(Więcej Informacji)
Projekt Astium tworzymy z myślą o graczach, którzy cenią sobie prostotę, a zarazem nowoczesność w rozgrywce Metin2.
Wprowadziliśmy wiele zmian i dodatków, zachowując przy tym odpowiednie wyważenie oraz spójność.
START SERWERA:
09.08.25, GODZ. 19:00
Maksymalny poziom: 99
Typ serwera: Medium
Punkty statusu: 90
Klasy postaci: 4
Ilość królestw: 2
Globalny kanał handlu: Tak
System szans dropu: Na podstawowych mapach największa szansa na zdobycie przedmiotu z potwora jest wówczas, gdy nasza postać ma +/- 20 poziomów różnicy względem poziomu zbijanego potwora.
Im bardziej wychodzi się poza ten zakres, tym szansa jest coraz mniejsza.
Rękawica Złodzieja - Zwiększa szansę na drop przedmiotów o 100%, czas trwania to 1h i brak możliwości ściągnięcia. Do zdobycia z metinów w Czerwonym Lesie i Grocie Wygnańców.
Pierścień Doświadczenia - Zwiększa otrzymywane doświadczenie o 50%, czas trwania to 1h i brak możliwości ściągnięcia. Do zdobycia z metinów w Czerwonym Lesie i Grocie Wygnańców.
W panelu bocznym znajdują się wszystkie najczęściej używane funkcje.
- Podstawowe eq+7 na daną klasę,
- Koń (1 poziom), z którego można atakować,
- Pet Feniks (1 poziom), do wyboru 3 kolory,
- Maksymalna szybkość ruchu,
- Skrzynia Ucznia I
Specjalna skrzynia, którą można otworzyć po osiągnięciu określonego poziomu postaci.
Zawiera przedmioty ułatwiające rozgrywkę na danym etapie gry.
Przedmiot | Zawartość |
---|---|
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Po osiągnięciu 5 poziomu postaci pojawi się okno wyboru profesji.
Umiejętności typu buff, takie jak Aura Miecza, Zwinność czy Pomoc Smoka, mają wydłużony czas działania - aż do 35 minut.
Po dodaniu 17 punktów w daną umiejętność awansuje ona na poziom M1.
Aby wyszkolić umiejętność od M1 do G1, należy pomyślnie przeczytać 55x KU..
KU dropią ze wszystkich metinów - szansa 90%.
Szansa na pomyślne szkolenie to 50%.
Czas oczekiwania na ponowne szkolenie to 24 godz.
Zwój Egzorcyzmu - usuwa czas oczekiwania na ponowne szkolenie.
Rada Pustelnika - zwiększa szansę na pomyślne szkolenie do 100%.
Aby rozwinąć umiejętność od G1 do P należy pomyślnie użyć 10x Kamień Duchowy.
Szansa na pomyślne szkolenie to 10%.
Czas oczekiwania na ponowne szkolenie to 8 godz.
Zwój Egzorcyzmu - usuwa czas oczekiwania na ponowne szkolenie.
Rada Pustelnika - zwiększa szansę na pomyślne szkolenie do 25%.
Klasy postaci Wojownik i Ninja otrzymały szóstą umiejętność. Teraz wszystkie klasy mają po 6 umiejętności. Wartość ataku wszystkich klas została odpowiednio zbalansowana.
Wprowadzono poprawki balansu dla każdej profesji w PvP i PvM.
Teraz można grać dowolną profesją, nie odczuwając strat względem innych.
Zmiany w PvM dotyczą następujących umiejętności:
Umiejętność | Opis |
---|---|
![]() | Usunięto efekt "Zwiększa otrzymywane obrażenia.", dodano Wartość Ataku PvM. |
![]() | Dodano Wartość Ataku PvM |
![]() | Poprawiono "Odzyskanie PŻ" |
![]() | Dodano Wartość Ataku PvM |
![]() | Dodano Wartość Ataku PvM |
![]() | Dodano Wartość Ataku PvM (wystarczy posiadać skill, nie trzeba uruchamiać) |
![]() | Dodano Wartość Ataku PvM (nie działa jako buff na inne postacie) |
![]() | Dodano Wartość Ataku PvM (nie działa jako buff na inne postacie) |
Dzięki tym zmianom wszystkie umiejętności warto rozwijać do poziomu P.
Dodatkowo w Miecz Żalu i Lwi Miecz (bronie na poziom 75) poprawiono Wartość Ataku na takie jak w Zatruty Miecz.
Wszystkie buffy nakładane na innych graczy dodają tylko 50% swojej wartości (z wyjątkiem nowego bonusu Wartość Ataku PvM, który nie działa na innych).
Na start gry otrzymujemy 1 poziom Jeździectwa, oraz Konia, z którego można już atakować.
Kolejne poziomy rozwija się czytając Medale Konne, które można zdobyć tylko na mapie Loch Małp.
Szansa na pomyślne szkolenie to 40%.
Czas oczekiwania na ponowne szkolenie to 30 min.
Zwój Egzorcyzmu - usuwa czas oczekiwania na ponowne szkolenie.
Rada Pustelnika - zwiększa szansę na pomyślne szkolenie do 100%.
Każdy poziom Jeździectwa zwiększa Siłę i Witalność, a maksymalny poziom to 30 (działa na wszystkie wierzchowce).
Cukier dla Konia - nadaje imię oraz dodaje bonus 30 Obrona i 25 Wartość Ataku (działa na wszystkie wierzchowce).
Na każdy poziom trzeba pomyślnie przeczytać 1x Medal Konny .
Na każdy poziom trzeba pomyślnie przeczytać 2x Medal Konny .
Na każdy poziom trzeba pomyślnie przeczytać 4x Medal Konny .
Obraz przedstawia tylko kilka z wielu wierzchowców dostępnych na serwerze.
Istnieją 3 umiejętności pasywne, które można rozwijać do poziomu M1 - każda wymaga 20 pomyślnie przeczytanych Ksiąg.
Szansa na pomyślne przeczytaną Księgę to 40%.
Czas oczekiwania na ponowne szkolenie to 24 godz.
Zwój Egzorcyzmu - usuwa czas oczekiwania na ponowne szkolenie.
Rada Pustelnika - zwiększa szansę na pomyślne szkolenie do 60%.
Umiejętność | Księga do szkolenia | Bonus | Wartość na M1 |
---|---|---|---|
![]() | ![]() | Silny przeciwko Potworom | 6% |
![]() | ![]() | Silny przeciwko Metinom | 6% |
![]() | ![]() | Silny przeciwko Bossom | 6% |
Dowodzenie to umiejętność pozwalająca nadawać bonusy członkom grupy.
Na poziomie P zyskuje się dodatkową możliwość buffowania całej grupy jednocześnie.
Księgi do szkolenia można zdobyć tylko poprzez zakup u Handlarka Różności.
Do każdego stopnia: M1, G1, P wymagane jest pomyślne szkolenie 20 Ksiąg.
Szansa na pomyślne szkolenie to 40%
Czas oczekiwania na ponowne szkolenie to 8 godz.
Zwój Egzorcyzmu - usuwa czas oczekiwania na ponowne szkolenie.
Rada Pustelnika - zwiększa szansę na pomyślne szkolenie do 70%.
Księga | Zakres szkolenia |
---|---|
![]() | 1-20 |
![]() | M1-G1 |
![]() | G1-P |
Możliwe bonusy do nadania:
Ikona | Wartość bonusu na P |
---|---|
![]() | Wartość Ataku +85 |
![]() | Wartość Magicznego Ataku +42 |
![]() | Szybkość Zaklęć +16% |
![]() | Silny przeciwko Ludziom +6% |
![]() | Max PŻ +1862 |
![]() | Odporność na Ludzi +6% |
Polimorfia to umiejętność pozwalająca na przemianę w potwora, dzięki czemu zwiększają się obrażenia.
Do każdego stopnia: M1, G1, P wymagane jest pomyślne szkolenie 20 Ksiąg.
Szansa na pomyślne szkolenie Księgi to 40%
Zwój Egzorcyzmu - usuwa czas oczekiwania na ponowne szkolenie.
Rada Pustelnika - zwiększa szansę na pomyślne szkolenie do 70%.
Księga | Zakres szkolenia | Bonus |
---|---|---|
![]() | 1-20 | Wartość Ataku: 200-255 |
![]() | M1-G1 | Wartość Ataku: 256-280 |
![]() | G1-P | Wartość Ataku: 281-325 |
Los Polimorii Potwora - do zdobycia z Kamieni Metin 5-35 poziom i ze wszystkich bestów, oraz do kupienia u Handlarki Różności.
Los Polimorfii NPC - do kupienia u Handlarki Różności.
W kraftingu u Uriela istnieje możliwość wytworzenia Marmuru Polimorfii+, który posiada bonus Silny przeciwko Potworom +5%
Żyły rud znajdują się tylko na mapie Kopalnia, do której można wejść z okna teleportacji (klawisz Tab).
Szansa na otrzymanie punktu Kilofa wynosi 33%, niezależnie od tego, czy wydobycie zakończy się pomyślne, czy niepomyślne.
Szansa na ulepszenie Kilofa to zawsze 75%, a jeśli ulepszanie zakończy się niepowodzeniem, to punkty Kilofa spadają o 50%.
Kilof jest przedmiotem trwałym, ale ma czas działania 1 godz. - po upływie można odnowić czas u Deokbae, za opłatą w Yang.
Łowienie ryb jest możliwe tylko podczas wydarzenia wędkarskiego (planowane co tydzień).
Skąd taki pomysł? Z naszych obserwacji wynika, że większość graczy nie lubi spędzać zbyt wiele czasu na tej aktywności.
Dlatego uznaliśmy, że lepszym rozwiązaniem będzie cotygodniowy event trwający 1 godzinę, w którym do zdobycia będą ciekawe nagrody.
Szansa na złowienie ryby zwykłą Wędką wynosi 70%, natomiast z nakładką (dostępną wyłącznie u Rybaka za Yang) — szansa wynosi 75%.
Obraz przedstawia tylko kilka z wielu petów dostępnych na serwerze.
Na start gry otrzymujemy 1 poziom peta oraz 1 punkt do rozdania w jego umiejętność.
Maksymalny poziom peta to 100.
Poziomy rozwija się przy użyciu Karma Zwierzaka , która występuje w dwóch wariantach:
Karma Zwierzaka - dodaje 1.000 PD
Karma Zwierzaka+ - dodaje 500.000 PD
Karme można zdobyć ze wszystkich metinów i bossów.
Cukier dla Peta - nadaje imię oraz dodaje bonus 30 Obrona i 25 Wartość Ataku (działa na wszystkie pety).
Księgi do umiejętności petów można zdobyć tylko ze Skrzyni Zwierzaka
Ikona | Bonus na maks. poziomie |
---|---|
![]() | Max PŻ +1.500 |
![]() | Wartość Ataku +75 |
![]() | Silny przeciwko Potworom +15% |
![]() | Odporność na Potwory +7% |
![]() | Silny przeciwko Ludziom +15% |
![]() | Odporność na Ludzi +7% |
![]() | Silny przeciwko Bossom +15% |
![]() | Silny przeciwko Metinom +15% |
![]() | Średnie Obrażenia +10% |
![]() | Obrażenia Umiejętności +10% |
Przedmioty podstawowego uzbrojenia można wzmocnić o 5 dodatkowych bonusów: Wzmocnienie Przedmiotu - dodaje 1-4 bonus do przedmiotu
Marmur Błogosławieństwa - dodaje 5 bonus do przedmiotu
Zaczarowanie Przedmiotu - zmienia 1-5 bonusy w przedmiocie
Automatyczne wyszukiwanie wybranych bonusów.
Ręczne zmienianie bonusów. Zaznaczając kwadracik w lewym górnym rogu można zmieniać bonusy klikając klawisz Enter.
Zaczarowanie ŚR / UM - przedmiot zmieniający tylko bonusy Śr. i Um.
Od poziomu: 80-90
Od poziomu: 95
Od poziomu: 75
Od poziomu: 75
Biżuteria z Niebiańskich Łez i Buty Feniksa zdobywa się standardowo z potworów.
Biżuteria z Kości Smoka i Buty z Kości Smoka przerabia się analogicznie z Biżuterii z Niebiańskich Łez i Butów Feniksa.
Hełmy na 60 poziom
Można je zdobyć na 2 sposoby:
- z bossów na dungeonach od 75+ poziomu (oprócz Wieży Demonów)
- przerabiając z hełmów na 41 poziom +9
Hełmy na 70 poziom - przerabia się z hełmów na 60 poziom.
Hełm z Kości Smoka - przerabia się z hełmów 70 poziom.
Hybrydowa Tarcza - do wytworzenia u Kowala.
Tarcza Trzech Władców - do wytworzenia u Kowala.
Tarcza Tytanów - do zdobycia z bossów na dungeonach od 75+ poziomu (oprócz Wieży Demonów).
Tarcza z Kości Smoka - przerabia się z Tarczy Tytanów+9.
Podstawowe pasy wytwarza się u Kowala.
Pas Smoka - przerabia się z każdego podstawowego pasu+9, a wymaganymi ulepszaczami są pozostałe pasy+9.
Wzmocnienie Pasa - dodaje 1-4 bonus do przedmiotu
Zaczarowanie Pasa - zmienia 1-4 bonusy w przedmiocie
Bonus | Wartość 1 | Wartość 2 | Wartość 3 |
---|---|---|---|
Witalność | 1 | 3 | 5 |
Inteligencja | 1 | 3 | 5 |
Siła | 1 | 3 | 5 |
Zręczność | 1 | 3 | 5 |
Max PŻ | 150 | 300 | 600 |
Max PE | 150 | 300 | 600 |
Wartość Ataku | 10 | 15 | 20 |
Silny przeciwko Potworom | 1 | 2 | 3 |
Średnie Obrażenia | 1 | 2 | 3 |
Obrażenia Umiejętności | 1 | 2 | 3 |
Szansa na cios Krytyczny | 2 | 4 | 6 |
Szansa na cios Przeszywający | 2 | 4 | 6 |
Szansa na Spowolnienie | 2 | 4 | 6 |
Szansa na Omdlenie | 2 | 4 | 6 |
Szansa na Otrucie | 2 | 4 | 6 |
Szansa na Blok Ciosu | 2 | 4 | 6 |
Szansa na Odbicie | 2 | 4 | 6 |
Szybkość Zaklęć | 3 | 5 | 10 |
Szybkość Ataku | 3 | 5 | 10 |
Szybkość Ruchu | 3 | 5 | 10 |
Kamienie Duszy można zdobyć tylko ze Skrzyni Kamieni Dusz w stopniu +0-3, która dropi z metinów i bossów.
Jedynym sposobem na zdobycie KD+4 jest ulepszenie KD +0–3 u Kowala.
Przetopy tworzy się u Alchemika w M1.
Pod klawiszem TAB znajduje się przejrzyste i wygodne okno teleportacji,
Bossy respią się zawsze równo po upływie przypisanego im czasu respu od momentu włączenia serwera.
Metiny respią się wraz z włączeniem serwera, a kolejne respy są liczone od momentu ich zbicia.
Metiny - 5x Metin Cierpienia, 5x Metin Walki, 5x Metin Bitwy, 3x Metin Chciwości
Czas respu Metinów - 10 minut
Bossy - 3x Lykos
Czas respu Bossów - 30 minut
Mini-Bossy - Mu-Rang, Li-An, Tigris, Scrofa, Bera
Czas respu Mini-Bossów - 10 minut
Bonus - Brak
Żywioł - Brak
Metiny - 5x Metin Czerni, 5x Metin Ciemności, 5x Metin Zazdrości
Czas respu Metinów - 10 minut
Bossy - 3x Best. Kapitan
Czas respu Bossów - 30 minut
Mini-Bossy - Mahon, Bo, Goo-Pae, Chuong, Best. Zolnierz, Best. Maniak, Best. Lucznik, Best Specjalista
Bonus - Brak
Żywioł - Brak
Metiny - Brak
Bossy - Skalista Małpa, Chodząca Małpa, Lord Małp
Czas respu Bossów - 30 minut
Bonus - Brak
Żywioł - Brak
Metiny - 6x Metin Duszy, 3x Metin Cienia
Czas respu Metinów - 10 minut
Bossy - 3x Wódz Orków
Czas respu Bossów - 30 minut
Bonus - Orki
Żywioł - Wiatr
Metiny - 3x Metin Duszy, 3x Metin Cienia, 3x Metin Twardości
Czas respu Metinów - 10 minut
Bossy - 4x Olbrzymi Żółw
Czas respu Bossów - 30 minut
Bonus - Brak
Żywioł - Brak
Metiny - 4x Metin Diabła, 4x Metin Upadku
Czas respu Metinów - 10 minut
Bossy - 2x Zjawa Żółtego Tygrysa, 2x Ezot. Przyw.
Czas respu Bossów - 30 minut
Bonus - Mistyki
Żywioł - Wiatr
Metiny - Brak
Bossy - 2x Królowa Pająków
Czas respu Bossów - 30 minut
Bonus - Brak
Żywioł - Brak
Metiny - Brak
Bossy - 2x Królowa Pająków
Czas respu Bossów - 30 minut
Bonus - Brak
Żywioł - Brak
Metiny - 3x Metin Twardości, 3x Metin Diabła, 3x Metin Śmierci,
Czas respu Metinów - 10 minut
Bossy - 4x Dziewięć Ogonów
Czas respu Bossów - 30 minut
Bonus - Diabły
Żywioł - Błyskawice
Metiny - 8x Metin Morderstwa
Czas respu Metinów - 10 minut
Bossy - 4x Ognisty Król
Czas respu Bossów - 30 minut
Bonus - Diabły
Żywioł - Ogień
Metiny - 2x Metin Pung-Ma i 2x Metin Ma-An
Czas respu Metinów - 10 minut
Bossy - Brak
Bonus - Brak
Żywioł - Brak
Metiny - 3x Metin Pung-Ma, 3x Metin Ma-An
Czas respu Metinów - 10 minut
Bossy - Brak
Bonus - Brak
Żywioł - Wiatr
Metiny - 5x Metin Tu-Young, 5x Jeon - Un
Czas respu Metinów - 10 minut
Bossy - 3x Władca Duchów Drzew
Czas respu Bossów - 30 minut
Bonus - Brak
Żywioł - Wiatr
Metiny - 6x Metin Wygnańców
Czas respu Metinów - 10 minut
Bossy - 1x Lodowa Wiedźma
Czas respu Bossów - 03:00, 09:00, 15:00, 21:00
Bonus - Silny Przeciwko Diabłom
Żywioł - Błyskawice
Wymagany poziom - 75
Metiny - 6x Metin Wygnańców
Czas respu Metinów - 10 minut
Bossy - 1x Generał Yonghan
Czas respu Bossów - 03:00, 09:00, 15:00, 21:00
Bonus - Silny Przeciwko Diabłom
Żywioł - Błyskawice
Wymagany poziom - 75
Wszyscy strażnicy dungeonów znajdują się na mapie Kraina Wypraw, która jest dostępna w panelu teleportacji pod klawiszem Tab.
Spirala Czasu (Wyprawy) - usuwa czas na ponowne wejście na dungeon.
Jeśli podczas pobytu na dungeonie zostaniesz rozłączony z grą lub celowo z niego wyjdziesz, to aby wrócić,
wystarczy zalogować się ponownie w ciągu 2 minut i wybrać u Strażnika danej wyprawy opcję „Powrót na dungeon”.
Teleportacja bezpośrednio pod dany dungeon znajduje się w Panelu Wypraw pod klawiszem F6.
Ponadto znajdują się tu informacje takie jak: czas na ponowne wejście, działające bonusy itp.
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Orkom
Żywioł - Wiatr
Wymagany poziom - 35-55
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Zwierzętom
Żywioł - Wiatr
Wymagany poziom - 55-74
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Mistykom
Żywioł - Mrok
Wymagany poziom - 55-74
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Mistykom
Żywioł - Błyskawice
Wymagany poziom - 55-75
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Nieumarłym
Żywioł - Błyskawice
Wymagany poziom - 75-84
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Nieumarłym
Żywioł - Mrok
Wymagany poziom - 40-99
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Nieumarłym
Żywioł - Mrok
Wymagany poziom - 75-99
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Diabłom
Żywioł - Błyskawica
Wymagany poziom - 75-99
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Mistykom
Żywioł - Ogień
Wymagany poziom - 75-85
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Zwierzętom
Żywioł - Wiatr
Wymagany poziom - 75-85
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Diabłom
Żywioł - Ogień
Wymagany poziom - 85-99
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Mistykom
Żywioł - Mrok
Wymagany poziom - 85-99
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Nieumarłym
Żywioł - Mrok
Wymagany poziom - 85-99
Specjalne bossy przeznaczone do rywalizacji między niskimi, średnimi i wysokimi poziomami postaci.
Czas respu - 06:00, 15:00, 21:00
Bonus - Silny przeciwko Ludziom
Żywioł - Brak
Wymagany poziom - 30-60
Czas respu - 06:00, 15:00, 21:00
Bonus - Silny przeciwko Ludziom
Żywioł - Brak
Wymagany poziom - 61-84
Czas respu - 06:00, 15:00, 21:00
Bonus - Silny przeciwko Ludziom
Żywioł - Brak
Wymagany poziom - 85-99
Czas respu - 06:00, 15:00, 21:00
Bonus - Silny przeciwko Ludziom
Żywioł - Brak
Wymagany poziom - 85-99
Wprowadziliśmy wiele urozmaiceń wnoszących wygodę i przejrzystość rozgrywki. Oto kilka z nich:
Możliwość sprawdzenia skąd zdobyć interesujący nas przedmiot.
Możliwość zapisania 25 konkretnych koordynatów położenia.
Możliwość podejrzenia zawartości szkatułek.
Niektóre przedmioty będą się automatycznie segregowały w dodatkowym ekwipunku.
Możliwość szybkiego pozbywania się niechcianych przedmiotów.
Możliwość włączenia na raz wszystkich wybranych "dopalaczy" przy użyciu klawisza F5.
Wszystkie dopalacze zdobywa się ze Skrzyni Dopalaczy, która leci ze wszystkich metinów i bossów.
Zadawane obrażania mają swój kolor w zależności od efektu:
Żółty: zwykły
Niebieski: cios krytyczny
Zielony: cios przeszywający
Turkusowy: cios krytyczny + przeszywający
Za opłatą 250.000 Yang można wstać natychmiastowo.
Tworzenie gildii jest możliwe od 40. poziomu postaci u Strażnika Wsi. Aby podnieść poziom gildii, należy wpłacać do niej Eliksiry Gildii, które są do zdobycia niemal wszędzie.
Obecnie posiadanie gildii wiąże się tylko z korzyściami dodatkowych bonusów dla postaci oraz możliwością wzięcia udziału w cyklicznych turniejach gildii.
Zdjęcie przedstawia bonusy na maksymalnym poziomie gildii. W aktualizacjach planujemy stworzyć sensowny system terenów gildyjnych.
Zwiększając rangę, można uzyskać dodatkowe bonusy dla postaci.
Owoc Życia - Zwiększa punkty rangi o 500.
Przy ujemnej randze postać otrzymuje bonus Silny na Potwory i Ludzi minus 30%,
ale gdy postać zginie, nie upuszcza przedmiotów, tak jak to ma miejsce standardowo.
Nazwa | Ilość punktów | Bonus |
---|---|---|
Wybitny | 30.000 - 69.999 | Silny przeciwko Potworom +1% |
Mistrzowski | 70.000 - 129.999 | Silny przeciwko Potworom +2% |
Fenomenalny | 130.000 - 359.999 | Silny przeciwko Potworom +3% Silny przeciwko Ludziom +3% |
Elitarny | 360.000 - 659.999 | Silny przeciwko Potworom +4% Silny przeciwko Ludziom +4% |
Królewski | 660.000 - 1.109.999 | Silny przeciwko Potworom +5% Silny przeciwko Ludziom +5% Silny przeciwko Metinom +1% Silny przeciwko Bossom +1% |
Heroiczny | 1.110.000 - 1.809.999 | Silny przeciwko Potworom +5% Silny przeciwko Ludziom +5% Silny przeciwko Metinom +3% Silny przeciwko Bossom +3% |
Legendarny | 1.810.000 | Silny przeciwko Potworom +5% Silny przeciwko Ludziom +5% Silny przeciwko Metinom +5% Silny przeciwko Bossom +5% |
Okno biologa otwiera się bezpośrednio u NPC Biolog Chaegirab.
Spirala Czasu - usuwa czas oczekiwania na kolejne oddanie przedmiotu.
Eliksir Biologa- zwiększa szanse na pomyślne oddanie przedmiotu o 30%.
Przedmiot | Nagroda | Poziom | Ilość | Czas |
---|---|---|---|---|
![]() | Szybkość Ruchu +10% | 30 | 25 | 15min |
![]() | Szybkość Ataku +5% | 40 | 30 | 30min |
![]() | Obrona +60 | 50 | 35 | 1h |
![]() | Wartość Ataku +50 | 60 | 40 | 3h |
![]() | Odporność na Potwory +10% | 70 | 45 | 6h |
![]() | Wartość Ataku +10% | 80 | 50 | 9h |
![]() | Odporność na Ludzi +10% | 85 | 55 | 12h |
![]() | Silny przeciwko Ludziom +5% | 90 | 60 | 24h |
![]() | Max PŻ +1.000 | 95 | 65 | 24h |
![]() | Wartość Ataku +30 | 92 | 70 | 24h |
![]() | Wartość Ataku +35 | 94 | 75 | 24h |
![]() | Wartość Ataku +45 | 96 | 80 | 24h |
Okno kolekcjonera otwiera się bezpośrednio u NPC Biolog Chaegirab.
Spirala Czasu - usuwa czas oczekiwania na kolejne oddanie przedmiotu.
Eliksir Biologa- zwiększa szanse na pomyślne oddanie przedmiotu o 30%.
Tworzenie KD Kolekcji odbywa się u NPC Biolog i wymaga po 1 sztuce KD+0,1,2,3,4.
Przedmiot | Nagroda | Poziom | Ilość | Czas |
---|---|---|---|---|
![]() | Silny przeciwko Wojownikom +3% | 23 | 20 | 4h |
![]() | Silny przeciwko Ninja +3% | 24 | 20 | 4h |
![]() | Silny przeciwko Sura +3% | 25 | 20 | 4h |
![]() | Silny przeciwko Szamanom +3% | 26 | 20 | 4h |
![]() | Silny przeciwko Potworom +10% | 27 | 20 | 4h |
![]() | Odporność na Potwory +5% | 28 | 20 | 4h |
![]() | Max PŻ +500 | 29 | 20 | 4h |
![]() | Szybkość Zaklęcia +7% | 30 | 20 | 4h |
![]() | Szansa na Cios Krytyczny +5% | 31 | 20 | 4h |
![]() | Szansa na Przeszywający Cios +5% | 32 | 20 | 4h |
![]() | Szansa na blok ciosów +1% | 33 | 20 | 4h |
![]() | Szansa na Unik. Strzały +5% | 34 | 20 | 4h |
![]() | Odporność na Obrażenia Umiejętności +5% | 35 | 20 | 4h |
Do zawarcia ślubu wymagany jest 25+ poziom postaci, Pierścionki Zaręczynowe, odpowiedni ubiór i 4,5kk Yang.
Pierścionek Zaręczynowy jest możliwy do zdobycia poprzez zakup u Wędrującego Domokrążcy za 9kk lub w IS.
U Kowala znajdują się kraftingi pochłaniające mnóstwo ulepszaczy.
U Uriela znajdują się kraftingi pochłaniające mnóstwo ulepszaczy.
W panelu zarządzania sklepem znajdują się udogodnienia pomocne w jego funkcjonowaniu.
Gdy czas sklepu upłynie to przycisk "Zamknij sklep" zmienia się w "Otwórz ponownie".
Przy użyciu tej wyszukiwarki możemy w szybki sposób znaleźć interesujący nas przedmiot.
Zaznaczając opcje "Wszystkie Poziomy" system wyszuka np. Zatruty Miecz od +0 do +9.
W panelu zarządzania sklepem znajduje się rozbudowana historia aktywności.
Ranking tygodniowy i ogólny to zbiór statystyk w danej kategorii.
Za ranking tygodniowym są nagrody dla TOP3.
Loteria to wydarzenie specjalne, w którym oddaje się przedmioty, a ich ilość wpływa na szansę zwycięstwa i zdobycie nagrody.
Postać z największą ilością oddanych przedmiotów ma największą szanse na zwycięstwo, ale nie oznacza to, że na pewno wygra.
Nagrodę wygrywa tylko jedna osoba, szanse mają również osoby spoza TOP10.
Projekt Astium tworzymy z myślą o graczach, którzy cenią sobie prostotę, a zarazem nowoczesność w rozgrywce Metin2.
Wprowadziliśmy wiele zmian i dodatków, zachowując przy tym odpowiednie wyważenie oraz spójność.
START SERWERA:
09.08.25, GODZ. 19:00
Maksymalny poziom: 99
Typ serwera: Medium
Punkty statusu: 90
Klasy postaci: 4
Ilość królestw: 2
Globalny kanał handlu: Tak
System szans dropu: Na podstawowych mapach największa szansa na zdobycie przedmiotu z potwora jest wówczas, gdy nasza postać ma +/- 20 poziomów różnicy względem poziomu zbijanego potwora.
Im bardziej wychodzi się poza ten zakres, tym szansa jest coraz mniejsza.
Rękawica Złodzieja - Zwiększa szansę na drop przedmiotów o 100%, czas trwania to 1h i brak możliwości ściągnięcia. Do zdobycia z metinów w Czerwonym Lesie i Grocie Wygnańców.
Pierścień Doświadczenia - Zwiększa otrzymywane doświadczenie o 50%, czas trwania to 1h i brak możliwości ściągnięcia. Do zdobycia z metinów w Czerwonym Lesie i Grocie Wygnańców.
W panelu bocznym znajdują się wszystkie najczęściej używane funkcje.
- Podstawowe eq+7 na daną klasę,
- Koń (1 poziom), z którego można atakować,
- Pet Feniks (1 poziom), do wyboru 3 kolory,
- Maksymalna szybkość ruchu,
- Skrzynia Ucznia I
Specjalna skrzynia, którą można otworzyć po osiągnięciu określonego poziomu postaci.
Zawiera przedmioty ułatwiające rozgrywkę na danym etapie gry.
Przedmiot | Zawartość |
---|---|
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Po osiągnięciu 5 poziomu postaci pojawi się okno wyboru profesji.
Umiejętności typu buff, takie jak Aura Miecza, Zwinność czy Pomoc Smoka, mają wydłużony czas działania - aż do 35 minut.
Po dodaniu 17 punktów w daną umiejętność awansuje ona na poziom M1.
Aby wyszkolić umiejętność od M1 do G1, należy pomyślnie przeczytać 55x KU..
KU dropią ze wszystkich metinów - szansa 90%.
Szansa na pomyślne szkolenie to 50%.
Czas oczekiwania na ponowne szkolenie to 24 godz.
Zwój Egzorcyzmu - usuwa czas oczekiwania na ponowne szkolenie.
Rada Pustelnika - zwiększa szansę na pomyślne szkolenie do 100%.
Aby rozwinąć umiejętność od G1 do P należy pomyślnie użyć 10x Kamień Duchowy.
Szansa na pomyślne szkolenie to 10%.
Czas oczekiwania na ponowne szkolenie to 8 godz.
Zwój Egzorcyzmu - usuwa czas oczekiwania na ponowne szkolenie.
Rada Pustelnika - zwiększa szansę na pomyślne szkolenie do 25%.
Klasy postaci Wojownik i Ninja otrzymały szóstą umiejętność. Teraz wszystkie klasy mają po 6 umiejętności. Wartość ataku wszystkich klas została odpowiednio zbalansowana.
Wprowadzono poprawki balansu dla każdej profesji w PvP i PvM.
Teraz można grać dowolną profesją, nie odczuwając strat względem innych.
Zmiany w PvM dotyczą następujących umiejętności:
Umiejętność | Opis |
---|---|
![]() | Usunięto efekt "Zwiększa otrzymywane obrażenia.", dodano Wartość Ataku PvM. |
![]() | Dodano Wartość Ataku PvM |
![]() | Poprawiono "Odzyskanie PŻ" |
![]() | Dodano Wartość Ataku PvM |
![]() | Dodano Wartość Ataku PvM |
![]() | Dodano Wartość Ataku PvM (wystarczy posiadać skill, nie trzeba uruchamiać) |
![]() | Dodano Wartość Ataku PvM (nie działa jako buff na inne postacie) |
![]() | Dodano Wartość Ataku PvM (nie działa jako buff na inne postacie) |
Dzięki tym zmianom wszystkie umiejętności warto rozwijać do poziomu P.
Dodatkowo w Miecz Żalu i Lwi Miecz (bronie na poziom 75) poprawiono Wartość Ataku na takie jak w Zatruty Miecz.
Wszystkie buffy nakładane na innych graczy dodają tylko 50% swojej wartości (z wyjątkiem nowego bonusu Wartość Ataku PvM, który nie działa na innych).
Na start gry otrzymujemy 1 poziom Jeździectwa, oraz Konia, z którego można już atakować.
Kolejne poziomy rozwija się czytając Medale Konne, które można zdobyć tylko na mapie Loch Małp.
Szansa na pomyślne szkolenie to 40%.
Czas oczekiwania na ponowne szkolenie to 30 min.
Zwój Egzorcyzmu - usuwa czas oczekiwania na ponowne szkolenie.
Rada Pustelnika - zwiększa szansę na pomyślne szkolenie do 100%.
Każdy poziom Jeździectwa zwiększa Siłę i Witalność, a maksymalny poziom to 30 (działa na wszystkie wierzchowce).
Cukier dla Konia - nadaje imię oraz dodaje bonus 30 Obrona i 25 Wartość Ataku (działa na wszystkie wierzchowce).
Na każdy poziom trzeba pomyślnie przeczytać 1x Medal Konny .
Na każdy poziom trzeba pomyślnie przeczytać 2x Medal Konny .
Na każdy poziom trzeba pomyślnie przeczytać 4x Medal Konny .
Obraz przedstawia tylko kilka z wielu wierzchowców dostępnych na serwerze.
Istnieją 3 umiejętności pasywne, które można rozwijać do poziomu M1 - każda wymaga 20 pomyślnie przeczytanych Ksiąg.
Szansa na pomyślne przeczytaną Księgę to 40%.
Czas oczekiwania na ponowne szkolenie to 24 godz.
Zwój Egzorcyzmu - usuwa czas oczekiwania na ponowne szkolenie.
Rada Pustelnika - zwiększa szansę na pomyślne szkolenie do 60%.
Umiejętność | Księga do szkolenia | Bonus | Wartość na M1 |
---|---|---|---|
![]() | ![]() | Silny przeciwko Potworom | 6% |
![]() | ![]() | Silny przeciwko Metinom | 6% |
![]() | ![]() | Silny przeciwko Bossom | 6% |
Dowodzenie to umiejętność pozwalająca nadawać bonusy członkom grupy.
Na poziomie P zyskuje się dodatkową możliwość buffowania całej grupy jednocześnie.
Księgi do szkolenia można zdobyć tylko poprzez zakup u Handlarka Różności.
Do każdego stopnia: M1, G1, P wymagane jest pomyślne szkolenie 20 Ksiąg.
Szansa na pomyślne szkolenie to 40%
Czas oczekiwania na ponowne szkolenie to 8 godz.
Zwój Egzorcyzmu - usuwa czas oczekiwania na ponowne szkolenie.
Rada Pustelnika - zwiększa szansę na pomyślne szkolenie do 70%.
Księga | Zakres szkolenia |
---|---|
![]() | 1-20 |
![]() | M1-G1 |
![]() | G1-P |
Możliwe bonusy do nadania:
Ikona | Wartość bonusu na P |
---|---|
![]() | Wartość Ataku +85 |
![]() | Wartość Magicznego Ataku +42 |
![]() | Szybkość Zaklęć +16% |
![]() | Silny przeciwko Ludziom +6% |
![]() | Max PŻ +1862 |
![]() | Odporność na Ludzi +6% |
Polimorfia to umiejętność pozwalająca na przemianę w potwora, dzięki czemu zwiększają się obrażenia.
Do każdego stopnia: M1, G1, P wymagane jest pomyślne szkolenie 20 Ksiąg.
Szansa na pomyślne szkolenie Księgi to 40%
Zwój Egzorcyzmu - usuwa czas oczekiwania na ponowne szkolenie.
Rada Pustelnika - zwiększa szansę na pomyślne szkolenie do 70%.
Księga | Zakres szkolenia | Bonus |
---|---|---|
![]() | 1-20 | Wartość Ataku: 200-255 |
![]() | M1-G1 | Wartość Ataku: 256-280 |
![]() | G1-P | Wartość Ataku: 281-325 |
Los Polimorii Potwora - do zdobycia z Kamieni Metin 5-35 poziom i ze wszystkich bestów, oraz do kupienia u Handlarki Różności.
Los Polimorfii NPC - do kupienia u Handlarki Różności.
W kraftingu u Uriela istnieje możliwość wytworzenia Marmuru Polimorfii+, który posiada bonus Silny przeciwko Potworom +5%
Żyły rud znajdują się tylko na mapie Kopalnia, do której można wejść z okna teleportacji (klawisz Tab).
Szansa na otrzymanie punktu Kilofa wynosi 33%, niezależnie od tego, czy wydobycie zakończy się pomyślne, czy niepomyślne.
Szansa na ulepszenie Kilofa to zawsze 75%, a jeśli ulepszanie zakończy się niepowodzeniem, to punkty Kilofa spadają o 50%.
Kilof jest przedmiotem trwałym, ale ma czas działania 1 godz. - po upływie można odnowić czas u Deokbae, za opłatą w Yang.
Łowienie ryb jest możliwe tylko podczas wydarzenia wędkarskiego (planowane co tydzień).
Skąd taki pomysł? Z naszych obserwacji wynika, że większość graczy nie lubi spędzać zbyt wiele czasu na tej aktywności.
Dlatego uznaliśmy, że lepszym rozwiązaniem będzie cotygodniowy event trwający 1 godzinę, w którym do zdobycia będą ciekawe nagrody.
Szansa na złowienie ryby zwykłą Wędką wynosi 70%, natomiast z nakładką (dostępną wyłącznie u Rybaka za Yang) — szansa wynosi 75%.
Obraz przedstawia tylko kilka z wielu petów dostępnych na serwerze.
Na start gry otrzymujemy 1 poziom peta oraz 1 punkt do rozdania w jego umiejętność.
Maksymalny poziom peta to 100.
Poziomy rozwija się przy użyciu Karma Zwierzaka , która występuje w dwóch wariantach:
Karma Zwierzaka - dodaje 1.000 PD
Karma Zwierzaka+ - dodaje 500.000 PD
Karme można zdobyć ze wszystkich metinów i bossów.
Cukier dla Peta - nadaje imię oraz dodaje bonus 30 Obrona i 25 Wartość Ataku (działa na wszystkie pety).
Księgi do umiejętności petów można zdobyć tylko ze Skrzyni Zwierzaka
Ikona | Bonus na maks. poziomie |
---|---|
![]() | Max PŻ +1.500 |
![]() | Wartość Ataku +75 |
![]() | Silny przeciwko Potworom +15% |
![]() | Odporność na Potwory +7% |
![]() | Silny przeciwko Ludziom +15% |
![]() | Odporność na Ludzi +7% |
![]() | Silny przeciwko Bossom +15% |
![]() | Silny przeciwko Metinom +15% |
![]() | Średnie Obrażenia +10% |
![]() | Obrażenia Umiejętności +10% |
Przedmioty podstawowego uzbrojenia można wzmocnić o 5 dodatkowych bonusów: Wzmocnienie Przedmiotu - dodaje 1-4 bonus do przedmiotu
Marmur Błogosławieństwa - dodaje 5 bonus do przedmiotu
Zaczarowanie Przedmiotu - zmienia 1-5 bonusy w przedmiocie
Automatyczne wyszukiwanie wybranych bonusów.
Ręczne zmienianie bonusów. Zaznaczając kwadracik w lewym górnym rogu można zmieniać bonusy klikając klawisz Enter.
Zaczarowanie ŚR / UM - przedmiot zmieniający tylko bonusy Śr. i Um.
Od poziomu: 80-90
Od poziomu: 95
Od poziomu: 75
Od poziomu: 75
Biżuteria z Niebiańskich Łez i Buty Feniksa zdobywa się standardowo z potworów.
Biżuteria z Kości Smoka i Buty z Kości Smoka przerabia się analogicznie z Biżuterii z Niebiańskich Łez i Butów Feniksa.
Hełmy na 60 poziom
Można je zdobyć na 2 sposoby:
- z bossów na dungeonach od 75+ poziomu (oprócz Wieży Demonów)
- przerabiając z hełmów na 41 poziom +9
Hełmy na 70 poziom - przerabia się z hełmów na 60 poziom.
Hełm z Kości Smoka - przerabia się z hełmów 70 poziom.
Hybrydowa Tarcza - do wytworzenia u Kowala.
Tarcza Trzech Władców - do wytworzenia u Kowala.
Tarcza Tytanów - do zdobycia z bossów na dungeonach od 75+ poziomu (oprócz Wieży Demonów).
Tarcza z Kości Smoka - przerabia się z Tarczy Tytanów+9.
Podstawowe pasy wytwarza się u Kowala.
Pas Smoka - przerabia się z każdego podstawowego pasu+9, a wymaganymi ulepszaczami są pozostałe pasy+9.
Wzmocnienie Pasa - dodaje 1-4 bonus do przedmiotu
Zaczarowanie Pasa - zmienia 1-4 bonusy w przedmiocie
Bonus | Wartość 1 | Wartość 2 | Wartość 3 |
---|---|---|---|
Witalność | 1 | 3 | 5 |
Inteligencja | 1 | 3 | 5 |
Siła | 1 | 3 | 5 |
Zręczność | 1 | 3 | 5 |
Max PŻ | 150 | 300 | 600 |
Max PE | 150 | 300 | 600 |
Wartość Ataku | 10 | 15 | 20 |
Silny przeciwko Potworom | 1 | 2 | 3 |
Średnie Obrażenia | 1 | 2 | 3 |
Obrażenia Umiejętności | 1 | 2 | 3 |
Szansa na cios Krytyczny | 2 | 4 | 6 |
Szansa na cios Przeszywający | 2 | 4 | 6 |
Szansa na Spowolnienie | 2 | 4 | 6 |
Szansa na Omdlenie | 2 | 4 | 6 |
Szansa na Otrucie | 2 | 4 | 6 |
Szansa na Blok Ciosu | 2 | 4 | 6 |
Szansa na Odbicie | 2 | 4 | 6 |
Szybkość Zaklęć | 3 | 5 | 10 |
Szybkość Ataku | 3 | 5 | 10 |
Szybkość Ruchu | 3 | 5 | 10 |
Kamienie Duszy można zdobyć tylko ze Skrzyni Kamieni Dusz w stopniu +0-3, która dropi z metinów i bossów.
Jedynym sposobem na zdobycie KD+4 jest ulepszenie KD +0–3 u Kowala.
Przetopy tworzy się u Alchemika w M1.
Pod klawiszem TAB znajduje się przejrzyste i wygodne okno teleportacji,
Bossy respią się zawsze równo po upływie przypisanego im czasu respu od momentu włączenia serwera.
Metiny respią się wraz z włączeniem serwera, a kolejne respy są liczone od momentu ich zbicia.
Metiny - 5x Metin Cierpienia, 5x Metin Walki, 5x Metin Bitwy, 3x Metin Chciwości
Czas respu Metinów - 10 minut
Bossy - 3x Lykos
Czas respu Bossów - 30 minut
Mini-Bossy - Mu-Rang, Li-An, Tigris, Scrofa, Bera
Czas respu Mini-Bossów - 10 minut
Bonus - Brak
Żywioł - Brak
Metiny - 5x Metin Czerni, 5x Metin Ciemności, 5x Metin Zazdrości
Czas respu Metinów - 10 minut
Bossy - 3x Best. Kapitan
Czas respu Bossów - 30 minut
Mini-Bossy - Mahon, Bo, Goo-Pae, Chuong, Best. Zolnierz, Best. Maniak, Best. Lucznik, Best Specjalista
Bonus - Brak
Żywioł - Brak
Metiny - Brak
Bossy - Skalista Małpa, Chodząca Małpa, Lord Małp
Czas respu Bossów - 30 minut
Bonus - Brak
Żywioł - Brak
Metiny - 6x Metin Duszy, 3x Metin Cienia
Czas respu Metinów - 10 minut
Bossy - 3x Wódz Orków
Czas respu Bossów - 30 minut
Bonus - Orki
Żywioł - Wiatr
Metiny - 3x Metin Duszy, 3x Metin Cienia, 3x Metin Twardości
Czas respu Metinów - 10 minut
Bossy - 4x Olbrzymi Żółw
Czas respu Bossów - 30 minut
Bonus - Brak
Żywioł - Brak
Metiny - 4x Metin Diabła, 4x Metin Upadku
Czas respu Metinów - 10 minut
Bossy - 2x Zjawa Żółtego Tygrysa, 2x Ezot. Przyw.
Czas respu Bossów - 30 minut
Bonus - Mistyki
Żywioł - Wiatr
Metiny - Brak
Bossy - 2x Królowa Pająków
Czas respu Bossów - 30 minut
Bonus - Brak
Żywioł - Brak
Metiny - Brak
Bossy - 2x Królowa Pająków
Czas respu Bossów - 30 minut
Bonus - Brak
Żywioł - Brak
Metiny - 3x Metin Twardości, 3x Metin Diabła, 3x Metin Śmierci,
Czas respu Metinów - 10 minut
Bossy - 4x Dziewięć Ogonów
Czas respu Bossów - 30 minut
Bonus - Diabły
Żywioł - Błyskawice
Metiny - 8x Metin Morderstwa
Czas respu Metinów - 10 minut
Bossy - 4x Ognisty Król
Czas respu Bossów - 30 minut
Bonus - Diabły
Żywioł - Ogień
Metiny - 2x Metin Pung-Ma i 2x Metin Ma-An
Czas respu Metinów - 10 minut
Bossy - Brak
Bonus - Brak
Żywioł - Brak
Metiny - 3x Metin Pung-Ma, 3x Metin Ma-An
Czas respu Metinów - 10 minut
Bossy - Brak
Bonus - Brak
Żywioł - Wiatr
Metiny - 5x Metin Tu-Young, 5x Jeon - Un
Czas respu Metinów - 10 minut
Bossy - 3x Władca Duchów Drzew
Czas respu Bossów - 30 minut
Bonus - Brak
Żywioł - Wiatr
Metiny - 6x Metin Wygnańców
Czas respu Metinów - 10 minut
Bossy - 1x Lodowa Wiedźma
Czas respu Bossów - 03:00, 09:00, 15:00, 21:00
Bonus - Silny Przeciwko Diabłom
Żywioł - Błyskawice
Wymagany poziom - 75
Metiny - 6x Metin Wygnańców
Czas respu Metinów - 10 minut
Bossy - 1x Generał Yonghan
Czas respu Bossów - 03:00, 09:00, 15:00, 21:00
Bonus - Silny Przeciwko Diabłom
Żywioł - Błyskawice
Wymagany poziom - 75
Wszyscy strażnicy dungeonów znajdują się na mapie Kraina Wypraw, która jest dostępna w panelu teleportacji pod klawiszem Tab.
Spirala Czasu (Wyprawy) - usuwa czas na ponowne wejście na dungeon.
Jeśli podczas pobytu na dungeonie zostaniesz rozłączony z grą lub celowo z niego wyjdziesz, to aby wrócić,
wystarczy zalogować się ponownie w ciągu 2 minut i wybrać u Strażnika danej wyprawy opcję „Powrót na dungeon”.
Teleportacja bezpośrednio pod dany dungeon znajduje się w Panelu Wypraw pod klawiszem F6.
Ponadto znajdują się tu informacje takie jak: czas na ponowne wejście, działające bonusy itp.
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Orkom
Żywioł - Wiatr
Wymagany poziom - 35-55
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Zwierzętom
Żywioł - Wiatr
Wymagany poziom - 55-74
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Mistykom
Żywioł - Mrok
Wymagany poziom - 55-74
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Mistykom
Żywioł - Błyskawice
Wymagany poziom - 55-75
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Nieumarłym
Żywioł - Błyskawice
Wymagany poziom - 75-84
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Nieumarłym
Żywioł - Mrok
Wymagany poziom - 40-99
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Nieumarłym
Żywioł - Mrok
Wymagany poziom - 75-99
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Diabłom
Żywioł - Błyskawica
Wymagany poziom - 75-99
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Mistykom
Żywioł - Ogień
Wymagany poziom - 75-85
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Zwierzętom
Żywioł - Wiatr
Wymagany poziom - 75-85
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Diabłom
Żywioł - Ogień
Wymagany poziom - 85-99
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Mistykom
Żywioł - Mrok
Wymagany poziom - 85-99
Czas do ponownego wejścia - 1 godz.
Bonus - Silny przeciwko Nieumarłym
Żywioł - Mrok
Wymagany poziom - 85-99
Specjalne bossy przeznaczone do rywalizacji między niskimi, średnimi i wysokimi poziomami postaci.
Czas respu - 06:00, 15:00, 21:00
Bonus - Silny przeciwko Ludziom
Żywioł - Brak
Wymagany poziom - 30-60
Czas respu - 06:00, 15:00, 21:00
Bonus - Silny przeciwko Ludziom
Żywioł - Brak
Wymagany poziom - 61-84
Czas respu - 06:00, 15:00, 21:00
Bonus - Silny przeciwko Ludziom
Żywioł - Brak
Wymagany poziom - 85-99
Czas respu - 06:00, 15:00, 21:00
Bonus - Silny przeciwko Ludziom
Żywioł - Brak
Wymagany poziom - 85-99
Wprowadziliśmy wiele urozmaiceń wnoszących wygodę i przejrzystość rozgrywki. Oto kilka z nich:
Możliwość sprawdzenia skąd zdobyć interesujący nas przedmiot.
Możliwość zapisania 25 konkretnych koordynatów położenia.
Możliwość podejrzenia zawartości szkatułek.
Niektóre przedmioty będą się automatycznie segregowały w dodatkowym ekwipunku.
Możliwość szybkiego pozbywania się niechcianych przedmiotów.
Możliwość włączenia na raz wszystkich wybranych "dopalaczy" przy użyciu klawisza F5.
Wszystkie dopalacze zdobywa się ze Skrzyni Dopalaczy, która leci ze wszystkich metinów i bossów.
Zadawane obrażania mają swój kolor w zależności od efektu:
Żółty: zwykły
Niebieski: cios krytyczny
Zielony: cios przeszywający
Turkusowy: cios krytyczny + przeszywający
Za opłatą 250.000 Yang można wstać natychmiastowo.
Tworzenie gildii jest możliwe od 40. poziomu postaci u Strażnika Wsi. Aby podnieść poziom gildii, należy wpłacać do niej Eliksiry Gildii, które są do zdobycia niemal wszędzie.
Obecnie posiadanie gildii wiąże się tylko z korzyściami dodatkowych bonusów dla postaci oraz możliwością wzięcia udziału w cyklicznych turniejach gildii.
Zdjęcie przedstawia bonusy na maksymalnym poziomie gildii. W aktualizacjach planujemy stworzyć sensowny system terenów gildyjnych.
Zwiększając rangę, można uzyskać dodatkowe bonusy dla postaci.
Owoc Życia - Zwiększa punkty rangi o 500.
Przy ujemnej randze postać otrzymuje bonus Silny na Potwory i Ludzi minus 30%,
ale gdy postać zginie, nie upuszcza przedmiotów, tak jak to ma miejsce standardowo.
Nazwa | Ilość punktów | Bonus |
---|---|---|
Wybitny | 30.000 - 69.999 | Silny przeciwko Potworom +1% |
Mistrzowski | 70.000 - 129.999 | Silny przeciwko Potworom +2% |
Fenomenalny | 130.000 - 359.999 | Silny przeciwko Potworom +3% Silny przeciwko Ludziom +3% |
Elitarny | 360.000 - 659.999 | Silny przeciwko Potworom +4% Silny przeciwko Ludziom +4% |
Królewski | 660.000 - 1.109.999 | Silny przeciwko Potworom +5% Silny przeciwko Ludziom +5% Silny przeciwko Metinom +1% Silny przeciwko Bossom +1% |
Heroiczny | 1.110.000 - 1.809.999 | Silny przeciwko Potworom +5% Silny przeciwko Ludziom +5% Silny przeciwko Metinom +3% Silny przeciwko Bossom +3% |
Legendarny | 1.810.000 | Silny przeciwko Potworom +5% Silny przeciwko Ludziom +5% Silny przeciwko Metinom +5% Silny przeciwko Bossom +5% |
Okno biologa otwiera się bezpośrednio u NPC Biolog Chaegirab.
Spirala Czasu - usuwa czas oczekiwania na kolejne oddanie przedmiotu.
Eliksir Biologa- zwiększa szanse na pomyślne oddanie przedmiotu o 30%.
Przedmiot | Nagroda | Poziom | Ilość | Czas |
---|---|---|---|---|
![]() | Szybkość Ruchu +10% | 30 | 25 | 15min |
![]() | Szybkość Ataku +5% | 40 | 30 | 30min |
![]() | Obrona +60 | 50 | 35 | 1h |
![]() | Wartość Ataku +50 | 60 | 40 | 3h |
![]() | Odporność na Potwory +10% | 70 | 45 | 6h |
![]() | Wartość Ataku +10% | 80 | 50 | 9h |
![]() | Odporność na Ludzi +10% | 85 | 55 | 12h |
![]() | Silny przeciwko Ludziom +5% | 90 | 60 | 24h |
![]() | Max PŻ +1.000 | 95 | 65 | 24h |
![]() | Wartość Ataku +30 | 92 | 70 | 24h |
![]() | Wartość Ataku +35 | 94 | 75 | 24h |
![]() | Wartość Ataku +45 | 96 | 80 | 24h |
Okno kolekcjonera otwiera się bezpośrednio u NPC Biolog Chaegirab.
Spirala Czasu - usuwa czas oczekiwania na kolejne oddanie przedmiotu.
Eliksir Biologa- zwiększa szanse na pomyślne oddanie przedmiotu o 30%.
Tworzenie KD Kolekcji odbywa się u NPC Biolog i wymaga po 1 sztuce KD+0,1,2,3,4.
Przedmiot | Nagroda | Poziom | Ilość | Czas |
---|---|---|---|---|
![]() | Silny przeciwko Wojownikom +3% | 23 | 20 | 4h |
![]() | Silny przeciwko Ninja +3% | 24 | 20 | 4h |
![]() | Silny przeciwko Sura +3% | 25 | 20 | 4h |
![]() | Silny przeciwko Szamanom +3% | 26 | 20 | 4h |
![]() | Silny przeciwko Potworom +10% | 27 | 20 | 4h |
![]() | Odporność na Potwory +5% | 28 | 20 | 4h |
![]() | Max PŻ +500 | 29 | 20 | 4h |
![]() | Szybkość Zaklęcia +7% | 30 | 20 | 4h |
![]() | Szansa na Cios Krytyczny +5% | 31 | 20 | 4h |
![]() | Szansa na Przeszywający Cios +5% | 32 | 20 | 4h |
![]() | Szansa na blok ciosów +1% | 33 | 20 | 4h |
![]() | Szansa na Unik. Strzały +5% | 34 | 20 | 4h |
![]() | Odporność na Obrażenia Umiejętności +5% | 35 | 20 | 4h |
Do zawarcia ślubu wymagany jest 25+ poziom postaci, Pierścionki Zaręczynowe, odpowiedni ubiór i 4,5kk Yang.
Pierścionek Zaręczynowy jest możliwy do zdobycia poprzez zakup u Wędrującego Domokrążcy za 9kk lub w IS.
U Kowala znajdują się kraftingi pochłaniające mnóstwo ulepszaczy.
U Uriela znajdują się kraftingi pochłaniające mnóstwo ulepszaczy.
W panelu zarządzania sklepem znajdują się udogodnienia pomocne w jego funkcjonowaniu.
Gdy czas sklepu upłynie to przycisk "Zamknij sklep" zmienia się w "Otwórz ponownie".
Przy użyciu tej wyszukiwarki możemy w szybki sposób znaleźć interesujący nas przedmiot.
Zaznaczając opcje "Wszystkie Poziomy" system wyszuka np. Zatruty Miecz od +0 do +9.
W panelu zarządzania sklepem znajduje się rozbudowana historia aktywności.
Ranking tygodniowy i ogólny to zbiór statystyk w danej kategorii.
Za ranking tygodniowym są nagrody dla TOP3.
Loteria to wydarzenie specjalne, w którym oddaje się przedmioty, a ich ilość wpływa na szansę zwycięstwa i zdobycie nagrody.
Postać z największą ilością oddanych przedmiotów ma największą szanse na zwycięstwo, ale nie oznacza to, że na pewno wygra.
Nagrodę wygrywa tylko jedna osoba, szanse mają również osoby spoza TOP10.
💬 Komentarze dla serwera Astium (0)
📝 Ładowanie...