(Więcej Informacji)
Obecnie działający serwer S1 znajduje się pod adresem old.elitemt2.eu.
Decyzje o postawieniu serwera S2 podjęliśmy głównie przez nalegania graczy,
którzy od kilku miesięcy zalewali nas setkami wiadomości z pytaniami dotyczącymi S2.
Nowy serwer pod względem rozgrywki pozostaje przynajmniej na tym samym poziomie co S1.
Główną zmianą będzie usunięcie Systemu Run, który dla wielu był kontrowersyjny oraz liczne poprawki.
Dla graczy posiadających wspomniane runy zostaną w trakcie fuzji przydzielone odpowiednio przeliczone rekompensaty.
Po 2 - 4 miesiącach od startu serwery S1 oraz S2 zostaną połączone w jeden, czas ten może ulec zmianie w zależności od rynku.
Wielkie otwarcie serwera S2...
26.07.2024 (piątek), 18:00
https://elitemt2.eu/
https://forum.elitemt2.eu/
http://facebook.com/EliteMT2eu
https://www.instagram.com/elitemt2.eu/
https://www.facebook.com/groups/elitemt2pl
Wszystko zostało dopasowane, aby gra toczyła się na najwyższym poziomie.
Raty poddano wielu korektom, aby dobrze wyważyć rozgrywkę.
Informacje ogólne | |
---|---|
Typ serwera | Easy (Old School) |
Klasy postaci | Podstawowe (4) |
Królestwa | Podstawowe (Shinsoo, Jinno, Chunjo) |
Maksymalny poziom | 250 |
Maks. ilość statystyk | 125 |
Występujące waluty | Yang |
Maks. ilość przechowywanych Yang | 1.999.999.999.999 |
Maks. ilość przedmiotów w Stacku | 200 |
Dodatkowym urozmaiceniem jest drop losowych Sztabek Złota (2KK | 5KK | 10KK).
Jego częstotliwość będzie uzależniona od wymaganego poziomu mapy oraz jej trudności.
Aby drop sztabki był możliwy, należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy podwyższyć przy pomocy pakietu VIP, Medalu Szczęścia lub dzięki Zwierzakowi.
Pierwsze kroki w świecie EliteMT2 nie będą należały do najtrudniejszych.
Aby uprzyjemnić rozgrywkę, każda osoba otrzyma wymienione niżej przedmioty oraz dodatki.
Umiejętności rozwijamy przy pomocy poniższych przedmiotów.
Wszystkie przedmioty potrzebne do rozwoju umiejętności znajdziemy u NPC.
Tabela Przedmiotów | ||
---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Stopień |
Księga Umiejętności | M1 - G1 | |
Kamień Duchowy | G1 - P | |
Tęczowy Kamień | M1 - P |
Umiejętności naszej postaci możemy rozwijać za pomocą Ksiąg Umiejętności.
Dostępne są one do kupienia u odpowiednich dla danej klasy Trenerów Mocy.
Innym sposobem na szybszy rozwój umiejętności jest użycie Tęczowego Kamienia.
Znajdziemy go u Handlarki Różnościami do kupienia za 250.000.000 Yang.
Aby użyć kamienia, umiejętność musi być przynajmniej na poziomie M1.
Została wprowadzona możliwość przełączania umiejętności ciągłych.
Umiejętności aktywne włączamy bądź wyłączamy jak np. Ognisty Duch.
Dodatkowo tego typu umiejętności nie będą się wyłączać po przelogowaniu.
Warto wspomnieć, iż na pewnym stopniu ulepszania, Wachlarz przerabiany jest na Dzwon.
Oznacza to tyle, że poprawnym bonusem na ostatnie z "wachlarzy" będzie Odporność na Dzwony.
Aż do 110 poziomu expimy na standardowych mapach.
Później udajemy się na Pu-Kong i zostajemy tam do 150 poziomu.
Następnie aż do 200 poziomu, expimy na Smoczej Dolinie.
Kiedyś, po osiągnięciu 180 poziomu wracaliśmy na AV2, aby 250 dobić na Zinach.
Obecnie, wszystko zostało dostosowane, żeby na Smoczej Dolinie było optymalnie aż do 200.
Następnie, z przebiciem 200 poziomu, idziemy na Piekielne Pu-Kong, gdzie wbijamy 250.
Atlantyda V1 | |
---|---|
Wymagany poziom: | 75 |
Działający bonus: | Silny przeciwko Diabłom |
Drop z potworów: | |
Występujące Bossy: | Silna Lodowa Wiedźma (4 godziny) |
Występujące Metiny: | Brak |
Atlantyda V2 | |
---|---|
Wymagany poziom: | 90 |
Działający bonus: | Silny przeciwko Diabłom |
Możliwy drop Ulepszaczy: | |
Występujące Bossy: | 4x Generał Yonghan (2 godziny) |
Występujące Metiny: | Brak |
Pu-Kong | |
---|---|
Wymagany poziom: | 110 |
Działający bonus: | Silny przeciwko Diabłom |
Możliwy drop Ulepszaczy: | |
Występujące Bossy: | Królowa Węży (1 godzina) |
Występujące Metiny: | 10x Metin Zagłady (1 godzina) |
Smocza Dolina | |
---|---|
Wymagany poziom: | 150 |
Działający bonus: | Silny przeciwko Mistykom |
Możliwy drop Ulepszaczy: | |
Występujące Bossy: | Minotaur (1 godzina) |
Występujące Metiny: | 8x Metin Zbawienia (1 godzina) |
Piekielne Pu-Kong | |
---|---|
Wymagany poziom: | 200 |
Działający bonus: | Silny przeciwko Diabłom |
Możliwy drop Ulepszaczy: | |
Występujące Bossy: | Piekielny Książe (1 godzina) |
Występujące Metiny: | 6x Metin Odwetu (1 godzina) |
Wieża Demonów | |
---|---|
Wymagany poziom: | 40 |
Przepustka: | Brak |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Silny przeciwko Nieumarłym |
Możliwy drop: |
Komnata Berana-Setaou | |
---|---|
Wymagany poziom: | 110 |
Przepustka: | 5x Kręty Klucz |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Silny przeciwko Diabłom |
Możliwy drop: |
Komnata Pająków | |
---|---|
Wymagany poziom: | 120 |
Przepustka: | 5x Pajęczy Klucz |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Brak |
Możliwy drop: |
Piekielne Katakumby | |
---|---|
Wymagany poziom: | 160 |
Przepustka: | Brak |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Silny przeciwko Nieumarłym |
Możliwy drop: |
Twierdza Razadora | |
---|---|
Wymagany poziom: | 200 |
Przepustka: | 3x Piekielny Klucz |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Silny przeciwko Diabłom |
Możliwy drop: |
Grota Śmierci | |
---|---|
Wymagany poziom: | 110 |
Przepustka: | Brak |
Mapa: | Grota Śmierci |
Czas odrodzenia: | 24 godziny |
Działający bonus: | Silny przeciwko Nieumarłym |
Możliwy drop: |
Przedmioty mogą posiadać maksymalnie 5 bonusów zwykłych oraz 2 specjalne tzw. 6-7.
Każdy maksymalny bonus jest podświetlany w przedmiocie na specjalny złoty kolor.
Tabela wartości maksymalnych bonusów | |
---|---|
Nazwa Bonusu | Maksymalna wartość Bonusu |
Maks. PŻ | +2000 |
Maks. PE | +80 |
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność | +12 |
Szybkość Zaklęć | +20% |
Szybkość Ataku | +8% |
Szybkość Ruchu | +20% |
Blok Ciosu | +15 |
Wartość Ataku | +50 |
Regeneracja PŻ, PE | +30% |
Szansa na Otrucie | +8% |
Szansa na Omdlenie | +8% |
Szansa na Spowolnienie | +8% |
Szansa na Krytyczne Uderzenie | +10% |
Szansa na Przeszywające Uderzenie | +10% |
Silny przeciwko Ludziom | +10% |
Obrażenia oddawane do PŻ, PE | +10% |
Szansa na Odbicie Ciosu | +10% |
Odporności na Bronie | +15% |
Silne przeciwko Rasom | +20% |
Dodatkowo, każdy przedmiot może zawierać także 2 bonusy specjalne.
Ich wartości są stałe oraz mogą wejść niezależnie od rodzaju ekwipunku.
Wzmocnienia te są niezależne od 1-5 oraz tych wbudowanych w przedmioty.
Tabela wartości bonusów 6-7 | |
---|---|
Nazwa Bonusu | Wartość Bonusu |
Maks. PŻ | +2000 |
Maks. PE | +50 |
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność | +5 |
Szybkość Ataku | +8% |
Szybkość Ruchu | +8% |
Wartość Ataku | +50 |
Odporności na Klasy | +5% |
Silne przeciwko Klasom, Potworom | +10% |
Kamienie Dusz pozyskujemy w sklepie u Handlarki Różności.
Każdy zwykły Kamień możemy kupić za cenę 25.000.000 Yang.
Aby urozmaicić rozgrywkę, wprowadzone zostały Legendarne Kamienie Dusz.
Ich pozyskanie nie jest łatwym zadaniem, gdyż wymaga poświęcenia sporej ilości ulepszaczy.
Wpłynie to jednak pozytywnie na rynek oraz nadmiary niepotrzebnych i bezużytecznych przedmiotów.
Okno to służy do przepalania nadmiernych ilości ulepszaczy.
Wystarczy kliknąć myszką na przedmiot, który chcemy przepalić i potwierdzić proces.
Ulepszacze same wskakują do okna, nie trzeba więc przeszukiwać ekwipunku i ręcznie wrzucać.
Powyżej jest przedstawiona lista wraz z przelicznikiem na Odłamki Kamienia .
Każdy ulepszacz ma swoją indywidualną wartość, zależną od częstotliwości zdobywania.
Gdy mamy 200 Odłamków Kamienia, możemy dokonać wymiany na Legendarny Kamień .
Będzie on niezbędny w procesie tworzenia wybranego przez nas Legendarnego Kamienia Dusz.
W Ołtarzu Dusz możemy wytworzyć Legendarne Kamienie Dusz.
Są one znacznie lepsze od standardowych Kamieni, ponieważ mają kilka bonusów.
Wytworzony kamień jest na poziomie +0, lecz możemy go później ulepszać aż do +5.
Legendarny Kamień Dusz może pęknąć podczas wkładania do przedmiotu.
W przedmiotach nie istnieje osoby slot, przeznaczony dla Legendarnych Kamieni.
Dowodzenie jest bardzo przydatną umiejętnością pasywną.
Pozwala ona na wybranie określonych ról członkom grupy, przyznając odpowiedni bonus.
Umiejętność możemy szkolić przy pomocy odpowiednich Ksiąg Dowodzenia.
Wraz z rozwojem umiejętności, zwiększają się wartości nadawanych wzmocnień.
Tabela Przedmiotów | |||
---|---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Poziom Umiejętności | |
Sztuka Wojny Sun Zi | 0 - M1 | ||
Sztuka Wojny Wu Zi | M1 - G1 | ||
WeiLiao Zi | G1 - P |
Zwój Egzorcyzmu oraz Rada Pustelnika działa na szkolenie umiejętności dowodzenia.
Księgi Dowodzenia możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach.
Aby drop księgi był możliwy, należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy podwyższyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.
Poniżej znajduje się Tabela Wartości Dowodzenia w zależności od stopnia rozwoju umiejętności.
Przedstawione zostały tylko poszczególne stopnie, wartości oczywiście zwiększają się wraz z każdym stopniem.
Tabela Bonusów dla Członków Grupy | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Poziom Umiejętności | Wartość Ataku | Szybkość Ataku | Maksymalne PŻ | Czas Trwania | Obrażenia Umiejętności | Obrona |
1 | +12 | +1 | +122 | +7 | +1% | +6 |
M1 | +40 | +4 | +774 | +27 | +3% | +20 |
G1 | +59 | +6 | +1238 | +41 | +5% | +29 |
P | +84 | +9 | +1862 | +61 | +7% | +42 |
Lider grupy nie może wybrać roli dla swojej postaci.
Bonusy mogą zostać nadane tylko pozostałym członkom grupy.
Działanie Polimorfii zostało zachowane w niezmienionej formie względem serwera globalnego.
Wprowadzone zmiany to jedynie usprawnienia pomagające w zdobyciu Marmurów Polimorfii.
Standardowo, Marmury możemy zdobyć z większości potworów występujących na normalnych mapach.
Wiele polimorfii jest mało praktycznych w użytkowaniu, dlatego wprowadzono Wymianę Marmurów.
Dzięki temu możemy uzyskać dużo użyteczniejsze marmury kosztem tych, których nikt nie używa.
Aby wydropić Marmur Polomorfii, należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na Drop Marmurów możemy podnieść przy pomocy Rękawicy Złodzieja oraz Pakietu VIP.
Wymiany Marmurów Polimorfii możemy dokonać u Uriela w każdym M1.
Potrzebować będziemy 5 dowolnych Marmurów Polimorfii oraz 50.000.000 Yang.
Dzięki tej wymianie pozyskać możemy marmur Dzikiego Sługi, Czarnego Orka lub Młodego Pająka.
Umiejętność możemy szkolić przy pomocy odpowiednich Ksiąg Polimorfii.
Wraz z rozwojem umiejętności, zwiększa się czas trwania oraz zadawane obrażenia podczas przemiany.
Tabela Przedmiotów | ||
---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Poziom Umiejętności |
Księga Polimorfii | 0 - M1 | |
Zaawansowana Księga Polimorfii | M1 - G1 | |
Mistrzowska Księga Polimorfii | G1 - P |
Zwój Egzorcyzmu i Rada Pustelnika działa na szkolenie tej umiejętności.
Księgi Polimorfii możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach.
Aby drop księgi był możliwy, należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy podwyższyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.
Poniżej znajduje się Tabela Wartości Polimorfii w zależności od stopnia rozwoju umiejętności.
Przedstawione liczby są tylko przypuszczalne, wpływa na nie bardzo dużo czynników np. ekwipunek czy punkty statusu.
Tabela Wartości Polimorfii | ||
---|---|---|
Poziom Umiejętności | Obrażenia | Czas trwania |
1 | +1% | 10 minut |
M1 | +5% | 22 minuty |
G1 | +15% | 28 minut |
P | +30% | 35 minut |
Wartość Obrażeń i Czas trwania zwiększa się wraz z każdym poziomem umiejętności.
Wyżej przedstawione są tylko poszczególne stopnie wyszkolenia.
Zawarcie Małżeństwa, działa praktycznie w identyczny sposób jak na serwerze globalnym.
Zostały dokonane jedynie zmiany dotyczące przedmiotów oraz teleportacji.
Młoda para nie zostanie nagrodzona żadnymi przedmiotami poza obrączkami.
Pozwolą one na prawie nieograniczoną teleportację do swojego partnera.
Teleportacja przy użyciu Obrączki Ślubnej jest możliwa, jeśli postać spełnia wymagania poziomowe danej mapy.
Początkowo żaden zwierzak nie wzmacnia postaci w żaden sposób.
Zamiast tego, podczas zabijania potworów będzie on zdobywać swoje niezależne poziomy.
Każdy taki poziom da nam możliwość podniesienia pasywnych umiejętności, zwiększających statystyki postaci.
Zwierzak może osiągnąć maksymalnie 50 poziom doświadczenia.
Sam proces możemy przyśpieszyć za pomocą Obroży Doświadczenia bądź Smakołyków.
Okno Zwierzaka uruchomiamy przyciskiem "P", lub odpowiednim przyciskiem w Menu Gracza.
Każdy zwierzak posiada 5 umiejętności oddziałujących na postać.
Początkowo umiejętności te rozdajemy za punkty zdobywane przy poziomach.
Umiejętności Zwierzaka | Wartości Bonusów | ||||
---|---|---|---|---|---|
Nazwa umiejętności | Bonus umiejętności | M1 | G1 | P | P+ |
Smocza Fortuna | Szansa na Drop Sztabek | +5% | +10% | +15% | +20% |
Kamienna Skóra | Maks. PŻ | +500 | +1000 | +1500 | +2000 |
Instynkt Przetrwania | Odporność na Potwory | +5% | +10% | +15% | +20% |
Instynkt Drapieżcy | Silny przeciwko Potworom | +5% | +10% | +15% | +20% |
Łowca Dusz | Silny przeciwko Ludziom | +5% | +10% | +15% | +20% |
Gdy umiejętność wskoczy na stopień M1 (10 punktów), szkolenie będzie możliwe z pomocą zwojów.
Zwoje Tresury służą do zwiększenia umiejętności do stopnia G1, osiągniemy go po pomyślnym przeczytaniu 10 zwojów.
Szansa na wbicie umiejętności przy użyciu Zwoju wynosi 50%.
Aby dokonać dalszego ulepszenia umiejętności powyżej G1 musimy wytworzyć Kamień Zwierzaka.
Przedmiot ten, w formie neutralnej, uzyskamy pokonując w zasadzie dowolne Dungeony.
Mając już taki kamień, musimy również posiadać kilka Zwojów Tresury.
Następnie udajemy się do Podstarzałego Tresera (NPC dostępny w każdym M1).
Znajdziemy u niego opcję Wytwarzania Kamieni, gdzie personalizujemy Kamień.
Szansa na wbicie umiejętności przy użyciu Kamienia wynosi 50%.
Po wbiciu maksymalnego poziomu oraz ulepszeniu umiejętności na P możemy wzmocnić je do stopnia P+.
Szkolenie na tym poziomie jest trudniejsze, wymaga, by nasz pupil był maksymalnie najedzony.
Niezależnie od powodzenia, w związku z treningiem, pupil utraci całe najedzenie.
Aby dokonać ulepszenia umiejętności, musimy uzyskać Kamień Zwierzaka+.
Wytworzymy go u Tresera ze zwykłych, wytworzonych już Kamieni.
Na pomyślne podniesienie poziomu do P+ mamy tylko 10%.
Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu nie oddziałują na szkolenie umiejętności Zwierzaka.
Poza umiejętnościami pupil może zostać wzmocniony także za pomocą specjalnych przedmiotów.
Każdy z nich oferuje trwające godzinę wzmocnienie pewnej statystyki bądź konkretnego aspektu rozgrywki.
Czas przedmiotów zaczyna upływać dopiero po ich pierwszym użyciu.
Okno to służy do przepalania przedmiotów związanych ze zwierzakami.
Za każdy otrzymamy odpowiednią ilość Odłamków Przedmiotu Zwierzaka.
Opcja ta jest dostępna u Podstarzałego Tresera, który zajmuje się naszymi pupilami.
Następnie również u Tresera, zamieniamy odłamki na wybrane przez nas przedmioty.
Będą one wzmacniać naszą postać lub samego pupila w odpowiednich aspektach rozgrywki.
Zwierzak może posiadać maksymalnie jeden założony przedmiot naraz.
Ryby łowimy wedle starego, znanego wszystkim schematu.
Nie ma tutaj większej filozofii poza wyciągnięciem wędki w odpowiednim czasie.
Podstawowo nasza Wędka jest na poziomie +0 oraz nie ma żadnych Punktów Wędki.
Za wykonanie pełnego procesu wyławiania zdobyczy z wody, możemy zdobyć 1 taki punkt.
Gdy osiągniemy maksymalną ilość Punktów Wędki, możemy ją ulepszyć, przeciągając na Rybaka.
Maksymalny możliwy poziom to +9, a każdy poszczególny pozwala na większą różnorodność połowów.
Podczas łowienia możemy zdobyć Skrzynię Rybaka oferującą ciekawe przedmioty.
Z każdym poziomem wędki adekwatnie rośnie szansa na wyłowienie bonusowej Skrzyni Rybaka.
Dla urozmaicenia na serwer dodane zostały specjalne Owoce Morza, dające przy użyciu specjalne efekty.
Aby była możliwość wyłowienia poniższych przedmiotów musimy posiadać specjalne przedmioty rybackie.
Czas działania spożytych Owoców Morza upływa niezależnie od obecności na serwerze.
Przedmioty specjalne, które zwiększają szansę na Owoce Morza.
Wszystkie przedmioty zakładamy jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie od obecności na serwerze.
Prawie wszystkie wyłowione przedmioty możemy wymienić na specjalne Żetony Rybackie .
Aby tego dokonać, wystarczy przeciągnąć takowy przedmiot (np. Dużego Karasia) na Rybaka.
W zależności od jakości wymienianego przedmiotu dostarcza on różniącą się ilość Żetonów.
Pospolite Ryby1x Żeton Rybacki
Rzadsze Ryby2x Żeton Rybacki
Najrzadsze Ryby3x Żeton Rybacki
Przedmioty Specjalne5x Żeton Rybacki
Następnie zdobytą walutę wypłacamy u Rybaka do formy przedmiotu.
Będzie można za nie zakupić między innymi Nakładkę na Wędkę oraz Skrzynię Rybaka.
Podczas łowienia możemy wyłowić Piracką Monetę .
Monetę możemy wrzucić do Skrzyni, która znajduje się w naszym królestwie.
Jeżeli Twoje królestwo nazbiera 1000 monet, zostanie uruchomiona podwójna szansa na Skrzynię Rybaka na 1 godzinę.
Wszystkie znajdujące się na mapach Żyły zostały zamienione na Żyłę Złota.
Podczas kopania będzie możliwość wydobycia Sztabek Złota (5KK) w ilości od 3 do 5 sztuk.
Podstawowo nasz Kilof jest na poziomie +0 oraz nie ma żadnych Punktów Kilofa.
W trakcie procesu wydobycia Sztabek z Żyły (dość często), możemy zdobyć 1 taki punkt.
Gdy osiągniemy maksymalną ilość Punktów Kilofa, możemy go ulepszyć, przeciągając na Deokbae.
Maksymalny dostępny poziom to +9, a każdy następny pozwala na efektywniejsze wydobycie (od 3% do 30%).
Podczas kopania możemy zdobyć Skrzynie Górnika oferującą ciekawe przedmioty.
Z każdym poziomem kilofa adekwatnie rośnie szansa na bonusowe wydobycie Skrzyni Górnika.
Samą umiejętność możemy szkolić za pomocą Przewodnika do Górnictwa.
Dobrze rozwinięta skutecznie zwiększy nasze szanse na pomyślne wydobycie.
Zwój Egzorcyzmu i Rada Pustelnika działa na szkolenie tej umiejętności.
Przewodnik do Górnictwa możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach.
Aby drop księgi był możliwy, należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy podwyższyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.
Bazowo każda postać ma 10% na pomyślne wydobycie.
Do tego dochodzi szansa na wydobycie z kilofa oraz umiejętności.
Tabela Wartości Górnictwa | |
---|---|
Poziom Umiejętności | Bonus |
1 | Szansa na Wydobycie +1% |
M1 | Szansa na Wydobycie +10% |
G1 | Szansa na Wydobycie +15% |
P | Szansa na Wydobycie +20% |
Szansa na Wydobycie Rudy naturalnie zwiększa się co każdy poziom, wyżej przedstawione są wybrane stopnie.
Przedmioty specjalne, które dają szansę na podwójne wydobycie Sztabek Złota.
Wszystkie przedmioty zakładamy jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie od obecności.
Podczas kopania możemy wydobyć Tajemniczy Kryształ .
Kryształ możemy wrzucić do Ołtarza, który znajduje się w każdym M1.
Jeżeli Twoje królestwo nazbiera 1000 kryształów, zostanie uruchomiona podwójna szansa na Skrzynię Górnika na 1 godzinę.
System rang został rozbudowany względem tego domyślnego.
Maksymalna ilość rangi została zwiększona do 5.000.000 punktów.
Natomiast poszczególne stopnie oferują nam solidne wzmocnienie postaci.
System Rang | ||
---|---|---|
Nazwa | Zakres | Bonusy |
Pachołek | 1000 - 3999 | Brak |
Służący | 4000 - 7999 | Brak |
Uczeń | 8000 - 11999 | Brak |
Strażnik | 12000 - 19999 | Brak |
Kapitan | 20000 - 49999 | Maks. PŻ +250 |
Rycerz | 50000 - 99999 | Maks. PŻ +500 |
Mędrzec | 100000 - 199999 | Maks. PŻ +750 |
Kapłan | 200000 - 399999 | Maks. PŻ +1000 |
Dowódca | 400000 - 699999 | Maks. PŻ +1250 |
Konsul | 700000 - 999999 | Maks. PŻ +1500 |
Władca | 1000000 - 1999999 | Maks. PŻ +1750 |
Cesarz | 2000000 - 2999999 | Maks. PŻ +2000 |
Imperator | 3000000 - 4999999 | Maks. PŻ +2250 |
Elita | 5000000 | Maks. PŻ +2500 |
Poza zabijaniem potworów, punkty rangi możemy zdobyć, używając Owoce Życia.
Zwykły owoc uzyskamy, pokonując różnego rodzaju Bossy oraz otwierając Skrzynie.
Boski Owoc wytwarzamy w Ołtarzu Duszy z kilku zwykłych Owoców Życia i 500.000.000 Yang.
Tabela Owoców Życia | |||
---|---|---|---|
Ikona | Nazwa przedmiotu | Ilość punktów rangi | Wymagana ilość Punktów Rangi |
Owoc Życia | 1000 | 0 - 1000000 | |
Boski Owoc | 5000 | 1000000 - 5000000 |
Wejście znajduje się u Pomocnego Wiktora, który jest w każdym M1.
Alternatywnie, spełniając ograniczenia poziomowe, możemy użyć Menu Teleportacji.
W poczekalni możemy sprawdzić czasowy ranking wypraw oraz wejść na wyprawę.
Znajdziemy tam również NPC odpowiedzialnych za zarządzanie żetonami oraz specjalny sklep.
Aby wziąć udział w wyprawie, musisz posiadać przynajmniej 200 poziom.
Należy także odczekać 4 godziny od rozpoczęcia ostatniej Areny.
Zadanie #1 - #4:
Pokonaj wszystkie potwory, a następnie odnajdź i zniszcz Kamienie Metin.
Po zniszczeniu kamienia na środku Areny pojawi się Władca, pokonaj go.
Zadanie #5:
Kliknij na Skarb Władców, aby odebrać nagrodę i ukończyć arenę.
Czas przejścia Twojej wyprawy zostanie zapisany na posągu.
Za każde ukończenie Areny otrzymamy przede wszystkim kilka Bryłek Złota.
Poza nimi Żetony Areny, a przy odrobinie szczęścia także rzadką Skrzynię Ulepszaczy.
Na posągu możemy zobaczyć 10 najlepszych wyników czasowych wyprawy od czasu ostatniego ich resetu.
Ranking będzie resetowany na początku każdego miesiąca, a trzy najlepsze osoby zdobędą poniższe tytuły.
#1 - Władca Areny stopnia III z wbudowanymi bonusami na 14 dni.
#2 - Władca Areny stopnia II z wbudowanymi bonusami na 14 dni
#3 - Władca Areny stopnia I z wbudowanymi bonusami na 14 dni.
Za każde przejście areny będziemy otrzymywać losową ilość Żetonów Areny .
Będą one w przechowywane oraz możliwe do wypłacenia w formie przedmiotu u Strażnika Areny.
Mając już wypłacone żetony, udajemy do Ducha Wojownika, oferującego nam zakupy w Sklepie Areny.
W sklepie będzie można kupić między innymi Skrzynię Ulepszaczy lub unikatowe Kostiumy Władców.
Ze wspomnianej skrzyni mamy aż 12.5% na zdobycie tak bardzo pożądanego przez wszystkich Szponu Smoka.
Większość bossów oraz władców podczas śmierci może upuścić Odłamek swojej Duszy.
Będą to zdecydowanie jedne z najrzadszych oraz najbardziej wartościowych przedmiotów.
Bronie wytwarzamy z odłamków duszy po naciśnięciu na Kowala, wybierając odpowiednią pozycję.
Ulepszenie zawsze zakończy się powodzeniem, więc nie grozi nam ich utrata.
Szansa na drop fragmentów jest bardzo mała, jednak są one zdatne do handlu.
Po naciśnięciu tego przycisku wszystkie rozdzielone przedmioty zestackują się ze sobą.
Funkcja może nie zadziałać na przedmioty z indywidualnymi wartościami lub czasem trwania.
Informacje zawierają dane na temat działającego bonusu na danego potwora.
Możemy zobaczyć tam także drop przedmiotów, które możemy zdobyć z danego potwora.
Jeżeli dany potwór nie posiada dropu poza ogólnym, lista nie zostanie wyświetlona wcale.
Przyciski zmiany kanałów znajdują się przy Minimapie.
Informację o aktualnym kanale znajdziemy natomiast pod nią.
Na szybką zmianę kanałów zostało narzucone parusekundowe ograniczenie czasowe.
Informacje dotyczące bonusów, które mamy obecnie aktywne, podzielone na kategorie.
Spis bonusów możemy uruchomić odpowiednim przyciskiem w Menu Gracza lub klawiszem "F8".
Przy pomocy okna Zmiany Ekwipunku, możemy błyskawicznie dokonać zmiany założonych przedmiotów.
Mamy możliwość ustawienia 5 zestawów, co pozwala nam na szybszą reakcję np. podczas wojny.
Aby uruchomić okno, wystarczy przejść do Menu Gracza i wybrać odpowiedni przycisk.
Na szybką zmianę ekwipunku zostało narzucone parusekundowe ograniczenie czasowe.
Aby wyczyścić konkretną stronę, zostaniemy uprzednio poproszeni o potwierdzenie czynności.
Mamy możliwość ukrycia aktualnie założonego kostiumu, zachowując działanie jego bonusów.
Aby dokonać ukrycia wybranego przez nas elementu, należy nacisnąć ikonę oka.
Na funkcje chowania kostiumów zostało narzucone parusekundowe ograniczenie czasowe.
Podgląd Dropu Yang znajduje się na oddzielnym pasku nad Taskbarem.
Pozwoli to delikatnie uporządkować to co dzieje się na chacie ogólnym.
Okno Auto Dopalaczy dostępne jest pod przyciskiem F7.
Dzięki temu dodatkowi możemy szybko uruchomić wybrane wzmocnienia.
Aktywacja dopalaczy bez otwierania okna jest możliwa przy użyciu przycisków CTRL + F7.
W Menu Gracza znajdziemy także Kosz na przedmioty.
Jest to standardowy kosz, w którym możemy usunąć niepotrzebne przedmioty.
Przedmiot zostaje usunięty na stałe bez możliwości cofnięcia tej czynności.
Aby usunąć przedmioty, zostaniemy uprzednio poproszeni o potwierdzenie czynności.
Statystyki wyświetlamy podczas trwania wojny gildii naciskając przycisk "Y".
Podjęliśmy decyzję o usunięciu możliwości zakupu Ziemi Gildii.
Ich obecność nie miała żadnego praktycznego zastosowania na serwerze.
Każda szkatułka posiada wbudowany podgląd, który pokazuje nam, co możemy zdobyć z danej szkatułki.
Podgląd skrzyni wyświetlamy po najechaniu kursorem na skrzynie i naciśnięciu CTRL + PPM.
Bonus Switcher to dobrze znany dodatek dostępny pod przyciskiem F6.
Z jego pomocą możemy ustawić kupowanie zmianek od Helen, żeby nie kupić ich zbyt dużo.
Umożliwia on zapis swojego szablonu oraz maksymalnie 5 alternatywnych zestawów bonusów przy miksowaniu.
Markowanie ekwipunku jest dość znanym systemem ułatwiającym przeglądanie przedmiotów oraz czytelność.
Gdy zdobędziemy nowy przedmiot, poza komunikatem zostanie on także podświetlony, aby jego znalezienie nie było problemem.
Dodatkowo, przy oknach takich jak sklepy bądź kosze przedmioty niezdatne do akcji lub wybrane do niej będą dodatkowo akcentowane.
Czasem zdarza się, że nasze połączenie z serwerem zostanie utracone w trakcie pokonywania Dungeonu.
Jeżeli zostaniemy wyrzuceni wystarczy udać się do odpowiedniego NPC i wybrać Wróć na Dungeon.
Na powrót mamy dwie minuty, musimy ponadto znajdować się na tym samym CH, co wcześniej.
Dzięki temu w razie rozłączenia nie tracimy przepustki oraz dotychczas spędzonego czasu.
Do wszystkich kostiumów stałych za pomocą Wzmocnienia Kostiumu, możemy włożyć dwa stałe bonusy.
Następnie używając Zaczarowania Kostiumu, zmieniamy bonusy jak w normalnych przedmiotach.
Maksymalne wartości danego bonusu są wyróżnione złotym kolorem, aby ułatwić ich identyfikację.
Przedmioty przedstawione powyżej znajdziemy w każdym M1 u Handlarki Różności.
Tabela Bonusów Kostiumów | |||
---|---|---|---|
Bonus | Występowanie | Minimalna wartość | Maksymalna wartość |
Maksymalne PŻ | Wszystkie | 50 | 500 |
Maksymalne PE | Wszystkie | 10 | 50 |
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność | Wszystkie | 1 | 5 |
Szybkość Ataku | Nakładka | 2 | 10 |
Szybkość Ruchu | Kostium, Fryzura | 2 | 10 |
Szybkość Zaklęcia | Nakładka | 2 | 10 |
Regeneracja: PŻ, PE | Wszystkie | 2 | 10 |
Szansa na cios: Krytyczny, Przeszywający | Nakładka | 1 | 5 |
Silny przeciwko Ludziom | Wszystkie | 1 | 5 |
Silny przeciwko Rasom | Wszystkie | 2 | 10 |
Odporność na Żywioły | Kostium, Fryzura | 1 | 5 |
Odporność na Magię | Kostium, Fryzura | 1 | 5 |
Odporność na Obrażenia | Kostium, Fryzura | 1 | 5 |
Wartość Ataku | Nakładka | 5 | 25 |
Bonusy w kostiumie można zmieniać tylko i wyłącznie ręcznie.
Magiczny Metal+ dodaje nam dodatkowe +10% szansy na ulepszenie przedmiotu.
Aby go wytworzyć, musimy posiadać 100.000.000 Yang, Kamień Kowala oraz Magiczną Rudę Miedzi .
Przedmioty te możemy zdobyć z niektórych Bossów oraz Metinów.
Sklepy offline otwieramy Tobołkiem, który jest dostępny u Handlarki.
Istnieje możliwość ustawienia dokładnej pozycji naszego sklepu offline.
Po otwarciu naszego sklepu jest możliwość dokonania wszelkiego rodzaju edycji.
Maksymalna wartość wystawionego przedmiotu w naszym sklepie to 999.999.999.999 Yang.
Gdy zakończy się czas sklepu, będziemy mogli wyciągnąć wszystkie przedmioty lub wystawić sklep ponownie.
Możliwość wyboru wyglądu naszego sklepu będzie możliwa dla osób, które zakupią Pakiet Dekorowania Sklepu VIP.
Jeżeli duża ilość Sklepów przeszkadza nam przy wizytach w miastach, możemy ukryć lub ograniczyć ich widoczność.
W Opcjach Gry znajduje się kilka powiązanych z tym opcji, pozwalających dostosować wspomniany aspekt rozgrywki.
Dodatek ten umożliwia wyszukanie przedmiotów po ich nazwie.
Możemy także ignorować stopnień ulepszenia poszukiwanego przedmiotu.
Wyszukiwarkę przedmiotów znajdziemy ustawioną sztywno pod górną krawędzią ekranu.
Po wyszukaniu nad znalezionymi sklepami pojawią się specyficzne pomarańczowe strzałki.
Ranking podzielony jest na kategorie: Zabite Potwory | Pokonane Bossy | Zniszczone Metiny | Ukończone Dungeony.
Okno rankingów uruchamiamy obok minimapy przyciskiem znajdującym się nad kanałem pierwszym - .
Wszystkie kategorie poza "Ukończone Dungeony" naliczane są wyłącznie poza Dungeonami.
Do naliczenia Potwora lub Metina wymagana jest tolerancyjna różnica poziomu.
Za pierwsze trzy miejsca można otrzymać następujące nagrody:
#1 - 500 SM oraz Tytuł Stopnia III z wbudowanym bonusem na 7 dni.
#1- 500 SM oraz Tytuł Stopnia II z wbudowanym bonusem na 7 dni.
#2 - 500 SM oraz Tytuł Stopnia I z wbudowanym bonusem na 7 dni.
Są to zadania polegające na zbieraniu określonych przedmiotów.
Wspomoże to wyciągnąć z rynku nadmiar niektórych przedmiotów.
Tabela Kolekcjonera | |||
---|---|---|---|
Nazwa Kolekcji | Przedmioty do zebrania | Ilość | Nagroda |
Kolekcja Kamieni | Wszystkie Legendarne Kamienie Duszy +0 | x5 | Obrażenia Umiejętności +5% |
Kolekcja Morza | Wszystkie Owoce Morza | x20 | Szansa na Owoce Morza +2% |
Kolekcja Ulepszaczy | Wszystkie Ulepszacze | x200 | Średnie Obrażenia +5% |
Kolekcja Bossów | Wszystkie Skrzynie Bossów | x25 | Silny Przeciwko Bossom +10% |
Kolekcja Władców | Wszystkie Skrzynie z Dungeonów | x50 | Silny na Dungeonach +10% |
Oddawanie przedmiotów do kolekcji nie jest w żaden sposób ograniczone czasowo.
Są to zadania polegające na dostarczaniu specjalnych przedmiotów do badań Biologa.
Po każdym badaniu zdobyć będziemy musieli odpowiedni kamień zakańczający daną misję.
Oddawanie przedmiotów do badań może być ograniczone czasowo.
Są to zadania polegające na wyłowieniu i dostarczeniu ryb do badań Rybaka.
Za każdą ukończoną misję otrzymamy nagrody w postaci bonusów oraz Skrzyń Rybaka.
Oddawanie ryb do badań może być ograniczone czasowo.
Są to zadania polegające na upolowaniu wskazanego Bossa.
Za każdą ukończoną misję otrzymamy nagrody (w tym odpowiednią skrzynię).
Wódz Orków | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 40 |
Mapa: | Dolina Orków |
Nagroda: | 40.000.000 Yang Pierścień Doświadczenia Szkat. Woda Orków |
Królowa Pająków | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 50 |
Mapa: | Loch Pająków V1 |
Nagroda: | 50.000.000 Yang Rękawica Złodzieja Szkat. Królowej Pająków |
Olbrzymi Żółw | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 60 |
Mapa: | Pustynia |
Nagroda: | 60.000.000 Yang Szczęśliwa Złota Moneta Szkat. Olbrzymiego Żółwia |
Ognisty Król | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 65 |
Mapa: | Ognista Ziemia |
Nagroda: | 70.000.000 Yang Zmiana 6/7 Bonus Szkat. Ognistego Króla |
Dziewięć Ogonów | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 70 |
Mapa: | Góra Sohan |
Nagroda: | 80.000.000 Yang Dodanie 6/7 Szkat. Dziewięć Ogonów |
Zjawa Żółtego Tygrysa | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 75 |
Mapa: | Świątynia Hwang |
Nagroda: | 100.000.000 Yang Tęczowy Kamień Szkat. Zjawy Żółt. Tygrysa |
Królowa Węży | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 110 |
Mapa: | Pu-Kong |
Nagroda: | Bryła Złota (500KK) Szkat. Królowej Węży |
Minotaur | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 150 |
Mapa: | Smocza Dolina |
Nagroda: | 3x Bryła Złota (500KK) Szkat. Minotaura |
Piekielny Książe | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 200 |
Mapa: | Piekielne Pu-Kong |
Nagroda: | 5x Bryła Złota (500KK) Szkat. Piekielnego Księcia |
Względem poprzedniej odsłony zaszło naprawdę wiele zmian.
Przede wszystkim są to poprawki oraz udogodnienia dla graczy.
Sama prezentacja została zaktualizowana o brakujące informacje.
Spoiler poniżej zawiera listę najważniejszych spośród wszystkich zmian.
Necro - Właściciel oraz osoba odpowiedzialna za wszystkie aspekty techniczne.
Guard - Właściciel oraz osoba odpowiedzialna za marketing, social media i nadzorowanie gry.
NiverSo - Osoba odpowiedzialna za kontakt z graczami, organizowanie eventów oraz trzymanie porządku na serwerze.
Variol - Osoba odpowiedzialna za kontakt z graczami, organizowanie eventów oraz trzymanie porządku na serwerze.
Obecnie działający serwer S1 znajduje się pod adresem old.elitemt2.eu.
Decyzje o postawieniu serwera S2 podjęliśmy głównie przez nalegania graczy,
którzy od kilku miesięcy zalewali nas setkami wiadomości z pytaniami dotyczącymi S2.
Nowy serwer pod względem rozgrywki pozostaje przynajmniej na tym samym poziomie co S1.
Główną zmianą będzie usunięcie Systemu Run, który dla wielu był kontrowersyjny oraz liczne poprawki.
Dla graczy posiadających wspomniane runy zostaną w trakcie fuzji przydzielone odpowiednio przeliczone rekompensaty.
Po 2 - 4 miesiącach od startu serwery S1 oraz S2 zostaną połączone w jeden, czas ten może ulec zmianie w zależności od rynku.
Wielkie otwarcie serwera S2...
26.07.2024 (piątek), 18:00
https://elitemt2.eu/
https://forum.elitemt2.eu/
http://facebook.com/EliteMT2eu
https://www.instagram.com/elitemt2.eu/
https://www.facebook.com/groups/elitemt2pl
Wszystko zostało dopasowane, aby gra toczyła się na najwyższym poziomie.
Raty poddano wielu korektom, aby dobrze wyważyć rozgrywkę.
Informacje ogólne | |
---|---|
Typ serwera | Easy (Old School) |
Klasy postaci | Podstawowe (4) |
Królestwa | Podstawowe (Shinsoo, Jinno, Chunjo) |
Maksymalny poziom | 250 |
Maks. ilość statystyk | 125 |
Występujące waluty | Yang |
Maks. ilość przechowywanych Yang | 1.999.999.999.999 |
Maks. ilość przedmiotów w Stacku | 200 |
Dodatkowym urozmaiceniem jest drop losowych Sztabek Złota (2KK | 5KK | 10KK).
Jego częstotliwość będzie uzależniona od wymaganego poziomu mapy oraz jej trudności.
Aby drop sztabki był możliwy, należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy podwyższyć przy pomocy pakietu VIP, Medalu Szczęścia lub dzięki Zwierzakowi.
Pierwsze kroki w świecie EliteMT2 nie będą należały do najtrudniejszych.
Aby uprzyjemnić rozgrywkę, każda osoba otrzyma wymienione niżej przedmioty oraz dodatki.
Umiejętności rozwijamy przy pomocy poniższych przedmiotów.
Wszystkie przedmioty potrzebne do rozwoju umiejętności znajdziemy u NPC.
Tabela Przedmiotów | ||
---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Stopień |
Księga Umiejętności | M1 - G1 | |
Kamień Duchowy | G1 - P | |
Tęczowy Kamień | M1 - P |
Umiejętności naszej postaci możemy rozwijać za pomocą Ksiąg Umiejętności.
Dostępne są one do kupienia u odpowiednich dla danej klasy Trenerów Mocy.
Innym sposobem na szybszy rozwój umiejętności jest użycie Tęczowego Kamienia.
Znajdziemy go u Handlarki Różnościami do kupienia za 250.000.000 Yang.
Aby użyć kamienia, umiejętność musi być przynajmniej na poziomie M1.
Została wprowadzona możliwość przełączania umiejętności ciągłych.
Umiejętności aktywne włączamy bądź wyłączamy jak np. Ognisty Duch.
Dodatkowo tego typu umiejętności nie będą się wyłączać po przelogowaniu.
Warto wspomnieć, iż na pewnym stopniu ulepszania, Wachlarz przerabiany jest na Dzwon.
Oznacza to tyle, że poprawnym bonusem na ostatnie z "wachlarzy" będzie Odporność na Dzwony.
Aż do 110 poziomu expimy na standardowych mapach.
Później udajemy się na Pu-Kong i zostajemy tam do 150 poziomu.
Następnie aż do 200 poziomu, expimy na Smoczej Dolinie.
Kiedyś, po osiągnięciu 180 poziomu wracaliśmy na AV2, aby 250 dobić na Zinach.
Obecnie, wszystko zostało dostosowane, żeby na Smoczej Dolinie było optymalnie aż do 200.
Następnie, z przebiciem 200 poziomu, idziemy na Piekielne Pu-Kong, gdzie wbijamy 250.
Atlantyda V1 | |
---|---|
Wymagany poziom: | 75 |
Działający bonus: | Silny przeciwko Diabłom |
Drop z potworów: | |
Występujące Bossy: | Silna Lodowa Wiedźma (4 godziny) |
Występujące Metiny: | Brak |
Atlantyda V2 | |
---|---|
Wymagany poziom: | 90 |
Działający bonus: | Silny przeciwko Diabłom |
Możliwy drop Ulepszaczy: | |
Występujące Bossy: | 4x Generał Yonghan (2 godziny) |
Występujące Metiny: | Brak |
Pu-Kong | |
---|---|
Wymagany poziom: | 110 |
Działający bonus: | Silny przeciwko Diabłom |
Możliwy drop Ulepszaczy: | |
Występujące Bossy: | Królowa Węży (1 godzina) |
Występujące Metiny: | 10x Metin Zagłady (1 godzina) |
Smocza Dolina | |
---|---|
Wymagany poziom: | 150 |
Działający bonus: | Silny przeciwko Mistykom |
Możliwy drop Ulepszaczy: | |
Występujące Bossy: | Minotaur (1 godzina) |
Występujące Metiny: | 8x Metin Zbawienia (1 godzina) |
Piekielne Pu-Kong | |
---|---|
Wymagany poziom: | 200 |
Działający bonus: | Silny przeciwko Diabłom |
Możliwy drop Ulepszaczy: | |
Występujące Bossy: | Piekielny Książe (1 godzina) |
Występujące Metiny: | 6x Metin Odwetu (1 godzina) |
Wieża Demonów | |
---|---|
Wymagany poziom: | 40 |
Przepustka: | Brak |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Silny przeciwko Nieumarłym |
Możliwy drop: |
Komnata Berana-Setaou | |
---|---|
Wymagany poziom: | 110 |
Przepustka: | 5x Kręty Klucz |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Silny przeciwko Diabłom |
Możliwy drop: |
Komnata Pająków | |
---|---|
Wymagany poziom: | 120 |
Przepustka: | 5x Pajęczy Klucz |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Brak |
Możliwy drop: |
Piekielne Katakumby | |
---|---|
Wymagany poziom: | 160 |
Przepustka: | Brak |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Silny przeciwko Nieumarłym |
Możliwy drop: |
Twierdza Razadora | |
---|---|
Wymagany poziom: | 200 |
Przepustka: | 3x Piekielny Klucz |
Rodzaj: | Solo, Grupowy |
Działający bonus: | Silny przeciwko Diabłom |
Możliwy drop: |
Grota Śmierci | |
---|---|
Wymagany poziom: | 110 |
Przepustka: | Brak |
Mapa: | Grota Śmierci |
Czas odrodzenia: | 24 godziny |
Działający bonus: | Silny przeciwko Nieumarłym |
Możliwy drop: |
Przedmioty mogą posiadać maksymalnie 5 bonusów zwykłych oraz 2 specjalne tzw. 6-7.
Każdy maksymalny bonus jest podświetlany w przedmiocie na specjalny złoty kolor.
Tabela wartości maksymalnych bonusów | |
---|---|
Nazwa Bonusu | Maksymalna wartość Bonusu |
Maks. PŻ | +2000 |
Maks. PE | +80 |
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność | +12 |
Szybkość Zaklęć | +20% |
Szybkość Ataku | +8% |
Szybkość Ruchu | +20% |
Blok Ciosu | +15 |
Wartość Ataku | +50 |
Regeneracja PŻ, PE | +30% |
Szansa na Otrucie | +8% |
Szansa na Omdlenie | +8% |
Szansa na Spowolnienie | +8% |
Szansa na Krytyczne Uderzenie | +10% |
Szansa na Przeszywające Uderzenie | +10% |
Silny przeciwko Ludziom | +10% |
Obrażenia oddawane do PŻ, PE | +10% |
Szansa na Odbicie Ciosu | +10% |
Odporności na Bronie | +15% |
Silne przeciwko Rasom | +20% |
Dodatkowo, każdy przedmiot może zawierać także 2 bonusy specjalne.
Ich wartości są stałe oraz mogą wejść niezależnie od rodzaju ekwipunku.
Wzmocnienia te są niezależne od 1-5 oraz tych wbudowanych w przedmioty.
Tabela wartości bonusów 6-7 | |
---|---|
Nazwa Bonusu | Wartość Bonusu |
Maks. PŻ | +2000 |
Maks. PE | +50 |
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność | +5 |
Szybkość Ataku | +8% |
Szybkość Ruchu | +8% |
Wartość Ataku | +50 |
Odporności na Klasy | +5% |
Silne przeciwko Klasom, Potworom | +10% |
Kamienie Dusz pozyskujemy w sklepie u Handlarki Różności.
Każdy zwykły Kamień możemy kupić za cenę 25.000.000 Yang.
Aby urozmaicić rozgrywkę, wprowadzone zostały Legendarne Kamienie Dusz.
Ich pozyskanie nie jest łatwym zadaniem, gdyż wymaga poświęcenia sporej ilości ulepszaczy.
Wpłynie to jednak pozytywnie na rynek oraz nadmiary niepotrzebnych i bezużytecznych przedmiotów.
Okno to służy do przepalania nadmiernych ilości ulepszaczy.
Wystarczy kliknąć myszką na przedmiot, który chcemy przepalić i potwierdzić proces.
Ulepszacze same wskakują do okna, nie trzeba więc przeszukiwać ekwipunku i ręcznie wrzucać.
Powyżej jest przedstawiona lista wraz z przelicznikiem na Odłamki Kamienia .
Każdy ulepszacz ma swoją indywidualną wartość, zależną od częstotliwości zdobywania.
Gdy mamy 200 Odłamków Kamienia, możemy dokonać wymiany na Legendarny Kamień .
Będzie on niezbędny w procesie tworzenia wybranego przez nas Legendarnego Kamienia Dusz.
W Ołtarzu Dusz możemy wytworzyć Legendarne Kamienie Dusz.
Są one znacznie lepsze od standardowych Kamieni, ponieważ mają kilka bonusów.
Wytworzony kamień jest na poziomie +0, lecz możemy go później ulepszać aż do +5.
Legendarny Kamień Dusz może pęknąć podczas wkładania do przedmiotu.
W przedmiotach nie istnieje osoby slot, przeznaczony dla Legendarnych Kamieni.
Dowodzenie jest bardzo przydatną umiejętnością pasywną.
Pozwala ona na wybranie określonych ról członkom grupy, przyznając odpowiedni bonus.
Umiejętność możemy szkolić przy pomocy odpowiednich Ksiąg Dowodzenia.
Wraz z rozwojem umiejętności, zwiększają się wartości nadawanych wzmocnień.
Tabela Przedmiotów | |||
---|---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Poziom Umiejętności | |
Sztuka Wojny Sun Zi | 0 - M1 | ||
Sztuka Wojny Wu Zi | M1 - G1 | ||
WeiLiao Zi | G1 - P |
Zwój Egzorcyzmu oraz Rada Pustelnika działa na szkolenie umiejętności dowodzenia.
Księgi Dowodzenia możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach.
Aby drop księgi był możliwy, należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy podwyższyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.
Poniżej znajduje się Tabela Wartości Dowodzenia w zależności od stopnia rozwoju umiejętności.
Przedstawione zostały tylko poszczególne stopnie, wartości oczywiście zwiększają się wraz z każdym stopniem.
Tabela Bonusów dla Członków Grupy | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Poziom Umiejętności | Wartość Ataku | Szybkość Ataku | Maksymalne PŻ | Czas Trwania | Obrażenia Umiejętności | Obrona |
1 | +12 | +1 | +122 | +7 | +1% | +6 |
M1 | +40 | +4 | +774 | +27 | +3% | +20 |
G1 | +59 | +6 | +1238 | +41 | +5% | +29 |
P | +84 | +9 | +1862 | +61 | +7% | +42 |
Lider grupy nie może wybrać roli dla swojej postaci.
Bonusy mogą zostać nadane tylko pozostałym członkom grupy.
Działanie Polimorfii zostało zachowane w niezmienionej formie względem serwera globalnego.
Wprowadzone zmiany to jedynie usprawnienia pomagające w zdobyciu Marmurów Polimorfii.
Standardowo, Marmury możemy zdobyć z większości potworów występujących na normalnych mapach.
Wiele polimorfii jest mało praktycznych w użytkowaniu, dlatego wprowadzono Wymianę Marmurów.
Dzięki temu możemy uzyskać dużo użyteczniejsze marmury kosztem tych, których nikt nie używa.
Aby wydropić Marmur Polomorfii, należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na Drop Marmurów możemy podnieść przy pomocy Rękawicy Złodzieja oraz Pakietu VIP.
Wymiany Marmurów Polimorfii możemy dokonać u Uriela w każdym M1.
Potrzebować będziemy 5 dowolnych Marmurów Polimorfii oraz 50.000.000 Yang.
Dzięki tej wymianie pozyskać możemy marmur Dzikiego Sługi, Czarnego Orka lub Młodego Pająka.
Umiejętność możemy szkolić przy pomocy odpowiednich Ksiąg Polimorfii.
Wraz z rozwojem umiejętności, zwiększa się czas trwania oraz zadawane obrażenia podczas przemiany.
Tabela Przedmiotów | ||
---|---|---|
Ikona | Nazwa Przedmiotu | Poziom Umiejętności |
Księga Polimorfii | 0 - M1 | |
Zaawansowana Księga Polimorfii | M1 - G1 | |
Mistrzowska Księga Polimorfii | G1 - P |
Zwój Egzorcyzmu i Rada Pustelnika działa na szkolenie tej umiejętności.
Księgi Polimorfii możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach.
Aby drop księgi był możliwy, należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy podwyższyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.
Poniżej znajduje się Tabela Wartości Polimorfii w zależności od stopnia rozwoju umiejętności.
Przedstawione liczby są tylko przypuszczalne, wpływa na nie bardzo dużo czynników np. ekwipunek czy punkty statusu.
Tabela Wartości Polimorfii | ||
---|---|---|
Poziom Umiejętności | Obrażenia | Czas trwania |
1 | +1% | 10 minut |
M1 | +5% | 22 minuty |
G1 | +15% | 28 minut |
P | +30% | 35 minut |
Wartość Obrażeń i Czas trwania zwiększa się wraz z każdym poziomem umiejętności.
Wyżej przedstawione są tylko poszczególne stopnie wyszkolenia.
Zawarcie Małżeństwa, działa praktycznie w identyczny sposób jak na serwerze globalnym.
Zostały dokonane jedynie zmiany dotyczące przedmiotów oraz teleportacji.
Młoda para nie zostanie nagrodzona żadnymi przedmiotami poza obrączkami.
Pozwolą one na prawie nieograniczoną teleportację do swojego partnera.
Teleportacja przy użyciu Obrączki Ślubnej jest możliwa, jeśli postać spełnia wymagania poziomowe danej mapy.
Początkowo żaden zwierzak nie wzmacnia postaci w żaden sposób.
Zamiast tego, podczas zabijania potworów będzie on zdobywać swoje niezależne poziomy.
Każdy taki poziom da nam możliwość podniesienia pasywnych umiejętności, zwiększających statystyki postaci.
Zwierzak może osiągnąć maksymalnie 50 poziom doświadczenia.
Sam proces możemy przyśpieszyć za pomocą Obroży Doświadczenia bądź Smakołyków.
Okno Zwierzaka uruchomiamy przyciskiem "P", lub odpowiednim przyciskiem w Menu Gracza.
Każdy zwierzak posiada 5 umiejętności oddziałujących na postać.
Początkowo umiejętności te rozdajemy za punkty zdobywane przy poziomach.
Umiejętności Zwierzaka | Wartości Bonusów | ||||
---|---|---|---|---|---|
Nazwa umiejętności | Bonus umiejętności | M1 | G1 | P | P+ |
Smocza Fortuna | Szansa na Drop Sztabek | +5% | +10% | +15% | +20% |
Kamienna Skóra | Maks. PŻ | +500 | +1000 | +1500 | +2000 |
Instynkt Przetrwania | Odporność na Potwory | +5% | +10% | +15% | +20% |
Instynkt Drapieżcy | Silny przeciwko Potworom | +5% | +10% | +15% | +20% |
Łowca Dusz | Silny przeciwko Ludziom | +5% | +10% | +15% | +20% |
Gdy umiejętność wskoczy na stopień M1 (10 punktów), szkolenie będzie możliwe z pomocą zwojów.
Zwoje Tresury służą do zwiększenia umiejętności do stopnia G1, osiągniemy go po pomyślnym przeczytaniu 10 zwojów.
Szansa na wbicie umiejętności przy użyciu Zwoju wynosi 50%.
Aby dokonać dalszego ulepszenia umiejętności powyżej G1 musimy wytworzyć Kamień Zwierzaka.
Przedmiot ten, w formie neutralnej, uzyskamy pokonując w zasadzie dowolne Dungeony.
Mając już taki kamień, musimy również posiadać kilka Zwojów Tresury.
Następnie udajemy się do Podstarzałego Tresera (NPC dostępny w każdym M1).
Znajdziemy u niego opcję Wytwarzania Kamieni, gdzie personalizujemy Kamień.
Szansa na wbicie umiejętności przy użyciu Kamienia wynosi 50%.
Po wbiciu maksymalnego poziomu oraz ulepszeniu umiejętności na P możemy wzmocnić je do stopnia P+.
Szkolenie na tym poziomie jest trudniejsze, wymaga, by nasz pupil był maksymalnie najedzony.
Niezależnie od powodzenia, w związku z treningiem, pupil utraci całe najedzenie.
Aby dokonać ulepszenia umiejętności, musimy uzyskać Kamień Zwierzaka+.
Wytworzymy go u Tresera ze zwykłych, wytworzonych już Kamieni.
Na pomyślne podniesienie poziomu do P+ mamy tylko 10%.
Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu nie oddziałują na szkolenie umiejętności Zwierzaka.
Poza umiejętnościami pupil może zostać wzmocniony także za pomocą specjalnych przedmiotów.
Każdy z nich oferuje trwające godzinę wzmocnienie pewnej statystyki bądź konkretnego aspektu rozgrywki.
Czas przedmiotów zaczyna upływać dopiero po ich pierwszym użyciu.
Okno to służy do przepalania przedmiotów związanych ze zwierzakami.
Za każdy otrzymamy odpowiednią ilość Odłamków Przedmiotu Zwierzaka.
Opcja ta jest dostępna u Podstarzałego Tresera, który zajmuje się naszymi pupilami.
Następnie również u Tresera, zamieniamy odłamki na wybrane przez nas przedmioty.
Będą one wzmacniać naszą postać lub samego pupila w odpowiednich aspektach rozgrywki.
Zwierzak może posiadać maksymalnie jeden założony przedmiot naraz.
Ryby łowimy wedle starego, znanego wszystkim schematu.
Nie ma tutaj większej filozofii poza wyciągnięciem wędki w odpowiednim czasie.
Podstawowo nasza Wędka jest na poziomie +0 oraz nie ma żadnych Punktów Wędki.
Za wykonanie pełnego procesu wyławiania zdobyczy z wody, możemy zdobyć 1 taki punkt.
Gdy osiągniemy maksymalną ilość Punktów Wędki, możemy ją ulepszyć, przeciągając na Rybaka.
Maksymalny możliwy poziom to +9, a każdy poszczególny pozwala na większą różnorodność połowów.
Podczas łowienia możemy zdobyć Skrzynię Rybaka oferującą ciekawe przedmioty.
Z każdym poziomem wędki adekwatnie rośnie szansa na wyłowienie bonusowej Skrzyni Rybaka.
Dla urozmaicenia na serwer dodane zostały specjalne Owoce Morza, dające przy użyciu specjalne efekty.
Aby była możliwość wyłowienia poniższych przedmiotów musimy posiadać specjalne przedmioty rybackie.
Czas działania spożytych Owoców Morza upływa niezależnie od obecności na serwerze.
Przedmioty specjalne, które zwiększają szansę na Owoce Morza.
Wszystkie przedmioty zakładamy jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie od obecności na serwerze.
Prawie wszystkie wyłowione przedmioty możemy wymienić na specjalne Żetony Rybackie .
Aby tego dokonać, wystarczy przeciągnąć takowy przedmiot (np. Dużego Karasia) na Rybaka.
W zależności od jakości wymienianego przedmiotu dostarcza on różniącą się ilość Żetonów.
Pospolite Ryby1x Żeton Rybacki
Rzadsze Ryby2x Żeton Rybacki
Najrzadsze Ryby3x Żeton Rybacki
Przedmioty Specjalne5x Żeton Rybacki
Następnie zdobytą walutę wypłacamy u Rybaka do formy przedmiotu.
Będzie można za nie zakupić między innymi Nakładkę na Wędkę oraz Skrzynię Rybaka.
Podczas łowienia możemy wyłowić Piracką Monetę .
Monetę możemy wrzucić do Skrzyni, która znajduje się w naszym królestwie.
Jeżeli Twoje królestwo nazbiera 1000 monet, zostanie uruchomiona podwójna szansa na Skrzynię Rybaka na 1 godzinę.
Wszystkie znajdujące się na mapach Żyły zostały zamienione na Żyłę Złota.
Podczas kopania będzie możliwość wydobycia Sztabek Złota (5KK) w ilości od 3 do 5 sztuk.
Podstawowo nasz Kilof jest na poziomie +0 oraz nie ma żadnych Punktów Kilofa.
W trakcie procesu wydobycia Sztabek z Żyły (dość często), możemy zdobyć 1 taki punkt.
Gdy osiągniemy maksymalną ilość Punktów Kilofa, możemy go ulepszyć, przeciągając na Deokbae.
Maksymalny dostępny poziom to +9, a każdy następny pozwala na efektywniejsze wydobycie (od 3% do 30%).
Podczas kopania możemy zdobyć Skrzynie Górnika oferującą ciekawe przedmioty.
Z każdym poziomem kilofa adekwatnie rośnie szansa na bonusowe wydobycie Skrzyni Górnika.
Samą umiejętność możemy szkolić za pomocą Przewodnika do Górnictwa.
Dobrze rozwinięta skutecznie zwiększy nasze szanse na pomyślne wydobycie.
Zwój Egzorcyzmu i Rada Pustelnika działa na szkolenie tej umiejętności.
Przewodnik do Górnictwa możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach.
Aby drop księgi był możliwy, należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy podwyższyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.
Bazowo każda postać ma 10% na pomyślne wydobycie.
Do tego dochodzi szansa na wydobycie z kilofa oraz umiejętności.
Tabela Wartości Górnictwa | |
---|---|
Poziom Umiejętności | Bonus |
1 | Szansa na Wydobycie +1% |
M1 | Szansa na Wydobycie +10% |
G1 | Szansa na Wydobycie +15% |
P | Szansa na Wydobycie +20% |
Szansa na Wydobycie Rudy naturalnie zwiększa się co każdy poziom, wyżej przedstawione są wybrane stopnie.
Przedmioty specjalne, które dają szansę na podwójne wydobycie Sztabek Złota.
Wszystkie przedmioty zakładamy jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie od obecności.
Podczas kopania możemy wydobyć Tajemniczy Kryształ .
Kryształ możemy wrzucić do Ołtarza, który znajduje się w każdym M1.
Jeżeli Twoje królestwo nazbiera 1000 kryształów, zostanie uruchomiona podwójna szansa na Skrzynię Górnika na 1 godzinę.
System rang został rozbudowany względem tego domyślnego.
Maksymalna ilość rangi została zwiększona do 5.000.000 punktów.
Natomiast poszczególne stopnie oferują nam solidne wzmocnienie postaci.
System Rang | ||
---|---|---|
Nazwa | Zakres | Bonusy |
Pachołek | 1000 - 3999 | Brak |
Służący | 4000 - 7999 | Brak |
Uczeń | 8000 - 11999 | Brak |
Strażnik | 12000 - 19999 | Brak |
Kapitan | 20000 - 49999 | Maks. PŻ +250 |
Rycerz | 50000 - 99999 | Maks. PŻ +500 |
Mędrzec | 100000 - 199999 | Maks. PŻ +750 |
Kapłan | 200000 - 399999 | Maks. PŻ +1000 |
Dowódca | 400000 - 699999 | Maks. PŻ +1250 |
Konsul | 700000 - 999999 | Maks. PŻ +1500 |
Władca | 1000000 - 1999999 | Maks. PŻ +1750 |
Cesarz | 2000000 - 2999999 | Maks. PŻ +2000 |
Imperator | 3000000 - 4999999 | Maks. PŻ +2250 |
Elita | 5000000 | Maks. PŻ +2500 |
Poza zabijaniem potworów, punkty rangi możemy zdobyć, używając Owoce Życia.
Zwykły owoc uzyskamy, pokonując różnego rodzaju Bossy oraz otwierając Skrzynie.
Boski Owoc wytwarzamy w Ołtarzu Duszy z kilku zwykłych Owoców Życia i 500.000.000 Yang.
Tabela Owoców Życia | |||
---|---|---|---|
Ikona | Nazwa przedmiotu | Ilość punktów rangi | Wymagana ilość Punktów Rangi |
Owoc Życia | 1000 | 0 - 1000000 | |
Boski Owoc | 5000 | 1000000 - 5000000 |
Wejście znajduje się u Pomocnego Wiktora, który jest w każdym M1.
Alternatywnie, spełniając ograniczenia poziomowe, możemy użyć Menu Teleportacji.
W poczekalni możemy sprawdzić czasowy ranking wypraw oraz wejść na wyprawę.
Znajdziemy tam również NPC odpowiedzialnych za zarządzanie żetonami oraz specjalny sklep.
Aby wziąć udział w wyprawie, musisz posiadać przynajmniej 200 poziom.
Należy także odczekać 4 godziny od rozpoczęcia ostatniej Areny.
Zadanie #1 - #4:
Pokonaj wszystkie potwory, a następnie odnajdź i zniszcz Kamienie Metin.
Po zniszczeniu kamienia na środku Areny pojawi się Władca, pokonaj go.
Zadanie #5:
Kliknij na Skarb Władców, aby odebrać nagrodę i ukończyć arenę.
Czas przejścia Twojej wyprawy zostanie zapisany na posągu.
Za każde ukończenie Areny otrzymamy przede wszystkim kilka Bryłek Złota.
Poza nimi Żetony Areny, a przy odrobinie szczęścia także rzadką Skrzynię Ulepszaczy.
Na posągu możemy zobaczyć 10 najlepszych wyników czasowych wyprawy od czasu ostatniego ich resetu.
Ranking będzie resetowany na początku każdego miesiąca, a trzy najlepsze osoby zdobędą poniższe tytuły.
#1 - Władca Areny stopnia III z wbudowanymi bonusami na 14 dni.
#2 - Władca Areny stopnia II z wbudowanymi bonusami na 14 dni
#3 - Władca Areny stopnia I z wbudowanymi bonusami na 14 dni.
Za każde przejście areny będziemy otrzymywać losową ilość Żetonów Areny .
Będą one w przechowywane oraz możliwe do wypłacenia w formie przedmiotu u Strażnika Areny.
Mając już wypłacone żetony, udajemy do Ducha Wojownika, oferującego nam zakupy w Sklepie Areny.
W sklepie będzie można kupić między innymi Skrzynię Ulepszaczy lub unikatowe Kostiumy Władców.
Ze wspomnianej skrzyni mamy aż 12.5% na zdobycie tak bardzo pożądanego przez wszystkich Szponu Smoka.
Większość bossów oraz władców podczas śmierci może upuścić Odłamek swojej Duszy.
Będą to zdecydowanie jedne z najrzadszych oraz najbardziej wartościowych przedmiotów.
Bronie wytwarzamy z odłamków duszy po naciśnięciu na Kowala, wybierając odpowiednią pozycję.
Ulepszenie zawsze zakończy się powodzeniem, więc nie grozi nam ich utrata.
Szansa na drop fragmentów jest bardzo mała, jednak są one zdatne do handlu.
Po naciśnięciu tego przycisku wszystkie rozdzielone przedmioty zestackują się ze sobą.
Funkcja może nie zadziałać na przedmioty z indywidualnymi wartościami lub czasem trwania.
Informacje zawierają dane na temat działającego bonusu na danego potwora.
Możemy zobaczyć tam także drop przedmiotów, które możemy zdobyć z danego potwora.
Jeżeli dany potwór nie posiada dropu poza ogólnym, lista nie zostanie wyświetlona wcale.
Przyciski zmiany kanałów znajdują się przy Minimapie.
Informację o aktualnym kanale znajdziemy natomiast pod nią.
Na szybką zmianę kanałów zostało narzucone parusekundowe ograniczenie czasowe.
Informacje dotyczące bonusów, które mamy obecnie aktywne, podzielone na kategorie.
Spis bonusów możemy uruchomić odpowiednim przyciskiem w Menu Gracza lub klawiszem "F8".
Przy pomocy okna Zmiany Ekwipunku, możemy błyskawicznie dokonać zmiany założonych przedmiotów.
Mamy możliwość ustawienia 5 zestawów, co pozwala nam na szybszą reakcję np. podczas wojny.
Aby uruchomić okno, wystarczy przejść do Menu Gracza i wybrać odpowiedni przycisk.
Na szybką zmianę ekwipunku zostało narzucone parusekundowe ograniczenie czasowe.
Aby wyczyścić konkretną stronę, zostaniemy uprzednio poproszeni o potwierdzenie czynności.
Mamy możliwość ukrycia aktualnie założonego kostiumu, zachowując działanie jego bonusów.
Aby dokonać ukrycia wybranego przez nas elementu, należy nacisnąć ikonę oka.
Na funkcje chowania kostiumów zostało narzucone parusekundowe ograniczenie czasowe.
Podgląd Dropu Yang znajduje się na oddzielnym pasku nad Taskbarem.
Pozwoli to delikatnie uporządkować to co dzieje się na chacie ogólnym.
Okno Auto Dopalaczy dostępne jest pod przyciskiem F7.
Dzięki temu dodatkowi możemy szybko uruchomić wybrane wzmocnienia.
Aktywacja dopalaczy bez otwierania okna jest możliwa przy użyciu przycisków CTRL + F7.
W Menu Gracza znajdziemy także Kosz na przedmioty.
Jest to standardowy kosz, w którym możemy usunąć niepotrzebne przedmioty.
Przedmiot zostaje usunięty na stałe bez możliwości cofnięcia tej czynności.
Aby usunąć przedmioty, zostaniemy uprzednio poproszeni o potwierdzenie czynności.
Statystyki wyświetlamy podczas trwania wojny gildii naciskając przycisk "Y".
Podjęliśmy decyzję o usunięciu możliwości zakupu Ziemi Gildii.
Ich obecność nie miała żadnego praktycznego zastosowania na serwerze.
Każda szkatułka posiada wbudowany podgląd, który pokazuje nam, co możemy zdobyć z danej szkatułki.
Podgląd skrzyni wyświetlamy po najechaniu kursorem na skrzynie i naciśnięciu CTRL + PPM.
Bonus Switcher to dobrze znany dodatek dostępny pod przyciskiem F6.
Z jego pomocą możemy ustawić kupowanie zmianek od Helen, żeby nie kupić ich zbyt dużo.
Umożliwia on zapis swojego szablonu oraz maksymalnie 5 alternatywnych zestawów bonusów przy miksowaniu.
Markowanie ekwipunku jest dość znanym systemem ułatwiającym przeglądanie przedmiotów oraz czytelność.
Gdy zdobędziemy nowy przedmiot, poza komunikatem zostanie on także podświetlony, aby jego znalezienie nie było problemem.
Dodatkowo, przy oknach takich jak sklepy bądź kosze przedmioty niezdatne do akcji lub wybrane do niej będą dodatkowo akcentowane.
Czasem zdarza się, że nasze połączenie z serwerem zostanie utracone w trakcie pokonywania Dungeonu.
Jeżeli zostaniemy wyrzuceni wystarczy udać się do odpowiedniego NPC i wybrać Wróć na Dungeon.
Na powrót mamy dwie minuty, musimy ponadto znajdować się na tym samym CH, co wcześniej.
Dzięki temu w razie rozłączenia nie tracimy przepustki oraz dotychczas spędzonego czasu.
Do wszystkich kostiumów stałych za pomocą Wzmocnienia Kostiumu, możemy włożyć dwa stałe bonusy.
Następnie używając Zaczarowania Kostiumu, zmieniamy bonusy jak w normalnych przedmiotach.
Maksymalne wartości danego bonusu są wyróżnione złotym kolorem, aby ułatwić ich identyfikację.
Przedmioty przedstawione powyżej znajdziemy w każdym M1 u Handlarki Różności.
Tabela Bonusów Kostiumów | |||
---|---|---|---|
Bonus | Występowanie | Minimalna wartość | Maksymalna wartość |
Maksymalne PŻ | Wszystkie | 50 | 500 |
Maksymalne PE | Wszystkie | 10 | 50 |
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność | Wszystkie | 1 | 5 |
Szybkość Ataku | Nakładka | 2 | 10 |
Szybkość Ruchu | Kostium, Fryzura | 2 | 10 |
Szybkość Zaklęcia | Nakładka | 2 | 10 |
Regeneracja: PŻ, PE | Wszystkie | 2 | 10 |
Szansa na cios: Krytyczny, Przeszywający | Nakładka | 1 | 5 |
Silny przeciwko Ludziom | Wszystkie | 1 | 5 |
Silny przeciwko Rasom | Wszystkie | 2 | 10 |
Odporność na Żywioły | Kostium, Fryzura | 1 | 5 |
Odporność na Magię | Kostium, Fryzura | 1 | 5 |
Odporność na Obrażenia | Kostium, Fryzura | 1 | 5 |
Wartość Ataku | Nakładka | 5 | 25 |
Bonusy w kostiumie można zmieniać tylko i wyłącznie ręcznie.
Magiczny Metal+ dodaje nam dodatkowe +10% szansy na ulepszenie przedmiotu.
Aby go wytworzyć, musimy posiadać 100.000.000 Yang, Kamień Kowala oraz Magiczną Rudę Miedzi .
Przedmioty te możemy zdobyć z niektórych Bossów oraz Metinów.
Sklepy offline otwieramy Tobołkiem, który jest dostępny u Handlarki.
Istnieje możliwość ustawienia dokładnej pozycji naszego sklepu offline.
Po otwarciu naszego sklepu jest możliwość dokonania wszelkiego rodzaju edycji.
Maksymalna wartość wystawionego przedmiotu w naszym sklepie to 999.999.999.999 Yang.
Gdy zakończy się czas sklepu, będziemy mogli wyciągnąć wszystkie przedmioty lub wystawić sklep ponownie.
Możliwość wyboru wyglądu naszego sklepu będzie możliwa dla osób, które zakupią Pakiet Dekorowania Sklepu VIP.
Jeżeli duża ilość Sklepów przeszkadza nam przy wizytach w miastach, możemy ukryć lub ograniczyć ich widoczność.
W Opcjach Gry znajduje się kilka powiązanych z tym opcji, pozwalających dostosować wspomniany aspekt rozgrywki.
Dodatek ten umożliwia wyszukanie przedmiotów po ich nazwie.
Możemy także ignorować stopnień ulepszenia poszukiwanego przedmiotu.
Wyszukiwarkę przedmiotów znajdziemy ustawioną sztywno pod górną krawędzią ekranu.
Po wyszukaniu nad znalezionymi sklepami pojawią się specyficzne pomarańczowe strzałki.
Ranking podzielony jest na kategorie: Zabite Potwory | Pokonane Bossy | Zniszczone Metiny | Ukończone Dungeony.
Okno rankingów uruchamiamy obok minimapy przyciskiem znajdującym się nad kanałem pierwszym - .
Wszystkie kategorie poza "Ukończone Dungeony" naliczane są wyłącznie poza Dungeonami.
Do naliczenia Potwora lub Metina wymagana jest tolerancyjna różnica poziomu.
Za pierwsze trzy miejsca można otrzymać następujące nagrody:
#1 - 500 SM oraz Tytuł Stopnia III z wbudowanym bonusem na 7 dni.
#1- 500 SM oraz Tytuł Stopnia II z wbudowanym bonusem na 7 dni.
#2 - 500 SM oraz Tytuł Stopnia I z wbudowanym bonusem na 7 dni.
Są to zadania polegające na zbieraniu określonych przedmiotów.
Wspomoże to wyciągnąć z rynku nadmiar niektórych przedmiotów.
Tabela Kolekcjonera | |||
---|---|---|---|
Nazwa Kolekcji | Przedmioty do zebrania | Ilość | Nagroda |
Kolekcja Kamieni | Wszystkie Legendarne Kamienie Duszy +0 | x5 | Obrażenia Umiejętności +5% |
Kolekcja Morza | Wszystkie Owoce Morza | x20 | Szansa na Owoce Morza +2% |
Kolekcja Ulepszaczy | Wszystkie Ulepszacze | x200 | Średnie Obrażenia +5% |
Kolekcja Bossów | Wszystkie Skrzynie Bossów | x25 | Silny Przeciwko Bossom +10% |
Kolekcja Władców | Wszystkie Skrzynie z Dungeonów | x50 | Silny na Dungeonach +10% |
Oddawanie przedmiotów do kolekcji nie jest w żaden sposób ograniczone czasowo.
Są to zadania polegające na dostarczaniu specjalnych przedmiotów do badań Biologa.
Po każdym badaniu zdobyć będziemy musieli odpowiedni kamień zakańczający daną misję.
Oddawanie przedmiotów do badań może być ograniczone czasowo.
Są to zadania polegające na wyłowieniu i dostarczeniu ryb do badań Rybaka.
Za każdą ukończoną misję otrzymamy nagrody w postaci bonusów oraz Skrzyń Rybaka.
Oddawanie ryb do badań może być ograniczone czasowo.
Są to zadania polegające na upolowaniu wskazanego Bossa.
Za każdą ukończoną misję otrzymamy nagrody (w tym odpowiednią skrzynię).
Wódz Orków | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 40 |
Mapa: | Dolina Orków |
Nagroda: | 40.000.000 Yang Pierścień Doświadczenia Szkat. Woda Orków |
Królowa Pająków | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 50 |
Mapa: | Loch Pająków V1 |
Nagroda: | 50.000.000 Yang Rękawica Złodzieja Szkat. Królowej Pająków |
Olbrzymi Żółw | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 60 |
Mapa: | Pustynia |
Nagroda: | 60.000.000 Yang Szczęśliwa Złota Moneta Szkat. Olbrzymiego Żółwia |
Ognisty Król | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 65 |
Mapa: | Ognista Ziemia |
Nagroda: | 70.000.000 Yang Zmiana 6/7 Bonus Szkat. Ognistego Króla |
Dziewięć Ogonów | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 70 |
Mapa: | Góra Sohan |
Nagroda: | 80.000.000 Yang Dodanie 6/7 Szkat. Dziewięć Ogonów |
Zjawa Żółtego Tygrysa | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 75 |
Mapa: | Świątynia Hwang |
Nagroda: | 100.000.000 Yang Tęczowy Kamień Szkat. Zjawy Żółt. Tygrysa |
Królowa Węży | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 110 |
Mapa: | Pu-Kong |
Nagroda: | Bryła Złota (500KK) Szkat. Królowej Węży |
Minotaur | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 150 |
Mapa: | Smocza Dolina |
Nagroda: | 3x Bryła Złota (500KK) Szkat. Minotaura |
Piekielny Książe | |
---|---|
Ilość do zabicia: | 1 |
Wymagany Poziom: | 200 |
Mapa: | Piekielne Pu-Kong |
Nagroda: | 5x Bryła Złota (500KK) Szkat. Piekielnego Księcia |
Względem poprzedniej odsłony zaszło naprawdę wiele zmian.
Przede wszystkim są to poprawki oraz udogodnienia dla graczy.
Sama prezentacja została zaktualizowana o brakujące informacje.
Spoiler poniżej zawiera listę najważniejszych spośród wszystkich zmian.
Necro - Właściciel oraz osoba odpowiedzialna za wszystkie aspekty techniczne.
Guard - Właściciel oraz osoba odpowiedzialna za marketing, social media i nadzorowanie gry.
NiverSo - Osoba odpowiedzialna za kontakt z graczami, organizowanie eventów oraz trzymanie porządku na serwerze.
Variol - Osoba odpowiedzialna za kontakt z graczami, organizowanie eventów oraz trzymanie porządku na serwerze.