(Więcej Informacji)
20.07.2024 18:00
16.08.2024 20:00
Każdy z nas nie wyobraża już sobie gry na niestabilnym i zlagowanym serwerze, dlatego dokonaliśmy wielu zmian optymalizujących klienta gry i plików serwerowych m.in. umożliwiających wielowątkowe wykorzystanie procesora.
Standardowa szata graficzna klienta gry została całkowicie zmieniona. Zadbaliśmy również o to, aby posiadał on bardziej intuicyjne opcje, a rozbudowane systemy opisy i podpowiedzi.
Gameplay na serwerze od zawsze był jego bolączką, a niezbalansowane zdobywanie doświadczenia, przedmiotów i Yang to już przeszłość.
Rozgrywka przeszła gruntowne zmiany wpływające na zróżnicowanie map, wyzwań oraz jej zbalansowanie względem poprzednich edycji.
Zdecydowaliśmy się na usunięcie jednego z królestw typując je średnim poziomem grywalności.
Dodatkowo pierwsze wioski przeszły gruntowne zmiany graficzne otrzymując swój indywidualny, wyjątkowy dla każdego z nich klimat.
Zdobywanie doświadczenia względem poprzednich edycji zostało spowolnione. Osiągnięcie maksymalnego poziomu będzie teraz wymagało większego nakładu czasu.
Ułatwieniem zdobywania doświadczenia są cztery pierścienie możliwe do zdobycia podczas dropu.
Pierścień Doświadczenia (10%)
Zwiększa otrzymywane doświadczenie o 10%. Nie łączy się z pierścieniem 20%, 30% i 50%.
Pierścień Doświadczenia (20%)
Zwiększa otrzymywane doświadczenie o 20%. Nie łączy się z pierścieniem 10%, 30% i 50%.
Pierścień Doświadczenia (30%)
Zwiększa otrzymywane doświadczenie o 30%. Nie łączy się z pierścieniem 10%, 20% i 50%.
Pierścień Doświadczenia (50%)
Zwiększa otrzymywane doświadczenie o 50%. Nie łączy się z pierścieniem 10%, 20% i 30%.
Zdobywanie przedmiotów zostało ustawione w taki sposób, aby otrzymywać tylko niezbędne itemy. Różnicą są mapy podstawowe, na których wprowadziliśmy możliwość pozyskania niskopoziomowych broni i zbroi z kamieni metin.
Ułatwieniem w zdobywaniu przedmiotów są cztery rękawice do zdobycia podczas dropu.
Rękawica Złodzieja (10/20/30/50%)
Zwiększa szansę na zdobycie przedmiotu o 10/20/30/50%. Rękawice nie łączą się ze sobą.
Na serwerze spotkacie dwie waluty.
Yang - podstawowa waluta w grze.
Won - otrzymana przez wymianę Yang, 1.000.000.000 = 1
Zdobywane Yang na serwerze otrzymywane są w sporej ilości, poza klasycznym pozyskiwaniem ich z potworów, aby zaoszczędzić miejsca w waszych ekwipunkach dodaliśmy je również do serwerowych kufrów oraz szkatułek niektórych bossów.
Ułatwieniem w zdobywaniu przedmiotów są cztery medale do zdobycia podczas dropu.
Medal Szczęścia (10/20/30/50%)
Zwiększa szansę na zdobycie Yang o 10/20/30/50%. Medale nie łączą się ze sobą.
Rozpoczęcie gry na serwerze zostało ułatwione, otrzymacie na start wszystkie niezbędne przedmioty, ekwipunek stopnia V, a każda broń będzie domyślnie wyposażona w bonus średnich obrażeń 31%.
Dodatkowym wyposażeniem waszych postaci będzie startowy pakiet specjalny zawierający kostium, fryzurę, nakładki i wierzchowca z wbudowanymi bonusami na stałe.
Każdy gracz który osiągnie 5 poziom otrzyma możliwość wyboru profesji dla swojej postaci.
Umiejętność zostanie rozwinięta na poziom P po dodaniu 17 punktów.
Wprowadzono parę zmian w umiejętnościach.
Bezszelestny Chód
Zwiększa limit szybkości ruchu z 200 na 225.
Powtarzalny Strzał
Skrócono animację ataku.
Smoczy Skowyt
Zmieniono na umiejętność dystansową.
Odbicie
Bonus odbicia działa teraz prawidłowo.
Zwiększenie Ataku
Zwiększa również magiczną siłę ataku.
Umiejętności wspierające np. Aura Miecza otrzymały atrybut TOGGLE.
Wszystkie umiejętności buffujące nadawane są teraz na wszystkich członków naszej grupy.
Bonusy to jeden z najważniejszych elementów rozwoju naszego wyposażenia, zmiany które wprowadziliśmy nie są znaczące lecz były konieczne do uzyskania balansu PvP i PvE.
W oknie postaci znajdziemy specjalnie sporządzoną tabelę najważniejszych bonusów.
Dodatkowo maksymalne wartości bonusu w przedmiotach oznaczone są innym kolorem.
Bonusy 1-5 przeszły wyłącznie delikatne redukcje wartości niektórych z nich.
Maks. PŻ: 4000 / 5000
Maks. PE: 200 / 300
Witalność: 12 / 15
Inteligencja: 12 / 15
Siła: 12 / 15
Zręczność: 12 / 15
Szybkość Ataku: 8 / 10
Szybkość Ruchu: 15 / 20
Szybkość Zaklęcia: 15 / 20
Regeneracja PŻ: 20 / 30
Regeneracja PE: 20 / 30
Szansa na Otrucie: 8 / 10
Szansa na Omdlenie: 8 / 10
Szansa na Spowolnienie: 8 / 10
Szansa na cios krytyczny: 12 / 15
Szansa na przeszywające uderzenie: 12 / 15
Silny przeciwko Ludziom: 15 / 20
Silny przeciwko Zwierzętom: 15 / 20
Silny przeciwko Orkom: 15 / 20
Silny przeciwko Mistykom: 15 / 20
Silny przeciwko Nieumarłym: 15 / 20
Silny przeciwko Diabłom: 15 / 20
Obrażenia będą dodane do PŻ: 8 / 10
Obrażenia będą dodane do PE: 8 / 10
Szansa na blok ciosu: 12 / 15
Szansa na unik strzały: 12 / 15
Odporność na Miecze: 15 / 20
Odporność na Broń Dwuręczną: 15 / 20
Odporność na Sztylety: 15 / 20
Odporność na Dzwony: 15 / 20
Odporność na Wachlarze: 15 / 20
Odporność na Strzały: 15 / 20
Odporność na Magię: 15 / 20
Szansa na odbicie ciosu: 12 / 15
Redukcja obrażeń otrucia: 3 / 5
Odporność na Omdlenie
Odporność na Spowolnienie
Wartość Ataku: 75 / 100
Bonusy 6-7 zostały ograniczone do niezbędnego minimum, aby nie zaburzały balansu rozgrywki. Teraz pełnią rolę dodatku.
Maks. PŻ: 750
Maks. PE: 100
Witalność: 5
Inteligencja: 5
Siła: 5
Zręczność: 5
Szansa na cios krytyczny: 5
Szansa na przeszywające uderzenie: 5
Szansa na bonus doświadczenia: 5
Szansa na bonus przedmiotów: 5
Szansa na bonus Yang: 5
Dla wygody zmiany bonusów naszych przedmiotów dodano specjalne okno, dzięki któremu odbywa się to za pomocą jednego przycisku.
Teraz same bonusy są bardziej czytelne, a ręczna zmiana jest ograniczona do 3 razy na sekundę.
Automatyczny zmieniacz bonusów to dodatek bez którego nie wyobrażamy sobie już serwerów tego typu.
Zmiana bonusów następuje 5 razy na sekundę, co ważne nie ma możliwości, by bonusy zostały pominięte jak miało to miejsce na zmieniaczach starego typu.
Koszt pojedynczej zmiany to 10.000 Yang.
Wymagany poziom: brak
Aktywny bonus: Silny przeciwko Orkom
Wymagany poziom: brak
Aktywny bonus: brak
Wymagany poziom: brak
Aktywny bonus: brak
Wymagany poziom: brak
Aktywny bonus: brak
Wymagany poziom: brak
Aktywny bonus: brak
Wymagany poziom: brak
Aktywny bonus: brak
Wymagany poziom: brak
Aktywny bonus: brak
Wymagany poziom: brak
Aktywny bonus: brak
Wymagany poziom: 75
Aktywny bonus: Silny przeciwko Diabłom
Wymagany poziom: 100
Aktywny bonus: Silny przeciwko Diabłom
Wymagany poziom: 125
Aktywny bonus: Silny przeciwko Zwierzętom
Wymagany poziom: 150
Aktywny bonus: Silny przeciwko Zwierzętom
Wymagany poziom: 175
Aktywny bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Wymagany poziom: 200
Aktywny bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Wymagany poziom: 225
Aktywny bonus: Silny przeciwko Mistykom
Wymagany poziom: 50
Aktywny bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Wymagany poziom: 75
Aktywny bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Wymagany poziom: 90
Aktywny bonus: Silny przeciwko Diabłom
Wymagany poziom: 120
Aktywny bonus: Silny przeciwko Mistykom
Wymagany poziom: 150
Aktywny bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Wymagany poziom: 180
Aktywny bonus: Silny przeciwko Mistykom
Wymagany poziom: 210
Aktywny bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Wymagany poziom: 230
Aktywny bonus: Silny przeciwko Diabłom
Zadania biologa to szereg misji polegających na badaniu przedmiotów zdobytych z potworów na otwartych lokalizacjach.
Wszystkie zadania pozbawiliśmy limitu czasowego, a ich przebieg przenieśliśmy do specjalnego okna badań znajdującego się w panelu funkcyjnym ekwipunku.
O rozpoczęciu nowego badania zostaniemy powiadomieni komunikatem systemowym, a przy każdym logowaniu do gry po godzinnej nieobecności otrzymamy na chacie informacje o aktualnie trwającym zadaniu.
Efektywność badań zwiększymy o 20% dzięki Eliksirowi Biologa.
Przedmiot: Nogi Pająka (x10)
Szansa: 80%
Lokacja: Pajęcze Jaskinie
Przedmiot: Pradawny Zwój (x15)
Szansa: 60%
Lokacja: Krypta Akzadur
Przedmiot: Trytoński Pancerz (x20)
Szansa: 55%
Lokacja: Nefrytowa Zatoka
Przedmiot: Kieł Gnolla (x25)
Szansa: 50%
Lokacja: Przełęcz Dongan
Przedmiot: Łuski Nagg (x30)
Szansa: 45%
Lokacja: Przylądek Nagini
Przedmiot: Tajemnicza Substancja (x35)
Szansa: 40%
Lokacja: Głębie Północy
Przedmiot: Kość Przeznaczenia (x40)
Szansa: 30%
Lokacja: Mglista Równina
Przedmiot: Krasnoludzkie Złoto (x50)
Szansa: 20%
Lokacja: Wąwóz Yilad
Zadania kolekcjonera to szereg misji polegających na badaniu szkatułek władców zdobytych na wyzwaniach.
Wszystkie zadania pozbawiliśmy limitu czasowego, a ich przebieg przenieśliśmy do specjalnego okna badań znajdującego się w panelu funkcyjnym ekwipunku.
O rozpoczęciu nowego badania zostaniemy powiadomieni komunikatem systemowym, a przy każdym logowaniu do gry po godzinnej nieobecności otrzymamy na chacie informacje o aktualnie trwającym zadaniu.
Efektywność badań zwiększymy o 20% dzięki Eliksirowi Kolekcjonera.
Przedmiot: Szkat. Umarłego Rozpruwacza (x10)
Szansa: 80%
Wyzwanie: Wieża Demonów
Przedmiot: Szkat. Azraela (x15)
Szansa: 70%
Wyzwanie: Piekielne Katakumby
Przedmiot: Szkat. Pani Lasu (x20)
Szansa: 65%
Wyzwanie: Mroczna Knieja
Przedmiot: Szkat. Fungusa (x25)
Szansa: 60%
Wyzwanie: Zaczarowana Grota
Przedmiot: Szkat. Czarnoksiężnika Strachu (x30)
Szansa: 55%
Wyzwanie: Cmentarzysko Strachu
Przedmiot: Szkat. Duratusa (x35)
Szansa: 50%
Wyzwanie: Pole Śmierci
Przedmiot: Szkat. Koszmarnego Niszczyciela (x40)
Szansa: 40%
Wyzwanie: Loch Koszmarów
Przedmiot: Szkat. Lorda Nosferatu (x50)
Szansa: 30%
Wyzwanie: Krwawy Cyrk
Pasy to nowy element ekwipunku, w przeciwieństwie do reszty przedmiotów możemy umieścić w nim tylko 3 bonusy za pomocą specjalnego wzmocnienia, do zmiany natomiast wymagane jest specjalne zaczarowanie.
Podobnie jak w przypadku biżuterii, w pasie możemy umieścić przetopy.
Maks. PŻ: 2000 / 3000
Maks. PE: 100 / 200
Regeneracja PŻ: 10 / 15
Regeneracja PE: 10 / 15
Szansa na Otrucie: 3 / 5
Szansa na cios krytyczny: 3 / 5
Szansa na przeszywające uderzenie: 3 / 5
Obrażenia dodane do PŻ: 3 / 5
Obrażenia dodane do PE: 3 / 5
Redukcja obrażeń Otrucia: 1 / 3
Silny przeciwko Ludziom: 5 / 7
Silny przeciwko Potworom: 5 / 7
Atak: 1 / 3
Na serwerze Marmury Polimorfii możecie z łatwością zakupić w panelu bocznym ekwipunku. Koszt jednego z nich to 25.000.000 .
Możecie podać dowolną ilość (maks. 100) jaką chcecie jednorazowo zakupić.
Dodatkowo podczas dropu możecie zdobyć polimorficzne relikwie wzmacniające marmur:
Polimorficzna Relikwia (ATK)
Wartość Ataku: +200
Średnie Obrażenia: +10%
Polimorficzna Relikwia (DEF)
Odporność na Umiejętności Bossów: +5%
Odporność na Obrażenia: +10%
Na serwerze wprowadzono zmiany w standardowym systemie rangi. Każda z rang ma określoną ilość punktów rozwoju, wpływającą na wzrost bonusów wzmacniających naszą postać.
Zdobywanie punktów odbywa się za pomocą owoców limitowanych ich ilością. Każdy z nich ma określoną szansę na pomyślne użycie.
Początkujący
1.000 ~ 2.499
Maks. PŻ +250
Silny przeciwko Władcom: +1%
Silny przeciwko Kamieniom Metin: +1%
Silny przeciwko Ludziom: +1%
Waleczny
2.500 ~ 4.999
Maks. PŻ +500
Silny przeciwko Władcom: +2%
Silny przeciwko Kamieniom Metin: +2%
Silny przeciwko Ludziom: +2%
Szlachetny
5.000 ~ 9.999
Maks. PŻ +1.000
Silny przeciwko Władcom: +3%
Silny przeciwko Kamieniom Metin: +3%
Silny przeciwko Ludziom: +3%
Rycerski
10.000 ~ 24.999
Maks. PŻ +2.000
Silny przeciwko Władcom: +5%
Silny przeciwko Kamieniom Metin: +5%
Silny przeciwko Ludziom: +5%
Mistrzowski
25.000 ~ 49.999
Maks. PŻ +3.000
Silny przeciwko Władcom: +7%
Silny przeciwko Kamieniom Metin: +7%
Silny przeciwko Ludziom: +7%
Królewski
50.000 ~ 99.999
Maks. PŻ +4.000
Silny przeciwko Władcom: +10%
Silny przeciwko Kamieniom Metin: +10%
Silny przeciwko Ludziom: +10%
Wybitny
100.000 ~ 249.999
Maks. PŻ +5.000
Silny przeciwko Władcom: +15%
Silny przeciwko Kamieniom Metin: +15%
Silny przeciwko Ludziom: +15%
Heroiczny
250.000 ~ 499.999
Maks. PŻ +7.500
Silny przeciwko Władcom: +20%
Silny przeciwko Kamieniom Metin: +20%
Silny przeciwko Ludziom: +20%
Arcymistrz
500.000+
Maks. PŻ +10.000
Silny przeciwko Władcom: +25%
Silny przeciwko Kamieniom Metin: +25%
Silny przeciwko Ludziom: +25%
Zestaw przeznaczony jest od 120 poziomu.
Zestaw przeznaczony jest od 180 poziomu.
Zestaw przeznaczony jest od 230 poziomu.
Zestaw przeznaczony jest od 100 poziomu.
Zestaw przeznaczony jest od 150 poziomu.
Zestaw przeznaczony jest od 200 poziomu.
Gdzie zdobędę broń na 75 poziom?
Broń na 75 poziom możliwa jest do zdobycia ze Szkatułki Umarłego Rozpruwacza.
Istnieje możliwość wymiany 10 szkatułek na wybraną broń, na 75 poziom.
Czy na serwerze występuje 6/7 bonus?
Tak, dodania i zmianki zdobędziemy z bossów, metinów oraz szkatułek.
Dostępne są również do zakupu w Item Shop.
Czy kolczyki na poziom 180 mają wbudowane średnie i umiejętności?
Tak, wszystkie kolczyki powyżej 180 poziomu mają wbudowane średnie i umiejętności.
Dodatkowo dla graczy którzy nie znają starych odsłon serwera zostały dodane opisy wskazujące na ich obecność.
Jakie są maksymalne Średnie Obrażenia i Umiejętności?
Maksymalne Średnie Obrażenia to 60%, a Umiejętności 30% dla broni oraz Średnie Obrażenia 30%, a Umiejętności 15% dla kolczyków.
Źle wybrałem profesję, czy mogę ją zmienić?
Tak, profesję zmieniamy przy pomocy Zwoju Zmiany Profesji dostępnego w Item Shop.
Wymagane jest żeby postać na której dokonujemy zmiany posiadała minimum 75 poziom.
20.07.2024 18:00
16.08.2024 20:00
Każdy z nas nie wyobraża już sobie gry na niestabilnym i zlagowanym serwerze, dlatego dokonaliśmy wielu zmian optymalizujących klienta gry i plików serwerowych m.in. umożliwiających wielowątkowe wykorzystanie procesora.
Standardowa szata graficzna klienta gry została całkowicie zmieniona. Zadbaliśmy również o to, aby posiadał on bardziej intuicyjne opcje, a rozbudowane systemy opisy i podpowiedzi.
Gameplay na serwerze od zawsze był jego bolączką, a niezbalansowane zdobywanie doświadczenia, przedmiotów i Yang to już przeszłość.
Rozgrywka przeszła gruntowne zmiany wpływające na zróżnicowanie map, wyzwań oraz jej zbalansowanie względem poprzednich edycji.
Zdecydowaliśmy się na usunięcie jednego z królestw typując je średnim poziomem grywalności.
Dodatkowo pierwsze wioski przeszły gruntowne zmiany graficzne otrzymując swój indywidualny, wyjątkowy dla każdego z nich klimat.
Zdobywanie doświadczenia względem poprzednich edycji zostało spowolnione. Osiągnięcie maksymalnego poziomu będzie teraz wymagało większego nakładu czasu.
Ułatwieniem zdobywania doświadczenia są cztery pierścienie możliwe do zdobycia podczas dropu.
Pierścień Doświadczenia (10%)
Zwiększa otrzymywane doświadczenie o 10%. Nie łączy się z pierścieniem 20%, 30% i 50%.
Pierścień Doświadczenia (20%)
Zwiększa otrzymywane doświadczenie o 20%. Nie łączy się z pierścieniem 10%, 30% i 50%.
Pierścień Doświadczenia (30%)
Zwiększa otrzymywane doświadczenie o 30%. Nie łączy się z pierścieniem 10%, 20% i 50%.
Pierścień Doświadczenia (50%)
Zwiększa otrzymywane doświadczenie o 50%. Nie łączy się z pierścieniem 10%, 20% i 30%.
Zdobywanie przedmiotów zostało ustawione w taki sposób, aby otrzymywać tylko niezbędne itemy. Różnicą są mapy podstawowe, na których wprowadziliśmy możliwość pozyskania niskopoziomowych broni i zbroi z kamieni metin.
Ułatwieniem w zdobywaniu przedmiotów są cztery rękawice do zdobycia podczas dropu.
Rękawica Złodzieja (10/20/30/50%)
Zwiększa szansę na zdobycie przedmiotu o 10/20/30/50%. Rękawice nie łączą się ze sobą.
Na serwerze spotkacie dwie waluty.
Yang - podstawowa waluta w grze.
Won - otrzymana przez wymianę Yang, 1.000.000.000 = 1
Zdobywane Yang na serwerze otrzymywane są w sporej ilości, poza klasycznym pozyskiwaniem ich z potworów, aby zaoszczędzić miejsca w waszych ekwipunkach dodaliśmy je również do serwerowych kufrów oraz szkatułek niektórych bossów.
Ułatwieniem w zdobywaniu przedmiotów są cztery medale do zdobycia podczas dropu.
Medal Szczęścia (10/20/30/50%)
Zwiększa szansę na zdobycie Yang o 10/20/30/50%. Medale nie łączą się ze sobą.
Rozpoczęcie gry na serwerze zostało ułatwione, otrzymacie na start wszystkie niezbędne przedmioty, ekwipunek stopnia V, a każda broń będzie domyślnie wyposażona w bonus średnich obrażeń 31%.
Dodatkowym wyposażeniem waszych postaci będzie startowy pakiet specjalny zawierający kostium, fryzurę, nakładki i wierzchowca z wbudowanymi bonusami na stałe.
Każdy gracz który osiągnie 5 poziom otrzyma możliwość wyboru profesji dla swojej postaci.
Umiejętność zostanie rozwinięta na poziom P po dodaniu 17 punktów.
Wprowadzono parę zmian w umiejętnościach.
Bezszelestny Chód
Zwiększa limit szybkości ruchu z 200 na 225.
Powtarzalny Strzał
Skrócono animację ataku.
Smoczy Skowyt
Zmieniono na umiejętność dystansową.
Odbicie
Bonus odbicia działa teraz prawidłowo.
Zwiększenie Ataku
Zwiększa również magiczną siłę ataku.
Umiejętności wspierające np. Aura Miecza otrzymały atrybut TOGGLE.
Wszystkie umiejętności buffujące nadawane są teraz na wszystkich członków naszej grupy.
Bonusy to jeden z najważniejszych elementów rozwoju naszego wyposażenia, zmiany które wprowadziliśmy nie są znaczące lecz były konieczne do uzyskania balansu PvP i PvE.
W oknie postaci znajdziemy specjalnie sporządzoną tabelę najważniejszych bonusów.
Dodatkowo maksymalne wartości bonusu w przedmiotach oznaczone są innym kolorem.
Bonusy 1-5 przeszły wyłącznie delikatne redukcje wartości niektórych z nich.
Maks. PŻ: 4000 / 5000
Maks. PE: 200 / 300
Witalność: 12 / 15
Inteligencja: 12 / 15
Siła: 12 / 15
Zręczność: 12 / 15
Szybkość Ataku: 8 / 10
Szybkość Ruchu: 15 / 20
Szybkość Zaklęcia: 15 / 20
Regeneracja PŻ: 20 / 30
Regeneracja PE: 20 / 30
Szansa na Otrucie: 8 / 10
Szansa na Omdlenie: 8 / 10
Szansa na Spowolnienie: 8 / 10
Szansa na cios krytyczny: 12 / 15
Szansa na przeszywające uderzenie: 12 / 15
Silny przeciwko Ludziom: 15 / 20
Silny przeciwko Zwierzętom: 15 / 20
Silny przeciwko Orkom: 15 / 20
Silny przeciwko Mistykom: 15 / 20
Silny przeciwko Nieumarłym: 15 / 20
Silny przeciwko Diabłom: 15 / 20
Obrażenia będą dodane do PŻ: 8 / 10
Obrażenia będą dodane do PE: 8 / 10
Szansa na blok ciosu: 12 / 15
Szansa na unik strzały: 12 / 15
Odporność na Miecze: 15 / 20
Odporność na Broń Dwuręczną: 15 / 20
Odporność na Sztylety: 15 / 20
Odporność na Dzwony: 15 / 20
Odporność na Wachlarze: 15 / 20
Odporność na Strzały: 15 / 20
Odporność na Magię: 15 / 20
Szansa na odbicie ciosu: 12 / 15
Redukcja obrażeń otrucia: 3 / 5
Odporność na Omdlenie
Odporność na Spowolnienie
Wartość Ataku: 75 / 100
Bonusy 6-7 zostały ograniczone do niezbędnego minimum, aby nie zaburzały balansu rozgrywki. Teraz pełnią rolę dodatku.
Maks. PŻ: 750
Maks. PE: 100
Witalność: 5
Inteligencja: 5
Siła: 5
Zręczność: 5
Szansa na cios krytyczny: 5
Szansa na przeszywające uderzenie: 5
Szansa na bonus doświadczenia: 5
Szansa na bonus przedmiotów: 5
Szansa na bonus Yang: 5
Dla wygody zmiany bonusów naszych przedmiotów dodano specjalne okno, dzięki któremu odbywa się to za pomocą jednego przycisku.
Teraz same bonusy są bardziej czytelne, a ręczna zmiana jest ograniczona do 3 razy na sekundę.
Automatyczny zmieniacz bonusów to dodatek bez którego nie wyobrażamy sobie już serwerów tego typu.
Zmiana bonusów następuje 5 razy na sekundę, co ważne nie ma możliwości, by bonusy zostały pominięte jak miało to miejsce na zmieniaczach starego typu.
Koszt pojedynczej zmiany to 10.000 Yang.
Wymagany poziom: brak
Aktywny bonus: Silny przeciwko Orkom
Wymagany poziom: brak
Aktywny bonus: brak
Wymagany poziom: brak
Aktywny bonus: brak
Wymagany poziom: brak
Aktywny bonus: brak
Wymagany poziom: brak
Aktywny bonus: brak
Wymagany poziom: brak
Aktywny bonus: brak
Wymagany poziom: brak
Aktywny bonus: brak
Wymagany poziom: brak
Aktywny bonus: brak
Wymagany poziom: 75
Aktywny bonus: Silny przeciwko Diabłom
Wymagany poziom: 100
Aktywny bonus: Silny przeciwko Diabłom
Wymagany poziom: 125
Aktywny bonus: Silny przeciwko Zwierzętom
Wymagany poziom: 150
Aktywny bonus: Silny przeciwko Zwierzętom
Wymagany poziom: 175
Aktywny bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Wymagany poziom: 200
Aktywny bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Wymagany poziom: 225
Aktywny bonus: Silny przeciwko Mistykom
Wymagany poziom: 50
Aktywny bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Wymagany poziom: 75
Aktywny bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Wymagany poziom: 90
Aktywny bonus: Silny przeciwko Diabłom
Wymagany poziom: 120
Aktywny bonus: Silny przeciwko Mistykom
Wymagany poziom: 150
Aktywny bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Wymagany poziom: 180
Aktywny bonus: Silny przeciwko Mistykom
Wymagany poziom: 210
Aktywny bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Wymagany poziom: 230
Aktywny bonus: Silny przeciwko Diabłom
Zadania biologa to szereg misji polegających na badaniu przedmiotów zdobytych z potworów na otwartych lokalizacjach.
Wszystkie zadania pozbawiliśmy limitu czasowego, a ich przebieg przenieśliśmy do specjalnego okna badań znajdującego się w panelu funkcyjnym ekwipunku.
O rozpoczęciu nowego badania zostaniemy powiadomieni komunikatem systemowym, a przy każdym logowaniu do gry po godzinnej nieobecności otrzymamy na chacie informacje o aktualnie trwającym zadaniu.
Efektywność badań zwiększymy o 20% dzięki Eliksirowi Biologa.
Przedmiot: Nogi Pająka (x10)
Szansa: 80%
Lokacja: Pajęcze Jaskinie
Przedmiot: Pradawny Zwój (x15)
Szansa: 60%
Lokacja: Krypta Akzadur
Przedmiot: Trytoński Pancerz (x20)
Szansa: 55%
Lokacja: Nefrytowa Zatoka
Przedmiot: Kieł Gnolla (x25)
Szansa: 50%
Lokacja: Przełęcz Dongan
Przedmiot: Łuski Nagg (x30)
Szansa: 45%
Lokacja: Przylądek Nagini
Przedmiot: Tajemnicza Substancja (x35)
Szansa: 40%
Lokacja: Głębie Północy
Przedmiot: Kość Przeznaczenia (x40)
Szansa: 30%
Lokacja: Mglista Równina
Przedmiot: Krasnoludzkie Złoto (x50)
Szansa: 20%
Lokacja: Wąwóz Yilad
Zadania kolekcjonera to szereg misji polegających na badaniu szkatułek władców zdobytych na wyzwaniach.
Wszystkie zadania pozbawiliśmy limitu czasowego, a ich przebieg przenieśliśmy do specjalnego okna badań znajdującego się w panelu funkcyjnym ekwipunku.
O rozpoczęciu nowego badania zostaniemy powiadomieni komunikatem systemowym, a przy każdym logowaniu do gry po godzinnej nieobecności otrzymamy na chacie informacje o aktualnie trwającym zadaniu.
Efektywność badań zwiększymy o 20% dzięki Eliksirowi Kolekcjonera.
Przedmiot: Szkat. Umarłego Rozpruwacza (x10)
Szansa: 80%
Wyzwanie: Wieża Demonów
Przedmiot: Szkat. Azraela (x15)
Szansa: 70%
Wyzwanie: Piekielne Katakumby
Przedmiot: Szkat. Pani Lasu (x20)
Szansa: 65%
Wyzwanie: Mroczna Knieja
Przedmiot: Szkat. Fungusa (x25)
Szansa: 60%
Wyzwanie: Zaczarowana Grota
Przedmiot: Szkat. Czarnoksiężnika Strachu (x30)
Szansa: 55%
Wyzwanie: Cmentarzysko Strachu
Przedmiot: Szkat. Duratusa (x35)
Szansa: 50%
Wyzwanie: Pole Śmierci
Przedmiot: Szkat. Koszmarnego Niszczyciela (x40)
Szansa: 40%
Wyzwanie: Loch Koszmarów
Przedmiot: Szkat. Lorda Nosferatu (x50)
Szansa: 30%
Wyzwanie: Krwawy Cyrk
Pasy to nowy element ekwipunku, w przeciwieństwie do reszty przedmiotów możemy umieścić w nim tylko 3 bonusy za pomocą specjalnego wzmocnienia, do zmiany natomiast wymagane jest specjalne zaczarowanie.
Podobnie jak w przypadku biżuterii, w pasie możemy umieścić przetopy.
Maks. PŻ: 2000 / 3000
Maks. PE: 100 / 200
Regeneracja PŻ: 10 / 15
Regeneracja PE: 10 / 15
Szansa na Otrucie: 3 / 5
Szansa na cios krytyczny: 3 / 5
Szansa na przeszywające uderzenie: 3 / 5
Obrażenia dodane do PŻ: 3 / 5
Obrażenia dodane do PE: 3 / 5
Redukcja obrażeń Otrucia: 1 / 3
Silny przeciwko Ludziom: 5 / 7
Silny przeciwko Potworom: 5 / 7
Atak: 1 / 3
Na serwerze Marmury Polimorfii możecie z łatwością zakupić w panelu bocznym ekwipunku. Koszt jednego z nich to 25.000.000 .
Możecie podać dowolną ilość (maks. 100) jaką chcecie jednorazowo zakupić.
Dodatkowo podczas dropu możecie zdobyć polimorficzne relikwie wzmacniające marmur:
Polimorficzna Relikwia (ATK)
Wartość Ataku: +200
Średnie Obrażenia: +10%
Polimorficzna Relikwia (DEF)
Odporność na Umiejętności Bossów: +5%
Odporność na Obrażenia: +10%
Na serwerze wprowadzono zmiany w standardowym systemie rangi. Każda z rang ma określoną ilość punktów rozwoju, wpływającą na wzrost bonusów wzmacniających naszą postać.
Zdobywanie punktów odbywa się za pomocą owoców limitowanych ich ilością. Każdy z nich ma określoną szansę na pomyślne użycie.
Początkujący
1.000 ~ 2.499
Maks. PŻ +250
Silny przeciwko Władcom: +1%
Silny przeciwko Kamieniom Metin: +1%
Silny przeciwko Ludziom: +1%
Waleczny
2.500 ~ 4.999
Maks. PŻ +500
Silny przeciwko Władcom: +2%
Silny przeciwko Kamieniom Metin: +2%
Silny przeciwko Ludziom: +2%
Szlachetny
5.000 ~ 9.999
Maks. PŻ +1.000
Silny przeciwko Władcom: +3%
Silny przeciwko Kamieniom Metin: +3%
Silny przeciwko Ludziom: +3%
Rycerski
10.000 ~ 24.999
Maks. PŻ +2.000
Silny przeciwko Władcom: +5%
Silny przeciwko Kamieniom Metin: +5%
Silny przeciwko Ludziom: +5%
Mistrzowski
25.000 ~ 49.999
Maks. PŻ +3.000
Silny przeciwko Władcom: +7%
Silny przeciwko Kamieniom Metin: +7%
Silny przeciwko Ludziom: +7%
Królewski
50.000 ~ 99.999
Maks. PŻ +4.000
Silny przeciwko Władcom: +10%
Silny przeciwko Kamieniom Metin: +10%
Silny przeciwko Ludziom: +10%
Wybitny
100.000 ~ 249.999
Maks. PŻ +5.000
Silny przeciwko Władcom: +15%
Silny przeciwko Kamieniom Metin: +15%
Silny przeciwko Ludziom: +15%
Heroiczny
250.000 ~ 499.999
Maks. PŻ +7.500
Silny przeciwko Władcom: +20%
Silny przeciwko Kamieniom Metin: +20%
Silny przeciwko Ludziom: +20%
Arcymistrz
500.000+
Maks. PŻ +10.000
Silny przeciwko Władcom: +25%
Silny przeciwko Kamieniom Metin: +25%
Silny przeciwko Ludziom: +25%
Zestaw przeznaczony jest od 120 poziomu.
Zestaw przeznaczony jest od 180 poziomu.
Zestaw przeznaczony jest od 230 poziomu.
Zestaw przeznaczony jest od 100 poziomu.
Zestaw przeznaczony jest od 150 poziomu.
Zestaw przeznaczony jest od 200 poziomu.
Gdzie zdobędę broń na 75 poziom?
Broń na 75 poziom możliwa jest do zdobycia ze Szkatułki Umarłego Rozpruwacza.
Istnieje możliwość wymiany 10 szkatułek na wybraną broń, na 75 poziom.
Czy na serwerze występuje 6/7 bonus?
Tak, dodania i zmianki zdobędziemy z bossów, metinów oraz szkatułek.
Dostępne są również do zakupu w Item Shop.
Czy kolczyki na poziom 180 mają wbudowane średnie i umiejętności?
Tak, wszystkie kolczyki powyżej 180 poziomu mają wbudowane średnie i umiejętności.
Dodatkowo dla graczy którzy nie znają starych odsłon serwera zostały dodane opisy wskazujące na ich obecność.
Jakie są maksymalne Średnie Obrażenia i Umiejętności?
Maksymalne Średnie Obrażenia to 60%, a Umiejętności 30% dla broni oraz Średnie Obrażenia 30%, a Umiejętności 15% dla kolczyków.
Źle wybrałem profesję, czy mogę ją zmienić?
Tak, profesję zmieniamy przy pomocy Zwoju Zmiany Profesji dostępnego w Item Shop.
Wymagane jest żeby postać na której dokonujemy zmiany posiadała minimum 75 poziom.