
(Więcej Informacji)
Drodzy Gracze, z ogromną przyjemnością prezentujemy nową odsłonę PvPmt2 – projektu, w którym z powodzeniem połączyliśmy dwa kluczowe aspekty rozgrywki: rywalizację PvP oraz mechanikę farmienia.
Głównym sposobem zdobywania Yang na naszym serwerze są Sztabki Złota oraz Bryły Złota. Można je pozyskać m.in. z potworów, kamieni metin, bossów oraz w ramach rozmaitych wydarzeń dostępnych w grze.
Yang to podstawa naszej ekonomii!
Na naszym serwerze waluta YANG odgrywa kluczową rolę – to nie tylko środek płatniczy, ale też fundament całego systemu progresji i handlu.
Zadbaliśmy o to, by yang miało realną wartość i było nieustannie wykorzystywane w grze.
Gracze mogą wydawać je na:
Specjalne przedmioty od handlarzy, takie jak Mystery Box, Los Szczęścia, czy Skrzynia EXP, wiele unikalnych itemów dostępnych wyłącznie za yang.
Co więcej, wiele systemów i mechanik w grze – od ulepszeń, przez rozwój postaci, aż po dostęp do wyzwań – wymaga znacznych ilości yang.
Dzięki temu waluta krąży, gracze są aktywni, a ekonomia serwera żyje i rozwija się w dynamiczny sposób
Doskonale wiemy, jak wielu graczy ceni sobie klasyczną oprawę graficzną tej wyjątkowej gry.
Dlatego zdecydowaliśmy się na delikatne odświeżenie grafiki w grze, tak aby zachować jej oryginalny charakter, jednocześnie nadając jej nieco nowoczesnego wyglądu – bez odejścia od dobrze znanych standardów.
Logowanie
Wybór postaci
Wybór królestwa
Ładowanie gry
GUI Gry
Na początku rozgrywki każda postać otrzymuje kompletny zestaw ekwipunku PvM, który można w dalszym etapie ulepszać do wyższych poziomów. Wyposażenie to posiada wbudowane, optymalne bonusy, które znacząco ułatwią i przyspieszą początkową fazę gry.
Na start gry otrzymujemy:
Przedstawiamy wam nowość bez której serwer farm w aktualnych czasach nie ma prawa istnieć.
Jest to kolejkowanie metinów, które znacznie ułatwi wam rozgrywkę na naszym serwerze!
Kombinacja przycisków SHIFT + Prawy Przycisk Myszy na metinach spowoduje, że postać namierzy metina, a po jego zniszczeniu przejdzie do kolejnego.
Osiągnij nowy poziom wtajemniczenia dzięki Systemowi Maestrii! Każdy z trzech stopni maestrii to unikalne bonusy i permanentne efekty, które wyróżnią Cię spośród innych wojowników.
Aby zdobyć maestrię, musisz osiągnąć maksymalny poziom 1500 – po czym Twoja postać przebudza się z powrotem na 1 poziomie, ale z nową, potężniejszą mocą.
Podjęliśmy wszelkie możliwe działania nam balansem postaci PvP oraz PvM, dzięki którym balans jest bardzo wyrównany.
Zmiany w balansie PvP:
- Przepisanie tabeli umiejętności, aby nie skalowały się z poziomem postaci
- Zmodyfikowanie obrażeń dla wszystkich umiejętności
- Zmodyfikowanie cooldown dla niektórych umiejętności bijących
- Zmodyfikowanie niektórych bonusów umiejętności buffujących
- Usunięcie skalujących się bonusów wraz z wyższym poziomem postaci
- Usunięcie losowych ilości HP przy tworzeniu postaci
Zmiany w balansie PvM:
- Dodanie odporności dla niektórych typów broni do potworów, metinów oraz bossów
- Dodanie bonusu silny na potwory dla niektórych umiejętności buffujących
- Zwiększenie obrażeń z umiejętności do potworów, metinów oraz bossów
- Zmiana animacji dla ninjy i szamana podczas bicia z mounta
- Nieodpychanie bossów
Szkolenie umiejętności odbywa się w tradycyjny sposób dzięki:
Kamień Duchowy
Zwój Egzorcyzmu
Rada Pustelnika
Na serwer został również dodany Tęczowy kamień, który wyszkoli wasze wszystkie umiejętności do poziomu P1.
Gracze z poprzedniej edycji napewno pamiętają umiejętności na poziom L. Na ten moment umięjętności możemy szkolić tylko do P, ale w przyszłych aktualizacjach planujemy dodać szkolenie do poziomu L.
Dodaliśmy możliwość kolorowania waszych umiejetnosci, gdy osiągną one poziom P1. Dzięki przedmiotowi Pergamin Umiejętności możecie bez ograniczeń> zmieniać kolory umiejętności.
Każdy gracz, rozpoczynając przygodę na serwerze, otrzymuje podstawowego zwierzaka, którego można wzmacniać poprzez zdobywanie doświadczenia.
W systemie zwierzaka dostępna jest również opcja zmiany jego wyglądu za pomocą specjalnych nakładek, które można zdobyć podczas różnych wydarzeń oraz w item shopie.
Szkolenie umiejętności zwierzaka:
Od 1 do M1 - Rozdawanie punktów
Od M1 do G1 - Księgi Zwierzaka
Od G1 do P - Kamień Duchowy Zwierzaka
Kluczowe materiały wymagane do tworzenia przedmiotów dla zwierzaka:
Ekwipunek Zwierzaka, który tylko i wyłącznie wzmocni waszą potyczkę z potworami, metinami oraz bossami znajdziecie u Soon'a.
Głównym przedmiotem do rozwijania dywizji jest Punkt Odwagi
Przedmiot ten możecie pozyskać na kilka sposobów, a za wytwarzanie jego odpowiada Wędrujący Domokrążca.
Rozwój rangi postaci możliwy jest dzięki specjalnym Owocom, które można zdobyć poprzez pokonywanie kamieni metin oraz bossów na poszczególnych mapach.
W grze dostępnych jest dziewięć unikalnych rodzajów Owoców, z których każdy pełni określoną funkcję w systemie rozwoju.
System Księżycowego Smoka to unikalne rozwiązanie wzmacniające postać zarówno pod kątem PvP, jak i PvM.
Po jego aktywacji postać zyskuje dodatkowe bonusy bojowe, a także wyróżnia się wśród innych gracze dzięki charakterystycznemu, efektownemu symbolowi wyświetlanemu nad głową.
W Wytworzenie Symbolu Księżycowego Smoka możliwe jest u Theowahdan'a, który poprowadzi graczy przez proces jego stworzenia.
Ze względu na niektóre nieprzydatne bonusy w kamieniach duszy postanowiliśmy je edytować i dodać o wiele sensowniejsze, które bardziej przydadzą się w potyczkach na serwerze.
Zwiększyliśmy również ilość Slot'ów w broni oraz zbroi. Od teraz maksymalnie można dodać 6 kamieni dusz.
Niezbędne przedmioty które umożliwią wam wytwarzanie Kamieni Duszy:
Podczas poprzedniej edycji to gracze samodzielnie wybierali bonusy dostępne w ramach misji biologa.
Choć rozwiązanie to dawało pewną swobodę, w praktyce prowadziło do szybkiego rozpowszechniania się optymalnych ustawień wśród społeczności, co odbierało systemowi indywidualny charakter.
W nowej odsłonie zdecydowaliśmy się na wprowadzenie stałych bonusów bez możliwości ich wyboru. Dodatkowo, sam system biologa został przeniesiony z tradycyjnych zadań i żmudnego klikania do przejrzystego, funkcjonalnego okna, dostępnego pod przyciskiem F6.
Warto podkreślić, że biolog zapewniający przewagę w PvP funkcjonuje jedynie do poziomu 400 – na dalszych etapach rozwoju postaci dostępne są wyłącznie bonusy wspierające rozgrywkę PvM.
W oddawaniu misji biologa wspomogą was również przedmioty:
Eliksir Poszukiwacza - Zwiększa szansę na pomyślne oddanie biologa o 25%
Do zdobycia z każdego Metina
Zegar Czasu - Likwiduje czas na oddanie biologa
Do zdobycia z każdego Bossa
Eliksir Biologa - Zwiększa szansę na pomyślne oddanie biologa o 50%
Wytwarzanie u Biologa
System alchemii od lat cieszy się dużym uznaniem wśród graczy i dziś trudno wyobrazić sobie serwer bez jego obecności.
Podczas poprzedniej edycji alchemia była jednak zbyt prosta i przewidywalna, co odbierało jej głębię. Tym razem wprowadziliśmy zupełnie nowy, unikalny schemat Smoczych Kamieni, który znacząco wpłynie na dynamikę rynku, rozgrywkę PvP oraz otworzy drogę do niemal nieograniczonych możliwości konfiguracji.
Każdy kamień alchemii posiada dwa stałe, podstawowe bonusy:
Silny przeciwko Potworom
Silny przeciwko Ludziom
Dodatkowo, do każdego kamienia przypisywane są cztery bonusy losowo wybierane z puli 16 dostępnych opcji.
Lista możliwych bonusów w alchemii:
Siła w walce z metinami
Siła w walce z bossami
Silny przeciwko nieumarłym
Silny przeciwko diabłom
Silny przeciwko zwierzętom
Średnie Obrażenia
Obrażenia Umiejętności
Wartość Ataku
Wartość Magicznego Ataku
Szybkość Zaklęć
Odporność na obrażenia umiejetnosci
Odporność na obrażenia
Silny przeciwko Wojownikom
Silny przeciwko Ninja
Silny przeciwko Sura
Silny przeciwko Szamanom
Cor Draconis pozostaje kluczowym przedmiotem w procesie tworzenia Smoczych Kamieni, jednak w nowej odsłonie pełni on funkcję waluty.
Gracze mogą wymienić go na Legendarny Cor Draconis, który po otwarciu zapewnia losowy legendarny kamień alchemii.
Dodatkowo, dostępna jest możliwość bezpośredniej wymiany Cor Draconis na konkretny typ kamienia, odpowiadający indywidualnym potrzebom gracza.
W celu ułatwienia procesu tworzenia idealnych kamieni alchemii, wprowadziliśmy na serwer Zaczarowanie Smoczej Alchemii, które pozwala na zmianę bonusów w wybranym kamieniu.
Na serwerze dostępny jest również system Battle Pass, który występuje wyłącznie w wersji premium.
Przedmiot umożliwiający jego odblokowanie można nabyć w itemshop.
Aktywności, które umożliwiają postęp w Battle Passie:
Niszczenie Metinów - 1 punkt doświadczenia
Zabijanie Bossów - 20 punktów doświadczenia
Łowienie - 5 punktów doświadczenia
Kopanie - 5 punktów doświadczenia
Inny sposobem, który umożliwia postęp w Battle Passie jest używanie biletów doświadczenia.
Za zdobywanie kolejnych poziomów Battle Passa gracze otrzymują wartościowe nagrody, które znacząco wspierają rozwój postaci i przyspieszają postępy w grze.
Wśród wielu przydatnych przedmiotów, najbardziej pożądanym jest Moneta Battle Pass, którą można wymienić u Walecznego Handlarza na specjalny zestaw z Itemshopu.
Na naszym serwerze został wprowadzony system tygodniowego rankingu, który ma na celu zachęcenie graczy do aktywnej rywalizacji w różnych aspektach rozgrywki.
Każdego tygodnia gracze mogą walczyć o miejsce w TOP 3 w określonych kategoriach. Ranking aktualizowany jest na bieżąco, a jego reset następuje w każdą niedzielę o 23:59.
Ranking podzielony jest na kilka kategorii, takich jak:
Pokonane Potwory
Znizszczone Metiny
Zabite Bossy
Największy DMG w metiny
Największy DMG w bossy
Wykopane Rudy
Wyłowione Ryby
Gracze, którzy uplasują się na 1., 2. lub 3. miejscu w danej kategorii, otrzymują Skrzynie rankingową – specjalną nagrodę przygotowaną wyłącznie dla najlepszych.
W szkatułce znajdują się Smocze Monety, które można wykorzystać w Item-Shopie oraz Monety Rankingowe.
Monety Rankingowe można wymienić u specjalnego NPC, dostępnego w M1.
W ofercie NPC znajdują się unikatowe kostiumy i fryzury, które nie są dostępne nigdzie indziej na serwerze, co dodatkowo podkreśla prestiż wynikający z zajęcia miejsca w rankingu.
System ten ma na celu promowanie zdrowej rywalizacji i nagradzanie najbardziej zaangażowanych graczy. Dzięki cotygodniowemu resetowi, każdy ma szansę powalczyć o nagrody – niezależnie od etapu gry, na którym się znajduje.
Zadania obejmują różne aspekty gry – od eliminacji przeciwników, przez zbieranie przedmiotów, po udział w aktywnościach PvM i PvP.
Drodzy Gracze, z ogromną przyjemnością prezentujemy nową odsłonę PvPmt2 – projektu, w którym z powodzeniem połączyliśmy dwa kluczowe aspekty rozgrywki: rywalizację PvP oraz mechanikę farmienia.
Głównym sposobem zdobywania Yang na naszym serwerze są Sztabki Złota oraz Bryły Złota. Można je pozyskać m.in. z potworów, kamieni metin, bossów oraz w ramach rozmaitych wydarzeń dostępnych w grze.
Yang to podstawa naszej ekonomii!
Na naszym serwerze waluta YANG odgrywa kluczową rolę – to nie tylko środek płatniczy, ale też fundament całego systemu progresji i handlu.
Zadbaliśmy o to, by yang miało realną wartość i było nieustannie wykorzystywane w grze.
Gracze mogą wydawać je na:
Specjalne przedmioty od handlarzy, takie jak Mystery Box, Los Szczęścia, czy Skrzynia EXP, wiele unikalnych itemów dostępnych wyłącznie za yang.
Co więcej, wiele systemów i mechanik w grze – od ulepszeń, przez rozwój postaci, aż po dostęp do wyzwań – wymaga znacznych ilości yang.
Dzięki temu waluta krąży, gracze są aktywni, a ekonomia serwera żyje i rozwija się w dynamiczny sposób
Doskonale wiemy, jak wielu graczy ceni sobie klasyczną oprawę graficzną tej wyjątkowej gry.
Dlatego zdecydowaliśmy się na delikatne odświeżenie grafiki w grze, tak aby zachować jej oryginalny charakter, jednocześnie nadając jej nieco nowoczesnego wyglądu – bez odejścia od dobrze znanych standardów.
Logowanie
Wybór postaci
Wybór królestwa
Ładowanie gry
GUI Gry
Na początku rozgrywki każda postać otrzymuje kompletny zestaw ekwipunku PvM, który można w dalszym etapie ulepszać do wyższych poziomów. Wyposażenie to posiada wbudowane, optymalne bonusy, które znacząco ułatwią i przyspieszą początkową fazę gry.
Na start gry otrzymujemy:
Przedstawiamy wam nowość bez której serwer farm w aktualnych czasach nie ma prawa istnieć.
Jest to kolejkowanie metinów, które znacznie ułatwi wam rozgrywkę na naszym serwerze!
Kombinacja przycisków SHIFT + Prawy Przycisk Myszy na metinach spowoduje, że postać namierzy metina, a po jego zniszczeniu przejdzie do kolejnego.
Osiągnij nowy poziom wtajemniczenia dzięki Systemowi Maestrii! Każdy z trzech stopni maestrii to unikalne bonusy i permanentne efekty, które wyróżnią Cię spośród innych wojowników.
Aby zdobyć maestrię, musisz osiągnąć maksymalny poziom 1500 – po czym Twoja postać przebudza się z powrotem na 1 poziomie, ale z nową, potężniejszą mocą.
Bindy
ALT + F1/F2/F3/F4 - ZMIANA CHANNELA
Podjęliśmy wszelkie możliwe działania nam balansem postaci PvP oraz PvM, dzięki którym balans jest bardzo wyrównany.
Zmiany w balansie PvP:
- Przepisanie tabeli umiejętności, aby nie skalowały się z poziomem postaci
- Zmodyfikowanie obrażeń dla wszystkich umiejętności
- Zmodyfikowanie cooldown dla niektórych umiejętności bijących
- Zmodyfikowanie niektórych bonusów umiejętności buffujących
- Usunięcie skalujących się bonusów wraz z wyższym poziomem postaci
- Usunięcie losowych ilości HP przy tworzeniu postaci
Zmiany w balansie PvM:
- Dodanie odporności dla niektórych typów broni do potworów, metinów oraz bossów
- Dodanie bonusu silny na potwory dla niektórych umiejętności buffujących
- Zwiększenie obrażeń z umiejętności do potworów, metinów oraz bossów
- Zmiana animacji dla ninjy i szamana podczas bicia z mounta
- Nieodpychanie bossów
Szkolenie umiejętności odbywa się w tradycyjny sposób dzięki:
Kamień Duchowy
Zwój Egzorcyzmu
Rada Pustelnika
Na serwer został również dodany Tęczowy kamień, który wyszkoli wasze wszystkie umiejętności do poziomu P1.
Gracze z poprzedniej edycji napewno pamiętają umiejętności na poziom L. Na ten moment umięjętności możemy szkolić tylko do P, ale w przyszłych aktualizacjach planujemy dodać szkolenie do poziomu L.
Dodaliśmy możliwość kolorowania waszych umiejetnosci, gdy osiągną one poziom P1. Dzięki przedmiotowi Pergamin Umiejętności możecie bez ograniczeń> zmieniać kolory umiejętności.
Przedmioty niezbędne do procesu wytwarzania ksiąg:
Skąd zdobyć potrzebne przedmioty?
Każdy gracz, rozpoczynając przygodę na serwerze, otrzymuje podstawowego zwierzaka, którego można wzmacniać poprzez zdobywanie doświadczenia.
W systemie zwierzaka dostępna jest również opcja zmiany jego wyglądu za pomocą specjalnych nakładek, które można zdobyć podczas różnych wydarzeń oraz w item shopie.
Szkolenie umiejętności zwierzaka:
Od 1 do M1 - Rozdawanie punktów
Od M1 do G1 - Księgi Zwierzaka
Od G1 do P - Kamień Duchowy Zwierzaka
Kluczowe materiały wymagane do tworzenia przedmiotów dla zwierzaka:
Ekwipunek Zwierzaka, który tylko i wyłącznie wzmocni waszą potyczkę z potworami, metinami oraz bossami znajdziecie u Soon'a.
Głównym przedmiotem do rozwijania dywizji jest Punkt Odwagi
Przedmiot ten możecie pozyskać na kilka sposobów, a za wytwarzanie jego odpowiada Wędrujący Domokrążca.
Rozwój rangi postaci możliwy jest dzięki specjalnym Owocom, które można zdobyć poprzez pokonywanie kamieni metin oraz bossów na poszczególnych mapach.
W grze dostępnych jest dziewięć unikalnych rodzajów Owoców, z których każdy pełni określoną funkcję w systemie rozwoju.
System Księżycowego Smoka to unikalne rozwiązanie wzmacniające postać zarówno pod kątem PvP, jak i PvM.
Po jego aktywacji postać zyskuje dodatkowe bonusy bojowe, a także wyróżnia się wśród innych gracze dzięki charakterystycznemu, efektownemu symbolowi wyświetlanemu nad głową.
W Wytworzenie Symbolu Księżycowego Smoka możliwe jest u Theowahdan'a, który poprowadzi graczy przez proces jego stworzenia.
Ze względu na niektóre nieprzydatne bonusy w kamieniach duszy postanowiliśmy je edytować i dodać o wiele sensowniejsze, które bardziej przydadzą się w potyczkach na serwerze.
Zwiększyliśmy również ilość Slot'ów w broni oraz zbroi. Od teraz maksymalnie można dodać 6 kamieni dusz.
Niezbędne przedmioty które umożliwią wam wytwarzanie Kamieni Duszy:
Podczas poprzedniej edycji to gracze samodzielnie wybierali bonusy dostępne w ramach misji biologa.
Choć rozwiązanie to dawało pewną swobodę, w praktyce prowadziło do szybkiego rozpowszechniania się optymalnych ustawień wśród społeczności, co odbierało systemowi indywidualny charakter.
W nowej odsłonie zdecydowaliśmy się na wprowadzenie stałych bonusów bez możliwości ich wyboru. Dodatkowo, sam system biologa został przeniesiony z tradycyjnych zadań i żmudnego klikania do przejrzystego, funkcjonalnego okna, dostępnego pod przyciskiem F6.
Warto podkreślić, że biolog zapewniający przewagę w PvP funkcjonuje jedynie do poziomu 400 – na dalszych etapach rozwoju postaci dostępne są wyłącznie bonusy wspierające rozgrywkę PvM.
W oddawaniu misji biologa wspomogą was również przedmioty:
Eliksir Poszukiwacza - Zwiększa szansę na pomyślne oddanie biologa o 25%
Do zdobycia z każdego Metina
Zegar Czasu - Likwiduje czas na oddanie biologa
Do zdobycia z każdego Bossa
Eliksir Biologa - Zwiększa szansę na pomyślne oddanie biologa o 50%
Wytwarzanie u Biologa
System alchemii od lat cieszy się dużym uznaniem wśród graczy i dziś trudno wyobrazić sobie serwer bez jego obecności.
Podczas poprzedniej edycji alchemia była jednak zbyt prosta i przewidywalna, co odbierało jej głębię. Tym razem wprowadziliśmy zupełnie nowy, unikalny schemat Smoczych Kamieni, który znacząco wpłynie na dynamikę rynku, rozgrywkę PvP oraz otworzy drogę do niemal nieograniczonych możliwości konfiguracji.
Każdy kamień alchemii posiada dwa stałe, podstawowe bonusy:
Silny przeciwko Potworom
Silny przeciwko Ludziom
Dodatkowo, do każdego kamienia przypisywane są cztery bonusy losowo wybierane z puli 16 dostępnych opcji.
Lista możliwych bonusów w alchemii:
Siła w walce z metinami
Siła w walce z bossami
Silny przeciwko nieumarłym
Silny przeciwko diabłom
Silny przeciwko zwierzętom
Średnie Obrażenia
Obrażenia Umiejętności
Wartość Ataku
Wartość Magicznego Ataku
Szybkość Zaklęć
Odporność na obrażenia umiejetnosci
Odporność na obrażenia
Silny przeciwko Wojownikom
Silny przeciwko Ninja
Silny przeciwko Sura
Silny przeciwko Szamanom
Cor Draconis pozostaje kluczowym przedmiotem w procesie tworzenia Smoczych Kamieni, jednak w nowej odsłonie pełni on funkcję waluty.
Gracze mogą wymienić go na Legendarny Cor Draconis, który po otwarciu zapewnia losowy legendarny kamień alchemii.
Dodatkowo, dostępna jest możliwość bezpośredniej wymiany Cor Draconis na konkretny typ kamienia, odpowiadający indywidualnym potrzebom gracza.
W celu ułatwienia procesu tworzenia idealnych kamieni alchemii, wprowadziliśmy na serwer Zaczarowanie Smoczej Alchemii, które pozwala na zmianę bonusów w wybranym kamieniu.
Na serwerze dostępny jest również system Battle Pass, który występuje wyłącznie w wersji premium.
Przedmiot umożliwiający jego odblokowanie można nabyć w itemshop.
Aktywności, które umożliwiają postęp w Battle Passie:
Niszczenie Metinów - 1 punkt doświadczenia
Zabijanie Bossów - 20 punktów doświadczenia
Łowienie - 5 punktów doświadczenia
Kopanie - 5 punktów doświadczenia
Inny sposobem, który umożliwia postęp w Battle Passie jest używanie biletów doświadczenia.
Za zdobywanie kolejnych poziomów Battle Passa gracze otrzymują wartościowe nagrody, które znacząco wspierają rozwój postaci i przyspieszają postępy w grze.
Wśród wielu przydatnych przedmiotów, najbardziej pożądanym jest Moneta Battle Pass, którą można wymienić u Walecznego Handlarza na specjalny zestaw z Itemshopu.
Na naszym serwerze został wprowadzony system tygodniowego rankingu, który ma na celu zachęcenie graczy do aktywnej rywalizacji w różnych aspektach rozgrywki.
Każdego tygodnia gracze mogą walczyć o miejsce w TOP 3 w określonych kategoriach. Ranking aktualizowany jest na bieżąco, a jego reset następuje w każdą niedzielę o 23:59.
Ranking podzielony jest na kilka kategorii, takich jak:
Pokonane Potwory
Znizszczone Metiny
Zabite Bossy
Największy DMG w metiny
Największy DMG w bossy
Wykopane Rudy
Wyłowione Ryby
Gracze, którzy uplasują się na 1., 2. lub 3. miejscu w danej kategorii, otrzymują Skrzynie rankingową – specjalną nagrodę przygotowaną wyłącznie dla najlepszych.
W szkatułce znajdują się Smocze Monety, które można wykorzystać w Item-Shopie oraz Monety Rankingowe.
Monety Rankingowe można wymienić u specjalnego NPC, dostępnego w M1.
W ofercie NPC znajdują się unikatowe kostiumy i fryzury, które nie są dostępne nigdzie indziej na serwerze, co dodatkowo podkreśla prestiż wynikający z zajęcia miejsca w rankingu.
System ten ma na celu promowanie zdrowej rywalizacji i nagradzanie najbardziej zaangażowanych graczy. Dzięki cotygodniowemu resetowi, każdy ma szansę powalczyć o nagrody – niezależnie od etapu gry, na którym się znajduje.
Zadania obejmują różne aspekty gry – od eliminacji przeciwników, przez zbieranie przedmiotów, po udział w aktywnościach PvM i PvP.