(Więcej Informacji)
Witajcie!
Przygotowywana miesiącami, nowa, ciekawsza oraz bardziej dopracowana - Tastria2.
Wzbogaceni o jeszcze większą ilość doświadczenia, postanowiliśmy otworzyć drugą odsłonę kultowego już serwera:
Tastria - Medium, maksymalny 120 poziom.
14.11.2020 godz. 16:00
Typ serwera: Medium
Maksymalny poziom: 125
Punkty statystyk: 90
Ilość Królestw: 2
Na początek gry otrzymacie pełny ekwipunek +7, wierzchowca (24h), kostium (7 dni), fryzurę (7 dni), Pierścień Radości (7 dni),
Szarfę Króla (7 dni), Zwyczajną Szatę Aury, Eliksir Słońca (Ś), Eliksir Księżyca (Ś), Nieskończoną Pelerynę Męstwa oraz Buty Wiatru.
Dla nowo stworzonych postaci w panelu misji pojawi się zadanie Broń Bohatera .
Bronie dla danej klasy zostaną przyznane w momencie kliknięcia na zwój.
Samą bronią nie można handlować, wkładać do depozytu, sprzedawać w sklepie offline ani wyrzucać.
Jedyna opcja pozbycia się jej, to usunięcie w koszu.
Prezentacja Broni Bohatera dla każdej z postaci:
Mapa teleportacji, którą można otworzyć za pomocą przycisku TAB, bądź bezpośrednio z poziomu ekwipunku,
przeniesie Was szybko na wszystkie kluczowe lokacje w grze.
Menadżer wypraw to system, dzięki któremu pokonywanie władców jest jeszcze przyjemniejsze.
Od teraz, rozmowa ze strażnikiem nie jest już wymagana. Na wszystkie wyprawy, które nie wymagają grupy
dostaniemy się za pomocą tego panelu - wystarczy wybrać interesujący nas dungeon.
Dodatkowo, znajdują się tam informacje takie jak:
- wymagany poziom postaci,
- wymagana ilość członków grupy,
- wymagana ilość Yang,
- Ilość ukończonych wypraw,
- najlepszy czas ukończenia danej wyprawy,
- wymagana przepustka,
- czas do kolejnego wejścia.
Szata Aury, jest to nowa część ekwipunku, którą każdy gracz otrzymuje na początek gry.
Szatę Aury można ulepszać i wznosić na wyższe poziomy za pomocą rozwoju,
przyczyniając się do wzrostu stopnia absorpcji parametrów.
Szata Aury absorbuje parametry: bransolet, naszyjników, kolczyków, butów, hełmów i tarcz.
Każdy stopień Szaty Aury wymaga odpowiedniej ilości zdobytego doświadczenia, aby móc awansować
na wyższy poziom.
Rozwijanie Szaty Aury odbywa się za pomocą Run Aury, które możemy zdobyć w grze.
Istnieje 5 rodzajów Run Aury, które dają odpowiednią ilość doświadczenia. Lodowa Runa Aury - 1 punkt
Ognista Runa Aury (10) - 10 punktów
Ognista Runa Aury (50) - 50 punktów
Ognista Runa Aury (100) - 100 punktów
Ognista Runa Aury (250) - 250 punktów
W grze dostępnych jest 6 rodzajów Szaty Aury, które wymagają danej ilości PD, aby móc je ulepszać na poziomy wyżej: Zwyczajna Szata Aury (5.000 PD) - stopień absorpcji: 0%
Prosta Szata Aury (10.000 PD) - stopień absorpcji: 5%
Szlachetna Szata Aury (15.000 PD) - stopień absorpcji: 10%
Błyszcząca Szata Aury (20.000 PD) - stopień absorpcji: 15%
Wytworna Szata Aury (25.000 PD) - stopień absorpcji: 25%
Promienista Szata Aury - stopień absorpcji: 35%
Ulepszanie jak i absorpcja odbywają się u Theowahdana.
Każda Szata powyżej Zwyczajnej ma swój unikalny efekt wyróżniający Waszą
postać spośród innych graczy.
Poniżej przedstawiamy efekt dla ostatniej, Promienistej Szaty Aury.
Wystawianie sklepów jest możliwe wyłącznie w pierwszym mieście każdego królestwa.
Sklepy posiadają możliwość wybrania specjalnego wyglądu premium, który wyróżni Wasz
sklepik spośród innych. Dostępnych jest aż 5 wyglądów.
Aby móc korzystać z opcji premium, gracz musi posiadać Szpulę Kaszmiru ,
którą zdobyć można m.in. ze sklepu PO.
Won to nowa waluta w grze.
Służy do przechowywania Yang, bądź handlu bezpośredniego.
1 Won to 1.000.000 Yang
.
Wymiany możemy dokonać za pośrednictwem okna z Punktami Osiągnięć i walutami.
Zarządzanie Alchemią Smoczych Kamieni odbywa się u Alchemika znajdującego się
w pierwszym mieście. Wytwarzając Smocze Kamienie, do czego wymagane są Cor Draconis ,
możecie znacząco wzmocnić swoją postać.
Sposobów na wytwarzanie Cor Draconis jest kilka. Najprostszym jest pozyskiwanie ich
z kamieni Metin, bossów i wypraw.
Dodatkową opcją jest przerabianie Odłamków Smoczego Kamienia .
Raz dziennie możemy odebrać u Alchemika Moc Smoczego Oka, która umożliwi
Wam wytworzenie 20 sztuk Cor Draconis.
10x = 1x
Dodatkowo, dodana została opcja szybkiego uszlachetniania umożliwiająca Wam przerobienie
wszystkich Smoczych Kamieni z danego poziomu na wyższy.
Zapełnienie koła przez Legendarne Kamienie tej samej jakości zapewni dodatkowe bonusy,
które pozyskane zostaną poprzez przemnożenie podstawowej wartości przez dany %.
Bonusy zwiększają się o następujące wartości: Koło matowe: dodatkowe 5%
Koło przejrzyste: dodatkowe 10%
Koło bez skazy: dodatkowe 15%
Koło znakomite: dodatkowe 20%
Koło wyborne: dodatkowe 25%
Umiejętność pasywna, dzięki której koszt przerabiania oraz ulepszania alchemii zostanie zmniejszony, nawet do 30%.
Umiejętność pasywna jest na stałe przypisana do postaci.
Aby wyszkolić tę umiejętność będziemy musieli udać się do alchemika znajdującego się w pierwszych miastach.
Zaproponuje Wam on nowy dialog "Umiejętność Zarządzania Alchemią" rozpoczynający szkolenie.
Aby wyszkolić umiejętność na poziom M1 będziemy potrzebowali następujące przedmioty:
Następny poziom umiejętności to G1, a potrzebne przedmioty to:
Ostatnim poziomem umiejętności jest P, a potrzebne przedmioty to:
U Seon-Pyeonga dostępna jest opcja wytwarzania Legendarnych Kamieni Duszy.
Umieszczając 10 Kamieni Duszy +5 jesteśmy w stanie stworzyć kamień wyższego
poziomu znacząco wzmacniający ekwipunek. Im więcej kamieni jednego typu
umieścimy w slotach, tym większą szansę na jego stworzenie uzyskamy.
Na przykład: 4 szt. KD obrony +5, to 40% szansy na stworzenie Legendarnego Kamienia Obrony.
60% zostanie rozdzielone odpowiednio pomiędzy pozostałymi umieszczonymi w oknie kamieniami.
Koszt jednej próby wynosi 10.000.000 Yang.
Szansa na pomyślne wytworzenie kamienia to 30%.
Po użyciu Zwoju Korekcji możemy wyjąć wybrany kamień z naszego wyposażenia.
System Zwierzaków Domowych urozmaica rozgrywkę oraz wzmacniający postacie o dodatkowe bonusy.
Cały system jest dosyć złożony i wymaga naprawdę sporo zaangażowania, aby móc z niego w pełni skorzystać, wobec czego zacznijmy od początku.
Do zdobycia mamy aż 7 różnych Jajek, z których możemy wykluć naszego zwierzaka:
Małpka ->
->
-> Maksymalny poziom umiejętności to 8%
Pajączek ->
->
-> Maksymalny poziom umiejętności to 8%
Smoczek ->
->
-> Maksymalny poziom umiejętności to 9%
Nemere ->
->
-> Maksymalny poziom umiejętności to 10%
Razador ->
->
-> Maksymalny poziom umiejętności to 10%
Nessie ->
->
-> Maksymalny poziom umiejętności to 12%
Meley ->
->
-> Maksymalny poziom umiejętności to 12%
Jajka możemy zdobyć bezpośrednio z bossów na wyprawach.
Jedynym wyjątkiem jest Małpka, jej jako mamy szansę zdobyć z bossa na mapie.
Małpka -> Lord Małp
Pajączek -> Baronówna Pająków
Smoczek -> Beran Setao
Nemere -> Nemere
Razador -> Razador
Nessie -> Obrona Statku
Meley -> Meley
Aktualny stan zwierzaka domowego możemy sprawdzić w jego oknie:
Każdy zwierzak po wykluciu ma kilka losowych czynników:
~Czas życia
Wykluty zwierzak może być na 24h, 48h bądź 72h.
Jego życie możemy przedłużać Odżywką zwiększającą czas życia o 100%.
Jednak gdy zapomnimy to zrobić i zwierzak nam umrze, zwróci nam ona tylko 50% jego całego czasu życia.
Czas życia możemy również przedłużać Jajkami jak i samymi Pieczęciami
, jednak dadzą nam one 3% z całego czasu.
Prosty przykład:
Posiadając zwierzaka z maksymalnym czasem wynoszącym 24 godziny i używając jajka przedłużymy jego życie o 43 minuty.
~Ilość umiejętności
Wykluty zwierzak może mieć jedno, dwa bądź nawet trzy pola, do których będziemy mogli przypisać umiejętności.
~Bonus procentowy PŻ / Obrony / PE
Maksymalna wartość startowego bonusu procentowego jaki możemy otrzymać to 2.3%.
Przeskoki bonusów są co 5 poziomów zwierzaka, a ich wartość jest od 0.1% do 0.6%
Zdobywanie doświadczenia wygląda następująco:
~Czerwone kulki
Działają na takiej samej zasadzie jak kulki doświadczenia na postaci.
Doświadczenie zdobywamy poprzez zabijanie potworów na mapach, jednak nie wzrasta ono na wyprawach.
Na zdobywane doświadczenie działają wszystkie wspomagacze używane na postaci, np. Pierścień Doświadczenia czy Mikstura Mądrości.
~Niebieskie Kulki
Do 40 poziomu zwierzaka będziemy potrzebowali wyłącznie broni 30 poziomu, aby móc zapełnić tę kulkę.
Od 41 do 80 poziomu dodatkowo będziemy mogli zapełniać kulkę broniami 65 poziomu.
Od 81 do 120 poziomu będziemy mogli zapełniać również ekwipunkiem z niebiańskich łez.
Rozwój zwierzaka oraz etapy jego ewolucji prezentują się następująco:
~Młody - 1-40 lvl
~Dziki - 41-80 lvl
~Dzielny - 81-120 lvl
~Bohaterski - 81-120 lvl
Przedmioty potrzebne do pierwszej ewolucji (Dziki):
25x Księga Młodego zwierza
100x Zwój Boga Smoków
500x Cor Draconis (surowe)
250x Ząb Orka+
100x Shuriken
100x Zielona Smocza Fasola
500x Zielona Mikstura(D)
500x Fioletowa Mikstura(D)
500x Skrzynia Zielarza
Przedmioty potrzebne do drugiej ewolucji (Dzielny):
25x Księga Dzikiego Zwierza
50x Podręcznik Kowala
500x Cor Draconis (surowe)
50x Kawałek Płótna+
25x Nieznane Lekarstwo+
50x Diament Gildii
5x Plan Hełmu
10x Medal Nieumarłych
25x Kamień duchowy
Przedmioty potrzebne do trzeciej ewolucji (Bohaterski):
25x Księga Dzielnego Zwierza
35x Magiczny Kamień
5x Plan Tarczy
5x Plan Butów
500x Cor Draconis (szlif.)
50x Diament Gildii
5x Medal Setaou
10x Drzewny Szmaragd
200x Małż
Każdy zwierzak posiada od jednego do aż trzech slotów na umiejętności.
Umiejętności można szkolić księgami, które zdobędziemy ze Skrzyni Zwierzaka , a samą skrzynię z Bossów na Wyprawach.
Jednak aby móc szkolić zwierzaka, musi on osiągnąć ostatni poziom ewolucji, czyli Bohaterski.
Aktualnie jest 13 różnych umiejętności, które będziemy mogli rozwijać u zwierzaka.
Księga Wojownika -> Silny przeciwko wojownikom
Księga Ninjy -> Silny przeciwko ninjom
Księga Sury -> Silny przeciwko surom
Księga Szamana -> Silny przeciwko szamanom
Księga Wampira -> Zwiększa ilość absorbowanych PŻ
Księga Życia -> Zwiększa ilość PŻ
Księga Many -> Zwiększa ilość PE
Księga Berserka -> Zwiększa obrażenia zadawane Władcom
Księga Specjalisty -> Redukuje szansę na blok przeciwnika
Księga Arcymaga -> Zwiększa wartość magicznego ataku
Księga Ducha -> Zwiększa ilość absorbowanych PE
Księga Kamieni -> Zwiększa obrażenia zadawane Kamieniom Metin
Księga Łowcy -> Zwiększa obrażenia zadawane potworom
Do wyszkolenia umiejętności będziemy potrzebowali łącznie 21 pomyślnie przeczytanych ksiąg.
Pierwsza księga, aby móc wybrać umiejętność jaką chcemy szkolić, a 20 kolejnych, aby wyszkolić tę umiejętność na maksymalny poziom.
Szansa na pomyślne przeczytanie księgi to 20%, a czas ponownego czytania to 24 godziny.
Z pomocą przychodzi nam Ji-Ryu znajdujący się na Ziemiach Gildii.
U niego będziemy mogli wytworzyć Zwój Zwierzaka oraz Radę Zwierzaka
Zwój Zwierzaka przyśpieszy nam ponowne szkolenie umiejętności o 24h.
Rada Zwierzaka podniesie nam szansę na pomyślne przeczytanie o 100%.
Gdy chcemy zmienić jedną z wybranych umiejętności, należy użyć Revertus Zwierza .
Usuwa on umiejętność, a w jej miejscu możemy szkolić nową wybraną.
Zdobędziemy go z ItemShopu.
Aby móc handlować naszym zwierzakiem, będzie nam potrzebna Klatka Transportowa , do której należy przełożyć pieczęć zwierzaka.
Zdobędziemy ją z ItemShopu.
Bez użycia klatki nie można przełożyć zwierzaka przez Depozyt, Handel, ani wystawić na Sklepie Offline.
Dodatkowo, pieczęci nie można usuwać w koszu - jedyna możliwość pozbycia się niechcianej pieczęci to nakarmienie zwierzaka.
Szarfami możecie zarządzać, tak jak w przypadku Szat Aury, u Theowahdana.
Szarfy możecie zdobywać z bossów i wypraw, jednak niektóre z nich zdobyć można jedynie
ze specjalnych wypraw.
Kombinacja odbywa się na zasadzie łączenia dwóch szarf o takim samym poziomie.
Na przykład: aby ulepszyć szarfę prostą do dostojnej, potrzebna będzie druga szarfa prosta.
Szarfa jest w stanie absorbować bonusy Waszej broni z danym stopniem absorpcji.
Szarfa o najwyższym stopniu - Unikatowa - absorbuje do 20% bonusów wykorzystanej do tego broni.
Dodatkowo, została dodana informacja o broni jaka została umieszczona w szarfie.
Maksymalny stopień absorpcji unikatowej szarfy został podniesiony do 30%.
Szarfę możemy podnieść do wyższego poziomu za pomocą Delikatnych Sukien.
Wystarczy posiadać Szarfę Unikatową z 25%-owym stopnie absorpcji.
Tworzeniem sukien oraz ulepszaniem szarf zajmuje się Theowahdan.
Nie martwcie się, ulepszanie szarfy nie usuwa Waszego wkładu, wraz z pomyślnym ulepszaniem
szarfy, bonusy zostaną zwiększone.
W celu wytworzenia interesującego nas sukna, wystarczy wybrać
odpowiednią opcję u Theowahdana.
Wytwarzanie sukien prezentuje się następująco:
Szarfa prosta Delikatne Sukno (I)
Szarfa dostojna Delikatne Sukno (II)
Szarfa zacna Delikatne Sukno (III)
Szarfa unikatowa Delikatne Sukno (IV)
Delikatne Sukno (I)
Wymagane do ulepszania szarfy do 26% poziomu absorpcji.
Delikatne Sukno (II)
Wymagane do ulepszania szarfy do 27% poziomu absorpcji.
Delikatne Sukno (III)
Wymagane do ulepszania szarfy do 28% poziomu absorpcji.
Delikatne Sukno (IV)
Wymagane do ulepszania szarfy do 29% oraz 30% poziomu absorpcji.
Szansa na pomyślne ulepszenie szarfy za pomocą Delikatnego Sukna wynosi 100%.
Koszt ulepszenia to 500.000.000 Yang.
Talizmany to oddzielna część ekwipunku, która jest w stanie wzmocnić naszą postać.
W grze istnieją dwa rodzaje Talizmanów: PvP oraz PvM.
Oba przedmioty zdobyć można z wypraw.
Do każdego Talizmanu można dodać do 5 bonusów. Za tę funkcję odpowiedzialny
jest Baek-Go. Wystarczy, że wybierzecie odpowiednią opcję i Waszym oczom pokaże się
specjalne okno umożliwiające dodanie bonusu.
Aby dodać bonusy musimy posiadać przy sobie Odłamek oraz Suplement.
Im rzadszy przedmiot, tym więcej % na pomyślne dodanie bonusu doda do ogólnej wartości.
Czerwony Odłamek: +5%
Fioletowy Odłamek: +10%
Zielony Odłamek: +15%
Mały Suplement: +5%
Średni Suplement: +10%
Duży Suplement: +15%
Aby podjąć się próby dodania bonusu, konieczne jest umieszczenie min. 1 Odłamka i Suplementu.
Zmienić bonusy możemy za pomocą Błogosławieństwa .
Przykładowe wartości bonusów przedstawiają się następująco:
W oknie postaci znajdują się dwa boczne przyciski, przenoszące Was do statystyk postaci:
Na samym początku, gdy klikniemy na okno żywiołów, będą one wszystkie zablokowane, tak jak na obrazku poniżej.
W celu odblokowania poszczególnych żywiołów musimy udać się do Ji-Ryu znajdującego się na ziemiach gildii.
To u niego możemy stworzyć Księgi danych żywiołów oraz pozyskać Spalone Kartki.
Występuje 6 różnych żywiołów, a są to:
Mrok
Błyskawice
Wiatr
Ogień
Lód
Ziemia
Każdy żywioł szkolimy oddzielnie, a do szkolenia potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg.
Maksymalnie możemy uzyskać 10% bonusu "silny przeciwko" na dany żywioł.
Księgi oraz crafting u Ji-Ryu wyglądają następująco:
-> Księga Mroku
-> Księga Błyskawicy
-> Księga Wiatru
-> Księga Ognia
-> Księga Lodu
-> Księga Ziemi
Do wytworzenia jednej księgi żywiołu potrzebujecie:
~1x Zwój danego żywiołu
~50x Spalonych Kartek
~2.500.000 Yang (2,5kk)
Szansa na wytworzenie to 100%.
Podstawowa szansa na przeczytanie księgi to 20%, a czas oczekiwania na przeczytanie kolejnej to 24h.
Użycie Rady Pustelnika zwiększy szansę na pomyślne przeczytanie księgi do 100%.
Czas oczekiwania możemy zredukować używając Zwój Egzorcyzmu .
Zwoje możecie zdobyć z wypraw, na które działają dane żywioły.
Zwój Mroku -> Katakumby
Zwój Błyskawicy -> Komnata Smoka
Zwój Wiatru -> Świątynia En-Tai / Wąwóz Lemurów
Zwój Ognia -> Pałac Gargulca
Zwój Lodu -> Strażnica Nemere
Zwój Ziemi -> Twierdza Razadora / Schronienie Meley
Spalone Kartki pozyskacie poprzez przeniesienie Ksiąg Umiejętności na Ji-Ryu.
Jeżeli przeniesiecie na niego złączone 500 ksiąg, otrzymacie 500 spalonych kartek.
Maksymalnie rozwinięte żywioły prezentują się następująco:
Wytwarzaniem zajmuje się Ji-Ryu znajdujący się na Ziemiach Gildii.
Wzmocnienia dzielą się na Wzmocnienie Pasa (PVM) oraz Wzmocnienie Pasa (PVP)
Wytwarzanie Wzmocnienia PVM
Oprócz przedmiotów pokazanych wyżej, będziemy potrzebowali również pasów.
W przypadku tworzenia Wzmocnień PVM :
~Pasa Skórzanego
~Pasa Mroku
Wytwarzanie Wzmocnienia PVP
Oprócz przedmiotów pokazanych wyżej, będziemy potrzebowali również pasów.
W przypadku tworzenia Wzmocnień PVP :
~Pasa Przepuchu
~Pasa Runicznego
Przetwarzanie pasów nie kończy się jednak na samym dodaniu bonusów. Możemy je także zmieniać używając Zaczarowaniu Pasa .
Wytwarzaniem zajmuje się Ji-Ryu znajdujący się na Ziemiach Gildii.
Wytwarzanie Zaczarowania Pasa
W tym przypadku nie potrzebujemy żadnych dodatkowych przedmiotów.
Wszystkie potrzebne są uwzględnione na obrazku powyżej.
Bonusy jakie możemy dodać do pasów pozostawiamy Wam do odkrycia.
Wzmocnienie Lorda możemy zdobyć z nowej wyprawy Świątynia En-Tai.
Bonus, o który możemy możemy ją wzmocnić to aż 50 dodatkowej wartości ataku!
Co więcej, jeżeli włożymy ów broń do szarfy, to również zabsorbujemy ten dodatkowy bonus.
W grze istnieje możliwość handlu postaciami. Wystarczy udać się ze Skrzynią Postaci do Handlarza Postaciami.
Handlarz umieści wybraną postać w skrzyni.
Każdą postać umieszczoną w skrzyni możemy szczegółowo podejrzeć.
W oknie znajdują się wszystkie najpotrzebniejsze informacje.
Wydobywanie rud odbywa się w Kopalni, do której dostaniecie się poprzez mapę teleportacji.
Kilof jak i kopalnia dostępne są od 30 poziomu.
Swój kilof możecie wytworzyć u Deokbae. Wymagane do tego będą Ruda Żelaza ,
Kij oraz 10.000.000 Yang.
Szansa na wytworzenie Kilofa to 100%.
Kij zdobędziemy z Odrodzonego Wodza Orków, natomiast Rudę Żelaza z Best. Kapitana.
Wytwarzaniem przetopów zajmuje się Deokbae.
W grze istnieją 3 poziomy przetopów: I, II oraz III.
Każdy z poziomów zwiększa bonusy naszej biżuterii odpowiednio o: 10%, 20%, 30%.
Wytwarzanie poszczególnych poziomów przetopów wygląda następująco:
100 szt. rudy = przetop poz. I
3 szt. przetopu poz. I = przetop poz. II
2 szt. przetopu poz. II = przetop poz. III
W biżuterii możemy umieścić maksymalnie 2 przetopy.
Łowienie ryb możliwe jest jedynie na mapie rybackiej, na którą dostaniemy się poprzez Rybaka.
Wędkę możecie stworzyć u Rybaka na mapie rybackiej.
Do tego procesu wymagane są Rękojeść , Wędzisko
oraz 1.000.000 Yang.
Szansa na wytworzenie wędki to 100%.
Wędzisko zdobędziemy z Odrodzonego Wodza Orków, natomiast Rękojeść z Best. Kapitana.
W grze istnieje 9 poziomów wędki. Wędkę możemy ulepszyć u Rybaka. Wystarczy tylko, że
zdobędziecie wystarczającą ilość punktów wędki otrzymywanych za pomyślne łowienie ryb.
Im wyższy poziom wędki, tym więcej % na pomyślne złowienie ryby zyskacie oraz
zwiększy się Wasza szansa na podjęcie próby wydobycia rzadkiego przedmiotu.
Od 5 poziomu wędki możemy zdobyć Przepustkę na Statek .
Od 9 poziomu wędki możemy zdobyć Kupon SM (100) .
W grze dostępne są 3 rodzaje przynęt, na które możemy łowić ryby.
Podstawową przynętą dostępną u Rybaka jest Robak .
Zakładając robaka na swoją wędkę, możemy złowić następujące ryby:
Następną przynętą są Drobne Ryby , na które jesteśmy w stanie złowić następujące ryby:
Ostatnim typem przynęty jest Krewetka . Pozwala na złowienie najrzadszych ryb:
Każda upieczona nad ogniskiem ryba jest w stanie wzmocnić Waszą postać tymi bonusami na czas 5 minut: Karaś: szansa na krytyczne uderzenie +5%
Duży Karaś: szansa na przeszywające uderzenie +5%
Karp: silny przeciwko Diabłom +5%
Łosoś: silny przeciwko Nieumarłym +5%
Pstrąg: wartość ataku +20
Okoń: odporność na potwory +5%
Ryba Lotosu: silny przeciwko Mistykom+5%
Węgorz: silny przeciwko potworom +5%
Shiri: zręczność +10
Lustrzany Karp: siła +10
Złoty Karaś: inteligencja +10
Maksymalny poziom umiejętności Jeździectwo to 30.
Rozwijanie umiejętności Jeździectwa odbywa się za pomocą czytania Medali Konnych.
Medale Konne możemy czytać bez limitu czasowego.
W grze istnieją 4 rodzaje medali pozwalające szkolić umiejętność pomiędzy następującymi poziomami: Brązowy Medal Konny: 0-10
Srebrny Medal Konny: 10-20
Złoty Medal Konny: 20-29
Platynowy Medal Konny: 29-30
Brązowy, srebrny oraz złoty medal zdobędziemy z potworów w Krainie Małp.
Platynowy medal konny możemy pozyskać poprzez łączenie 10x Złoty Medal Konny oraz 15x każde z ziół.
Łączenia możemy dokonać u Stajennego. Medal ten ma 100% szansy na pomyślne przeczytanie.
Od poziomu Mistrz (11) oraz Wielki Mistrz (30) uzyskamy następujące bonusy podczas jazdy wierzchowcem:
Ranking tygodniowy jest resetowany w każdy poniedziałek o godzinie 00:00.
Postacie zajmujące trzy pierwsze miejsca w danej kategorii otrzymają odpowiednio:
1000 SM, 600 SM oraz 300 SM.
A dodatkowo do nagród w postaci SM dostaniecie specjalny efekt na broń, dający bonusy.
Efekty broni są odpowiednio czasowe względem zajętego miejsca w rankingu.
Mamy nadzieję, że ten skromny system jeszcze bardziej wzmocni rywalizację!
Uriel znajdujący się w pierwszym mieście jest w stanie zaoferować Wam wytworzenie
wybranego Marmuru Polimorfii. Wystarczy, że wybierzecie interesującego Was potwora
i zaakceptujecie misję. Misja na marmur trafi na listę zadań.
Aby zaliczyć misję trzeba pokonać 100 razy wybranego wcześniej potwora.
Jednorazowo możemy wytworzyć do 15 marmurów jednego potwora.
Rozwijając umiejętność Polimorfia za pomocą Ksiąg Polimorfii jesteśmy w stanie
zwiększyć swój atak przeciwko potworom podczas przemiany.
Od poziomu M1 do G10 atak zwiększa się o 5%.
Od poziomu P atak zwiększa się o 10%.
Na okienko minimapy zostały dodany przyciski, które w szybki sposób umożliwią
zmianę kanału.
Dodatkowymi elementami, które rzucają się w oczy są nowe przyciski listy aktualnych wydarzeń
oraz otwierania Item Shop.
Dodaliśmy również widoczność członków na minimapie dostępnej pod przyciskiem M,
co na pewno przyda się Wam w rywalizacji na wyższych mapach.
Obok Handlarki Różności w pierwszym mieście dostępny jest Sklep PO,
w którym możemy zrobić zakupy za wcześniej zdobyte punkty osiągnięć.
PO możemy zdobywać poprzez niszczenie kamieni Metin, zabijanie władców i wykonywanie misji.
Oferta dla każdego gracza wygląda inaczej. Przedmioty w sklepie zmieniają się
regularnie co godzinę. Jeśli chcemy przyśpieszyć ten proces wystarczy, że posiadamy przy sobie
Reset sklepu PO i użyjemy odpowiedniego przycisku w oknie.
W panelu bocznym dostępny jest system, dzięki któremu za pomocą przycisku F5
użyjemy wszystkich wybranych przez siebie dopalaczy.
Wystarczy, że posiadamy je w ekwipunku i wybierzemy je z listy.
Aby szybko pozbyć się niechcianych przedmiotów w ekwipunku możemy
użyć koszu na przedmioty, który dostępny jest w panelu bocznym.
W celu sprawniejszego posługiwania się systemem, zostało dodane szybkie przenoszenie
przedmiotów za pomocą przycisku PPM.
Została dodana opcja, która pozwala rozdzielić wszystkie przedmioty, które są w stacku.
Zapis lokacji możemy otworzyć z poziomu panelu bocznego lub za pomocą
przycisku F8.
Wszystkie zapisy możemy pokategoryzować według własnego pomysłu.
Wierzymy, że ułatwi to szukanie interesującej nas lokacji.
Okno badań również doczekało się odświeżenia.
Do Biologa lub Kolekcjonera udamy się jedynie w celu odebrania misji.
Przedmioty możemy oddawać za pomocą przycisku dostępnego w panelu.
Postanowiliśmy całkowicie odświeżyć system gildii zmieniając mechanizmy budowania,
NPC gildyjnych oraz umiejętności.
Każdy lider może rozwijać umiejętności pasywne swojej gildii za pomocą Diamentu Gildii .
Każda z 8 umiejętności może być rozwinięta aż do 25 poziomu.
Wszystkie umiejętności wraz z wartością bonusu na najwyższym poziomie prezentują się następująco:
Silny przeciwko potworom: +10%
Silny przeciwko ludziom: +10%
Szansa na krytyczne uderzenie: +15%
Szansa na przeszywające uderzenie: +15%
Odporność na atak potworów: +10%
Redukcja bloku przeciwnika: +15%
Szybkość zaklęcia: +20%
Szansa na podwójną ilość Yang: +25%
Wszystkie tereny gildii z pierwszych miast zostały usunięte, a w zamian została
dodana specjalna mapa, na której gildie są w stanie kupić swój teren oraz wybudować budynki.
Koszt terenu gildii to 1.000.000.000 Yang.
Wymagany poziom: 95
Bonus: Orki
Żywioł: Ogień
Ilość Metinów: 6
Ilość bossów: 4
Wymagany poziom: 105
Bonus: Mistyki
Żywioł: Wiatr
Ilość Metinów: 6
Ilość bossów: 4
Poziom: 30-50
Wymagana przepustka: 500.000 Yang
Limit czasu: Brak
Wymagana grupa: Nie
Poziom: 50-70
Wymagana przepustka: Liście En-Tai
Limit czasu: Brak
Wymagana grupa: Nie
Poziom: 55-75
Wymagana przepustka: Pajęczy Klucz
Limit czasu: Brak
Wymagana grupa: Nie
Poziom: 40-125
Wymagana przepustka: Brak
Limit czasu: Brak
Wymagana grupa: Nie
Poziom: 80-125
Wymagana przepustka: 3x Kręty Klucz
Limit czasu: 20 minut
Wymagana grupa: Nie
Poziom: 85-100
Wymagana przepustka: Zasuszona Głowa
Limit czasu: Brak
Wymagana grupa: Nie
Poziom: 90-125
Wymagana przepustka: Lodowy Klucz
Limit czasu: 1 godzina
Wymagana grupa: Nie
Poziom: 95-125
Wymagana przepustka: Szpon Gargulca
Limit czasu: 30 minut
Wymagana grupa: Nie
Poziom: 105-125
Wymagana przepustka: Medal Lemurów
Limit czasu: 1 godzina
Wymagana grupa: Nie
Poziom: 100-125
Wymagana przepustka: Przepustka na Statek
Limit czasu: 12 godzin
Wymagana grupa: Tak
Poziom: 105-125
Wymagana przepustka: Róg Razadora
Limit czasu: 1 godzina
Wymagana grupa: Nie
Poziom: 115-125
Wymagana przepustka: Smoczy Klucz
Limit czasu: 8 godzin
Wymagana grupa: Tak
Poziom: 120 - 125
Wymagana przepustka: Klucz Alastora
Limit czasu: 1 godzina
Wymagana grupa: Nie
W grze istnieje pełny zestaw ekwipunku, który wzmocni Waszą postać w walce z potworami.
Ekwipunek EXP przerabiamy w sposób następujący:
Zbroje natomiast zdobędziemy ze Szkatułki Umarłego Rozpruwacza, Azraela, Obrony Statku oraz ze Schronienia Meley.
Na mapach Grota Wygnańców v1 oraz Pustynia Cyklopów znajdują się legendarne bossy, które są na
tyle silne, że pokonanie ich w pojedynkę jest niemożliwe.
Każdy z bossów posiada swój unikalny i obfity drop sprawiający, że polowanie
na tych władców jest bardzo opłacalne.
Każdy z bossów respi się o stałych porach. To znaczy, że godzina, o której został zabity
nie wpływa na jego przyszły resp.
Godziny respu: 6:00, 18:00
Dostępny od poziomu: 75
Godziny respu: 6:00, 18:00
Dostępny od poziomu: 95
Q: Jakie są maksymalne średnie obrażenia?
A: Maksymalne średnie obrażenia to 60%.
Q: Gdzie mogę zdobyć broń na 75 poziom?
A: Bronie na 75 poziom można zdobyć na DT ze szkatułki Umarłego Rozpruwacza oraz bezpośrednio z Niebieskiej Śmierci.
Q: Czy można ulepszać Kamienie Dusz?
A: Tak. KD+4 można ulepszyć na +5 oraz z dziesięciu KD+5 możemy stworzyć legendarny kamień.
Q: Skąd zdobędę EQ EXP?
A: EQ EXP możecie przerobić z ekwipunku ebonitowego, czarnej okrągłej tarczy oraz skórzanych kozaków. Broń przerabiacie z broni na 75 poziom, a zbroję zdobędziecie ze szkatułki Umarłego Rozpruwacza.
Q: Czy przedmioty z Item Shopu będą zdatne do handlu?
A: Tak, wszystkie przedmioty będą zdatne do handlu.
Q: Czy można sprzedawać kupony SM / przedmioty z IS za PLN?
A: Handel tymi przedmiotami jest zakazany.
Q: Czy można sprzedawać Yangi za PLN?
A: Tak, handel Yang jest dozwolony.
Q: Jak mogę zdobyć Cor Draconis do alchemii?
A: Bezpośrednio z ziemi poprzez zbijanie bossów oraz zdobywanie Odłamków Smoczego Kamienia
i wymianie ich na Cory.
Q: Czy będą jakieś stałe eventy?
A: Tak, mamy już zaplanowane eventy cyklicznie włączane na serwerze.
Odpowiedzialny za całą społeczność naszego serwera, m.in. za kontakt z graczami, zespół tutorów, moderatorów
oraz całą organizację pracy.
Odpowiedzialny za organizację eventów, kontakt z graczami.
Dodatkowym obowiązkiem jest pomaganie w dopracowaniu rozgrywki/aktualizacji.
Odpowiedzialny za organizację eventów, kontakt z graczami.
Dodatkowym obowiązkiem jest pomaganie w dopracowaniu rozgrywki/aktualizacji.
Witajcie!
Przygotowywana miesiącami, nowa, ciekawsza oraz bardziej dopracowana - Tastria2.
Wzbogaceni o jeszcze większą ilość doświadczenia, postanowiliśmy otworzyć drugą odsłonę kultowego już serwera:
Tastria - Medium, maksymalny 120 poziom.
14.11.2020 godz. 16:00
Typ serwera: Medium
Maksymalny poziom: 125
Punkty statystyk: 90
Ilość Królestw: 2
Na początek gry otrzymacie pełny ekwipunek +7, wierzchowca (24h), kostium (7 dni), fryzurę (7 dni), Pierścień Radości (7 dni),
Szarfę Króla (7 dni), Zwyczajną Szatę Aury, Eliksir Słońca (Ś), Eliksir Księżyca (Ś), Nieskończoną Pelerynę Męstwa oraz Buty Wiatru.
Dla nowo stworzonych postaci w panelu misji pojawi się zadanie Broń Bohatera .
Bronie dla danej klasy zostaną przyznane w momencie kliknięcia na zwój.
Samą bronią nie można handlować, wkładać do depozytu, sprzedawać w sklepie offline ani wyrzucać.
Jedyna opcja pozbycia się jej, to usunięcie w koszu.
Prezentacja Broni Bohatera dla każdej z postaci:
Mapa teleportacji, którą można otworzyć za pomocą przycisku TAB, bądź bezpośrednio z poziomu ekwipunku,
przeniesie Was szybko na wszystkie kluczowe lokacje w grze.
Menadżer wypraw to system, dzięki któremu pokonywanie władców jest jeszcze przyjemniejsze.
Od teraz, rozmowa ze strażnikiem nie jest już wymagana. Na wszystkie wyprawy, które nie wymagają grupy
dostaniemy się za pomocą tego panelu - wystarczy wybrać interesujący nas dungeon.
Dodatkowo, znajdują się tam informacje takie jak:
- wymagany poziom postaci,
- wymagana ilość członków grupy,
- wymagana ilość Yang,
- Ilość ukończonych wypraw,
- najlepszy czas ukończenia danej wyprawy,
- wymagana przepustka,
- czas do kolejnego wejścia.
Szata Aury, jest to nowa część ekwipunku, którą każdy gracz otrzymuje na początek gry.
Szatę Aury można ulepszać i wznosić na wyższe poziomy za pomocą rozwoju,
przyczyniając się do wzrostu stopnia absorpcji parametrów.
Szata Aury absorbuje parametry: bransolet, naszyjników, kolczyków, butów, hełmów i tarcz.
Każdy stopień Szaty Aury wymaga odpowiedniej ilości zdobytego doświadczenia, aby móc awansować
na wyższy poziom.
Rozwijanie Szaty Aury odbywa się za pomocą Run Aury, które możemy zdobyć w grze.
Istnieje 5 rodzajów Run Aury, które dają odpowiednią ilość doświadczenia. Lodowa Runa Aury - 1 punkt
Ognista Runa Aury (10) - 10 punktów
Ognista Runa Aury (50) - 50 punktów
Ognista Runa Aury (100) - 100 punktów
Ognista Runa Aury (250) - 250 punktów
W grze dostępnych jest 6 rodzajów Szaty Aury, które wymagają danej ilości PD, aby móc je ulepszać na poziomy wyżej: Zwyczajna Szata Aury (5.000 PD) - stopień absorpcji: 0%
Prosta Szata Aury (10.000 PD) - stopień absorpcji: 5%
Szlachetna Szata Aury (15.000 PD) - stopień absorpcji: 10%
Błyszcząca Szata Aury (20.000 PD) - stopień absorpcji: 15%
Wytworna Szata Aury (25.000 PD) - stopień absorpcji: 25%
Promienista Szata Aury - stopień absorpcji: 35%
Ulepszanie jak i absorpcja odbywają się u Theowahdana.
Każda Szata powyżej Zwyczajnej ma swój unikalny efekt wyróżniający Waszą
postać spośród innych graczy.
Poniżej przedstawiamy efekt dla ostatniej, Promienistej Szaty Aury.
Wystawianie sklepów jest możliwe wyłącznie w pierwszym mieście każdego królestwa.
Sklepy posiadają możliwość wybrania specjalnego wyglądu premium, który wyróżni Wasz
sklepik spośród innych. Dostępnych jest aż 5 wyglądów.
Aby móc korzystać z opcji premium, gracz musi posiadać Szpulę Kaszmiru ,
którą zdobyć można m.in. ze sklepu PO.
Won to nowa waluta w grze.
Służy do przechowywania Yang, bądź handlu bezpośredniego.
1 Won to 1.000.000 Yang
.
Wymiany możemy dokonać za pośrednictwem okna z Punktami Osiągnięć i walutami.
Zarządzanie Alchemią Smoczych Kamieni odbywa się u Alchemika znajdującego się
w pierwszym mieście. Wytwarzając Smocze Kamienie, do czego wymagane są Cor Draconis ,
możecie znacząco wzmocnić swoją postać.
Sposobów na wytwarzanie Cor Draconis jest kilka. Najprostszym jest pozyskiwanie ich
z kamieni Metin, bossów i wypraw.
Dodatkową opcją jest przerabianie Odłamków Smoczego Kamienia .
Raz dziennie możemy odebrać u Alchemika Moc Smoczego Oka, która umożliwi
Wam wytworzenie 20 sztuk Cor Draconis.
10x = 1x
Dodatkowo, dodana została opcja szybkiego uszlachetniania umożliwiająca Wam przerobienie
wszystkich Smoczych Kamieni z danego poziomu na wyższy.
Zapełnienie koła przez Legendarne Kamienie tej samej jakości zapewni dodatkowe bonusy,
które pozyskane zostaną poprzez przemnożenie podstawowej wartości przez dany %.
Bonusy zwiększają się o następujące wartości: Koło matowe: dodatkowe 5%
Koło przejrzyste: dodatkowe 10%
Koło bez skazy: dodatkowe 15%
Koło znakomite: dodatkowe 20%
Koło wyborne: dodatkowe 25%
Umiejętność pasywna, dzięki której koszt przerabiania oraz ulepszania alchemii zostanie zmniejszony, nawet do 30%.
Umiejętność pasywna jest na stałe przypisana do postaci.
Aby wyszkolić tę umiejętność będziemy musieli udać się do alchemika znajdującego się w pierwszych miastach.
Zaproponuje Wam on nowy dialog "Umiejętność Zarządzania Alchemią" rozpoczynający szkolenie.
Aby wyszkolić umiejętność na poziom M1 będziemy potrzebowali następujące przedmioty:
Następny poziom umiejętności to G1, a potrzebne przedmioty to:
Ostatnim poziomem umiejętności jest P, a potrzebne przedmioty to:
U Seon-Pyeonga dostępna jest opcja wytwarzania Legendarnych Kamieni Duszy.
Umieszczając 10 Kamieni Duszy +5 jesteśmy w stanie stworzyć kamień wyższego
poziomu znacząco wzmacniający ekwipunek. Im więcej kamieni jednego typu
umieścimy w slotach, tym większą szansę na jego stworzenie uzyskamy.
Na przykład: 4 szt. KD obrony +5, to 40% szansy na stworzenie Legendarnego Kamienia Obrony.
60% zostanie rozdzielone odpowiednio pomiędzy pozostałymi umieszczonymi w oknie kamieniami.
Koszt jednej próby wynosi 10.000.000 Yang.
Szansa na pomyślne wytworzenie kamienia to 30%.
Po użyciu Zwoju Korekcji możemy wyjąć wybrany kamień z naszego wyposażenia.
System Zwierzaków Domowych urozmaica rozgrywkę oraz wzmacniający postacie o dodatkowe bonusy.
Cały system jest dosyć złożony i wymaga naprawdę sporo zaangażowania, aby móc z niego w pełni skorzystać, wobec czego zacznijmy od początku.
Do zdobycia mamy aż 7 różnych Jajek, z których możemy wykluć naszego zwierzaka:
Małpka ->
->
-> Maksymalny poziom umiejętności to 8%
Pajączek ->
->
-> Maksymalny poziom umiejętności to 8%
Smoczek ->
->
-> Maksymalny poziom umiejętności to 9%
Nemere ->
->
-> Maksymalny poziom umiejętności to 10%
Razador ->
->
-> Maksymalny poziom umiejętności to 10%
Nessie ->
->
-> Maksymalny poziom umiejętności to 12%
Meley ->
->
-> Maksymalny poziom umiejętności to 12%
Jajka możemy zdobyć bezpośrednio z bossów na wyprawach.
Jedynym wyjątkiem jest Małpka, jej jako mamy szansę zdobyć z bossa na mapie.
Małpka -> Lord Małp
Pajączek -> Baronówna Pająków
Smoczek -> Beran Setao
Nemere -> Nemere
Razador -> Razador
Nessie -> Obrona Statku
Meley -> Meley
Aktualny stan zwierzaka domowego możemy sprawdzić w jego oknie:
Każdy zwierzak po wykluciu ma kilka losowych czynników:
~Czas życia
Wykluty zwierzak może być na 24h, 48h bądź 72h.
Jego życie możemy przedłużać Odżywką zwiększającą czas życia o 100%.
Jednak gdy zapomnimy to zrobić i zwierzak nam umrze, zwróci nam ona tylko 50% jego całego czasu życia.
Czas życia możemy również przedłużać Jajkami jak i samymi Pieczęciami
, jednak dadzą nam one 3% z całego czasu.
Prosty przykład:
Posiadając zwierzaka z maksymalnym czasem wynoszącym 24 godziny i używając jajka przedłużymy jego życie o 43 minuty.
~Ilość umiejętności
Wykluty zwierzak może mieć jedno, dwa bądź nawet trzy pola, do których będziemy mogli przypisać umiejętności.
~Bonus procentowy PŻ / Obrony / PE
Maksymalna wartość startowego bonusu procentowego jaki możemy otrzymać to 2.3%.
Przeskoki bonusów są co 5 poziomów zwierzaka, a ich wartość jest od 0.1% do 0.6%
Zdobywanie doświadczenia wygląda następująco:
~Czerwone kulki
Działają na takiej samej zasadzie jak kulki doświadczenia na postaci.
Doświadczenie zdobywamy poprzez zabijanie potworów na mapach, jednak nie wzrasta ono na wyprawach.
Na zdobywane doświadczenie działają wszystkie wspomagacze używane na postaci, np. Pierścień Doświadczenia czy Mikstura Mądrości.
~Niebieskie Kulki
Do 40 poziomu zwierzaka będziemy potrzebowali wyłącznie broni 30 poziomu, aby móc zapełnić tę kulkę.
Od 41 do 80 poziomu dodatkowo będziemy mogli zapełniać kulkę broniami 65 poziomu.
Od 81 do 120 poziomu będziemy mogli zapełniać również ekwipunkiem z niebiańskich łez.
Rozwój zwierzaka oraz etapy jego ewolucji prezentują się następująco:
~Młody - 1-40 lvl
~Dziki - 41-80 lvl
~Dzielny - 81-120 lvl
~Bohaterski - 81-120 lvl
Przedmioty potrzebne do pierwszej ewolucji (Dziki):
25x Księga Młodego zwierza
100x Zwój Boga Smoków
500x Cor Draconis (surowe)
250x Ząb Orka+
100x Shuriken
100x Zielona Smocza Fasola
500x Zielona Mikstura(D)
500x Fioletowa Mikstura(D)
500x Skrzynia Zielarza
Przedmioty potrzebne do drugiej ewolucji (Dzielny):
25x Księga Dzikiego Zwierza
50x Podręcznik Kowala
500x Cor Draconis (surowe)
50x Kawałek Płótna+
25x Nieznane Lekarstwo+
50x Diament Gildii
5x Plan Hełmu
10x Medal Nieumarłych
25x Kamień duchowy
Przedmioty potrzebne do trzeciej ewolucji (Bohaterski):
25x Księga Dzielnego Zwierza
35x Magiczny Kamień
5x Plan Tarczy
5x Plan Butów
500x Cor Draconis (szlif.)
50x Diament Gildii
5x Medal Setaou
10x Drzewny Szmaragd
200x Małż
Każdy zwierzak posiada od jednego do aż trzech slotów na umiejętności.
Umiejętności można szkolić księgami, które zdobędziemy ze Skrzyni Zwierzaka , a samą skrzynię z Bossów na Wyprawach.
Jednak aby móc szkolić zwierzaka, musi on osiągnąć ostatni poziom ewolucji, czyli Bohaterski.
Aktualnie jest 13 różnych umiejętności, które będziemy mogli rozwijać u zwierzaka.
Księga Wojownika -> Silny przeciwko wojownikom
Księga Ninjy -> Silny przeciwko ninjom
Księga Sury -> Silny przeciwko surom
Księga Szamana -> Silny przeciwko szamanom
Księga Wampira -> Zwiększa ilość absorbowanych PŻ
Księga Życia -> Zwiększa ilość PŻ
Księga Many -> Zwiększa ilość PE
Księga Berserka -> Zwiększa obrażenia zadawane Władcom
Księga Specjalisty -> Redukuje szansę na blok przeciwnika
Księga Arcymaga -> Zwiększa wartość magicznego ataku
Księga Ducha -> Zwiększa ilość absorbowanych PE
Księga Kamieni -> Zwiększa obrażenia zadawane Kamieniom Metin
Księga Łowcy -> Zwiększa obrażenia zadawane potworom
Do wyszkolenia umiejętności będziemy potrzebowali łącznie 21 pomyślnie przeczytanych ksiąg.
Pierwsza księga, aby móc wybrać umiejętność jaką chcemy szkolić, a 20 kolejnych, aby wyszkolić tę umiejętność na maksymalny poziom.
Szansa na pomyślne przeczytanie księgi to 20%, a czas ponownego czytania to 24 godziny.
Z pomocą przychodzi nam Ji-Ryu znajdujący się na Ziemiach Gildii.
U niego będziemy mogli wytworzyć Zwój Zwierzaka oraz Radę Zwierzaka
Zwój Zwierzaka przyśpieszy nam ponowne szkolenie umiejętności o 24h.
Rada Zwierzaka podniesie nam szansę na pomyślne przeczytanie o 100%.
Gdy chcemy zmienić jedną z wybranych umiejętności, należy użyć Revertus Zwierza .
Usuwa on umiejętność, a w jej miejscu możemy szkolić nową wybraną.
Zdobędziemy go z ItemShopu.
Aby móc handlować naszym zwierzakiem, będzie nam potrzebna Klatka Transportowa , do której należy przełożyć pieczęć zwierzaka.
Zdobędziemy ją z ItemShopu.
Bez użycia klatki nie można przełożyć zwierzaka przez Depozyt, Handel, ani wystawić na Sklepie Offline.
Dodatkowo, pieczęci nie można usuwać w koszu - jedyna możliwość pozbycia się niechcianej pieczęci to nakarmienie zwierzaka.
Szarfami możecie zarządzać, tak jak w przypadku Szat Aury, u Theowahdana.
Szarfy możecie zdobywać z bossów i wypraw, jednak niektóre z nich zdobyć można jedynie
ze specjalnych wypraw.
Kombinacja odbywa się na zasadzie łączenia dwóch szarf o takim samym poziomie.
Na przykład: aby ulepszyć szarfę prostą do dostojnej, potrzebna będzie druga szarfa prosta.
Szarfa jest w stanie absorbować bonusy Waszej broni z danym stopniem absorpcji.
Szarfa o najwyższym stopniu - Unikatowa - absorbuje do 20% bonusów wykorzystanej do tego broni.
Dodatkowo, została dodana informacja o broni jaka została umieszczona w szarfie.
Maksymalny stopień absorpcji unikatowej szarfy został podniesiony do 30%.
Szarfę możemy podnieść do wyższego poziomu za pomocą Delikatnych Sukien.
Wystarczy posiadać Szarfę Unikatową z 25%-owym stopnie absorpcji.
Tworzeniem sukien oraz ulepszaniem szarf zajmuje się Theowahdan.
Nie martwcie się, ulepszanie szarfy nie usuwa Waszego wkładu, wraz z pomyślnym ulepszaniem
szarfy, bonusy zostaną zwiększone.
W celu wytworzenia interesującego nas sukna, wystarczy wybrać
odpowiednią opcję u Theowahdana.
Wytwarzanie sukien prezentuje się następująco:
Szarfa prosta Delikatne Sukno (I)
Szarfa dostojna Delikatne Sukno (II)
Szarfa zacna Delikatne Sukno (III)
Szarfa unikatowa Delikatne Sukno (IV)
Delikatne Sukno (I)
Wymagane do ulepszania szarfy do 26% poziomu absorpcji.
Delikatne Sukno (II)
Wymagane do ulepszania szarfy do 27% poziomu absorpcji.
Delikatne Sukno (III)
Wymagane do ulepszania szarfy do 28% poziomu absorpcji.
Delikatne Sukno (IV)
Wymagane do ulepszania szarfy do 29% oraz 30% poziomu absorpcji.
Szansa na pomyślne ulepszenie szarfy za pomocą Delikatnego Sukna wynosi 100%.
Koszt ulepszenia to 500.000.000 Yang.
Talizmany to oddzielna część ekwipunku, która jest w stanie wzmocnić naszą postać.
W grze istnieją dwa rodzaje Talizmanów: PvP oraz PvM.
Oba przedmioty zdobyć można z wypraw.
Do każdego Talizmanu można dodać do 5 bonusów. Za tę funkcję odpowiedzialny
jest Baek-Go. Wystarczy, że wybierzecie odpowiednią opcję i Waszym oczom pokaże się
specjalne okno umożliwiające dodanie bonusu.
Aby dodać bonusy musimy posiadać przy sobie Odłamek oraz Suplement.
Im rzadszy przedmiot, tym więcej % na pomyślne dodanie bonusu doda do ogólnej wartości.
Czerwony Odłamek: +5%
Fioletowy Odłamek: +10%
Zielony Odłamek: +15%
Mały Suplement: +5%
Średni Suplement: +10%
Duży Suplement: +15%
Aby podjąć się próby dodania bonusu, konieczne jest umieszczenie min. 1 Odłamka i Suplementu.
Zmienić bonusy możemy za pomocą Błogosławieństwa .
Przykładowe wartości bonusów przedstawiają się następująco:
W oknie postaci znajdują się dwa boczne przyciski, przenoszące Was do statystyk postaci:
Na samym początku, gdy klikniemy na okno żywiołów, będą one wszystkie zablokowane, tak jak na obrazku poniżej.
W celu odblokowania poszczególnych żywiołów musimy udać się do Ji-Ryu znajdującego się na ziemiach gildii.
To u niego możemy stworzyć Księgi danych żywiołów oraz pozyskać Spalone Kartki.
Występuje 6 różnych żywiołów, a są to:
Mrok
Błyskawice
Wiatr
Ogień
Lód
Ziemia
Każdy żywioł szkolimy oddzielnie, a do szkolenia potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg.
Maksymalnie możemy uzyskać 10% bonusu "silny przeciwko" na dany żywioł.
Księgi oraz crafting u Ji-Ryu wyglądają następująco:
-> Księga Mroku
-> Księga Błyskawicy
-> Księga Wiatru
-> Księga Ognia
-> Księga Lodu
-> Księga Ziemi
Do wytworzenia jednej księgi żywiołu potrzebujecie:
~1x Zwój danego żywiołu
~50x Spalonych Kartek
~2.500.000 Yang (2,5kk)
Szansa na wytworzenie to 100%.
Podstawowa szansa na przeczytanie księgi to 20%, a czas oczekiwania na przeczytanie kolejnej to 24h.
Użycie Rady Pustelnika zwiększy szansę na pomyślne przeczytanie księgi do 100%.
Czas oczekiwania możemy zredukować używając Zwój Egzorcyzmu .
Zwoje możecie zdobyć z wypraw, na które działają dane żywioły.
Zwój Mroku -> Katakumby
Zwój Błyskawicy -> Komnata Smoka
Zwój Wiatru -> Świątynia En-Tai / Wąwóz Lemurów
Zwój Ognia -> Pałac Gargulca
Zwój Lodu -> Strażnica Nemere
Zwój Ziemi -> Twierdza Razadora / Schronienie Meley
Spalone Kartki pozyskacie poprzez przeniesienie Ksiąg Umiejętności na Ji-Ryu.
Jeżeli przeniesiecie na niego złączone 500 ksiąg, otrzymacie 500 spalonych kartek.
Maksymalnie rozwinięte żywioły prezentują się następująco:
Wytwarzaniem zajmuje się Ji-Ryu znajdujący się na Ziemiach Gildii.
Wzmocnienia dzielą się na Wzmocnienie Pasa (PVM) oraz Wzmocnienie Pasa (PVP)
Wytwarzanie Wzmocnienia PVM
Oprócz przedmiotów pokazanych wyżej, będziemy potrzebowali również pasów.
W przypadku tworzenia Wzmocnień PVM :
~Pasa Skórzanego
~Pasa Mroku
Wytwarzanie Wzmocnienia PVP
Oprócz przedmiotów pokazanych wyżej, będziemy potrzebowali również pasów.
W przypadku tworzenia Wzmocnień PVP :
~Pasa Przepuchu
~Pasa Runicznego
Przetwarzanie pasów nie kończy się jednak na samym dodaniu bonusów. Możemy je także zmieniać używając Zaczarowaniu Pasa .
Wytwarzaniem zajmuje się Ji-Ryu znajdujący się na Ziemiach Gildii.
Wytwarzanie Zaczarowania Pasa
W tym przypadku nie potrzebujemy żadnych dodatkowych przedmiotów.
Wszystkie potrzebne są uwzględnione na obrazku powyżej.
Bonusy jakie możemy dodać do pasów pozostawiamy Wam do odkrycia.
Wzmocnienie Lorda możemy zdobyć z nowej wyprawy Świątynia En-Tai.
Bonus, o który możemy możemy ją wzmocnić to aż 50 dodatkowej wartości ataku!
Co więcej, jeżeli włożymy ów broń do szarfy, to również zabsorbujemy ten dodatkowy bonus.
W grze istnieje możliwość handlu postaciami. Wystarczy udać się ze Skrzynią Postaci do Handlarza Postaciami.
Handlarz umieści wybraną postać w skrzyni.
Każdą postać umieszczoną w skrzyni możemy szczegółowo podejrzeć.
W oknie znajdują się wszystkie najpotrzebniejsze informacje.
Wydobywanie rud odbywa się w Kopalni, do której dostaniecie się poprzez mapę teleportacji.
Kilof jak i kopalnia dostępne są od 30 poziomu.
Swój kilof możecie wytworzyć u Deokbae. Wymagane do tego będą Ruda Żelaza ,
Kij oraz 10.000.000 Yang.
Szansa na wytworzenie Kilofa to 100%.
Kij zdobędziemy z Odrodzonego Wodza Orków, natomiast Rudę Żelaza z Best. Kapitana.
Wytwarzaniem przetopów zajmuje się Deokbae.
W grze istnieją 3 poziomy przetopów: I, II oraz III.
Każdy z poziomów zwiększa bonusy naszej biżuterii odpowiednio o: 10%, 20%, 30%.
Wytwarzanie poszczególnych poziomów przetopów wygląda następująco:
100 szt. rudy = przetop poz. I
3 szt. przetopu poz. I = przetop poz. II
2 szt. przetopu poz. II = przetop poz. III
W biżuterii możemy umieścić maksymalnie 2 przetopy.
Łowienie ryb możliwe jest jedynie na mapie rybackiej, na którą dostaniemy się poprzez Rybaka.
Wędkę możecie stworzyć u Rybaka na mapie rybackiej.
Do tego procesu wymagane są Rękojeść , Wędzisko
oraz 1.000.000 Yang.
Szansa na wytworzenie wędki to 100%.
Wędzisko zdobędziemy z Odrodzonego Wodza Orków, natomiast Rękojeść z Best. Kapitana.
W grze istnieje 9 poziomów wędki. Wędkę możemy ulepszyć u Rybaka. Wystarczy tylko, że
zdobędziecie wystarczającą ilość punktów wędki otrzymywanych za pomyślne łowienie ryb.
Im wyższy poziom wędki, tym więcej % na pomyślne złowienie ryby zyskacie oraz
zwiększy się Wasza szansa na podjęcie próby wydobycia rzadkiego przedmiotu.
Od 5 poziomu wędki możemy zdobyć Przepustkę na Statek .
Od 9 poziomu wędki możemy zdobyć Kupon SM (100) .
W grze dostępne są 3 rodzaje przynęt, na które możemy łowić ryby.
Podstawową przynętą dostępną u Rybaka jest Robak .
Zakładając robaka na swoją wędkę, możemy złowić następujące ryby:
Następną przynętą są Drobne Ryby , na które jesteśmy w stanie złowić następujące ryby:
Ostatnim typem przynęty jest Krewetka . Pozwala na złowienie najrzadszych ryb:
Każda upieczona nad ogniskiem ryba jest w stanie wzmocnić Waszą postać tymi bonusami na czas 5 minut: Karaś: szansa na krytyczne uderzenie +5%
Duży Karaś: szansa na przeszywające uderzenie +5%
Karp: silny przeciwko Diabłom +5%
Łosoś: silny przeciwko Nieumarłym +5%
Pstrąg: wartość ataku +20
Okoń: odporność na potwory +5%
Ryba Lotosu: silny przeciwko Mistykom+5%
Węgorz: silny przeciwko potworom +5%
Shiri: zręczność +10
Lustrzany Karp: siła +10
Złoty Karaś: inteligencja +10
Maksymalny poziom umiejętności Jeździectwo to 30.
Rozwijanie umiejętności Jeździectwa odbywa się za pomocą czytania Medali Konnych.
Medale Konne możemy czytać bez limitu czasowego.
W grze istnieją 4 rodzaje medali pozwalające szkolić umiejętność pomiędzy następującymi poziomami: Brązowy Medal Konny: 0-10
Srebrny Medal Konny: 10-20
Złoty Medal Konny: 20-29
Platynowy Medal Konny: 29-30
Brązowy, srebrny oraz złoty medal zdobędziemy z potworów w Krainie Małp.
Platynowy medal konny możemy pozyskać poprzez łączenie 10x Złoty Medal Konny oraz 15x każde z ziół.
Łączenia możemy dokonać u Stajennego. Medal ten ma 100% szansy na pomyślne przeczytanie.
Od poziomu Mistrz (11) oraz Wielki Mistrz (30) uzyskamy następujące bonusy podczas jazdy wierzchowcem:
Ranking tygodniowy jest resetowany w każdy poniedziałek o godzinie 00:00.
Postacie zajmujące trzy pierwsze miejsca w danej kategorii otrzymają odpowiednio:
1000 SM, 600 SM oraz 300 SM.
A dodatkowo do nagród w postaci SM dostaniecie specjalny efekt na broń, dający bonusy.
Efekty broni są odpowiednio czasowe względem zajętego miejsca w rankingu.
Mamy nadzieję, że ten skromny system jeszcze bardziej wzmocni rywalizację!
Uriel znajdujący się w pierwszym mieście jest w stanie zaoferować Wam wytworzenie
wybranego Marmuru Polimorfii. Wystarczy, że wybierzecie interesującego Was potwora
i zaakceptujecie misję. Misja na marmur trafi na listę zadań.
Aby zaliczyć misję trzeba pokonać 100 razy wybranego wcześniej potwora.
Jednorazowo możemy wytworzyć do 15 marmurów jednego potwora.
Rozwijając umiejętność Polimorfia za pomocą Ksiąg Polimorfii jesteśmy w stanie
zwiększyć swój atak przeciwko potworom podczas przemiany.
Od poziomu M1 do G10 atak zwiększa się o 5%.
Od poziomu P atak zwiększa się o 10%.
Na okienko minimapy zostały dodany przyciski, które w szybki sposób umożliwią
zmianę kanału.
Dodatkowymi elementami, które rzucają się w oczy są nowe przyciski listy aktualnych wydarzeń
oraz otwierania Item Shop.
Dodaliśmy również widoczność członków na minimapie dostępnej pod przyciskiem M,
co na pewno przyda się Wam w rywalizacji na wyższych mapach.
Obok Handlarki Różności w pierwszym mieście dostępny jest Sklep PO,
w którym możemy zrobić zakupy za wcześniej zdobyte punkty osiągnięć.
PO możemy zdobywać poprzez niszczenie kamieni Metin, zabijanie władców i wykonywanie misji.
Oferta dla każdego gracza wygląda inaczej. Przedmioty w sklepie zmieniają się
regularnie co godzinę. Jeśli chcemy przyśpieszyć ten proces wystarczy, że posiadamy przy sobie
Reset sklepu PO i użyjemy odpowiedniego przycisku w oknie.
W panelu bocznym dostępny jest system, dzięki któremu za pomocą przycisku F5
użyjemy wszystkich wybranych przez siebie dopalaczy.
Wystarczy, że posiadamy je w ekwipunku i wybierzemy je z listy.
Aby szybko pozbyć się niechcianych przedmiotów w ekwipunku możemy
użyć koszu na przedmioty, który dostępny jest w panelu bocznym.
W celu sprawniejszego posługiwania się systemem, zostało dodane szybkie przenoszenie
przedmiotów za pomocą przycisku PPM.
Została dodana opcja, która pozwala rozdzielić wszystkie przedmioty, które są w stacku.
Zapis lokacji możemy otworzyć z poziomu panelu bocznego lub za pomocą
przycisku F8.
Wszystkie zapisy możemy pokategoryzować według własnego pomysłu.
Wierzymy, że ułatwi to szukanie interesującej nas lokacji.
Okno badań również doczekało się odświeżenia.
Do Biologa lub Kolekcjonera udamy się jedynie w celu odebrania misji.
Przedmioty możemy oddawać za pomocą przycisku dostępnego w panelu.
Postanowiliśmy całkowicie odświeżyć system gildii zmieniając mechanizmy budowania,
NPC gildyjnych oraz umiejętności.
Każdy lider może rozwijać umiejętności pasywne swojej gildii za pomocą Diamentu Gildii .
Każda z 8 umiejętności może być rozwinięta aż do 25 poziomu.
Wszystkie umiejętności wraz z wartością bonusu na najwyższym poziomie prezentują się następująco:
Silny przeciwko potworom: +10%
Silny przeciwko ludziom: +10%
Szansa na krytyczne uderzenie: +15%
Szansa na przeszywające uderzenie: +15%
Odporność na atak potworów: +10%
Redukcja bloku przeciwnika: +15%
Szybkość zaklęcia: +20%
Szansa na podwójną ilość Yang: +25%
Wszystkie tereny gildii z pierwszych miast zostały usunięte, a w zamian została
dodana specjalna mapa, na której gildie są w stanie kupić swój teren oraz wybudować budynki.
Koszt terenu gildii to 1.000.000.000 Yang.
Wymagany poziom: 95
Bonus: Orki
Żywioł: Ogień
Ilość Metinów: 6
Ilość bossów: 4
Wymagany poziom: 105
Bonus: Mistyki
Żywioł: Wiatr
Ilość Metinów: 6
Ilość bossów: 4
Poziom: 30-50
Wymagana przepustka: 500.000 Yang
Limit czasu: Brak
Wymagana grupa: Nie
Poziom: 50-70
Wymagana przepustka: Liście En-Tai
Limit czasu: Brak
Wymagana grupa: Nie
Poziom: 55-75
Wymagana przepustka: Pajęczy Klucz
Limit czasu: Brak
Wymagana grupa: Nie
Poziom: 40-125
Wymagana przepustka: Brak
Limit czasu: Brak
Wymagana grupa: Nie
Poziom: 80-125
Wymagana przepustka: 3x Kręty Klucz
Limit czasu: 20 minut
Wymagana grupa: Nie
Poziom: 85-100
Wymagana przepustka: Zasuszona Głowa
Limit czasu: Brak
Wymagana grupa: Nie
Poziom: 90-125
Wymagana przepustka: Lodowy Klucz
Limit czasu: 1 godzina
Wymagana grupa: Nie
Poziom: 95-125
Wymagana przepustka: Szpon Gargulca
Limit czasu: 30 minut
Wymagana grupa: Nie
Poziom: 105-125
Wymagana przepustka: Medal Lemurów
Limit czasu: 1 godzina
Wymagana grupa: Nie
Poziom: 100-125
Wymagana przepustka: Przepustka na Statek
Limit czasu: 12 godzin
Wymagana grupa: Tak
Poziom: 105-125
Wymagana przepustka: Róg Razadora
Limit czasu: 1 godzina
Wymagana grupa: Nie
Poziom: 115-125
Wymagana przepustka: Smoczy Klucz
Limit czasu: 8 godzin
Wymagana grupa: Tak
Poziom: 120 - 125
Wymagana przepustka: Klucz Alastora
Limit czasu: 1 godzina
Wymagana grupa: Nie
W grze istnieje pełny zestaw ekwipunku, który wzmocni Waszą postać w walce z potworami.
Ekwipunek EXP przerabiamy w sposób następujący:
Zbroje natomiast zdobędziemy ze Szkatułki Umarłego Rozpruwacza, Azraela, Obrony Statku oraz ze Schronienia Meley.
Na mapach Grota Wygnańców v1 oraz Pustynia Cyklopów znajdują się legendarne bossy, które są na
tyle silne, że pokonanie ich w pojedynkę jest niemożliwe.
Każdy z bossów posiada swój unikalny i obfity drop sprawiający, że polowanie
na tych władców jest bardzo opłacalne.
Każdy z bossów respi się o stałych porach. To znaczy, że godzina, o której został zabity
nie wpływa na jego przyszły resp.
Godziny respu: 6:00, 18:00
Dostępny od poziomu: 75
Godziny respu: 6:00, 18:00
Dostępny od poziomu: 95
Q: Jakie są maksymalne średnie obrażenia?
A: Maksymalne średnie obrażenia to 60%.
Q: Gdzie mogę zdobyć broń na 75 poziom?
A: Bronie na 75 poziom można zdobyć na DT ze szkatułki Umarłego Rozpruwacza oraz bezpośrednio z Niebieskiej Śmierci.
Q: Czy można ulepszać Kamienie Dusz?
A: Tak. KD+4 można ulepszyć na +5 oraz z dziesięciu KD+5 możemy stworzyć legendarny kamień.
Q: Skąd zdobędę EQ EXP?
A: EQ EXP możecie przerobić z ekwipunku ebonitowego, czarnej okrągłej tarczy oraz skórzanych kozaków. Broń przerabiacie z broni na 75 poziom, a zbroję zdobędziecie ze szkatułki Umarłego Rozpruwacza.
Q: Czy przedmioty z Item Shopu będą zdatne do handlu?
A: Tak, wszystkie przedmioty będą zdatne do handlu.
Q: Czy można sprzedawać kupony SM / przedmioty z IS za PLN?
A: Handel tymi przedmiotami jest zakazany.
Q: Czy można sprzedawać Yangi za PLN?
A: Tak, handel Yang jest dozwolony.
Q: Jak mogę zdobyć Cor Draconis do alchemii?
A: Bezpośrednio z ziemi poprzez zbijanie bossów oraz zdobywanie Odłamków Smoczego Kamienia
i wymianie ich na Cory.
Q: Czy będą jakieś stałe eventy?
A: Tak, mamy już zaplanowane eventy cyklicznie włączane na serwerze.
Odpowiedzialny za całą społeczność naszego serwera, m.in. za kontakt z graczami, zespół tutorów, moderatorów
oraz całą organizację pracy.
Odpowiedzialny za organizację eventów, kontakt z graczami.
Dodatkowym obowiązkiem jest pomaganie w dopracowaniu rozgrywki/aktualizacji.
Odpowiedzialny za organizację eventów, kontakt z graczami.
Dodatkowym obowiązkiem jest pomaganie w dopracowaniu rozgrywki/aktualizacji.