(Więcej Informacji)
09.07.2021
12.06.2021
Ervelia to prywatny serwer o typie medium. Jako administracja staraliśmy się zbadać aktualne potrzeby graczy, aby przystosować rozgrywkę do wszelkich wymagań już od najniższych poziomów.
Przebudowane systemy, zupełnie nowe lokacje, intrygujące wyprawy z tradycyjnym klimatem to tylko fragment całości przygody, jaką zaoferuje Wam Ervelia.
Przedstawiamy naszą prezentację, w której omówimy najważniejsze elementy rozgrywki. Chcemy przybliżyć Wam projekt, w który zainwestowaliśmy mnóstwo pracy i serca. Wierzymy, że przypadnie Wam do gustu i docenicie cały nasz wkład włożony w stworzenie Ervelii.
Nasz zespół składa się z 5 osób. Właścicielem, technikiem i pomysłodawcą serwera jest Endymion.
Osoby odpowiedzialne za dopracowanie rozgrywki to quilu i Bayrath.
Osobą odpowiedzialną za marketing jest Madzix, za sprawy graficzne shard.
Cały powyższy zespół posiada rangi Game Administratorów.
Typ serwera: Medium
Maksymalny poziom: 120
Punkty statystyk: 90
Ilość królestw: 3
Ogromnym priorytetem była dla nas płynność rozgrywki.
Na Ervelii zastosowaliśmy optymalizację gry, która usprawnia następujące elementy:
- Przyspieszono ładowanie się gry
- Przyspieszono teleportację miedzy mapami
- Poprawiono renderowanie tekstów w grze (np. nad potworami)
- Zminimalizowano "laga" przy pojawieniu się nowego gracza obok nas
- Zminimalizowano czas ładowania modeli/efektów podczas eksploracji mapy
Ważnym elementem rozgrywki jest zdobywanie doświadczenia. Na Ervelii wbijanie poziomów ułatwią Wam Pierścienie Doświadczenia i Mikstury. Ich działanie różni się w zależności od czasu trwania przedmiotu.
Pierścień Doświadczenia 30min +25% doświadczenia
Pierścień Doświadczenia 1h +50% doświadczenia
Mikstura Zarania 30min / 1h +50% doświadczenia
Mikstura Mądrości 1h +100% doświadczenia
Rękawice Złodzieja to przedmioty, które ułatwiają zdobycie przedmiotów, zwiększając szansę na drop. Na Ervelii do użycia są trzy rodzaje rękawic, każdy z innym czasem trwania.
Poniżej działanie Rękawicy złodzieja
Początkowo, planowaliśmy na Ervelii wprowadzić jedynie walutę Yang. Jednakże, na wyraźną prośbę graczy będziecie mieć do dyspozycji zarówno walutę Yang, jak i Won.
Dla Waszej wygody i bezpieczeństwa, nie będzie potrzeby rozmieniania Yang na Won i odwrotnie. Wszystko będzie działo się automatycznie.
Po osiągnięciu ilości 1.000.000.000 Yang, zostanie ona automatycznie zmieniona na 1 Won.
Aby maksymalnie ułatwić początek gry każdemu z Was, zdecydowaliśmy się na kilka ważnych przedmiotów na start. Rozpoczynając rozgrywkę w swoim ekwipunku znajdziecie:
Skrzynię Ucznia, z której drop opiszemy w kolejnym podpunkcie,
Kostium z bonusami Szybkość Ruchu 30%, Szybkość Ataku 10%, 500 PŻ
Wierzchowca z bonusem Silny na Potwory 10% na 12h (jego czas mija tylko podczas jazdy – chcemy dać Wam możliwość ciągłego konkurowania i pozbawić Was przestoju w grze w celu zdobycia konia bojowego)
Eliksir Słońca i Księżyca (tzw. Autopoty)
10 sztuk fioletowych i zielonych mikstur (zwiększających szybkość ruchu i szybkość ataku)
Samodzielnie dobieraliśmy przedmioty, jakie otrzymacie otwierając Skrzynie Ucznia po zdobyciu kolejnych poziomów. Znajdują się w nich przedmioty, które znacząco ułatwią rozgrywkę na każdym stadium rozgrywki.
Aby ułatwić i upłynnić Waszą rozgrywkę, w dodatkowym ekwipunku umieściliśmy aż 17 skrótów. Znajdziecie tam między innymi Panel Biologa, narzędzie zapisu pozycji (z aż 32 slotami!), blokadę ekwipunku, panel Rankingów Tygodniowych, czy możliwość Handlu Postacią. Dostęp do tychże narzędzi jest szybki i przyjemny.
Spis wszystkich funkcji Panelu Bocznego znajdziecie poniżej.
Ervelia jest serwerem medium, zatem nie mogliśmy się obejść bez udogodnienia w postaci Dodatkowego Ekwipunku. Zawiera on pięć elementów. Odpowiednie przedmioty same grupują się i wpadają do dodatkowego ekwipunku. Na Facebooku daliśmy Wam możliwość decyzji o ostatecznym wyglądzie tego Panelu. Zgodnie z Waszym wyborem prezentuje się on następująco:
Dla Waszej wygody, a także przejrzystości podczas handlu, wszystkie Księgi Umiejętności posiadają ikony, które odpowiadają danej profesji.
Księgi umiejętności otrzymacie ze Skrzyni z książkami , która do zdobycia jest już z Metinów w pierwszych miastach.
Rada Pustelnika zwiększa szansę na pomyślne przeczytanie Księgi umiejętności o 40%
Czas między kolejnymi szkoleniami wynosi 4 godziny, zredukować go można Zwojem Egzorcyzmu
Na rozwój umiejętności M1-G1 będziecie potrzebować 30 Ksiąg umiejętności
M1 1 Księga, 40% szans na pomyślne przeczytanie księgi
M2 1 Księga, 40% szans na pomyślne przeczytanie księgi
M3 2 Księgi, 40% szans na pomyślne przeczytanie ksiąg
M4 2 Księgi, 40% szans na pomyślne przeczytanie ksiąg
M5 3 Księgi, 40% szans na pomyślne przeczytanie ksiąg
M6 3 Księgi, 40% szans na pomyślne przeczytanie ksiąg
M7 4 Księgi, 40% szans na pomyślne przeczytanie ksiąg
M8 4 Księgi, 40% szans na pomyślne przeczytanie ksiąg
M9 5 Księgi, 40% szans na pomyślne przeczytanie ksiąg
M10 5 Księgi, 40% szans na pomyślne przeczytanie ksiąg
Umiejętności G1-P można rozwijać za pomocą:
Kamieni Duchowych, które posiadają 25% szans na pomyślne szkolenie
Diamentów Duchowych które zwiększają szansę na pomyślne szkolenie o 10% i nie wymagają Zwoju Egzorcyzmu
Czas między kolejnymi szkoleniami wynosi 6 godzin, zredukować go można Zwojem Egzorcyzmu
Na serwer dodatkowo zostały wprowadzone 4 nowe umiejętności pasywne, są to:
Podstawowe Księgi, za wyjątkiem Alchemika zdobędziecie z Kamieni Metin, Władców oraz Wypraw.
Pozostałe księgi będą możliwe do wytworzenia u Soon'a.
Rada Pustelnika zwiększa szansę na pomyślne przeczytanie Księgi umiejętności o 40%
Czas między kolejnymi szkoleniami wynosi 4 godziny, zredukować go można Zwojem Egzorcyzmu
Kolejne poziomy umiejętności zwiększają obrażenia zadawane w Kamienie Metin.
Aby rozwinąć tę umiejętność należy skorzystać z Ksiąg Niszczyciela.
Księga Niszczyciela zakres szkolenia 1 10 (M1), potrzebnych ksiąg: 10.
Zaawansowana Księga Niszczyciela zakres szkolenia M1 G1, potrzebnych ksiąg: 10.
Mistrzowska Księga Niszczyciela zakres szkolenia G1 P, potrzebnych ksiąg: 10.
Maksymalnie rozwinięta umiejętność pasywna Niszczyciela zwiększa obrażenia w Kamienie Metin o 20%. (Bonus ten nie działa na wyprawach).
Kolejne poziomy umiejętności zwiększają obrażenia zadawane w Władców.
Aby rozwinąć tę umiejętność należy skorzystać z Ksiąg Barbarzyńcy.
Księga Barbarzyńcy zakres szkolenia 1 10 (M1), potrzebnych ksiąg: 10.
Zaawansowana Księga Barbarzyńcy zakres szkolenia M1 G1, potrzebnych ksiąg: 10.
Mistrzowska Księga Barbarzyńcy zakres szkolenia G1 P, potrzebnych ksiąg: 10.
Maksymalnie rozwinięta umiejętność pasywna Barbarzyńcy zwiększa obrażenia w Władców o 15%. (Bonus ten nie działa na wyprawach.)
Kolejne poziomy umiejętności zwiększają obrażenia zadawane na Wyprawach, oraz zmniejszają obrażenia otrzymywane na Wyprawach.
Aby rozwinąć tę umiejętność należy skorzystać z Ksiąg Podróżnika.
Księga Podróżnika zakres szkolenia 1 10 (M1), potrzebnych ksiąg: 10.
Zaawansowana Księga Podróżnika zakres szkolenia M1 G1, potrzebnych ksiąg: 10.
Mistrzowska Księga Podróżnika zakres szkolenia G1 P, potrzebnych ksiąg: 10.
Maksymalnie rozwinięta umiejętność pasywna Podróżnika zwiększa obrażenia zadawane na Wyprawach o 10% oraz zmniejsza obrażenia otrzymywane na Wyprawach o 5%
Kolejne poziomy umiejętności zwiększają szanse na pomyślne uszlachetnienie Kamieni: Szlifowanych, Rzadkich, Antycznych, Legendarnych.
Aby rozwinąć tę umiejętność należy skorzystać z Ksiąg Alchemik.
Księga Alchemika zakres szkolenia 1 20, potrzebnych ksiąg: 20.
Zaawansowana Księga Alchemika zakres szkolenia M1 G1, potrzebnych ksiąg: 10.
Mistrzowska Księga Alchemika zakres szkolenia G1 P, potrzebnych ksiąg: 10.
Maksymalnie rozwinięta umiejętność pasywna Alchemii zwiększa szansę na pomyślne uszlachetnienie Kamieni: Szlifowanych, Rzadkich, Antycznych, Legendarnych o 5%.
Każdy kolejny poziom umiejętności Polimorfii zwiększa siłę ataku przy użyciuMarmura Polimorfii. Aby rozwinąć tę umiejętność, należy korzystać z Ksiąg Polimorfii
Księga Polimorfii zakres szkolenia: 1-20, potrzebnych ksiąg: 20
Zaawansowana Księga Polimorfii zakres szkolenia: M1-G1, potrzebnych ksiąg: 10
Mistrzowska Księga Polimorfii zakres szkolenia: G1-P, potrzebnych ksiąg: 10
Polimorfia P: +25% dodatkowych obrażeń, 35 min czasu przemiany
Rada Pustelnika zwiększa szansę na pomyślne przeczytanie Ksiąg o 40%
Czas między kolejnymi szkoleniami zredukować można Zwojem Egzorcyzmu
W panelu bocznym ekwipunku możecie wytworzyć Marmur Polimorfii
Na Ervelii dostępnych jest 5 rodzajów marmurów:
· Dziki Pies
· Dziki Sługa
· Czarny Ork
· Młody Pająk
· Ezot. Fanatyk
Do wyboru macie 5 rodzajów misji:
1x Marmur Polimorfii 100 potworów + 15 min do wykonania następnego zadania
2x Marmur Polimorfii 250 potworów + 30 min do wykonania następnego zadania
3x Marmur Polimorfii 450 potworów + 45 min do wykonania następnego zadania
4x Marmur Polimorfii 700 potworów + 60 min do wykonania następnego zadania
5x Marmur Polimorfii 1000 potworów + 75 min do wykonania następnego zadania
Dowodzenie pozwala na dodanie bonusów członkom grupy.
Po osiągnięciu umiejętności na poziomie P uzyskacie możliwość nadania buffów na wszystkich członków grupy.
Sztuka Wojny Sun Zi, zakres szkolenia: 1-20, potrzebnych ksiąg: 20
Sztuka Wojny Wu Zi, zakres szkolenia: M1-G1, potrzebnych ksiąg: 10
WeiLiao Zi, zakres szkolenia: G1-P, potrzebnych ksiąg: 10
Bonusy do nadania członkom grupy, gdy posiadamy Dowodzenie na P:
Rada Pustelnika zwiększa szansę na pomyślne przeczytanie Ksiąg o 40%
Czas między kolejnymi szkoleniami zredukować można Zwojem Egzorcyzmu
Nasza autorska Mapa Teleportacji znajduje się pod klawiszem
Na Ziemi Zjednocznych znajdziecie wszystkich potrzebnych do craftingu NPC.
Na serwerze wszystkie mapy zostały odświeżone. Część map zastąpiliśmy nowymi, staraliśmy się jednak zachować metinowy klimat.
Metiny występujące na mapie: 6x Metin Duszy, 5x Metin Arahan
Bossy występujące na mapie: 3x Wódz Orków, 1x Odrodzony Wódz Orków
Metiny występujące na mapie: 6x Metin Cienia, 4x Metin Pustynny
Bossy występujące na mapie: 2x Olbrzymi Żółw, 1x Elit. Olbrzymi Żółw
Metiny występujące na mapie: 3x Metin Małp (Ł), 3x Metin Małp (N), 3x Metin Małp (T)
Bossy występujące na mapie: 2x Skalista Małpa, 2x Chodząca Małpa, 2x Lord Małp, 1x Król Małp
Metiny występujące na mapie: 3x Metin Upadku, 5x Metin Diabła
Bossy występujące na mapie: 2x Reinkar. Ezot. Przyw., 2x Zjawa Żółt. Tygrysa, 1x Elit. Zjawa Żółt. Tygr.
Metiny występujące na mapie: 4x Metin Olbrzymów
Bossy występujące na mapie: Brak
Metiny występujące na mapie: Brak
Bossy występujące na mapie: 1x Królowa Pająków
Metiny występujące na mapie: Brak
Bossy występujące na mapie: 1x Królowa Pająków
Metiny występujące na mapie: 4x Metin Twardości, 6x Metin Śmierci
Bossy występujące na mapie: 2x Dziewięć Ogonów, 1x Elit. Dziewięć Ogonów
Metiny występujące na mapie: 7x Metin Magmy
Bossy występujące na mapie: 2x Ognisty Król, 1x Piekielny Imperator, 1x Elit. Ognisty Król
Metiny występujące na mapie: 3x Metin Gigantów
Bossy występujące na mapie: Brak
Metiny występujące na mapie: 3x Metin Ma-An, 2x Metin Pung-Ma, 3x Metin Tu-Young, 4x Metin Jeon-Un
Bossy występujące na mapie: 2x Antyczne Drzewo, 2x Eoten
Metiny występujące na mapie: 6x Metin Zbawienia
Bossy występujące na mapie: 1x Silna Lodowa Wiedźma
Metiny występujące na mapie: 5x Metin Mroku
Bossy występujące na mapie: 2x Generał Yonghan , 3x Generał Huashin
Wejście na mapę od poziomu: 95
Bonus działający na mapie: Silny Przeciwko Diabłom
Metiny występujące na mapie: 3x Metin Oczyszczenia, 4x Metin Próżności
Bossy występujące na mapie: 1x Polifem, 1x Główny Gnoll Strażnik, 1x Gnoll Lord, 1x Król Wobba, 1x Gargulec
Wejście na mapę od poziomu: 95
Bonus działający na mapie: Silny Przeciwko Mistykom
Metiny występujące na mapie: 4x Metin Podłości, 2x Metin Nieszczęścia, 1x Metin Gniewu
Bossy występujące na mapie: 1x Straż Przyboczna Lemur, 1x Król Krabbs, 1x Tryton, 1x Generał Lobster, 1x Lemur Hrabia
Wejście na mapę od poziomu: 110
Bonus działający na mapie: Silny Przeciwko Diabłom
Metiny występujące na mapie: 7x Metin Drzewnych Stworzeń
Bossy występujące na mapie: 1x Leśny Czarownik, 1x Bagjanamu, 1x Władca En-Tai
Wejście na mapę od poziomu: 110
Bonus działający na mapie: Silny Przeciwko Diabłom
Metiny występujące na mapie: 7x Metin Wzgórz
Bossy występujące na mapie: 1x Generał Zi, 1x Generał Mao, 1x Generał Xu,
Bonus działający na wyprawie: Brak
Wymagana grupa: Nie
Przedział poziomowy: 20 - 35
Bonus działający na wyprawie: Silny Przeciwko Orkom
Wymagana grupa: Tak
Przedział poziomowy: 30 - 50
Bonus działający na wyprawie: Silny Przeciwko Mistykom
Wymagana grupa: Tak
Przedział poziomowy: 40 - 60
Bonus działający na wyprawie: Silny Przeciwko Nieumarłym
Wymagana grupa: Tak
Przepustka: 1.000.000 Yang za każdą osobę w grupie(pobiera z konta lidera grupy)
Przedział poziomowy: 40 - 120
Bonus działający na wyprawie: Silny Przeciwko Zwierzętom
Wymagana grupa: Tak
Przedział poziomowy: 50 - 70
Bonus działający na wyprawie: Silny Przeciwko Diabłom / Odporność na magię
Wymagana grupa: Tak
Przedział poziomowy: 55 - 74
Bonus działający na wyprawie: Silny Przeciwko Nieumarłym
Wymagana grupa: Tak
Przedział poziomowy: 75 - 95
Bonus działający na wyprawie: Silny Przeciwko Diabłom
Wymagana grupa: Tak
Przedział poziomowy: 80 - 100
Bonus działający na wyprawie: Silny Przeciwko Diabłom
Wymagana grupa: Tak
Przedział poziomowy: 80 - 109
Bonus działający na wyprawie: Silny Przeciwko Diabłom
Wymagana grupa: Tak
Przedział poziomowy: 95 - 120
Bonus działający na wyprawie: Silny Przeciwko Diabłom
Wymagana grupa: Tak
Przedział poziomowy: 100 - 120
Bonus działający na wyprawie: Silny Przeciwko Diabłom
Wymagana grupa: Tak
Przedział poziomowy: 110+
Bonus działający na wyprawie: Silny Przeciwko Diabłom
Wymagana grupa: Tak
Przedział poziomowy: 110+
Poziom Legendarnego Władcy: 95
Miejsce respu: Ognista Ziemia
Czas respu: 8h
Przydatny bonus: Odporność na magię
Zadawanie obrażeń w bossa do max 79 poziomu postaci.
Dodatkowo postacie 79+ nie mogą zadawać obrażeń w graczy.
Poziom Legendarnego Władcy: 135
Przydatny bonus: Odporność na magię
Miejsce respu: Grota Wygnańców V1
Czas respu: 8h
Poziom Legendarnego Władcy: 135
Miejsce respu: Zaklęty Las
Czas respu: 12h
Set Zodiaku przeznaczony jest na poziomy (80 - 90 w przypadku zbroi, 90 - 100 w przypadku broni)
Set Ochao przeznaczony jest na poziomy 110 - 115.
Set Niebiański przeznaczony jest na poziomy 80 - 90.
Set Runiczny przeznaczony jest na poziomy 95 - 105.
Set Smoka Mroku przeznaczony jest na poziomy 110 - 120.
Hełmy na 60 poziom , do zdobycia ze Szkatułki Baronówny
Pasy na 60 poziom , do zdobycia ze Szkatułki Baronówny
Z Berana Setaou możemy pozyskać buty na 75 poziom, potrzebne do przerobienia na wyższy poziom oraz hełmy na 80 poziom
Z Silnej Lodowej Wiedźmy uzyskamy
Z Piekielnego Imperatora znajdującego się na Ognistej ziemi uzyskamy
Z Duchowego Władcy znajdującego się na Zagajniku Dusz uzyskamy
Z Szkatułki Niebieskiej Śmierci uzyskamy
Z 4 tarcz na 61 poziom +9 wytworzymy Tarczę Trzech Władców
Biżuteria Kryształu Duszy przeznaczona jest na 75 poziom z wyjątkiem Pasa Duszy oraz Tarczy Trzech Władców których wymagany poziom to 80 wzrastający aż do 90.
Biżuteria Ochao ,tak jak wspomniany wcześniej cały set, przeznaczony jest na poziomy: 110 - 115.
Poziom wymagany do założenia Biżuterii Rubinowej to przedział od 95 do 105 poziomu, jedynym wyjątkiem jest Pas Mroku, który wymaga od 80 do 90 poziomu postaci.
Biżuteria Smoka Mroku przeznaczona jest od 110 do 120 poziomu.
Crafting butów przedstawiliśmy w drugim filmie z serwera FILM
Pasy na 80 poziom są dostępne do wytworzenia u Starego Rzemieślnika
Zdobyte z Berana Setaou hełmy możemy przerobić wyżej. Służą one zarówno do PVP jak i PVM. Przeznaczone są na poziomy 110 - 115.
Kontrakt broni może być wytworzony u Kowala.
Do wytworzenia kontraktu do broni potrzebujemy:
- Dowolna broń na 75 poziom
- 2x Złota Małż oraz 4x Kamień Duchowy
- 15.000.000 Yang.
Szansa na wytworzenie kontraktu zmienia się wraz z + posiadanego przez nas przedmiotu, czyli:
+9 100%
+8 90%
+7 80%
+6 70%
+5 60%
+4 50%
+3 40%
+2 30%
+1 20%
+0 10%
Maksymalny poziom gildii to 60.
Zwiększanie poziomu gildii odbywa się przy pomocy Kuponu Wpłaty.
Mała wpłata daje 50 000 doświadczenia
Średnia wpłata daje 100 000 doświadczenia
Wysoka wpłata daje 200 000 doświadczenia
Ilość członków wzrasta co 2 poziomy gildii.
Maksymalna ilość postaci które mogą należeć do gildii to 80.
Nowością w tym systemie jest skarbiec gildii. Historie skarbca włącza się poprzez naciśnięcie
Wpłacać Yang może każdy członek gildii, zaś wypłacać tylko lider.
Notatki gildyjne na Ervelii zostały całkowicie zmodyfikowane. Maksymalna ilość znaków w jednej wiadomości to 60.
Osoby upoważnione przez lidera mają możliwość dodawania/usuwania wiadomości.
Lista graczy w gildii również została zmodyfikowana, obok klasy postaci widzimy do jakiej dywizji należy dany członek.
W panelu gildii znajduje się 6 dywizji. Każda odblokowuje się co 10 poziomów, a do każdej z dywizji może należeć maksymalnie 12 osób. Ograniczeniem jest to, że jedna postać może przynależeć tylko do jednej dywizji.
Ilość dostępnych miejsc w dywizji zależy od ilości miejsc odblokowanych. Miejsca w dywizjach odblokowywane są przy pomocy yangów zgromadzonych w skarbcu gildii, a szansa na odblokowanie miejsca w dywizji wynosi 100%.
Aby dołączyć do dywizji wystarczy kliknąć przycisk "Dołącz" i analogicznie, aby opuścić dywizję wystarczy kliknąć przycisk "Opuść".
Przywileje dywizji to 3 bonusy mieszalne, którymi są:
Silny przeciwko Bossom (Poza wyprawą)
Odporność na Bossy (Poza wyprawą)
Silny przeciwko Metinom (Poza wyprawą)
Silny przeciwko Wyprawom
Odporność na Wyprawach
Wartość Ataku/Wartość Magicznego Ataku
Silny przeciwko Ludziom
Odporność na Ludzi
Zwiększona ilość zdobywanych Punktów Doświadczenia
Zwiększona ilość zdobywanych Yang
Zwiększona szansa na zdobycie: Zaczarowań Przedmiotu, Wzmocnień Przedmiotu, Skrzyń Ervelii (Tylko z potworów)
Zwiększona szansa na zdobycie przedmiotów specjalnych (Szkat. Blasku Księżyca itp.)
Czas Trwania
Zwiększenie Obrażeń Umiejętności w osoby z aktywną przemianą w potwora.
Aby uzyskać 3 wymagane przez nas bonusy należy użyć Orderu Dywizji. Podczas zmiany bonusu możemy wylosować 1,2 lub 3 bonusy.
Wylosowane bonusy posiadają najmniejszą możliwą wartość. Ich wartość może być zmieniona przy pomocy Zaczarowania Dywizji
W systemie gildii lider będzie mógł nadać członkom 4 prawa:
Możliwość dodania członka do gildii
Możliwość usunięcia członka z gildii
Możliwość dodania notatki gildii
Możliwość usunięcia notatki gildii
Przed startem serwera pojawi się dokładna rozpiska co do widełek umiejętności i statystyk zwierzaków.
Jajko Zwierzaka Domowego, można zdobyć po pokonaniu jednego z 6 dostępnych Władców. Po otrzymaniu jajka należy kliknąć i nadać imię Waszemu towarzyszowi. Koszt otwarcia jajka wynosi 2.500.000 Yang.
Po wykluciu zwierzaka wylosowane zostaną % Punktów Życia, Punktów Magii oraz Obrony. Zostanie również wylosowana liczba umiejętności od 1 do 5. Przeskoki Przeskoki HP, PE, DEF pojawiają się co 5 poziomów.
Maksymalny poziom Zwierzaka 100
Pergamin nazwy zwierzaka Pozwala na zmianę nazwy zwierzaka
Ilość punktów doświadczenia, które zdobędziecie zabijając potwory jest odpowiednio ustawiona, przez co nie będziecie mieć problemu ze wbiciem maksymalnego poziomu zwierzaka.
Zmieniliśmy sposób napełniania niebieskiej kulki doświadczenia, zrezygnowaliśmy z broni, zbroi i biżuterii na rzecz Karmy Zwierzaka
Ilość wymaganej karmy różni się w zależności od rodzaju rozwijanego peta.
Karmę możemy wczytać z wyprzedzeniem.
Dostajemy dodatkowy przeskok statystyk
Daje możliwość odblokowania / rozwijania tabelki atrybutów
Możliwość rozwijania umiejętności zwierzaka
Zwierzak domowy posiada 8 stopni rozwinięcia.
Początkowo jest to stopień podstawowy. Możemy go podnieść, wrzucając w okienko dowolnego wyklutego zwierzaka.
(szansa na rozwinięcie różni się w zależności od wrzuconego zwierzaka)
Jednym z udogodnień na Ervelii odnośnie zwierzaków domowych jest to, że peta do 40 poziomu można umieszczać na sklepie lub handlu bez konieczności wrzucania go w . Gdy zwierzak będzie posiadał już pierwszą ewolucję (lub wyższą), klatka transportowa będzie niezbędna.
Każdy pet posiada osobne startowe szanse na wszystkie poniższe szkolenia. Im wyższy stopień, tym większe szanse na:
Pomyślne użycie księgi zwierzaka
Pomyślne szkolenie kamieniem zwierzaka
Pomyślne szkolenie losowym przedmiotem
Pomyślne ulepszenie atrybutu
Wyższy stopień odblokowuje również kolejne bonusy, które możemy wymieszać.
Kolejnym dodatkiem w zwierzakach domowych są ich atrybuty. Szansa na odblokowanie atrybutu to zawsze 50%, natomiast przedmioty wymagane do odblokowania różnią się w zależności od peta.
Zmiana atrybutów następuje przy użyciu Zaczarowania Atrybutu
Aby ułatwić Wam pełne osiągnięcie pożądanych bonusów możecie użyć Zapieczętowania Atrybutu
Poniżej przykład jak działa mieszanie atrybutów.
1 Zablokowane okienko 1 Zapieczętowanie Atrybutu , 2 Zaczarowania Atrybutu
4 Zablokowane okienka 4 zapieczętowania Atrybutu , 5 Zaczarowań Atrybutu
Umiejętności zwierzaka posiadają 30 poziomów
Od 1 do 10 poziomu umiejętność rozwijamy Księgami Zwierzaka Czas między kolejnymi szkoleniami różni się w zależności jakiego peta szkolimy np. Małpka i Pajączek, nie posiadają cooldownu.
Po pomyślnym przeczytaniu dostajemy punkt umiejętności, który możemy dowolnie rozdać. Księgi możemy czytać przed 81 poziomem zwierzaka.
Od 11 do 20 poziomu Kamieniami Zwierzaka Czas między kolejnymi szkoleniami różni się w zależności jakiego peta szkolimy np. Małpka i Pajączek nie posiadają cooldownu.
Od 21 do 30 Losowym przedmiotem, każdy zwierzak posiada osobną pulę przedmiotów przy klikaniu na "+" podczas dodawania umiejętności pokaże się wymagany przedmiot Brak Czasu między kolejnymi szkoleniam.
Aby zredukować Czas oczekiwania Egzorcyzm Zwierzaka
Aby móc rozwijać Umiejętności zwierzaka musi on mieć odblokowane minimum 4 sloty na umiejętności
Skrzynia Ksiąg Zwierza którą możemy otrzymać z bossów lub z dungeonów zawiera w sobie 12 różnych ksiąg umiejętności, które będą potrzebne do losowania widełek.
Poniżej zostały opisane księgi PVM / PVP oraz bonusy jakie dają.
Umiejętność Jeździectwa może być rozwijana poprzez czytanie Medali Konnych oraz Złotych Medali Konnych.
Aby wyszkolić umiejętność należy użyć na lub .
Na rozwój umiejętności 1-11 będziecie potrzebować 10 Medali Konnych. Szkolenie nie posiada limitu czasowego.
Od Poziomu 1 do poziomu 9 1 , 40% szans na pomyślne przeczytanie medalu,
Poziom 11 1 , 25% szans na pomyślne przeczytanie medalu
Na rozwój umiejętności 11-21 będziecie potrzebować 10 Medali Konnych. Ograniczenie czasu szkolenia wynosi 30 minut. Redukować czas można za pomocą
Od Poziomu 12 do poziomu 20 1 , 25% szans na pomyślne przeczytanie medalu,
Poziom 21 1 , 15% szans na pomyślne przeczytanie medalu,
Wartość Ataku: +5, Silny przeciwko potworom: +1%, Odzyskanie PŻ: +1%
Na rozwój umiejętności 21-30 będziecie potrzebować x Złotych Medali Konnych. Redukować czas można za pomocą
Poziom 22 1 , 40% szans na pomyślne przeczytanie medalu, Ograniczenie 3 godziny
Wartość Ataku: +10, Silny przeciwko potworom: +1%, Odzyskanie PŻ: +1%
Poziom 23 1 , 40% szans na pomyślne przeczytanie medalu, Ograniczenie 3 godziny
Wartość Ataku: +15, Silny przeciwko potworom: +1%, Odzyskanie PŻ: +1%
Poziom 24 1 , 35% szans na pomyślne przeczytanie medalu, Ograniczenie 4 godziny
Wartość Ataku: +20, Silny przeciwko potworom: +1%, Odzyskanie PŻ: +2%
Poziom 25 1 , 35% szans na pomyślne przeczytanie medalu, Ograniczenie 4 godziny
Wartość Ataku: +25, Silny przeciwko potworom: +2%, Odzyskanie PŻ: +2%
Poziom 26 1 , 35% szans na pomyślne przeczytanie medalu, Ograniczenie 5 godzin
Wartość Ataku: +30, Silny przeciwko potworom: +2%, Odzyskanie PŻ: +3%
Poziom 27 2 , 30% szans na pomyślne przeczytanie medalu, Ograniczenie 5 godzin
Wartość Ataku: +35, Silny przeciwko potworom: +3%, Odzyskanie PŻ: +3%
Poziom 28 3 , 30% szans na pomyślne przeczytanie medalu, Ograniczenie 6 godzin
Wartość Ataku: +40, Silny przeciwko potworom: +3%, Odzyskanie PŻ: +4%
Poziom 29 4 , 25% szans na pomyślne przeczytanie medalu, Ograniczenie 6 godzin
Wartość Ataku: +45, Silny przeciwko potworom: +4%, Odzyskanie PŻ: +4%
Poziom 30 Wartość Ataku: +50, Silny przeciwko potworom: +5%, Odzyskanie PŻ: +5%
Na Ervelii rozbudowaliśmy system szarf, przywiązujemy też uwagę do wyglądu waszych postaci dlatego możecie się spodziewać nowych, unikatowych wyglądów szarf które spotkacie tylko u nas.
Szarfy można wytworzyć u Theowahdan'a, którego znajdziecie w miastach pierwszych, jak również na Ziemi Zjednoczonych.
Aby wytworzyć szarfę potrzebne będzie Delikatne Sukno
Szarfy, jakie można wytworzyć to
Kombinacja szarf oznacza łączenie szarf o tym samym stopniu jakości w celu utworzenia szarfy o wyższej jakości. Do ulepszenia na wyższy poziom, potrzeba dwóch szarf o takim samym poziomie.
Przykład: Aby ulepszyć szarfę prostą do dostojnej, potrzeba dwóch szarf prostych. Druga szarfa ulega zniszczeniu niezależnie od wyniku ulepszenia.
Ulepszanie szarf na Ervelii jest nieco utrudnione, poprzez dodanie dodatkowego przedmiotu do połączenia szarf.
Dla Waszej wygody, do przerabiania dodaliśmy możliwość użycia klawisza
Jako pierwsi, zdecydowaliśmy się na bezprecedensową możliwość ULEPSZENIA PRZEDMIOTU WŁOŻONEGO JUŻ DO SZARFY. Wierzymy, że doda Wam to chęci do tworzenia szarf i usprawni rozgrywkę.
Ulepszanie to jednakże jest droższe, a także wymaga nieco więcej ulepszaczy.
Przedmioty za których pomocą możecie ulepszyć Wasz wkład w szarfie to:
Aby jeszcze bardziej Was zaskoczyć, na naszym serwerze dajemy Wam możliwość absorbcji nie tylko bonusów z broni. Macie dodatkowo możliwość zaabsorbowania wszelkich Kamieni Duszy.
Dodatkowo możliwe jest wyciągnięcie / włożenie Kamienia Duszy już po zaabsorbowaniu przedmiotu.
Za pomocą barwników możecie zmienić wygląd swojej szarfy. Aby zmienić wygląd, szarfa musi posiadać stopień (unikat.)
Barwnik Smoka zmieni nam wygląd szarfy na
Barwnik Jotuna zmieni nam wygląd szarfy na
Barwnik Króla zmieni nam wygląd szarfy na
Barwnik Księcia zmieni nam wygląd szarfy na
Barwnik Mistrza zmieni nam wygląd szarfy na
Barwnik Władcy zmieni nam wygląd szarfy na
Oprócz Szarf, na Ervelii spotkacie również system Szat Aury. Ich działanie przedstawione jest poniżej.
Zwyczajna Szata Aury Absorbuje 1-46% pierwszego bonus ze zbroi
Prosta Szata Aury Absorbuje 8-46% drugiego bonus ze zbroi
Szlachetna Szata Aury Absorbuje 15-46% trzeciego bonus ze zbroi
Błyszcząca Szata Aury Absorbuje 22-46% czwartego bonus ze zbroi
Wytworna Szata Aury Absorbuje 29-46% piątego bonus ze zbroi
Promienista Szata Aury Absorbuje 36-46% bonusów wbudowanych zbroi
Szaty Aury można wytworzyć u Aureliusza. Znajdziecie go w miastach pierwszych, jak również na Ziemi Zjednoczonych.
Aby wytworzyć Szatę Aury potrzebna będzie Świetlista Obwódka
Kombinacja Szat Aury oznacza łączenie szat o tym samym stopniu jakości w celu utworzenia szaty o wyższej jakości. Do ulepszenia na wyższy poziom, potrzeba dwóch szat o takim samym poziomie.
Przykład: Aby ulepszyć Zwyczajną Szatę Aury do prostej, potrzeba dwóch szat zwyczajnych. Druga szata ulegnie zniszczeniu niezależnie od wyniku ulepszenia.
Ulepszanie Szat Aury na Ervelii jest nieco utrudnione, poprzez dodanie dodatkowego przedmiotu do połączenia szat.
Dla Waszej wygody, do przerabiania dodaliśmy możliwość użycia klawisza
Zaklinanie Szat Aury oznacza łączenie uzyskanych stopni absorpcji w poszczególnych Szatach w jedną.
Uzyskując Szatę Aury Promienistą z wszystkimi absorpcjami bonusów odblokowuje się możliwość zwiększenia absorpcji bonusów Szaty Aury do 55%.
Kombinując naszą Szatę Aury z wszystkimi 6 bonusami z dowolną Szatą Aury Promienistą (Nie musi absorbować 6 bonusów) mamy 35% szans na podbicie bonusów w zakresie od 1% do 3%.
Dla Waszej wygody, do zaklinania dodaliśmy możliwość użycia klawisza
Za pomocą barwników możecie zmienić wygląd swojej szaty. Zmiana wyglądu dostępna jest tylko w Promienistej Szacie Aury.
Żółty Barwnik Aury zmieni nam wygląd szaty na
Biały Barwnik Aury zmieni nam wygląd szaty na
Błękitny Barwnik Aury zmieni nam wygląd szaty na
Zmniejsza czas wymagany na oddanie przedmiotu o 25% maksymalnego czasu oczekiwania
Zmniejsza czas wymagany na oddanie przedmiotu o 50% maksymalnego czasu oczekiwania
Zwiększa szanse na pomyślne oddanie przedmiotu o 15% i można go użyć max. 3 razy
Dla waszego ułatwienia panel biologa znajduje się pod panelem bocznym w ekwipunku:
Uszlachetnianie Smoczych Kamieni możliwe jest u Alchemika, który znajduje się w Pierwszych Miastach i na Ziemi Zjednoczonych.
Na Ervelii spotkacie się z różnymi odmianami Cor Draconis:
Aby podbić poziom naszego kamienia potrzebna nam będzie jedna z trzech Smoczych Fasolek
Zielona Smocza Fasola +0% szansy na pomyślne ulepszenie
Niebieska Smocza Fasola +5% szansy na pomyślne ulepszenie
Różowa Smocza Fasola +15% szansy na pomyślne ulepszenie
Poniżej przedstawiamy bonusy dla Legendarnych kamieni o stopniu Wybornym i poziomie +6
Rybactwo dostępne jest od poziomu 50
Możliwość łowienia jest dostępna tylko na nowej mapie (Ziemia Zjednoczonych), która swoim wyglądem przypomina port rybacki.
Księga Rybaka (+5% / +3% / +1% Szansa na pomyślne wyłowienie)
Punkt zdobywamy co 3 połowy, niezależnie od tego czy był pomyślny czy nie.
Odblokowujemy nową pulę przedmiotów na poziomach: 1 (bazowy), 6, M1, M6, G1, G6, P
Szansa na wyłowienie zwiększa się od 20% do 40%
Przykładowy drop na poziomie P:
1 punkt zdobywamy przy niepomyślnym wyłowieniu, 2 punkty przy pomyślnym.
PRZY NIEPOMYŚLNYM ULEPSZENIU TRACIMY POŁOWĘ PUNKTÓW WĘDKI
Z każdym poziomem wędki dostajemy +1% więcej na pomyślne wyłowienie, z poziomu +8 na +9 dostajemy +2%
Poziom +1 500 punktów do ulepszenia trzeba: 10 Rybich Ości, 2 Małże , 5kk Yang, 100%
Poziom +2 1000 punktów do ulepszenia trzeba: 15 Rybich Ości, 4 Małże , 10kk Yang, 100%
Poziom +3 1500 punktów do ulepszenia trzeba: 20 Rybich Ości, 6 Małży , 15kk Yang, 100%
Poziom +4 2000 punktów do ulepszenia trzeba: 25 Rybich Ości, 8 Małży , 20kk Yang, 100%
Poziom +5 2500 punktów do ulepszenia trzeba: 30 Rybich Ości, 12 Małży , 25kk Yang, 100%
Poziom +6 3000 punktów do ulepszenia trzeba: 35 Rybich Ości, 16 Małży , 30kk Yang, 90%
Poziom +7 4000 punktów do ulepszenia trzeba: 45 Rybich Ości, 20 Małży , 5 Złotych Małży, 35kk Yang, 80%
Poziom +8 5500 punktów do ulepszenia trzeba: 60 Rybich Ości, 24 Małży , 10 Złotych Małży, 40kk Yang, 70%
Poziom +9 7500 punktów do ulepszenia trzeba: 80 Rybich Ości, 30 Małży , 15 Złotych Małży, 50kk Yang, 60%
Wędka na +9 ma szansę na podwojenie niektórych przedmiotów.
Nakładki na wędki są zamiennikiem "Rybich Wnętrzności", które na większości serwerów są pakietem VIP. Dużą wagę przywiązujemy do wyglądu i możliwości customizacji waszych postaci, dlatego zastąpiliśmy w/w pakiet nakładkami na wędkę.
Szansa na pomyślne wyłowienie może być dodatkowo powiększona o nakładkę +5%
Górnictwo dostępne jest od poziomu 30
Wejście do kopalni znajduje się na Ziemi Zjednoczonych u Deokbae.
Dodatkowo oprócz zwykłej kopalni dodaliśmy dwie lokacje o przedziałach:
30 - 54, 55 - 74,
Będą to dwie alternatywne lokacje do pozyskania rud oraz przetopów.
Na mapie znajdą się Krystaliczne Metiny, Kapitan Shrack oraz Lord Maximus.
Księga Górnika (+5% / +3% / +1% Szansa na pomyślne wydobycie)
Podczas kopania, dodatkowo mamy szansę na zdobycie Górniczej Skrzyni
1 punkt zdobywamy przy niepomyślnym wydobyciu, 2 punkty przy pomyślnym.
PRZY NIEPOMYŚLNYM ULEPSZENIU TRACIMY POŁOWĘ PUNKTÓW KILOFA.
Poziom +1 300 punktów do ulepszenia trzeba: 100 Podstawowej Rudy, 5kk Yang, 100%
Poziom +2 600 punktów do ulepszenia trzeba: 200 Podstawowej Rudy, 7.5kk Yang, 100%
Poziom +3 900 punktów do ulepszenia trzeba: 300 Podstawowej Rudy, 10kk Yang, 100%
Poziom +4 1200 punktów do ulepszenia trzeba: 400 Podstawowej Rudy, 12.5kk Yang, 100%
Poziom +5 1500 punktów do ulepszenia trzeba: 500 Podstawowej Rudy, 15kk Yang, 90%
Poziom +6 1800 punktów do ulepszenia trzeba: 600 Podstawowej Rudy, 17.5kk Yang, 80%
Poziom +7 2400 punktów do ulepszenia trzeba: 700 Podstawowej Rudy, 20kk Yang, 70%
Poziom +8 3300 punktów do ulepszenia trzeba: 800 Podstawowej Rudy, 22.5kk Yang, 60%
Poziom +9 4500 punktów do ulepszenia trzeba: 1000 Podstawowej Rudy, 25kk Yang, 50%
Wraz ze wzrostem poziomu ulepszenia kilofa zwiększa się szansa na wydobycie Rud Podstawowych oraz Specjalnych.
Ruda Miedzi / Ruda Srebra / Ruda Złota / Ruda Jadeitu / Ruda Ebonitu / Kawałek Perły / Ruda białego złota / Ruda kryształu / Ruda Ametystu / Ruda Niebiańskich Łez
Ruda Kryształu Duszy / Ruda Rubinu / Ruda Ochao / Ruda Smoczego Jadeitu
1 punkt zdobywamy przy niepomyślnym wydobyciu, 2 punkty przy pomyślnym.
Od poziomu 1 M1 potrzebujemy: 825 punktów.
- Szansa na wytworzenie przetopu I poziomu wzrasta od 40% do 50%.
- Na poziomie M1 posiadamy 40% na wytworzenie przetopu II poziomu.
- Szansa na wydobycie zwykłej rudy rośnie od 30% do 35%
- Szansa na wydobycie specjalnej rudy rośnie od 10% do 15%
- Zwiększenie ilości wydobywanej rudy.
Od poziomu M1 G1 potrzebujemy: 3150 punktów.
- Szansa na wytworzenie przetopu I poziomu wzrasta od 50% do 60%.
- Szansa na wytworzenie przetopu II poziomu wzrasta od 40% do 50%.
- Na poziomie G1 posiadamy 30% na wytworzenie przetopu III poziomu.
- Szansa na wydobycie zwykłej rudy rośnie od 35% do 40%
- Szansa na wydobycie specjalnej rudy rośnie od 15% do 20%
- Zwiększenie ilości wydobywanej rudy.
Od poziomu G1 P potrzebujemy: 7300 punktów.
- Szansa na wytworzenie przetopu I poziomu wzrasta od 60% do 80%.
- Szansa na wytworzenie przetopu II poziomu wzrasta od 50% do 60%.
- Na poziomie P posiadamy 40% na wytworzenie przetopu III poziomu.
- Szansa na wydobycie zwykłej rudy rośnie od 40% do 50%
- Szansa na wydobycie specjalnej rudy rośnie od 20% do 30%
- Zwiększenie ilości wydobywanej rudy.
Rozwój umiejętności górnictwa może zostać przyspieszony przy użyciu Ksiąg Górnictwa.
Wycraftować je będzie można u Górnika.
Księga Górnictwa możliwość szkolenia umiejętności do uzyskania M1. Można ją wycraftować przy pomocy: 10x dowolny przetop I poziomu.
Zaaw. Księga Górnictwa możliwość szkolenia umiejętności do uzyskania G1. Można ją wycraftować przy pomocy: 7x dowolny przetop II poziomu.
Mistrz. Księga Górnictwa możliwość szkolenia umiejętności do uzyskania P. Można ją wycraftować przy pomocy: 5x dowolny przetop III poziomu.
Nakładki na kilofy tak jak w przypadku wędek są zamiennikiem pakietu VIP.
Szansa na pomyślne wydobycie może być dodatkowo powiększona przez nakładkę +5%
Może być wytworzony z dwóch dowolnych przetopów
Do wytworzenia przetopów będziemy potrzebować rudy oraz odłamków minerału.
Odłamki minerału otrzymamy od górnika w zamian za Kamienie Dusz
Przetop I poziomu 200szt. Wybranej Rudy oraz 5 Odłamków Minerału
Przetop II poziomu 2szt. Wybranego Przetopu I Poziomu oraz 10 Odłamków Minerału
Przetop III poziomu 2szt. Wybranego Przetopu II Poziomu oraz 20 Odłamków Minerału
Wytworzone przetopy posiadają 36 godzin trwałości. Czas upływa z wszystkich 3 przetopów w przedmiocie, zakładając, że tyle jest umieszczonych.
Czas przetopów może zostać przedłużony o:
1 godzinę w przypadku Zaklęcia Czasu (I)
2 godziny w przypadku Zaklęcia Czasu (II)
Przedmioty te pozyskamy głównie z Kapitana Shracka oraz Lorda Maximusa.
Możliwe jest zwiększanie czasu trwania przetopów nawet w przypadku jeśli pozostały czas jest większy lub równy 36 godzinom.
Legendarne Kamienie Dusz mogą zostać wytworzone u Czarodzieja Yuk - Son, który znajduje się na Ziemi Zjednoczonych.
Kamienie mogą być umieszczone wyłącznie w przedmiotach z poziomem 76+
Legendarne Kamienie Dusz mają losowe wartości, aby podbić je do maksymalnych będziemy potrzebować 2 Legendarnych Kamieni tego samego rodzaju oraz Odłamku Kamienia, który pozyskamy z przetopienia Kamieni Dusz +5 .
Aby móc wytworzyć Legendarny Kamień Duszy będziecie musieli wyszkolić umiejętność Kamieniarz, którą szkoli się za pomocą oddawania Kamieni Duszy +5 każdego rodzaju.
Na Ervelii nie mogło zabraknąć ważnego elementu rywalizacji, na który składają się Rankingi Tygodniowe! Jest to specjalny system punktowania konkretnych czynności w grze. Gracze rywalizują ze sobą w 9 kategoriach, a pod koniec tygodnia trójka najlepszych graczy z danej kategorii otrzymuje Księgę Tytułów (kolejno TOP1, TOP2, TOP3). Księgi Tytułów, jeśli zostaną użyte, nadają postaci zdobyty Tytuł i wzmacniają konkretnym bonusem.
Ranking tygodniowy mieści się w Panelu Bocznym Ekwipunku . Znajdziecie tam wszystkie informacje o ilości zdobytych punktów w danej kategorii, sprawdzicie aktualną listę liderów, odbierzecie bonusy za tytuły i przeanalizujecie swój aktualny postęp w każdej czynności.
Księga Potworów (+5% / +3% / +1% Silny przeciwko Potworom)
Księga Metinów (+8% / +5% / +3% Silny przeciwko Metinom)
Księga Władcy (+8% / +5% / +3% Silny przeciwko Władcom)
Księga Wypraw (+8%/ +5%/ +3% Silny na Wyprawy)
Księga Rybaka (+5% / +3% / +1% Szansa na pomyślne wyłowienie)
Księga Górnika (+5% / +3% / +1% Szansa na pomyślne wydobycie)
Księga Alchemika (+5% / +3% / +1% Szansa na uszlachetnienie kamienia)
Księga Kowalstwa (+5% / +3% / +1% Szansa na pomyślne ulepszenie)
Księga Zaklinacza (-15% / -10% /-5% Czas misji na Marmur Polimorfii)
Ranking resetuje się w Niedzielę o godzinie 00:00, zaś księgi tytułów będą automatycznie przyznawane najlepszym graczom w każdy Poniedziałek o godzinie 00:01
Na serwerze spotkacie też znany wszystkim System Osiągnięć.
Za wykonywanie konkretnych akcji, zostajecie nagrodzeni Punktami Osiągnięć (AP) .
Osiągnięcia są również zdobywane cyklicznie - przykładowo za pokonanie 5 władców dostajemy 25 AP, za ukończenie 10 wypraw dostajemy 30 AP, a za pokonanie 15 metinów dostajemy 15 AP,
50 Zniszczonych Kamieni Metin 75 AP
100 Zniszczonych Kamieni Metin 150 AP
250 Zniszczonych Kamieni Metin 325 AP
500 Zniszczonych Kamieni Metin 650 AP
1000 Zniszczonych Kamieni Metin 1300 AP
2500 Zniszczonych Kamieni Metin 3250 AP
250 Pokonanych Władców 1250 AP
500 Pokonanych Władców 2500 AP
1000 Pokonanych Władców 5000 AP
250 Ukończonych Wypraw 1000 AP
500 Ukończonych Wypraw 2000 AP
100.000 Pokonanych Potworów 150 AP
250.000 Pokonanych Potworów 375 AP
500.000 Pokonanych Potworów 750 AP
1.000.000 Pokonanych Potworów 1500 AP
2.500.000 Pokonanych Potworów 3750 AP
Zdobyte AP możecie wydać w Sklepie Osiągnięć.
Sklep Offline to absolutny must have na Ervelii. System jest raczej znany każdemu graczowi prywatnych serwerów. My jednakże zmodyfikowaliśmy i rozbudowaliśmy nasze sklepy, aby zwiększyć komfort podczas ich używania.
Panel zarządzania sklepem offline znajduje się w panelu bocznym Ogromną uwagę przyłożyliśmy do optymalizacji tego systemu. Miasta pełne sklepów (czego się na Ervelii spodziewamy!) mogą sprawiać nieprzyjemne problemy użytkownikom słabszych komputerów, czego naprawienie było dla nas sprawą priorytetową. Dość skomplikowane byłoby opisać podjęte w tym celu kroki, ale ich efektem stała się taka optymalizacja modelu sklepu, że możecie wyświetlać ich więcej niż domyślnie.
Czas trwania sklepu wynosi 24 godziny
Limit sklepów offline na jedno miasto wynosi: 600 zwykłych i 400 premium
W opcjach gry pojawiła się również możliwość zmiany zasięgu widoczności sklepów oraz całkowitego ich ukrycia. W celu zminimalizowania "szoku" gry po zalogowaniu w samym środku zapełnionego miasta, sklepy w obrębie gracza pojawiają się stopniowo.
Panel zarządzania sklepem posiada funkcje, które zostały przedstawione na powyższym obrazku.
Edycja sklepu jest możliwa tylko i wyłącznie po udaniu się do sklepu i kliknięciu na niego lewym przyciskiem myszy. Aby usprawnić proces edycji sklepu, dodaliśmy w panelu zarządzania sklepem opcję teleportacji do własnego sklepu. Teleportować możemy się z dowolnej lokalizacji oraz dowolnego kanału.
Edytowanie sklepu posiada również kilka dodatkowych opcji:
Dodanie przedmiotu z ekwipunku do sklepu
Usunięcie przedmiotu jeśli znajduje się on na sklepie
+ Szybkie usunięcie przedmiotu (brak potwierdzenia)
+ Dodanie przedmiotu na czat/PW
W opcjach zarządzania sklepem zdecydowaliśmy się umożliwić Wam opcję przeglądania historii zakupów i sprzedanych przedmiotów. Stworzona przez nas historia sklepu uwzględnia ostatnie 50 transakcji każdego typu.
Nie zapomnieliśmy również o bardzo istotnym elemencie handlu – czyli wyszukiwarce przedmiotów, bez której znalezienie interesującego nas przedmiotu byłoby znacznie utrudnione. Wyszukiwarka posiada opcje, która znajduje wszystkie wybrane przedmioty bez podziału na poziom ulepszenia, zatem jednym kliknięciem możecie wyszukać przykładowo Miecz Pełni Księżyca od +0 do +9.
Dodatkowo, w celu łatwiejszego wyszukania przedmiotów, podczas wpisywania nazwy szukanego przedmiotu nie trzeba stosować wielkich liter, ani polskich znaków diakrytycznych.
Po otworzeniu sklepu, który posiada wyszukiwane przez was przedmioty zostaną one dodatkowo podświetlone w podglądzie sklepu.
Dużą innowacją w ukrywaniu sklepu, jest możliwość wyszukiwania sklepów nawet przy całkowicie ukrytej widoczności sklepów! Mimo braku sklepów na mapie, po wyszukaniu konkretnego przedmiotu, sklepy mające ten item w ofercie pojawią się na mapie.
Okno sklepu podczas ich przeglądania otrzymało dodatkowe dwie funkcje ułatwiające kontakt ze sprzedającym, np. w celu negocjacji zbyt wysokiej ceny:
Otworzenie rozmowy z właścicielem
/ Status online / offline właściciela sklepu
Aby jeszcze bardziej uprzyjemnić przeglądanie sklepów, nie musicie zamykać aktualnie przeglądanego sklepu, aby sprawdzić kolejny. Wystarczy kliknąć na kolejny sklep, a okno odświeży się automatycznie o nowe przedmioty oraz nazwę i status właściciela.
Misje fabularne na Ervelii zostały napisane całkowicie od zera. Na całą fabułę składa się szereg zadań, które łączą się w jedną całość i tworzą emocjonującą historię. Staraliśmy się, aby misje były nieco niestandardowe, wciągające i stanowiły odmienność od często monotonnego expienia i dropienia.
Za wykonanie misji pobocznej możemy otrzymać ciekawą nagrodę. Każda z nich jest możliwa do anulowania.
Ślub standardowo zawiera się u Starszej Pani, natomiast zrezygnowaliśmy z przenoszenia na mapę ślubną.
Obie postacie muszą mieć przy sobie Pierścionek Zaręczynowy oraz założone przedmioty ślubne tj. Garnitur, Suknie ślubną i Bukiet.
Pierścionek Zaręczynowy Zakupić można w Sklepie Osiągnięć za punkty AP
Na Ervelii ślub pozwala na teleportację między kanałami tj. (gdy znajdujemy się na ch1 a nasz partner na ch3, to nadal możemy się do niego teleportować a nasz kanał zmieni się na 3)
Zmieniliśmy niektóre bonusy przedmiotów ślubnych, i usprawniliśmy je. Tabela poniżej przedstawia owe bonusy:
Tworząc serwer staramy się najbardziej jak to tylko możliwe udogodnić grę Wam, naszym Graczom. Naszą uwagę zwróciło otwieranie skrzynek. Na większości serwerów przy otwieraniu większej ilości skrzyń występuje kilkusekundowy lag – na Ervelii wyeliminowaliśmy ten problem całkowicie. Otworzycie u nas 1.000 skrzyń w odstępie ~1 sekundy bez stop klatki.
+ Szybkie otwarcie 1.000 sztuk przedmiotu
Każdy szczegół jest dla nas ważny – bo nawet detale składają się na Wasze wrażenia o Ervelii. Dlatego aspekty wizualne są dla nas istotne, tworząc serwer skupiliśmy się na tym, aby był przejrzysty i czytelny. Po otwarciu większej ilości skrzyń na czacie pojawia się komunikat, który podsumowuje drop przedmiotów od najmniejszej ilości do największej.
W przypadku posiadania większej ilości przedmiotów, istotną kwestią jest ich rozdzielanie. Zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego na naszym serwerze będziecie mieli możliwość podziału przedmiotów na paczki.
Specjalnie dla Was stworzyliśmy również alternatywną wersję rozdzielania przedmiotów. Jeżeli chcecie szybko i sprawnie rozdzielić stack przedmiotów na pojedyncze sztuki, aby przekazać je na handlu, czy dodać na sklep, wystarczy, że klikniecie na przedmiot a następnie przy pomocy klawiszy + możecie ekspresowo rozdzielić dany przedmiot po 1 sztuce.
Sami jako gracze spotkaliśmy się wielokrotnie z sytuacją, że podczas wielogodzinnego expienia skończył nam się Pierścień Doświadczenia i traciliśmy cennego expa, czy też zbyt długo zwlekaliśmy z oddaniem biologa. Chcemy Wam oszczędzić takich zastojów na Ervelii, dlatego stworzyliśmy System Powiadomień, który poinformuje Was o istotnych aspektach rozgrywki.
Wprowadziliśmy powiadomienia, które przypomną wam o:
- Zakończeniu czasu założonych przedmiotów: Pierścień Doświadczenia, Rękawica Złodzieja, Trzecia Ręka, Książka Lidera, przedmioty ślubne
- Zakończeniu efektu Mikstury Mądrości i Mikstury Zarania
- Zakończeniu trwania aktywnego Kamienia Alchemii
- Możliwości oddania kolejnego przedmiotu do Badań Biologa
(gif został przyśpieszony o 400%)
Na Facebookowym Fanpage pytaliśmy Was o Wiadomości Offline na Ervelii. Ilość głosów stanowczo potwierdziła Waszą chęć na taki system na serwerze. Wiadomości offline są przydatnym do dodatkiem do negocjacji ceny na Sklepie, czy też w przypadku gdy nasz rozmówca akurat zmieniał mapę (komu się to nigdy nie zdarzyło?).
Naturalnie, osoby sceptycznie nastawione do tego systemu, mogą wyłączyć wiadomości offline w Opcjach Gry.
Aby nie przesadzić, nałożyliśmy na Wiadomości Offline kilka rozsądnych ograniczeń:
- Maksymalnie 20 wysłanych Wiadomości Offline, które nie zostały jeszcze odczytane,
- Każdy gracz może otrzymać maksymalnie 30 Wiadomości Offline
Kosz na przedmioty to intuicyjne narzędzie, służące do kasowania niepotrzebnych przedmiotów z Waszego ekwipunku. Jak widzicie na poniższej grafice, przedmioty do Kosza można przenosić prawym przyciskiem myszy, co czyni ten system jeszcze bardziej sprawnym.
Kosz na przedmioty znajduje się w panelu bocznym oraz pod klawiszem
Zapis pozycji znajduje się w panelu bocznym oraz pod klawiszem
Maksymalnie można posiadać 32 zapisy lokacji. Dodatkowym udogodnieniem jest wyświetlanie się dokładnego podglądu pozycji na mapie po najechaniu na myszką.
Automatyczne wzmocnienia znajdują się w panelu bocznym
Klawisz aktywuje wszystkie zaznaczone wzmocnienia
Jak już wspominaliśmy – ogromnym priorytetem jest dla nas maksymalne udogodnienie rozgrywki. W systemie automatycznych wzmocnień wprowadziliśmy możliwość wyboru % przy rosach, aby użycie dopalaczy było dużo bardziej sprawne.
Dla waszej wygody, szybką zmianę kanałów znajdziecie na minimapie.
Aby usprawnić rozgrywkę na Ervelii istnieje system Skrótów Klawiszowych. Większość z nich jest intuicyjna, aby przyspieszyć Wasze działania podczas gry.
Usunięcie przemiany polimorfii
Zejście z wierzchowca / Wejście na wierzchowca
Okno automatycznej zmiany bonusów
Użycie automatycznych wzmocnień
Otwarcie okna automatycznych wzmocnień
Po zakupie przedmiotu, pojawi nam się okno z wyborem bonusów PVM lub bonusów PVP
Na Ervelii będziecie mieli szereg możliwości, aby ubrać swoją postać w ulubiony strój! Prezentacja postaci i zadawanie szyku w mieście to również istotny aspekt rozgrywki :)
Część z kostiumów i fryzur będzie pojawiać się w Ofertach Błyskawicznych w Item Shopie, niektóre zaś w standardowych kategoriach.
Zdajemy sobie sprawę, że gracze chcą wyróżniać się wyglądem na tle innych, dlatego planujemy również bardzo limitowane ilości niektórych strojów.
Czy wyprawy posiadają limit czasowy?
Czas przebywania na wyprawie jest ograniczony, jednak nie ma czasu oczekiwania pomiędzy zakończeniem a rozpoczęciem kolejnej wyprawy.
Gdzie zdobędę broń na 30 poziom?
Broń na 30 poziom możliwa jest do zdobycia z tzw. Bestów, Hae-Tae (Dungeon w M2) oraz Szkatułki Skamieniałego Wodza (Dungeon od poziomu 30)
Gdzie zdobędę broń na 75 poziom?
Broń na 75 poziom można zdobyć z: Szkatułki Umarłego Rozpruwacza oraz Szkatułki Niebieskiej Śmierci.
Czy można sprzedawać przedmioty i Yangi za PLN?
Tak, jest to możliwe(za wyjątkiem SM). Zabronione jest umieszczanie ogłoszeń o sprzedawaniu Yang na forum, serwerowym discordzie, grze. Można natomiast ogłaszać sprzedaż na Facebookowej grupie.
Czy jest możliwy reset umiejętności?
Zmiana klasy postaci możliwa jest u Staruszki do 30 poziomu.
Maksymalna wartość Średnich Obrażeń to 60.
09.07.2021
12.06.2021
Ervelia to prywatny serwer o typie medium. Jako administracja staraliśmy się zbadać aktualne potrzeby graczy, aby przystosować rozgrywkę do wszelkich wymagań już od najniższych poziomów.
Przebudowane systemy, zupełnie nowe lokacje, intrygujące wyprawy z tradycyjnym klimatem to tylko fragment całości przygody, jaką zaoferuje Wam Ervelia.
Przedstawiamy naszą prezentację, w której omówimy najważniejsze elementy rozgrywki. Chcemy przybliżyć Wam projekt, w który zainwestowaliśmy mnóstwo pracy i serca. Wierzymy, że przypadnie Wam do gustu i docenicie cały nasz wkład włożony w stworzenie Ervelii.
Nasz zespół składa się z 5 osób. Właścicielem, technikiem i pomysłodawcą serwera jest Endymion.
Osoby odpowiedzialne za dopracowanie rozgrywki to quilu i Bayrath.
Osobą odpowiedzialną za marketing jest Madzix, za sprawy graficzne shard.
Cały powyższy zespół posiada rangi Game Administratorów.
Typ serwera: Medium
Maksymalny poziom: 120
Punkty statystyk: 90
Ilość królestw: 3
Ogromnym priorytetem była dla nas płynność rozgrywki.
Na Ervelii zastosowaliśmy optymalizację gry, która usprawnia następujące elementy:
- Przyspieszono ładowanie się gry
- Przyspieszono teleportację miedzy mapami
- Poprawiono renderowanie tekstów w grze (np. nad potworami)
- Zminimalizowano "laga" przy pojawieniu się nowego gracza obok nas
- Zminimalizowano czas ładowania modeli/efektów podczas eksploracji mapy
Ważnym elementem rozgrywki jest zdobywanie doświadczenia. Na Ervelii wbijanie poziomów ułatwią Wam Pierścienie Doświadczenia i Mikstury. Ich działanie różni się w zależności od czasu trwania przedmiotu.
Pierścień Doświadczenia 30min +25% doświadczenia
Pierścień Doświadczenia 1h +50% doświadczenia
Mikstura Zarania 30min / 1h +50% doświadczenia
Mikstura Mądrości 1h +100% doświadczenia
Rękawice Złodzieja to przedmioty, które ułatwiają zdobycie przedmiotów, zwiększając szansę na drop. Na Ervelii do użycia są trzy rodzaje rękawic, każdy z innym czasem trwania.
Poniżej działanie Rękawicy złodzieja
Początkowo, planowaliśmy na Ervelii wprowadzić jedynie walutę Yang. Jednakże, na wyraźną prośbę graczy będziecie mieć do dyspozycji zarówno walutę Yang, jak i Won.
Dla Waszej wygody i bezpieczeństwa, nie będzie potrzeby rozmieniania Yang na Won i odwrotnie. Wszystko będzie działo się automatycznie.
Po osiągnięciu ilości 1.000.000.000 Yang, zostanie ona automatycznie zmieniona na 1 Won.
Aby maksymalnie ułatwić początek gry każdemu z Was, zdecydowaliśmy się na kilka ważnych przedmiotów na start. Rozpoczynając rozgrywkę w swoim ekwipunku znajdziecie:
Skrzynię Ucznia, z której drop opiszemy w kolejnym podpunkcie,
Kostium z bonusami Szybkość Ruchu 30%, Szybkość Ataku 10%, 500 PŻ
Wierzchowca z bonusem Silny na Potwory 10% na 12h (jego czas mija tylko podczas jazdy – chcemy dać Wam możliwość ciągłego konkurowania i pozbawić Was przestoju w grze w celu zdobycia konia bojowego)
Eliksir Słońca i Księżyca (tzw. Autopoty)
10 sztuk fioletowych i zielonych mikstur (zwiększających szybkość ruchu i szybkość ataku)
Samodzielnie dobieraliśmy przedmioty, jakie otrzymacie otwierając Skrzynie Ucznia po zdobyciu kolejnych poziomów. Znajdują się w nich przedmioty, które znacząco ułatwią rozgrywkę na każdym stadium rozgrywki.
Aby ułatwić i upłynnić Waszą rozgrywkę, w dodatkowym ekwipunku umieściliśmy aż 17 skrótów. Znajdziecie tam między innymi Panel Biologa, narzędzie zapisu pozycji (z aż 32 slotami!), blokadę ekwipunku, panel Rankingów Tygodniowych, czy możliwość Handlu Postacią. Dostęp do tychże narzędzi jest szybki i przyjemny.
Spis wszystkich funkcji Panelu Bocznego znajdziecie poniżej.
Ervelia jest serwerem medium, zatem nie mogliśmy się obejść bez udogodnienia w postaci Dodatkowego Ekwipunku. Zawiera on pięć elementów. Odpowiednie przedmioty same grupują się i wpadają do dodatkowego ekwipunku. Na Facebooku daliśmy Wam możliwość decyzji o ostatecznym wyglądzie tego Panelu. Zgodnie z Waszym wyborem prezentuje się on następująco:
Dla Waszej wygody, a także przejrzystości podczas handlu, wszystkie Księgi Umiejętności posiadają ikony, które odpowiadają danej profesji.
Księgi umiejętności otrzymacie ze Skrzyni z książkami , która do zdobycia jest już z Metinów w pierwszych miastach.
Rada Pustelnika zwiększa szansę na pomyślne przeczytanie Księgi umiejętności o 40%
Czas między kolejnymi szkoleniami wynosi 4 godziny, zredukować go można Zwojem Egzorcyzmu
Na rozwój umiejętności M1-G1 będziecie potrzebować 30 Ksiąg umiejętności
M1 1 Księga, 40% szans na pomyślne przeczytanie księgi
M2 1 Księga, 40% szans na pomyślne przeczytanie księgi
M3 2 Księgi, 40% szans na pomyślne przeczytanie ksiąg
M4 2 Księgi, 40% szans na pomyślne przeczytanie ksiąg
M5 3 Księgi, 40% szans na pomyślne przeczytanie ksiąg
M6 3 Księgi, 40% szans na pomyślne przeczytanie ksiąg
M7 4 Księgi, 40% szans na pomyślne przeczytanie ksiąg
M8 4 Księgi, 40% szans na pomyślne przeczytanie ksiąg
M9 5 Księgi, 40% szans na pomyślne przeczytanie ksiąg
M10 5 Księgi, 40% szans na pomyślne przeczytanie ksiąg
Umiejętności G1-P można rozwijać za pomocą:
Kamieni Duchowych, które posiadają 25% szans na pomyślne szkolenie
Diamentów Duchowych które zwiększają szansę na pomyślne szkolenie o 10% i nie wymagają Zwoju Egzorcyzmu
Czas między kolejnymi szkoleniami wynosi 6 godzin, zredukować go można Zwojem Egzorcyzmu
Na serwer dodatkowo zostały wprowadzone 4 nowe umiejętności pasywne, są to:
Podstawowe Księgi, za wyjątkiem Alchemika zdobędziecie z Kamieni Metin, Władców oraz Wypraw.
Pozostałe księgi będą możliwe do wytworzenia u Soon'a.
Rada Pustelnika zwiększa szansę na pomyślne przeczytanie Księgi umiejętności o 40%
Czas między kolejnymi szkoleniami wynosi 4 godziny, zredukować go można Zwojem Egzorcyzmu
Kolejne poziomy umiejętności zwiększają obrażenia zadawane w Kamienie Metin.
Aby rozwinąć tę umiejętność należy skorzystać z Ksiąg Niszczyciela.
Księga Niszczyciela zakres szkolenia 1 10 (M1), potrzebnych ksiąg: 10.
Zaawansowana Księga Niszczyciela zakres szkolenia M1 G1, potrzebnych ksiąg: 10.
Mistrzowska Księga Niszczyciela zakres szkolenia G1 P, potrzebnych ksiąg: 10.
Maksymalnie rozwinięta umiejętność pasywna Niszczyciela zwiększa obrażenia w Kamienie Metin o 20%. (Bonus ten nie działa na wyprawach).
Kolejne poziomy umiejętności zwiększają obrażenia zadawane w Władców.
Aby rozwinąć tę umiejętność należy skorzystać z Ksiąg Barbarzyńcy.
Księga Barbarzyńcy zakres szkolenia 1 10 (M1), potrzebnych ksiąg: 10.
Zaawansowana Księga Barbarzyńcy zakres szkolenia M1 G1, potrzebnych ksiąg: 10.
Mistrzowska Księga Barbarzyńcy zakres szkolenia G1 P, potrzebnych ksiąg: 10.
Maksymalnie rozwinięta umiejętność pasywna Barbarzyńcy zwiększa obrażenia w Władców o 15%. (Bonus ten nie działa na wyprawach.)
Kolejne poziomy umiejętności zwiększają obrażenia zadawane na Wyprawach, oraz zmniejszają obrażenia otrzymywane na Wyprawach.
Aby rozwinąć tę umiejętność należy skorzystać z Ksiąg Podróżnika.
Księga Podróżnika zakres szkolenia 1 10 (M1), potrzebnych ksiąg: 10.
Zaawansowana Księga Podróżnika zakres szkolenia M1 G1, potrzebnych ksiąg: 10.
Mistrzowska Księga Podróżnika zakres szkolenia G1 P, potrzebnych ksiąg: 10.
Maksymalnie rozwinięta umiejętność pasywna Podróżnika zwiększa obrażenia zadawane na Wyprawach o 10% oraz zmniejsza obrażenia otrzymywane na Wyprawach o 5%
Kolejne poziomy umiejętności zwiększają szanse na pomyślne uszlachetnienie Kamieni: Szlifowanych, Rzadkich, Antycznych, Legendarnych.
Aby rozwinąć tę umiejętność należy skorzystać z Ksiąg Alchemik.
Księga Alchemika zakres szkolenia 1 20, potrzebnych ksiąg: 20.
Zaawansowana Księga Alchemika zakres szkolenia M1 G1, potrzebnych ksiąg: 10.
Mistrzowska Księga Alchemika zakres szkolenia G1 P, potrzebnych ksiąg: 10.
Maksymalnie rozwinięta umiejętność pasywna Alchemii zwiększa szansę na pomyślne uszlachetnienie Kamieni: Szlifowanych, Rzadkich, Antycznych, Legendarnych o 5%.
Każdy kolejny poziom umiejętności Polimorfii zwiększa siłę ataku przy użyciuMarmura Polimorfii. Aby rozwinąć tę umiejętność, należy korzystać z Ksiąg Polimorfii
Księga Polimorfii zakres szkolenia: 1-20, potrzebnych ksiąg: 20
Zaawansowana Księga Polimorfii zakres szkolenia: M1-G1, potrzebnych ksiąg: 10
Mistrzowska Księga Polimorfii zakres szkolenia: G1-P, potrzebnych ksiąg: 10
Polimorfia P: +25% dodatkowych obrażeń, 35 min czasu przemiany
Rada Pustelnika zwiększa szansę na pomyślne przeczytanie Ksiąg o 40%
Czas między kolejnymi szkoleniami zredukować można Zwojem Egzorcyzmu
W panelu bocznym ekwipunku możecie wytworzyć Marmur Polimorfii
Na Ervelii dostępnych jest 5 rodzajów marmurów:
· Dziki Pies
· Dziki Sługa
· Czarny Ork
· Młody Pająk
· Ezot. Fanatyk
Do wyboru macie 5 rodzajów misji:
1x Marmur Polimorfii 100 potworów + 15 min do wykonania następnego zadania
2x Marmur Polimorfii 250 potworów + 30 min do wykonania następnego zadania
3x Marmur Polimorfii 450 potworów + 45 min do wykonania następnego zadania
4x Marmur Polimorfii 700 potworów + 60 min do wykonania następnego zadania
5x Marmur Polimorfii 1000 potworów + 75 min do wykonania następnego zadania
Dowodzenie pozwala na dodanie bonusów członkom grupy.
Po osiągnięciu umiejętności na poziomie P uzyskacie możliwość nadania buffów na wszystkich członków grupy.
Sztuka Wojny Sun Zi, zakres szkolenia: 1-20, potrzebnych ksiąg: 20
Sztuka Wojny Wu Zi, zakres szkolenia: M1-G1, potrzebnych ksiąg: 10
WeiLiao Zi, zakres szkolenia: G1-P, potrzebnych ksiąg: 10
Bonusy do nadania członkom grupy, gdy posiadamy Dowodzenie na P:
Rada Pustelnika zwiększa szansę na pomyślne przeczytanie Ksiąg o 40%
Czas między kolejnymi szkoleniami zredukować można Zwojem Egzorcyzmu
Nasza autorska Mapa Teleportacji znajduje się pod klawiszem
Na Ziemi Zjednocznych znajdziecie wszystkich potrzebnych do craftingu NPC.
Na serwerze wszystkie mapy zostały odświeżone. Część map zastąpiliśmy nowymi, staraliśmy się jednak zachować metinowy klimat.
Metiny występujące na mapie: 6x Metin Duszy, 5x Metin Arahan
Bossy występujące na mapie: 3x Wódz Orków, 1x Odrodzony Wódz Orków
Metiny występujące na mapie: 6x Metin Cienia, 4x Metin Pustynny
Bossy występujące na mapie: 2x Olbrzymi Żółw, 1x Elit. Olbrzymi Żółw
Metiny występujące na mapie: 3x Metin Małp (Ł), 3x Metin Małp (N), 3x Metin Małp (T)
Bossy występujące na mapie: 2x Skalista Małpa, 2x Chodząca Małpa, 2x Lord Małp, 1x Król Małp
Metiny występujące na mapie: 3x Metin Upadku, 5x Metin Diabła
Bossy występujące na mapie: 2x Reinkar. Ezot. Przyw., 2x Zjawa Żółt. Tygrysa, 1x Elit. Zjawa Żółt. Tygr.
Metiny występujące na mapie: 4x Metin Olbrzymów
Bossy występujące na mapie: Brak
Metiny występujące na mapie: Brak
Bossy występujące na mapie: 1x Królowa Pająków
Metiny występujące na mapie: Brak
Bossy występujące na mapie: 1x Królowa Pająków
Metiny występujące na mapie: 4x Metin Twardości, 6x Metin Śmierci
Bossy występujące na mapie: 2x Dziewięć Ogonów, 1x Elit. Dziewięć Ogonów
Metiny występujące na mapie: 7x Metin Magmy
Bossy występujące na mapie: 2x Ognisty Król, 1x Piekielny Imperator, 1x Elit. Ognisty Król
Metiny występujące na mapie: 3x Metin Gigantów
Bossy występujące na mapie: Brak
Metiny występujące na mapie: 3x Metin Ma-An, 2x Metin Pung-Ma, 3x Metin Tu-Young, 4x Metin Jeon-Un
Bossy występujące na mapie: 2x Antyczne Drzewo, 2x Eoten
Metiny występujące na mapie: 6x Metin Zbawienia
Bossy występujące na mapie: 1x Silna Lodowa Wiedźma
Metiny występujące na mapie: 5x Metin Mroku
Bossy występujące na mapie: 2x Generał Yonghan , 3x Generał Huashin
Wejście na mapę od poziomu: 95
Bonus działający na mapie: Silny Przeciwko Diabłom
Metiny występujące na mapie: 3x Metin Oczyszczenia, 4x Metin Próżności
Bossy występujące na mapie: 1x Polifem, 1x Główny Gnoll Strażnik, 1x Gnoll Lord, 1x Król Wobba, 1x Gargulec
Wejście na mapę od poziomu: 95
Bonus działający na mapie: Silny Przeciwko Mistykom
Metiny występujące na mapie: 4x Metin Podłości, 2x Metin Nieszczęścia, 1x Metin Gniewu
Bossy występujące na mapie: 1x Straż Przyboczna Lemur, 1x Król Krabbs, 1x Tryton, 1x Generał Lobster, 1x Lemur Hrabia
Wejście na mapę od poziomu: 110
Bonus działający na mapie: Silny Przeciwko Diabłom
Metiny występujące na mapie: 7x Metin Drzewnych Stworzeń
Bossy występujące na mapie: 1x Leśny Czarownik, 1x Bagjanamu, 1x Władca En-Tai
Wejście na mapę od poziomu: 110
Bonus działający na mapie: Silny Przeciwko Diabłom
Metiny występujące na mapie: 7x Metin Wzgórz
Bossy występujące na mapie: 1x Generał Zi, 1x Generał Mao, 1x Generał Xu,
Bonus działający na wyprawie: Brak
Wymagana grupa: Nie
Przedział poziomowy: 20 - 35
Bonus działający na wyprawie: Silny Przeciwko Orkom
Wymagana grupa: Tak
Przedział poziomowy: 30 - 50
Bonus działający na wyprawie: Silny Przeciwko Mistykom
Wymagana grupa: Tak
Przedział poziomowy: 40 - 60
Bonus działający na wyprawie: Silny Przeciwko Nieumarłym
Wymagana grupa: Tak
Przepustka: 1.000.000 Yang za każdą osobę w grupie(pobiera z konta lidera grupy)
Przedział poziomowy: 40 - 120
Bonus działający na wyprawie: Silny Przeciwko Zwierzętom
Wymagana grupa: Tak
Przedział poziomowy: 50 - 70
Bonus działający na wyprawie: Silny Przeciwko Diabłom / Odporność na magię
Wymagana grupa: Tak
Przedział poziomowy: 55 - 74
Bonus działający na wyprawie: Silny Przeciwko Nieumarłym
Wymagana grupa: Tak
Przedział poziomowy: 75 - 95
Bonus działający na wyprawie: Silny Przeciwko Diabłom
Wymagana grupa: Tak
Przedział poziomowy: 80 - 100
Bonus działający na wyprawie: Silny Przeciwko Diabłom
Wymagana grupa: Tak
Przedział poziomowy: 80 - 109
Bonus działający na wyprawie: Silny Przeciwko Diabłom
Wymagana grupa: Tak
Przedział poziomowy: 95 - 120
Bonus działający na wyprawie: Silny Przeciwko Diabłom
Wymagana grupa: Tak
Przedział poziomowy: 100 - 120
Bonus działający na wyprawie: Silny Przeciwko Diabłom
Wymagana grupa: Tak
Przedział poziomowy: 110+
Bonus działający na wyprawie: Silny Przeciwko Diabłom
Wymagana grupa: Tak
Przedział poziomowy: 110+
Poziom Legendarnego Władcy: 95
Miejsce respu: Ognista Ziemia
Czas respu: 8h
Przydatny bonus: Odporność na magię
Zadawanie obrażeń w bossa do max 79 poziomu postaci.
Dodatkowo postacie 79+ nie mogą zadawać obrażeń w graczy.
Poziom Legendarnego Władcy: 135
Przydatny bonus: Odporność na magię
Miejsce respu: Grota Wygnańców V1
Czas respu: 8h
Poziom Legendarnego Władcy: 135
Miejsce respu: Zaklęty Las
Czas respu: 12h
Set Zodiaku przeznaczony jest na poziomy (80 - 90 w przypadku zbroi, 90 - 100 w przypadku broni)
Set Ochao przeznaczony jest na poziomy 110 - 115.
Set Niebiański przeznaczony jest na poziomy 80 - 90.
Set Runiczny przeznaczony jest na poziomy 95 - 105.
Set Smoka Mroku przeznaczony jest na poziomy 110 - 120.
Hełmy na 60 poziom , do zdobycia ze Szkatułki Baronówny
Pasy na 60 poziom , do zdobycia ze Szkatułki Baronówny
Z Berana Setaou możemy pozyskać buty na 75 poziom, potrzebne do przerobienia na wyższy poziom oraz hełmy na 80 poziom
Z Silnej Lodowej Wiedźmy uzyskamy
Z Piekielnego Imperatora znajdującego się na Ognistej ziemi uzyskamy
Z Duchowego Władcy znajdującego się na Zagajniku Dusz uzyskamy
Z Szkatułki Niebieskiej Śmierci uzyskamy
Z 4 tarcz na 61 poziom +9 wytworzymy Tarczę Trzech Władców
Biżuteria Kryształu Duszy przeznaczona jest na 75 poziom z wyjątkiem Pasa Duszy oraz Tarczy Trzech Władców których wymagany poziom to 80 wzrastający aż do 90.
Biżuteria Ochao ,tak jak wspomniany wcześniej cały set, przeznaczony jest na poziomy: 110 - 115.
Poziom wymagany do założenia Biżuterii Rubinowej to przedział od 95 do 105 poziomu, jedynym wyjątkiem jest Pas Mroku, który wymaga od 80 do 90 poziomu postaci.
Biżuteria Smoka Mroku przeznaczona jest od 110 do 120 poziomu.
Crafting butów przedstawiliśmy w drugim filmie z serwera FILM
Pasy na 80 poziom są dostępne do wytworzenia u Starego Rzemieślnika
Zdobyte z Berana Setaou hełmy możemy przerobić wyżej. Służą one zarówno do PVP jak i PVM. Przeznaczone są na poziomy 110 - 115.
Kontrakt broni może być wytworzony u Kowala.
Do wytworzenia kontraktu do broni potrzebujemy:
- Dowolna broń na 75 poziom
- 2x Złota Małż oraz 4x Kamień Duchowy
- 15.000.000 Yang.
Szansa na wytworzenie kontraktu zmienia się wraz z + posiadanego przez nas przedmiotu, czyli:
+9 100%
+8 90%
+7 80%
+6 70%
+5 60%
+4 50%
+3 40%
+2 30%
+1 20%
+0 10%
Maksymalny poziom gildii to 60.
Zwiększanie poziomu gildii odbywa się przy pomocy Kuponu Wpłaty.
Mała wpłata daje 50 000 doświadczenia
Średnia wpłata daje 100 000 doświadczenia
Wysoka wpłata daje 200 000 doświadczenia
Ilość członków wzrasta co 2 poziomy gildii.
Maksymalna ilość postaci które mogą należeć do gildii to 80.
Nowością w tym systemie jest skarbiec gildii. Historie skarbca włącza się poprzez naciśnięcie
Wpłacać Yang może każdy członek gildii, zaś wypłacać tylko lider.
Notatki gildyjne na Ervelii zostały całkowicie zmodyfikowane. Maksymalna ilość znaków w jednej wiadomości to 60.
Osoby upoważnione przez lidera mają możliwość dodawania/usuwania wiadomości.
Lista graczy w gildii również została zmodyfikowana, obok klasy postaci widzimy do jakiej dywizji należy dany członek.
W panelu gildii znajduje się 6 dywizji. Każda odblokowuje się co 10 poziomów, a do każdej z dywizji może należeć maksymalnie 12 osób. Ograniczeniem jest to, że jedna postać może przynależeć tylko do jednej dywizji.
Ilość dostępnych miejsc w dywizji zależy od ilości miejsc odblokowanych. Miejsca w dywizjach odblokowywane są przy pomocy yangów zgromadzonych w skarbcu gildii, a szansa na odblokowanie miejsca w dywizji wynosi 100%.
Aby dołączyć do dywizji wystarczy kliknąć przycisk "Dołącz" i analogicznie, aby opuścić dywizję wystarczy kliknąć przycisk "Opuść".
Przywileje dywizji to 3 bonusy mieszalne, którymi są:
Silny przeciwko Bossom (Poza wyprawą)
Odporność na Bossy (Poza wyprawą)
Silny przeciwko Metinom (Poza wyprawą)
Silny przeciwko Wyprawom
Odporność na Wyprawach
Wartość Ataku/Wartość Magicznego Ataku
Silny przeciwko Ludziom
Odporność na Ludzi
Zwiększona ilość zdobywanych Punktów Doświadczenia
Zwiększona ilość zdobywanych Yang
Zwiększona szansa na zdobycie: Zaczarowań Przedmiotu, Wzmocnień Przedmiotu, Skrzyń Ervelii (Tylko z potworów)
Zwiększona szansa na zdobycie przedmiotów specjalnych (Szkat. Blasku Księżyca itp.)
Czas Trwania
Zwiększenie Obrażeń Umiejętności w osoby z aktywną przemianą w potwora.
Aby uzyskać 3 wymagane przez nas bonusy należy użyć Orderu Dywizji. Podczas zmiany bonusu możemy wylosować 1,2 lub 3 bonusy.
Wylosowane bonusy posiadają najmniejszą możliwą wartość. Ich wartość może być zmieniona przy pomocy Zaczarowania Dywizji
W systemie gildii lider będzie mógł nadać członkom 4 prawa:
Możliwość dodania członka do gildii
Możliwość usunięcia członka z gildii
Możliwość dodania notatki gildii
Możliwość usunięcia notatki gildii
Przed startem serwera pojawi się dokładna rozpiska co do widełek umiejętności i statystyk zwierzaków.
Jajko Zwierzaka Domowego, można zdobyć po pokonaniu jednego z 6 dostępnych Władców. Po otrzymaniu jajka należy kliknąć i nadać imię Waszemu towarzyszowi. Koszt otwarcia jajka wynosi 2.500.000 Yang.
Po wykluciu zwierzaka wylosowane zostaną % Punktów Życia, Punktów Magii oraz Obrony. Zostanie również wylosowana liczba umiejętności od 1 do 5. Przeskoki Przeskoki HP, PE, DEF pojawiają się co 5 poziomów.
Maksymalny poziom Zwierzaka 100