(Więcej Informacji)
Drodzy Gracze! Pragniemy przywitać Was w prezentacji naszego projektu!
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami zawartymi w prezentacji.
Życzymy miłej lektury oraz serdecznie zapraszamy do gry!
25.06.2021 Piątek 25 Czerwca, godzina 18:00.
Typ Serwera Hard/Medium,
Maksymalny Poziom Postaci 105,
Punkty Statystyk 90
W grze występują tylko dwa Królestwa, przedstawione poniżej.
Obecnie posiadamy 5 kanałów do wyboru przez graczy.
Na start waszej Nerwijskiej przygody otrzymacie:
-Cały ekwipunek +4 (1lvl)
-Wierzchowca (+30 wartości ataku) na 6 godzin
(Czas leci tylko podczas użytkowania)
Do wyboru Dzielny Dzik, Dzielny Wilk, Dzielny Lew, Dzielny Tygrys.
-Pakiet mikstur i peleryn męstwa.
-Support 24/7.
-Dożywotnia seria, na kanale NismoGT.
-Discord EnterGames, strefa Nerwia.
-Legalny handel Yang.
-Częste Eventy.
-Umiejętność Jeździectwo rozwijamy czytając medale konne.
-Medale konne możemy zdobyć w lochach małp. Łatwy (Hasun Dong), Normalny (Jungsun Dong), Trudny (Sangsun Dong).
-Używamy klikając na nie prawym przyciskiem myszy.
-Poziom 1 Wymaga pomyślnego przeczytania medalu konnego, oraz wykonania misji (bez limitu czasowego).
Bonus Jeździectwa 1 poziomu: Pż +10.
-Poziom 1-11 Wymaga szkolenia 10 medalami konnymi. Szansa na pomyślne szkolenie 45%.
Ogranicznik czasowy 30 min. Aby otrzymać konia bojowego, musimy wykonać misję (bez limitu czasowego).
Bonusy Jeździectwa 11 poziomu: Pż +250, silny przeciwko potworom +1.
-Poziom 11-21 Wymaga szkolenia 10 medalami konnymi. Szansa na pomyślne szkolenie 35%. Ogranicznik czasowy 45 min. Aby otrzymać konia militarnego, musimy wykonać misję (bez limitu czasowego).
Bonusy Jeździectwa 21 poziomu: Pż +500, silny przeciwko potworom +5.
-Poziom 21-30 Wymaga szkolenia 9 medalami konnymi. Szansa na pomyślne szkolenie 25%. Ogranicznik czasowy 1 godzina 20 minut. Aby otrzymać konia pancernego, musimy wykonać misję (bez limitu czasowego).
Bonusy Jeździectwa 30 poziomu: Pż +800, silny przeciwko potworom +10.
Bonusy jeździectwa działają również na wierzchowcach.
-Umiejętność możemy szkolić za pomocą Księgi Potwora.
-Samą księgę zdobędziemy z wszystkich bossów dostępnych w grze, pomijając Best. Kapitana.
-Wyszkolenie umiejętności do maksymalnego poziomu wymaga 55 pomyślnie przeczytanych książek.
-W szkoleniu pomogą nam Zwoje Egzorcyzmu oraz Rady Pustelnika.
-Wartości bonusów, na danym poziomie:
1 pkt.- 1% silny przeciwko potworom.
M1 - 5% silny przeciwko potworom.
G1 - 8% silny przeciwko potworom.
P - 12% silny przeciwko potworom.
Znajdziecie go pod przyciskiem ,,P,, dostępne są 24 sloty.
Grota V2 dostępna jest dla wszystkich postaci od 75 poziomu, wyjątkiem tym jest
postać szamana, który może się tam dostać już od 70 poziomu.
Ułatwienie to ma na celu oszczędzenia czasu przy expieniu buffa do 75 poziomu.
-Na wyszkolenie Umiejętności z poziomu M1 do G1. Potrzeba 55 pomyślnie przeczytanych ksiąg umiejętności.
-Czas na przeczytanie kolejnej księgi jest losowy od 3 do 6 Godzin.
-Użycie Rady Pustelnika da nam 100% szans, na pomyślne przeczytanie Księgi Umiejętności.
-Użycie Zwoju Egzorcyzmu zresetuje wymagany czas do przeczytania kolejnej Księgi Umiejętności.
-Na wyszkolenie Umiejętności z Poziomu G1 do P potrzeba 10 pomyślnie przeczytanych Kamieni Duchowych.
-Czas na przeczytanie kolejnego Kamienia Duchowego to 8 Godzin.
-Użycie Zwoju Egzorcyzmu, zresetuje wymagany czas do przeczytania kolejnego Kamienia Duchowego.
-Szkolić umiejętność z poziomu G1 do P możemy Również za pomocą Kamienia Perfekcji.
który nie posiada ogranicznika czasowego oraz daje 100% szansy, na pomyślne szkolenie.
Bronie na 30 Poziom.
Zdobyć możemy z:
- Bestialski Łucznik, występowanie Jinno Miasto Drugie, Shinsoo Miasto 2, Dolina Orków.
- Best. Specjalista, występowanie Jinno Miasto Drugie, Shinsoo Miasto 2, Dolina Orków.
- Best. Żołnierz - występowanie Jinno Miasto Drugie, Shinsoo Miasto 2, Dolina Orków.
- Best. Maniak - występowanie Jinno Miasto Drugie, Shinsoo Miasto 2, Dolina Orków.
Bronie na 55 Poziom.
Zdobyć możemy z:
- Wodza Orków, Występowanie Dolina Orków.
- Odrodzonego Wodza Orków, Występowanie Dolina Orków.
Bronie na 75 Poziom
Zdobyć możemy z:
- Umarłego Rozpruwacza, występowanie Wieża Demonów.
Aby nadać więcej emocji, urozmaiciliśmy otwieranie Szkatułek Umarłego Rozpruwacza.
Przedmioty losujemy ala, CS GO.
Za pomocą Osełki do broni możemy naostrzyć broń. Dodając tym samym bonus silny przeciwko potworom.
Jedno pomyślne naostrzenie broni, dodaje 1% bonusu.
Aby uzyskać maksymalną wartość bonusu musimy 15 razy, pomyślnie naostrzyć broń.
Szansa na pomyślne wzmocnienie broni osełką wynosi 30%.
Maksymalna wartość dodatkowego bonusu 15%
Marmury możemy dostać od Baek-Go, za wykonanie misji.
Dostępne marmury: Dziki Sługa, Młody Pająk, Czarny Ork, Dziki Żołnierz Piechoty, Maniak Czarnego Wiatru, Żołnierz Czarnego Wiatru.
Misje polegają na, zabiciu 200 potworów, którego marmur wybraliśmy.
Brak limitu czasowego, na wykonanie zadania oraz brak ogranicznika na wykonanie kolejnej misji.
Przemianę w potwora anulujemy w lewym górnym rogu, na pasku aktywnych efektów klikając ikonkę polimorfii.
Na samej górze ekwipunku, w prawym rogu. Znajdziecie ikonę do szybkiego łączenia przedmiotów.
Podobna opcja dostępna również w magazynie Dozorcy.
Podstawowe fryzury, na stałe możemy kupić u Mirine, w mieście pierwszym.
Dostęp znajduje się w oknie postaci.
Okno Uszlachetnienia dostępne u Kowala.
Możliwość wytworzenia Kamienia Perfekcji, oraz wielu innych przedmiotów na ich lepszą formę.
7 sztuk Kamień duchowy wymiana na Kamień Perfekcji.
15 sztuk Pierścień Doświadczenia 30 minut, wymiana na Pierścień doświadczenia 1 godzina.
15 sztuk Rękawica Złodzieja 30 minut, wymiana na Rękawica złodzieja 2 godziny.
5 sztuk Eliksir Słońca (M), wymiana na Eliksir Słońca (Ś)
5 sztuk Eliksir Księżyca (M), wymiana na Eliksir Księżyca (Ś)
10 sztuk Zwój Błogosławieństwa, wymiana na Zwój Boga Smoków.
15 sztuk Pierścień doświadczenia 1 godzina, wymiana na Mikstura Mądrości (forma is).
15 sztuk Rękawica Złodzieja 2 godziny, wymiana na Rękawica Złodzieja 1 godzina (forma is).
Możliwość wymiany u Dozorcy przez upuszczenie na niego:
Zaczarowania Przedmiotu,
Wzmocnienia Przedmiotu lub Marmuru Błogosławieństwa.
Skala wymian:
2x Wzmocnienie Przedmiotu = 1x Zaczarowanie Przedmiotu,
2x Zaczarowanie Przedmiotu = 1x Wzmocnienie Przedmiotu,
1x Marmur Błogosławieństwa = 3x Zaczarowanie Przedmiotu.
Możliwość założenia gildii od 50 poziomu postaci. Opłata 5KK Yang.
Dostępna u Handlarki Różności za cenę 20KK Yang.
Służy do magazynowania Peleryn Męstwa. Używamy za pomocą PPM.
Możliwe do zdobycia, od poziomu +0 do +5.
Kamień duszy Magii, został zamieniony na kamień duszy inteligencji.
Przywiązanie do duszy przedmiotu na 72H jest możliwe dziękiPergaminowi Więzi,
dostępnemu u Handlarki Różności za cenę 500K Yang. Używamy przeciągając na item, który chcemy przywiązać.
Jeżeli przedmiot jest przywiązany do duszy, nie można zmienić jego bonusów, wyrzucić, przekazać na handlu, wystawić na sklep, zniszczyć itp.
Aby usunąć efekt przywiązania do duszy musimy użyć Pergaminu przerwania,
który również dostępny jest u Handlarki Różności cena 1.5KK Yang.
Następnie przedmiot zostaje odwiązany, po upływie 72H.
Szarfy możemy wytworzyć u Theowahdan'a. Znajduje się on w miastach pierwszych.
Na każdą szarfę prostą potrzebujemy 10 Delikatnych Sukien, dodatkowo drugi przedmiot zależny od rodzaju szarfy.
Delikatne Sukna możemy zdobyć z Bossów.
Do Wyboru mamy 4 Szarfy.
Maksymalna wartość absorpcji szarfy 25%.
Wytwarzanie Pasów dostępne jest u muzyka Yu-Hwan. Znajdziemy go w drugich wioskach.
Pas Potęgi na 90lvl exp. Maksymalne wartości bonusów: Wartość Ataku +100, Silny przeciwko Potworom +8.
Pas Pogromcy na 90lvl pvp. Maksymalne wartości bonusów: Silny przeciwko Ludziom +10, Obrażenie Umiejętności 5%.
Głównym przedmiotem wytwarzania, jak i ulepszeń są rudy.
Dostępna pod malutką lupą, obok HP potwora.
Codziennie o godzinie 1:00 doświadczymy automatycznego odświeżania map.
Polegającego na odwołaniu i przywołaniu wszystkich potworów, metinów i bossów.
Zapobiega rozchodzeniu się potworów z swojego miejsca.
Wojownik (M)
Set PVP 65-70 Poziom 80-90 Poziom 87-105 Poziom
Set EXP 75 Poziom 85 Poziom
Wojownik (K)
Set PVP 65-70 Poziom 80-90 Poziom 87-105 Poziom
Set EXP 75 Poziom 85 Poziom
Set PVP 65-70 Poziom 80-90 Poziom 87-105 Poziom
Set PVP 65-70 Poziom 80-90 Poziom 87-105 Poziom
Set PVP 65-70 Poziom 80-90 Poziom 87-105 Poziom
Set PVP 65-70 Poziom 80-90 Poziom 87-105 Poziom
Set PVP 65-70 Poziom 80-90 Poziom 87-105 Poziom
Set PVP 65-70 Poziom 80-90 Poziom 87-105 Poziom
Hełmów, Tarczy, bransoletek, naszyjników, kolczyków, butów.
Specjalne zbroje do expa możemy zdobyć tylko z Silnej Lodowej Wiedzmy.
Do założenia od poziomu 85.
Posiadają bonusy:
Silny przeciwko Potworom, Średnie Obrażenia, Maks Pż.
Maksymalne wartości bonusów, na poziomie ulepszenia +9.
Silny przeciwko Potworom +10%, Średnie Obrażenia 5%, Maks. Pż +10%.
Darmowe podarki, które otrzymacie co 10 poziomów postaci.
Metiny: Metin Duszy, Metin Cienia
Bossy: Wódz Orków, Odrodzony Wódz Orków
Metiny: Metin Duszy, Metin Cienia, Metin Twardości
Bossy: Olbrzymi Żółw
Metiny: Metin Diabła, Metin Śmierci
Bossy: Dziewięć Ogonów
Metiny: Brak
Bossy: Królowa Pająków
Metiny: Brak
Bossy: Brak
Wymagana przeputka:
Metiny: Metin Upadku
Bossy: Zjawa Żółtego Tygrysa, Ezot. Przyw.
Metiny: Brak
Bossy: Skalista Małpa
Metiny: Brak
Bossy: Chodząca Małpa
Metiny: Metin Morderstwa
Bossy: Ognisty Król
Metiny: Metin Pung-Ma
Bossy: Brak
Metiny: Metin Pung-Ma, Metin Ma-An
Bossy: Brak
Metiny: Metin Pung-Ma, Metin Ma-An
Bossy: Brak
Metiny: Metin Tu-Young, Metin Jeon-Un
Bossy: Olbrzymi Duch Drzewa
Metiny: Brak
Bossy: Silna Lodowa Wiedzma
Wymagana Przepustka: Krwisty Kamień
Wymagany poziom 75+
Metiny: Brak
Bossy: Dowódca Huashin, Dowódca Yonghan
Wymagany poziom 75+
Metiny: Metin Mroku,
Bossy: Diabeł Alduin, Pustynny Generał
Wymagana przepustka: Przepustka Gnolli
Wymagany poziom 90+
Od poziomu: 35
Wymagana grupa: Tak
Przepustka: Kamień Orków
Limit Czasowy: Brak
Lokalizacja: Dolina Orków
Działający bonus: Silny przeciwko Orkom
Od poziomu: 40
Wymagana grupa: Nie
Przepustka: Podczas wybrania opcji prywatnej wyprawy, wymagany jest Klucz Demonów
Limit Czasowy: Brak
Lokalizacja: Świątynia Hwang
Działający bonus: Silny przeciwko nieumarłym
Od poziomu: 65
Wymagana grupa: Tak
Przepustka: Pajęczy Klucz
Limit Czasowy: 30 min.
Lokalizacja: Loch Pająków 2
Działający bonus: brak
Od poziomu: 75
Wymagana grupa: Tak
Przepustka: Zasuszona Głowa
Limit Czasowy: 1H.
Lokalizacja: Światynia Hwang
Działający bonus: Silny przeciwko nieumarłym
Od poziomu: 75
Wymagana grupa: Tak
Przepustka: Kręty Klucz
Limit Czasowy 2H
Lokalizacja: Grota Wygnańców 2
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Od poziomu: 94
Wymagana grupa: Tak
Przepustka: Mrozna Przepustka
Limit Czasowy 2H
Lokalizacja: Góra Sohan
Działający bonus: Brak
Od poziomu: 85
Wymagana grupa: Tak
Przepustka: Smocza Momenta
Limit Czasowy: 1H 30min.
Lokalizacja: Piekło
Działający bonus: Brak
Cor Draconisy możemy zdobyć ze wszystkich bossów.
Wyczekujcie eventów nastawionych typowo pod drop Cor Draconis.
Poniżej przedstawiamy wam stałe bonusy, jakie możecie otrzymać od biologa oraz Seon-Pyeong.
Oczywiście nagrody w postaci przedmiotów także są, jednak tutaj zobaczycie tylko bonusy.
Badania 30 poziom:
Szybkość ruchu +10%
Badania 40 poziom:
Szybkość ataku +5%, Silny przeciwko Potworom +5%
Badania 50 poziom:
Obrona +70
Badania 60 poziom:
Wartość Ataku +60
Badania 70 poziom:
Odporność na Potwory +10%, Szybkość Ruchu +10%
Badania 80 poziom:
Szybkość Ataku +6%, Obrażenia +10%
Badania 85 poziom:
Maks. PŻ +500, Odporność na Wojownik, Ninja, Sura, Szaman +10%
Badania 90 poziom:
Silny przeciwko Ludziom +10%
Seon-Pyeong 92 poziom:
Do wyboru, Punkty życia +1200/Obrona +135/Wartość Ataku +75
Seon-Pyeong 94 poziom:
Do wyboru, Punkty życia +1350/Obrona +145/Wartość Ataku +80
Kilka ciekawostek:
-Rozgrywka na serwerze jest wyjątkowo przyjemna.
-Wykonywanie wszystkich misji jest bardzo opłacalne.
-W Wieży Demonów podczas jeden wyprawy mamy 2 kowali.
Dziękujemy za obejrzenie prezentacji.
Mamy nadzieję że nasz projekt przypadnie wam do gustu.
Życzymy miłej gry! Team Nerwia2.pl
Drodzy Gracze! Pragniemy przywitać Was w prezentacji naszego projektu!
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami zawartymi w prezentacji.
Życzymy miłej lektury oraz serdecznie zapraszamy do gry!
25.06.2021 Piątek 25 Czerwca, godzina 18:00.
Typ Serwera Hard/Medium,
Maksymalny Poziom Postaci 105,
Punkty Statystyk 90
W grze występują tylko dwa Królestwa, przedstawione poniżej.
Obecnie posiadamy 5 kanałów do wyboru przez graczy.
Na start waszej Nerwijskiej przygody otrzymacie:
-Cały ekwipunek +4 (1lvl)
-Wierzchowca (+30 wartości ataku) na 6 godzin
(Czas leci tylko podczas użytkowania)
Do wyboru Dzielny Dzik, Dzielny Wilk, Dzielny Lew, Dzielny Tygrys.
-Pakiet mikstur i peleryn męstwa.
-Support 24/7.
-Dożywotnia seria, na kanale NismoGT.
-Discord EnterGames, strefa Nerwia.
-Legalny handel Yang.
-Częste Eventy.
-Umiejętność Jeździectwo rozwijamy czytając medale konne.
-Medale konne możemy zdobyć w lochach małp. Łatwy (Hasun Dong), Normalny (Jungsun Dong), Trudny (Sangsun Dong).
-Używamy klikając na nie prawym przyciskiem myszy.
-Poziom 1 Wymaga pomyślnego przeczytania medalu konnego, oraz wykonania misji (bez limitu czasowego).
Bonus Jeździectwa 1 poziomu: Pż +10.
-Poziom 1-11 Wymaga szkolenia 10 medalami konnymi. Szansa na pomyślne szkolenie 45%.
Ogranicznik czasowy 30 min. Aby otrzymać konia bojowego, musimy wykonać misję (bez limitu czasowego).
Bonusy Jeździectwa 11 poziomu: Pż +250, silny przeciwko potworom +1.
-Poziom 11-21 Wymaga szkolenia 10 medalami konnymi. Szansa na pomyślne szkolenie 35%. Ogranicznik czasowy 45 min. Aby otrzymać konia militarnego, musimy wykonać misję (bez limitu czasowego).
Bonusy Jeździectwa 21 poziomu: Pż +500, silny przeciwko potworom +5.
-Poziom 21-30 Wymaga szkolenia 9 medalami konnymi. Szansa na pomyślne szkolenie 25%. Ogranicznik czasowy 1 godzina 20 minut. Aby otrzymać konia pancernego, musimy wykonać misję (bez limitu czasowego).
Bonusy Jeździectwa 30 poziomu: Pż +800, silny przeciwko potworom +10.
Bonusy jeździectwa działają również na wierzchowcach.
-Umiejętność możemy szkolić za pomocą Księgi Potwora.
-Samą księgę zdobędziemy z wszystkich bossów dostępnych w grze, pomijając Best. Kapitana.
-Wyszkolenie umiejętności do maksymalnego poziomu wymaga 55 pomyślnie przeczytanych książek.
-W szkoleniu pomogą nam Zwoje Egzorcyzmu oraz Rady Pustelnika.
-Wartości bonusów, na danym poziomie:
1 pkt.- 1% silny przeciwko potworom.
M1 - 5% silny przeciwko potworom.
G1 - 8% silny przeciwko potworom.
P - 12% silny przeciwko potworom.
Znajdziecie go pod przyciskiem ,,P,, dostępne są 24 sloty.
Grota V2 dostępna jest dla wszystkich postaci od 75 poziomu, wyjątkiem tym jest
postać szamana, który może się tam dostać już od 70 poziomu.
Ułatwienie to ma na celu oszczędzenia czasu przy expieniu buffa do 75 poziomu.
-Na wyszkolenie Umiejętności z poziomu M1 do G1. Potrzeba 55 pomyślnie przeczytanych ksiąg umiejętności.
-Czas na przeczytanie kolejnej księgi jest losowy od 3 do 6 Godzin.
-Użycie Rady Pustelnika da nam 100% szans, na pomyślne przeczytanie Księgi Umiejętności.
-Użycie Zwoju Egzorcyzmu zresetuje wymagany czas do przeczytania kolejnej Księgi Umiejętności.
-Na wyszkolenie Umiejętności z Poziomu G1 do P potrzeba 10 pomyślnie przeczytanych Kamieni Duchowych.
-Czas na przeczytanie kolejnego Kamienia Duchowego to 8 Godzin.
-Użycie Zwoju Egzorcyzmu, zresetuje wymagany czas do przeczytania kolejnego Kamienia Duchowego.
-Szkolić umiejętność z poziomu G1 do P możemy Również za pomocą Kamienia Perfekcji.
który nie posiada ogranicznika czasowego oraz daje 100% szansy, na pomyślne szkolenie.
Bronie na 30 Poziom.
Zdobyć możemy z:
- Bestialski Łucznik, występowanie Jinno Miasto Drugie, Shinsoo Miasto 2, Dolina Orków.
- Best. Specjalista, występowanie Jinno Miasto Drugie, Shinsoo Miasto 2, Dolina Orków.
- Best. Żołnierz - występowanie Jinno Miasto Drugie, Shinsoo Miasto 2, Dolina Orków.
- Best. Maniak - występowanie Jinno Miasto Drugie, Shinsoo Miasto 2, Dolina Orków.
Bronie na 55 Poziom.
Zdobyć możemy z:
- Wodza Orków, Występowanie Dolina Orków.
- Odrodzonego Wodza Orków, Występowanie Dolina Orków.
Bronie na 75 Poziom
Zdobyć możemy z:
- Umarłego Rozpruwacza, występowanie Wieża Demonów.
Aby nadać więcej emocji, urozmaiciliśmy otwieranie Szkatułek Umarłego Rozpruwacza.
Przedmioty losujemy ala, CS GO.
Za pomocą Osełki do broni możemy naostrzyć broń. Dodając tym samym bonus silny przeciwko potworom.
Jedno pomyślne naostrzenie broni, dodaje 1% bonusu.
Aby uzyskać maksymalną wartość bonusu musimy 15 razy, pomyślnie naostrzyć broń.
Szansa na pomyślne wzmocnienie broni osełką wynosi 30%.
Maksymalna wartość dodatkowego bonusu 15%
Marmury możemy dostać od Baek-Go, za wykonanie misji.
Dostępne marmury: Dziki Sługa, Młody Pająk, Czarny Ork, Dziki Żołnierz Piechoty, Maniak Czarnego Wiatru, Żołnierz Czarnego Wiatru.
Misje polegają na, zabiciu 200 potworów, którego marmur wybraliśmy.
Brak limitu czasowego, na wykonanie zadania oraz brak ogranicznika na wykonanie kolejnej misji.
Przemianę w potwora anulujemy w lewym górnym rogu, na pasku aktywnych efektów klikając ikonkę polimorfii.
Na samej górze ekwipunku, w prawym rogu. Znajdziecie ikonę do szybkiego łączenia przedmiotów.
Podobna opcja dostępna również w magazynie Dozorcy.
Podstawowe fryzury, na stałe możemy kupić u Mirine, w mieście pierwszym.
Dostęp znajduje się w oknie postaci.
Okno Uszlachetnienia dostępne u Kowala.
Możliwość wytworzenia Kamienia Perfekcji, oraz wielu innych przedmiotów na ich lepszą formę.
7 sztuk Kamień duchowy wymiana na Kamień Perfekcji.
15 sztuk Pierścień Doświadczenia 30 minut, wymiana na Pierścień doświadczenia 1 godzina.
15 sztuk Rękawica Złodzieja 30 minut, wymiana na Rękawica złodzieja 2 godziny.
5 sztuk Eliksir Słońca (M), wymiana na Eliksir Słońca (Ś)
5 sztuk Eliksir Księżyca (M), wymiana na Eliksir Księżyca (Ś)
10 sztuk Zwój Błogosławieństwa, wymiana na Zwój Boga Smoków.
15 sztuk Pierścień doświadczenia 1 godzina, wymiana na Mikstura Mądrości (forma is).
15 sztuk Rękawica Złodzieja 2 godziny, wymiana na Rękawica Złodzieja 1 godzina (forma is).
Możliwość wymiany u Dozorcy przez upuszczenie na niego:
Zaczarowania Przedmiotu,
Wzmocnienia Przedmiotu lub Marmuru Błogosławieństwa.
Skala wymian:
2x Wzmocnienie Przedmiotu = 1x Zaczarowanie Przedmiotu,
2x Zaczarowanie Przedmiotu = 1x Wzmocnienie Przedmiotu,
1x Marmur Błogosławieństwa = 3x Zaczarowanie Przedmiotu.
Możliwość założenia gildii od 50 poziomu postaci. Opłata 5KK Yang.
Dostępna u Handlarki Różności za cenę 20KK Yang.
Służy do magazynowania Peleryn Męstwa. Używamy za pomocą PPM.
Możliwe do zdobycia, od poziomu +0 do +5.
Kamień duszy Magii, został zamieniony na kamień duszy inteligencji.
Przywiązanie do duszy przedmiotu na 72H jest możliwe dziękiPergaminowi Więzi,
dostępnemu u Handlarki Różności za cenę 500K Yang. Używamy przeciągając na item, który chcemy przywiązać.
Jeżeli przedmiot jest przywiązany do duszy, nie można zmienić jego bonusów, wyrzucić, przekazać na handlu, wystawić na sklep, zniszczyć itp.
Aby usunąć efekt przywiązania do duszy musimy użyć Pergaminu przerwania,
który również dostępny jest u Handlarki Różności cena 1.5KK Yang.
Następnie przedmiot zostaje odwiązany, po upływie 72H.
Szarfy możemy wytworzyć u Theowahdan'a. Znajduje się on w miastach pierwszych.
Na każdą szarfę prostą potrzebujemy 10 Delikatnych Sukien, dodatkowo drugi przedmiot zależny od rodzaju szarfy.
Delikatne Sukna możemy zdobyć z Bossów.
Do Wyboru mamy 4 Szarfy.
Maksymalna wartość absorpcji szarfy 25%.
Wytwarzanie Pasów dostępne jest u muzyka Yu-Hwan. Znajdziemy go w drugich wioskach.
Pas Potęgi na 90lvl exp. Maksymalne wartości bonusów: Wartość Ataku +100, Silny przeciwko Potworom +8.
Pas Pogromcy na 90lvl pvp. Maksymalne wartości bonusów: Silny przeciwko Ludziom +10, Obrażenie Umiejętności 5%.
Głównym przedmiotem wytwarzania, jak i ulepszeń są rudy.
Dostępna pod malutką lupą, obok HP potwora.
Codziennie o godzinie 1:00 doświadczymy automatycznego odświeżania map.
Polegającego na odwołaniu i przywołaniu wszystkich potworów, metinów i bossów.
Zapobiega rozchodzeniu się potworów z swojego miejsca.
Wojownik (M)
Set PVP 65-70 Poziom 80-90 Poziom 87-105 Poziom
Set EXP 75 Poziom 85 Poziom
Wojownik (K)
Set PVP 65-70 Poziom 80-90 Poziom 87-105 Poziom
Set EXP 75 Poziom 85 Poziom
Set PVP 65-70 Poziom 80-90 Poziom 87-105 Poziom
Set PVP 65-70 Poziom 80-90 Poziom 87-105 Poziom
Set PVP 65-70 Poziom 80-90 Poziom 87-105 Poziom
Set PVP 65-70 Poziom 80-90 Poziom 87-105 Poziom
Set PVP 65-70 Poziom 80-90 Poziom 87-105 Poziom
Set PVP 65-70 Poziom 80-90 Poziom 87-105 Poziom
Hełmów, Tarczy, bransoletek, naszyjników, kolczyków, butów.
Specjalne zbroje do expa możemy zdobyć tylko z Silnej Lodowej Wiedzmy.
Do założenia od poziomu 85.
Posiadają bonusy:
Silny przeciwko Potworom, Średnie Obrażenia, Maks Pż.
Maksymalne wartości bonusów, na poziomie ulepszenia +9.
Silny przeciwko Potworom +10%, Średnie Obrażenia 5%, Maks. Pż +10%.
Darmowe podarki, które otrzymacie co 10 poziomów postaci.
Metiny: Metin Duszy, Metin Cienia
Bossy: Wódz Orków, Odrodzony Wódz Orków
Metiny: Metin Duszy, Metin Cienia, Metin Twardości
Bossy: Olbrzymi Żółw
Metiny: Metin Diabła, Metin Śmierci
Bossy: Dziewięć Ogonów
Metiny: Brak
Bossy: Królowa Pająków
Metiny: Brak
Bossy: Brak
Wymagana przeputka:
Metiny: Metin Upadku
Bossy: Zjawa Żółtego Tygrysa, Ezot. Przyw.
Metiny: Brak
Bossy: Skalista Małpa
Metiny: Brak
Bossy: Chodząca Małpa
Metiny: Metin Morderstwa
Bossy: Ognisty Król
Metiny: Metin Pung-Ma
Bossy: Brak
Metiny: Metin Pung-Ma, Metin Ma-An
Bossy: Brak
Metiny: Metin Pung-Ma, Metin Ma-An
Bossy: Brak
Metiny: Metin Tu-Young, Metin Jeon-Un
Bossy: Olbrzymi Duch Drzewa
Metiny: Brak
Bossy: Silna Lodowa Wiedzma
Wymagana Przepustka: Krwisty Kamień
Wymagany poziom 75+
Metiny: Brak
Bossy: Dowódca Huashin, Dowódca Yonghan
Wymagany poziom 75+
Metiny: Metin Mroku,
Bossy: Diabeł Alduin, Pustynny Generał
Wymagana przepustka: Przepustka Gnolli
Wymagany poziom 90+
Od poziomu: 35
Wymagana grupa: Tak
Przepustka: Kamień Orków
Limit Czasowy: Brak
Lokalizacja: Dolina Orków
Działający bonus: Silny przeciwko Orkom
Od poziomu: 40
Wymagana grupa: Nie
Przepustka: Podczas wybrania opcji prywatnej wyprawy, wymagany jest Klucz Demonów
Limit Czasowy: Brak
Lokalizacja: Świątynia Hwang
Działający bonus: Silny przeciwko nieumarłym
Od poziomu: 65
Wymagana grupa: Tak
Przepustka: Pajęczy Klucz
Limit Czasowy: 30 min.
Lokalizacja: Loch Pająków 2
Działający bonus: brak
Od poziomu: 75
Wymagana grupa: Tak
Przepustka: Zasuszona Głowa
Limit Czasowy: 1H.
Lokalizacja: Światynia Hwang
Działający bonus: Silny przeciwko nieumarłym
Od poziomu: 75
Wymagana grupa: Tak
Przepustka: Kręty Klucz
Limit Czasowy 2H
Lokalizacja: Grota Wygnańców 2
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Od poziomu: 94
Wymagana grupa: Tak
Przepustka: Mrozna Przepustka
Limit Czasowy 2H
Lokalizacja: Góra Sohan
Działający bonus: Brak
Od poziomu: 85
Wymagana grupa: Tak
Przepustka: Smocza Momenta
Limit Czasowy: 1H 30min.
Lokalizacja: Piekło
Działający bonus: Brak
Cor Draconisy możemy zdobyć ze wszystkich bossów.
Wyczekujcie eventów nastawionych typowo pod drop Cor Draconis.
Poniżej przedstawiamy wam stałe bonusy, jakie możecie otrzymać od biologa oraz Seon-Pyeong.
Oczywiście nagrody w postaci przedmiotów także są, jednak tutaj zobaczycie tylko bonusy.
Badania 30 poziom:
Szybkość ruchu +10%
Badania 40 poziom:
Szybkość ataku +5%, Silny przeciwko Potworom +5%
Badania 50 poziom:
Obrona +70
Badania 60 poziom:
Wartość Ataku +60
Badania 70 poziom:
Odporność na Potwory +10%, Szybkość Ruchu +10%
Badania 80 poziom:
Szybkość Ataku +6%, Obrażenia +10%
Badania 85 poziom:
Maks. PŻ +500, Odporność na Wojownik, Ninja, Sura, Szaman +10%
Badania 90 poziom:
Silny przeciwko Ludziom +10%
Seon-Pyeong 92 poziom:
Do wyboru, Punkty życia +1200/Obrona +135/Wartość Ataku +75
Seon-Pyeong 94 poziom:
Do wyboru, Punkty życia +1350/Obrona +145/Wartość Ataku +80
Kilka ciekawostek:
-Rozgrywka na serwerze jest wyjątkowo przyjemna.
-Wykonywanie wszystkich misji jest bardzo opłacalne.
-W Wieży Demonów podczas jeden wyprawy mamy 2 kowali.
Dziękujemy za obejrzenie prezentacji.
Mamy nadzieję że nasz projekt przypadnie wam do gustu.
Życzymy miłej gry! Team Nerwia2.pl