(Więcej Informacji)
Lata temu istniało 7 tajemniczych kamieni, które przez pradawnych zostały nazwane "Kamieniami Gryfa". Aby okiełznać ich moc stworzono cenny artefakt - Pióro Szlachetnego Gryfa. Włożone w nim sprawiają ze posiadacz ma potężne możliwości. Niestety kamienie te przed laty zaginęły, nikt nie wie gdzie mogą się aktualnie znajdować. Pewna poszukiwaczka Manalia jednak ma jakieś tropy, czy pomożesz jej odnaleźć wszystkie kamienie?
Doświadczenie zdobywa się w miarę przyjemnie. Jest dostosowane i przyjazne dla graczy.
Na serwerze dostępne są dwie waluty - Srebro oraz Złoto . Srebro to dawne , natomiast możemy otrzymać za wymiane 500kk .
Zarówno srebro jak i złoto możemy wymieniać na handlu, sklepach offline i wielu innych miejscach.
Klikając na pole w ekwipunku otwiera nam się specjalne okno pozwalające na wymiane waluty.
Na serwerze drop przedmiotów jest w miarę przyjemny.
Drop syfu został zmniejszony do minimum zapewniając płynną i przyjemną rozgrywke.
Dodatkowo podczas zabijania stworów możemy otrzymać samijskie skrzynie, małże, sztabki, marmury i wiele więcej.
1. Maksymalny Poziom?
206
2. Maksymalny plus kamieni duszy?
+6, dodatkowo od 200lvla możemy wejśc na mapę, na której dropią kamienie duszy legendarne.
3. Skąd magiczny metal?
Na serwerze dostępne są trzy rodzaje magicznych metali. Zwykły - dostępny u handlarki. Diamentowy Metal zwiększający szanse o 5%, dostępny z dropu oraz ognisty zwiększający szanse o 10% dostępny z dropu oraz za magiczne odłamki.
4. Ilość bonusów?
Ilość bonusów to 5.
6. Skąd bronie 30, 75?
Bronie 30lv są u npc oraz można przerobić je z broni 1lv. Bronie 75 dropią z skrzyni na dungeonie 75 oraz możliwe jest wymienienie 15x szkat ripa lub śmierci na nie.
7. Czy jest lub będzie 6 skill?
Nie ma 6 skilla.
8. Zaczarowanie, dodanie są na stale?
Tak, nigdy się nie kończą. Dostępne u handlarza są (również) Dodanie+ o czym niżej.
8. Maksymalna wartość średnich i um?
Standardowo 60 sr i 30 um. Nie idziemy za trendem innych serwerów i nie zmieniamy tej całkowicie zbędnej rzeczy.
Pozostałe Informacje:
Maksymalna ilość Yang: 999.999.999.999
Maksymalna ilość w stacku: 5000
Ilość stron ekwipunku: 5 + dodatkowy ekwipunek
Ilość Królestw: 2
Punkty Statystyk: 115
Na start otrzymujemy 75lvl + Full Set PVE + Broń na 75lvl + Kostium/Fryz x2 + Wierzchowiec/Pet
Wraz z powyższym pakietem otrzymujecie pas pająka który możemy ulepszać dalej, podstawowe dopalacze na stałe, autopoty, które się nigdy nie kończą oraz trzy umiejętności pasywne rozwinięte na maxa (Polimorfia, Dowodzenie, Combo)
Po wejściu do gry wyskoczy Wam specjalne okno pozwalające wybrać profesję postaci.
Profesje możemy zmienić, ale tylko do 130 poziomu włącznie.
Do tego potrzebny jest nam zwój Zmiany Profesji Postaci.
Zwój można zakupić za punkty samii u Ehen - Osiągnięcia, który znajduje się w M1.
Archer od teraz z wszystkich umiejętności bije tyle samo niezależnie od odległości. Bezszelestny chód dodaje kradzież życia z umiejętności.
Czas ładowania umiejętności (animacji) dalej pozostaje taki sam.
Berserk zwiększa moc umiejętności postaci oraz zmniejsza otrzymywane obrażenia.
Silne ciało zwiększa HP postaci.
Odbicie zostało poprawione.
Zwiększenie ataku zwiększa również magiczny atak
oraz wiele wiele więcej, musicie zagrać by się przekonać!
Wszystkie umiejętności buffujące szamana od teraz działają na cała grupe.
Niektóre umiejętności zyskały tzw. "toggle", dzięki którym można używać ich bez limitu czasowego.
Umiejętności które pozyskały ten atut to:
Na serwer wprowadziliśmy wiele nowych umiejętności pasywnych. Większość z nich opiszemy w osobnych kategoriach prezentacji. Jednak przedstawimy Wam tutaj skrócony opis każdej z nich.
Zielarstwo - Zwiększa szanse na zebranie rośliny oraz stworzenie mikstury
Dowodzenie - Zostało one udoskonalone. Teraz dodaje następujące bonusy:
Szansa na zablokowanie ciosu +5%
Szybkość Ataku Zwiększona o 18%
Punkty Życia Zwiększone o 3500
Wartość Ataku Zwiększona o 120
Siła przeciw stworom (Nie bonus na potwory!) +10%
Czas Trwania +75
Badacz - Zwiększa bonusy otrzymywane z posagów*
Kamieniologia - Umiejętność zwiększająca twoją siłę w walce przeciw metinom
Zemsta - Zwiększa twoją siłę przeciw ludziom (Nie bonus "Silny Przeciw ludziom"!)
Zastraszenie - Zwiększa twoją siłę przeciw potworom (Nie bonus "Silny przeciw potworom"!)
Kolekcjonerstwo - Zwiększa szanse na zebranie minerałów*
Dar Smoka - Zwiększa twoje punkty Życia
Poszukiwacz - Zwiększa szanse na otworzenie skrzyni*
Żniwiarz - Zwiększa szanse na zebranie kości*
Górnictwo - Zwiększa szanse na wykopanie rudy oraz zapewnia szanse na dodatkową ich ilość
Gotowanie - Pozwala tworzyć dania u Octavio.
Dozbrajanie - Zwiększa skuteczność w sprzedawaniu przedmiotów u kwatermistrza gildyjnego.
Alchemia - Zwiększa umiejętność tworzenia mikstur i otrzymywania butelek.
Leśnik - Zwiększa szanse na pomyślne podniesienie patyka.
Większość umiejętności otrzymujemy na start - nowe natomiast musimy szkolić specjalnymi księgami.
W przypadku spalenia możemy czytać bez limitu czasu.
Na serwerze posiadając 85+ poziom możemy wydropić Skrzynie Marmurów których wypada losowy marmur (dziki pies, dziki sługa, młody pająk, czarny ork). Dodatkowo na mapie 200 poza standardowymi skrzynkami możemy otrzymać również skrzynie marmurów z bonusami.
Marmurów nie można używać na dungeonach ale w zamian bossy, stwory i metiny występujące w tych miejscach są o 50% słabsze!
Umiejętności naszej postaci dostały specjalny buff dzięki czemu od teraz TYLKO przeciwko bossom są o 300% silniejsze!
Jest to dawne królestwo Jinno.
Jest to dawne królestwo Shinsoo.
Na podstawowych mapach znajdziecie zupełnie nowe bossy!
Z bossów będziecie mogli zdobyć głównie ekwipunek pustki - dodatkowy ekwipunek PvE na 50 poziom!
Kliknij aby przejść do wikipedii
Na serwerze znajdziecie 8 map do zdobywania doświadczenia od 75 do 200 poziomu! Na mapach 105+ spotkacie spejcalne wioski NPC u których będziecie mogli wykonać specjalne "Kampanie".
Kliknij aby przejść do wikipedii
Kliknij aby przejść do wikipedii
Kliknij aby przejść do wikipedii
Kliknij aby przejść do wikipedii
Kliknij aby przejść do wikipedii
Kliknij aby przejść do wikipedii
Kliknij aby przejść do wikipedii
Kliknij aby przejść do wikipedii
Ogólny opis każdej legendy - Kliknij aby przejść do wikipedii
Krąg Lodowej Dziczy to specjalna mapa która zawiera Mistycznego Bossa. Boss ten pojawia się tylko raz w tygodniu, w sobote o godzinie 22:00.
Zawiera bardzo cenne i unikalne przedmioty.
Szmaragdowa Zatoka to specjalna mapa dostępna od 180 poziomu postaci. Będziemy mogli na niej spotkać 4 legendarne bossy:
Pirat Pao - resp o godzinie: 5, 11, 17, 23
Erotah - resp o godzinie: 10, 16, 23
Manasarai - resp o godzinie: 7, 19
Craboshus - resp o godzinie: 18
Z bossów będziemy mogli zdobyć głównie Fragmenty Run które potrzebne będą przy tworzeniu heroicznych przedmiotów.
Opis Zatrutej Jaskini - Kliknij aby zobaczyć
Opis Demonicznych Pustkowi - Kliknij aby zobaczyć
Opis Niebios Umarłych - Kliknij aby zobaczyć
Opis Magicznego Gniazda - Kliknij aby zobaczyć
Opis Jaskini Obrzydzenia - Kliknij aby zobaczyć
Opis Centrum Wróżek - Kliknij aby zobaczyć
Opis Piekielnych Wrot - Kliknij aby zobaczyć
Opis Doliny Mrocznej Gwiazdy - Kliknij aby zobaczyć
Opis Splugawionej Jamy - Kliknij aby zobaczyć
Opis Wodnych Ruin - Kliknij aby zobaczyć
Opis Sowich Ziem - Kliknij aby zobaczyć
Opis Mroźnych Igieł - Kliknij aby zobaczyć
Opis Krainy Roślin - Kliknij aby zobaczyć
Opis Podwodnych Ruin - Kliknij aby zobaczyć
Opis Piekielnych Wyrw - Kliknij aby zobaczyć
Opis Smoczych Gór - Kliknij aby zobaczyć
Opis Mrocznego Szczytu - Kliknij aby zobaczyć
Koszmar jest wyjątkowym dungeonem na Samii, dlatego że jest dostępny tylko w piątek, sobotę i niedzielę. W ciągu tygodnia wejście na koszmar jest niedostępne
Z koszmaru warto zaopatrzyć się w mikstury, które na 15minut zwiększą bonusy postaci.
Z koszmaru możemy otrzymać za tokeny dwa rodzaje znaków. Znak zjawy i Znak Koszmaru. Możemy je maksymalnie ulepszyć do poziomu 4 za pomocą metali.
Za tokeny, które zdobędziemy na dungu możemy otwierać specjalne skrzynie, z których może nam wylecieć unikatowy itemshop.
Kliknij aby dowiedzieć się więcej o systemie znaków oraz itemshopie
Tak jak na większości serwerów czy też na starym dobrym PL'u, na serwerze występuje dungeon Lochy Małp, który podzielony jest na 3 poziomy i jest trochę przebudowany. Dungeon ten jest dostępny od 180 poziomu postaci. Tak jak wspomniałem na początku są 3 poziomy tego dungeonu, a co za tym idzie - im wyższy poziom tym moby oraz bossy są silniejsze.
Kliknij aby dowiedzieć się więcej o lochach małp
Kliknij aby dowiedzieć się więcej o Świątyni Epha
Amra to NAJWIĘKSZE miasto jakie powstało w tej grze! Praca nam nim zajeła nam setki godzin. Znajdziecie na nim setki starannie ustawionych NPC oraz wiele takich które same chodzą przez wyznaczone scieżki i miejsca!
W mieście wiele NPC zaproponuje wam DODATKOWE i nieobowiązkowe misje za które zostaniecie wynagrodzeni.
~ Na rajd wymagane jest od 5 do 50 osób
~ Aby utworzyć pokój rajdu lider musi posiadać 1kkk Srebra
~ Po teleporcie, relogu pokój się usuwa
~ Pokój można stworzyć tylko na wyspie wyzwań
~ Na rajd chodzić mogą osoby z różnych królestw, nie można się tam bić w żaden sposób
~ Po wejściu na rajd wyświetlane są pola z hp graczy
~ Nie można dołączyć do lobby w grupie
~ Rajdy resetują się o godzinie 00:00
~ Po wyjściu z rajdu można na niego wrócić w każdej chwili
Na serwerze został dodany specjalny System Rajdów. Są to mapy od 5 do maksymalnie 50 osób. Otwierając specjalne okno lobby na wyspie wyzwań, możemy stworzyć pokój, do której później dołączyć będą mogli inni gracze. Tworząc pokój będziemy musieli posiadać 1kkk Yang oraz ustawić (lub nie) specjalne hasło
Gdy nie wpiszemy nic - do naszego pokoju będzie mógł wejść każdy. Gdy ustawimy hasło obok nazwy pokoju pojawi się specjalne oznaczenie. A aby wejść do pokoju będziemy musieli je wpisać.
W dowolnej chwili lider pokoju może usuwać innych graczy, klikając na nich prawym przyciskiem myszy
Na dany rajd możemy chodzić raz na dzień (reset o 00:00) - aktualnie dostępnych jest 9 rajdów.
HP graczy na rajdzie wyświetlane są na lewo ekranu z możliwością ukrycia
Na serwerze został dodany nowy typ czatu @ który pozwala rozmawiać z innymi graczami w naszym lobby. Nikt poza członkami pokoju nie widzi naszych wiadomości - co ułatwi kontakt.
Dodatkowo na rajdach wszystkie komunikaty z zadaniami są w specjalnej ramce
Na końcu każdego rajdu pojawią się przedmioty z możliwością wylosowania. System losuje jedną z wszystkich osób, która wybrała opcje "Losuj", w wypadku gdy nikt nic nie kliknie lub wybierze opcje "Pasuj" przedmiot przepadnie. Ilość przedmiotów do wylosowania jest losowa za każdym razem.
Poprawione zostały również różne bugi które występowały na s1 (bugowanie rajdów itd)
Na s2 rajdy występują w jednej wersji i są odpowiednikiem rajdów mistycznych z S1.
Opis rajdów znajdziecie na wikipedi - Kliknij aby zobaczyć
Na serwerze również znajdziecie ekwipunek "do expa". Zbroje do expa można dropnąć w dungeonach(Ze szkatułek bossów):
- Niebiosa Umarłych
- Magiczne Gniazdo
A następnie przerobić ją na lepszą. Bronie do expa tworzy się z broni 30lv (60lv) oraz 75lv (90lv+)
Zbroja czarnego tygrysa to wyjątkowa zbroja do PvE na 101 poziom. Dropi z skrzyni czarnego tygrysa która można zdobyć z skrzyń różnych bossów.
Na serwerze dostępne są po 5 biżuterie PvP i PvE. Biżuterie PvP ulepsza się z 54lv.
Natomiast biżuterie PvE występują w 3 wersjach:
* Pustki (50lv) dropi z podstawowych bossów i nie przerabia się dalej
* Złotego Króla (dropi z bossów 75+) i przerabia się 2x
* Heksagonalna (200lv) dropi z rajdów i leg bossów i nie przerabia się dalej
Co i jak - Zobacz temat o biżuterii PVE
Na serwerze dostępne są dwa rodzaje pasów - PvP oraz PvE. PvP ulepszamy tak samo jak biżuterie, zaczynając od wydropionego pasa 60lv.
PvE ulepszamy z pasa który otrzymamy na start - przerabiamy go aż do 200lv!
Ulepszacze na niego dropią z wszystkich dungeonów na serwerze.
System run wzmacnia siłę postaci o dodatkowe atrybuty zależnie od rodzaju runy jaką ubierzemy oraz od poziomu jej ulepszenia.
Prosta -> Normalna -> Ulepszona -> Epicka -> Legendarna -> Mistyczna -> Heroiczna
Kliknij aby dowiedzieć się wszystkiego o systemie run
Na mapach spotkacie różne kolory minerałów które możecie zebrać klikając na nie.
Minerały następnie możecie wymienić na jeden z dwóch amuletów - Ognia i Wody, który używany jest w systemie żywiołów
Amulet Ognia Amulet Wody można również zdobyć na rajdzie huga na 90lvl
Wyjątkiem jest amulet złota, który można zdobyć z Rajdu na 150lvl oraz ze sklepu za diamenty z Vipa.
Amulety ulepszamy minerałami. Amulety te są stałymi przedmiotami!
System ma 10 poziomów.
Poziomy zwiększacie za pomocą poświęcania większości ulepszaczy dostępnych na serwerze
Im więcej ulepszaczy oddacie tym wyższy poziom Vipa zdobędziecie.
Poziom Vipa jest rozwijany tylko raz i nigdy nie spadnie, nawet jak wygaśnie Wam czas aktywacji.
Dzięki panelowi będziemy mogli zdobyć następujące bonusy (zależnie od poziomu systemu)
Silny przeciwko potworom
Silny przeciwko metinom
Silny przeciwko bossom
Maks. PŻ
Skrzynie można otwierać raz na 24h.
Na serwerze dostępny jest system zwierzaka, którego możemy zakupić w Item shopie, wydropic z bossa (replika bossow z pierwszej odsłony serwera), zdobyć podczas eventu ze specjalnej skrzyni w IS.
W zależności skąd zdobędziemy peta, dodajemy inne wzmocnienie (PVP badz PVE)
Kliknij aby dowiedzieć się wszystkiego o systemie zwierzaka
Na mapach 100+ spotkacie tablice. Gdy posiadamy przedmiot "Książka Starożytnych" po kliknięciu na tablicę możemy otrzymać losowy bonus na 24 godziny. Bonus ten jest zwiększany przez nową pasywną umiejętność.
Aktualny bonus wyświetlany jest na górze ekranu.
Na mapach do expa możemy wydropić specjalne żetony. Żetony te można wymienić u Władcy Kul na różne nagrody.
Poniżej zostaną ukazane rangi, wzmacniające nasza postać o dodatkowy bonus na Ludzi oraz na Potwory.
Magiczny
od 50.000 punktów
Silny przeciwko ludziom i potworom 1%
Wybitny
od 200.000 punktów
Silny przeciwko ludziom i potworom 2%
Pogromca
od 500.000 punktów
Silny przeciwko ludziom i potworom 3%
Mistyczny
od 800.000 punktów
Silny przeciwko ludziom i potworom 4%
Królewski
od 1.000.000 punktów
Silny przeciwko ludziom i potworom 5%
Waleczny
od 1.500.000 punktów
Silny przeciwko ludziom i potworom 8%
Elitarny
od 3.000.000 punktów
Silny przeciwko ludziom i potworom 10%
Heroiczny
od 5.000.000 punktów
Silny przeciwko ludziom i potworom 12%
Arcymistrz
od 8.000.000 punktów
Silny przeciwko ludziom i potworom 14%
Legendarny
od 10.000.000 punktów
Silny przeciwko ludziom i potworom 20%
Majestatyczny
od 25.000.000 punktów
Silny przeciwko ludziom i potworom 22%
Heksagonalny
od 50.000.000 punktów
Silny przeciwko ludziom i potworom 25%
Ponadto Rangi takie jak Heksagonalny, Majestatyczny oraz Legendarny się dodają (20% + 22% + 25%)
Kliknij aby dowiedzieć się więcej o systemie rang
KD +5 kupimy u NPC. Następnie możemy przerobić je na KD +6 przy pomocy 200 kawałków kamienia u Seon-Pyeonga.
Na serwerze znajdują się także legendarne kamienie dusz o których więcej przeczytacie na wikipedii.
Opis systemu legendarnych kamieni
Zbrojownia to nowy system który działa jak garderoba. Możemy przechowywać tam fryzury, nakładki i kostiumy oraz w każdej chwili je przeglądać.
Nie musimy posiadać danego kostiumy by sprawdzić jego wygląd.
Jak działa garderoba? - Kliknij aby się dowiedzieć
Na serwerze spotkacie bardzo rozbudowany system osiągnieć. Dostępne jest do odblokowania ponad 300 z ich. Za osiągniecia otrzymamy specjalne tytuły oraz punkty które możemy wydać w specjalnym sklepie.
Na serwerze dostępny jest ciąg misji fabularnych od 75 poziomu polegający na odszukaniu 7, zaginionych kamieni gryfa. Co jakiś czas udaje nam się zdobyć dodatkowy kamień który możemy umieścić w naszym piórze (pióro dostajemy na początku pierwszej misji i możemy otworzyć jego panel LPM + CTRL).
Pióro to przedmiot w ekwipunku, nie zakłada się go!
Kliknij aby dowiedzieć się więcej o piórze
Na serwerze dostępny jest ranking tygodniowy z 6 kategoriami.
Aktualnie za ranking można otrzymać jedynie unikatowe tytuły Top1/2/3. Z czasem dojdą pewnie unikatowe kostiumy i inne!
Na serwerze dostępny jest nowy, dodatkowy ekwipunek zapewniający 9 kategorii po 5 stron każda na wasze przedmioty!
Na serwerze dostępny jest sklep za monety turkusu. Jest to specjalny sklep który posiada unikalną ofertę dla każdego gracza. Oferta resetuje się raz na 24 godziny i można przyspieszyć ją specjalnymi przedmiotami. Sklep dostępny jest od 150 poziomu. Monety możemy otrzymać za wymianę ulepszaczy u NPC na wyspie Wyzwań.
Na serwerze z różnych bossów będziemy mogli wydropić specjalne wzmocnienia. Wzmocnienie Broni oraz Wzmocnienie Zbroi przedmioty te zawierają w sobie losowy bonus które są podzielone na:
- Prosty
- Normalny
- Ulepszony
- Epicki
- Legendarny
- Mistyczny
Bonusy te są oznaczone specjalnym kolorem. To jaki bonus otrzymamy jest zupełnie losowe (gdy posiadamy wzmocnienie już to wiemy - widoczny jest w opisie).
Wzmocnienia te można dodać tylko i wyłącznie do zbroi lub broni (broń powyżej 65 poziomu a zbroi 70). Poniżej przedstawiamy dwa przykłady
Gdy już mamy bonus a chcemy zmienić go na inny potrzebujemy Oczyszczenia Przedmiotu który możemy zdobyć minimum za Punkty Samii (Punkty Osiągnięć).
Broni oraz zbroi z wzmocnieniem nie możemy włożyć do szarfy.
Na serwerze znajdziecie System Zielarstwa polegający na zbieraniu roślin na różnych mapach. Aby móc rozpocząć swoją przygodę z zielarstwem należy posiadać 105 poziom oraz udać się do Elfiej Alchemiczki na wyspie wyzwań.
Opowie wam ona o Zielarstwie oraz wręczy Sierp wymagany do zbierania roślin. Im więcej roślin zbierzecie tym Sierp staje się lepszy, co jakiś czas zwiększa się jego dodatkowa szansa na zebranie roślin.
Gdy jakimś cudem zgubimy go będziemy mogli kupić nowy u Alchemiczki.
U Alchemiczki będziemy mogli tworzyć własne mikstury, zależnie od poziomu umiejętności "Zielarstwo" mamy większą szanse na stworzenie mikstury, aktualnie dostępne mikstury to:
Fioletowa Esencja: Zwiększenie Krytycznego Ciosu
Zielona Esencja: Silny przeciw potworom
Niebieska Esencja: Silny przeciw ludziom
Pomarańczowa Esencja: Zwiększone Punkty Życia
Żółta Esencja: Odporność na trucizne
Szara Esencja: Średnie Obrażenia
Mikstury te można ulepszać przy pomocy specjalnych kryształów - Niebieskich, Czerwonych bądź Fioletowych.
Dzięki niebieskiemu kryształowymi dana mikstura będzie o 30% lepsza, dzięki czerwonemu będzie 2x lepsza a dzięki fioletowymi będziecie mogli stworzyć najlepszą miksturę.
Niebieskie kryształy można wydropić a następnie stworzyć z nich czerwone lub fioletowe.
Mikstur można używać od 100 poziomu postaci.
Na mapach spotkacie stare kości, jeśli uda wam się je zebrać będziecie mogli wymienić je u Władcy Kości na monety.
Monety te są walutową w zupełnie nowym sklepie.
Na mapach spotkacie 4 poziomy tajemniczych skrzyń które będziecie mogli otworzyć wydropionymi wcześniej kluczami.
Skrzynie zawierają cenne przedmioty!
Kraina Arh to specjalna mapa na której spotkacie podstawowe rudy. Będziemy mogli wykonać 5 questów na wykopanie tych rud.
U Prastarego Arca w w Krainie spotkamy dwa sklepy, jeden z podstawowymi rudami i kilofem za Srebro. I drugi z nowymi przetopami za Rude Demastu.
Ruda Demastu to nowa ruda która pojawia się na mapach 105-200. Zależnie od mapy będziemy otrzymywać inną ilość rudy:
105 - od 1 do 5 szt.
130 - od 1 do 10 szt.
160 - od 1 do 15 szt.
180 - od 1 do 25 szt.
200 - od 1 do 40 szt.
Ruda potrzebna jest do ulepszania pasów PvE, ulepszania kilofa, specjalnych zadań oraz do kupowania przetopów.
Kilof można ulepszać od 1 do 5 poziomu. Potrzebne jest zapełnienie wszystkich punktów (1 pomyślnie wykopana ruda demastu = 1 punkt) oraz rude demastu. Ulepszony kilof zwiększa ilość demastu jaką otrzymujemy z rudy.
Lata temu istniało 7 tajemniczych kamieni, które przez pradawnych zostały nazwane "Kamieniami Gryfa". Aby okiełznać ich moc stworzono cenny artefakt - Pióro Szlachetnego Gryfa. Włożone w nim sprawiają ze posiadacz ma potężne możliwości. Niestety kamienie te przed laty zaginęły, nikt nie wie gdzie mogą się aktualnie znajdować. Pewna poszukiwaczka Manalia jednak ma jakieś tropy, czy pomożesz jej odnaleźć wszystkie kamienie?
Doświadczenie zdobywa się w miarę przyjemnie. Jest dostosowane i przyjazne dla graczy.
Na serwerze dostępne są dwie waluty - Srebro oraz Złoto . Srebro to dawne , natomiast możemy otrzymać za wymiane 500kk .
Zarówno srebro jak i złoto możemy wymieniać na handlu, sklepach offline i wielu innych miejscach.
Klikając na pole w ekwipunku otwiera nam się specjalne okno pozwalające na wymiane waluty.
Na serwerze drop przedmiotów jest w miarę przyjemny.
Drop syfu został zmniejszony do minimum zapewniając płynną i przyjemną rozgrywke.
Dodatkowo podczas zabijania stworów możemy otrzymać samijskie skrzynie, małże, sztabki, marmury i wiele więcej.
1. Maksymalny Poziom?
206
2. Maksymalny plus kamieni duszy?
+6, dodatkowo od 200lvla możemy wejśc na mapę, na której dropią kamienie duszy legendarne.
3. Skąd magiczny metal?
Na serwerze dostępne są trzy rodzaje magicznych metali. Zwykły - dostępny u handlarki. Diamentowy Metal zwiększający szanse o 5%, dostępny z dropu oraz ognisty zwiększający szanse o 10% dostępny z dropu oraz za magiczne odłamki.
4. Ilość bonusów?
Ilość bonusów to 5.
6. Skąd bronie 30, 75?
Bronie 30lv są u npc oraz można przerobić je z broni 1lv. Bronie 75 dropią z skrzyni na dungeonie 75 oraz możliwe jest wymienienie 15x szkat ripa lub śmierci na nie.
7. Czy jest lub będzie 6 skill?
Nie ma 6 skilla.
8. Zaczarowanie, dodanie są na stale?
Tak, nigdy się nie kończą. Dostępne u handlarza są (również) Dodanie+ o czym niżej.
8. Maksymalna wartość średnich i um?
Standardowo 60 sr i 30 um. Nie idziemy za trendem innych serwerów i nie zmieniamy tej całkowicie zbędnej rzeczy.
Pozostałe Informacje:
Maksymalna ilość Yang: 999.999.999.999
Maksymalna ilość w stacku: 5000
Ilość stron ekwipunku: 5 + dodatkowy ekwipunek
Ilość Królestw: 2
Punkty Statystyk: 115
Na start otrzymujemy 75lvl + Full Set PVE + Broń na 75lvl + Kostium/Fryz x2 + Wierzchowiec/Pet
Wraz z powyższym pakietem otrzymujecie pas pająka który możemy ulepszać dalej, podstawowe dopalacze na stałe, autopoty, które się nigdy nie kończą oraz trzy umiejętności pasywne rozwinięte na maxa (Polimorfia, Dowodzenie, Combo)
Po wejściu do gry wyskoczy Wam specjalne okno pozwalające wybrać profesję postaci.
Profesje możemy zmienić, ale tylko do 130 poziomu włącznie.
Do tego potrzebny jest nam zwój Zmiany Profesji Postaci.
Zwój można zakupić za punkty samii u Ehen - Osiągnięcia, który znajduje się w M1.
Archer od teraz z wszystkich umiejętności bije tyle samo niezależnie od odległości. Bezszelestny chód dodaje kradzież życia z umiejętności.
Czas ładowania umiejętności (animacji) dalej pozostaje taki sam.
Berserk zwiększa moc umiejętności postaci oraz zmniejsza otrzymywane obrażenia.
Silne ciało zwiększa HP postaci.
Odbicie zostało poprawione.
Zwiększenie ataku zwiększa również magiczny atak
oraz wiele wiele więcej, musicie zagrać by się przekonać!
Wszystkie umiejętności buffujące szamana od teraz działają na cała grupe.
Niektóre umiejętności zyskały tzw. "toggle", dzięki którym można używać ich bez limitu czasowego.
Umiejętności które pozyskały ten atut to:
Na serwer wprowadziliśmy wiele nowych umiejętności pasywnych. Większość z nich opiszemy w osobnych kategoriach prezentacji. Jednak przedstawimy Wam tutaj skrócony opis każdej z nich.
Zielarstwo - Zwiększa szanse na zebranie rośliny oraz stworzenie mikstury
Dowodzenie - Zostało one udoskonalone. Teraz dodaje następujące bonusy:
Szansa na zablokowanie ciosu +5%
Szybkość Ataku Zwiększona o 18%
Punkty Życia Zwiększone o 3500
Wartość Ataku Zwiększona o 120
Siła przeciw stworom (Nie bonus na potwory!) +10%
Czas Trwania +75
Badacz - Zwiększa bonusy otrzymywane z posagów*
Kamieniologia - Umiejętność zwiększająca twoją siłę w walce przeciw metinom
Zemsta - Zwiększa twoją siłę przeciw ludziom (Nie bonus "Silny Przeciw ludziom"!)
Zastraszenie - Zwiększa twoją siłę przeciw potworom (Nie bonus "Silny przeciw potworom"!)
Kolekcjonerstwo - Zwiększa szanse na zebranie minerałów*
Dar Smoka - Zwiększa twoje punkty Życia
Poszukiwacz - Zwiększa szanse na otworzenie skrzyni*
Żniwiarz - Zwiększa szanse na zebranie kości*
Górnictwo - Zwiększa szanse na wykopanie rudy oraz zapewnia szanse na dodatkową ich ilość
Gotowanie - Pozwala tworzyć dania u Octavio.
Dozbrajanie - Zwiększa skuteczność w sprzedawaniu przedmiotów u kwatermistrza gildyjnego.
Alchemia - Zwiększa umiejętność tworzenia mikstur i otrzymywania butelek.
Leśnik - Zwiększa szanse na pomyślne podniesienie patyka.
Większość umiejętności otrzymujemy na start - nowe natomiast musimy szkolić specjalnymi księgami.
W przypadku spalenia możemy czytać bez limitu czasu.
Na serwerze posiadając 85+ poziom możemy wydropić Skrzynie Marmurów których wypada losowy marmur (dziki pies, dziki sługa, młody pająk, czarny ork). Dodatkowo na mapie 200 poza standardowymi skrzynkami możemy otrzymać również skrzynie marmurów z bonusami.
Marmurów nie można używać na dungeonach ale w zamian bossy, stwory i metiny występujące w tych miejscach są o 50% słabsze!
Umiejętności naszej postaci dostały specjalny buff dzięki czemu od teraz TYLKO przeciwko bossom są o 300% silniejsze!
Jest to dawne królestwo Jinno.
Jest to dawne królestwo Shinsoo.
Na podstawowych mapach znajdziecie zupełnie nowe bossy!
Z bossów będziecie mogli zdobyć głównie ekwipunek pustki - dodatkowy ekwipunek PvE na 50 poziom!
Kliknij aby przejść do wikipedii
Na serwerze znajdziecie 8 map do zdobywania doświadczenia od 75 do 200 poziomu! Na mapach 105+ spotkacie spejcalne wioski NPC u których będziecie mogli wykonać specjalne "Kampanie".
Kliknij aby przejść do wikipedii
Kliknij aby przejść do wikipedii
Kliknij aby przejść do wikipedii
Kliknij aby przejść do wikipedii
Kliknij aby przejść do wikipedii
Kliknij aby przejść do wikipedii
Kliknij aby przejść do wikipedii
Kliknij aby przejść do wikipedii
Ogólny opis każdej legendy - Kliknij aby przejść do wikipedii
Krąg Lodowej Dziczy to specjalna mapa która zawiera Mistycznego Bossa. Boss ten pojawia się tylko raz w tygodniu, w sobote o godzinie 22:00.
Zawiera bardzo cenne i unikalne przedmioty.
Szmaragdowa Zatoka to specjalna mapa dostępna od 180 poziomu postaci. Będziemy mogli na niej spotkać 4 legendarne bossy:
Pirat Pao - resp o godzinie: 5, 11, 17, 23
Erotah - resp o godzinie: 10, 16, 23
Manasarai - resp o godzinie: 7, 19
Craboshus - resp o godzinie: 18
Z bossów będziemy mogli zdobyć głównie Fragmenty Run które potrzebne będą przy tworzeniu heroicznych przedmiotów.
Opis Zatrutej Jaskini - Kliknij aby zobaczyć
Opis Demonicznych Pustkowi - Kliknij aby zobaczyć
Opis Niebios Umarłych - Kliknij aby zobaczyć
Opis Magicznego Gniazda - Kliknij aby zobaczyć
Opis Jaskini Obrzydzenia - Kliknij aby zobaczyć
Opis Centrum Wróżek - Kliknij aby zobaczyć
Opis Piekielnych Wrot - Kliknij aby zobaczyć
Opis Doliny Mrocznej Gwiazdy - Kliknij aby zobaczyć
Opis Splugawionej Jamy - Kliknij aby zobaczyć
Opis Wodnych Ruin - Kliknij aby zobaczyć
Opis Sowich Ziem - Kliknij aby zobaczyć
Opis Mroźnych Igieł - Kliknij aby zobaczyć
Opis Krainy Roślin - Kliknij aby zobaczyć
Opis Podwodnych Ruin - Kliknij aby zobaczyć
Opis Piekielnych Wyrw - Kliknij aby zobaczyć
Opis Smoczych Gór - Kliknij aby zobaczyć
Opis Mrocznego Szczytu - Kliknij aby zobaczyć
Koszmar jest wyjątkowym dungeonem na Samii, dlatego że jest dostępny tylko w piątek, sobotę i niedzielę. W ciągu tygodnia wejście na koszmar jest niedostępne
Z koszmaru warto zaopatrzyć się w mikstury, które na 15minut zwiększą bonusy postaci.
Z koszmaru możemy otrzymać za tokeny dwa rodzaje znaków. Znak zjawy i Znak Koszmaru. Możemy je maksymalnie ulepszyć do poziomu 4 za pomocą metali.
Za tokeny, które zdobędziemy na dungu możemy otwierać specjalne skrzynie, z których może nam wylecieć unikatowy itemshop.
Kliknij aby dowiedzieć się więcej o systemie znaków oraz itemshopie
Tak jak na większości serwerów czy też na starym dobrym PL'u, na serwerze występuje dungeon Lochy Małp, który podzielony jest na 3 poziomy i jest trochę przebudowany. Dungeon ten jest dostępny od 180 poziomu postaci. Tak jak wspomniałem na początku są 3 poziomy tego dungeonu, a co za tym idzie - im wyższy poziom tym moby oraz bossy są silniejsze.
Kliknij aby dowiedzieć się więcej o lochach małp
Kliknij aby dowiedzieć się więcej o Świątyni Epha
Amra to NAJWIĘKSZE miasto jakie powstało w tej grze! Praca nam nim zajeła nam setki godzin. Znajdziecie na nim setki starannie ustawionych NPC oraz wiele takich które same chodzą przez wyznaczone scieżki i miejsca!
W mieście wiele NPC zaproponuje wam DODATKOWE i nieobowiązkowe misje za które zostaniecie wynagrodzeni.
~ Na rajd wymagane jest od 5 do 50 osób
~ Aby utworzyć pokój rajdu lider musi posiadać 1kkk Srebra
~ Po teleporcie, relogu pokój się usuwa
~ Pokój można stworzyć tylko na wyspie wyzwań
~ Na rajd chodzić mogą osoby z różnych królestw, nie można się tam bić w żaden sposób
~ Po wejściu na rajd wyświetlane są pola z hp graczy
~ Nie można dołączyć do lobby w grupie
~ Rajdy resetują się o godzinie 00:00
~ Po wyjściu z rajdu można na niego wrócić w każdej chwili
Na serwerze został dodany specjalny System Rajdów. Są to mapy od 5 do maksymalnie 50 osób. Otwierając specjalne okno lobby na wyspie wyzwań, możemy stworzyć pokój, do której później dołączyć będą mogli inni gracze. Tworząc pokój będziemy musieli posiadać 1kkk Yang oraz ustawić (lub nie) specjalne hasło
Gdy nie wpiszemy nic - do naszego pokoju będzie mógł wejść każdy. Gdy ustawimy hasło obok nazwy pokoju pojawi się specjalne oznaczenie. A aby wejść do pokoju będziemy musieli je wpisać.
W dowolnej chwili lider pokoju może usuwać innych graczy, klikając na nich prawym przyciskiem myszy
Na dany rajd możemy chodzić raz na dzień (reset o 00:00) - aktualnie dostępnych jest 9 rajdów.
HP graczy na rajdzie wyświetlane są na lewo ekranu z możliwością ukrycia
Na serwerze został dodany nowy typ czatu @ który pozwala rozmawiać z innymi graczami w naszym lobby. Nikt poza członkami pokoju nie widzi naszych wiadomości - co ułatwi kontakt.
Dodatkowo na rajdach wszystkie komunikaty z zadaniami są w specjalnej ramce
Na końcu każdego rajdu pojawią się przedmioty z możliwością wylosowania. System losuje jedną z wszystkich osób, która wybrała opcje "Losuj", w wypadku gdy nikt nic nie kliknie lub wybierze opcje "Pasuj" przedmiot przepadnie. Ilość przedmiotów do wylosowania jest losowa za każdym razem.
Poprawione zostały również różne bugi które występowały na s1 (bugowanie rajdów itd)
Na s2 rajdy występują w jednej wersji i są odpowiednikiem rajdów mistycznych z S1.
Opis rajdów znajdziecie na wikipedi - Kliknij aby zobaczyć
Na serwerze również znajdziecie ekwipunek "do expa". Zbroje do expa można dropnąć w dungeonach(Ze szkatułek bossów):
- Niebiosa Umarłych
- Magiczne Gniazdo
A następnie przerobić ją na lepszą. Bronie do expa tworzy się z broni 30lv (60lv) oraz 75lv (90lv+)
Zbroja czarnego tygrysa to wyjątkowa zbroja do PvE na 101 poziom. Dropi z skrzyni czarnego tygrysa która można zdobyć z skrzyń różnych bossów.
Na serwerze dostępne są po 5 biżuterie PvP i PvE. Biżuterie PvP ulepsza się z 54lv.
Natomiast biżuterie PvE występują w 3 wersjach:
* Pustki (50lv) dropi z podstawowych bossów i nie przerabia się dalej
* Złotego Króla (dropi z bossów 75+) i przerabia się 2x
* Heksagonalna (200lv) dropi z rajdów i leg bossów i nie przerabia się dalej
Co i jak - Zobacz temat o biżuterii PVE
Na serwerze dostępne są dwa rodzaje pasów - PvP oraz PvE. PvP ulepszamy tak samo jak biżuterie, zaczynając od wydropionego pasa 60lv.
PvE ulepszamy z pasa który otrzymamy na start - przerabiamy go aż do 200lv!
Ulepszacze na niego dropią z wszystkich dungeonów na serwerze.
System run wzmacnia siłę postaci o dodatkowe atrybuty zależnie od rodzaju runy jaką ubierzemy oraz od poziomu jej ulepszenia.
Prosta -> Normalna -> Ulepszona -> Epicka -> Legendarna -> Mistyczna -> Heroiczna
Kliknij aby dowiedzieć się wszystkiego o systemie run
Na mapach spotkacie różne kolory minerałów które możecie zebrać klikając na nie.
Minerały następnie możecie wymienić na jeden z dwóch amuletów - Ognia i Wody, który używany jest w systemie żywiołów
Amulet Ognia Amulet Wody można również zdobyć na rajdzie huga na 90lvl
Wyjątkiem jest amulet złota, który można zdobyć z Rajdu na 150lvl oraz ze sklepu za diamenty z Vipa.
Amulety ulepszamy minerałami. Amulety te są stałymi przedmiotami!
System ma 10 poziomów.
Poziomy zwiększacie za pomocą poświęcania większości ulepszaczy dostępnych na serwerze
Im więcej ulepszaczy oddacie tym wyższy poziom Vipa zdobędziecie.
Poziom Vipa jest rozwijany tylko raz i nigdy nie spadnie, nawet jak wygaśnie Wam czas aktywacji.
Dzięki panelowi będziemy mogli zdobyć następujące bonusy (zależnie od poziomu systemu)
Silny przeciwko potworom
Silny przeciwko metinom
Silny przeciwko bossom
Maks. PŻ
Skrzynie można otwierać raz na 24h.
Na serwerze dostępny jest system zwierzaka, którego możemy zakupić w Item shopie, wydropic z bossa (replika bossow z pierwszej odsłony serwera), zdobyć podczas eventu ze specjalnej skrzyni w IS.
W zależności skąd zdobędziemy peta, dodajemy inne wzmocnienie (PVP badz PVE)
Kliknij aby dowiedzieć się wszystkiego o systemie zwierzaka
Na mapach 100+ spotkacie tablice. Gdy posiadamy przedmiot "Książka Starożytnych" po kliknięciu na tablicę możemy otrzymać losowy bonus na 24 godziny. Bonus ten jest zwiększany przez nową pasywną umiejętność.
Aktualny bonus wyświetlany jest na górze ekranu.
Na mapach do expa możemy wydropić specjalne żetony. Żetony te można wymienić u Władcy Kul na różne nagrody.
Poniżej zostaną ukazane rangi, wzmacniające nasza postać o dodatkowy bonus na Ludzi oraz na Potwory.
Magiczny
od 50.000 punktów
Silny przeciwko ludziom i potworom 1%
Wybitny
od 200.000 punktów
Silny przeciwko ludziom i potworom 2%
Pogromca
od 500.000 punktów
Silny przeciwko ludziom i potworom 3%
Mistyczny
od 800.000 punktów
Silny przeciwko ludziom i potworom 4%
Królewski
od 1.000.000 punktów
Silny przeciwko ludziom i potworom 5%
Waleczny
od 1.500.000 punktów
Silny przeciwko ludziom i potworom 8%
Elitarny
od 3.000.000 punktów
Silny przeciwko ludziom i potworom 10%
Heroiczny
od 5.000.000 punktów
Silny przeciwko ludziom i potworom 12%
Arcymistrz
od 8.000.000 punktów
Silny przeciwko ludziom i potworom 14%
Legendarny
od 10.000.000 punktów
Silny przeciwko ludziom i potworom 20%
Majestatyczny
od 25.000.000 punktów
Silny przeciwko ludziom i potworom 22%
Heksagonalny
od 50.000.000 punktów
Silny przeciwko ludziom i potworom 25%
Ponadto Rangi takie jak Heksagonalny, Majestatyczny oraz Legendarny się dodają (20% + 22% + 25%)
Kliknij aby dowiedzieć się więcej o systemie rang
KD +5 kupimy u NPC. Następnie możemy przerobić je na KD +6 przy pomocy 200 kawałków kamienia u Seon-Pyeonga.
Na serwerze znajdują się także legendarne kamienie dusz o których więcej przeczytacie na wikipedii.
Opis systemu legendarnych kamieni
Zbrojownia to nowy system który działa jak garderoba. Możemy przechowywać tam fryzury, nakładki i kostiumy oraz w każdej chwili je przeglądać.
Nie musimy posiadać danego kostiumy by sprawdzić jego wygląd.
Jak działa garderoba? - Kliknij aby się dowiedzieć
Na serwerze spotkacie bardzo rozbudowany system osiągnieć. Dostępne jest do odblokowania ponad 300 z ich. Za osiągniecia otrzymamy specjalne tytuły oraz punkty które możemy wydać w specjalnym sklepie.
Na serwerze dostępny jest ciąg misji fabularnych od 75 poziomu polegający na odszukaniu 7, zaginionych kamieni gryfa. Co jakiś czas udaje nam się zdobyć dodatkowy kamień który możemy umieścić w naszym piórze (pióro dostajemy na początku pierwszej misji i możemy otworzyć jego panel LPM + CTRL).
Pióro to przedmiot w ekwipunku, nie zakłada się go!
Kliknij aby dowiedzieć się więcej o piórze
Na serwerze dostępny jest ranking tygodniowy z 6 kategoriami.
Aktualnie za ranking można otrzymać jedynie unikatowe tytuły Top1/2/3. Z czasem dojdą pewnie unikatowe kostiumy i inne!
Na serwerze dostępny jest nowy, dodatkowy ekwipunek zapewniający 9 kategorii po 5 stron każda na wasze przedmioty!
Na serwerze dostępny jest sklep za monety turkusu. Jest to specjalny sklep który posiada unikalną ofertę dla każdego gracza. Oferta resetuje się raz na 24 godziny i można przyspieszyć ją specjalnymi przedmiotami. Sklep dostępny jest od 150 poziomu. Monety możemy otrzymać za wymianę ulepszaczy u NPC na wyspie Wyzwań.
Na serwerze z różnych bossów będziemy mogli wydropić specjalne wzmocnienia. Wzmocnienie Broni oraz Wzmocnienie Zbroi przedmioty te zawierają w sobie losowy bonus które są podzielone na:
- Prosty
- Normalny
- Ulepszony
- Epicki
- Legendarny
- Mistyczny
Bonusy te są oznaczone specjalnym kolorem. To jaki bonus otrzymamy jest zupełnie losowe (gdy posiadamy wzmocnienie już to wiemy - widoczny jest w opisie).
Wzmocnienia te można dodać tylko i wyłącznie do zbroi lub broni (broń powyżej 65 poziomu a zbroi 70). Poniżej przedstawiamy dwa przykłady
Gdy już mamy bonus a chcemy zmienić go na inny potrzebujemy Oczyszczenia Przedmiotu który możemy zdobyć minimum za Punkty Samii (Punkty Osiągnięć).
Broni oraz zbroi z wzmocnieniem nie możemy włożyć do szarfy.
Na serwerze znajdziecie System Zielarstwa polegający na zbieraniu roślin na różnych mapach. Aby móc rozpocząć swoją przygodę z zielarstwem należy posiadać 105 poziom oraz udać się do Elfiej Alchemiczki na wyspie wyzwań.
Opowie wam ona o Zielarstwie oraz wręczy Sierp wymagany do zbierania roślin. Im więcej roślin zbierzecie tym Sierp staje się lepszy, co jakiś czas zwiększa się jego dodatkowa szansa na zebranie roślin.
Gdy jakimś cudem zgubimy go będziemy mogli kupić nowy u Alchemiczki.
U Alchemiczki będziemy mogli tworzyć własne mikstury, zależnie od poziomu umiejętności "Zielarstwo" mamy większą szanse na stworzenie mikstury, aktualnie dostępne mikstury to:
Fioletowa Esencja: Zwiększenie Krytycznego Ciosu
Zielona Esencja: Silny przeciw potworom
Niebieska Esencja: Silny przeciw ludziom
Pomarańczowa Esencja: Zwiększone Punkty Życia
Żółta Esencja: Odporność na trucizne
Szara Esencja: Średnie Obrażenia
Mikstury te można ulepszać przy pomocy specjalnych kryształów - Niebieskich, Czerwonych bądź Fioletowych.
Dzięki niebieskiemu kryształowymi dana mikstura będzie o 30% lepsza, dzięki czerwonemu będzie 2x lepsza a dzięki fioletowymi będziecie mogli stworzyć najlepszą miksturę.
Niebieskie kryształy można wydropić a następnie stworzyć z nich czerwone lub fioletowe.
Mikstur można używać od 100 poziomu postaci.
Na mapach spotkacie stare kości, jeśli uda wam się je zebrać będziecie mogli wymienić je u Władcy Kości na monety.
Monety te są walutową w zupełnie nowym sklepie.
Na mapach spotkacie 4 poziomy tajemniczych skrzyń które będziecie mogli otworzyć wydropionymi wcześniej kluczami.
Skrzynie zawierają cenne przedmioty!
Kraina Arh to specjalna mapa na której spotkacie podstawowe rudy. Będziemy mogli wykonać 5 questów na wykopanie tych rud.
U Prastarego Arca w w Krainie spotkamy dwa sklepy, jeden z podstawowymi rudami i kilofem za Srebro. I drugi z nowymi przetopami za Rude Demastu.
Ruda Demastu to nowa ruda która pojawia się na mapach 105-200. Zależnie od mapy będziemy otrzymywać inną ilość rudy:
105 - od 1 do 5 szt.
130 - od 1 do 10 szt.
160 - od 1 do 15 szt.
180 - od 1 do 25 szt.
200 - od 1 do 40 szt.
Ruda potrzebna jest do ulepszania pasów PvE, ulepszania kilofa, specjalnych zadań oraz do kupowania przetopów.
Kilof można ulepszać od 1 do 5 poziomu. Potrzebne jest zapełnienie wszystkich punktów (1 pomyślnie wykopana ruda demastu = 1 punkt) oraz rude demastu. Ulepszony kilof zwiększa ilość demastu jaką otrzymujemy z rudy.