(Więcej Informacji)
Coś, na co wielu z was czekało od dawna. Nadchodzi IV Akademia Valium!
Zapraszamy do lektury!
Szanowni Gracze!
Planowana Aktualizacja urosła do bardzo dużych rozmiarów, znacznie większych niż początkowo zakładaliśmy.
Część zmian dotyczy wielu podstaw na których bazuje serwer (przykładem jest zasada działania bonusów). Sprawiło to, że prace się przeciągają, a finalny produkt jaki chcemy Wam przedstawić jest bardzo ambitny i wniesie duży powiew świeżości.
Szczegóły dotyczące Aktualizacji znajdziecie TUTAJ
Akademia oraz Turnieje są naszą odpowiedzią na przeciągające się prace. Nie wpływają one na termin Aktualizacji, który ze względu na jej rozmiar jest taki a nie inny. Jako, że po wprowadzeniu Aktualizacji masa rzeczy ulegnie zmianie, Akademia jest świetną okazją do nadrobienia braków oraz przygotowania się do ogromnej dawki nowego contentu!
Szczegóły dotyczące Planu Działania znajdziecie TUTAJ
Mamy nadzieję, że takie podejście do tematu zrozumiecie i będziecie zadowoleni z rozwiązania, które wam oferujemy.
IV Akademia Valium
Start Akademii: 19.01.2024 r. o godzinie 20:00 (piątek)
Zakończenie Akademii: 23.04.2024 r.
Ts3: ts.valium.pl
Prezentacja Serwera: KLIK
Raty exp zostaną zwiększone o 50% względem Serwera Głównego
Raty yang zostaną zwiększone o 100% względem Serwera Głównego
Szansa na pomyślne ulepszenie przedmiotów zwiększona o 5%
Czym jest Akademia?
Akademia jest włączonym na nowo serwerem właściwym, który będzie wzbogacony o bardzo liczne wydarzenia ułatwiające rozwój postaci i ekwipunku. Składają się na to codzienne eventy, zwiększone bazowe raty serwerowe, przedmioty umożliwiające nadgonienie biologa i wiele, wiele innych!
Akademia będzie trwać około trzech miesięcy. Po tym czasie nastąpi połączenie z serwerem głównym.
Aby wasza postać została przeniesiona na serwer główny, musi spełniać pewne warunki.
Są one następujące:
- minimalnie 65 poziom postaci
- 2 skille na P, są to skille typu Wir Miecza, Aura Miecza (Polimorfia/Dowodzenie się nie liczy)
- 20 ukończonych misji (Polowanie, Metinologia, Fabularne)
- Skończone Matowe Lody
Wraz z postacią przechodzą:
- Założone przedmioty na postaci
- Założona Alchemia
- Pet
- AutoBuff
- Yangi / Won / SM*
- Specjalne 30 slotów dostępnych w Ekwipunku** po spełnieniu warunków przeniesienia
(sloty są na przedmioty typu: Broń, Zbroja, Biżuteria, Amulet, PPK, Kostiumy oraz Legendarna Alchemia)
* - SM muszą być użyte na postaci, Kupony SM nie przechodzą
** - Zwykły Ekwipunek, Depozyt oraz Magazyn IS nie przechodzą podczas fuzji
Nagroda za TOP1 (135 poziom):
11000 SM, Unikatowa Skrzynia Nakładek, Unikatowy Zestaw przedmiotów (Nakładki, Kostium, Fryzura, Barwnik do Szarfy) Unikatowa Nakładka na Zwierzaka na stałe, Zbroja Hwang na stałe (kolor wybiera gracz)
Nagrody za Maksymalny lvl (135 lvl) dla danej profesji:
5000 SM, Unikatowy Zestaw przedmiotów (Nakładki, Kostium, Fryzura, Barwnik do Szarfy),
Zbroja Hwang na stałe (kolor wybiera gracz)
TOP 1 Serwera -
Top 1 Ninja Archer -
Top 1 Szaman Healer -
Top 1 Wojownik Body -
Top 1 Ninja Dagger -
Top 1 Sura BM -
Top 1 Wojownik Mental -
Top 1 Szaman Smok -
Top 1 Sura WP -
Na serwerze Akademii pojawią się Eliksiry Biologa.
Eliksir Biologa umożliwia skrócenie czasu do oddania kolejnego przedmiotu Biologa oraz kolejnej szkatułki z misji Kolekcjonera.
Można je używać kilkukrotnie, a czas skracany jest od pozostałego czasu oczekiwania. Poniżej przykład dla wyjaśnienia:
Oddajemy przedmiot X. Do oddania kolejnego musimy czekać 10h.
Klikamy eliksir 25%. Czas skracany jest z 10h o 2,5h (10 x 0,25). Czyli nasz czas oczekiwania wynosi 7,5h (10 - 2,5)
Klikamy kolejny eliksir 25%. Czas skracany jest z 7,5h o 1,88h (7,5 x 0,25). Czyli nasz czas oczekiwania wynosi 5,62h (7,5 - 1,88).
- Eliksir Biologa 35%
- Eliksir Biologa 100%
Eliksiry będą możliwe do zdobycia z wielu źródeł, głównie to będą eventy.
Do Skrzyni Ucznia na 60 lvl zostaną dodane następujące przedmioty:
- Masna Broń
- Masna Zbroja
- Masna Szarfa
Uwaga! Przedmiotami nie da się handlować.
Na Akademii otrzymacie możliwość włączenia większości eventów w dogodnym, wybranym przez Was momencie.
Jest to rozwiązanie, które było użyte na naszym satelickim serwerze - MasnoMt2, także część osób może je kojarzyć.
Eventy objęte tą formą są następujące:
Legendarne Runy można dodać do następujących przedmiotów:
- Broń
- Zbroja
- Hełm
- Tarcza
- Bransoleta
- Naszyjnik
- Kolczyki
- Buty
- Pas
- Amulet
- Talizman
- Rękawica
Są 3 rodzaje Run, dają one następujące bonusy:
- Runa Wypraw- 1% szans na podwójną ilość skrzyń z dungeonu
- Runa Metinów - 1% szans na podwójną ilość dropu z metina
- Runa Bossów - 1% szans na podwójną ilość dropu z bossa
Do pojedyńczego przedmiotu możemy dodać tylko jedną runę.
W przypadku wzmocnienia dziesięciu przedmiotów konkretną runą otrzymacie 10% bonusu.
Ale to oczywiście nie wszystko. W momencie gdy posiadamy wzmocnione 11 przedmiotów, czyli wszystkie możliwe - bonus się podwaja.
Mając "wymaksowane" Runy mamy następujące bonusy:
22% szans na podwójną ilość skrzyń z dungeonu
22% szans na podwójną ilość dropu z metina
22% szans na podwójną ilość dropu z bossa
Źródło zdobycia Run:
- Skrzynie Akademii w IS (za 15 SM)
- Skrzynia Oktagonu
- Legenda Eventowa
- Szkaty Eventowe (bardzo mała szansa)
Runy nie przechodzą na Serwer Główny!
Są one tylko na czas Akademii. Dotyczy to zarówno Run w ekwipunku oraz tych włożonych do przedmiotów.
Zdajemy sobie sprawę, że po wielu wzmocnieniach mobów/metinów/bossów są one mocno wymagające jak na startujący od 0 serwer jakim jest Akademia. Aby nie było za trudno na początku proponujemy następujące rozwiązanie:
Pierwszy miesiąc Akademii (19.01 - 19.02)
HP Potworów/Metinów/Bossów -20% względem obecnego stanu na SG
Stałe raty +25% potwory
Drugi miesiąc Akademii (19.02 - 22.03)
HP Potworów/Metinów/Bossów -10% względem obecnego stanu na SG
Stałe raty +25% potwory
Trzeci miesiąc Akademii (22.03 - 23.04)
HP Potworów/Metinów/Bossów takie same jak na SG
Stałe raty +25% potwory
Na Akademii będą do wykonania Osiągnięcia Globalne. Nagrodą za wykonanie takiego zadania jako pierwszy gracz na serwerze jest znaczna suma SM. Jest ona zależna od trudności danego zadania.
System ten jest skierowany tylko do zadań, które zostaną zrobione jako pierwsze na serwerze. Nie dostajemy nagród za samo w sobie zrobienie zadania jako "kolejna z postaci".
Lista Globalnych zadań oraz ich punktacja:
- Wbicie 75 lvl - 300 SM
- Wbicie 100 lvl - 500 SM
- Wbicie 120 lvl - 1000 SM
- Wbicie 135 lvl - 2500 SM
- Wbicie 135 lvl AutoBuffowi (liczy się też przełożenie skrzynki z Szamanem 135) - 1500 SM
- Wbicie Polimorfii na P - 300 SM
- Ukończenie Nefrytowych Wysp - 300 SM
- Ukończenie Jotuńskich Moczar - 500 SM
- Ukończenie Siedliska Chena - 750 SM
- Ukończenie Wyzwania Lodu - 1000 SM
- Ukończenie Wyzwania Ognia - 1250 SM
- Ukończenie Wyzwania Seta - 1500 SM
- Ukończenie Jaskini Utopców - 2000 SM
- Ukończenie Lodowych Podziemi - 2000 SM
- Ukończenie Nefrytowej Groty - 2000 SM
- Ukończenie Piekielnej Czeluści - 2000 SM
- Ukończenie Zaklętego Lochu - 2000 SM
- Ulepsz Jotuńską Broń na +9 - 1000 SM
- Wbicie 60% średnich do broni 75 lvl, Mroku, Jotuńskiej lub broni "Yoharskiej" - 2000 SM
- Napisanie 500 wiadomości na wołaj - 200 SM
- Posiadanie Mitycznego Smoczego Kamienia +6 w Kole Alchemii - 2000 SM
- Wbicie Szarfy Unikatowej 30% - 1000 SM
- Wbicie 150 poziomu zwierzaka - 1000 SM
- Wbicie dywizji PRO - 2000 SM
- Ukończenie u Biologa: Notatki Przywódcy - 500 SM
- Ukończenie u Biologa: Zwęglony Papirus - 1250 SM
- Wydaj 10000 SM - 1000 SM
- Wygraj kategorię OPEN na Oktagonie - 1000 SM
- Ulepszenie jakiegokolwiek Talizmanu na +50 - 2000 SM
- Wytworzenie Kamienia Duszy Ataku - 500 SM
Kategoria OPEN polega na tym, że każdy dostaje "równą" postać. Statystyki z tego przedziału nie będą się liczyć do Misji Oktagonu. Jednakże zdobyte tam punkty będą normalnie doliczane do salda Punktów Oktagonu, co sprawi że wzięcie udziału będzie opłacalne finansowo, oprócz samej w sobie zabawy.
Na specjalnej mapie, która będzie pełniła funkcję Dungeonu będzie respił się Legendarny Boss - Asmodeusz.
Boss pojawia się tylko i wyłącznie podczas Eventu i początkowo planujemy robić to wydarzenie raz w tygodniu (najprawdopodobniej zaczynając od momentu upłynięcia 2 tygodni Akademii).
Aby wejść na mapę, trzeba spełnić próg wejścia, który polega na uderzeniu minimalnego dmg w specjalny obiekt - gdy spełnimy owy warunek, to wchodzimy na "mapę" z Bossem. Na mapę mogą wejść postacie z poziomem 79-135
Cała koncepcja opiera się na tym, że kilka rzeczy w naszych postaciach ulega wyrównaniu, aby na tej mapie podczas rywalizacji o bossa wszystkie postacie mogły ze sobą rywalizować na równych warunkach.
Postacie z różnym poziomem będą miały zrównany dmg w zależności od profesji, co oznacza że np. postacią Szaman Smok 79 lvl uderzymy tyle samo w rywala co Szaman Smok 130 lvl.
Na Bossa będą działały bonusy PvP (podobnie jak to ma miejsce na Krypcie Dusz). Drop będzie bardzo opłacalny, a próg wejścia nie będzie zbyt wysoki, co powinno przełożyć się na dużą frekwencję.
Jeśli event się sprawdzi to zostanie wprowadzony na Serwer Główny.
Już od startu Akademii, w M2 każdego królestwa pojawi się każdy gildyjny NPC o maksymalnym poziomie.
Będziecie mogli z nich korzystać kiedy tylko zapragniecie.
Tym samym kupowanie i rozwijanie własnych ziem gildii nie będzie możliwe.
Zrezygnowaliśmy z tego z uwagi na fakt, że po połączeniu serwerów ziemi gildyjnych byłoby po prostu za dużo.
Wiązałoby się to z spadkiem ich wartości, do czego nie chcemy dopuścić.
Czas respu każdego metina zostanie zmniejszony dwukrotnie.
Ilość Bossów na mapach zostanie podwojona (wszystkie bossy od Wodza Orków w górę, nie dotyczy to bossów legendarnych oraz Yohary. Nowe respy nie będą podane w Wikipedii - je musicie odkryć sami. Na Yoharze bossy, które respią się co 3 godziny będą miały skrócony resp o 1 godzinę.
Co 2 tygodnie na Akademii odbędzie się Event ZUO.
Event ten będzie odbywał się na specjalnej mapie.
Przedziały lvlowe wydarzenia zostaną delikatnie zmienione i prezentują się następująco:
Przedział I: 35-54 lvl
Przedział II: 55-78 lvl
Przedział III: 79-94 lvl
Przedział IV: 95-120 lvl
Przedział V: 121-130 lvl
Przedział VI: 131-135 lvl
Na koniec Akademii odbędą się Turnieje:
- Trójek (20.04.2024)
Na Akademii Punkty Dywizji w Butelkach będą naliczały się 3x szybciej niż na serwerze głównym.
Co 25 zabitych potworów otrzymacie 3 punkty dywizji
Co 1 pokonanego metina otrzymacie 9 punktów dywizji
Co każdego 1 pokonanego bossa otrzymacie 21 punktów dywizji
Dla porównania, przed zmianą:
Co 25 zabitych potworów otrzymywaliście 1 punkt dywizji
Co 1 pokonanego metina otrzymywaliście 3 punktów dywizji
Co każdego 1 pokonanego bossa otrzymywaliście 7 punktów dywizji
Na sam koniec chcemy zaznaczyć - start Akademii nie oznacza zaniedbania Serwera Głównego.
Serwer główny będzie cieszył się identycznym zainteresowaniem z naszej strony jak serwer tymczasowy. Gracze, którzy nie są zainteresowani Akademią mogą spokojnie grać na serwerze głównym i szykować się na Fuzję oraz nadchodzącą Aktualizację.
Akademia będzie trwała 3 miesiące. To, co będzie po połączeniu jest dla nas bardzo istotne - stąd też decyzja o możliwości przeniesienia jedynie wybranych przedmiotów. Po połączeniu serwerów popyt na wiele przedmiotów wzrośnie, więc nie musicie się obawiać o jakiekolwiek niekorzystne zjawisko dla rynku Serwera Głównego.
Pozdrawiamy!
Coś, na co wielu z was czekało od dawna. Nadchodzi IV Akademia Valium!
Zapraszamy do lektury!
Szanowni Gracze!
Planowana Aktualizacja urosła do bardzo dużych rozmiarów, znacznie większych niż początkowo zakładaliśmy.
Część zmian dotyczy wielu podstaw na których bazuje serwer (przykładem jest zasada działania bonusów). Sprawiło to, że prace się przeciągają, a finalny produkt jaki chcemy Wam przedstawić jest bardzo ambitny i wniesie duży powiew świeżości.
Szczegóły dotyczące Aktualizacji znajdziecie TUTAJ
Akademia oraz Turnieje są naszą odpowiedzią na przeciągające się prace. Nie wpływają one na termin Aktualizacji, który ze względu na jej rozmiar jest taki a nie inny. Jako, że po wprowadzeniu Aktualizacji masa rzeczy ulegnie zmianie, Akademia jest świetną okazją do nadrobienia braków oraz przygotowania się do ogromnej dawki nowego contentu!
Szczegóły dotyczące Planu Działania znajdziecie TUTAJ
Mamy nadzieję, że takie podejście do tematu zrozumiecie i będziecie zadowoleni z rozwiązania, które wam oferujemy.
IV Akademia Valium
Start Akademii: 19.01.2024 r. o godzinie 20:00 (piątek)
Zakończenie Akademii: 23.04.2024 r.
Ts3: ts.valium.pl
Prezentacja Serwera: KLIK
Raty exp zostaną zwiększone o 50% względem Serwera Głównego
Raty yang zostaną zwiększone o 100% względem Serwera Głównego
Szansa na pomyślne ulepszenie przedmiotów zwiększona o 5%
Czym jest Akademia?
Akademia jest włączonym na nowo serwerem właściwym, który będzie wzbogacony o bardzo liczne wydarzenia ułatwiające rozwój postaci i ekwipunku. Składają się na to codzienne eventy, zwiększone bazowe raty serwerowe, przedmioty umożliwiające nadgonienie biologa i wiele, wiele innych!
Akademia będzie trwać około trzech miesięcy. Po tym czasie nastąpi połączenie z serwerem głównym.
Aby wasza postać została przeniesiona na serwer główny, musi spełniać pewne warunki.
Są one następujące:
- minimalnie 65 poziom postaci
- 2 skille na P, są to skille typu Wir Miecza, Aura Miecza (Polimorfia/Dowodzenie się nie liczy)
- 20 ukończonych misji (Polowanie, Metinologia, Fabularne)
- Skończone Matowe Lody
Wraz z postacią przechodzą:
- Założone przedmioty na postaci
- Założona Alchemia
- Pet
- AutoBuff
- Yangi / Won / SM*
- Specjalne 30 slotów dostępnych w Ekwipunku** po spełnieniu warunków przeniesienia
(sloty są na przedmioty typu: Broń, Zbroja, Biżuteria, Amulet, PPK, Kostiumy oraz Legendarna Alchemia)
* - SM muszą być użyte na postaci, Kupony SM nie przechodzą
** - Zwykły Ekwipunek, Depozyt oraz Magazyn IS nie przechodzą podczas fuzji
Nagroda za TOP1 (135 poziom):
11000 SM, Unikatowa Skrzynia Nakładek, Unikatowy Zestaw przedmiotów (Nakładki, Kostium, Fryzura, Barwnik do Szarfy) Unikatowa Nakładka na Zwierzaka na stałe, Zbroja Hwang na stałe (kolor wybiera gracz)
Nagrody za Maksymalny lvl (135 lvl) dla danej profesji:
5000 SM, Unikatowy Zestaw przedmiotów (Nakładki, Kostium, Fryzura, Barwnik do Szarfy),
Zbroja Hwang na stałe (kolor wybiera gracz)
TOP 1 Serwera -
Top 1 Ninja Archer -
Top 1 Szaman Healer -
Top 1 Wojownik Body -
Top 1 Ninja Dagger -
Top 1 Sura BM -
Top 1 Wojownik Mental -
Top 1 Szaman Smok -
Top 1 Sura WP -
Na serwerze Akademii pojawią się Eliksiry Biologa.
Eliksir Biologa umożliwia skrócenie czasu do oddania kolejnego przedmiotu Biologa oraz kolejnej szkatułki z misji Kolekcjonera.
Można je używać kilkukrotnie, a czas skracany jest od pozostałego czasu oczekiwania. Poniżej przykład dla wyjaśnienia:
Oddajemy przedmiot X. Do oddania kolejnego musimy czekać 10h.
Klikamy eliksir 25%. Czas skracany jest z 10h o 2,5h (10 x 0,25). Czyli nasz czas oczekiwania wynosi 7,5h (10 - 2,5)
Klikamy kolejny eliksir 25%. Czas skracany jest z 7,5h o 1,88h (7,5 x 0,25). Czyli nasz czas oczekiwania wynosi 5,62h (7,5 - 1,88).
- Eliksir Biologa 35%
- Eliksir Biologa 100%
Eliksiry będą możliwe do zdobycia z wielu źródeł, głównie to będą eventy.
Do Skrzyni Ucznia na 60 lvl zostaną dodane następujące przedmioty:
- Masna Broń
- Masna Zbroja
- Masna Szarfa
Uwaga! Przedmiotami nie da się handlować.
Na Akademii otrzymacie możliwość włączenia większości eventów w dogodnym, wybranym przez Was momencie.
Jest to rozwiązanie, które było użyte na naszym satelickim serwerze - MasnoMt2, także część osób może je kojarzyć.
Eventy objęte tą formą są następujące:
Legendarne Runy można dodać do następujących przedmiotów:
- Broń
- Zbroja
- Hełm
- Tarcza
- Bransoleta
- Naszyjnik
- Kolczyki
- Buty
- Pas
- Amulet
- Talizman
- Rękawica
Są 3 rodzaje Run, dają one następujące bonusy:
- Runa Wypraw- 1% szans na podwójną ilość skrzyń z dungeonu
- Runa Metinów - 1% szans na podwójną ilość dropu z metina
- Runa Bossów - 1% szans na podwójną ilość dropu z bossa
Do pojedyńczego przedmiotu możemy dodać tylko jedną runę.
W przypadku wzmocnienia dziesięciu przedmiotów konkretną runą otrzymacie 10% bonusu.
Ale to oczywiście nie wszystko. W momencie gdy posiadamy wzmocnione 11 przedmiotów, czyli wszystkie możliwe - bonus się podwaja.
Mając "wymaksowane" Runy mamy następujące bonusy:
22% szans na podwójną ilość skrzyń z dungeonu
22% szans na podwójną ilość dropu z metina
22% szans na podwójną ilość dropu z bossa
Źródło zdobycia Run:
- Skrzynie Akademii w IS (za 15 SM)
- Skrzynia Oktagonu
- Legenda Eventowa
- Szkaty Eventowe (bardzo mała szansa)
Runy nie przechodzą na Serwer Główny!
Są one tylko na czas Akademii. Dotyczy to zarówno Run w ekwipunku oraz tych włożonych do przedmiotów.
Zdajemy sobie sprawę, że po wielu wzmocnieniach mobów/metinów/bossów są one mocno wymagające jak na startujący od 0 serwer jakim jest Akademia. Aby nie było za trudno na początku proponujemy następujące rozwiązanie:
Pierwszy miesiąc Akademii (19.01 - 19.02)
HP Potworów/Metinów/Bossów -20% względem obecnego stanu na SG
Stałe raty +25% potwory
Drugi miesiąc Akademii (19.02 - 22.03)
HP Potworów/Metinów/Bossów -10% względem obecnego stanu na SG
Stałe raty +25% potwory
Trzeci miesiąc Akademii (22.03 - 23.04)
HP Potworów/Metinów/Bossów takie same jak na SG
Stałe raty +25% potwory
Na Akademii będą do wykonania Osiągnięcia Globalne. Nagrodą za wykonanie takiego zadania jako pierwszy gracz na serwerze jest znaczna suma SM. Jest ona zależna od trudności danego zadania.
System ten jest skierowany tylko do zadań, które zostaną zrobione jako pierwsze na serwerze. Nie dostajemy nagród za samo w sobie zrobienie zadania jako "kolejna z postaci".
Lista Globalnych zadań oraz ich punktacja:
- Wbicie 75 lvl - 300 SM
- Wbicie 100 lvl - 500 SM
- Wbicie 120 lvl - 1000 SM
- Wbicie 135 lvl - 2500 SM
- Wbicie 135 lvl AutoBuffowi (liczy się też przełożenie skrzynki z Szamanem 135) - 1500 SM
- Wbicie Polimorfii na P - 300 SM
- Ukończenie Nefrytowych Wysp - 300 SM
- Ukończenie Jotuńskich Moczar - 500 SM
- Ukończenie Siedliska Chena - 750 SM
- Ukończenie Wyzwania Lodu - 1000 SM
- Ukończenie Wyzwania Ognia - 1250 SM
- Ukończenie Wyzwania Seta - 1500 SM
- Ukończenie Jaskini Utopców - 2000 SM
- Ukończenie Lodowych Podziemi - 2000 SM
- Ukończenie Nefrytowej Groty - 2000 SM
- Ukończenie Piekielnej Czeluści - 2000 SM
- Ukończenie Zaklętego Lochu - 2000 SM
- Ulepsz Jotuńską Broń na +9 - 1000 SM
- Wbicie 60% średnich do broni 75 lvl, Mroku, Jotuńskiej lub broni "Yoharskiej" - 2000 SM
- Napisanie 500 wiadomości na wołaj - 200 SM
- Posiadanie Mitycznego Smoczego Kamienia +6 w Kole Alchemii - 2000 SM
- Wbicie Szarfy Unikatowej 30% - 1000 SM
- Wbicie 150 poziomu zwierzaka - 1000 SM
- Wbicie dywizji PRO - 2000 SM
- Ukończenie u Biologa: Notatki Przywódcy - 500 SM
- Ukończenie u Biologa: Zwęglony Papirus - 1250 SM
- Wydaj 10000 SM - 1000 SM
- Wygraj kategorię OPEN na Oktagonie - 1000 SM
- Ulepszenie jakiegokolwiek Talizmanu na +50 - 2000 SM
- Wytworzenie Kamienia Duszy Ataku - 500 SM
Kategoria OPEN polega na tym, że każdy dostaje "równą" postać. Statystyki z tego przedziału nie będą się liczyć do Misji Oktagonu. Jednakże zdobyte tam punkty będą normalnie doliczane do salda Punktów Oktagonu, co sprawi że wzięcie udziału będzie opłacalne finansowo, oprócz samej w sobie zabawy.
Na specjalnej mapie, która będzie pełniła funkcję Dungeonu będzie respił się Legendarny Boss - Asmodeusz.
Boss pojawia się tylko i wyłącznie podczas Eventu i początkowo planujemy robić to wydarzenie raz w tygodniu (najprawdopodobniej zaczynając od momentu upłynięcia 2 tygodni Akademii).
Aby wejść na mapę, trzeba spełnić próg wejścia, który polega na uderzeniu minimalnego dmg w specjalny obiekt - gdy spełnimy owy warunek, to wchodzimy na "mapę" z Bossem. Na mapę mogą wejść postacie z poziomem 79-135
Cała koncepcja opiera się na tym, że kilka rzeczy w naszych postaciach ulega wyrównaniu, aby na tej mapie podczas rywalizacji o bossa wszystkie postacie mogły ze sobą rywalizować na równych warunkach.
Postacie z różnym poziomem będą miały zrównany dmg w zależności od profesji, co oznacza że np. postacią Szaman Smok 79 lvl uderzymy tyle samo w rywala co Szaman Smok 130 lvl.
Na Bossa będą działały bonusy PvP (podobnie jak to ma miejsce na Krypcie Dusz). Drop będzie bardzo opłacalny, a próg wejścia nie będzie zbyt wysoki, co powinno przełożyć się na dużą frekwencję.
Jeśli event się sprawdzi to zostanie wprowadzony na Serwer Główny.
Już od startu Akademii, w M2 każdego królestwa pojawi się każdy gildyjny NPC o maksymalnym poziomie.
Będziecie mogli z nich korzystać kiedy tylko zapragniecie.
Tym samym kupowanie i rozwijanie własnych ziem gildii nie będzie możliwe.
Zrezygnowaliśmy z tego z uwagi na fakt, że po połączeniu serwerów ziemi gildyjnych byłoby po prostu za dużo.
Wiązałoby się to z spadkiem ich wartości, do czego nie chcemy dopuścić.
Czas respu każdego metina zostanie zmniejszony dwukrotnie.
Ilość Bossów na mapach zostanie podwojona (wszystkie bossy od Wodza Orków w górę, nie dotyczy to bossów legendarnych oraz Yohary. Nowe respy nie będą podane w Wikipedii - je musicie odkryć sami. Na Yoharze bossy, które respią się co 3 godziny będą miały skrócony resp o 1 godzinę.
Co 2 tygodnie na Akademii odbędzie się Event ZUO.
Event ten będzie odbywał się na specjalnej mapie.
Przedziały lvlowe wydarzenia zostaną delikatnie zmienione i prezentują się następująco:
Przedział I: 35-54 lvl
Przedział II: 55-78 lvl
Przedział III: 79-94 lvl
Przedział IV: 95-120 lvl
Przedział V: 121-130 lvl
Przedział VI: 131-135 lvl
Na koniec Akademii odbędą się Turnieje:
- Trójek (20.04.2024)
Na Akademii Punkty Dywizji w Butelkach będą naliczały się 3x szybciej niż na serwerze głównym.
Co 25 zabitych potworów otrzymacie 3 punkty dywizji
Co 1 pokonanego metina otrzymacie 9 punktów dywizji
Co każdego 1 pokonanego bossa otrzymacie 21 punktów dywizji
Dla porównania, przed zmianą:
Co 25 zabitych potworów otrzymywaliście 1 punkt dywizji
Co 1 pokonanego metina otrzymywaliście 3 punktów dywizji
Co każdego 1 pokonanego bossa otrzymywaliście 7 punktów dywizji
Na sam koniec chcemy zaznaczyć - start Akademii nie oznacza zaniedbania Serwera Głównego.
Serwer główny będzie cieszył się identycznym zainteresowaniem z naszej strony jak serwer tymczasowy. Gracze, którzy nie są zainteresowani Akademią mogą spokojnie grać na serwerze głównym i szykować się na Fuzję oraz nadchodzącą Aktualizację.
Akademia będzie trwała 3 miesiące. To, co będzie po połączeniu jest dla nas bardzo istotne - stąd też decyzja o możliwości przeniesienia jedynie wybranych przedmiotów. Po połączeniu serwerów popyt na wiele przedmiotów wzrośnie, więc nie musicie się obawiać o jakiekolwiek niekorzystne zjawisko dla rynku Serwera Głównego.
Pozdrawiamy!