(Więcej Informacji)
Ideą projektu Galaktar jest odzwierciedlenie klasycznej wersji Metin2 z eliminacją wszelkich wad rozgrywki, oraz modernizacją przestarzałych rozwiązań technicznych. Pracując nad serwerem zwracaliśmy uwagę na wszystkie detale. Mimo wprowadzenia wielu zmian i dodatków, można odnieść wrażenie jakoby był to "oldschoolowy metin". Rozwój postaci nie należy do najłatwiejszych, ale nie jest też trudny, a wraz z przebiegiem gry towarzyszy uczucie progresu.
START SERWERA
09.02.2024 (PIĄTEK)
GODZINA 18:00
Typ serwera: Medium
Exp x5 | Drop x2 | Yang x2
Max poziom postaci: 99
Max punkty statusu: 90
Klasy postaci: 4
Królestwa: 2
Wprowadzono wiele zmian w działaniu clienta gry, co przekłada się na:
● Szybsze ładowanie ekranów
● Brak lagów przy dużej ilości mobów/graczy
● Brak "czarnego ekranu" po dłuższej minimalizacji gry
● Mniejsze zużycie zasobów komputera i internetu
● Płynniejsza rozgrywka (np. animacje, widok DMG, czcionki)
Unikalne kostiumy dla najlepszych graczy z rankingu poziomów!
● Pierwsze TOP10 postaci, które osiągną 99 poziom.
● Pierwsza TOP1 postać z poszczególnych klas, która osiągnie 99 poziom.
Kostium Hwang jest na stałe i posiada bonusy: 10% Potwory, 10% Ludzi.
Stawiamy na przyjemną i dynamiczną rozgrywkę.
Już od samego startu postać porusza się niemal z max prędkością!
:
Broń i Zbroja+4 dla każdej postaci wszystkie rodzaje broni
Pieczęć Pandy (14 dni) Wartość Ataku+50 | Obrona+25
Buty Wiatru+ (14 dni) Szybkość Ruchu+90 (item znika po kliknięciu)
Mikstury Życia i Many na 25 lvl otrzymujemy autopoty ze Skrzyni Nowicjusza
Skrzynia Nowicjusza otwierane na 25, 50, 75, 99 poziom postaci
Wybór umiejętności jest możliwy po osiągnięciu 5 poziomu postaci u Trenerów Mocy.
Zbalansowaliśmy wszystkie profesje w PvP - teraz jeszcze większe znaczenie mają bonusy i sterowanie.
17 pkt. umiejętności to 100%
55x pomyślne szkolenie
10x pomyślne szkolenie
Dodano 6 umiejętność dla Ninja Archer - Iskrzące Uderzenie
Zadaje obrażenia w obszarze + odrzuca przeciwnika + szansa na otrucie 40% M1 i 95% P (na 90 Zręczności)
Umiejętności supportujące zyskały tzw. toggle - pozwala to natychmiastowo włączać i wyłączać skill
Dodatkowo skille te nie gasną po teleportacji i szybkiej zmianie kanału
KU lecą ze szkaty , oraz mają dodany znaczek profesji, aby można było je rozróżniać
Zwój Egzorcyzmu usuwa czas oczekiwania na kolejne szkolenie
Rada Pustelnika zwiększa szanse na pomyślne szkolenie o 2,5 razy
Zwój Resetu Profesji(IS) pozwala zmienić profesje na każdy lv postaci
Dodano nowe rangi postaci po Rycerskim, które ponadto posiadają bonusy.
Nazwa | Ilość punktów | Bonus |
---|---|---|
Rycerski | 12.000 - 24.999 | --- |
Wyga | 25.000 - 69.999 | PŻ +100 Silny przeciwko Potworom +1% |
Spec | 70.000 - 109.999 | PŻ +200 Silny przeciwko Potworom +3% |
Elita | 110.000 - 149.999 | PŻ +300 Silny przeciwko Potworom +5% |
As | 150.000 - 189.999 | PŻ +400 Silny przeciwko Potworom +7% |
Heros | 190.000 - 200.000 | PŻ +500 Silny przeciwko Potworom +10% |
Owoc Życia zwiększa punkty rangi o 2.000
Jeździectwo w większości rozwija się poprzez czytanie Medali Konnych.
Tylko na 1, 11 i 21 poziom konia trzeba wykonać misje u Stajennego.
Szansa na pomyślne szkolenie - 33%
Czas oczekiwania na kolejne szkolenie - 30 min.
Czas oczekiwania na odbiór nowego konia - losowo 6-12 godz.
Zwój Egzorcyzmu usuwa czas oczekiwania na kolejne szkolenie
Rada Pustelnika zwiększa szanse na pomyślne szkolenie o 2.5x
Zwój Stajennego(IS) usuwa czas oczekiwania na odbiór konia po misji 1, 11, 21
Cukier Dla Konia zmienia nazwę i dodaje 30 obrony i 25 ataku (działa na all wierzchowce)
Znajdują się tylko w Spróchniała Skrzynia
DROP: Besty, Hae-Tae, Wódz Orków, kilka bossów na 75 lv+ i metki 75-80 lv
CZAS: 30 min. (upływa gdy się używa)
50-125 Wartość Ataku | 75-125 Obrona
Dostępne tylko z itemshop
CZAS: 30 dni
150 Wartość Ataku | 20% na Potwory | 4000 PŻ | 30% Doświadczenie
Lecą tylko z legendarnych bossów
CZAS: 3 dni (upływa od 1 użycia)
DROP: Mruk, Bagjanamu, Czerwony Smok, Ignator, Arktos
25% Silny na Potwory
Dostępne tylko jako nagrody z cyklicznych eventów
CZAS: 3-7 dni (upływa od 1 użycia)
DROP: Można sprawdzić w Wikipedii na forum
Bonusy poszczególnych wierzchowców można sprawdzić w Wikipedii na forum
Przedmioty podstawowego uzbrojenia można wzmocnić o 5 dodatkowych bonusów:
Wzmocnienie Przedmiotu dodaje 1-4 bonus
Marmur Błogosławieństwa dodaje 5 bonus
Zaczarowanie Przedmiotu zmienia 1-5 bonusy
Usunięto najniższe wartości, a dodano 8% i 12% do Odp. na Miecze, Wachlarze itp.
Usunięto bonusy: Szansa na podwójną ilość Yang/Przedmiotów, Szansa na Bonus DOŚ. (te bonusy są dostępne tylko w Pas Rozkwitu)
Bonus | Wartość | ||||
---|---|---|---|---|---|
Max PŻ | 500 | 1000 | 1500 | 2000 | |
Max PE | 10 | 20 | 200 | ||
Siła | 4 | 6 | 8 | 12 | |
Zręczność | 4 | 6 | 8 | 12 | |
Inteligencja | 4 | 6 | 8 | 12 | |
Witalność | 4 | 6 | 8 | 12 | |
Regeneracja PŻ | 8 | 12 | 20 | 30 | |
Regeneracja PE | 8 | 12 | 20 | 30 | |
Silny przeciwko Ludziom | 5 | 10 | |||
Silny przeciwko Zwierzętom | 6 | 8 | 10 | 20 | |
Silny przeciwko Orkom | 6 | 8 | 10 | 20 | |
Silny przeciwko Mistykom | 6 | 8 | 10 | 20 | |
Silny przeciwko Nieumarłym | 6 | 8 | 10 | 20 | |
Silny przeciwko Diabłom | 6 | 8 | 10 | 20 | |
Odporność na Miecze | 6 | 8 | 10 | 12 | 15 |
Odporność na Dwuręke | 6 | 8 | 10 | 12 | 15 |
Odporność na Sztylety | 6 | 8 | 10 | 12 | 15 |
Odporność na Strzały | 6 | 8 | 10 | 12 | 15 |
Odporność na Dzwony | 6 | 8 | 10 | 12 | 15 |
Odporność na Wachlarze | 6 | 8 | 10 | 12 | 15 |
Odporność na Magie | 6 | 8 | 10 | 12 | 15 |
Odporność na Ogień/Błyski/Wiatr | 4 | 6 | 10 | 15 | |
Odporność na Spowolnienia | 100 | ||||
Odporność na Omdlenia | 100 | ||||
Szansa na cios Krytyczny | 3 | 5 | 10 | ||
Szansa na cios Przeszywający | 3 | 5 | 10 | ||
Szansa na Blok Ciosu | 4 | 6 | 10 | 15 | |
Szansa na Odbicie Ciosu | 4 | 6 | 10 | 15 | |
Szansa na Otrucie | 3 | 5 | 8 | ||
Szansa na Omdlenie | 3 | 5 | 8 | ||
Szansa na Spowolnienie | 3 | 5 | 8 | ||
Szansa na Uniknięcie Strzały | 5 | 10 | 15 | ||
Szansa na kradzież PE | 3 | 5 | 10 | ||
% Obrażeń będzie dodanych do PŻ | 3 | 5 | 10 | ||
% Obrażeń będzie dodanych do PE | 3 | 5 | 10 | ||
Szybkość Ataku | 3 | 5 | 8 | ||
Szybkość Ruchu | 5 | 10 | 20 | ||
Szybkość Zaklęć | 10 | 20 | |||
Wartość Ataku | 15 | 20 | 30 | 50 |
Po przeciągnięciu "zmianki" na przedmiot, otwiera się poniższe okno zmiany bonusów, dzięki czemu nie trzeba jej monotonnie przeciągać na przedmiot, aż do wyszukania pożądanych bonusów.
Zaczarowanie ŚR/UM zmienia tylko wartość bonusów ŚR i UM.
Jest ciężko dostępna, więc nie należy się obawiać tego, że przyczyni się do powstania wielu "super broni". Każdy wie, że aby wylosować np. średnie 45+ potrzeba kilka tysięcy zmianek, a zmianka do ŚR/UM jest dostępna niemal tylko u Handlarki Różności za cene 5kk, więc przykładowe tysiąc zmianek będzie kosztowało 5kkk i nie ma pewności, że uda się trafić pożądaną wartość.
Wśród zestawów broni wyróżnia się kilka ze względu na ich dodatkowy wbudowany bonus.
DROP: Besty, Ezoty-Arahan(tylko rib)
Średnie Obrażenia | Obrażenia Umiejętności
Zwiększono wartość ataku w Miecz Żalu i Lwi Miecz - są użyteczne
DROP: Szkata Umarłego Rozpruwacza
Średnie Obrażenia | Obrażenia Umiejętności
Zwiększono wartości ataku do wartości z przerabianych broni 65 poziom (poza dwuręką)
DROP: Szkata Umarłego Rozpruwacza
Max PŻ | Silny na Ludzi | Kradzież PE | Silny na Potwory | Bonus EXP | Szybkość Zaklęć
Przerabiane bronie można zdobyć ze szkat bossów na 72-75 lvl, szkat Charon/Tartar i Metin Jeon-Un
Wśród zestawów zbroi wyróżnia się tzw. "stalki" które można przerabiać na epickie zbroje.
Stalki do zdobycia ze Szkaty U. Rozpruwacza i mobów Red Las (od 86 lv)
Niestandardowe akcesoria biżuterii.
Podane poniżej wartości bonusów występują przy stopniu ulepszenia +9
Odporność na Obrażenia Umiejętności+15%
SPOSÓB ZDOBYCIA: Szkata Azraela
Silny przeciwko Potworom+10%
Silny przeciwko Ludziom+10%
Odporność na Ludzi+10%
SPOSÓB ZDOBYCIA: Wytwarzanie u Kowala
Silny przeciwko Potworom+10%
Odporność na Potwory+5%
SPOSÓB ZDOBYCIA: Wytwarzanie u Kowala
Szansa na Blok Ciosu+10%
SPOSÓB ZDOBYCIA: Szkata Azraela
Szansa na Blok Ciosu+10%
Silny przeciwko Ludziom+5%
SPOSÓB ZDOBYCIA: Wytwarzanie z hełmów 60 lvl
Do ich ulepszenia na +9 wymagane są niemal wszystkie ulepszacze dostępne w grze.
SPOSÓB ZDOBYCIA: Wytwarzanie w oknie Kowala
Pas Rozkwitu+9
5% Silny przeciwko Potworom
Szansa na podwójną ilość Yang 60%
Szansa na podwójną ilość Przedmiotów 40%
Szansa na Bonus DOŚ 60%
Pas Zdrowia+9
Max PŻ 1500
5% Silny przeciwko Potworom
Pas Życia+9
Max PŻ 3000
Pas Łowcy+9
10% Silny przeciwko Potworom
Diament dodaje miejsce na przetop (max 3)
Kamień Czerw. Płomienia przetop zwiększający podstawowe bonusy
Pasy można wzmocnić o 3 dodatkowe bonusy:
Wzmocnienie Pasa dodanie 1-3 bonus
Zaczarowanie Pasa zmiana 1-3 bonus
SPOSÓB ZDOBYCIA:
● wytwarzanie u Kowala (dużo ulepek)
● zakup u Handlarki (bardzo dużo yang)
● drop z bossów (szansa od 0,5 do 2 %)
Bonus | Wartość | ||||
---|---|---|---|---|---|
Siła | 1 | 3 | 5 | ||
Zręczność | 1 | 3 | 5 | ||
Inteligencja | 1 | 3 | 5 | ||
Witalność | 1 | 3 | 5 | ||
Wartość Ataku | 10 | 15 | 20 | ||
Silny na Potwory | 1 | 2 | 3 | ||
Średnie Obrażenia | 1 | 2 | 3 | ||
Obrażenia Umiejętności | 1 | 2 | 3 | ||
Szansa na Kryta | 2 | 4 | 6 | ||
Szansa na Szycie | 2 | 4 | 6 | ||
Szansa na Omdlenie | 2 | 4 | 6 | ||
Szansa na Spowolnienie | 2 | 4 | 6 | ||
Szansa na Trucie | 2 | 4 | 6 | ||
Szansa na Blok Ciosu | 2 | 4 | 6 | ||
Szansa na Odbicie Ciosu | 2 | 4 | 6 | ||
Szybkość Zaklęć | 6 | 8 | 15 | ||
Szybkość Ataku | 6 | 8 | 15 | ||
Szybkość Ruchu | 6 | 8 | 15 | ||
Max PŻ | 150 | 300 | 600 | ||
Max PE | 150 | 300 | 600 |
Wszystkie oryginalne mapy zostały poprawione - osadzono wiszące obiekty itp. (ponad 400 miejsc popraw).
Poniżej w spoilerze kilka przykładów:
NAJLEPSZY DROP METINY:
NAJLEPSZY DROP MINI-BOSSY:
NAJLEPSZY DROP METINY:
NAJLEPSZY DROP BOSSY:
NAJLEPSZY DROP METINY:
NAJLEPSZY DROP BOSSY:
NAJLEPSZY DROP METINY:
NAJLEPSZY DROP BOSSY:
NAJLEPSZY DROP METINY:
NAJLEPSZY DROP BOSSY:
NAJLEPSZY DROP METINY:
NAJLEPSZY DROP BOSSY:
NAJLEPSZY DROP METINY:
NAJLEPSZY DROP BOSSY:
* MAPA ZOSTANIE UDOSTĘPNIONA 14 DNI PO STARCIE *
* MAPA ZOSTANIE UDOSTĘPNIONA 14 DNI PO STARCIE *
Szybka podróż pod każdy dungeon znajduje się u Teleportera - koszt to 55k yang.
Jeśli podczas wyprawy lognie postać - są 3 minuty na powrót (trzeba zalogować na ten sam CH).
Grupa jest wymagana tylko na DT v2, na resztę można wchodzić samemu.
Ponowne wejście na dungeon jest ograniczone limitem czasowym 1 godz.
Spirala Czasu usuwa limit czasowy na ponowne wejście na dungeon.
WYMAGANIA:
Lv. 35-55, Przepustka x1
EFEKTYWNY BONUS:
Silny przeciwko Orkom
NAJLEPSZY DROP:
WYMAGANIA:
Lv. 40+ (75+ od 6. piętra)
EFEKTYWNY BONUS:
Silny przeciwko Nieumarłym
NAJLEPSZY DROP:
WYMAGANIA:
Lv. 55-85, Przepustka x4
EFEKTYWNY BONUS:
Silny przeciwko Nieumarłym
NAJLEPSZY DROP:
WYMAGANIA:
Lv. 75+, Zasuszona Głowa x2
EFEKTYWNY BONUS:
Silny przeciwko Nieumarłym
NAJLEPSZY DROP:
* MAPA ZOSTANIE UDOSTĘPNIONA 14 DNI PO STARCIE *
WYMAGANIA:
Lv. 75+, Kręty Klucz x2 (osoba otwierająca), reszta 1x
EFEKTYWNY BONUS:
Odporność na Błyskawice
NAJLEPSZY DROP:
WYMAGANIA:
Lv. 85+, Grupa 4+, Zasuszona Głowa x2 (lider), reszta 1x
EFEKTYWNY BONUS:
Silny przeciwko Nieumarłym
NAJLEPSZY DROP:
Istnieją trzy bossy specjalne na różnych przedziałach poziomu.
WYSTĘPOWANIE:
Drugie Miasta
CZAS RESPU
2 godziny
NAJLEPSZY DROP:
WYSTĘPOWANIE:
Instancja w Świątyni Hwang (dostępna na 35-64 poziom)
STAŁE GODZ. RESPU TYLKO NA CH1
09:00 i 21:00
NAJLEPSZY DROP:
WYSTĘPOWANIE:
Instancja na Pustyni (dostępna na 35-64 poziom)
STAŁE GODZ. RESPU TYLKO NA CH1
09:00 i 21:00
NAJLEPSZY DROP:
WYSTĘPOWANIE:
Instancja w Loch Pająków V1 (dostępna na 55-85 poziom)
STAŁE GODZ. RESPU TYLKO NA CH1
09:00 i 21:00
NAJLEPSZY DROP:
WYSTĘPOWANIE:
Instancja w Red Lesie (dostępna na 55-85 poziom)
STAŁE GODZ. RESPU TYLKO NA CH1
09:00 i 21:00
NAJLEPSZY DROP:
WYSTĘPOWANIE:
Czerwony Las
STAŁE GODZ. RESPU TYLKO NA CH1
15:00 i 21:00
NAJLEPSZY DROP:
WYSTĘPOWANIE:
Pustynia
STAŁE GODZ. RESPU TYLKO NA CH1
20:00
NAJLEPSZY DROP:
WYSTĘPOWANIE:
Instancja w Górach Sochan (dostępna na 75-99 poziom)
STAŁE GODZ. RESPU TYLKO NA CH1
09:00 i 21:00
NAJLEPSZY DROP:
WYSTĘPOWANIE:
Instancja na Ognistej Ziemi (dostępna na 75-99 poziom)
STAŁE GODZ. RESPU TYLKO NA CH1
09:00 i 21:00
NAJLEPSZY DROP:
Ponad 40 kultowych misji takich jak Obiad, Przepis Octavio, List od Kowala.
Opłacalne nagrody dopasowane pod etap gry na którym występuje zadanie.
Ponad 70 zadań typu "polowanie" i możliwość ich wykonania nieograniczoną ilość razy.
Księgi do zdobycia ze wszystkich potworów.
W nagrodach można wylosować EXP w formie % (przydatne na wysoki lv postaci).
Klucze i Szkaty do zdobycia z bossów na podstawowych mapach i metinów do 65 lv
Misje polegające na oddawaniu przedmiotów do Biologa.
Nagrody w formie stałego bonusu dla postaci i Ebonitowych Szkatułek.
Eliksir Biologa Zwiększa szanse na przyjęcie przedmiotu i usuwa limit czasowy
Misje polegające na oddawaniu przedmiotów do Seona.
Nagrody w formie stałego bonusu dla postaci.
Przedmiot | Nagroda | Poziom | Ilość | Czas |
---|---|---|---|---|
Klejnot Zawiści | Do wyboru:
| 92 | 10 | 12h |
Klejnot Mądrości | Do wyboru:
| 94 | 20 | 12h |
Eliksir Seona Zwiększa szanse na przyjęcie przedmiotu i usuwa limit czasowy
Zwój Seona Resetuje misje i pozwala na ponowne wykonanie
Misje polegające na oddawaniu przedmiotów do Biologa.
Aby zdobyć KD Kolekcjonerskie zdatne do oddania trzeba je wytworzyć u Yonah.
Przykład wytwarzania (szansa 30%):
Pakiet KD Sury +0,1,2,3,4Kolekcja KD Sury
Eliksir Biologa Zwiększa szanse na przyjęcie przedmiotu i usuwa limit czasowy
Itemy widoczne w oknie kraftingu są powiązane z "pożeraniem" dosłownie wszystkich ulepszaczy.
Możliwość wymiany kamieni dusz +0,1,2,3,4 na peleryny w ilości 1,2,3,4,5.
Możliwość wymiany dodań bonu na zmianki i odwrotnie w proporcji 2 za 1.
Możliwość wymiany 8x Szkat z Ks. Um. na losową nagrodę.
Największa szansa jest na Sakiewke Pieniędzy, w której znajduje się od 200k do 5kk Yang.
Koło Losu i wejścia na niektóre mapy eventowe.
Przedmioty na tarczy Koła Losu są często zmieniane - dopasowywane pod zapotrzebowanie rynku.
Wszystkie rosy, wody i soki wytwarza się u jednego NPC - Beak-Go.
Czas i wartość bonusów zostały zredukowane do dwóch wersji.
Przepustką do gry jest Żeton - można go zdobyć w grze z niektórych bossów lub z itemshop.
Gra polega na zdobywaniu punktów, które są przyznawane za niszczenie prawidłowych beczek.
Każde wykorzystanie żetonu to wpływ 10SM do puli nagród, która jest dzielona między TOP10 graczy.
Ranking gry znajduje się na stronie galaktar.pl/proba-szczescia
Nagrody rozdawane automatycznie co niedziele o godz. 23:59
Łowienie jest możliwe od 30 poziomu postaci.
Szanse na złowienie ryb i ulepszenie wędki zostały zwiększone.
Kopanie rud jest możliwe od 30 poziomu postaci.
Szansa na ulepszenie kilofu została zwiększona. Wymagane punkty kilofa zostały zmniejszone.
Tworzenie gildii jest możliwe od 40 poziomu postaci u Strażnika Wsi.
Lider gildii może wypłacić 50% zarobku gildyjnych NPC z budżetu gildii.
Jeśli lider gildii posiadający ziemie jest nieaktywny przez 30 dni to staje się ona automatycznie wolna.
Cena zakupu ziemi jest taka sama - 650 kk.
Jako jedyny serwer metina mamy system edycji terenu gildii w czasie rzeczywistym - można przesuwać i usuwać postawione już obiekty.
Edycja kosztuje 15 kk | Usunięcie nic nie kosztuje
Do zawarcia ślubu wymagany jest 25+ poziom postaci, Pierścionki Zaręczynowe i odpowiedni ubiór.
Pierścionek Zaręczynowy zdobywa się z misji u Starszej Pani na 25 poziom postaci.
Pierścień Lokalizacji
Przedmiot pozwala zapisać lokalizacje na mapie - dostępny z itemshop i Handlarki Różności
Przejrzyste ikony aktywnych odpałów postaci.
W opcjach gry można zablokować podnoszenie danego typu przedmiotów.
Możliwość podglądu zawartości dropu z danego potwora.
System sklepów offline + możliwość edycji i wyszukiwania przedmiotów.
Obrazy przedstawiają pety "powszechne". Ponadto będą jeszcze pety okolicznościowe (święta itp.)
Dostępne z itemshop, i czasami są też rozdawane na eventach
CZAS: 30 dni (upływa od 1 użycia)
10% na Potwory
Do zdobycia na eventach
CZAS: 7 dni (upływa od 1 użycia)
10% Potwory | 10% Potwory & 5% Ludzi | 15% Potwory | 10% Potwory & 1000 PŻ
Obrazy przedstawiają kostiumy "powszechne". Ponadto będą jeszcze kostiumy okolicznościowe (święta itp.)
Dostępne z itemshop
CZAS: 30 dni (upływa od 1 użycia)
10% na Potwory | 10% na Ludzi
Do zdobycia tylko na eventach
CZAS: 7-30 dni (upływa od 1 użycia)
15% na Potwory | 15% na Ludzi | 1000 PŻ
Grafika przedstawia tylko podstawowe eventy - występujące regularnie.
Dodatkowo można się spodziewać eventów okolicznościowych i tematycznych.
OX jest przewidziany na każdą niedziele w godz. 20:00-21:00.
Aby nie psuć rynku, poza jednakowymi nagrodami dodaliśmy Szkate OX, z której nagrody są zróżnicowane.
Event ZUO, czyli zbiorowisko masy bossów i metinów organizowane jest na specjalnej mapie z podziałem poziomowym.
Event polegający na zbijaniu Piratów i Beczek. Główny cel to zdobycie z nich Uszu Tanaka , które Rybak wymienia na nagrody, w tym m.in. specjalna piracka fryzura i Piracka Małpa (pet)
Event polega przede wszystkim na uplasowaniu się w rankingu TOP10 , a rankingi są trzy - najdłuższa ryba, największa ilość ryb, największa łączna długość ryb. Łowienie trwa 1 godz. Po zakończeniu czasu na łowienie respią się rybie potwory, w tym boss - Megalodon. Nagrody specjalne to m.in. rekin i koń morski (wierzchowce), oraz złota ryba (pet)
Jest to złożony event, na którym poza głównym celem - dotarciem do mety, występują poboczne "znajdźki" takie jak np. Skrzynia, sklepy GM z towarem w promocyjnej cenie,. Za główny cel przewidziana jest m.in. specjalna nagroda jaką jest Cukierkowa Stalka (kostium).
Event podzielony na przedziały poziomów, polegający na walce każdego z każdym za co przyznawane są punkty.
Przez dany czas każdy otrzymuje bonus +20% Silny przeciwko Potworom.
Gdy będzie deficyt rud na rynku to zostanie otwarta kopalnia.
Drop szkat blasku będzie odbywał się codziennie.
Drop szkat cienia będzie odbywał się zawsze w sobotę o godz. 22:00 i kończył w niedzielę o godz. 01:00.
Pojawienie się metinów "złotych żab" na danych mapach.
Pojawienie się metinów "oponek" na danych mapach.
Eventy typu turnieje planujemy organizować regularnie co miesiąc. Mamy nadzieję, że popcha to kwestię robienia eq pod PvP co w pewnym stopniu przełoży się na funkcjonowanie rynku.
Pojawienie się specjalnej rudy "Żyła Bursztynu", której wykopaną rude można wymieniać na nagrody u Kapitana.
Tryb zwiększonego pola widzenia (można ją włączyć w opcjach gry).
Usunięto różnice 15 poziomów postaci względem moba, aby mieć 100% bazowego dropu.
Zablokowano wszystkie znane cheaty, które powodują mnożenie hitów, bicie sfery itp.
Dodano wykrywacz wallhack, czyli gdy ktoś wyjdzie poza dostępną strefę to od razu się o tym dowiemy.
Dodano specjalne bany dla cziterów, jeśli dostaną bana nie wejdą już na serwer nawet po utworzeniu nowego konta.
Teleportacja "ślubem" jest możliwa na mapach takich jak Loch Pająków V2, Grota (warunek to obie postacie już na tej mapie)
Jak przeczytamy KU i chcemy kolejne to pojawia się informacja ile czasu zostało do ponownej możliwości czytania.
Znajomość języków, wspólny czat dla wszystkich królestw i odnośnik @ przy nazwie postaci, który po kliknięciu otwiera szept.
Dostępne 4 strony ekwipunku postaci i 3 strony magazynu.
Po resecie profesji (zwój/Starsza Pani) można wybrać nową bez przelogowania.
Odblokowywanie kolejnych misji np. u biologa bez konieczności przelogowania.
Zwiększono wartość bonusu w KD Witalności na 600 PŻ i Obrony na 40 obrony.
Zwiększono limit yang w oknie handlu, cen na sklepach, eq postaci na 999kkk.
Zwiększono bonus u Szamana Leczenie dający wartość ataku o x4
Dodano kropki w handlu po ilościach tysiąc, dziesięć tysięcy, milion itd.
Nazwy ulepszaczy w oknie ulepszania są wyświetlane na zielono lub czerwono w zależności od tego czy posiadamy taki w ekwipunku.
Udostępnianie podglądu przedmiotu na czatach bez użycia Szkła Intuicji - ALT+LPM na wybrany przedmiot.
Automatyczny reset mobów na spotach o godz. 01:00 (uzupełnianie grup, przywracanie na swoje miejsca).
Umiejętność "duszek" u Sury BM zadaje DMG z konia/wierzchowca.
Dopracowano szanse na drop z bossów względem poziomu postaci (np. bijąc rippera postacią z 75lv-99lv szanse dropu są takie same).
Zwiększono wartości ataku w zestawie broni 65lv (miecz nimfy, łuk moreli itd.) są one zbliżone do przerabianego zestawu na 65lv.
Atak Boga Smoków poza zwiększeniem ataku fizycznego zwiększa również atak magiczny.
Wszystkie przedmioty mają możliwość łączenia i handlu (oczywiście poza bronią, zbroją itp.).
Wszystkie mapy mają nowy wyświetlany napis nazwy np. Dolina Orków zamiast Dolina Saungryong.
Wszystkie zbroje i bronie mają taki sam efekt świecenia na +7,8,9.
Do wszystkich broni i zbroi można dodać 3x Kamień Duszy.
Szybsze podnoszenie itemów z ziemi.
Misje na konia można robić z grupą i bez grupy.
Misja konia w przypadku niepowodzenia może zostać powtórzona bez konieczności przelogowania.
Postacie z 99 poziomem nie potrzebują punktów expa aby czytać księgi itd.
Automatyczny zmieniacz bonusów pod klawiszem F6.
Tabela bonusów pod klawiszem F5.
Statystyki zabójstw pod klawiszem F4.
Zablokowano przywoływanie wierzchowców na mapach OX, Wojnie Królestw itp.
Zablokowano możliwość wbicia bossa w ściane.
Zablokowano możliwość wchodzenia do bezpiecznych stref (bez PvP) potworom oraz bossom.
Zablokowano używanie "setek" na mapach M1 i arenach gildyjnych.
Limit czasowy 3 sekundy na używanie "setek" na mapie grota V1 i V2.
W opcjach gry jest możliwość wyłączenia info o podniesionych yang.
Możliwość przenoszenia itemów na lini gracz-magazyn-handel poprzez PPM.
Możliwość zamykania okien gry klawiszem ESC.
Szybsze podnoszenie dropu klawiszem "Z".
Ulepszacze zawierające w nazwie "+" mają dodany graficzny plus na ikonie dla wizualnego rozróżnienia .
W przypadku braku odpowiedniej ilości yang podczas próby ulepszania u Kowala z DT, możliwość ponownego ulepszania nie przepada
Na ostatnim piętrze DT jest posąg/NPC dzięki któremu można napisać ogłoszenie serwerowe.
Na etapie pieczęci w DT można dropnąć 2x pieczęć otwarcia, a na etapie przed kowalem i z metkiem usunięto 50% mobów.
Usunięto winde z DT, lag przy rzuceniu rozpro oraz wszystkie znane tego typu stare błędy gry.
Usunięto etap "labirynt teleportów" z przebiegu dungeon Katakumby.
Usunięto kolizje z tobołami od sklepów, postaciami na OX itp..
Usunięto flagi nad sklepami w obcych królestwach.
Gdy się wysyła wiadomość w czasie ładowania ekranu to już nie wyrzuca z gry.
Z plików gry zostały usunięte wszystką zbędną zawartość aby maksymalnie zmniejszyć wagę clienta.
Dodano odliczanie czasu w oknach akceptacji grupy, gildii itp. (wcześniej akceptując po x czasie nic się nie działo).
Dodano w komunikacje o podniesieniu przedmiotu info o ilości jeśli jest ich więcej niż 1.
Dodano optymalizacja pakietów, np. gdy bije nas dużo potworów to obrażenia nie mają opóźnienia.
Dodano poprawkę na skille zasięgowe, jeśli cel siedział na wierzchowcu to animacja ataku leciała w ziemię, teraz leci w postać
Dodano blokade na użycie fioletowych i zielonych mikstur jeśli już są aktywne (standardowo marnowały się potki).
Dodano mapę pod M w Grocie Wygnańców V1 oraz V2.
Większe ceny u alchemików za wytwarzanie przetopów.
Usuwanie poli po kliknięciu na ikone w lewym górnym rogu ekranu.
Poprawiono wysokość wyświetlanych emocji podczas jazdy na koniu lub wierzchowcu, teraz ikonki pojawiają się nad głową postaci.
Poprawiony został błąd z hitami bez dmg, gdy postać z bronią 2ręczną uderza drugą postać i stoi na końcówce zasięgu uderzenia.
Poprawiono wyświetlany channel przy minimapie np. na dungach, OX jest to CH 99.
Poprawiono opisy i działania w przedmiotach gdzie było to potrzebne.
Poprawiono dialogi z NPC na bardziej pomocne i krótsze.
Poprawiono podnoszenie dropu przez osoby z grupy.
Odblokowano zbijanie negatywnej rangi w bezpiecznych strefach, lecz jest ona zbijana 3x wolniej niż poza nimi..
Naprawiono strzałki nad głowami NPC, którzy mają dla nas misję (teraz zawsze się wyświetlają, po relogach itd.).
Naprawiono paski ze statystykami w oknie wyboru postaci (teraz gdy jest rozdane 90 pkt. to pasek jest pełny).
Naprawiono działanie Symbol Króla Przepowiedni zwiększa prędkość zbijania negatywnej rangi x2.
Naprawiono działanie Rękawica Króla Przepowiedni za każde zabójstwo potwora zwiększa zbitą negatywną rangę x2.
Naprawiono działanie wszystkich bonusów np. Odporność na Ogień itp.
Naprawiono działanie Rady Pustelnika na Kamienie Duchowe.
Archer ma skróconą animacje Powtarzalnego Strzału i zmniejszoną różnice DMG względem dystansu.
Opcja przy oknie ulepszania, aby okno się nie zamykało po ulepszeniu.
Poprawione kordy respów metinów (aby nie respiły się w ścianach i obiektach)
*Nie są to wszystkie modyfikacje, ponadto niektóre wolimy zachować dla siebie, ponieważ są one trudniejsze do znalezienia niż poprawy, a mają istotne znaczenie dla rozgrywki i konkurencja chętnie by je podebrała.
Co ile czasu respią się metiny, bossy itd.?
Wszystko jest szczegółowo rozpisane na Wikipedii.
Czy można sprzedawać postacie, przedmioty i yang za realne waluty?
Postacie i przedmioty można. Zakazuje się tylko sprzedaży SM, Sztabek i Yang.
Czy administracja pomaga przy handlu/wymianach?
Tak, ale tylko jeśli handel nie wychodzi poza serwer Galaktar. Zachęcamy do angażowania nas w taką pomoc, ponieważ nie pomagamy w sprawach o oszustwa/kradzież dokonanych bez naszej obecności.
Dlaczego po pobraniu gry jest informacja o uszkodzonym pliku lub błąd o braku pliku?
Antywirus może blokować plik, ponieważ wykrywa jako nieznane źródło. Należy wyłączyć go na czas pobierania lub dodać folder z grą do wyjątków. Jeśli masz problem lub potrzebujesz pomocy to skontaktuj się z
Kiedy będzie dostępny client gry i rejestracja?
Client gry oraz rejestracja będą dostępny 3 dni przed startem serwera.
Jeśli macie jakieś pytania to zapraszamy do pisania w komentarzach.
Ideą projektu Galaktar jest odzwierciedlenie klasycznej wersji Metin2 z eliminacją wszelkich wad rozgrywki, oraz modernizacją przestarzałych rozwiązań technicznych. Pracując nad serwerem zwracaliśmy uwagę na wszystkie detale. Mimo wprowadzenia wielu zmian i dodatków, można odnieść wrażenie jakoby był to "oldschoolowy metin". Rozwój postaci nie należy do najłatwiejszych, ale nie jest też trudny, a wraz z przebiegiem gry towarzyszy uczucie progresu.
START SERWERA
09.02.2024 (PIĄTEK)
GODZINA 18:00
Typ serwera: Medium
Exp x5 | Drop x2 | Yang x2
Max poziom postaci: 99
Max punkty statusu: 90
Klasy postaci: 4
Królestwa: 2
Wprowadzono wiele zmian w działaniu clienta gry, co przekłada się na:
● Szybsze ładowanie ekranów
● Brak lagów przy dużej ilości mobów/graczy
● Brak "czarnego ekranu" po dłuższej minimalizacji gry
● Mniejsze zużycie zasobów komputera i internetu
● Płynniejsza rozgrywka (np. animacje, widok DMG, czcionki)
Unikalne kostiumy dla najlepszych graczy z rankingu poziomów!
● Pierwsze TOP10 postaci, które osiągną 99 poziom.
● Pierwsza TOP1 postać z poszczególnych klas, która osiągnie 99 poziom.
Kostium Hwang jest na stałe i posiada bonusy: 10% Potwory, 10% Ludzi.
Stawiamy na przyjemną i dynamiczną rozgrywkę.
Już od samego startu postać porusza się niemal z max prędkością!
:
Broń i Zbroja+4 dla każdej postaci wszystkie rodzaje broni
Pieczęć Pandy (14 dni) Wartość Ataku+50 | Obrona+25
Buty Wiatru+ (14 dni) Szybkość Ruchu+90 (item znika po kliknięciu)
Mikstury Życia i Many na 25 lvl otrzymujemy autopoty ze Skrzyni Nowicjusza
Skrzynia Nowicjusza otwierane na 25, 50, 75, 99 poziom postaci
Wybór umiejętności jest możliwy po osiągnięciu 5 poziomu postaci u Trenerów Mocy.
Zbalansowaliśmy wszystkie profesje w PvP - teraz jeszcze większe znaczenie mają bonusy i sterowanie.
17 pkt. umiejętności to 100%
55x pomyślne szkolenie
10x pomyślne szkolenie
Dodano 6 umiejętność dla Ninja Archer - Iskrzące Uderzenie
Zadaje obrażenia w obszarze + odrzuca przeciwnika + szansa na otrucie 40% M1 i 95% P (na 90 Zręczności)
Umiejętności supportujące zyskały tzw. toggle - pozwala to natychmiastowo włączać i wyłączać skill
Dodatkowo skille te nie gasną po teleportacji i szybkiej zmianie kanału
KU lecą ze szkaty , oraz mają dodany znaczek profesji, aby można było je rozróżniać
Zwój Egzorcyzmu usuwa czas oczekiwania na kolejne szkolenie
Rada Pustelnika zwiększa szanse na pomyślne szkolenie o 2,5 razy
Zwój Resetu Profesji(IS) pozwala zmienić profesje na każdy lv postaci
Dodano nowe rangi postaci po Rycerskim, które ponadto posiadają bonusy.
Nazwa | Ilość punktów | Bonus |
---|---|---|
Rycerski | 12.000 - 24.999 | --- |
Wyga | 25.000 - 69.999 | PŻ +100 Silny przeciwko Potworom +1% |
Spec | 70.000 - 109.999 | PŻ +200 Silny przeciwko Potworom +3% |
Elita | 110.000 - 149.999 | PŻ +300 Silny przeciwko Potworom +5% |
As | 150.000 - 189.999 | PŻ +400 Silny przeciwko Potworom +7% |
Heros | 190.000 - 200.000 | PŻ +500 Silny przeciwko Potworom +10% |
Owoc Życia zwiększa punkty rangi o 2.000
Jeździectwo w większości rozwija się poprzez czytanie Medali Konnych.
Tylko na 1, 11 i 21 poziom konia trzeba wykonać misje u Stajennego.
Szansa na pomyślne szkolenie - 33%
Czas oczekiwania na kolejne szkolenie - 30 min.
Czas oczekiwania na odbiór nowego konia - losowo 6-12 godz.
Zwój Egzorcyzmu usuwa czas oczekiwania na kolejne szkolenie
Rada Pustelnika zwiększa szanse na pomyślne szkolenie o 2.5x
Zwój Stajennego(IS) usuwa czas oczekiwania na odbiór konia po misji 1, 11, 21
Cukier Dla Konia zmienia nazwę i dodaje 30 obrony i 25 ataku (działa na all wierzchowce)
Znajdują się tylko w Spróchniała Skrzynia
DROP: Besty, Hae-Tae, Wódz Orków, kilka bossów na 75 lv+ i metki 75-80 lv
CZAS: 30 min. (upływa gdy się używa)
50-125 Wartość Ataku | 75-125 Obrona
Dostępne tylko z itemshop
CZAS: 30 dni
150 Wartość Ataku | 20% na Potwory | 4000 PŻ | 30% Doświadczenie
Lecą tylko z legendarnych bossów
CZAS: 3 dni (upływa od 1 użycia)
DROP: Mruk, Bagjanamu, Czerwony Smok, Ignator, Arktos
25% Silny na Potwory
Dostępne tylko jako nagrody z cyklicznych eventów
CZAS: 3-7 dni (upływa od 1 użycia)
DROP: Można sprawdzić w Wikipedii na forum
Bonusy poszczególnych wierzchowców można sprawdzić w Wikipedii na forum
Przedmioty podstawowego uzbrojenia można wzmocnić o 5 dodatkowych bonusów:
Wzmocnienie Przedmiotu dodaje 1-4 bonus
Marmur Błogosławieństwa dodaje 5 bonus
Zaczarowanie Przedmiotu zmienia 1-5 bonusy
Usunięto najniższe wartości, a dodano 8% i 12% do Odp. na Miecze, Wachlarze itp.
Usunięto bonusy: Szansa na podwójną ilość Yang/Przedmiotów, Szansa na Bonus DOŚ. (te bonusy są dostępne tylko w Pas Rozkwitu)
Bonus | Wartość | ||||
---|---|---|---|---|---|
Max PŻ | 500 | 1000 | 1500 | 2000 | |
Max PE | 10 | 20 | 200 | ||
Siła | 4 | 6 | 8 | 12 | |
Zręczność | 4 | 6 | 8 | 12 | |
Inteligencja | 4 | 6 | 8 | 12 | |
Witalność | 4 | 6 | 8 | 12 | |
Regeneracja PŻ | 8 | 12 | 20 | 30 | |
Regeneracja PE | 8 | 12 | 20 | 30 | |
Silny przeciwko Ludziom | 5 | 10 | |||
Silny przeciwko Zwierzętom | 6 | 8 | 10 | 20 | |
Silny przeciwko Orkom | 6 | 8 | 10 | 20 | |
Silny przeciwko Mistykom | 6 | 8 | 10 | 20 | |
Silny przeciwko Nieumarłym | 6 | 8 | 10 | 20 | |
Silny przeciwko Diabłom | 6 | 8 | 10 | 20 | |
Odporność na Miecze | 6 | 8 | 10 | 12 | 15 |
Odporność na Dwuręke | 6 | 8 | 10 | 12 | 15 |
Odporność na Sztylety | 6 | 8 | 10 | 12 | 15 |
Odporność na Strzały | 6 | 8 | 10 | 12 | 15 |
Odporność na Dzwony | 6 | 8 | 10 | 12 | 15 |
Odporność na Wachlarze | 6 | 8 | 10 | 12 | 15 |
Odporność na Magie | 6 | 8 | 10 | 12 | 15 |
Odporność na Ogień/Błyski/Wiatr | 4 | 6 | 10 | 15 | |
Odporność na Spowolnienia | 100 | ||||
Odporność na Omdlenia | 100 | ||||
Szansa na cios Krytyczny | 3 | 5 | 10 | ||
Szansa na cios Przeszywający | 3 | 5 | 10 | ||
Szansa na Blok Ciosu | 4 | 6 | 10 | 15 | |
Szansa na Odbicie Ciosu | 4 | 6 | 10 | 15 | |
Szansa na Otrucie | 3 | 5 | 8 | ||
Szansa na Omdlenie | 3 | 5 | 8 | ||
Szansa na Spowolnienie | 3 | 5 | 8 | ||
Szansa na Uniknięcie Strzały | 5 | 10 | 15 | ||
Szansa na kradzież PE | 3 | 5 | 10 | ||
% Obrażeń będzie dodanych do PŻ | 3 | 5 | 10 | ||
% Obrażeń będzie dodanych do PE | 3 | 5 | 10 | ||
Szybkość Ataku | 3 | 5 | 8 | ||
Szybkość Ruchu | 5 | 10 | 20 | ||
Szybkość Zaklęć | 10 | 20 | |||
Wartość Ataku | 15 | 20 | 30 | 50 |
Po przeciągnięciu "zmianki" na przedmiot, otwiera się poniższe okno zmiany bonusów, dzięki czemu nie trzeba jej monotonnie przeciągać na przedmiot, aż do wyszukania pożądanych bonusów.
Zaczarowanie ŚR/UM zmienia tylko wartość bonusów ŚR i UM.
Jest ciężko dostępna, więc nie należy się obawiać tego, że przyczyni się do powstania wielu "super broni". Każdy wie, że aby wylosować np. średnie 45+ potrzeba kilka tysięcy zmianek, a zmianka do ŚR/UM jest dostępna niemal tylko u Handlarki Różności za cene 5kk, więc przykładowe tysiąc zmianek będzie kosztowało 5kkk i nie ma pewności, że uda się trafić pożądaną wartość.
Wśród zestawów broni wyróżnia się kilka ze względu na ich dodatkowy wbudowany bonus.
DROP: Besty, Ezoty-Arahan(tylko rib)
Średnie Obrażenia | Obrażenia Umiejętności
Zwiększono wartość ataku w Miecz Żalu i Lwi Miecz - są użyteczne
DROP: Szkata Umarłego Rozpruwacza
Średnie Obrażenia | Obrażenia Umiejętności
Zwiększono wartości ataku do wartości z przerabianych broni 65 poziom (poza dwuręką)
DROP: Szkata Umarłego Rozpruwacza
Max PŻ | Silny na Ludzi | Kradzież PE | Silny na Potwory | Bonus EXP | Szybkość Zaklęć
Przerabiane bronie można zdobyć ze szkat bossów na 72-75 lvl, szkat Charon/Tartar i Metin Jeon-Un
Wśród zestawów zbroi wyróżnia się tzw. "stalki" które można przerabiać na epickie zbroje.
Stalki do zdobycia ze Szkaty U. Rozpruwacza i mobów Red Las (od 86 lv)
Niestandardowe akcesoria biżuterii.
Podane poniżej wartości bonusów występują przy stopniu ulepszenia +9
Odporność na Obrażenia Umiejętności+15%
SPOSÓB ZDOBYCIA: Szkata Azraela
Silny przeciwko Potworom+10%
Silny przeciwko Ludziom+10%
Odporność na Ludzi+10%
SPOSÓB ZDOBYCIA: Wytwarzanie u Kowala
Silny przeciwko Potworom+10%
Odporność na Potwory+5%
SPOSÓB ZDOBYCIA: Wytwarzanie u Kowala
Szansa na Blok Ciosu+10%
SPOSÓB ZDOBYCIA: Szkata Azraela
Szansa na Blok Ciosu+10%
Silny przeciwko Ludziom+5%
SPOSÓB ZDOBYCIA: Wytwarzanie z hełmów 60 lvl
Do ich ulepszenia na +9 wymagane są niemal wszystkie ulepszacze dostępne w grze.
SPOSÓB ZDOBYCIA: Wytwarzanie w oknie Kowala
Pas Rozkwitu+9
5% Silny przeciwko Potworom
Szansa na podwójną ilość Yang 60%
Szansa na podwójną ilość Przedmiotów 40%
Szansa na Bonus DOŚ 60%
Pas Zdrowia+9
Max PŻ 1500
5% Silny przeciwko Potworom
Pas Życia+9
Max PŻ 3000
Pas Łowcy+9
10% Silny przeciwko Potworom
Diament dodaje miejsce na przetop (max 3)
Kamień Czerw. Płomienia przetop zwiększający podstawowe bonusy
Pasy można wzmocnić o 3 dodatkowe bonusy:
Wzmocnienie Pasa dodanie 1-3 bonus
Zaczarowanie Pasa zmiana 1-3 bonus
SPOSÓB ZDOBYCIA:
● wytwarzanie u Kowala (dużo ulepek)
● zakup u Handlarki (bardzo dużo yang)
● drop z bossów (szansa od 0,5 do 2 %)
Bonus | Wartość | ||||
---|---|---|---|---|---|
Siła | 1 | 3 | 5 | ||
Zręczność | 1 | 3 | 5 | ||
Inteligencja | 1 | 3 | 5 | ||
Witalność | 1 | 3 | 5 | ||
Wartość Ataku | 10 | 15 | 20 | ||
Silny na Potwory | 1 | 2 | 3 | ||
Średnie Obrażenia | 1 | 2 | 3 | ||
Obrażenia Umiejętności | 1 | 2 | 3 | ||
Szansa na Kryta | 2 | 4 | 6 | ||
Szansa na Szycie | 2 | 4 | 6 | ||
Szansa na Omdlenie | 2 | 4 | 6 | ||
Szansa na Spowolnienie | 2 | 4 | 6 | ||
Szansa na Trucie | 2 | 4 | 6 | ||
Szansa na Blok Ciosu | 2 | 4 | 6 | ||
Szansa na Odbicie Ciosu | 2 | 4 | 6 | ||
Szybkość Zaklęć | 6 | 8 | 15 | ||
Szybkość Ataku | 6 | 8 | 15 | ||
Szybkość Ruchu | 6 | 8 | 15 | ||
Max PŻ | 150 | 300 | 600 | ||
Max PE | 150 | 300 | 600 |
Wszystkie oryginalne mapy zostały poprawione - osadzono wiszące obiekty itp. (ponad 400 miejsc popraw).
Poniżej w spoilerze kilka przykładów:
NAJLEPSZY DROP METINY:
NAJLEPSZY DROP MINI-BOSSY:
NAJLEPSZY DROP METINY:
NAJLEPSZY DROP BOSSY:
NAJLEPSZY DROP METINY:
NAJLEPSZY DROP BOSSY: