smoczych Monet
20.webp
Szansa na pomyślny połów +8%
15.webp
Wyłowione Ryby
18.webp
500 Smoczych Monet
20.webp
Szansa na pomyślny połów +5%
16.webp
Wyłowione Ryby
19.webp
300 Smoczych Monet
20.webp
Szansa na pomyślny połów +3%
14.webp
Wydobyte Rudy
17.webp
1000 Smoczych Monet
20.webp
Szansa na pomyślne wydobycie +8%
15.webp
Wydobyte Rudy
18.webp
500 Smoczych Monet
20.webp
Szansa na pomyślne wydobycie +5%
16.webp
Wydobyte Rudy
19.webp
300 Smoczych Monet
20.webp
Szansa na pomyślne wydobycie +3%

sep.webp

sh73.webp

Kategoria dungeony dzieli się na 9 podkategorii, jakimi są podstawowe wyprawy, które znajdziecie na serwerze.
Nagrody są przyznawane dla 3 graczy z największą ilością wykonanych poszczególnych dungeonów.

Miejsce Kategorii Smocze Monety Bonus Emblematu
14.webp
Poszczególny Dungeon
18.webp
500 Smoczych Monet
20.webp
Obrażenia na Dungeonach +10%
15.webp
Poszczególny Dungeon
19.webp
300 Smoczych Monet
20.webp
Obrażenia na Dungeonach +7%
16.webp
Poszczególny Dungeon
19.webp
100 Smoczych Monet
20.webp
Obrażenia na Dungeonach +4%

sep.webp

sh74.webp

W oknie rankingu dostępne są nagrody możliwe do otrzymania za bycie w TOP3. Po najechaniu na daną Skrzynię Nagród pojawi się opis ze szczegółowym wyświetleniem nagród znajdujących się w skrzyni.

38_1.webp Skrzynia Nagród [TOP1] sep_arrow.webp Przyznawana za zajęcie 1 miejsca w danej kategorii rankingu
38_2.webp Skrzynia Nagród [TOP2] sep_arrow.webp Przyznawana za zajęcie 2 miejsca w danej kategorii rankingu
38_3.webp Skrzynia Nagród [TOP3] sep_arrow.webp Przyznawana za zajęcie 3 miejsca w danej kategorii rankingu

38_4.webp Emblemat sep_arrow.webp Do otrzymania ze skrzyń nagród, czas trwania max. 7 dni, łączy się z tym z IS
38_5.webp Kupon SM sep_arrow.webp Do otrzymania ze skrzyń nagród, zależnie od miejsca i kategorii ilość SM jest różna

right_arrow.webp Czas trwania Skrzyni Nagród to 7 dni, a czas trwania Emblematu jest równy czasu Skrzyni, dlatego należy otworzyć ją jak najszybciej.
right_arrow.webp Przyznawanie Nagród oraz Reset Rankingu odbywa się w każdą Niedzielę o +- 23:59:59

 

big_sep.webp

head17.webp
sh36.webp

g34.webp

Po osiągnięciu 5 poziomu postaci stajecie przed wyborem ścieżki rozwoju umiejętności.
Po jej wyborze otrzymacie wszystkie umiejętności na poziomie G1

spacer.png

6_2.webp Kamień Duchowy sep_arrow.webp Umożliwia rozwój umiejętności z G1 do P
19_1.webp Rada Pustelnika sep_arrow.webp Zwiększa szansę na pomyślny trening
19_2.webp Zwój Egzorcyzmu sep_arrow.webp Usuwa wymagany czas do kolejnego treningu

right_arrow.webp Czas trwania umiejętności buffujących to 35 minut
right_arrow.webp Umiejętności nie wyłączają się po zmianie lokacji
right_arrow.webp Umiejętności nie wyłączają się po zmianie kanału
right_arrow.webp Istnieje opcja cofnięcia umiejętności na G1 u Starszej Pani
right_arrow.webp Istnieje opcja zmiany profesji u Starszej pani

W przyszłości planujemy dodać skiny wyglądu skilli dla postaci i towarzysza

sep.webp

sh37.webp
Umiejętności pasywne wzmocnią Waszego Bohatera pożądanymi bonusami. Na aktualnym etapie serwera jest ich 9.
Po najechaniu na ikonę umiejętności w grze znajdziecie w jej opisie wartość bonusu maksymalnie rozwiniętej umiejętności.

Umiejętność Nazwa Umiejętności Bonus - Wartość na P
passive_1.webp Walka Silny przeciwko Potworom +40%
passive_2.webp Wiedza Silny przeciwko Metinom +40%
passive_3.webp Siła Silny przeciwko Bossom +30%
passive_4.webp Władza Silny przeciwko Władcom +30%
passive_5.webp Mistrzostwo Silny przeciwko Ludziom +40%
passive_6.webp Witalność Max PŻ +30000
passive_7.webp Moc Wartość Ataku +300
passive_8.webp Moc Ognia Moc Piekielnego Ognia +40%
passive_9.webp Defensywa Ognia Odporność na Piekielny Ogień +15%


right_arrow.webpSzkolenie umiejętności do M1 odbywa się za pomocą instrukcji g1.webp
right_arrow.webpSzkolenie umiejętności do G1 odbywa się za pomocą ksiąg g2.webp
right_arrow.webpSzkolenie umiejętności do P odbywa się za pomocą kamieni g3.webp
right_arrow.webpDodatkową szansę na pomyślny trening uzyskacie dzięki Radzie Pustelnika+ 39_1.webp
right_arrow.webpWymagany czas do kolejnego treningu skutecznie zniweluje Zwój Egzorcyzmu+ 39_2.webp


big_sep.webp

head18.webp

Rozpoczynając przygodę otrzymacie konia z możliwością ataku z niego na 1 stopniu.
Trenować konia można za pomocą Medali Konnych, które zdobędziecie z pierwszych map.
Trening odbywa się bez ograniczeń czasowych.
Maksymalnie rozwinięty poziom konia to 30.
Koń na 30 poziomie wzmacnia postać podczas jazdy bonusami:

right_arrow.webp Max PŻ +15000
right_arrow.webp Silny przeciwko Potworom +25%

Przywołany koń jest widoczny tylko dla nas

big_sep.webp

head19.webp

Ranga to nieodzowny element tej gry, dlatego nie mogliśmy przejść obojętnie obok jego edycji.
System Rangi posiada swoje okno, w którym znajdziecie wszystkie potrzebne informacje o nim.
Okienko możecie otworzyć korzystając z przycisku 
2.webp w panelu postaci pod c.webp15.webp


Punkty Rangi możecie zdobyć używając przeznaczonych do tego owoców lub pokonując potwory, lecz walka ze stworami zwiększa rangę maksymalnie do miliona punktów.

sep.webp

sh39.webp

Ranga Bonusy Punkty Owoce
Nowicjusz Silny przeciwko Ludziom +5%
Silny przeciwko Potworom +5%
Max PŻ +1000
Od 0
Do 24999
1.webp 2.webp
Rycerz Silny przeciwko Ludziom +8%
Silny przeciwko Potworom +8%
Max PŻ +2500
Od 25000
Do 99999
3.webp 4.webp
Generał Silny przeciwko Ludziom +12%
Silny przeciwko Potworom +12%
Max PŻ +5000
Od 100000
Do 249999
5.webp6.webp
Książę Silny przeciwko Ludziom +16%
Silny przeciwko Potworom +16%
Max PŻ +7500
Od 250000
Do 499999
7.webp8.webp
Król Moc Krytycznego Uderzenia +1%
Silny przeciwko Ludziom +20%
Silny przeciwko Potworom +20%
Max PŻ +10000
Od 500000
Do 999999
9.webp10.webp
Cesarz Moc Krytycznego Uderzenia +2%
Silny przeciwko Ludziom +25%
Silny przeciwko Potworom +25%
Max PŻ +15000
Od 1000000
Do 2499999
11.webp12.webp
Legenda Moc Krytycznego Uderzenia +3%
Silny przeciwko Ludziom +30%
Silny przeciwko Potworom +30%
Max PŻ +20000
Od 2500000
Do 4999999
13.webp
Władca Piekieł Moc Krytycznego Uderzenia +5%
Silny przeciwko Ludziom +40%
Silny przeciwko Potworom +40%
Max PŻ +30000
5000000 13.webp

sep.webp

sh40.webp

W celu większego odróżniania się od innych możecie skorzystać ze zmiany koloru rangi.
Każda zmiana koloru kosztuje 10 Won 
14.webp
spacer.png

sep.webp

spacer.png

Dodaliśmy opcję podglądu aktualnych bonusów oraz ilości rangi bez konieczności otwierania okna rangi.
Wystarczy najechać kursorem na wizerunek postaci.

spacer.png

big_sep.webp

head23.webp

System zwierzaków posiada swoje okno, w którym znajdziecie stan rozwoju swojego zwierzaka.
Nie musicie kupować żadnego zwierzaka, aby korzystać z bonusów umiejętności czy ekwipunku, ponieważ rozpoczynając rozgrywkę otrzymacie zwierzaka na stałe, który jest zawsze domyślnie przywołany.

16.webp

sep.webp

sh54.webp

Maksymalny poziom zwierzaka to 240, a osiągnięcie go pozwolą Karmy Zwierzaka

21_1.webp Karma Zwierzaka (25 PD) sep_arrow.webp Expienie do 200 poziomu zwierzaka
21_2.webp Karma Zwierzaka (100 PD) sep_arrow.webp Expienie do 200 poziomu zwierzaka
21_4.webp Karma Zwierzaka (250 PD) sep_arrow.webp Expienie do 200 poziomu zwierzaka
21_5.webp Karma Zwierzaka (500 PD) sep_arrow.webp Expienie do 200 poziomu zwierzaka
21_6.webp Karma Zwierzaka (1000 PD) sep_arrow.webp Expienie do 200 poziomu zwierzaka
21_7.webp Karma Zwierzaka+ (1000 PD) sep_arrow.webp Expienie od 200 poziomu zwierzaka

sep.webp

 sh55.webp

Każdy kolejny wbity poziom zwierzaka jest równoznaczny z otrzymaniem 1 punktu, który możecie rozdysponować na umiejętności zwierzaka, aby awansować je na M1.

 22_1.webp Ksiąg Zwierzaka sep_arrow.webp Zawiera losowe księgi zwierzaka g4.webp
22_4.webp Księgi Zwierzaka (Ogień) sep_arrow.webp Do wytworzenia z Ksiąg EXP i PVP
 
g5.webp Kamienie Duchowe (Zwierzak) sep_arrow.webp Do wytworzenia u NPC - Trenerka Zwierzaków
 
22_9.webp Rada Zwierzaka  sep_arrow.webp Zwiększa szansę na pomyślny trening umiejętności zwierzaka
22_8.webp Zwój Zwierzaka  sep_arrow.webp Usuwa wymagany czas do kolejnego treningu

Umiejętność Nazwa Umiejętności Bonus - Wartość na P
21.webp Potworność Zwierzaka Silny przeciwko Potworom +40%
22.webp Moc Zwierzaka Wartość Ataku +250
23.webp Życie Zwierzaka Max PŻ +25000
24.webp Cios Zwierzaka Szansa na Krytyczne Uderzenie +40%
25.webp Obrażenia Zwierzaka Średnie Obrażenia +15%
26.webp Umiejętności Zwierzaka Obrażenia Umiejętności +15%
27.webp Ludobójstwo Zwierzaka Silny przeciwko Ludziom +40%
28.webp Defensywa Zwierzaka Niwelacja Ludzi +40%
29.webp Moc Ciała Zwierzaka Silny na Klasy Fizyczne +15%
30.webp Moc Umysłu Zwierzaka Silny na Klasy Magiczne +15%
31.webp Siła Ognia Zwierzaka Moc Piekielnego Ognia +40%
32.webp Ognioodporność Zwierzaka Odporność na Piekielny Ogień +15%

Po wyszkoleniu wszystkich umiejętności na P otrzymacie dodatkowe wzmocnienie umiejętności o wartość 10%.

sep.webp

sh56.webp

Trenerka Zwierzaków z miłą chęcią za niewielką cenę sprzeda Wam EQ Zwierzaka, które możecie ulepszać na kolejne poziomy. Do zakupu możliwe są 4 różne przedmioty:

30_1.webp30_2.webp30_3.webp30_4.webp

big_sep.webp

head31.webp

Na serwerze spotkacie doskonale Wam znany System Szarf z absorpcją, który udoskonaliliśmy.

Dostępne są 2 podstawowe rodzaje szarf, a kolejne pojawiać się będą podczas wydarzeń oraz aktualizacji rozwijających serwer.

g12.webp

Szarfy dzielą się na 4 stopnie rozwoju:

right_arrow.webp Prosta
right_arrow.webp Dostojna
right_arrow.webp Zacna
right_arrow.webp Unikatowa

Stopnie rozwoju odpowiedzialne są za wartość bonusów, które możemy absorbować tylko z Broni.

sep.webp

sh75.webp

g38.webp

NPC - Arystokrata zawodowo zajmuje się szarfami, dlatego możecie się udać do niego, aby wykonać wszystkie akcje związane z szarfami. Znajdziecie u niego opis systemu oraz inne konkretne funkcje rozwoju.

Znajdziecie u niego Sklep z Szarfami Prostymi, które możecie kupić za Yang 13.webp i Delikatne Sukno 40.webp

Szarfy Proste potrzebne są do kombinacji na kolejne stopnie.

sep.webp

sh76.webp

Korzystając z opcji "Kombinacja" pojawi się specjalne okno przeznaczone do kombinacji szarf na kolejne stopnie.
Aby uzyskać szarfę z wyższym stopniem wymagane będzie posiadanie 2 szarf o stopniu niższym, lecz w przypadku szarf unikatowych będą potrzebne 2 szarf unikatowe, aby zwiększyć ich Wskaźnik Absoprcji.

40_1.webp
Szarfa Prosta sep_arrow.webp Wskaźnik Absorpcji 1%

40_2.webp
Szarfa Dostojna sep_arrow.webp Wskaźnik Absorpcji 5%

40_3.webp
Szarfa Zacna sep_arrow.webp Wskaźnik Absorpcji 10%

40_4.webp 
Szarfa Unikatowa 
sep_arrow.webp Wskaźnik Absoprcji 11%

 

40_4.webp plus.webp 40_4.webp sep_arrow.webp Wskaźnik Absoprcji +1% (11-25%)

sep.webp

sh77.webp

Korzystając z funkcji "Absorbowanie Bonusów" pojawi się specjalne okno przeznaczone do absorbowania bonusów do szarfy z broni. 

W oknie należy umieścić szarfę, do której chcemy absorbować bonusy, oraz broń, z której te bonusy mają zostać pobrane. Należy pamiętać, że broń zostanie zniszczona.

sep.webp

sh78.webp

right_arrow.webp Możliwość kombinowania szarf przyciskiem enter.webp
right_arrow.webp Zostawanie w slocie kombinowanej szarfy w oknie kombinacji, gdy kombinacja się nie powiedzie
right_arrow.webp Widoczność szansy na powodzenia kombinacji
right_arrow.webp Widoczność kosztów kombinacji
right_arrow.webp Widoczność bonusów na kombinowanych szarfach, gdy wcześniej zostały absorbowane
right_arrow.webp Wyświetlanie nazwy przedmiotu na szarfie, z którego absorbowano bonusy
right_arrow.webp Możliwość usunięcia absorbowanych bonusów z szarfy za pomocą Świadectwa Zmiany 65.webp

big_sep.webp

head32.webp

Szaty Aury są bliźniaczym systemem do Szarf, dlatego wszystkie udogodnienia, sposób wytwarzania są takie same jak w Szarfach, różnią się tylko wymaganymi przedmiotami. Kombinacja, wskaźniki absorpcji i sposób absorbowania bonusów jest taki sam.

g13.webp

sep.webp

sh75.webp

g39.webp

right_arrow.webp NPC, który zajmuje się Szatami Aury to Niebiański Arystokrata
right_arrow.webp Bonusy do Szat Aury możemy absorbować tylko ze Zbroi
right_arrow.webp Maksymalny wskaźnik absorpcji w Szatach Aury to 25%
right_arrow.webp Podstawowy przedmiot wymagany do zakupu, oraz kombinowania Szat Aury to 41.webp Lodowa Runa Aury

sep.webp

sh76.webp

Korzystając z opcji "Kombinacja" pojawi się specjalne okno przeznaczone do kombinacji Szat Aury na kolejne stopnie.
Aby uzyskać szaty z wyższym stopniem wymagane będzie posiadanie 2 szat o stopniu niższym, lecz w przypadku szat promienistych będą potrzebne 2 szarf promieniste, aby zwiększyć ich Wskaźnik Absoprcji.

41_1.webp
Szata Aury Zwyczajna sep_arrow.webp Wskaźnik Absorpcji 1%

41_2.webp
Szata Aury Prosta sep_arrow.webp Wskaźnik Absorpcji 2%

41_3.webp
Szata Aury Szlachetna sep_arrow.webp Wskaźnik Absorpcji 4%

41_4.webp 
Szata Aury Błyszcząca 
sep_arrow.webp Wskaźnik Absoprcji 6%

41_5.webp 
Szata Aury Wytworna 
sep_arrow.webp Wskaźnik Absoprcji 8%

41_6.webp 
Szata Aury Promienista 
sep_arrow.webp Wskaźnik Absoprcji 11%

 

41_6.webp plus.webp 41_6.webp sep_arrow.webp Wskaźnik Absoprcji +1% (11-25%)

big_sep.webp

head33.webp

Smocza Alchemia to system, który w znacznym stopniu rozwija Waszą postać, dlatego warto się na nim skupiać na każdym etapie rozgrywki. Na Egorii alchemia jest nieco rozbudowana, a wprowadzone udoskonalenia czynią ją bardziej zrozumiałą i intuicyjną.

8.webp

sep.webp

sh79.webp

Smocze Kamienie możecie otrzymać otwierając Cor Draconis o różnym stopniu, które możliwe do zdobycia są podczas całej rozgrywki.

62_1.webp Cor Draconis (Surowy) sep_arrow.webp Zawiera losowy, surowy Cor konkretnego kamienia (z wyjątkiem bursztynu)
62_2.webp Cor Draconis (Szlifowany) sep_arrow.webp Zawiera losowy, szlifowany Cor konkretnego kamienia (z wyjątkiem bursztynu)
62_3.webp Cor Draconis (Rzadki) sep_arrow.webp Zawiera losowy, rzadki Cor konkretnego kamienia (z wyjątkiem bursztynu)
62_4.webp Cor Draconis (Antyczny) sep_arrow.webp Zawiera losowy, antyczny Cor konkretnego kamienia (z wyjątkiem bursztynu)
62_5.webp Cor Draconis (Legendarny) sep_arrow.webp Zawiera losowy, legendarny Cor konkretnego kamienia (z wyjątkiem bursztynu)

micro_sep.webp

Istnieje nowy Smoczy Kamień zwany Bursztynem, który jest do zdobycia z trudniejszych etapów rozgrywki.

62_6.webp Cor Bursztyn (Surowy) sep_arrow.webp Zawiera surowy smoczy bursztyn
62_7.webp Cor Bursztyn (Szlifowany) sep_arrow.webp Zawiera szlifowany smoczy bursztyn
62_8.webp Cor Bursztyn (Rzadki) sep_arrow.webp Zawiera rzadki smoczy bursztyn
62_9.webp Cor Bursztyn (Antyczny) sep_arrow.webp Zawiera antyczny smoczy bursztyn
62_10.webp Cor Bursztyn (Legendarny) sep_arrow.webp Zawiera legendarny smoczy bursztyn

sep.webp

sh80.webp

17.webp

Smocze Kamienie dzielą się na:

right_arrow.webp Klasy sep_arrow.webp Na przykład: rzadki, antyczny
right_arrow.webp Jakość sep_arrow.webp Na przykład: znakomity, wyborny
right_arrow.webp Poziom sep_arrow.webp Na przykład: +0, +1

micro_sep.webp

right_arrow.webp Aby zwiększyć klasę wymagane będą 2 kamienie tej samej klasy i jakości
right_arrow.webp Aby zwiększyć jakość wymagane będą 2 kamienie tej samej klasy i jakości

Zwiększanie klasy powoduje możliwość otrzymania większej ilości bonusów w kamieni, a podnoszenie jego jakości i poziom skutkuje zwiększeniem wartości tych bonusów

Do zwiększenia poziomów konieczne będzie posiadanie odpowiednich fasoli.

66_1.webp Zielona Smocza Fasola sep_arrow.webp Możliwość ulepszania
66_2.webp Różowa Smocza Fasola sep_arrow.webp Szansa na ulepszenie +10%

W przypadku chęci zmiany bonusów w kamieniach wybornych, potrzebne będą 2 wyborne kamienie oraz użycie opcji "Atrybuty".

sep.webp

sh81.webp

7.webp

micro_sep.webp

Kolekcjonując wszystkie Smocze Kamienie tej samej jakości (np. wyborny) otrzymacie wzmocnienie bonusów z wszystkich kamieni o wartości 10%

spacer.png

sep.webp

sh82.webp

right_arrow.webp Odnowienie czasu smoczych kamieni do 100% za pomocą Eliksiru Czasu Alchemii (MAX)
right_arrow.webp Możliwość otwierania Cor Draconis podczas ulepszania
right_arrow.webp Szybkie ulepszanie smoczych kamieni za pomocą klawisza enter.webp
right_arrow.webp Możliwość natychmiastowego uszlachetnienia wszystkich kamieni jednego rodzaju
right_arrow.webp Widoczność szansy na ulepszenie w okienku uszlachetniania
right_arrow.webp Aktywacja i dezaktywacja Alchemii poprzez kliknięcie ppm.webp na g14.webp

big_sep.webp

head35.webp

Kamienie duszy to przedmioty, które można umieścić w Broni i Zbroi, aby wzmocniły je odpowiednimi bonusami.
Udoskonaliliśmy ich opisy dodając wyświetlanie szansy na umieszczenie.

Na Egorii spotkacie Kamienie Duszy od +4 do +9.
Kamienie duszy +4 są do zakupu u Miejskiej Handlarki w zakładce "KD+4" i nie można ich ulepszać.
Kamienie duszy z wyższym stopniem ulepszenia (od +5) możliwe są do zdobycia z sakw i można je ulepszać.
Sakwy możecie zdobyć z Metinów, im trudniejsza lokacja, na której znajduje się Metin, tym lepsza sakwa możliwa do zdobycia. Dodatkowo różne sakwy skrywane są przez niektóre bossy oraz cenne skrzynie.

72_1.webp Sakwa KD+5 sep_arrow.webp Zawiera losowy Kamień Duszy+5 z wyjątkiem KD Piekła
72_2.webp Sakwa KD+6 sep_arrow.webp Zawiera losowy Kamień Duszy+6 z wyjątkiem KD Piekła
72_3.webp Sakwa KD+7 sep_arrow.webp Zawiera losowy Kamień Duszy+7 z wyjątkiem KD Piekła
72_4.webp Sakwa KD+8 sep_arrow.webp Zawiera losowy Kamień Duszy+8 z wyjątkiem KD Piekła

sep.webp

sh80.webp

18.webp

Kamienie Duszy od +5 można ulepszać na kolejne, lecz nie ma takiej konieczności, ponieważ lepsze kamienie możecie zdobyć z sakw, natomiast KD+9 można pozyskać tylko ulepszając KD+8.
Głównym materiałem potrzebnym do ulepszania kamieni są Dusze Kamieni.

71_1.webp Dusza Kamienia +6 sep_arrow.webp Możliwa do uzyskania wymieniając KD+5
71_2.webp Dusza Kamienia +7 sep_arrow.webp Możliwa do uzyskania wymieniając KD+6
71_3.webp Dusza Kamienia +8 sep_arrow.webp Możliwa do uzyskania wymieniając KD+7
71_4.webp Dusza Kamienia +9 sep_arrow.webp Możliwa do uzyskania wymieniając KD+8

right_arrow.webp Wymiana kamieni odbywa się u NPC - Gwardzista w przeznaczonym do tego oknie

sep.webp

sh83.webp

Na serwerze występuje 1 nowy kamień duszy jakim jest Kamień Duszy Piekła.
Jego zdobycie będzie nieco trudniejsze, ponieważ należy stawić czoła głównemu władcy Katedry Horroru, który może skrywać KD Piekła+4, a ulepszanie nie będzie takie proste jak w przypadku standardowych kamieni.

67.webp Kamień Duszy Piekła posiada 2 bonusy i z pewnością przyda się w walce z najsilniejszymi bossami
right_arrow.webp Moc Piekielnego Ognia
right_arrow.webp Odporność na Piekielny Ogień

sep.webp

sh84.webp

Kamień Duszy Nazwa Kamienia Bonus - Wartość KD+9
40.webp Kamień Duszy Penetracji Szansa na Przeszywające Uderzenie +35%
41.webp Kamień Duszy Śmierci Szansa na Krytyczne Uderzenie +35%
42.webp Kamień Duszy Powtórki Szybkość Zaklęcia +35%
43.webp Kamień Duszy Wojownika Silny przeciwko Wojownikom +35%
44.webp Kamień Duszy Ninja Silny przeciwko Ninja +35%
45.webp Kamień Duszy Sury Silny przeciwko Sura +35%
46.webp Kamień Duszy Szamana Silny przeciwko Szamanom +35%
47.webp Kamień Duszy Potwora Silny przeciwko Potworom +35%
48.webp Kamień Duszy Uchylenia Szansa na Blok Ciosów +25%
49.webp Kamień Duszy Uniku Szansa na Uniknięcie Strzały +25%
50.webp Kamień Duszy Magii Odporność na Obrażenia +6%
51.webp Kamień Duszy Witalności Max PŻ +20000
52.webp Kamień Duszy Obrony Obrona +250
53.webp Kamień Duszy Przyśpieszenia Szybkość Ruchu +45%
54.webp Kamień Duszy Piekła Moc Piekielnego Ognia +35%
Odporność na Piekielny Ogień +5%

sep.webp

sh85.webp

Istnieje możliwość wyjęcia niechcianych kamieni duszy za pomocą Zwoju Kamienia Duszy 67_2.webp

g15.webp

big_sep.webp

head36.webp

Relikty są odpowiednikiem run, które można ulepszać z wyjątkiem jednego z nich.
Możecie je umieścić w specjalnym oknie, które znajdziecie w panelu bocznym pod przyciskiem 
7.webp

19.webp

sep.webp

sh86.webp

Wszystkie relikty możecie wytworzyć u NPC - Historyk, lecz wymaganym przedmiotem do wytwarzania będzie przede wszystkim Odłamek Reliktu g16.webp

Relikty można wytworzyć na 2 sposoby:

right_arrow.webp Z szansą 25% sep_arrow.webp Wymagane podstawowe przedmioty
right_arrow.webp Z szansą 75% sep_arrow.webp Wymagane podstawowe przedmioty i Woda Święcona

68.webp Wodę Święconą można zdobyć pokonując Zakonnicę na wyprawie Katedra Horroru

spacer.png

sep.webp

sh84.webp

Relikt Nazwa Reliktu Bonus - Wartość na St.9
55.webp Czerwony Relikt Silny przeciwko Mistykom +10%
Silny przeciwko Potworom +15%
Silny przeciwko Metinom +15%
56.webp Biały Relikt Silny przeciwko Orkom +10%
Silny przeciwko Bossom +15%
Silny przeciwko Władcom +15%
57.webp Czarny Relikt Silny przeciwko Diabłom +10%
Szansa na Krytyczne Uderzenie +15%
Moc Krytycznego Uderzenia +5%
58.webp Zielony Relikt Silny przeciwko Nieumarłym +10%
Silny przeciwko Ludziom +15%
Niwelacja Ludzi +40%

sep.webp

sh87.webp

Złoty Relikt różni się od pozostałych, nie posiada on bonusów własnych, ani nie trzeba go ulepszać, natomiast ograniczony jest czasem trwania 7 dni.
Można go pozyskać poprzez wytworzenie u tego samego NPC co pozostałe relikty, szansa na wytworzenie wynosi 100%.

69.webp
right_arrow.webp Wzmocnienie Bonusów wszystkich Reliktów +50% left_arrow.webp

big_sep.webp

head37.webp

Rękawice to nowy typ przedmiotu, który jest elementem ekwipunku, co oznacza że możecie ubrać tylko 1 rękawice.
Można je ulepszać i są na stałe, dzięki czemu będą stanowić ważny dodatek waszego eq.
Rękawice dzielą się na 2 typy: EXP i PVP.

sep.webp

sh84.webp

Relikt Nazwa Reliktu Bonus - Wartość na St.9
60.webp Rękawice Mocy [EXP] Silny przeciwko Potworom +20%
61.webp Rękawice Demona [EXP] Silny przeciwko Bossom +15%
Silny przeciwko Metinom +15%
62.webp Rękawice Nekromanty[EXP] Silny przeciwko Władcom +15%
64.webp Rękawice Łowcy [EXP] Silny przeciwko Potworom +25%
Silny przeciwko Bossom +20%
Silny przeciwko Metinom +20%
Silny przeciwko Władcom +20%
Moc Piekielnego Ognia +20%
65.webp Rękawice Mocy [PVP] Silny przeciwko Ludziom +20%
66.webp Rękawice Demona [PVP] Silny na Klasy Fizyczne +10%
67.webp Rękawice Nekromanty [PVP] Silny na Klasy Magiczne +10%
68.webp Rękawice Zabójcy [PVP] Silny przeciwko Ludziom +25%
Silny na Klasy Fizyczne +15%
Silny na Klasy Magiczne +15%
Max PŻ +20000
69.webp Rękawice Rybackie Szansa na pomyślny połów +10%
70.webp Rękawice Górnicze Szansa na pomyślne wydobycie +10%

sep.webp

spacer.png

Rękawice można wzmocnić dodatkowymi bonusami za pomocą Wzmocnienia Rękawicy spacer.png
Zmiana atrybutów odbywa się za pomocą Zaczarowania Rękawicy spacer.png
Do każdej rękawicy można dodać maksymalnie 3 takie bonusy.

Bonus Wartość
Zręczność 5
Siła 5
Inteligencja 5
Średnie Obrażenia 3
Obrażenia Umiejętności 3
Silny przeciwko Ludziom 8
Silny przeciwko Potworom 8
Atak 3
Silny przeciwko Bossom 5
Silny przeciwko Metinom 5
Silny przeciwko Orkom 8
Silny przeciwko Mistykom 8
Silny przeciwko Nieumarłym 8
Silny przeciwko Diabłom 8
Silny przeciwko Zwierzętom 8

sep.webp

sh88.webp

70_9.webp Rękawice Mocy [EXP] sep_arrow.webp Do zakupu u NPC - Historyk
70_5.webp Rękawice Mocy [PVP] sep_arrow.webp Do zakupu u NPC - Historyk
70_2.webp Rękawice Demona [EXP] sep_arrow.webp Do zdobycia ze Skrzyń Bossów
70_6.webp Rękawice Demona [PVP] sep_arrow.webp Do zdobycia ze Skrzyń Bossów
70_3.webp Rękawice Nekromanty [EXP] sep_arrow.webp Do zdobycia ze Skrzyń Władców
70_7.webp Rękawice Nekromanty [PVP] sep_arrow.webp Do zdobycia ze Skrzyń Władców
70_4.webp Rękawice Łowcy [EXP] sep_arrow.webp Do zakupu u NPC - Historyk (wymagane wszystkie rękawice EXP (St.9)
70_8.webp Rękawice Zabójcy [PVP] sep_arrow.webp Do zakupu u NPC - Historyk (wymagane wszystkie rękawice PVP (St.9)
59_6.webp Rękawice Rybackie sep_arrow.webp Do zdobycia ze Skrzyń Rybaka
60_5.webp Rękawice Górnicze sep_arrow.webp Do zdobycia ze Skrzyń Górnika

big_sep.webp

spacer.png

Pasy to dodatkowy element ekwipunku, którego zdobycie i uszlachetnianie nie różni się od pozostałych elementów biżuterii. Pasy nie są "dodatkowym" systemem, lecz dodaliśmy do nich kilka urozmaiceń.

Do pasów można dodać 3 dodatkowe bonusy za pomocą Wzmocnienia Pasa spacer.png
Bonusy te można zmieniać za pomocą Zaczarowania Pasa spacer.png

micro_sep.webp

Bonus Wartość
Max PŻ 4000
Szybkość Zaklęcia 10
Szansa na Omdlenie 5
Szansa na Spowolnienie 5
Szansa na Krytyczne Uderzenie 8
Szansa na Przeszywające Uderzenie 8
Wartość Ataku 50
Obrona 50
Silny przeciwko Ludziom 8
Silny przeciwko Potworom 8
Silny na Klasy Magiczne 3
Silny na Klasy Fizyczne 3
Wartość Magicznego Ataku 50

big_sep.webp

head38.webp

System Dusz to system, który posiada własne okno na przedmioty. Nie jest on skomplikowany, ponieważ dusze są rzadkimi przedmiotami, które wzmacniają postać bonusami i nie można ich ulepszać.
Dusze nie dają ogromnej przewagi, a ich bonusy są dopasowane, dlatego brak ich posiadania nie będzie skutkował "byciem słabym", lecz z pewnością najlepsi gracze będą chcieli być w posiadaniu wszystkich dusz.

spacer.png

big_sep.webp

head39.webp
Jest to system, który pozwala aktywować konkretne bonusy na ustalony czas.

spacer.png

58.webp Zezwolenie na Bonusy sep_arrow.webp Przedmiot wymagany do aktywacji każdego z bonusów czasowych

Aktywacja bardziej pożądanych bonusów będzie bardziej kosztowna, a dodatkowo wymagane będą Wony 14.webp

right_arrow.webp Czas trwania bonusów nie jest uzależniony od bycia aktywnym w grze i upływa stale left_arrow.webp

big_sep.webp

head40.webp

Szukanie Bossów i Metinów na mapach nigdy nie było tak proste! Dzięki Wykrywaczowi Wasza rozgrywka stanie się o wiele przyjemniejsza. Jest to system, który pozwala na teleportację do bossów i metinów na wszystkich mapach.

System ten jest podzielony na 2 wersje: Standardowy oraz Premium i różni się dostępnymi funkcjami.
Premium możecie odblokować używając pakietu VIP lub odbierając DARMOWY VOUCHER na naszym discordzie, co czyni system w pełni darmowym dla wszystkich tych, którzy poświęcą 10 sekund na odebranie vouchera!

41.webp

micro_sep.webp

g41.webp

micro_sep.webp

g42.webp

sep.webp

sh89.webp

right_arrow.webp Możliwość teleportacji do Bossów i Metinów na danym kanale z dowolnego miejsca
right_arrow.webp Widoczność koordynat występowania Bossów i Metinów
right_arrow.webp Wyświetlanie informacji o zrespieniu Bossów i Metinów
right_arrow.webp Odliczanie czasu do zrespienia Bossów i Metinów
right_arrow.webp Możliwość ukrycia niechcianych lokacji
right_arrow.webp Możliwość otwierania się okna po każdej teleportacji, zmianie kanału

big_sep.webp

head42.webp

g20.webp

System wędkarski został przez nas udoskonalony, a jego funkcje i zastosowanie sprowadza się tylko do misji oraz bonusów z pieczonych ryb, aby nie zmuszać Was do całodniowego moczenia wędki w wodzie.

Do rozpoczęcia przygody wędkarskiej potrzebna będzie Wędka, którą możecie zakupić u Rybaka.
Rybak znajduje się w Mieście Egorii i tylko tam możecie łowić ryby.
Każda Wędka posiada swoje punkty, które wzrastają wraz z pomyślnym wyłowieniem, a potrzebne są do ulepszania Wędki na kolejne stopnie.
Wędkę można ulepszać u Rybaka przenosząc ją na niego.
Wyższy stopień wędki umożliwia wyłowienie kolejnych, rzadkich ryb.

Proces łowienia odbywa się poprzez wciśnięcie wymaganej ilości space.webp, jaką system wyświetli w komunikacie na czacie. Reszta wykonuje się automatycznie i pomyślnym wyłowieniu zdecyduje sam serwer biorąc pod uwagę Waszą szansę na wyłowienie z wszystkich przedmiotów wędkarskich.

sep.webp

spacer.png

Opis wędki został wzbogacony o dodatkowe funkcje takie jak:

right_arrow.webp Wyświetlanie bazowej szansy na połów daną wędką
right_arrow.webp Stosunek posiadanych do wymaganych punktów potrzebnych na ulepszenie wędki
right_arrow.webp Wymagany poziom postaci do założenia danej wędki
right_arrow.webp Podgląd ryb możliwych do wyłowienia daną wędką po najechaniu na nią z wciśniętym ctrl.webp

spacer.png

sep.webp

sh90.webp

Istnieją przedmioty, które wspomogą Was licznymi bonusami przydatnymi podczas łowienia. Wiele z nich możliwych jest do zdobycia ze Skrzyni Rybaka.

59_1.webp
right_arrow.webp Szansa na pomyślny połów +10%
right_arrow.webp Zmniejszenie czasu łowienia o 3 sekundy

micro_sep.webp

59_2.webp
right_arrow.webp Szansa na pomyślny połów +10%

micro_sep.webp

59_3.webp
right_arrow.webp Podwojenie zdobywanych punktów wędki

micro_sep.webp

59_4.webp
right_arrow.webp Szansa na podwójny połów +10%

sep.webp

sh91.webp

Skrzynia Rybaka jest dodatkowym przedmiotem możliwym do wyłowienia. Oznacza to, że możliwość wyłowienia skrzyni nie zabierze Wam możliwości wyłowienia ryb, tylko otrzymacie oba przedmioty po pomyślnym wyłowieniu.

59_5.webp Kula Rybaka sep_arrow.webp Szansa na wyłowienie Skrzyni Rybaka +20% 
Przedmiot możliwy do zakupu u Rybaka za skromną ilość Yang 
13.webp oraz PO spacer.png
Kula aktywuje się w lewym górnym rogu i trwa 6 godzin

Najcenniejszymi przedmiotami możliwymi do zdobycia ze skrzyni rybaka są Dusza Rybaka i Rękawice Rybackie
Są to rzadkie przedmioty, które będą podstawowymi elementami ekwipunku każdego doświadczonego rybaka.

59_7.webp Dusza Rybaka sep_arrow.webp Szansa na pomyślny połów +5%, Szansa na podwójny połów +5%
59_6.webp Rękawice Rybackie sep_arrow.webp Szansa na pomyślny połów +1-10%

sep.webp

sh71.webp

right_arrow.webp Wyświetlanie na czacie wymaganych ilości spacji do kliknięcia
right_arrow.webp Możliwość pieczenia wszystkich ryb klikając na nie ctrl.webpplus.webpppm.webplub pojedynczo ppm.webp
right_arrow.webp Wyświetlanie na Wędce bazowej szansy na wyłowienie
right_arrow.webp Wyświetlanie na Wędce możliwych do wyłowienia Ryb

big_sep.webp

head43.webp

gornictwo.webp

Do rozpoczęcia górniczej przygody potrzebny będzie kilof, który możecie zakupić u Deokbake.
Wszystkie żyły pozwalające na wydobycie rud znajdują się w części Miasta Egorii zwanej Kopalnią.
Kilofa nie trzeba ulepszać, lecz aby zwiększyć szansę na wydobycie należy szkolić umiejętność Górnictwo.

sep.webp

sh90.webp

Istnieją przedmioty, które wspomogą Was licznymi bonusami przydatnymi podczas wydobycia. Wiele z nich możliwych jest do zdobycia ze Skrzyni Górnika.

60_1.webp
right_arrow.webp Szansa na pomyślne wydobycie +10%
right_arrow.webp Zmniejszenie czasu wydobycia o 3 sekundy

micro_sep.webp

60_2.webp
right_arrow.webp Szansa na pomyślne wydobycie +10%

micro_sep.webp

60_3.webp
right_arrow.webp Szansa na podwójne wydobycie +10%

sep.webp

sh92.webp

Skrzynia Górnika jest dodatkowym przedmiotem możliwym do wydobycia. Oznacza to, że możliwość wydobycia skrzyni nie zabierze Wam możliwości wydobycia rud, tylko otrzymacie oba przedmioty po pomyślnym wydobyciu.

Najcenniejszymi przedmiotami możliwymi do zdobycia ze skrzyni górnika są Przewodnik do Górnictwa, Dusza Górnika i Rękawice Górnicze.

60_4.webp Dusza Górnika sep_arrow.webp Szansa na pomyślne wydobycie +5%, Szansa na podwójne wydobycie +5%
60_5.webp Rękawice Górniczesep_arrow.webp Szansa na pomyślne wydobycie +1-10%

big_sep.webp

head44.webp

g21.webp

Na wszystkich mapach spotkacie rośliny, które są elementem systemu zielarstwa.
Rośliny posłużą do zakupu Mikstur z wartościowymi bonusami oraz do misji zielarskich.

Zrywanie roślin umożliwi Kosa, którą możecie kupić u NPC - Zielarka
Kosę posiada 3 poziomy i można ją ulepszać po uzbieraniu wymaganej ilości punktów.
Punkty kosy zdobywane są poprzez pomyślne zerwanie roślin.
Każdy kolejny poziom kosy zwiększa zrywaną ilość kwiatów o 1, co oznacza, że na jej maksymalnym poziomie zrywamy 3 kwiaty, a to już duża ilość i z pewnością będzie sporo warta.

61.webp Kosa sep_arrow.webp Możliwa do zakupu u NPC - Zielarka

big_sep.webp

head45.webp

gildia.webp

Postawiliśmy na edycję systemu gildii, w taki sposób, aby korzystanie z jej profitów nie było czymś przeznaczonym tylko dla nielicznych. Zrezygnowaliśmy z ziemi gildyjnych.

Poziom gildii możliwy jest do zwiększania za pomocą oddawania doświadczenia zdobytego na postaciach, a wyższy poziom zwiększa maksymalną liczbę członków możliwych do zaproszenia do gildii.
Kolejnym profitem za wbijanie poziomu gildii jest umiejętność pasywna "Doświadczenie", która na maksymalnym poziomie zwiększa zdobywane doświadczenie przez członków gildii o 25%.

sep.webp

sh93.webp

Na Egorii spotkacie 4 umiejętności gildyjne możliwe do szkolenia, zwiększą one bonusy w walce.
Szkolenie odbywa się za pomocą ksiąg, które nie będą problemem do zdobycia, a stworzycie je u NPC - Sined.

Szkolenie umiejętności gildyjnych nie wymaga dodatkowych rad i nie jest ograniczone czasowo.

Umiejętność Nazwa Umiejętności Bonus - Wartość Maks. Przedmiot do Szkolenia
71.webp Doświadczenie Doświadczenie +25% Wpłacanie EXP`a
72.webp Łamacz Bossów Silny przeciwko Bossom +20% 76.webp
73.webp Niszczyciel Metinów Silny przeciwko Metinom +20% 77.webp
74.webp Posłaniec Śmierci Silny przeciwko Władcom +20% 78.webp
75.webp Ogień Piekła Moc Piekielnego Ognia +20% 79.webp

sep.webp

sh71.webp23.webp

right_arrow.webp Bardziej intuicyjne okno gildii
right_arrow.webp Zwiększona ilość członków do 100
right_arrow.webp Wyświetlanie na czacie ogólnym informacji o stworzeniu gildii
right_arrow.webp Wyświetlanie gildii, które są aktualne online podczas wyzywania na wojnę
right_arrow.webp Możliwość ustalenia ilości osób na każdą ze stron podczas wojny
right_arrow.webp Możliwość ustalenia ilości punktów, do jakiej toczy się wojna
right_arrow.webp Możliwość ustalenia czasu wojny gildii

big_sep.webp

head46.webp

Zadbaliśmy o odpowiednio rozwinięty Zapis Pozycji, które jest cennym dodatkiem podczas rozgrywki.

24.webp

right_arrow.webp Możliwość stworzenia zakładek z zapisami
right_arrow.webp Widoczność zapisanej pozycji w postaci miejsca na danej lokacji

big_sep.webp

head48.webp

Na serwerze spotkacie dodatkowy ekwipunek, który posłuży jako dodatkowe miejsce na przedmioty.
Dodatkowe eq jest podzielone na kategorie.

spacer.png

sep.webp

sh71.webp

right_arrow.webp Możliwość włączenia i wyłączenia opcji wpadania przedmiotów do dodatkowego eq
right_arrow.webp Możliwość szybkiego wrzucania przedmiotów do dodatkowego eq za pomocą shift.webpplus.webpppm.webp
right_arrow.webp Możliwość szybkiego wyjmowania przedmiotów z dodatkowego eq za pomocą ppm.webp
right_arrow.webp Opis szczegółowy kategorii dodatkowego eq po najechaniu na ikony kategorii
right_arrow.webp Korzystanie z dodatkowego eq bez konieczności wyjmowania przedmiotów wykonując misje, ulepszając, wytwarzając i wiele innych

big_sep.webp

head49.webp

W panelu postaci pod c.webp znajdziecie przycisk, który uruchamia okno ze statystykami Waszego bohatera.
Są one naliczane od początku gry, a duże liczby z pewnością zrobią wrażenia na kolegach z gildii.

42.webp

big_sep.webp

head50.webp

Rozbudowaliśmy pasek informacji o dodatkowe, bardzo przydatne opcje.

spacer.png

right_arrow.webp Podgląd dropu z danego Bossa, Metina lub Władcy za pomocą pytajnik.webp
right_arrow.webp Posortowany drop w podglądzie wraz z ilościami przedmiotów, które można wydropić
right_arrow.webp Wyświetlanie bonusu działającego na danego stwora
right_arrow.webp Postępujący pasek życia
right_arrow.webp Wyświetlanie maksymalnego poziomu, na którym jest drop z danego stwora

big_sep.webp

head51.webp

Nie mogło zabraknąć odpowiednio rozbudowanych opcji gry, które zostały połączone z opcjami systemowymi.
Stały się bardziej czytelne, a wiele nowych opcji pozwoli Wam dopasować funkcje do własnych upodobań.

g40.webp

sep.webp

sh94.webp

right_arrow.webp Możliwość wyboru odgórnie dopasowanych opcji do komputera z podziałem na: Wooden PC Normalne Ultra
right_arrow.webp Wiele funkcji ukrycia np. Potworów na mapach, Zwierzaków, Efektów
right_arrow.webp Wiele funkcji wyboru np. Zasięgu Potworów, Sklepów, Widoczności Towarzyszów, Czcionki
right_arrow.webp Personalizacja powiadomień
right_arrow.webp Pole Widzenia

micro_sep.webp

spacer.png

big_sep.webp

head52.webp

Zadbaliśmy o dodanie wielu nowych funkcji przycisków, aby korzystanie z operacji stało się znacznie przyjemniejsze.
Z tego powodu nie mogło zabraknąć możliwości dostosowania kombinacji przycisków do własnych upodobań, co też zaimplementowaliśmy. Funkcje te znajdziecie pod "ESC" w "Skróty Klawiszowe".

27.webp

big_sep.webp

head53.webp

Na serwerze spotkacie rozbudowany system powiadomień. Informują one o ważnych akcjach na waszej postaci.
Został on podzielony na 2 tryby: Wizualne oraz Wiadomość. Tryby dostosowane są do częstotliwości otrzymywanych powiadomień podczas rozgrywki.

28_1.webp

micro_sep.webp

28_2.webp

sep.webp

sh95.webp

System powiadomień informuje o:

right_arrow.webp Zakończeniu zmiany bonusów w BS
right_arrow.webp Upływie czasu dopalaczy (np. PPK)
right_arrow.webp Upływie czasu dopalaczy Towarzysza
right_arrow.webp Możliwości oddania przedmiotu do misji
right_arrow.webp Możliwości wykonywania kolejnych misji
right_arrow.webp Możliwości odbioru nagrody z Battle Passa
right_arrow.webp Upływie czasu Bonusów Czasowych
right_arrow.webp Upływie czasu Alchemii
right_arrow.webp Upływie czasu Złotego Reliktu
right_arrow.webp Upływie czasu niektórych Dusz
right_arrow.webp Upływie czasu bonusów w przedmiotach IS
right_arrow.webp Sprzedaży przedmiotów ze sklepu
right_arrow.webp Upływie czasu przetopów
right_arrow.webp Upływie czasu VIP
right_arrow.webp Zbliżeniu się do końca czasu sklepu offline (1h przed automatycznym zamknięciem)

big_sep.webp

head54.webp

sh96.webp

Dodaliśmy opcję otwierania wielu skrzyń na raz, bez żadnego laga, opcja ta jest podzielona:

 ppm.webp sep_arrow.webp Otworzenie 1 skrzyni
 
ctrl.webpplus.webpppm.webp sep_arrow.webp Otworzenie wszystkich skrzyń w stacku

g43.webp

sep.webp

spacer.png

Przejrzyste podsumowanie dropu otworzonych skrzyń

spacer.png

sep.webp

sh97.webp

Opcja podglądu możliwego dropu ze szkatułki

 ctrl.webpplus.webplpm.webp sep_arrow.webp Podgląd poprzez wykonanie skrótu na skrzyni
 
8.webp sep_arrow.webp Podgląd poprzez umieszczenie danej skrzyni w slocie

g44.webp

sep.webp

sh122.webp

Okno ulepszania z przydatnymi funkcjami enter.webp

right_arrow.webp Ulepszanie za pomocą enter.webp
right_arrow.webp Możliwość niezamykania okna podczas ulepszania 5.webp
right_arrow.webp Podświetlanie na zielono ulepszaczy, które posiadamy
right_arrow.webp Podświetlanie na czerwono ulepszaczy, których nie posiadamy

micro_sep.webp

lpm.webp sep_arrow.webp Po kliknięciu na ulepszać w oknie ulepszania zostanie on wyszukany w wikipedii dropu
ppm.webp sep_arrow.webp Po kliknięciu na ulepszać w oknie ulepszania zostanie on wrzucony do wyszukiwarki oraz ją otworzy

29.webp

sep.webp

sh123.webp

Udoskonalone okno wytwarzania przedmiotów

right_arrow.webp Możliwość wpisania ilości wytwarzanych przedmiotów
right_arrow.webp Większa ilość różnych przedmiotów możliwych do umieszczenia w wytwarzaniu
right_arrow.webp Możliwość wytwarzania różnych przedmiotów z tych samych wymaganych przedmiotów
right_arrow.webp Waluty w wytwarzaniu takie jak Yang, Won i PO

spacer.png

sep.webp

sh137.webp

Udoskonalone okno sklepów u NPC