(Więcej Informacji)
Data startu akademii: 01.06.2024 godzina 16:00
Czas trwania akademii: około 3 miesiące
Akademia będzie miała na celu możliwość zagrania i konkurowania od nowa na serwerze który stoi już ponad 2 lata. Spotkacie tutaj bardzo dużo nowości i zmian. Większość podstawowych wypraw zostanie zmieniona i odświeżona. Pojawią się nowe mapy, systemy i wiele więcej. Każdego dnia pojawiać się będą różne wydarzenia w tym zupełnie nowe stworzone na potrzeby akademii. Poza standardowymi wydarzeniami typu drop skrzyni spotkacie różne eventowe wyprawy i wiele więcej!
Na akademii nie będzie możliwości użycia loginów oraz maili z głównego serwera. Po zakończeniu akademii zostaną przeniesione przedmioty oraz postacie które spełnią warunki wymienione w dalszej części tematu.
Akademia będzie posiadała 8 kanałów
Chwilę po zakończeniu akademii na serwerze pojawi się ogromna aktualizacja. Będzie to największa aktualizacja jaka była dotychczas na Alune.
Aktualizacja wprowadzi wiele nowych elementów rozgrywki minimum:
Wiele nowych systemów
Aktualizacje aktualnych systemów
Wiele nowych map
Wiele nowych wypraw
Nowe wyprawy grupowe
Nowi legendarni władcy
Wiele nowych rozbudowanych zadań
Nowe poziomy chwały
Nowy ekwipunek
Arenę PvP
Unikalną wyprawę grupową na której działać będą bonusy PvP
Oraz wiele więcej o czym dowiecie się z osobnego tematu bliżej aktualizacji.
Podobnie jak na poprzedniej akademii tym razem również wiele elementów rozgrywki będzie ułatwiona/zmieniona na potrzeby akademii.
Niektóre systemy będą posiadały zmniejszone wartości, niektóre zostaną przebudowane a inne całkowicie znikną. Poniżej znajdziecie listę wielu zmian które spotkacie na serwerze.
Wiele systemów/craftów na serwerze będzie miało zmniejszone lub zwiększone wartości. Poniżej lista.
Zwiększono zdobywane doświadczenia z stworów na mapach 70+ o 100%
Szansa na pomyślne ulepszanie przedmiotów zwiększona o 10% do 200 poziomu przedmiotu oraz o 5% powyżej 200 poziomu*
Zwiększona szansa na ulepszenie każdej klasy oraz jakości smoczego kamienia o 5%**
Zwiększono szansę na kombinacje szarf do 25% o 5%
Zwiększono szansę na kombinacje szarf do 30% o 5%
Zwiększono szansę na ulepszanie szaty aury o 5%
Zwiększona szansa na wytworzenie Platynowych Trofeów o 10%
Zwiększona szansa na wytworzenie Rubinowych Trofeów o 5%
Zwiększono szansę na czytanie umiejętności pasywnych o 10%
Zwiększone szansę na oddanie przedmiotów u biologa oraz kolekcjonera o 5%
Zwiększono szansę na oddanie symboli i znaków wyprawy o 10%
Zmniejszono ilość Yang przy przerabianiu owoców
Zmniejszono ilość Won przy ulepszaniu przedmiotów 201-210 10pzch
*Nie dotyczy przedmiotów z aktualizacji Piekielne Wrota
**Nie dotyczy poziomów kamieni alchemii powyżej +6
Na akademii dostępna będzie większa ilość bonusów z rankingu:
Miejsca 1-3: Bonus za TOP 1
Miejsca 4-6: Bonus za TOP 2
Miejsca 7-10: Bonus za TOP 3
Czasy respów metinów i władców na niektórych mapach zostaną skrócone:
Grota Wygnańców (70): Skrócono z 4 minut na 3 minuty
Dolina Goblinów (90): Skrócono z 5 minuty na 4 minuty
Krainy Lodu (110): Skrócono z 10 minut na 8 minut
Leśna Kraina (130): Skrócono z 12 minut na 10 minut
Słoneczna Pustynia (160): Skrócono z 15 minut na 12 minut
Trujące Ziemie (180): Skrócono z 20 na 16 minut
Zakątek Elfów (190): Skrócono z 25 na 20 minut
Gwiezdne Krańce (200): Skrócono z 30 na 25 minut
Zielone Bagniska (202): Skrócono z 30 na 25 minut
Mroźne Tereny (PH: 6): Skrócono z 30 na 25 minut
Na wszystkich mapach aż do Mroźnych Terenów (włącznie) dostępne będą dwa dodatkowe respy władców i metinów.
Wymagana ilość won do szkolenia poziomu chwały na czas akademii zostanie obniżona, prezentuje się następująco:
Chwała 1
Wymagana ilość Won: 90
Wymagana ilość PE: 135.000
Chwała 2
Wymagana ilość Won: 180
Wymagana ilość PE: 180.000
Chwała 3
Wymagana ilość Won: 270
Wymagana ilość PE: 225.000
Chwała 4
Wymagana ilość Won: 450
Wymagana ilość PE: 270.000
Chwała 5
Wymagana ilość Won: 900
Wymagana ilość PE: 325.000
Chwała 6
Wymagana ilość Won: 1.350
Wymagana ilość PE: 324.000
Chwała 7
Wymagana ilość Won: 1.800
Wymagana ilość PE: 333.000
Chwała 8
Wymagana ilość Won: 2.250
Wymagana ilość PE: 342.000
Chwała 9
Wymagana ilość Won: 2.700
Wymagana ilość PE: 351.000
Chwała 10
Wymagana ilość Won: 3.600
Wymagana ilość PE: 360.000
Chwała 11
Wymagana ilość Won: 18.750
Wymagana ilość PE: 380.000
Chwała 12
Wymagana ilość Won: 22.500
Wymagana ilość PE: 400.000
Chwała 13
Wymagana ilość Won: 26.250
Wymagana ilość PE: 500.000
Chwała 14
Wymagana ilość Won: 30.000
Wymagana ilość PE: 625.000
Chwała 15
Wymagana ilość Won: 37.500
Wymagana ilość PE: 750.000
Podczas akademii wiele elementów rzemiosła zostanie zmienione/ułatwione.
Łowienie zostanie całkowicie przebudowane (opisane w dalszej części tematu)
Podczas kopania będziemy mogli otrzymać skrzynie która zawiera losowe przetopy
Podczas zbierania roślin będziemy mogli otrzymać skrzynie zawierającą losowe rośliny
Bazowa szansa na wykopanie rudy zostanie zwiększona o 10%
Bazowa szansa na złowienie ryby zostanie zwiększona o 10%
Bazowa szansa na zebranie rośliny zostanie zwiększona o 10%
Na akademii wiele zadań będzie miała zwiększoną szanse na wykonanie/zmniejszoną ilość celów. Nie bedzię dotyczyło to wszystkich zadań na serwerze.
Aby wprowadzić większą różnorodność w PvE niektóre postacie otrzymają nowy bonus pasywny który zmniejszy dysproporcje między topowymi postaciami do PvE (Body/WP) a innymi postaciami.
Balans ten może się zmienić w każdej chwili i będziemy testowali to aby jak najbardziej zrównoważyć siłę postaci.
Zmiana ta również pojawi się na serwerze głównym.
Wojownik Mental otrzyma nowy bonus Wartość Ataku (PvE) w swojej umiejętności Silne Ciało. Bonus ten działa tylko w walce przeciwko potworom, władcom etc. Nie działa na ludzi.
Bonus jest skalowany od statystyk używanych na postaci i innych wartości (podobnie jak aura i czarowane).
Sura BM otrzyma nowy bonus Wartość Ataku (PvE) w swojej umiejętności Mroczna Ochrona. Bonus ten działa tylko w walce przeciwko potworom, władcom etc. Nie działa na ludzi.
Bonus jest skalowany od statystyk używanych na postaci i innych wartości (podobnie jak aura i czarowane).
Szaman Smok otrzyma nowy bonus Wartość Ataku (PvE) w swojej umiejętności Pomoc Smoka. Bonus ten działa tylko w walce przeciwko potworom, władcom etc. Nie działa na ludzi.
Bonus jest aktywny tylko gdy szaman smok rzuci Pomoc Smoka na samego siebie. Autobuff nie dodaje tego bonusu oraz nie działa on gdy umiejętność rzucona jest na kogoś innego.
Bonus jest skalowany od statystyk używanych na postaci i innych wartości (podobnie jak aura i czarowane).
Szaman Healer otrzyma nowy bonus Wartość Ataku (PvE) w swojej umiejętności Zwiększenie Ataku. Bonus ten działa tylko w walce przeciwko potworom, władcom etc. Nie działa na ludzi.
Bonus jest aktywny tylko gdy szaman rzuci Zwiększenie Ataku na samego siebie. Autobuff nie dodaje tego bonusu oraz nie działa on gdy umiejętność rzucona jest na kogoś innego.
Bonus jest skalowany od statystyk używanych na postaci i innych wartości (podobnie jak aura i czarowane).
Ninja Dagger po użyciu umiejętności Krycie otrzyma pasywny bonus Wartość Ataku (PvE) który trwać będzie tyle czasu ile inne pasywne umiejętności na innych postaciach (Aura itd). Bonus ten działa tylko w walce przeciwko potworom, władcom etc. Nie działa na ludzi.
Bonus jest skalowany od statystyk używanych na postaci i innych wartości (podobnie jak aura i czarowane).
Ninja Archer otrzyma nowy bonus Wartość Ataku (PvE) w swojej umiejętności Bezszelestny Chód. Bonus ten działa tylko w walce przeciwko potworom, władcom etc. Nie działa na ludzi.
Bonus jest skalowany od statystyk używanych na postaci i innych wartości (podobnie jak aura i czarowane).
Wiele wypraw na serwerze zostanie odświeżone. Niektóre z nich będą miały zmieniony całkowicie przebieg i mapę a inne tylko drop. Zmiana ta również pojawi się na serwerze głównym. Poniżej przedstawiamy jakie wyprawy ulegną zmianie i w jakim stopniu.
Wyprawa ta będzie posiadały następujące zmiany:
Zmieniona mapa wyprawy
Wyprawa będzie przebiegać w jednej komnacie
Zmieniony przebieg wyprawy
Zmieniony drop na wyprawie
Wyprawa ta będzie posiadały następujące zmiany:
Wyprawa zostanie przeniesiona do jednej komnaty
Zmieniony przebieg wyprawy
Zmieniony drop na wyprawie
Wyprawa ta będzie posiadały następujące zmiany:
Zmieniona mapa wyprawy
Wyprawa będzie przebiegać na jednej małej wyspie
Zmieniony przebieg wyprawy
Zmieniony drop na wyprawie
Wyprawa ta będzie posiadały następujące zmiany:
Zmieniona mapa wyprawy
Wyprawa będzie przebiegać w jednej komnacie
Zmieniony przebieg wyprawy
Zmieniony drop na wyprawie
Wyprawa ta będzie posiadały następujące zmiany:
Zmieniona mapa wyprawy
Wyprawa będzie przebiegać w jednej komnacie
Zmieniony przebieg wyprawy
Zmieniony drop na wyprawie
Wyprawa ta będzie posiadały następujące zmiany:
Wyprawa będzie przebiegać w jednej komnacie
Zmieniony przebieg wyprawy
Zmieniony drop na wyprawie
Zaczarowane ziemie zostaną przebudowane (zarówno mrok jak i światło). Zmiany na tych wyprawach:
Zmieniona mapa wypraw
Wyprawy będą przebiegać w dwóch komnatach (jedna obok drugiej)
Zmieniony przebieg wypraw
Zmieniony drop na wyprawach
Wyprawy te będą posiadały następujące zmiany:
Przebudowany drop na wyprawach
Wyprawy mają lekko zmieniony przebieg
Wyprawa ta będzie posiadały następujące zmiany:
Wyprawa będzie przebiegać w jednej komnacie
Zmieniono lekko przebieg wyprawy
Podczas akademii pojawią się nowe wyprawy grupowe (pojawią się również na serwerze głównym) oraz zostaną dodane niektóre zmiany już obecnie istniejących wyprawach (tylko na czas akademii).
Na tej wyprawie pojawią się następujące zmiany na czas akademii:
Skrócono czas oczekiwania na następną wyprawę z 4 na 3 godziny
Na tej wyprawie pojawią się następujące zmiany na czas akademii:
Skrócono czas oczekiwania na następną wyprawę z 8 na 6 godzin
Usunięto metina na pierwszym piętrze z dwuręką
Na tej wyprawie pojawią się następujące zmiany na czas akademii:
Skrócono czas oczekiwania na następną wyprawę z 8 na 6 godzin
Na tej wyprawie pojawią się następujące zmiany na czas akademii:
Skrócono czas oczekiwania na następną wyprawę z 23h 30 minut na 20 godzin
Na serwerze pojawi się nowa wyprawa grupowa - Umarła Jama
Aby udać się na nią będziemy musieli posiadać od 130 do 150 poziomu postaci
Czas oczekiwania pomiędzy wyprawami wynosi 5 godzin (4 godziny na akademii)
Wymagana ilość osób w grupie wynosi 2
Działający żywioł na wyprawie: Mrok
Działający bonus na wyprawie: Silny na Nieumarłych
Wymagana jest przepustka - Perła Umarłych
Aby ją wytworzyć będziemy musieli posiadać:
5x Drewniany Klucz
5x Majestatyczny Dzban
5x Rubinowy Pierścień
5x Zwój Ognia
5x Artefakt pradawnych
Na wyprawie będzie można zdobyć nowy relikt - Emblemat Umarłych
Zapewni następujące bonusy:
Siła na wyprawach grupowych +5%
Maks. PŻ: +3.500
Wyprawa ta pojawi się również na serwerze głównym.
Na serwerze pojawi się nowa wyprawa grupowa - Zgliszcza Lodu
Aby udać się na nią będziemy musieli posiadać minimalnie 200 poziom postaci
Czas oczekiwania pomiędzy wyprawami wynosi 10 godzin (8 godzin na akademii)
Wymagana ilość osób w grupie wynosi 4 (3 na akademii)
Działający żywioł na wyprawie: Lód
Działający bonus na wyprawie: Silny na Starożytnych
Wymagana jest przepustka - Włócznia Kryształów Lodu
Aby ją wytworzyć będziemy musieli posiadać:
20x Rubin
10x Znak Wojowników
10x Szkat. Kolosa Magii
5x Zwój Światła
5x Odłamek Energii
Na wyprawie będzie można zdobyć nowy relikt - Klejnot Kryształów
Zapewni następujące bonusy:
Siła na wyprawach +3%
Silny przeciwko metinom +3%
Silny przeciwko władcom +3%
Maks. PŻ: +5.000
Wyprawa ta pojawi się również na serwerze głównym.
Tylko na akademii będzie dostępna specjalna wyprawa tylko na czas jej trwania
Dostępna będzie codziennie od 18:00 do 22:00
Aby udać się na nią będziemy musieli posiadać przepustkę - Książka Mrocznej Magii
Zdobędziemy ją z wszystkich wypraw 90+
Każdy dzień tygodnia zapewni inny drop z wyprawy
Sobota
Wyprawa z przedmiotami głownie z mapy Dolina Goblinów
Wymagania aby wejść:
Przepustka oraz poziom postaci od 90 do 140
Niedziela
Wyprawa z przedmiotami głównie z mapy Krainy Lodu
Wymagania aby wejść:
Przepustka oraz poziom postaci od 110 do 160
Poniedziałek
Wyprawa z przedmiotami głównie z mapy Leśna Kraina
Wymagania aby wejść:
Przepustka oraz poziom postaci od 130 do 180
Wtorek
Wyprawa z przedmiotami głównie z mapy Słoneczna Pustynia
Wymagania aby wejść:
Przepustka oraz poziom postaci od 160 do 190
Środa
Wyprawa z przedmiotami głównie z mapy Trujące Ziemie
Wymagania aby wejść:
Przepustka oraz poziom postaci od 180 do 200
Czwartek
Wyprawa z przedmiotami głównie z mapy Zakątek Elfów
Wymagania aby wejść:
Przepustka oraz poziom postaci 190+
Piątek
Wyprawa z przedmiotami głównie z mapy Zielone Bagniska, Gwiezdne Krańce oraz Mroźne Tereny
Wymagania aby wejść:
Przepustka oraz poziom postaci 202+
Na serwerze pojawi się nowa mapa pomiędzy mapą 130 i 160. Dostępna będzie od 150 poziomu.
Mapa ta pojawi się również na serwerze głównym. Drop na mapie będzie dostosowany i będzie mniej więcej pomiędzy tymi dwoma przedziałami. Na mapie będzie można też expić.
Spotkacie na niej:
5 x Władca - Pojawiać się będą co 15 minut
5 x Metina - Pojawiać się będą co 15 minut
1x Legendarny Władca - Pojawiać się będzie co 24h
Z legendy będzie można zdobyć nowe trofeum - Trofeum Mrocznej Legendy
Trofeum te zapewni na maksymalnym poziomie (Rubinowy) następujące bonusy:
Silny przeciwko mrocznej legendzie +25%
Obrażenia Umiejętności +5%
Z legendy wypadać będą trofea od brązowego do złotego. Pozostałe będzie się przerabiać.
Drop na mapie będzie od 150 poziomu do 180 poziomu
Okno teleportacji do władców i metinów zostanie całkowicie przebudowane
Nowe okno posiadać będzie następujące opcje:
Bardziej przejrzysty wygląd
Okno będzie zajmowało mniej miejsca na ekranie
Teleportacja do władców i metinów na tej samej mapie bez przeładowania
Możliwość sprawdzenia czy władca/metin jest aktualnie dostępny
Możliwość ukrycia podglądu minimapy
Możliwość ustawienia nie zamykania okna po teleportacji
Możliwość sprawdzenia dropu
Możliwość sprawdzenia czasu do następnego respu
Zmiana ta pojawi się również na serwerze głównym.
Na serwerze pojawi się Handel Postaciami
Będziemy mogli spakować swoją postać do skrzyni
Skrzynie tę będzie można zakupić za Won u Handlarki Różności
W skrzyni będziemy mogli sprawdzić następujące rzeczy:
Alchemie postaci (dwie strony)
Ekwipunek Postaci (5 stron)
Dodatkowy Ekwipunek (wszystkie kategorie i strony)
Poziom postaci
Poziom chwały
Rangę postaci
Umiejętności pasywne
Ukończone zadania (widoczne na screenie)
Posiadaną walutę
Kostiumy postaci
W najbliższym czasie również pojawi się:
Możliwość sprawdzania trofeów postaci
Możliwość sprawdzania reliktów postaci
Aby spakować postać do skrzyni będzie ona musiała spełniać następujące wymagania:
Minimalnie 150 poziom postaci
Dowolna umiejętność pasywna na poziomie P (za wyjątkiem tych które dostaje się na start)
Minimalnie 2 postacie na koncie
Nie posiadać aktywnej grupy
Nie przebywasz na wyprawie
Brak małżeństwa
Nie może być w gildii
Po spakowaniu postaci należy odczekać 2h by móc ją ponownie otworzyć.
W sklepach będzie możliwość wyszukiwania skrzyni w specjalnej wyszukiwarce.
Wyszukiwarka pozwoli:
Wyszukać na podstawie poziomu i poziomu chwały
Wybrać klasę postaci
Wybrać królestwo postaci
Wybrać profesje postaci
Wszystkie legendy na mapach 130-190 (za wyjątkiem Enetriala) zostaną zmienione
Zmiana ta pojawi się również na serwerze głównym. Poza zmienionym wyglądem legendy posiadać będą odświeżony drop.
Aktualny legendarny władca na mapie Leśna Kraina zostanie zastąpiony nowym o nazwie - Królowa Lasu
Na mapie Pustkowia Mroku pojawi się legendarny władca o nazwie - Rycerz Mroku
Aktualny legendarny władca na mapie Słoneczna Pustynia zostanie zastąpiony nowym o nazwie - Pustynna Mumia
Aktualny legendarny władca na mapie Trujące Ziemie zostanie zastąpiony nowym o nazwie - Trujący Baron
Aktualny legendarny władca na mapie Zakątek Elfów zostanie zastąpiony nowym o nazwie - Władca Elfów
Tylko na akademii raz w tygodniu dostępny będzie Mistyczny Władca
Pojawiać się on będzie w piątek o godzinie 22
Aby udać się na mapę będzie trzeba posiadać minimalnie 150 poziom
Mapa ta będzie skalowała się zależnie od ilości postaci które się na nią udadzą. Będzie dynamicznie dostosowywała ilość dropu oraz kanałów do ilości graczy. Wszystkie przedmioty będą wypadać bez nazw oraz na cała mapę. Przedmioty będzie można podnosić raz na 5 sekund.
Na mapie nie będziemy widzieć innych graczy, zwierzaków, wierzchowców oraz pomocników.
PIERWSZY MISTYCZNY WŁADCA POJAWI SIĘ 2 TYGODNIE PO STARCIE AKADEMII
Tylko na akademii pojawi się specjalna mapa z legendarnym władcą, który pojawiać się będzie codziennie o godzinie 11:00 oraz 23:00.
Aby się na niego udać będziemy musieli posiadać 151-199 poziom postaci.
Legendarny władca ten będzie posiadał różne trofea oraz relikty.
Na akademii jak i na serwerze głównym łowienie zostanie całkowicie przebudowane. Pojawi się nowa mapa, lepsze nagrody z łowienia, nowe ryby, nowe poziomy wędki, nowe zdania oraz nowy władca.
Na mapie pojawi się nowy władca rybacki. Zawierać będzie dużo lepsze nagrody.
Łowiąc ryby będziemy mogli zdobyć następujące nowe ryby/istoty morskie:
Kolczatka: Do zdobycia łowiąc na wędce +10
Kałamarnica: Do zdobycia łowiąc na wędce +11
Pirania: Do zdobycia łowiąc na wędce +12
Makaira Błękitna: Do zdobycia z wzmocnieniem "Wabik na Ryby"
Murena Zielona: Do zdobycia z wzmocnieniem "Wabik na Ryby"
Ryby te można również upiec aby zapewniły nam następujące bonusy:
Pieczona Kolczatka: Obrażenia na wyprawach +3%
Pieczona Kałamarnica: Siła Nawałnicy +3%
Pieczona Pirania: Siła na Żywioły +3%
Pieczona Makaira Błękitna: Obrażenia na wyprawach grupowych +3%
Pieczona Murena Zielona: Silny przeciwko legendarnym władcom +5%
Wędkę będzie można ulepszać do poziomu +12. Pojawią się również nowe nakładki na wędkę.
Do naszej wędki od 9-12 będziemy mogli umieścić nowe wzmocnienie:
Wabik na Ryby
Poza możliwością złowienia dzięki nim dwóch nowych ryb będziemy mogli uzyskać również Ości Ryb które będą służyć do ulepszania wędki od +9 do +12.
Poza nowymi rybami wędka +10-12 zapewni również możliwość wyłowienia różnych innych przedmiotów z wody.
Na akademii system rekruta będzie miał odświeżone nagrody. Dodatkowo pojawi się nowa kategoria zadań.
Tylko na akademii dostępne będą specjalna zadania na czas jej trwania. Po ukończeniu poszczególnych zadań otrzymamy nagrodę. Nagrodę również otrzymamy po wykonaniu wszystkich zadań. Zadania te dostępne są od 130 poziomu postaci (jednak ukończyć je się da dopiero w pełni na 200+) i skupiają się głównie na ukończeniu różnych celów w systemach. Dostępne zadania:
Osiągnij 210 poziom postaci
Osiągnij 5 poziom chwały
Ulepsz przedmioty Mrocznej Przysięgi do +9
Ukończ przepustkę bojową
Stwórz Szarfę 28%+
Ulepsz Smoczy Kamień do +8
Ulepsz wędkę lub kilof do +9
Załóż Relikty
Stwórz Platynowe Trofea
Stwórz Mistycznie Kamienie
Na akademii dostępna będzie specjalna edycja Aluńskiej Loterii. Dodatkowa loteria będzie posiadała następujące zmiany:
Nowe nagrody
Ranking poprzednich wygranych
Możliwość sprawdzenia wszystkich możliwych nagród
Tylko na akademii: Loteria odbywać się będzie w poniedziałki, środy oraz piątki
Cena będzie się dynamicznie zmieniać zależnie od sytuacji na rynku
Ekwipunek Akademii będzie posiadał 5 stron. Strony 2-5 będą dla przedmiotów kolekcjonerskich czyli:
Kostiumy
Fryzury
Nakładki
Skrzydła
Zwierzaki
Wierzchowce
Nakładki na Kilof i Wędkę
Nakładki na Marmury
Strona pierwsza natomiast będzie dla przedmiotów ekwipunku czyli:
Broń, Zbroja, Biżuteria*, Tarcze*, Buty*, Hełm*, Pasy*, Relikty, Trofea, Symbole+9, Amulety+9, Szarfy, Szaty Aury, Emblematy, Dusze, Wędki, Kilofy, Przedmioty zwierzaka i wierzchowca, przedmioty górnicze i rybackie
*Jeśli chodzi o biżuterie, tarcze, buty, hełmy i pasy można umieścić tylko jeden przedmiot z danego typu czyli np. 1x kolczyki, 1x naszyjnik itd. Drugi oczywiście możecie przenieść mając go ubranego na postaci.
Legendarna Wyborna (lub wyżej) Alchemia
Legendarne smocze kamienie na stopniu wybornym lub wyższym zostaną przeniesiono bezpośrednio założone lub z ekwipunku smoczej alchemii (tego co już jest!).
WSZYSTKIE POZOSTAŁE PRZEDMIOTY ZOSTANĄ SKASOWANE
Aby przenieść swoją postać na serwer główny musicie spełnić następujące wymagania:
Minimalnie 150 poziom postaci
3.000.000 Punktów Rangi
Oddanie 3 misji z kamieniami duszy +9
Oddany biolog na 130 poziom
Oddany kolekcjoner na 130 poziom
Postać zostanie przeniesiona wraz z:
Wszystkimi wbudowanymi atrybutami (poziom, chwała, ranga, zadania, tytułami, statystykami, zwierzakiem itd)
Założonym ekwipunkiem (zwykły ekwipunek, alchemia, trofea, symbole, relikty itd)
Yangami, Wonami, Punktami Egzekucji, Punktami Grozy
SM przypisanymi do konta (muszą być użyte, nie mogą to być kupony)
Ekwipunkiem Alchemii
Zadania dzienne będą miały przebudowane nagrody za wykonywanie zadań oraz sklep za Monety Alune.
Na akademii pojawi się wiele unikalnych kostiumów dostępnych tylko na niej. Przedmioty będą miały podpisane [Akademia II]
Poniżej przykładowe kostiumy dostępne na akademii:
Na akademii pojawi się wiele unikalnych nakładek na marmury dostępne tylko dla niej. Poniżej przykładowe marmury.
Na akademii będzie do zdobycia wiele wierzchowców i zwierzaków dostępnych tylko na niej. Przedstawiamy dwa klasyczne wierzchowce z Alune (Pikachu i Piesek) w barwach akademii.
Na akademii odbywać się będą jakieś wydarzenia prawie codziennie.
Poza standardowymi wydarzeniami znanymi z Alune pojawią się zupełnie nowe. Pojawią się również eventowe edycje niektórych wypraw na serwerze. Poniżej dwa przykłady.
Na wyprawach eventowych będzie można zdobyć nowy relikt - Kostkę Spaczenia
Zapewni następujące bonusy:
Siła na wyprawach eventowych +10%
Drop na wyprawach eventowych +5%
Bonusy te działać będą na wyprawach eventowych:
Spaczony Skorpion
Gwiezdny Chaos
Spaczony Smok
Spaczony Słoń
Oraz innych które pojawia się w przyszłości.
Specjalna edycja wyprawy grupowej - Mroczny Smok
Wyprawa ta pojawi się również na serwerze głównym w późniejszym terminie.
Specjalna edycja wyprawy solo - Świątynia Słoni
Wyprawa ta pojawi się również na serwerze głównym w późniejszym terminie.
Na serwerze pojawi się specjalna mapa która zastąpi Sohan. Będzie można na niej używać przywołań metinów i władców.
Na mapie na wszystkie przywołane metiny i władców działać będą bonusy:
Silny na wyprawach
Odporność na wyprawach
Zmiana ta pojawi się również na serwerze głównym.
Na akademii pojawi się odświeżony wygląd M1. Zmiana ta pojawi się również na serwerze głównym.
Mapa podróży zostanie odświeżona. Poza tym pojawi się parę innych zmian:
Na wyprawy solo przenosić się będziemy bezpośrednio z panelu wypraw
Usunięte zostaną NPC od wypraw solo z mapy
Crafty i inne opcje zostaną lepiej rozłożone u NPC na mapie a zbędne zostaną usunięte
Na wyprawę grupową będzie można wrócić przez 5 minut nawet jeśli nikogo na niej nie ma
Zmiana ta pojawi się również na serwerze głównym.
Pomocnik zostanie rozbudowany
Nowościami które się pojawią będą:
Dowodzenia z możliwością szkolenia
Nowy przedmiot zmieniający całkowicie wygląd pomocnika
Dowodzenie naszego pomocnika będzie można rozwijać do maksymalnie 20 poziomu.
Podobnie jak w grupie będziemy mogli ustawić tylko jeden bonus korzystając z specjalnego przycisku w oknie
Szkolić dowodzenie można w następujący sposób.
BONUSY I WYMAGANE PRZEDMIOTY
POZIOM 1
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x10
Ognisty Kamień x5
Cor Draconis (Antyczne) x5
Wartość Ataku +5
Maks PŻ: +200
Czas trwania Umiejętności +2
Obrażenia przeciwko potworom +1%
Szybkość Ataku +1%
Blok Ciosu +1%
POZIOM 2
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x15
Ognisty Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x5
Wartość Ataku +10
Maks PŻ: +400
Czas trwania Umiejętności +4
Obrażenia przeciwko potworom +1%
Szybkość Ataku +2%
Blok Ciosu +1%
POZIOM 3
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x20
Ognisty Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x10
Wartość Ataku +15
Maks PŻ: +600
Czas trwania Umiejętności +6
Obrażenia przeciwko potworom +2%
Szybkość Ataku +3%
Blok Ciosu +1%
POZIOM 4
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x25
Ognisty Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x10
Wartość Ataku +20
Maks PŻ: +800
Czas trwania Umiejętności +8
Obrażenia przeciwko potworom +2%
Szybkość Ataku +4%
Blok Ciosu +1%
POZIOM 5
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x30
Ognisty Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x15
Wartość Ataku +25
Maks PŻ: +1000
Czas trwania Umiejętności +10
Obrażenia przeciwko potworom +3%
Szybkość Ataku +5%
Blok Ciosu +2%
POZIOM 6
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x35
Ognisty Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x15
Wartość Ataku +30
Maks PŻ: +1200
Czas trwania Umiejętności +12
Obrażenia przeciwko potworom +4%
Szybkość Ataku +6%
Blok Ciosu +2%
POZIOM 7
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x40
Ognisty Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x20
Wartość Ataku +35
Maks PŻ: +1400
Czas trwania Umiejętności +14
Obrażenia przeciwko potworom +5%
Szybkość Ataku +7%
Blok Ciosu +2%
POZIOM 8
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x45
Ognisty Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x20
Wartość Ataku +40
Maks PŻ: +1600
Czas trwania Umiejętności +16
Obrażenia przeciwko potworom +6%
Szybkość Ataku +8%
Blok Ciosu +2%
POZIOM 9
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x50
Ognisty Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x25
Wartość Ataku +45
Maks PŻ: +1800
Czas trwania Umiejętności +18
Obrażenia przeciwko potworom +7%
Szybkość Ataku +9%
Blok Ciosu +2%
POZIOM 10
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x55
Ognisty Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x25
Wartość Ataku +50
Maks PŻ: +2000
Czas trwania Umiejętności +20
Obrażenia przeciwko potworom +8%
Szybkość Ataku +10%
Blok Ciosu +3%
POZIOM 11
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x60
Mroczny Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x30
Wartość Ataku +55
Maks PŻ: +2200
Czas trwania Umiejętności +22
Obrażenia przeciwko potworom +9%
Szybkość Ataku +12%
Blok Ciosu +3%
POZIOM 12
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x65
Mroczny Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x30
Wartość Ataku +65
Maks PŻ: +2400
Czas trwania Umiejętności +24
Obrażenia przeciwko potworom +10%
Blok Ciosu +3%
POZIOM 13
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x70
Mroczny Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x35
Wartość Ataku +75
Maks PŻ: +2600
Czas trwania Umiejętności +26
Obrażenia przeciwko potworom +11%
Szybkość Ataku +16%
Blok Ciosu +3%
POZIOM 14
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x75
Mroczny Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x35
Wartość Ataku +85
Maks PŻ: +2800
Czas trwania Umiejętności +28
Obrażenia przeciwko potworom +12%
Szybkość Ataku +18%
Blok Ciosu +3%
POZIOM 15
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x80
Mroczny Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x40
Wartość Ataku +95
Maks PŻ: +3000
Czas trwania Umiejętności +30
Obrażenia przeciwko potworom +13%
Szybkość Ataku +20%
Blok Ciosu +4%
POZIOM 16
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x85
Leśny Kamień x5
Cor Draconis (Antyczne) x40
Wartość Ataku +100
Maks PŻ: +3200
Czas trwania Umiejętności +32
Obrażenia przeciwko potworom +14%
Szybkość Ataku +24%
Blok Ciosu +4%
POZIOM 17
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x90
Leśny Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x45
Wartość Ataku +110
Maks PŻ: +3400
Czas trwania Umiejętności +34
Obrażenia przeciwko potworom +15%
Szybkość Ataku +26%
Blok Ciosu +4%
POZIOM 18
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x95
Leśny Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x45
Wartość Ataku +120
Maks PŻ: +3600
Czas trwania Umiejętności +36
Obrażenia przeciwko potworom +16%
Szybkość Ataku +28%
Blok Ciosu +4%
POZIOM 19
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x100
Leśny Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x50
Wartość Ataku +130
Maks PŻ: +3800
Czas trwania Umiejętności +40
Obrażenia przeciwko potworom +17%
Szybkość Ataku +30%
Blok Ciosu +4%
POZIOM 20
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x110
Leśny Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x50
Wartość Ataku +150
Maks PŻ: +4000
Czas trwania Umiejętności +45
Obrażenia przeciwko potworom +20%
Szybkość Ataku +30%
Blok Ciosu +5%
W wcześniej niezagospodarowany slot pomocnika pojawi się nowy typ przedmiotu - Zaklęcia Przemiany
Zaklęcia pozwolą wam zmienić całkowicie wygląd pomocnika (w władców, stwory, npc itd)
Zaklęcia będzie można zdobyć w grze i itemshopie.
Na akademii będzie możliwość zdobycia nagród za osiągniecia TOP 1
Warunkiem uzyskania TOP 1 jest:
Posiadanie 210 poziomu postaci
Posiadanie 15 poziomu chwały (10 poziom dla kategorii 'Klasa')
Posiadanie rangi Mistrz
Ukończyć wszystkie zadania biologa i kolekcjonera. Punkt tylko dla TOP 1 bez uwzględnienia kategorii 'Klasy'
Za zdobycie pierwszego miejsca ogólnego do zdobycia będą następujące nagrody:
Unikalny zestaw kostiumowy 1z1 - Fryzura, Kostium, Nakładki, Skrzydła (nie pokazany w prezentacji)
Personalizowany Tytuł - Możliwość wybrania własnego tytułu, koloru oraz ikonki*
Drugi dodatkowy tytuł - TOP 1 Akademia II
30.000 SM - Nadane na konto
Unikalny zwierzak 1z1 - możliwość wybrania dowolnego władcy/stwora z serwera jako własnego zwierzaka
Unikalny wierzchowiec 1z1 - Możliwość wybrania jednego z dwóch dostępnych
Unikalna nakładka na orka 1z1 - Nakładka z unikalnych i wyróżniającym się wyglądem, nie będzie to typowy model orka (coś jak Ork LEGO)
Emblemat z własnym obrazkiem 180 dni - Możliwość wybrania własnego obrazku na emblemat, emblemat będzie posiadał bazowo 180 dni i będzie można go przedłuzać
*tytuł musi być zgodny z regulaminem serwera i nie może być obraźliwy
Nagrody zostaną rozdane maksymalnie do zakończenia akademii bez potrzeby zgłaszania się (postać które osiągnie wszystko jako pierwsza zostanie u nas zapisana automatycznie a nagrody trafią do magazynu IS). Z wyjątkiem tytułu i emblematu który wymaga informacji ze strony osoby która wygrała.
Dodatkowo możliwe jest osiągniecie TOP 1 jako dana klasa:
Wojownik Body
Wojownik Mental
Sura WP
Sura BM
Szaman Smok
Szaman Healer
Ninja Dagger
Ninja Archer
Nagrody za to osiągniecie:
10.000 SM - Nadane na konto
Unikalny Tytuł - TOP <Klasa>
Unikalny wierzchowiec - Skrzynia z możliwością wyboru jednego z trzech dostępnych
Jedna osoba może zdobyć jednocześnie TOP 1 Klasa oraz TOP 1 Ogólny
Nagrody zostaną rozdane maksymalnie do końca akademii bez potrzeby zgłaszania się (osoby które osiągną wymagania jako pierwsze zostaną u nas zapisane automatycznie a nagrody trafią do magazynu IS).
Pod koniec akademii odbędzie się Turniej PvP
Do wygrania będą różne nagrody - dla największego przedziału będzie to minimum unikalny hwang 1z1 zaprojektowany przez osobę która wygra!
Drugą nagrodą dla najwyższego przedziału będzie unikalny posąg na mapie podróży na zawsze (posąg z pierwszego turnieju stoi już 2 lata). Osoba która wygra będzie mogła wybrać w jakim kostiumu będzie przedstawiona postać. Posąg będzie posiadał animacje. Przykładowy posąg (kostium nie ma nic wspólnego z turniejem):
Dodatkowo na posągu znajdzie się nick postaci która wygra.
Więcej informacji pojawi się bliżej turnieju.
Na akademii odbędzie się również Turniej PvE
Będzie od różnił się od cyklicznych turniejów na serwerze głównym. Odbędzie się tylko jeden taki turniej z specjalnymi nagrodami.
Więcej informacji pojawi się bliżej turnieju.
Na akademii niektóre elementy graficzne zostaną odświeżone.
Parę przykładów:
Dodanie możliwości stworzenie różnych stałych mikstur (rosy itd) (Zmiana również pojawi się na serwerze głównym)
Dodanie możliwości wycraftowania kwiatów polimorfii które trwają dłużej (Zmiana również pojawi się na serwerze głównym)
Zmodyfikowano wzmocnienia itemshop (Zmiana również pojawi się na serwerze głównym)
W sklepach nie będzie wyszukiwało amuletów które posiadają 0 min (Zmiana również pojawi się na serwerze głównym)
Wyczyszczenie klienta z zbędnych rzeczy oraz trochę zoptymalizowano niektóre efekty (Zmiana również pojawi się na serwerze głównym)
Przebudowano drop w niektórych eventach (Zmiana również pojawi się na serwerze głównym)
Przebudowano system automatycznych eventów dzięki czemu powinno być mniej sytuacji w których wydarzenie się nie odpali (Zmiana również pojawi się na serwerze głównym)
Pakiety VIP będą aktywowano od razu po zakupie bez przelogowania (Zmiana również pojawi się na serwerze głównym)
Koło Losu (Dwie kategorie) będzie miało odświeżone nagrody
Odświeżono nagrody w przepustce bojowej
Data startu akademii: 01.06.2024 godzina 16:00
Czas trwania akademii: około 3 miesiące
Akademia będzie miała na celu możliwość zagrania i konkurowania od nowa na serwerze który stoi już ponad 2 lata. Spotkacie tutaj bardzo dużo nowości i zmian. Większość podstawowych wypraw zostanie zmieniona i odświeżona. Pojawią się nowe mapy, systemy i wiele więcej. Każdego dnia pojawiać się będą różne wydarzenia w tym zupełnie nowe stworzone na potrzeby akademii. Poza standardowymi wydarzeniami typu drop skrzyni spotkacie różne eventowe wyprawy i wiele więcej!
Na akademii nie będzie możliwości użycia loginów oraz maili z głównego serwera. Po zakończeniu akademii zostaną przeniesione przedmioty oraz postacie które spełnią warunki wymienione w dalszej części tematu.
Akademia będzie posiadała 8 kanałów
Chwilę po zakończeniu akademii na serwerze pojawi się ogromna aktualizacja. Będzie to największa aktualizacja jaka była dotychczas na Alune.
Aktualizacja wprowadzi wiele nowych elementów rozgrywki minimum:
Wiele nowych systemów
Aktualizacje aktualnych systemów
Wiele nowych map
Wiele nowych wypraw
Nowe wyprawy grupowe
Nowi legendarni władcy
Wiele nowych rozbudowanych zadań
Nowe poziomy chwały
Nowy ekwipunek
Arenę PvP
Unikalną wyprawę grupową na której działać będą bonusy PvP
Oraz wiele więcej o czym dowiecie się z osobnego tematu bliżej aktualizacji.
Podobnie jak na poprzedniej akademii tym razem również wiele elementów rozgrywki będzie ułatwiona/zmieniona na potrzeby akademii.
Niektóre systemy będą posiadały zmniejszone wartości, niektóre zostaną przebudowane a inne całkowicie znikną. Poniżej znajdziecie listę wielu zmian które spotkacie na serwerze.
Wiele systemów/craftów na serwerze będzie miało zmniejszone lub zwiększone wartości. Poniżej lista.
Zwiększono zdobywane doświadczenia z stworów na mapach 70+ o 100%
Szansa na pomyślne ulepszanie przedmiotów zwiększona o 10% do 200 poziomu przedmiotu oraz o 5% powyżej 200 poziomu*
Zwiększona szansa na ulepszenie każdej klasy oraz jakości smoczego kamienia o 5%**
Zwiększono szansę na kombinacje szarf do 25% o 5%
Zwiększono szansę na kombinacje szarf do 30% o 5%
Zwiększono szansę na ulepszanie szaty aury o 5%
Zwiększona szansa na wytworzenie Platynowych Trofeów o 10%
Zwiększona szansa na wytworzenie Rubinowych Trofeów o 5%
Zwiększono szansę na czytanie umiejętności pasywnych o 10%
Zwiększone szansę na oddanie przedmiotów u biologa oraz kolekcjonera o 5%
Zwiększono szansę na oddanie symboli i znaków wyprawy o 10%
Zmniejszono ilość Yang przy przerabianiu owoców
Zmniejszono ilość Won przy ulepszaniu przedmiotów 201-210 10pzch
*Nie dotyczy przedmiotów z aktualizacji Piekielne Wrota
**Nie dotyczy poziomów kamieni alchemii powyżej +6
Na akademii dostępna będzie większa ilość bonusów z rankingu:
Miejsca 1-3: Bonus za TOP 1
Miejsca 4-6: Bonus za TOP 2
Miejsca 7-10: Bonus za TOP 3
Czasy respów metinów i władców na niektórych mapach zostaną skrócone:
Grota Wygnańców (70): Skrócono z 4 minut na 3 minuty
Dolina Goblinów (90): Skrócono z 5 minuty na 4 minuty
Krainy Lodu (110): Skrócono z 10 minut na 8 minut
Leśna Kraina (130): Skrócono z 12 minut na 10 minut
Słoneczna Pustynia (160): Skrócono z 15 minut na 12 minut
Trujące Ziemie (180): Skrócono z 20 na 16 minut
Zakątek Elfów (190): Skrócono z 25 na 20 minut
Gwiezdne Krańce (200): Skrócono z 30 na 25 minut
Zielone Bagniska (202): Skrócono z 30 na 25 minut
Mroźne Tereny (PH: 6): Skrócono z 30 na 25 minut
Na wszystkich mapach aż do Mroźnych Terenów (włącznie) dostępne będą dwa dodatkowe respy władców i metinów.
Wymagana ilość won do szkolenia poziomu chwały na czas akademii zostanie obniżona, prezentuje się następująco:
Chwała 1
Wymagana ilość Won: 90
Wymagana ilość PE: 135.000
Chwała 2
Wymagana ilość Won: 180
Wymagana ilość PE: 180.000
Chwała 3
Wymagana ilość Won: 270
Wymagana ilość PE: 225.000
Chwała 4
Wymagana ilość Won: 450
Wymagana ilość PE: 270.000
Chwała 5
Wymagana ilość Won: 900
Wymagana ilość PE: 325.000
Chwała 6
Wymagana ilość Won: 1.350
Wymagana ilość PE: 324.000
Chwała 7
Wymagana ilość Won: 1.800
Wymagana ilość PE: 333.000
Chwała 8
Wymagana ilość Won: 2.250
Wymagana ilość PE: 342.000
Chwała 9
Wymagana ilość Won: 2.700
Wymagana ilość PE: 351.000
Chwała 10
Wymagana ilość Won: 3.600
Wymagana ilość PE: 360.000
Chwała 11
Wymagana ilość Won: 18.750
Wymagana ilość PE: 380.000
Chwała 12
Wymagana ilość Won: 22.500
Wymagana ilość PE: 400.000
Chwała 13
Wymagana ilość Won: 26.250
Wymagana ilość PE: 500.000
Chwała 14
Wymagana ilość Won: 30.000
Wymagana ilość PE: 625.000
Chwała 15
Wymagana ilość Won: 37.500
Wymagana ilość PE: 750.000
Podczas akademii wiele elementów rzemiosła zostanie zmienione/ułatwione.
Łowienie zostanie całkowicie przebudowane (opisane w dalszej części tematu)
Podczas kopania będziemy mogli otrzymać skrzynie która zawiera losowe przetopy
Podczas zbierania roślin będziemy mogli otrzymać skrzynie zawierającą losowe rośliny
Bazowa szansa na wykopanie rudy zostanie zwiększona o 10%
Bazowa szansa na złowienie ryby zostanie zwiększona o 10%
Bazowa szansa na zebranie rośliny zostanie zwiększona o 10%
Na akademii wiele zadań będzie miała zwiększoną szanse na wykonanie/zmniejszoną ilość celów. Nie bedzię dotyczyło to wszystkich zadań na serwerze.
Aby wprowadzić większą różnorodność w PvE niektóre postacie otrzymają nowy bonus pasywny który zmniejszy dysproporcje między topowymi postaciami do PvE (Body/WP) a innymi postaciami.
Balans ten może się zmienić w każdej chwili i będziemy testowali to aby jak najbardziej zrównoważyć siłę postaci.
Zmiana ta również pojawi się na serwerze głównym.
Wojownik Mental otrzyma nowy bonus Wartość Ataku (PvE) w swojej umiejętności Silne Ciało. Bonus ten działa tylko w walce przeciwko potworom, władcom etc. Nie działa na ludzi.
Bonus jest skalowany od statystyk używanych na postaci i innych wartości (podobnie jak aura i czarowane).
Sura BM otrzyma nowy bonus Wartość Ataku (PvE) w swojej umiejętności Mroczna Ochrona. Bonus ten działa tylko w walce przeciwko potworom, władcom etc. Nie działa na ludzi.
Bonus jest skalowany od statystyk używanych na postaci i innych wartości (podobnie jak aura i czarowane).
Szaman Smok otrzyma nowy bonus Wartość Ataku (PvE) w swojej umiejętności Pomoc Smoka. Bonus ten działa tylko w walce przeciwko potworom, władcom etc. Nie działa na ludzi.
Bonus jest aktywny tylko gdy szaman smok rzuci Pomoc Smoka na samego siebie. Autobuff nie dodaje tego bonusu oraz nie działa on gdy umiejętność rzucona jest na kogoś innego.
Bonus jest skalowany od statystyk używanych na postaci i innych wartości (podobnie jak aura i czarowane).
Szaman Healer otrzyma nowy bonus Wartość Ataku (PvE) w swojej umiejętności Zwiększenie Ataku. Bonus ten działa tylko w walce przeciwko potworom, władcom etc. Nie działa na ludzi.
Bonus jest aktywny tylko gdy szaman rzuci Zwiększenie Ataku na samego siebie. Autobuff nie dodaje tego bonusu oraz nie działa on gdy umiejętność rzucona jest na kogoś innego.
Bonus jest skalowany od statystyk używanych na postaci i innych wartości (podobnie jak aura i czarowane).
Ninja Dagger po użyciu umiejętności Krycie otrzyma pasywny bonus Wartość Ataku (PvE) który trwać będzie tyle czasu ile inne pasywne umiejętności na innych postaciach (Aura itd). Bonus ten działa tylko w walce przeciwko potworom, władcom etc. Nie działa na ludzi.
Bonus jest skalowany od statystyk używanych na postaci i innych wartości (podobnie jak aura i czarowane).
Ninja Archer otrzyma nowy bonus Wartość Ataku (PvE) w swojej umiejętności Bezszelestny Chód. Bonus ten działa tylko w walce przeciwko potworom, władcom etc. Nie działa na ludzi.
Bonus jest skalowany od statystyk używanych na postaci i innych wartości (podobnie jak aura i czarowane).
Wiele wypraw na serwerze zostanie odświeżone. Niektóre z nich będą miały zmieniony całkowicie przebieg i mapę a inne tylko drop. Zmiana ta również pojawi się na serwerze głównym. Poniżej przedstawiamy jakie wyprawy ulegną zmianie i w jakim stopniu.
Wyprawa ta będzie posiadały następujące zmiany:
Zmieniona mapa wyprawy
Wyprawa będzie przebiegać w jednej komnacie
Zmieniony przebieg wyprawy
Zmieniony drop na wyprawie
Wyprawa ta będzie posiadały następujące zmiany:
Wyprawa zostanie przeniesiona do jednej komnaty
Zmieniony przebieg wyprawy
Zmieniony drop na wyprawie
Wyprawa ta będzie posiadały następujące zmiany:
Zmieniona mapa wyprawy
Wyprawa będzie przebiegać na jednej małej wyspie
Zmieniony przebieg wyprawy
Zmieniony drop na wyprawie
Wyprawa ta będzie posiadały następujące zmiany:
Zmieniona mapa wyprawy
Wyprawa będzie przebiegać w jednej komnacie
Zmieniony przebieg wyprawy
Zmieniony drop na wyprawie
Wyprawa ta będzie posiadały następujące zmiany:
Zmieniona mapa wyprawy
Wyprawa będzie przebiegać w jednej komnacie
Zmieniony przebieg wyprawy
Zmieniony drop na wyprawie
Wyprawa ta będzie posiadały następujące zmiany:
Wyprawa będzie przebiegać w jednej komnacie
Zmieniony przebieg wyprawy
Zmieniony drop na wyprawie
Zaczarowane ziemie zostaną przebudowane (zarówno mrok jak i światło). Zmiany na tych wyprawach:
Zmieniona mapa wypraw
Wyprawy będą przebiegać w dwóch komnatach (jedna obok drugiej)
Zmieniony przebieg wypraw
Zmieniony drop na wyprawach
Wyprawy te będą posiadały następujące zmiany:
Przebudowany drop na wyprawach
Wyprawy mają lekko zmieniony przebieg
Wyprawa ta będzie posiadały następujące zmiany:
Wyprawa będzie przebiegać w jednej komnacie
Zmieniono lekko przebieg wyprawy
Podczas akademii pojawią się nowe wyprawy grupowe (pojawią się również na serwerze głównym) oraz zostaną dodane niektóre zmiany już obecnie istniejących wyprawach (tylko na czas akademii).
Na tej wyprawie pojawią się następujące zmiany na czas akademii:
Skrócono czas oczekiwania na następną wyprawę z 4 na 3 godziny
Na tej wyprawie pojawią się następujące zmiany na czas akademii:
Skrócono czas oczekiwania na następną wyprawę z 8 na 6 godzin
Usunięto metina na pierwszym piętrze z dwuręką
Na tej wyprawie pojawią się następujące zmiany na czas akademii:
Skrócono czas oczekiwania na następną wyprawę z 8 na 6 godzin
Na tej wyprawie pojawią się następujące zmiany na czas akademii:
Skrócono czas oczekiwania na następną wyprawę z 23h 30 minut na 20 godzin
Na serwerze pojawi się nowa wyprawa grupowa - Umarła Jama
Aby udać się na nią będziemy musieli posiadać od 130 do 150 poziomu postaci
Czas oczekiwania pomiędzy wyprawami wynosi 5 godzin (4 godziny na akademii)
Wymagana ilość osób w grupie wynosi 2
Działający żywioł na wyprawie: Mrok
Działający bonus na wyprawie: Silny na Nieumarłych
Wymagana jest przepustka - Perła Umarłych
Aby ją wytworzyć będziemy musieli posiadać:
5x Drewniany Klucz
5x Majestatyczny Dzban
5x Rubinowy Pierścień
5x Zwój Ognia
5x Artefakt pradawnych
Na wyprawie będzie można zdobyć nowy relikt - Emblemat Umarłych
Zapewni następujące bonusy:
Siła na wyprawach grupowych +5%
Maks. PŻ: +3.500
Wyprawa ta pojawi się również na serwerze głównym.
Na serwerze pojawi się nowa wyprawa grupowa - Zgliszcza Lodu
Aby udać się na nią będziemy musieli posiadać minimalnie 200 poziom postaci
Czas oczekiwania pomiędzy wyprawami wynosi 10 godzin (8 godzin na akademii)
Wymagana ilość osób w grupie wynosi 4 (3 na akademii)
Działający żywioł na wyprawie: Lód
Działający bonus na wyprawie: Silny na Starożytnych
Wymagana jest przepustka - Włócznia Kryształów Lodu
Aby ją wytworzyć będziemy musieli posiadać:
20x Rubin
10x Znak Wojowników
10x Szkat. Kolosa Magii
5x Zwój Światła
5x Odłamek Energii
Na wyprawie będzie można zdobyć nowy relikt - Klejnot Kryształów
Zapewni następujące bonusy:
Siła na wyprawach +3%
Silny przeciwko metinom +3%
Silny przeciwko władcom +3%
Maks. PŻ: +5.000
Wyprawa ta pojawi się również na serwerze głównym.
Tylko na akademii będzie dostępna specjalna wyprawa tylko na czas jej trwania
Dostępna będzie codziennie od 18:00 do 22:00
Aby udać się na nią będziemy musieli posiadać przepustkę - Książka Mrocznej Magii
Zdobędziemy ją z wszystkich wypraw 90+
Każdy dzień tygodnia zapewni inny drop z wyprawy
Sobota
Wyprawa z przedmiotami głownie z mapy Dolina Goblinów
Wymagania aby wejść:
Przepustka oraz poziom postaci od 90 do 140
Niedziela
Wyprawa z przedmiotami głównie z mapy Krainy Lodu
Wymagania aby wejść:
Przepustka oraz poziom postaci od 110 do 160
Poniedziałek
Wyprawa z przedmiotami głównie z mapy Leśna Kraina
Wymagania aby wejść:
Przepustka oraz poziom postaci od 130 do 180
Wtorek
Wyprawa z przedmiotami głównie z mapy Słoneczna Pustynia
Wymagania aby wejść:
Przepustka oraz poziom postaci od 160 do 190
Środa
Wyprawa z przedmiotami głównie z mapy Trujące Ziemie
Wymagania aby wejść:
Przepustka oraz poziom postaci od 180 do 200
Czwartek
Wyprawa z przedmiotami głównie z mapy Zakątek Elfów
Wymagania aby wejść:
Przepustka oraz poziom postaci 190+
Piątek
Wyprawa z przedmiotami głównie z mapy Zielone Bagniska, Gwiezdne Krańce oraz Mroźne Tereny
Wymagania aby wejść:
Przepustka oraz poziom postaci 202+
Na serwerze pojawi się nowa mapa pomiędzy mapą 130 i 160. Dostępna będzie od 150 poziomu.
Mapa ta pojawi się również na serwerze głównym. Drop na mapie będzie dostosowany i będzie mniej więcej pomiędzy tymi dwoma przedziałami. Na mapie będzie można też expić.
Spotkacie na niej:
5 x Władca - Pojawiać się będą co 15 minut
5 x Metina - Pojawiać się będą co 15 minut
1x Legendarny Władca - Pojawiać się będzie co 24h
Z legendy będzie można zdobyć nowe trofeum - Trofeum Mrocznej Legendy
Trofeum te zapewni na maksymalnym poziomie (Rubinowy) następujące bonusy:
Silny przeciwko mrocznej legendzie +25%
Obrażenia Umiejętności +5%
Z legendy wypadać będą trofea od brązowego do złotego. Pozostałe będzie się przerabiać.
Drop na mapie będzie od 150 poziomu do 180 poziomu
Okno teleportacji do władców i metinów zostanie całkowicie przebudowane
Nowe okno posiadać będzie następujące opcje:
Bardziej przejrzysty wygląd
Okno będzie zajmowało mniej miejsca na ekranie
Teleportacja do władców i metinów na tej samej mapie bez przeładowania
Możliwość sprawdzenia czy władca/metin jest aktualnie dostępny
Możliwość ukrycia podglądu minimapy
Możliwość ustawienia nie zamykania okna po teleportacji
Możliwość sprawdzenia dropu
Możliwość sprawdzenia czasu do następnego respu
Zmiana ta pojawi się również na serwerze głównym.
Na serwerze pojawi się Handel Postaciami
Będziemy mogli spakować swoją postać do skrzyni
Skrzynie tę będzie można zakupić za Won u Handlarki Różności
W skrzyni będziemy mogli sprawdzić następujące rzeczy:
Alchemie postaci (dwie strony)
Ekwipunek Postaci (5 stron)
Dodatkowy Ekwipunek (wszystkie kategorie i strony)
Poziom postaci
Poziom chwały
Rangę postaci
Umiejętności pasywne
Ukończone zadania (widoczne na screenie)
Posiadaną walutę
Kostiumy postaci
W najbliższym czasie również pojawi się:
Możliwość sprawdzania trofeów postaci
Możliwość sprawdzania reliktów postaci
Aby spakować postać do skrzyni będzie ona musiała spełniać następujące wymagania:
Minimalnie 150 poziom postaci
Dowolna umiejętność pasywna na poziomie P (za wyjątkiem tych które dostaje się na start)
Minimalnie 2 postacie na koncie
Nie posiadać aktywnej grupy
Nie przebywasz na wyprawie
Brak małżeństwa
Nie może być w gildii
Po spakowaniu postaci należy odczekać 2h by móc ją ponownie otworzyć.
W sklepach będzie możliwość wyszukiwania skrzyni w specjalnej wyszukiwarce.
Wyszukiwarka pozwoli:
Wyszukać na podstawie poziomu i poziomu chwały
Wybrać klasę postaci
Wybrać królestwo postaci
Wybrać profesje postaci
Wszystkie legendy na mapach 130-190 (za wyjątkiem Enetriala) zostaną zmienione
Zmiana ta pojawi się również na serwerze głównym. Poza zmienionym wyglądem legendy posiadać będą odświeżony drop.
Aktualny legendarny władca na mapie Leśna Kraina zostanie zastąpiony nowym o nazwie - Królowa Lasu
Na mapie Pustkowia Mroku pojawi się legendarny władca o nazwie - Rycerz Mroku
Aktualny legendarny władca na mapie Słoneczna Pustynia zostanie zastąpiony nowym o nazwie - Pustynna Mumia
Aktualny legendarny władca na mapie Trujące Ziemie zostanie zastąpiony nowym o nazwie - Trujący Baron
Aktualny legendarny władca na mapie Zakątek Elfów zostanie zastąpiony nowym o nazwie - Władca Elfów
Tylko na akademii raz w tygodniu dostępny będzie Mistyczny Władca
Pojawiać się on będzie w piątek o godzinie 22
Aby udać się na mapę będzie trzeba posiadać minimalnie 150 poziom
Mapa ta będzie skalowała się zależnie od ilości postaci które się na nią udadzą. Będzie dynamicznie dostosowywała ilość dropu oraz kanałów do ilości graczy. Wszystkie przedmioty będą wypadać bez nazw oraz na cała mapę. Przedmioty będzie można podnosić raz na 5 sekund.
Na mapie nie będziemy widzieć innych graczy, zwierzaków, wierzchowców oraz pomocników.
PIERWSZY MISTYCZNY WŁADCA POJAWI SIĘ 2 TYGODNIE PO STARCIE AKADEMII
Tylko na akademii pojawi się specjalna mapa z legendarnym władcą, który pojawiać się będzie codziennie o godzinie 11:00 oraz 23:00.
Aby się na niego udać będziemy musieli posiadać 151-199 poziom postaci.
Legendarny władca ten będzie posiadał różne trofea oraz relikty.
Na akademii jak i na serwerze głównym łowienie zostanie całkowicie przebudowane. Pojawi się nowa mapa, lepsze nagrody z łowienia, nowe ryby, nowe poziomy wędki, nowe zdania oraz nowy władca.
Na mapie pojawi się nowy władca rybacki. Zawierać będzie dużo lepsze nagrody.
Łowiąc ryby będziemy mogli zdobyć następujące nowe ryby/istoty morskie:
Kolczatka: Do zdobycia łowiąc na wędce +10
Kałamarnica: Do zdobycia łowiąc na wędce +11
Pirania: Do zdobycia łowiąc na wędce +12
Makaira Błękitna: Do zdobycia z wzmocnieniem "Wabik na Ryby"
Murena Zielona: Do zdobycia z wzmocnieniem "Wabik na Ryby"
Ryby te można również upiec aby zapewniły nam następujące bonusy:
Pieczona Kolczatka: Obrażenia na wyprawach +3%
Pieczona Kałamarnica: Siła Nawałnicy +3%
Pieczona Pirania: Siła na Żywioły +3%
Pieczona Makaira Błękitna: Obrażenia na wyprawach grupowych +3%
Pieczona Murena Zielona: Silny przeciwko legendarnym władcom +5%
Wędkę będzie można ulepszać do poziomu +12. Pojawią się również nowe nakładki na wędkę.
Do naszej wędki od 9-12 będziemy mogli umieścić nowe wzmocnienie:
Wabik na Ryby
Poza możliwością złowienia dzięki nim dwóch nowych ryb będziemy mogli uzyskać również Ości Ryb które będą służyć do ulepszania wędki od +9 do +12.
Poza nowymi rybami wędka +10-12 zapewni również możliwość wyłowienia różnych innych przedmiotów z wody.
Na akademii system rekruta będzie miał odświeżone nagrody. Dodatkowo pojawi się nowa kategoria zadań.
Tylko na akademii dostępne będą specjalna zadania na czas jej trwania. Po ukończeniu poszczególnych zadań otrzymamy nagrodę. Nagrodę również otrzymamy po wykonaniu wszystkich zadań. Zadania te dostępne są od 130 poziomu postaci (jednak ukończyć je się da dopiero w pełni na 200+) i skupiają się głównie na ukończeniu różnych celów w systemach. Dostępne zadania:
Osiągnij 210 poziom postaci
Osiągnij 5 poziom chwały
Ulepsz przedmioty Mrocznej Przysięgi do +9
Ukończ przepustkę bojową
Stwórz Szarfę 28%+
Ulepsz Smoczy Kamień do +8
Ulepsz wędkę lub kilof do +9
Załóż Relikty
Stwórz Platynowe Trofea
Stwórz Mistycznie Kamienie
Na akademii dostępna będzie specjalna edycja Aluńskiej Loterii. Dodatkowa loteria będzie posiadała następujące zmiany:
Nowe nagrody
Ranking poprzednich wygranych
Możliwość sprawdzenia wszystkich możliwych nagród
Tylko na akademii: Loteria odbywać się będzie w poniedziałki, środy oraz piątki
Cena będzie się dynamicznie zmieniać zależnie od sytuacji na rynku
Ekwipunek Akademii będzie posiadał 5 stron. Strony 2-5 będą dla przedmiotów kolekcjonerskich czyli:
Kostiumy
Fryzury
Nakładki
Skrzydła
Zwierzaki
Wierzchowce
Nakładki na Kilof i Wędkę
Nakładki na Marmury
Strona pierwsza natomiast będzie dla przedmiotów ekwipunku czyli:
Broń, Zbroja, Biżuteria*, Tarcze*, Buty*, Hełm*, Pasy*, Relikty, Trofea, Symbole+9, Amulety+9, Szarfy, Szaty Aury, Emblematy, Dusze, Wędki, Kilofy, Przedmioty zwierzaka i wierzchowca, przedmioty górnicze i rybackie
*Jeśli chodzi o biżuterie, tarcze, buty, hełmy i pasy można umieścić tylko jeden przedmiot z danego typu czyli np. 1x kolczyki, 1x naszyjnik itd. Drugi oczywiście możecie przenieść mając go ubranego na postaci.
Legendarna Wyborna (lub wyżej) Alchemia
Legendarne smocze kamienie na stopniu wybornym lub wyższym zostaną przeniesiono bezpośrednio założone lub z ekwipunku smoczej alchemii (tego co już jest!).
WSZYSTKIE POZOSTAŁE PRZEDMIOTY ZOSTANĄ SKASOWANE
Aby przenieść swoją postać na serwer główny musicie spełnić następujące wymagania:
Minimalnie 150 poziom postaci
3.000.000 Punktów Rangi
Oddanie 3 misji z kamieniami duszy +9
Oddany biolog na 130 poziom
Oddany kolekcjoner na 130 poziom
Postać zostanie przeniesiona wraz z:
Wszystkimi wbudowanymi atrybutami (poziom, chwała, ranga, zadania, tytułami, statystykami, zwierzakiem itd)
Założonym ekwipunkiem (zwykły ekwipunek, alchemia, trofea, symbole, relikty itd)
Yangami, Wonami, Punktami Egzekucji, Punktami Grozy
SM przypisanymi do konta (muszą być użyte, nie mogą to być kupony)
Ekwipunkiem Alchemii
Zadania dzienne będą miały przebudowane nagrody za wykonywanie zadań oraz sklep za Monety Alune.
Na akademii pojawi się wiele unikalnych kostiumów dostępnych tylko na niej. Przedmioty będą miały podpisane [Akademia II]
Poniżej przykładowe kostiumy dostępne na akademii:
Na akademii pojawi się wiele unikalnych nakładek na marmury dostępne tylko dla niej. Poniżej przykładowe marmury.
Na akademii będzie do zdobycia wiele wierzchowców i zwierzaków dostępnych tylko na niej. Przedstawiamy dwa klasyczne wierzchowce z Alune (Pikachu i Piesek) w barwach akademii.
Na akademii odbywać się będą jakieś wydarzenia prawie codziennie.
Poza standardowymi wydarzeniami znanymi z Alune pojawią się zupełnie nowe. Pojawią się również eventowe edycje niektórych wypraw na serwerze. Poniżej dwa przykłady.
Na wyprawach eventowych będzie można zdobyć nowy relikt - Kostkę Spaczenia
Zapewni następujące bonusy:
Siła na wyprawach eventowych +10%
Drop na wyprawach eventowych +5%
Bonusy te działać będą na wyprawach eventowych:
Spaczony Skorpion
Gwiezdny Chaos
Spaczony Smok
Spaczony Słoń
Oraz innych które pojawia się w przyszłości.
Specjalna edycja wyprawy grupowej - Mroczny Smok
Wyprawa ta pojawi się również na serwerze głównym w późniejszym terminie.
Specjalna edycja wyprawy solo - Świątynia Słoni
Wyprawa ta pojawi się również na serwerze głównym w późniejszym terminie.
Na serwerze pojawi się specjalna mapa która zastąpi Sohan. Będzie można na niej używać przywołań metinów i władców.
Na mapie na wszystkie przywołane metiny i władców działać będą bonusy:
Silny na wyprawach
Odporność na wyprawach
Zmiana ta pojawi się również na serwerze głównym.
Na akademii pojawi się odświeżony wygląd M1. Zmiana ta pojawi się również na serwerze głównym.
Mapa podróży zostanie odświeżona. Poza tym pojawi się parę innych zmian:
Na wyprawy solo przenosić się będziemy bezpośrednio z panelu wypraw
Usunięte zostaną NPC od wypraw solo z mapy
Crafty i inne opcje zostaną lepiej rozłożone u NPC na mapie a zbędne zostaną usunięte
Na wyprawę grupową będzie można wrócić przez 5 minut nawet jeśli nikogo na niej nie ma
Zmiana ta pojawi się również na serwerze głównym.
Pomocnik zostanie rozbudowany
Nowościami które się pojawią będą:
Dowodzenia z możliwością szkolenia
Nowy przedmiot zmieniający całkowicie wygląd pomocnika
Dowodzenie naszego pomocnika będzie można rozwijać do maksymalnie 20 poziomu.
Podobnie jak w grupie będziemy mogli ustawić tylko jeden bonus korzystając z specjalnego przycisku w oknie
Szkolić dowodzenie można w następujący sposób.
BONUSY I WYMAGANE PRZEDMIOTY
POZIOM 1
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x10
Ognisty Kamień x5
Cor Draconis (Antyczne) x5
Wartość Ataku +5
Maks PŻ: +200
Czas trwania Umiejętności +2
Obrażenia przeciwko potworom +1%
Szybkość Ataku +1%
Blok Ciosu +1%
POZIOM 2
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x15
Ognisty Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x5
Wartość Ataku +10
Maks PŻ: +400
Czas trwania Umiejętności +4
Obrażenia przeciwko potworom +1%
Szybkość Ataku +2%
Blok Ciosu +1%
POZIOM 3
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x20
Ognisty Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x10
Wartość Ataku +15
Maks PŻ: +600
Czas trwania Umiejętności +6
Obrażenia przeciwko potworom +2%
Szybkość Ataku +3%
Blok Ciosu +1%
POZIOM 4
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x25
Ognisty Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x10
Wartość Ataku +20
Maks PŻ: +800
Czas trwania Umiejętności +8
Obrażenia przeciwko potworom +2%
Szybkość Ataku +4%
Blok Ciosu +1%
POZIOM 5
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x30
Ognisty Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x15
Wartość Ataku +25
Maks PŻ: +1000
Czas trwania Umiejętności +10
Obrażenia przeciwko potworom +3%
Szybkość Ataku +5%
Blok Ciosu +2%
POZIOM 6
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x35
Ognisty Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x15
Wartość Ataku +30
Maks PŻ: +1200
Czas trwania Umiejętności +12
Obrażenia przeciwko potworom +4%
Szybkość Ataku +6%
Blok Ciosu +2%
POZIOM 7
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x40
Ognisty Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x20
Wartość Ataku +35
Maks PŻ: +1400
Czas trwania Umiejętności +14
Obrażenia przeciwko potworom +5%
Szybkość Ataku +7%
Blok Ciosu +2%
POZIOM 8
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x45
Ognisty Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x20
Wartość Ataku +40
Maks PŻ: +1600
Czas trwania Umiejętności +16
Obrażenia przeciwko potworom +6%
Szybkość Ataku +8%
Blok Ciosu +2%
POZIOM 9
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x50
Ognisty Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x25
Wartość Ataku +45
Maks PŻ: +1800
Czas trwania Umiejętności +18
Obrażenia przeciwko potworom +7%
Szybkość Ataku +9%
Blok Ciosu +2%
POZIOM 10
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x55
Ognisty Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x25
Wartość Ataku +50
Maks PŻ: +2000
Czas trwania Umiejętności +20
Obrażenia przeciwko potworom +8%
Szybkość Ataku +10%
Blok Ciosu +3%
POZIOM 11
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x60
Mroczny Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x30
Wartość Ataku +55
Maks PŻ: +2200
Czas trwania Umiejętności +22
Obrażenia przeciwko potworom +9%
Szybkość Ataku +12%
Blok Ciosu +3%
POZIOM 12
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x65
Mroczny Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x30
Wartość Ataku +65
Maks PŻ: +2400
Czas trwania Umiejętności +24
Obrażenia przeciwko potworom +10%
Blok Ciosu +3%
POZIOM 13
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x70
Mroczny Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x35
Wartość Ataku +75
Maks PŻ: +2600
Czas trwania Umiejętności +26
Obrażenia przeciwko potworom +11%
Szybkość Ataku +16%
Blok Ciosu +3%
POZIOM 14
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x75
Mroczny Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x35
Wartość Ataku +85
Maks PŻ: +2800
Czas trwania Umiejętności +28
Obrażenia przeciwko potworom +12%
Szybkość Ataku +18%
Blok Ciosu +3%
POZIOM 15
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x80
Mroczny Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x40
Wartość Ataku +95
Maks PŻ: +3000
Czas trwania Umiejętności +30
Obrażenia przeciwko potworom +13%
Szybkość Ataku +20%
Blok Ciosu +4%
POZIOM 16
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x85
Leśny Kamień x5
Cor Draconis (Antyczne) x40
Wartość Ataku +100
Maks PŻ: +3200
Czas trwania Umiejętności +32
Obrażenia przeciwko potworom +14%
Szybkość Ataku +24%
Blok Ciosu +4%
POZIOM 17
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x90
Leśny Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x45
Wartość Ataku +110
Maks PŻ: +3400
Czas trwania Umiejętności +34
Obrażenia przeciwko potworom +15%
Szybkość Ataku +26%
Blok Ciosu +4%
POZIOM 18
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x95
Leśny Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x45
Wartość Ataku +120
Maks PŻ: +3600
Czas trwania Umiejętności +36
Obrażenia przeciwko potworom +16%
Szybkość Ataku +28%
Blok Ciosu +4%
POZIOM 19
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x100
Leśny Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x50
Wartość Ataku +130
Maks PŻ: +3800
Czas trwania Umiejętności +40
Obrażenia przeciwko potworom +17%
Szybkość Ataku +30%
Blok Ciosu +4%
POZIOM 20
Pergamin Pomocnika x500
Runa Zwierzaka (+2000XP) x110
Leśny Kamień x10
Cor Draconis (Antyczne) x50
Wartość Ataku +150
Maks PŻ: +4000
Czas trwania Umiejętności +45
Obrażenia przeciwko potworom +20%
Szybkość Ataku +30%
Blok Ciosu +5%
W wcześniej niezagospodarowany slot pomocnika pojawi się nowy typ przedmiotu - Zaklęcia Przemiany
Zaklęcia pozwolą wam zmienić całkowicie wygląd pomocnika (w władców, stwory, npc itd)
Zaklęcia będzie można zdobyć w grze i itemshopie.
Na akademii będzie możliwość zdobycia nagród za osiągniecia TOP 1
Warunkiem uzyskania TOP 1 jest:
Posiadanie 210 poziomu postaci
Posiadanie 15 poziomu chwały (10 poziom dla kategorii 'Klasa')
Posiadanie rangi Mistrz
Ukończyć wszystkie zadania biologa i kolekcjonera. Punkt tylko dla TOP 1 bez uwzględnienia kategorii 'Klasy'
Za zdobycie pierwszego miejsca ogólnego do zdobycia będą następujące nagrody:
Unikalny zestaw kostiumowy 1z1 - Fryzura, Kostium, Nakładki, Skrzydła (nie pokazany w prezentacji)
Personalizowany Tytuł - Możliwość wybrania własnego tytułu, koloru oraz ikonki*
Drugi dodatkowy tytuł - TOP 1 Akademia II
30.000 SM - Nadane na konto
Unikalny zwierzak 1z1 - możliwość wybrania dowolnego władcy/stwora z serwera jako własnego zwierzaka
Unikalny wierzchowiec 1z1 - Możliwość wybrania jednego z dwóch dostępnych
Unikalna nakładka na orka 1z1 - Nakładka z unikalnych i wyróżniającym się wyglądem, nie będzie to typowy model orka (coś jak Ork LEGO)
Emblemat z własnym obrazkiem 180 dni - Możliwość wybrania własnego obrazku na emblemat, emblemat będzie posiadał bazowo 180 dni i będzie można go przedłuzać
*tytuł musi być zgodny z regulaminem serwera i nie może być obraźliwy
Nagrody zostaną rozdane maksymalnie do zakończenia akademii bez potrzeby zgłaszania się (postać które osiągnie wszystko jako pierwsza zostanie u nas zapisana automatycznie a nagrody trafią do magazynu IS). Z wyjątkiem tytułu i emblematu który wymaga informacji ze strony osoby która wygrała.
Dodatkowo możliwe jest osiągniecie TOP 1 jako dana klasa:
Wojownik Body
Wojownik Mental
Sura WP
Sura BM
Szaman Smok
Szaman Healer
Ninja Dagger
Ninja Archer
Nagrody za to osiągniecie:
10.000 SM - Nadane na konto
Unikalny Tytuł - TOP <Klasa>
Unikalny wierzchowiec - Skrzynia z możliwością wyboru jednego z trzech dostępnych
Jedna osoba może zdobyć jednocześnie TOP 1 Klasa oraz TOP 1 Ogólny
Nagrody zostaną rozdane maksymalnie do końca akademii bez potrzeby zgłaszania się (osoby które osiągną wymagania jako pierwsze zostaną u nas zapisane automatycznie a nagrody trafią do magazynu IS).
Pod koniec akademii odbędzie się Turniej PvP
Do wygrania będą różne nagrody - dla największego przedziału będzie to minimum unikalny hwang 1z1 zaprojektowany przez osobę która wygra!
Drugą nagrodą dla najwyższego przedziału będzie unikalny posąg na mapie podróży na zawsze (posąg z pierwszego turnieju stoi już 2 lata). Osoba która wygra będzie mogła wybrać w jakim kostiumu będzie przedstawiona postać. Posąg będzie posiadał animacje. Przykładowy posąg (kostium nie ma nic wspólnego z turniejem):
Dodatkowo na posągu znajdzie się nick postaci która wygra.
Więcej informacji pojawi się bliżej turnieju.
Na akademii odbędzie się również Turniej PvE
Będzie od różnił się od cyklicznych turniejów na serwerze głównym. Odbędzie się tylko jeden taki turniej z specjalnymi nagrodami.
Więcej informacji pojawi się bliżej turnieju.
Na akademii niektóre elementy graficzne zostaną odświeżone.
Parę przykładów:
Dodanie możliwości stworzenie różnych stałych mikstur (rosy itd) (Zmiana również pojawi się na serwerze głównym)
Dodanie możliwości wycraftowania kwiatów polimorfii które trwają dłużej (Zmiana również pojawi się na serwerze głównym)
Zmodyfikowano wzmocnienia itemshop (Zmiana również pojawi się na serwerze głównym)
W sklepach nie będzie wyszukiwało amuletów które posiadają 0 min (Zmiana również pojawi się na serwerze głównym)
Wyczyszczenie klienta z zbędnych rzeczy oraz trochę zoptymalizowano niektóre efekty (Zmiana również pojawi się na serwerze głównym)
Przebudowano drop w niektórych eventach (Zmiana również pojawi się na serwerze głównym)
Przebudowano system automatycznych eventów dzięki czemu powinno być mniej sytuacji w których wydarzenie się nie odpali (Zmiana również pojawi się na serwerze głównym)
Pakiety VIP będą aktywowano od razu po zakupie bez przelogowania (Zmiana również pojawi się na serwerze głównym)
Koło Losu (Dwie kategorie) będzie miało odświeżone nagrody
Odświeżono nagrody w przepustce bojowej