(Więcej Informacji)
Tytułem wstępu ...
Włożyliśmy w ten serwer masę serducha i bardzo dużo pracy. Dlatego mamy szczerą nadzieję, że będziecie mogli cieszyć się
rozgrywką na najwyższym poziomie. Każdy element gry został starannie przemyślany i zaprojektowany tak, aby gracze mogli
czerpać maksimum przyjemności z rozgrywki. Mamy już ponad 10 lat doświadczenia, co gwarantuje Wam pewny i stabilny projekt,
który może być z Wami przez lata! Chcemy, aby odkrywanie jego tajemnic sprawiło Wam masę przyjemności!
... życzymy miłej lektury!
12 sierpnia 2021 12 sierpnia 2021
Max. poziom postaci: 140
Max. punkty statystyk: 90
Ilość stron w ekwipunku: 5
Dostępne klasy postaci: 4
Dostępne Królestwa: 2
Sklepy Offline: Tak
Szósty i siódmy bonus: Nie
Szósty i siódmy skill: Nie
Strona : https://balmora.pl/
Forum : https://forum.balmora.pl/
FaceBook : https://www.fb.com/wwwbalmorapl/
Grupa FB : https://www.fb.com/groups/balmora10lat
Discord : https://discord.gg/Kkd9nBGNVj
Właściciel [GA]Sudden
Osoba do której należy serwer gry. Jest potężnym włodarzem i nie lubi nażelową grzywkę nISMO GTR.
Technik [GA]Bambus3k
Odpowiada za funkcjonowanie i działanie serwera gry. Nikt go nigdy nie widział. Człowiek widmo.
GameAdmin [GA]OJCIE3C:
Najważniejsza osoba na serwerze, odpowiada za rozgrywkę, eventy i banicje.
GameMaster [GM]Chrup
Osoba, która wyłapuje boty. Jak ma dobry humor to rozdaje upominki GM.
GameMaster [GM]Romantic
Odpowiada za media społecznościowe prowadząc discord kanał na youtube. Dba o spokój na serwerze.
GameMaster [GM]Applause
Zajmuje się wspieraniem graczy i pomocą merytoryczną. Nazywana Caryca Michalina III Wielka.
Na początek gry otrzymujemy w pełni założony ekwipunek +5.
Dodatkowo nasz serwer wzbogacony jest o system Skrzyń Ucznia
Możemy je otwierać co 10 poziomów, począwszy od pierwszego.
Z otrzymanego konia na start, możemy atakować Dodatkowo Bonusy konne działają na wierzchowcu. |
Ulepszacze
Księgi Umiejętności
Kamienie Dusz
Zaczarowania i Wzmocnienia
Dodatkowo po zakończonych badaniach i wybraniu pełen wgląd aktywnych bonusów i wynoszących wartości. Opcja ta jest również dostępna w Menu bocznym, pod przyciskiem: |
17 | M1 |
|
|
Potworologia | Metinologia Umiejętność zwiększająca obrażenia zadawane w Metiny. | Bossologia Umiejętność zwiększająca obrażenia zadawane w Bossy. |
Max Poziom: 10 Silny przeciwko Potworom: +10% | Max Poziom: 10 Silny przeciwko Metinom: +10% | Max Poziom: 10 Silny przeciwko Bossom : +10% |
Kowalstwo | Dowodzenie Umiejętność dowodzenia członkami grupy. | Polimorfia Umiejętność pozwalająca przemienić się w potwora. |
Max Poziom: 10 Szansa na wybór kowala w DT: +100% | Max Poziom: 40 Możliwość wzmocnienia członków grupy | Max Poziom: 40 Wartość ataku : +400 pkt. Czas trwania : 35 minut |
Koń Bojowy | Koń Militarny | Koń Militarny | Koń Orężny | |
Przedmiot szkoleń: Medal Konny Szansa na przyjęcie: 70~90% Czas oczekiwania: 30 min. | Przedmiot szkoleń: Niebieski Medal Konny Szansa na przyjęcie: 70~50% Czas oczekiwania: 1.5 godz. | Przedmiot szkoleń: Złoty Medal Konny Szansa na przyjęcie: 60~40% Czas oczekiwania: 4 godz. |
Legendarne Kamienie Duszy wytwarzamy u Sury.
Leg. Kamień Duszy Śmierci Szansa na krytyka +15% ( Broń ) | Leg. Kamień Duszy Powtórki Szybkość Zaklęcia +50% ( Broń ) | Leg. Kamień Duszy Potwora Obrażenia Przeciw Potworom +15% ( Broń ) | |
Leg. Kamień Duszy Wojownika Silny Przeciwko Wojownikom +40% ( Zbroja ) | Leg. Kamień Duszy Ninja Silny Przeciwko Ninja +40% ( Zbroja ) | Leg. Kamień Duszy Sura Silny Przeciwko Sura +40% ( Zbroja ) | Leg. Kamień Duszy Obrony Obrona +105 ( Zbroja ) |
Leg. Kamień Duszy Uchylenia | Leg. Kamień Duszy Uniku Szansa na Unik Strzał +18% ( Broń ) | Leg. Kamień Duszy Witalności Max HP +2000 ( Broń ) | Leg. Kamień Duszy Szybkości Szybkośc Ruchu +55% ( Broń ) |
Leg. Kamień Duszy Antymagii Niweluje Antymagię przeciwnika +18% ( Zbroja ) | Leg. Kamień Duszy Ludzi Odporność na Klasy : 12% ( Zbroja ) | Leg. Kamień Duszy Krwi Szansa na odzyskanie PŻ: 10% ( Zbroja ) | Leg. Kamień Doświadczenia Szansa na Bonus DOŚ: 60% ( Zbroja ) |
Leg. Kamień Duszy Antymagii+ | Leg. Kamień Duszy Ataku Wartość ataku: +105 ( Broń ) | Leg. Kamień Duszy Obrażeń Średnie obrażenia: +12% ( Broń ) | Leg. Kamień Duszy Umysłu Obrażenia Umiejętności: 15% ( Broń ) |
System jest darmowy, można go i wybieramy okres czasu z dostępnej listy. Potwierdzamy, sklep pojawia się przy postaci. ... Powodzenia ! 🙂 |
Po wpisaniu nazwy przedmiotu i Niebieskie Strzałki z tobołem wskazujące wszystkie sklepy w okolicy, które posiadają przez nas dany przedmiot oraz krótka informacja i ilości tych sklepów. |
System misji został przez nas odświeżony i wszystkie na Pulpicie czyli głównym ekranie gry, z lewej strony już nie będą Podnieś Umiejętność). Istnieje również skrót klawiszowy CTRL + Q, który kiedyś ukrywał Misje, a teraz przełącza nas na zakładkę z Zadaniami. |
... Towarzysz Za pomocą Zwierciadła możemy przywołać w grze. Jego statystki, umiejętności, informacje są widoczne 2006 roku) oraz w najmocniejszej konfiguracji są o ok. ~40% słabsze niż umiejętności podstawowej postaci Szamana Smoka czy Szamana Hellera. |
Za pomocą Księgi Towarzysza możemy wybrać dowolną umiejętność i szkolić ją do poziomu G1
Huashinek (PvP) | Huashinek (Exp) |
Chusta (PvP) | Chusta (Exp) |
Kostium Bojownika (PvP) | Kostium Bojownika (Exp) |
|
Wszelkie informacje o Wydarzeniach |
Zwiększone Raty Serwerowe | ||
Magiczne Smocze Fasole | ||
Kawałki Księżyca | ||
Światowy Dzień Książek | ||
Karty OKEY | ||
Wydarzenie Górnicze | ||
Szkatułki Hexagonalne | ||
Szkatułki Blasku Księżyca | ||
Tajemnicze Klucze | ||
Legendarne Wierzchowce | ||
Smocze Kule Każda Smocza kula posiada wyjątkowy bonus, zdobądź wszystkie 7! | ||
!#SM Zgarniamy Smocze Monety na czacie w grze | ||
Podwójne Kamienie Metin W określonych godzinach Kamienie Metin pojawiają się x2. | ||
Wydarzenie OX Odpowiedz na jak największą ilość pytań. Każde pytanie to nagroda. | ||
Manwoo Złów największą rybę na serwerze, a do tego zgarniaj nagrody. | ||
Wydarzenia Okolicznościowe Nie może zabraknąć wydarzeń na każdą okazję. |
|
Punkty Rangi: 5.000.000*
* Możliwość osiągnięcia 5.500.000 punktów rangi na prośbę graczy, aby jedno zabójstwo nie znosiło nam rangi.
|
Wędkarstwo dostępne jest od 30 poziomu postaci. na specjalnie do tego celu wyznaczoną Mapę Wędkarską. Punkty Wędki zostały przeniesione do umiejętności Łowienie, gdzie dzięki pomyślnym połową podnosimy w ten sposób jej poziom. Im wyższy poziom umiejętności tym lepsze grupy przedmiotów nam się odblokowują do wyłowienia z wody. Przed połowem widzimy co dokładnie nadziało się na nasz haczyk, co przekłada się, na świadomość jaki przedmiot mogliśmy wyłowić. Maksymalny poziom łowienia osiągniemy po ok. 6 ~ 8 godzinach gry. |
Grupa I | Poziom umiejętności: 1 ~ 9 |
Grupa II | Poziom umiejętności: 10 ~ 14 |
Grupa III | Poziom umiejętności: 15 ~ 19 |
Grupa IV | Poziom umiejętności: 20 |
Grupa | Ryba | Czas | Bonus |
I | Żeton SM (1) | --- | Doładowuje konto 1 Smoczą Monetą |
I | Drobne Ryby | --- | Podnosi szansę na wyłowienie Ryby |
I | Gromadnik | 5 minut | Silny przeciwko Potworom: +5% |
I | Tenchi | 5 minut | Silny przeciwko Ludziom: +5% |
I | Amur | 5 minut | Szybkość Ataku: +5% |
II | Żeton SM (2) | --- | Doładowuje konto 2 Smoczymi Monetami |
II | Małż | --- | Może zawierać Perłę |
II | Ryba Lotosu | --- | Natychmiast dodaje 1000 PŻ |
II | Karp | 5 minut | Oporność na Potwory: +5% |
II | Shiri | 5 minut | Odporność na Klasy: +5% |
III | Kupon SM (5) | --- | Doładowuje konto 5 Smoczych Monet |
III | Okoń | 5 minut | Silny przeciwko Potworom: +10% |
III | Sum | 5 minut | Silny przeciwko Ludziom: +10% |
III | Krasnopiórka | 15 minut | Zdobywane Doświadczenie +50% |
III | Węgorz | 10 minut | Zwiększa podstawowe statystki o: 10 punktów |
IV | Kupon SM (50) | --- | Doładowuje konto 50 Smoczymi Monetami |
IV | Pstrąg | 30 minut | Zdobywane przedmioty: +30% |
IV | Rzeczny Pstrąg | 30 minut | Zdobywane Doświadczenie +50% |
IV | Tęczowy Pstrąg | 15 minut | Zdobywane Doświadczenie +100% |
IV | Złota Rybka | ---- | Tajemnicze działanie 😃 |
... Smocza Alchemia Alchemia Smoczych Kamieni dostępna odebrać misję, Smocze Kamienie, w zamian za poziomów: Matowy (35 poz.) Przejrzysty (45 poz.) Bez Skazy (55 poz.) Znakomity (65 poz.) Wyborny (75 poz.) |
Rodzaj Kamienia | Bonus 1 (podstawowy) | Bonus 2 (podstawowy) | Dodatkowe Bonusy (od 1 do 3 bonusów) |
Legendarny Smoczy Diament Jakość: wyborny, Poziom: +6 | Inteligencja +12 | Siła Błyskawic +18% | Silny na Ludzi 18% Odporność na Średnie Obrażenia 12% Odporność na Obrażenia Umiejętności +12% |
Siła +12 | Siła Ognia +18% | Średnie obrażenia +18% Wartość Ataku +300 Odporność na Wojowników 12% | |
Legendarny Smoczy Jadeit Jakość: wyborny, Poziom: +6 | Maks PŻ + 1800 | Siła Wiatru +18% | Szansa na Przeszywające Uderzenie +18% Odporność na cios Krytyczny +12% Odporność na Szamanów 12% |
Legendarny Smoczy Szafir Jakość: wyborny, Poziom: +6 | Zręczność +12 | Siła Lodu +18% | Szansa na Cios Krytyczny +18% |
Legendarny Smoczy Granat Jakość: wyborny, Poziom: +6 | Szansa na Odzyskanie PŻ 6% | Siła Ziemi +18% | Obrażenia Umiejętności +18% Szansa na Blok Ciosów +12% Szansa na Uniknięcie Strzały +12% |
Legendarny Smoczy Onyks Jakość: wyborny, Poziom: +6 | Witalność +12 | Siła Mroku +18% | Silny Przeciwko Potworom +18% Odporność na Potwory +18% Odporność na Sura +12% |
... Szarfy Naramienne Szarfy Naramienne dostępne są na misję Szarfy Naramienne u Theowahda w Pierwszym Mieście. Szarfy są elementem widocznego ubrania jak broń czy zbroja. Dodatkowo nie posiadają żadnych limitów poziomowych czy czasu trwania. Jednakże Szarfy możemy ubierać dopiero od 61 poziomu. |
Wszystkie przepustki zostały przyporządkowane przepustki (nawet na ten sam rajd) mogą różnić się od siebie i posiadać dodatkowo czas widoczny na zdjęciu. |
Istnieje również przedmiot Klepsydra Zapomnienia, wejście na wszystkie dungeony. Po kliknięciu przedmiotu z listy wybieramy dostępny rajd. |
Wymagany Poziom: 80+ Lv. |
Miecz Trytona +9 (Poz. 80-90) Atk. 290 - 335 Silny przeciwko Diabłom +12% Silny przeciwko Ludziom +12% |
Zbroja z Czarnej Stali +9 (Poz. 66-70) | Zbroja z Nieb. Stali +9 (Poz. 80-90) Obrona 180 Odporność na Magię: 25% Odporność na Obrażenia Umiejętności 10% Max. PŻ + 3000 |
Maska Strachu +9 (Poz. 60) | Hełm Dowódcy +9 (Poz. 85) |
Bransoleta z Nieb. Łez +9 (Poz. 54) | Opaska Kryształu Niebios +9 (Poz. 85) Obrażenia Umiejętności +15% Szansa na krytyczne uderzenie +20% |
Naszyj. Z Nieb. Łez +9 (Poz. 54) | Naszyj. Kryształu Niebios +9 (Poz. 85) |
Kolczyki z Nieb. Łez +9 (Poz. 54) | Kolczyki Kryształu Niebios +9 (Poz. 85) Podstawowe statystyki: +15pkt.* Obrażenia Umiejętności +15% Szansa na krytyczne uderzenie +20% |
Sokola Tarcza +9 (Poz. 61) |
|
|
Broń 75 poziom zdobywamy z Szkat. Umarłego Rozpruwacza
Zbroję 61 poziom zdobywamy z dungeonu Komnata Baronównej
Biżuterię poziom 80 zdobywamy z Mega. Szkatułki Bossa
Pozostałą część ekwipunku możemy zdobyć z: Nemere, Azraela, Niebieskiej Śmierci
Zatruty Miecz +9 (Poz. 75) | Purp. Zatruty Miecz +9 (Poz. 80) Atk. 265 - 305 Średnie Obrażenia: 60% / (-60%) Obrażenia Umiejętności: -30% / (+30%) Silny przeciwko Potworom +20% Szansa na cios krytyczny +10% |
Zbroja Boga Smoków +9 (Poz. 61) | Purpurowa Zbroja +9 (Poz. 80) Obrona 230 Szybkość poruszania się: 20% Max. PŻ +2000 Odporność na Potwory: 30% |
Opaska Krysz. Duszy +9 (Poz. 80) Szybkość Ataku +15% Silny przeciwko Potworom 12%% Szansa na krytyczne uderzenie 20% | Naszj. Krysz. Duszy +9 (Poz. 80) Szybkość Zaklęcia +25% Wartość Ataku +100 Szansa na przeszyw. uderzenie 25% | Kolczyki Krysz. Duszy (Poz. 80) Podstawowe statystyki: +15pkt.* Średnie obrażenia 12% Max. PŻ +2000 |
Hełm Mistrza Wojny +9 (Poz. 80) Obrona 90 Szansa na podwójną ilość Yang 20% Max. PŻ +1200 | Tarcza Tytanów +9 (Poz. 80) Obrona 220 Odporność na potwory 12% Obrażeń dodanych do PŻ 12% | Buty Oceanu +9 (Poz. 80) Obrona 30 Szan. na podwójną ilość przed. 20% Szansa na blok ciosów 20% |
Niniejsza prezentacja została opracowana i stworzona przez Bambus3k™.
Na układ graficzny, zdjęcia, logotypy, kod źródłowy xHTML, o których mowa wyżej,
nie udzielam licencji i zastrzegam co do wymienionych elementów wszelkie prawa autorskie .
Tytułem wstępu ...
Włożyliśmy w ten serwer masę serducha i bardzo dużo pracy. Dlatego mamy szczerą nadzieję, że będziecie mogli cieszyć się
rozgrywką na najwyższym poziomie. Każdy element gry został starannie przemyślany i zaprojektowany tak, aby gracze mogli
czerpać maksimum przyjemności z rozgrywki. Mamy już ponad 10 lat doświadczenia, co gwarantuje Wam pewny i stabilny projekt,
który może być z Wami przez lata! Chcemy, aby odkrywanie jego tajemnic sprawiło Wam masę przyjemności!
... życzymy miłej lektury!
12 sierpnia 2021 12 sierpnia 2021
Max. poziom postaci: 140
Max. punkty statystyk: 90
Ilość stron w ekwipunku: 5
Dostępne klasy postaci: 4
Dostępne Królestwa: 2
Sklepy Offline: Tak
Szósty i siódmy bonus: Nie
Szósty i siódmy skill: Nie
Strona : https://balmora.pl/
Forum : https://forum.balmora.pl/
FaceBook : https://www.fb.com/wwwbalmorapl/
Grupa FB : https://www.fb.com/groups/balmora10lat
Discord : https://discord.gg/Kkd9nBGNVj
Właściciel [GA]Sudden
Osoba do której należy serwer gry. Jest potężnym włodarzem i nie lubi nażelową grzywkę nISMO GTR.
Technik [GA]Bambus3k
Odpowiada za funkcjonowanie i działanie serwera gry. Nikt go nigdy nie widział. Człowiek widmo.
GameAdmin [GA]OJCIE3C:
Najważniejsza osoba na serwerze, odpowiada za rozgrywkę, eventy i banicje.
GameMaster [GM]Chrup
Osoba, która wyłapuje boty. Jak ma dobry humor to rozdaje upominki GM.
GameMaster [GM]Romantic
Odpowiada za media społecznościowe prowadząc discord kanał na youtube. Dba o spokój na serwerze.
GameMaster [GM]Applause
Zajmuje się wspieraniem graczy i pomocą merytoryczną. Nazywana Caryca Michalina III Wielka.
Na początek gry otrzymujemy w pełni założony ekwipunek +5.
Dodatkowo nasz serwer wzbogacony jest o system Skrzyń Ucznia
Możemy je otwierać co 10 poziomów, począwszy od pierwszego.
Z otrzymanego konia na start, możemy atakować Dodatkowo Bonusy konne działają na wierzchowcu. |
Miecz Pełni Księżyca +9 (Poz. 30) | Mag. Miecz Pełni Księżyca (Poz. 35)* Atk. 142 - 158 Średnie Obrażenia: 60% / (-60%) Obrażenia Umiejętności: -30% / (+30%) Silny przeciwko Potworom +10% |
Ulepszacze
Księgi Umiejętności
Kamienie Dusz
Zaczarowania i Wzmocnienia
Szybki Podział . . . Zmiana wyglądu okna do podziału "Podziel wszystko" dzieli cały stos np. (200) sztuk danego przedmiotu na mniejsze stosy np. (10) sztuk, od miejsca macierzystego przedmiotu. Dzięki czemu przedmioty nie pojawią się na innej stronie, nawet gdy jest ona pusta. Opcja bardzo przydatna do wystawiania dużej liczby przedmiotów w mniejszej ilości dla Prywatnych Magazynów. |
Szybkie Sortowanie dostępne jest oraz w "Specjalnym Magazynie" na ulepszacze, kamienie duszy, księgi, zaczarowania przedmiotu. Funkcja pozwala ułożyć przedmioty według ustalonej przez nas kolejności oraz połączenia wszelkich jednakowych jeśli istnieje taka możliwość, w celu zaoszczędzenia miejsca. Dodatkowo w głównym ekwipunku mamy jedną opcję więcej samo "połącz", aby nie przestawiać wszystkich, przedmiotów. |
. . . Podgląd potworów Każdy potwór, boss lub możliwych do zdobycia przedmiotów. Dodatkowo pokazywane są wszelkie informacje na temat danego celu. Aktywne bonusy, siła obrażeń czy PŻ. Podgląd znajduje się zaraz przy: |
Podgląd skrzyni . . . mamy możliwość podglądu znajdujących się w niej przedmiotów. Dodatkowo suwakiem ustawiamy ilość jednorazowo otwieranych skrzyń. Skrzynie też mogą posiadać więcej niż jedna zakładka. |
Elementy uzbrojenia otrzymujemy z Skrzyni Uzbrojenia. | |
Wymagane ulepszacze otrzymujemy z Skrzyni Ulepszaczy. | |
Brak Żył na mapach, przetopy zdobywamy z Sakiewki Alchemika. | |
Brak Kamieni Duszy +0 do +2. Pozostałe otrzymujemy z Sakwy Kamieni Dusz. | |
Bonus Średnie Obrażenia występuje w broniach od 1 do 60 poziomu. | |
Zielony Czar i Zielona Siła działają na wszystkie elementy uzbrojenia do 35 poziomu. | |
Przyśpieszyliśmy wszystkie dungeony skracając lub ułatwiając piętra. | |
Rosy otrzymujemy na 5 minut wyłącznie z Lalki Boginii. |
Zadania Kolekcjonerskie ze stałymi bonusami przepisany na nowo dlatego teraz odbieramy je za pomocą panelu w ekwipunku, przycisk z literką W widocznym panelu po najechaniu kursorem Możemy również oddawać poszukiwane przedmioty bez konieczności udawania się do Kolekcjonera - Biologa. |
Dodatkowo po zakończonych badaniach i wybraniu pełen wgląd aktywnych bonusów i wynoszących wartości. Opcja ta jest również dostępna w Menu bocznym, pod przyciskiem: |
17 | M1 |
|
|
Potworologia | Metinologia Umiejętność zwiększająca obrażenia zadawane w Metiny. | Bossologia Umiejętność zwiększająca obrażenia zadawane w Bossy. |
Max Poziom: 10 Silny przeciwko Potworom: +10% | Max Poziom: 10 Silny przeciwko Metinom: +10% | Max Poziom: 10 Silny przeciwko Bossom : +10% |
Kowalstwo | Dowodzenie Umiejętność dowodzenia członkami grupy. | Polimorfia Umiejętność pozwalająca przemienić się w potwora. |
Max Poziom: 10 Szansa na wybór kowala w DT: +100% | Max Poziom: 40 Możliwość wzmocnienia członków grupy | Max Poziom: 40 Wartość ataku : +400 pkt. Czas trwania : 35 minut |
Koń Bojowy | Koń Militarny | Koń Militarny | Koń Orężny | |
Przedmiot szkoleń: Medal Konny Szansa na przyjęcie: 70~90% Czas oczekiwania: 30 min. | Przedmiot szkoleń: Niebieski Medal Konny Szansa na przyjęcie: 70~50% Czas oczekiwania: 1.5 godz. | Przedmiot szkoleń: Złoty Medal Konny Szansa na przyjęcie: 60~40% Czas oczekiwania: 4 godz. |
Legendarne Kamienie Duszy wytwarzamy u Sury.
Leg. Kamień Duszy Śmierci Szansa na krytyka +15% ( Broń ) | Leg. Kamień Duszy Powtórki Szybkość Zaklęcia +50% ( Broń ) | Leg. Kamień Duszy Potwora Obrażenia Przeciw Potworom +15% ( Broń ) | |
Leg. Kamień Duszy Wojownika Silny Przeciwko Wojownikom +40% ( Zbroja ) | Leg. Kamień Duszy Ninja Silny Przeciwko Ninja +40% ( Zbroja ) | Leg. Kamień Duszy Sura Silny Przeciwko Sura +40% ( Zbroja ) | Leg. Kamień Duszy Obrony Obrona +105 ( Zbroja ) |
Leg. Kamień Duszy Uchylenia | Leg. Kamień Duszy Uniku Szansa na Unik Strzał +18% ( Broń ) | Leg. Kamień Duszy Witalności Max HP +2000 ( Broń ) | Leg. Kamień Duszy Szybkości Szybkośc Ruchu +55% ( Broń ) |
Leg. Kamień Duszy Antymagii Niweluje Antymagię przeciwnika +18% ( Zbroja ) | Leg. Kamień Duszy Ludzi Odporność na Klasy : 12% ( Zbroja ) | Leg. Kamień Duszy Krwi Szansa na odzyskanie PŻ: 10% ( Zbroja ) | Leg. Kamień Doświadczenia Szansa na Bonus DOŚ: 60% ( Zbroja ) |
Leg. Kamień Duszy Antymagii+ | Leg. Kamień Duszy Ataku Wartość ataku: +105 ( Broń ) | Leg. Kamień Duszy Obrażeń Średnie obrażenia: +12% ( Broń ) | Leg. Kamień Duszy Umysłu Obrażenia Umiejętności: 15% ( Broń ) |
System jest darmowy, można go i wybieramy okres czasu z dostępnej listy. Potwierdzamy, sklep pojawia się przy postaci. ... Powodzenia ! 🙂 |
Po wpisaniu nazwy przedmiotu i Niebieskie Strzałki z tobołem wskazujące wszystkie sklepy w okolicy, które posiadają przez nas dany przedmiot oraz krótka informacja i ilości tych sklepów. |
System misji został przez nas odświeżony i wszystkie na Pulpicie czyli głównym ekranie gry, z lewej strony już nie będą Podnieś Umiejętność). Istnieje również skrót klawiszowy CTRL + Q, który kiedyś ukrywał Misje, a teraz przełącza nas na zakładkę z Zadaniami. |
... Towarzysz Za pomocą Zwierciadła możemy przywołać w grze. Jego statystki, umiejętności, informacje są widoczne 2006 roku) oraz w najmocniejszej konfiguracji są o ok. ~40% słabsze niż umiejętności podstawowej postaci Szamana Smoka czy Szamana Hellera. |
Za pomocą Księgi Towarzysza możemy wybrać dowolną umiejętność i szkolić ją do poziomu G1
Huashinek (PvP) | Huashinek (Exp) |
Chusta (PvP) | Chusta (Exp) |
Kostium Bojownika (PvP) | Kostium Bojownika (Exp) |
|
Wszelkie informacje o Wydarzeniach |
Zwiększone Raty Serwerowe | ||
Magiczne Smocze Fasole | ||
Kawałki Księżyca | ||
Światowy Dzień Książek | ||
Karty OKEY | ||
Wydarzenie Górnicze | ||
Szkatułki Hexagonalne | ||
Szkatułki Blasku Księżyca | ||
Tajemnicze Klucze | ||
Legendarne Wierzchowce | ||
Smocze Kule Każda Smocza kula posiada wyjątkowy bonus, zdobądź wszystkie 7! | ||
!#SM Zgarniamy Smocze Monety na czacie w grze | ||
Podwójne Kamienie Metin W określonych godzinach Kamienie Metin pojawiają się x2. | ||
Wydarzenie OX Odpowiedz na jak największą ilość pytań. Każde pytanie to nagroda. | ||
Manwoo Złów największą rybę na serwerze, a do tego zgarniaj nagrody. | ||
Wydarzenia Okolicznościowe Nie może zabraknąć wydarzeń na każdą okazję. |
|
Punkty Rangi: 5.000.000*
* Możliwość osiągnięcia 5.500.000 punktów rangi na prośbę graczy, aby jedno zabójstwo nie znosiło nam rangi.
|
Wędkarstwo dostępne jest od 30 poziomu postaci. na specjalnie do tego celu wyznaczoną Mapę Wędkarską. Punkty Wędki zostały przeniesione do umiejętności Łowienie, gdzie dzięki pomyślnym połową podnosimy w ten sposób jej poziom. Im wyższy poziom umiejętności tym lepsze grupy przedmiotów nam się odblokowują do wyłowienia z wody. Przed połowem widzimy co dokładnie nadziało się na nasz haczyk, co przekłada się, na świadomość jaki przedmiot mogliśmy wyłowić. Maksymalny poziom łowienia osiągniemy po ok. 6 ~ 8 godzinach gry. |
Grupa I | Poziom umiejętności: 1 ~ 9 |
Grupa II | Poziom umiejętności: 10 ~ 14 |
Grupa III | Poziom umiejętności: 15 ~ 19 |
Grupa IV | Poziom umiejętności: 20 |
Grupa | Ryba | Czas | Bonus |
I | Żeton SM (1) | --- | Doładowuje konto 1 Smoczą Monetą |
I | Drobne Ryby | --- | Podnosi szansę na wyłowienie Ryby |
I | Gromadnik | 5 minut | Silny przeciwko Potworom: +5% |
I | Tenchi | 5 minut | Silny przeciwko Ludziom: +5% |
I | Amur | 5 minut | Szybkość Ataku: +5% |
II | Żeton SM (2) | --- | Doładowuje konto 2 Smoczymi Monetami |
II | Małż | --- | Może zawierać Perłę |
II | Ryba Lotosu | --- | Natychmiast dodaje 1000 PŻ |
II | Karp | 5 minut | Oporność na Potwory: +5% |
II | Shiri | 5 minut | Odporność na Klasy: +5% |
III | Kupon SM (5) | --- | Doładowuje konto 5 Smoczych Monet |
III | Okoń | 5 minut | Silny przeciwko Potworom: +10% |
III | Sum | 5 minut | Silny przeciwko Ludziom: +10% |
III | Krasnopiórka | 15 minut | Zdobywane Doświadczenie +50% |
III | Węgorz | 10 minut | Zwiększa podstawowe statystki o: 10 punktów |
IV | Kupon SM (50) | --- | Doładowuje konto 50 Smoczymi Monetami |
IV | Pstrąg | 30 minut | Zdobywane przedmioty: +30% |
IV | Rzeczny Pstrąg | 30 minut | Zdobywane Doświadczenie +50% |
IV | Tęczowy Pstrąg | 15 minut | Zdobywane Doświadczenie +100% |
IV | Złota Rybka | ---- | Tajemnicze działanie 😃 |
... Smocza Alchemia Alchemia Smoczych Kamieni dostępna odebrać misję, Smocze Kamienie, w zamian za poziomów: Matowy (35 poz.) Przejrzysty (45 poz.) Bez Skazy (55 poz.) Znakomity (65 poz.) Wyborny (75 poz.) |
Rodzaj Kamienia | Bonus 1 (podstawowy) | Bonus 2 (podstawowy) | Dodatkowe Bonusy (od 1 do 3 bonusów) |
Legendarny Smoczy Diament Jakość: wyborny, Poziom: +6 | Inteligencja +12 | Siła Błyskawic +18% | Silny na Ludzi 18% Odporność na Średnie Obrażenia 12% Odporność na Obrażenia Umiejętności +12% |
Siła +12 | Siła Ognia +18% | Średnie obrażenia +18% Wartość Ataku +300 Odporność na Wojowników 12% | |
Legendarny Smoczy Jadeit Jakość: wyborny, Poziom: +6 | Maks PŻ + 1800 | Siła Wiatru +18% | Szansa na Przeszywające Uderzenie +18% Odporność na cios Krytyczny +12% Odporność na Szamanów 12% |
Legendarny Smoczy Szafir Jakość: wyborny, Poziom: +6 | Zręczność +12 | Siła Lodu +18% | Szansa na Cios Krytyczny +18% |
Legendarny Smoczy Granat Jakość: wyborny, Poziom: +6 | Szansa na Odzyskanie PŻ 6% | Siła Ziemi +18% | Obrażenia Umiejętności +18% Szansa na Blok Ciosów +12% Szansa na Uniknięcie Strzały +12% |
Legendarny Smoczy Onyks Jakość: wyborny, Poziom: +6 | Witalność +12 | Siła Mroku +18% | Silny Przeciwko Potworom +18% Odporność na Potwory +18% Odporność na Sura +12% |
... Szarfy Naramienne Szarfy Naramienne dostępne są na misję Szarfy Naramienne u Theowahda w Pierwszym Mieście. Szarfy są elementem widocznego ubrania jak broń czy zbroja. Dodatkowo nie posiadają żadnych limitów poziomowych czy czasu trwania. Jednakże Szarfy możemy ubierać dopiero od 61 poziomu. |
Wszystkie przepustki zostały przyporządkowane przepustki (nawet na ten sam rajd) mogą różnić się od siebie i posiadać dodatkowo czas widoczny na zdjęciu. |
Istnieje również przedmiot Klepsydra Zapomnienia, wejście na wszystkie dungeony. Po kliknięciu przedmiotu z listy wybieramy dostępny rajd. |
Wymagany Poziom: 80+ Lv. |
Miecz Trytona +9 (Poz. 80-90) Atk. 290 - 335 Silny przeciwko Diabłom +12% Silny przeciwko Ludziom +12% |
Zbroja z Czarnej Stali +9 (Poz. 66-70) | Zbroja z Nieb. Stali +9 (Poz. 80-90) Obrona 180 Odporność na Magię: 25% Odporność na Obrażenia Umiejętności 10% Max. PŻ + 3000 |
Maska Strachu +9 (Poz. 60) | Hełm Dowódcy +9 (Poz. 85) |
Bransoleta z Nieb. Łez +9 (Poz. 54) | Opaska Kryształu Niebios +9 (Poz. 85) Obrażenia Umiejętności +15% Szansa na krytyczne uderzenie +20% |
Naszyj. Z Nieb. Łez +9 (Poz. 54) | Naszyj. Kryształu Niebios +9 (Poz. 85) |
Kolczyki z Nieb. Łez +9 (Poz. 54) | Kolczyki Kryształu Niebios +9 (Poz. 85) Podstawowe statystyki: +15pkt.* Obrażenia Umiejętności +15% Szansa na krytyczne uderzenie +20% |
Sokola Tarcza +9 (Poz. 61) |
|
|
Broń 75 poziom zdobywamy z Szkat. Umarłego Rozpruwacza
Zbroję 61 poziom zdobywamy z dungeonu Komnata Baronównej
Biżuterię poziom 80 zdobywamy z Mega. Szkatułki Bossa
Pozostałą część ekwipunku możemy zdobyć z: Nemere, Azraela, Niebieskiej Śmierci
Zatruty Miecz +9 (Poz. 75) | Purp. Zatruty Miecz +9 (Poz. 80) Atk. 265 - 305 Średnie Obrażenia: 60% / (-60%) Obrażenia Umiejętności: -30% / (+30%) Silny przeciwko Potworom +20% Szansa na cios krytyczny +10% |
Zbroja Boga Smoków +9 (Poz. 61) | Purpurowa Zbroja +9 (Poz. 80) Obrona 230 Szybkość poruszania się: 20% Max. PŻ +2000 Odporność na Potwory: 30% |
Opaska Krysz. Duszy +9 (Poz. 80) Szybkość Ataku +15% Silny przeciwko Potworom 12%% Szansa na krytyczne uderzenie 20% | Naszj. Krysz. Duszy +9 (Poz. 80) Szybkość Zaklęcia +25% Wartość Ataku +100 Szansa na przeszyw. uderzenie 25% | Kolczyki Krysz. Duszy (Poz. 80) Podstawowe statystyki: +15pkt.* Średnie obrażenia 12% Max. PŻ +2000 |
Hełm Mistrza Wojny +9 (Poz. 80) Obrona 90 Szansa na podwójną ilość Yang 20% Max. PŻ +1200 | Tarcza Tytanów +9 (Poz. 80) Obrona 220 Odporność na potwory 12% Obrażeń dodanych do PŻ 12% | Buty Oceanu +9 (Poz. 80) Obrona 30 Szan. na podwójną ilość przed. 20% Szansa na blok ciosów 20% |
Niniejsza prezentacja została opracowana i stworzona przez Bambus3k™.
Na układ graficzny, zdjęcia, logotypy, kod źródłowy xHTML, o których mowa wyżej,
nie udzielam licencji i zastrzegam co do wymienionych elementów wszelkie prawa autorskie .