(Więcej Informacji)
Obecnie działający serwer S1 znajduje się pod adresem old.elitemt2.eu.
Decyzje o postawieniu serwera S2 podjęliśmy głównie przez nalegania graczy,
którzy od kilku miesięcy zalewali nas setkami wiadomości z pytaniami dotyczącymi S2.
Nowy serwer pod względem rozgrywki pozostaje przynajmniej na tym samym poziomie co S1.
Zajdzie na nim wiele zmian w systemach, pojawi się kilka nowych rzeczy, głównie pod późniejszą rozgrywkę.
Po 2 - 4 miesiącach od startu serwery S1 oraz S2 zostaną połączone w jeden, czas ten może ulec zmianie w zależności od rynku.
Wielkie otwarcie serwera S2...
28.07.2023 (piątek), 18:00
Wszystko zostało dopasowane aby gra toczyła się na najwyższym poziomie.
Raty poddano wielu korektom aby dobrze wyważyć rozgrywkę.
Informacje ogólne | |
---|---|
Typ serwera | Easy (Old School) |
Klasy postaci | Podstawowe (4) |
Królestwa | Podstawowe (Shinsoo, Jinno, Chunjo) |
Maksymalny poziom | 250 |
Maks. ilość statystyk | 125 |
Występujące waluty | Yang |
Maks. ilość przechowywanych Yang | 1.999.999.999.999 |
Maks. ilość przedmiotów w Stacku | 200 |
https://elitemt2.eu/
https://forum.elitemt2.eu/
http://facebook.com/EliteMT2eu
https://www.instagram.com/elitemt2.eu/
https://www.facebook.com/groups/elitemt2pl
Pierwsze kroki w świecie EliteMT2 nie będą należały do najtrudniejszych.
Aby uprzyjemnić rozgrywkę każda osoba otrzyma podane niżej przedmioty.
Umiejętności rozwijamy przy pomocy poniższych przedmiotów.
Wszystkie przedmioty potrzebne do rozwoju umiejętności znajdziemy u NPC.
Tabela Przedmiotów | ||
---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Stopień |
Księga Umiejętności | M1 - G1 | |
Kamień Duchowy | G1 - P | |
Tęczowy Kamień | M1 - P |
Umiejętności naszej postaci możemy rozwijać za pomocą Ksiąg Umiejętności.
Dostępne są one do kupienia u odpowiednich dla danej klasy Trenerów Mocy.
Innym sposobem na szybszy rozwój umiejętności jest użycie Tęczowego Kamienia.
Znajdziemy go u Handlarki Różnościami do kupienia za 100.000.000 Yang.
Aby użyć kamienia, umiejętność musi być przynajmniej na poziomie M1.
Została wprowadzona możliwość wyłączenia umiejętności ciągłych.
Umiejętności aktywne włączamy bądź wyłączamy jak np. Ognisty Duch.
Aż do 110 poziomu expimy na standardowych mapach.
Później udajemy się na Pu-Kong i zostajemy tam do 150 poziomu.
Następnie aż do 200 poziomu, expimy na Smoczej Dolinie.
Kiedyś, po osiągnięciu 180 poziomu wracaliśmy na AV2, aby 250 dobić na Zinach.
Obecnie, wszystko zostało dostosowane, żeby na Smoczej Dolinie było optymalnie aż do 200.
Następnie, z przebiciem 200 poziomu, idziemy na Piekielne Pu-Kong gdzie wbijamy 250.
Piekielne Pu-Kong | |
---|---|
Wymagany poziom: | 200 |
Działający bonus: | Silny przeciwko Diabłom |
Możliwy drop Ulepszaczy: |
Wieża Demonów | |
---|---|
Wymagany poziom: | 40 |
Przepustka: | Brak |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Silny przeciwko Nieumarłym |
Możliwy drop: |
Komnata Berana-Setaou | |
---|---|
Wymagany poziom: | 110 |
Przepustka: | 5x Kręty Klucz |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Silny przeciwko Diabłom |
Możliwy drop: |
Komnata Pająków | |
---|---|
Wymagany poziom: | 120 |
Przepustka: | 5x Pajęczy Klucz |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Brak |
Możliwy drop: |
Piekielne Katakumby | |
---|---|
Wymagany poziom: | 160 |
Przepustka: | Brak |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Silny przeciwko Nieumarłym |
Możliwy drop: |
Grota Śmierci | |
---|---|
Wymagany poziom: | 110 |
Przepustka: | Brak |
Mapa: | Grota Śmierci |
Czas odrodzenia: | 24 godziny |
Działający bonus: | Silny przeciwko Nieumarłym |
Możliwy drop: |
Przedmioty mogą posiadać maksymalnie 5 bonusów zwykłych oraz 2 specjalne tzw. 6-7.
Każdy maksymalny bonus jest podświetlany w przedmiocie na złoto.
Tabela wartości maksymalnych bonusów | |
---|---|
Nazwa Bonusu | Maksymalna wartość Bonusu |
Maks. PŻ | +2000 |
Maks. PE | +500 |
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność | +12 |
Szybkość Zaklęć | +20% |
Szybkość Ataku | +8% |
Szybkość Ruchu | +20% |
Blok Ciosu | +15 |
Wartość Ataku | +50 |
Regeneracja PŻ, PE | +20% |
Szansa na Otrucie | +8% |
Szansa na Omdlenie | +8% |
Szansa na Spowolnienie | +8% |
Szansa na Krytyczne Uderzenie | +10% |
Szansa na Przeszywające Uderzenie | +10% |
Silny przeciwko Ludziom | +10% |
Obrażenia oddawane do PŻ, PE | +10% |
Szansa na Odbicie Ciosu | +15% |
Odporności na Bronie | +15% |
Silne przeciwko Rasom | +20% |
Odporności na Klasy | +5% |
Silne przeciwko Klasom | +10% |
Dodatkowo, każdy item może zawierać także 2 bonusy specjalne.
Ich wartości są stałe oraz mogą wejść niezależnie od rodzaju ekwipunku.
Wzmocnienia te są niezależne od 1-5 oraz tych wbudowanych w przedmioty.
Tabela wartości bonusów 6-7 | |
---|---|
Nazwa Bonusu | Wartość Bonusu |
Maks. PŻ | +2000 |
Maks. PE | +50 |
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność | +5 |
Szybkość Ataku | +8% |
Szybkość Ruchu | +8% |
Wartość Ataku | +50 |
Odporności na Klasy | +5% |
Silne przeciwko Klasom, Potworom | +10% |
Kamienie Dusz pozyskujemy w sklepie u Handlarki Różności.
Każdy zwykły Kamień możemy kupić za cenę 25.000.000 Yang.
W Ołtarzu Dusz możemy wytworzyć Legendarne Kamienie Dusz.
Są one znacznie lepsze od standardowych Kamieni, dając lepsze bonusy.
Wytworzony kamień jest na poziomie +0, lecz możemy go ulepszać aż do +5
Legendarny Kamień Dusz może pęknąć podczas wkładania do przedmiotu.
W przedmiotach nie istnieje osoby slot, przeznaczony dla Legendarnych Kamieni.
Dowodzenie jest bardzo przydatną umiejętnością pasywną.
Pozwala ona na wybranie określonych ról członkom grupy przyznając odpowiedni bonus.
Tabela Przedmiotów | |||
---|---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Poziom Umiejętności | |
Sztuka Wojny Sun Zi | 0 - M1 | ||
Sztuka Wojny Wu Zi | M1 - G1 | ||
WeiLiao Zi | G1 - P |
Zwój Egzorcyzmu oraz Rada Pustelnika działa na szkolenie umiejętności dowodzenia.
Księgi Dowodzenia możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach.
Aby drop księgi był możliwy należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy podwyższyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.
Tabela Bonusów dla Członków Grupy | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Poziom Umiejętności | Wartość Ataku | Szybkość Ataku | Maksymalne PŻ | Czas Trwania | Obrażenia Umiejętności | Obrona |
1 | +12 | +1 | +122 | +7 | +1% | +6 |
M1 | +40 | +4 | +774 | +27 | +3% | +20 |
G1 | +59 | +6 | +1238 | +41 | +5% | +29 |
P | +84 | +9 | +1862 | +61 | +7% | +42 |
Lider grupy nie może wybrać roli dla swojej postaci.
Bonusy mogą zostać nadane tylko pozostałym członkom grupy.
Działanie Polimorfii zostało zachowane w niezmienionej formie względem serwera globalnego.
Wprowadzone zmiany to jedynie usprawnienia pomagające w zdobyciu Marmurów Polimorfii.
Standardowo, Marmury możemy zdobyć z większości potworów występujących na normalnych mapach.
Wiele polimorfii jest mało praktycznych w użytkowaniu, dlatego wprowadzono Wymianę Marmurów.
Dzięki temu możemy uzyskać dużo użyteczniejsze marmury kosztem tych, których nikt nie używa.
Aby wydropić Marmur Polomorfii należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na Drop Marmurów możemy podnieść przy pomocy Rękawicy Złodzieja oraz Pakietu VIP.
Umiejętność możemy szkolić przy pomocy Ksiąg Polimorfii.
Wraz z rozwojem umiejętności, zwiększa się czas trwania oraz zadawane obrażenia podczas przemiany.
Tabela Przedmiotów | ||
---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Poziom Umiejętności |
Księga Polimorfii | 0 - M1 | |
Zaawansowana Księga Polimorfii | M1 - G1 | |
Mistrzowska Księga Polimorfii | G1 - P |
Zwój Egzorcyzmu i Rada Pustelnika działa na szkolenie tej umiejętności.
Księgi Polimorfii możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach.
Aby drop księgi był możliwy należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy podwyższyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.
Poniżej znajduje się Tabela Wartości Polimorfii w zależności od stopnia rozwoju umiejętności.
Przedstawione liczby są tylko przypuszczalne, wpływa na nie bardzo dużo czynników np. ekwipunek czy punkty statusu.
Tabela Wartości Polimorfii | ||
---|---|---|
Poziom Umiejętności | Obrażenia | Czas trwania |
1 | +1% | 10 minut |
M1 | +5% | 22 minuty |
G1 | +15% | 28 minut |
P | +30% | 35 minut |
Wartość Obrażeń i Czas trwania zwiększa się wraz z każdym poziomem umiejętności.
Wyżej przedstawione są tylko poszczególne stopnie wyszkolenia.
Wymiany Marmurów Polimorfii możemy dokonać u Uriela w każdym M1.
Potrzebować będziemy 5 dowolnych Marmurów Polimorfii oraz 50.000.000 Yang.
Dzięki tej wymianie pozyskać możemy marmur Dzikiego Sługi, Czarnego Orka lub Młodego Pająka.
Zawarcie Małżeństwa, działa praktycznie w identyczny sposób jak na serwerze globalnym.
Zostały dokonane jedynie zmiany dotyczące przedmiotów oraz teleportacji.
Młoda para nie zostanie nagrodzona żadnymi przedmiotami poza obrączkami.
Pozwolą one na dowolną teleportacje do swojego partnera.
Teleportacja przy użyciu Obrączki Ślubnej jest możliwa jeśli postać spełnia wymagania poziomowe danej mapy.
Początkowo żaden zwierzak nie wzmacnia postaci w żaden sposób.
Zamiast tego, podczas zabijania potworów będzie on zdobywać swoje niezależne poziomy.
Każdy taki poziom da nam możliwość podniesienia pasywnych umiejętności, zwiększających statystyki postaci.
Zwierzak może osiągnąć maksymalnie 50 poziom doświadczenia.
Sam proces możemy przyśpieszyć za pomocą Obroży bądź Smakołyków.
Okno Zwierzaka uruchomiamy przyciskiem "P", lub buttonem w menu gracza.
Aby wydropić Skrzynię Tresury należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem Kamienia Metin.
Na mapach powyżej Atlantydy nie ma żadnych ograniczeń poziomowych dotyczących ich dropu.
Każdy zwierzak posiada 5 umiejętności oddziałujących na postać.
Początkowo umiejętności te rozdajemy za punkty zdobywane przy poziomach.
Umiejętności Zwierzaka | Wartości Bonusów | ||||
---|---|---|---|---|---|
Nazwa umiejętności | Bonus umiejętności | M1 | G1 | P | P+ |
Kamienna Skóra | Maks. PŻ | +500 | +1000 | +1500 | +2000 |
Smocza Fortuna | Szansa na drop Sztabek | +5% | +10% | +15% | +20% |
Instynkt Przetrwania | Odporność na Potwory | +5% | +10% | +15% | +20% |
Instynkt Drapieżcy | Silny przeciwko Potworom | +5% | +10% | +15% | +20% |
Łowca Dusz | Silny przeciwko Ludziom | +5% | +10% | +15% | +20% |
Gdy umiejętność wskoczy na stopień M1 (10 punktów), szkolenie będzie możliwe z pomocą zwojów.
Zwoje Tresury służą do zwiększenia umiejętności do stopnia G1, osiągniemy go po pomyślnym przeczytaniu 10 zwojów.
Szansa na wbicie umiejętności przy użyciu Zwoju wynosi 50%.
Aby dokonać dalszego ulepszenia umiejętności powyżej G1 musimy uzyskać Kamień Zwierzaka.
Przedmiot ten, bez dostosowanej umiejętności, uzyskamy pokonując rozmaite Dungeony.
Mając już taki kamień, musimy również posiadać kilka Zwojów Tresury.
Następnie udajemy się do Podstarzałego Tresera (nowy NPC w każdym M1).
Znajdziemy u niego opcję Wytwarzania Kamieni, gdzie tworzymy Kamień Tresury.
Szansa na wbicie umiejętności przy użyciu Kamienia wynosi 50%.
Po wbiciu maksymalnego poziomu oraz ulepszeniu umiejętności na P możemy wzmocnić je do stopnia P+.
Szkolenie na tym poziomie jest trudniejsze, wymaga by nasz pupil jest maksymalnie najedzony.
Niezależnie od powodzenia, w związku z treningiem, pupil utraci całe najedzenie!
Aby dokonać ulepszenia umiejętności musimy uzyskać Kamień Zwierzaka+.
Wytworzymy go u Tresera ze zwykłych, wytworzonych już Kamieni.
Na pomyślne podniesienie poziomu do P+ mamy tylko 10%.
Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu nie oddziałują na szkolenie umiejętności Zwierzaka.
Podczas łowienia możemy zdobyć Skrzynie Rybaka z której można wydropić ciekawe przedmioty.
Z każdym poziomem wędki rośnie szansa na wyłowienie Skrzyni Rybaka.
Dla urozmaicenia na serwer dodane zostały specjalne Owoce Morza, dające przy użyciu specjalne efekty.
Aby była możliwość wyłowienia poniższych przedmiotów musimy posiadać specjalne przedmioty rybackie.
Czas działania spożytych Owoców Morza upływa niezależnie od obecności na serwerze.
Wszystkie przedmioty zakładamy jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie od obecności na serwerze.
Podczas łowienia możemy wyłowić Piracką Monetę.
Monetę możemy wrzucić do skrzyni, która znajduje się w naszym królestwie obok rybaka.
Jeżeli Twoje królestwo wrzuci 1000 monet zostanie uruchomiona podwójna szansa na Skrzynię Rybaka na 1 godzinę.
Wszystkie Żyły na serwerze zostały zamienione na Żyłę Złota.
Podczas kopania będzie możliwość wydobycia Sztabek Złota (5KK) w ilości od 3 do 5 sztuk.
Podczas kopania możemy zdobyć Skrzynie Górnika z której można wydropić ciekawe przedmioty.
Z każdym poziomem kilofa rośnie szansa na wydobycie Skrzyni Górnika.
Wszystkie przedmioty zakładamy jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie od obecności.
Podczas kopania możemy wydobyć Tajemniczy Kryształ.
Kryształ możemy wrzucić do ołtarza, który znajduje się w każdym M1.
Jeżeli Twoje królestwo wrzuci 1000 kryształów zostanie uruchomiona podwójna szansa na Skrzynię Górnika na 1 godzinę.
System rang został rozbudowany względem wcześniejszej edycji, zwiększając maksymalną ilość rangi do 5000000 punktów.
System Rang | ||
---|---|---|
Nazwa | Zakres | Bonusy rangi |
Pachołek | 1000 - 3999 | Brak |
Służący | 4000 - 7999 | Brak |
Uczeń | 8000 - 11999 | Brak |
Strażnik | 12000 - 19999 | Brak |
Kapitan | 20000 - 49999 | Maks. PŻ +250 |
Rycerz | 50000 - 99999 | Maks. PŻ +500 |
Mędrzec | 100000 - 199999 | Maks. PŻ +750 |
Kapłan | 200000 - 399999 | Maks. PŻ +1000 |
Dowódca | 400000 - 699999 | Maks. PŻ +1250 |
Konsul | 700000 - 9999999 | Maks. PŻ +1500 |
Władca | 1000000 - 1999999 | Maks. PŻ +1750 |
Cesarz | 2000000 - 2999999 | Maks. PŻ +2000 |
Imperator | 3000000 - 4999999 | Maks. PŻ +2250 |
Patriarcha | 5000000 | Maks. PŻ +2500 |
Poza zabijaniem potworów, punkty rangi możemy zdobyć używając Owoce Życia.
Zwykły owoc uzyskamy pokonując różnego rodzaju Bossy oraz otwierając skrzynki.
Boski Owoc wytwarzamy w Ołtarzu Duszy z kilku Owoców Życia i 500.000.000 Yang.
Tabela Owoców Życia | |||
---|---|---|---|
Ikona | Nazwa przedmiotu | Ilość punktów rangi | Wymagana ilość Punktów Rangi |
Owoc Życia | 1000 | 0 - 1000000 | |
Boski Owoc | 5000 | 1000000 - 5000000 |
Wejście znajduje się u Pomocnego Wiktora, który jest w każdym M1.
W poczekalni możemy sprawdzić czasowy ranking wypraw oraz wejść na wyprawę.
Aby wziąć udział w wyprawie musisz posiadać przynajmniej 250 poziom.
Musisz odczekać 6 godzin od rozpoczęcia ostatniej Areny.
Zadanie nr. 1 - nr. 4:
Pokonaj wszystkie potwory, a następnie odnajdź i zniszcz Kamienie Metin.
Po zniszczeniu Kamienia na środku Areny pojawi się Władca, pokonaj go.
Zadanie nr. 5:
Kliknij na Skarb Władców aby odebrać nagrodę i ukończyć arenę.
Czas przejścia Twojej wyprawy zostanie zapisany na posągu.
Kliknij na Skarb Władców, aby odebrać drogocenną nagrodę.
Na posągu możemy zobaczyć 10 najlepszych wyników czasowych wyprawy od czasu ostatniego ich resetu.
Ranking co miesiąc będzie resetowany, a 3 najlepsze osoby zdobędą następujące tytuły:
1 Miejsce - Tytuł Władca Areny stopnia III z wbudowanymi bonusami na 14 dni.
2 Miejsce - Tytuł Władca Areny stopnia II z wbudowanymi bonusami na 14 dni
3 Miejsce - Tytuł Władca Areny stopnia I z wbudowanymi bonusami na 14 dni.
Za każde przejście areny, będziemy otrzymywać losową ilość Żetonów Areny.
Będą one w przechowywane u Strażnika Areny.
Możemy je także wypłacić do formy fizycznych przedmiotów.
Mając już takie wypłacone żetony, udajemy do Ducha Wojownika.
Znajdziemy u niego Sklep Areny, w którym wydamy zdobyte żetony na przydatne przedmioty.
W sklepie będzie można kupić między innymi Skrzynię Ulepszaczy lub unikatowe Kostiumy Władców.
Ze wspomnianej skrzyni mamy aż 12.5% na zdobycie tak bardzo pożądanego przez wszystkich Szponu Smoka.
Miecz Nieb. Maga
Miecz Diabła
Świetlisty Nóż
Ognisty Łuk
Księżycowy Mecz
Kostur Arcymagów
Wachlarz 8 Trigramów
Bronie wytwarzamy z odłamków duszy po naciśnięciu na Kowala, wybierając pożądaną broń.
Ulepszenie zawsze zakończy się powodzeniem, więc nie grozi nam ich utrata.
Szansa na drop fragmentów jest bardzo mała, jednak są one zdatne do handlu.
Po naciśnięciu tego przycisku wszystkie rozdzielone przedmioty zestackują się ze sobą.
Informacje zawierają dane na temat działającego bonusu na danego potwora.
Możemy zobaczyć tam także drop przedmiotów, które możemy zdobyć z danego potwora.
Jeżeli dany potwór nie posiada dropu poza ogólnym, lista nie zostanie wyświetlona wcale.
Przyciski zmiany kanałów znajdują się przy minimapie.
Informację o aktualnym kanale znajdziemy natomiast pod nią.
Na szybką zmianę kanałów zostało narzucone parusekundowe ograniczenie czasowe.
Informacje dotyczące bonusów, które mamy obecnie aktywne, zostały podzielone na Statystyki, Defensywne, Ofensywne.
Przy pomocy okna Zmiany Ekwipunku, możemy błyskawicznie dokonać zmiany założonych przedmiotów.
Mamy możliwość ustawienia 5 zestawów, co pozwala nam na szybszą reakcje np. podczas wojny.
Aby uruchomić okno wystarczy przejść do Menu Gracza i wybrać odpowiedni przycisk.
Na szybką zmianę ekwipunku zostało narzucone parusekundowe ograniczenie czasowe.
Mamy możliwość ukrycia aktualnie założonego kostiumu, zachowując działanie jego bonusów.
Aby dokonać ukrycia wybranego przez nas elementu należy nacisnąć ikonę oka.
Na funkcje chowania kostiumów zostało narzucone parusekundowe ograniczenie czasowe.
Podgląd Dropu Yang znajduje się na oddzielnym pasku nad Taskbarem.
Pozwoli to delikatnie uporządkować to co dzieje się na chacie ogólnym.
Okno Auto Dopalaczy dostępne jest pod przyciskiem F7.
Dzięki temu dodatkowi możemy szybko uruchomić wybrane wzmocnienia.
Aktywacja dopalaczy bez otwierania okna jest możliwa przy użyciu przycisków CTRL + F7.
W Menu Gracza znajdziemy także Kosz na przedmioty.
Jest to standardowy kosz w którym możemy usunąć niepotrzebne przedmioty.
Przedmiot zostaje usunięty na stałe bez możliwości cofnięcia tej czynności.
Statystyki wyświetlamy podczas trwania wojny gildii naciskając przycisk "Y".
Podjęliśmy decyzję o usunięciu możliwości zakupu Ziemi Gildii.
Ich obecność nie miała żadnego praktycznego zastosowania na serwerze.
Każda szkatułka posiada wbudowany podgląd, który pokazuje nam co możemy zdobyć z danej szkaty.
Podgląd skrzyni wyświetlamy po najechaniu kursorem na skrzynie i naciśnięciu CTRL+PPM.
Bonus switcher to dobrze znany dodatek dostępny pod przyciskiem F6.
Z jego pomocą możemy ustawić kupowanie zmianek od Helen, żeby nie kupić ich zbyt dużo.
Umożliwia on zapis swojego szablonu, oraz maksymalnie 5 alternatywnych zestawów bonusów przy miksowaniu.
Markowanie ekwipunku jest dość znanym systemem ułatwiającym przeglądanie przedmiotów oraz czytelność.
Gdy zdobędziemy nowy item, poza komunikatem zostanie on także podświetlony, aby jego znalezienie nie było problemem.
Dodatkowo, przy oknach takich jak sklepy bądź kosze przedmioty niezdatne do akcji lub wybrane do niej będą dodatkowo akcentowane.
Czasem zdarza się, że nasze połączenie z serwerem zostanie utracone w trakcie pokonywania Dungeonu.
Jeżeli zostaniemy wyrzuceni wystarczy udać się do odpowiedniego NPC i wybrać Wróć na Dungeon.
Na powrót mamy dwie minuty, musimy ponadto znajdować się na tym samym CH, co wcześniej.
Dzięki temu w razie rozłączenia nie tracimy przepustki oraz dotychczas spędzonego czasu.
Do wszystkich kostiumów stałych za pomocą Wzmocnienia Kostiumu, możemy włożyć dwa stałe bonusy.
Następnie używając Zaczarowania Kostiumy zmieniamy bonusy jak w normalnych przedmiotach.
Maksymalne wartości danego bonusu są wyróżnione złotym kolorem, aby ułatwić ich identyfikację.
Przedmioty przedstawione powyżej znajdziemy w każdym M1 u Handlarki Różności.
Tabela Bonusów Kostiumów | |||
---|---|---|---|
Bonus | Występowanie | Minimalna wartość | Maksymalna wartość |
Maksymalne PŻ | Wszystkie | 50 | 500 |
Maksymalne PE | Wszystkie | 10 | 50 |
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność | Wszystkie | 1 | 5 |
Szybkość Ataku | Nakładka | 2 | 10 |
Szybkość Ruchu | Kostium, Fryzura | 2 | 10 |
Szybkość Zaklęcia | Nakładka | 2 | 10 |
Regeneracja: PŻ, PE | Wszystkie | 2 | 10 |
Szansa na cios: Krytyczny, Przeszywający | Nakładka | 1 | 5 |
Silny przeciwko Ludziom | Wszystkie | 1 | 5 |
Silny przeciwko Rasom | Wszystkie | 2 | 10 |
Odporność na Żywioły | Kostium, Fryzura | 1 | 5 |
Odporność na Magię | Kostium, Fryzura | 1 | 5 |
Odporność na Obrażenia | Kostium, Fryzura | 1 | 5 |
Wartość Ataku | Nakładka | 5 | 25 |
Bonusy w kostiumie można zmieniać tylko i wyłącznie ręcznie.
Magiczny Metal+ dodaje nam dodatkowe +10% szansy na ulepszenie przedmiotu.
Aby go wytworzyć musimy posiadać 100.000.000 Yang i Kamień Kowala oraz Magiczną Rudę Miedzi.
Przedmioty te możemy zdobyć z niektórych Bossów oraz Metinów.
Sklepy offline otwieramy Tobołkiem, który jest dostępny u Handlarki.
Istnieje możliwość ustawienia dokładnej pozycji naszego sklepu offline.
Po otwarciu naszego sklepu jest możliwość dokonania wszelkiego rodzaju edycji.
Maksymalna wartość wystawionego przedmiotu w naszym sklepie to 999.999.999.999 Yang.
Gdy zakończy się czas sklepu będziemy mogli wyciągnąć wszystkie przedmioty lub wystawić sklep ponownie.
Możliwość wyboru wyglądu naszego sklepu będzie możliwa dla osób, które zakupią Pakiet Dekorowania Sklepu VIP.
Dodatek ten umożliwia wyszukanie przedmiotu według nazwy.
Wyszukiwarkę przedmiotów znajdziemy w górnej części ekranu.
Po prawidłowym wyszukaniu nad sklepem pojawia się niebieska strzałka.
Ranking podzielony jest na kategorie: Zabite Potwory | Pokonane Bossy | Zniszczone Metiny | Ukończone Dungeony.
Okno rankingów uruchamiamy obok minimapy przyciskiem znajdującym się nad kanałem pierwszym - .
Wszystkie kategorie poza "Ukończone Dungeony" naliczane są wyłącznie poza Dungeonami.
Do naliczenia Potwora lub Metina wymagana jest tolerancyjna różnica poziomu.
Za pierwsze trzy miejsca można otrzymać następujące nagrody:
1 Miejsce - 500 SM oraz Tytuł Stopnia III z wbudowanym bonusem na 7 dni.
2 Miejsce - 500 SM oraz Tytuł Stopnia II z wbudowanym bonusem na 7 dni.
3 Miejsce - 500 SM oraz Tytuł Stopnia I z wbudowanym bonusem na 7 dni.
Tabela Kolekcjonera | |||
---|---|---|---|
Nazwa Kolekcji | Przedmioty do zebrania | Ilość | Nagroda |
Kolekcja Kamieni | Wszystkie Legendarne Kamienie Duszy +0 | x5 | Obrażenia Umiejętności +5% |
Kolekcja Morza | Wszystkie Owoce Morza | x20 | Szansa na Owoce Morza +2% |
Kolekcja Ulepszaczy | Wszystkie Ulepszacze | x200 | Średnie Obrażenia +5% |
Kolekcja Bossów | Wszystkie Skrzynie Bossów | x25 | Silny Przeciwko Bossom +10% |
Kolekcja Władców | Wszystkie Skrzynie z Dungeonów | x50 | Silny na Dungeonach +10% |
Wódz Orków | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 40 |
Mapa: | Dolina Orków |
Nagroda: | 40.000.000 Yang Pierścień Doświadczenia Szkat. Woda Orków |
Królowa Pająków | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 50 |
Mapa: | Loch Pająków V1 |
Nagroda: | 50.000.000 Yang Rękawica Złodzieja Szkat. Królowej Pająków |
Olbrzymi Żółw | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 60 |
Mapa: | Pustynia |
Nagroda: | 60.000.000 Yang Szczęśliwa Złota Moneta Szkat. Olbrzymiego Żółwia |
Ognisty Król | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 65 |
Mapa: | Ognista Ziemia |
Nagroda: | 70.000.000 Yang Zmiana 6/7 Bonus Szkat. Ognistego Króla |
Dziewięć Ogonów | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 70 |
Mapa: | Góra Sohan |
Nagroda: | 80.000.000 Yang Dodanie 6/7 Szkat. Dziewięć Ogonów |
Zjawa Żółtego Tygrysa | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 75 |
Mapa: | Świątynia Hwang |
Nagroda: | 100.000.000 Yang Tęczowy Kamień Szkat. Zjawy Żółt. Tygrysa |
Minotaur | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 150 |
Mapa: | Smocza Dolina |
Nagroda: | Bryła Złota (500KK) |
Piekielny Książe | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 200 |
Mapa: | Piekielne Pu-Kong |
Nagroda: | Bryła Złota (500KK) Szkat. Piekielnego Księcia |
Start serwera odbędzie się 28 lipca o godzinie 18:00.
Dziękujemy za obejrzenie naszej prezentacji.
Zapraszamy wszystkich do gry!
Necro - Właściciel oraz osoba odpowiedzialna za wszystkie aspekty techniczne.
Guard - Właściciel oraz osoba odpowiedzialna za marketing, social media i nadzorowanie gry.
NiverSo - Osoba odpowiedzialna za kontakt z graczami, organizowanie eventów oraz trzymanie porządku na serwerze.
Obecnie działający serwer S1 znajduje się pod adresem old.elitemt2.eu.
Decyzje o postawieniu serwera S2 podjęliśmy głównie przez nalegania graczy,
którzy od kilku miesięcy zalewali nas setkami wiadomości z pytaniami dotyczącymi S2.
Nowy serwer pod względem rozgrywki pozostaje przynajmniej na tym samym poziomie co S1.
Zajdzie na nim wiele zmian w systemach, pojawi się kilka nowych rzeczy, głównie pod późniejszą rozgrywkę.
Po 2 - 4 miesiącach od startu serwery S1 oraz S2 zostaną połączone w jeden, czas ten może ulec zmianie w zależności od rynku.
Wielkie otwarcie serwera S2...
28.07.2023 (piątek), 18:00
Wszystko zostało dopasowane aby gra toczyła się na najwyższym poziomie.
Raty poddano wielu korektom aby dobrze wyważyć rozgrywkę.
Informacje ogólne | |
---|---|
Typ serwera | Easy (Old School) |
Klasy postaci | Podstawowe (4) |
Królestwa | Podstawowe (Shinsoo, Jinno, Chunjo) |
Maksymalny poziom | 250 |
Maks. ilość statystyk | 125 |
Występujące waluty | Yang |
Maks. ilość przechowywanych Yang | 1.999.999.999.999 |
Maks. ilość przedmiotów w Stacku | 200 |
https://elitemt2.eu/
https://forum.elitemt2.eu/
http://facebook.com/EliteMT2eu
https://www.instagram.com/elitemt2.eu/
https://www.facebook.com/groups/elitemt2pl
Pierwsze kroki w świecie EliteMT2 nie będą należały do najtrudniejszych.
Aby uprzyjemnić rozgrywkę każda osoba otrzyma podane niżej przedmioty.
Umiejętności rozwijamy przy pomocy poniższych przedmiotów.
Wszystkie przedmioty potrzebne do rozwoju umiejętności znajdziemy u NPC.
Tabela Przedmiotów | ||
---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Stopień |
Księga Umiejętności | M1 - G1 | |
Kamień Duchowy | G1 - P | |
Tęczowy Kamień | M1 - P |
Umiejętności naszej postaci możemy rozwijać za pomocą Ksiąg Umiejętności.
Dostępne są one do kupienia u odpowiednich dla danej klasy Trenerów Mocy.
Innym sposobem na szybszy rozwój umiejętności jest użycie Tęczowego Kamienia.
Znajdziemy go u Handlarki Różnościami do kupienia za 100.000.000 Yang.
Aby użyć kamienia, umiejętność musi być przynajmniej na poziomie M1.
Została wprowadzona możliwość wyłączenia umiejętności ciągłych.
Umiejętności aktywne włączamy bądź wyłączamy jak np. Ognisty Duch.
Aż do 110 poziomu expimy na standardowych mapach.
Później udajemy się na Pu-Kong i zostajemy tam do 150 poziomu.
Następnie aż do 200 poziomu, expimy na Smoczej Dolinie.
Kiedyś, po osiągnięciu 180 poziomu wracaliśmy na AV2, aby 250 dobić na Zinach.
Obecnie, wszystko zostało dostosowane, żeby na Smoczej Dolinie było optymalnie aż do 200.
Następnie, z przebiciem 200 poziomu, idziemy na Piekielne Pu-Kong gdzie wbijamy 250.
Piekielne Pu-Kong | |
---|---|
Wymagany poziom: | 200 |
Działający bonus: | Silny przeciwko Diabłom |
Możliwy drop Ulepszaczy: |
Wieża Demonów | |
---|---|
Wymagany poziom: | 40 |
Przepustka: | Brak |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Silny przeciwko Nieumarłym |
Możliwy drop: |
Komnata Berana-Setaou | |
---|---|
Wymagany poziom: | 110 |
Przepustka: | 5x Kręty Klucz |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Silny przeciwko Diabłom |
Możliwy drop: |
Komnata Pająków | |
---|---|
Wymagany poziom: | 120 |
Przepustka: | 5x Pajęczy Klucz |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Brak |
Możliwy drop: |
Piekielne Katakumby | |
---|---|
Wymagany poziom: | 160 |
Przepustka: | Brak |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Silny przeciwko Nieumarłym |
Możliwy drop: |
Grota Śmierci | |
---|---|
Wymagany poziom: | 110 |
Przepustka: | Brak |
Mapa: | Grota Śmierci |
Czas odrodzenia: | 24 godziny |
Działający bonus: | Silny przeciwko Nieumarłym |
Możliwy drop: |
Przedmioty mogą posiadać maksymalnie 5 bonusów zwykłych oraz 2 specjalne tzw. 6-7.
Każdy maksymalny bonus jest podświetlany w przedmiocie na złoto.
Tabela wartości maksymalnych bonusów | |
---|---|
Nazwa Bonusu | Maksymalna wartość Bonusu |
Maks. PŻ | +2000 |
Maks. PE | +500 |
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność | +12 |
Szybkość Zaklęć | +20% |
Szybkość Ataku | +8% |
Szybkość Ruchu | +20% |
Blok Ciosu | +15 |
Wartość Ataku | +50 |
Regeneracja PŻ, PE | +20% |
Szansa na Otrucie | +8% |
Szansa na Omdlenie | +8% |
Szansa na Spowolnienie | +8% |
Szansa na Krytyczne Uderzenie | +10% |
Szansa na Przeszywające Uderzenie | +10% |
Silny przeciwko Ludziom | +10% |
Obrażenia oddawane do PŻ, PE | +10% |
Szansa na Odbicie Ciosu | +15% |
Odporności na Bronie | +15% |
Silne przeciwko Rasom | +20% |
Odporności na Klasy | +5% |
Silne przeciwko Klasom | +10% |
Dodatkowo, każdy item może zawierać także 2 bonusy specjalne.
Ich wartości są stałe oraz mogą wejść niezależnie od rodzaju ekwipunku.
Wzmocnienia te są niezależne od 1-5 oraz tych wbudowanych w przedmioty.
Tabela wartości bonusów 6-7 | |
---|---|
Nazwa Bonusu | Wartość Bonusu |
Maks. PŻ | +2000 |
Maks. PE | +50 |
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność | +5 |
Szybkość Ataku | +8% |
Szybkość Ruchu | +8% |
Wartość Ataku | +50 |
Odporności na Klasy | +5% |
Silne przeciwko Klasom, Potworom | +10% |
Kamienie Dusz pozyskujemy w sklepie u Handlarki Różności.
Każdy zwykły Kamień możemy kupić za cenę 25.000.000 Yang.
W Ołtarzu Dusz możemy wytworzyć Legendarne Kamienie Dusz.
Są one znacznie lepsze od standardowych Kamieni, dając lepsze bonusy.
Wytworzony kamień jest na poziomie +0, lecz możemy go ulepszać aż do +5
Legendarny Kamień Dusz może pęknąć podczas wkładania do przedmiotu.
W przedmiotach nie istnieje osoby slot, przeznaczony dla Legendarnych Kamieni.
Dowodzenie jest bardzo przydatną umiejętnością pasywną.
Pozwala ona na wybranie określonych ról członkom grupy przyznając odpowiedni bonus.
Tabela Przedmiotów | |||
---|---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Poziom Umiejętności | |
Sztuka Wojny Sun Zi | 0 - M1 | ||
Sztuka Wojny Wu Zi | M1 - G1 | ||
WeiLiao Zi | G1 - P |
Zwój Egzorcyzmu oraz Rada Pustelnika działa na szkolenie umiejętności dowodzenia.
Księgi Dowodzenia możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach.
Aby drop księgi był możliwy należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy podwyższyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.
Tabela Bonusów dla Członków Grupy | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Poziom Umiejętności | Wartość Ataku | Szybkość Ataku | Maksymalne PŻ | Czas Trwania | Obrażenia Umiejętności | Obrona |
1 | +12 | +1 | +122 | +7 | +1% | +6 |
M1 | +40 | +4 | +774 | +27 | +3% | +20 |
G1 | +59 | +6 | +1238 | +41 | +5% | +29 |
P | +84 | +9 | +1862 | +61 | +7% | +42 |
Lider grupy nie może wybrać roli dla swojej postaci.
Bonusy mogą zostać nadane tylko pozostałym członkom grupy.
Działanie Polimorfii zostało zachowane w niezmienionej formie względem serwera globalnego.
Wprowadzone zmiany to jedynie usprawnienia pomagające w zdobyciu Marmurów Polimorfii.
Standardowo, Marmury możemy zdobyć z większości potworów występujących na normalnych mapach.
Wiele polimorfii jest mało praktycznych w użytkowaniu, dlatego wprowadzono Wymianę Marmurów.
Dzięki temu możemy uzyskać dużo użyteczniejsze marmury kosztem tych, których nikt nie używa.
Aby wydropić Marmur Polomorfii należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na Drop Marmurów możemy podnieść przy pomocy Rękawicy Złodzieja oraz Pakietu VIP.
Umiejętność możemy szkolić przy pomocy Ksiąg Polimorfii.
Wraz z rozwojem umiejętności, zwiększa się czas trwania oraz zadawane obrażenia podczas przemiany.
Tabela Przedmiotów | ||
---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Poziom Umiejętności |
Księga Polimorfii | 0 - M1 | |
Zaawansowana Księga Polimorfii | M1 - G1 | |
Mistrzowska Księga Polimorfii | G1 - P |
Zwój Egzorcyzmu i Rada Pustelnika działa na szkolenie tej umiejętności.
Księgi Polimorfii możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach.
Aby drop księgi był możliwy należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy podwyższyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.
Poniżej znajduje się Tabela Wartości Polimorfii w zależności od stopnia rozwoju umiejętności.
Przedstawione liczby są tylko przypuszczalne, wpływa na nie bardzo dużo czynników np. ekwipunek czy punkty statusu.
Tabela Wartości Polimorfii | ||
---|---|---|
Poziom Umiejętności | Obrażenia | Czas trwania |
1 | +1% | 10 minut |
M1 | +5% | 22 minuty |
G1 | +15% | 28 minut |
P | +30% | 35 minut |
Wartość Obrażeń i Czas trwania zwiększa się wraz z każdym poziomem umiejętności.
Wyżej przedstawione są tylko poszczególne stopnie wyszkolenia.
Wymiany Marmurów Polimorfii możemy dokonać u Uriela w każdym M1.
Potrzebować będziemy 5 dowolnych Marmurów Polimorfii oraz 50.000.000 Yang.
Dzięki tej wymianie pozyskać możemy marmur Dzikiego Sługi, Czarnego Orka lub Młodego Pająka.
Zawarcie Małżeństwa, działa praktycznie w identyczny sposób jak na serwerze globalnym.
Zostały dokonane jedynie zmiany dotyczące przedmiotów oraz teleportacji.
Młoda para nie zostanie nagrodzona żadnymi przedmiotami poza obrączkami.
Pozwolą one na dowolną teleportacje do swojego partnera.
Teleportacja przy użyciu Obrączki Ślubnej jest możliwa jeśli postać spełnia wymagania poziomowe danej mapy.
Początkowo żaden zwierzak nie wzmacnia postaci w żaden sposób.
Zamiast tego, podczas zabijania potworów będzie on zdobywać swoje niezależne poziomy.
Każdy taki poziom da nam możliwość podniesienia pasywnych umiejętności, zwiększających statystyki postaci.
Zwierzak może osiągnąć maksymalnie 50 poziom doświadczenia.
Sam proces możemy przyśpieszyć za pomocą Obroży bądź Smakołyków.
Okno Zwierzaka uruchomiamy przyciskiem "P", lub buttonem w menu gracza.
Aby wydropić Skrzynię Tresury należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem Kamienia Metin.
Na mapach powyżej Atlantydy nie ma żadnych ograniczeń poziomowych dotyczących ich dropu.
Każdy zwierzak posiada 5 umiejętności oddziałujących na postać.
Początkowo umiejętności te rozdajemy za punkty zdobywane przy poziomach.
Umiejętności Zwierzaka | Wartości Bonusów | ||||
---|---|---|---|---|---|
Nazwa umiejętności | Bonus umiejętności | M1 | G1 | P | P+ |
Kamienna Skóra | Maks. PŻ | +500 | +1000 | +1500 | +2000 |
Smocza Fortuna | Szansa na drop Sztabek | +5% | +10% | +15% | +20% |
Instynkt Przetrwania | Odporność na Potwory | +5% | +10% | +15% | +20% |
Instynkt Drapieżcy | Silny przeciwko Potworom | +5% | +10% | +15% | +20% |
Łowca Dusz | Silny przeciwko Ludziom | +5% | +10% | +15% | +20% |
Gdy umiejętność wskoczy na stopień M1 (10 punktów), szkolenie będzie możliwe z pomocą zwojów.
Zwoje Tresury służą do zwiększenia umiejętności do stopnia G1, osiągniemy go po pomyślnym przeczytaniu 10 zwojów.
Szansa na wbicie umiejętności przy użyciu Zwoju wynosi 50%.
Aby dokonać dalszego ulepszenia umiejętności powyżej G1 musimy uzyskać Kamień Zwierzaka.
Przedmiot ten, bez dostosowanej umiejętności, uzyskamy pokonując rozmaite Dungeony.
Mając już taki kamień, musimy również posiadać kilka Zwojów Tresury.
Następnie udajemy się do Podstarzałego Tresera (nowy NPC w każdym M1).
Znajdziemy u niego opcję Wytwarzania Kamieni, gdzie tworzymy Kamień Tresury.
Szansa na wbicie umiejętności przy użyciu Kamienia wynosi 50%.
Po wbiciu maksymalnego poziomu oraz ulepszeniu umiejętności na P możemy wzmocnić je do stopnia P+.
Szkolenie na tym poziomie jest trudniejsze, wymaga by nasz pupil jest maksymalnie najedzony.
Niezależnie od powodzenia, w związku z treningiem, pupil utraci całe najedzenie!
Aby dokonać ulepszenia umiejętności musimy uzyskać Kamień Zwierzaka+.
Wytworzymy go u Tresera ze zwykłych, wytworzonych już Kamieni.
Na pomyślne podniesienie poziomu do P+ mamy tylko 10%.
Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu nie oddziałują na szkolenie umiejętności Zwierzaka.
Podczas łowienia możemy zdobyć Skrzynie Rybaka z której można wydropić ciekawe przedmioty.
Z każdym poziomem wędki rośnie szansa na wyłowienie Skrzyni Rybaka.
Dla urozmaicenia na serwer dodane zostały specjalne Owoce Morza, dające przy użyciu specjalne efekty.
Aby była możliwość wyłowienia poniższych przedmiotów musimy posiadać specjalne przedmioty rybackie.
Czas działania spożytych Owoców Morza upływa niezależnie od obecności na serwerze.
Wszystkie przedmioty zakładamy jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie od obecności na serwerze.
Podczas łowienia możemy wyłowić Piracką Monetę.
Monetę możemy wrzucić do skrzyni, która znajduje się w naszym królestwie obok rybaka.
Jeżeli Twoje królestwo wrzuci 1000 monet zostanie uruchomiona podwójna szansa na Skrzynię Rybaka na 1 godzinę.
Wszystkie Żyły na serwerze zostały zamienione na Żyłę Złota.
Podczas kopania będzie możliwość wydobycia Sztabek Złota (5KK) w ilości od 3 do 5 sztuk.
Podczas kopania możemy zdobyć Skrzynie Górnika z której można wydropić ciekawe przedmioty.
Z każdym poziomem kilofa rośnie szansa na wydobycie Skrzyni Górnika.
Wszystkie przedmioty zakładamy jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie od obecności.
Podczas kopania możemy wydobyć Tajemniczy Kryształ.
Kryształ możemy wrzucić do ołtarza, który znajduje się w każdym M1.
Jeżeli Twoje królestwo wrzuci 1000 kryształów zostanie uruchomiona podwójna szansa na Skrzynię Górnika na 1 godzinę.
System rang został rozbudowany względem wcześniejszej edycji, zwiększając maksymalną ilość rangi do 5000000 punktów.
System Rang | ||
---|---|---|
Nazwa | Zakres | Bonusy rangi |
Pachołek | 1000 - 3999 | Brak |
Służący | 4000 - 7999 | Brak |
Uczeń | 8000 - 11999 | Brak |
Strażnik | 12000 - 19999 | Brak |
Kapitan | 20000 - 49999 | Maks. PŻ +250 |
Rycerz | 50000 - 99999 | Maks. PŻ +500 |
Mędrzec | 100000 - 199999 | Maks. PŻ +750 |
Kapłan | 200000 - 399999 | Maks. PŻ +1000 |
Dowódca | 400000 - 699999 | Maks. PŻ +1250 |
Konsul | 700000 - 9999999 | Maks. PŻ +1500 |
Władca | 1000000 - 1999999 | Maks. PŻ +1750 |
Cesarz | 2000000 - 2999999 | Maks. PŻ +2000 |
Imperator | 3000000 - 4999999 | Maks. PŻ +2250 |
Patriarcha | 5000000 | Maks. PŻ +2500 |
Poza zabijaniem potworów, punkty rangi możemy zdobyć używając Owoce Życia.
Zwykły owoc uzyskamy pokonując różnego rodzaju Bossy oraz otwierając skrzynki.
Boski Owoc wytwarzamy w Ołtarzu Duszy z kilku Owoców Życia i 500.000.000 Yang.
Tabela Owoców Życia | |||
---|---|---|---|
Ikona | Nazwa przedmiotu | Ilość punktów rangi | Wymagana ilość Punktów Rangi |
Owoc Życia | 1000 | 0 - 1000000 | |
Boski Owoc | 5000 | 1000000 - 5000000 |
Wejście znajduje się u Pomocnego Wiktora, który jest w każdym M1.
W poczekalni możemy sprawdzić czasowy ranking wypraw oraz wejść na wyprawę.
Aby wziąć udział w wyprawie musisz posiadać przynajmniej 250 poziom.
Musisz odczekać 6 godzin od rozpoczęcia ostatniej Areny.
Zadanie nr. 1 - nr. 4:
Pokonaj wszystkie potwory, a następnie odnajdź i zniszcz Kamienie Metin.
Po zniszczeniu Kamienia na środku Areny pojawi się Władca, pokonaj go.
Zadanie nr. 5:
Kliknij na Skarb Władców aby odebrać nagrodę i ukończyć arenę.
Czas przejścia Twojej wyprawy zostanie zapisany na posągu.
Kliknij na Skarb Władców, aby odebrać drogocenną nagrodę.
Na posągu możemy zobaczyć 10 najlepszych wyników czasowych wyprawy od czasu ostatniego ich resetu.
Ranking co miesiąc będzie resetowany, a 3 najlepsze osoby zdobędą następujące tytuły:
1 Miejsce - Tytuł Władca Areny stopnia III z wbudowanymi bonusami na 14 dni.
2 Miejsce - Tytuł Władca Areny stopnia II z wbudowanymi bonusami na 14 dni
3 Miejsce - Tytuł Władca Areny stopnia I z wbudowanymi bonusami na 14 dni.
Za każde przejście areny, będziemy otrzymywać losową ilość Żetonów Areny.
Będą one w przechowywane u Strażnika Areny.
Możemy je także wypłacić do formy fizycznych przedmiotów.
Mając już takie wypłacone żetony, udajemy do Ducha Wojownika.
Znajdziemy u niego Sklep Areny, w którym wydamy zdobyte żetony na przydatne przedmioty.
W sklepie będzie można kupić między innymi Skrzynię Ulepszaczy lub unikatowe Kostiumy Władców.
Ze wspomnianej skrzyni mamy aż 12.5% na zdobycie tak bardzo pożądanego przez wszystkich Szponu Smoka.
Miecz Nieb. Maga
Miecz Diabła
Świetlisty Nóż
Ognisty Łuk
Księżycowy Mecz
Kostur Arcymagów
Wachlarz 8 Trigramów
Bronie wytwarzamy z odłamków duszy po naciśnięciu na Kowala, wybierając pożądaną broń.
Ulepszenie zawsze zakończy się powodzeniem, więc nie grozi nam ich utrata.
Szansa na drop fragmentów jest bardzo mała, jednak są one zdatne do handlu.
Po naciśnięciu tego przycisku wszystkie rozdzielone przedmioty zestackują się ze sobą.
Informacje zawierają dane na temat działającego bonusu na danego potwora.
Możemy zobaczyć tam także drop przedmiotów, które możemy zdobyć z danego potwora.
Jeżeli dany potwór nie posiada dropu poza ogólnym, lista nie zostanie wyświetlona wcale.
Przyciski zmiany kanałów znajdują się przy minimapie.
Informację o aktualnym kanale znajdziemy natomiast pod nią.
Na szybką zmianę kanałów zostało narzucone parusekundowe ograniczenie czasowe.
Informacje dotyczące bonusów, które mamy obecnie aktywne, zostały podzielone na Statystyki, Defensywne, Ofensywne.
Przy pomocy okna Zmiany Ekwipunku, możemy błyskawicznie dokonać zmiany założonych przedmiotów.
Mamy możliwość ustawienia 5 zestawów, co pozwala nam na szybszą reakcje np. podczas wojny.
Aby uruchomić okno wystarczy przejść do Menu Gracza i wybrać odpowiedni przycisk.
Na szybką zmianę ekwipunku zostało narzucone parusekundowe ograniczenie czasowe.
Mamy możliwość ukrycia aktualnie założonego kostiumu, zachowując działanie jego bonusów.
Aby dokonać ukrycia wybranego przez nas elementu należy nacisnąć ikonę oka.
Na funkcje chowania kostiumów zostało narzucone parusekundowe ograniczenie czasowe.
Podgląd Dropu Yang znajduje się na oddzielnym pasku nad Taskbarem.
Pozwoli to delikatnie uporządkować to co dzieje się na chacie ogólnym.
Okno Auto Dopalaczy dostępne jest pod przyciskiem F7.
Dzięki temu dodatkowi możemy szybko uruchomić wybrane wzmocnienia.
Aktywacja dopalaczy bez otwierania okna jest możliwa przy użyciu przycisków CTRL + F7.
W Menu Gracza znajdziemy także Kosz na przedmioty.
Jest to standardowy kosz w którym możemy usunąć niepotrzebne przedmioty.
Przedmiot zostaje usunięty na stałe bez możliwości cofnięcia tej czynności.
Statystyki wyświetlamy podczas trwania wojny gildii naciskając przycisk "Y".
Podjęliśmy decyzję o usunięciu możliwości zakupu Ziemi Gildii.
Ich obecność nie miała żadnego praktycznego zastosowania na serwerze.
Każda szkatułka posiada wbudowany podgląd, który pokazuje nam co możemy zdobyć z danej szkaty.
Podgląd skrzyni wyświetlamy po najechaniu kursorem na skrzynie i naciśnięciu CTRL+PPM.
Bonus switcher to dobrze znany dodatek dostępny pod przyciskiem F6.
Z jego pomocą możemy ustawić kupowanie zmianek od Helen, żeby nie kupić ich zbyt dużo.
Umożliwia on zapis swojego szablonu, oraz maksymalnie 5 alternatywnych zestawów bonusów przy miksowaniu.
Markowanie ekwipunku jest dość znanym systemem ułatwiającym przeglądanie przedmiotów oraz czytelność.
Gdy zdobędziemy nowy item, poza komunikatem zostanie on także podświetlony, aby jego znalezienie nie było problemem.
Dodatkowo, przy oknach takich jak sklepy bądź kosze przedmioty niezdatne do akcji lub wybrane do niej będą dodatkowo akcentowane.
Czasem zdarza się, że nasze połączenie z serwerem zostanie utracone w trakcie pokonywania Dungeonu.
Jeżeli zostaniemy wyrzuceni wystarczy udać się do odpowiedniego NPC i wybrać Wróć na Dungeon.
Na powrót mamy dwie minuty, musimy ponadto znajdować się na tym samym CH, co wcześniej.
Dzięki temu w razie rozłączenia nie tracimy przepustki oraz dotychczas spędzonego czasu.
Do wszystkich kostiumów stałych za pomocą Wzmocnienia Kostiumu, możemy włożyć dwa stałe bonusy.
Następnie używając Zaczarowania Kostiumy zmieniamy bonusy jak w normalnych przedmiotach.
Maksymalne wartości danego bonusu są wyróżnione złotym kolorem, aby ułatwić ich identyfikację.
Przedmioty przedstawione powyżej znajdziemy w każdym M1 u Handlarki Różności.
Tabela Bonusów Kostiumów | |||
---|---|---|---|
Bonus | Występowanie | Minimalna wartość | Maksymalna wartość |
Maksymalne PŻ | Wszystkie | 50 | 500 |
Maksymalne PE | Wszystkie | 10 | 50 |
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność | Wszystkie | 1 | 5 |
Szybkość Ataku | Nakładka | 2 | 10 |
Szybkość Ruchu | Kostium, Fryzura | 2 | 10 |
Szybkość Zaklęcia | Nakładka | 2 | 10 |
Regeneracja: PŻ, PE | Wszystkie | 2 | 10 |
Szansa na cios: Krytyczny, Przeszywający | Nakładka | 1 | 5 |
Silny przeciwko Ludziom | Wszystkie | 1 | 5 |
Silny przeciwko Rasom | Wszystkie | 2 | 10 |
Odporność na Żywioły | Kostium, Fryzura | 1 | 5 |
Odporność na Magię | Kostium, Fryzura | 1 | 5 |
Odporność na Obrażenia | Kostium, Fryzura | 1 | 5 |
Wartość Ataku | Nakładka | 5 | 25 |
Bonusy w kostiumie można zmieniać tylko i wyłącznie ręcznie.
Magiczny Metal+ dodaje nam dodatkowe +10% szansy na ulepszenie przedmiotu.
Aby go wytworzyć musimy posiadać 100.000.000 Yang i Kamień Kowala oraz Magiczną Rudę Miedzi.
Przedmioty te możemy zdobyć z niektórych Bossów oraz Metinów.
Sklepy offline otwieramy Tobołkiem, który jest dostępny u Handlarki.
Istnieje możliwość ustawienia dokładnej pozycji naszego sklepu offline.
Po otwarciu naszego sklepu jest możliwość dokonania wszelkiego rodzaju edycji.
Maksymalna wartość wystawionego przedmiotu w naszym sklepie to 999.999.999.999 Yang.
Gdy zakończy się czas sklepu będziemy mogli wyciągnąć wszystkie przedmioty lub wystawić sklep ponownie.
Możliwość wyboru wyglądu naszego sklepu będzie możliwa dla osób, które zakupią Pakiet Dekorowania Sklepu VIP.
Dodatek ten umożliwia wyszukanie przedmiotu według nazwy.
Wyszukiwarkę przedmiotów znajdziemy w górnej części ekranu.
Po prawidłowym wyszukaniu nad sklepem pojawia się niebieska strzałka.
Ranking podzielony jest na kategorie: Zabite Potwory | Pokonane Bossy | Zniszczone Metiny | Ukończone Dungeony.
Okno rankingów uruchamiamy obok minimapy przyciskiem znajdującym się nad kanałem pierwszym - .
Wszystkie kategorie poza "Ukończone Dungeony" naliczane są wyłącznie poza Dungeonami.
Do naliczenia Potwora lub Metina wymagana jest tolerancyjna różnica poziomu.
Za pierwsze trzy miejsca można otrzymać następujące nagrody:
1 Miejsce - 500 SM oraz Tytuł Stopnia III z wbudowanym bonusem na 7 dni.
2 Miejsce - 500 SM oraz Tytuł Stopnia II z wbudowanym bonusem na 7 dni.
3 Miejsce - 500 SM oraz Tytuł Stopnia I z wbudowanym bonusem na 7 dni.
Tabela Kolekcjonera | |||
---|---|---|---|
Nazwa Kolekcji | Przedmioty do zebrania | Ilość | Nagroda |
Kolekcja Kamieni | Wszystkie Legendarne Kamienie Duszy +0 | x5 | Obrażenia Umiejętności +5% |
Kolekcja Morza | Wszystkie Owoce Morza | x20 | Szansa na Owoce Morza +2% |
Kolekcja Ulepszaczy | Wszystkie Ulepszacze | x200 | Średnie Obrażenia +5% |
Kolekcja Bossów | Wszystkie Skrzynie Bossów | x25 | Silny Przeciwko Bossom +10% |
Kolekcja Władców | Wszystkie Skrzynie z Dungeonów | x50 | Silny na Dungeonach +10% |
Wódz Orków | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 40 |
Mapa: | Dolina Orków |
Nagroda: | 40.000.000 Yang Pierścień Doświadczenia Szkat. Woda Orków |
Królowa Pająków | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 50 |
Mapa: | Loch Pająków V1 |
Nagroda: | 50.000.000 Yang Rękawica Złodzieja Szkat. Królowej Pająków |
Olbrzymi Żółw | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 60 |
Mapa: | Pustynia |
Nagroda: | 60.000.000 Yang Szczęśliwa Złota Moneta Szkat. Olbrzymiego Żółwia |
Ognisty Król | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 65 |
Mapa: | Ognista Ziemia |
Nagroda: | 70.000.000 Yang Zmiana 6/7 Bonus Szkat. Ognistego Króla |
Dziewięć Ogonów | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 70 |
Mapa: | Góra Sohan |
Nagroda: | 80.000.000 Yang Dodanie 6/7 Szkat. Dziewięć Ogonów |
Zjawa Żółtego Tygrysa | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 75 |
Mapa: | Świątynia Hwang |
Nagroda: | 100.000.000 Yang Tęczowy Kamień Szkat. Zjawy Żółt. Tygrysa |
Minotaur | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 150 |
Mapa: | Smocza Dolina |
Nagroda: | Bryła Złota (500KK) |
Piekielny Książe | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 200 |
Mapa: | Piekielne Pu-Kong |
Nagroda: | Bryła Złota (500KK) Szkat. Piekielnego Księcia |
Start serwera odbędzie się 28 lipca o godzinie 18:00.
Dziękujemy za obejrzenie naszej prezentacji.
Zapraszamy wszystkich do gry!
Necro - Właściciel oraz osoba odpowiedzialna za wszystkie aspekty techniczne.
Guard - Właściciel oraz osoba odpowiedzialna za marketing, social media i nadzorowanie gry.
NiverSo - Osoba odpowiedzialna za kontakt z graczami, organizowanie eventów oraz trzymanie porządku na serwerze.