(Więcej Informacji)
Witajcie!
Przedstawiamy Wam owoc naszej pracy, jakim jest serwer Vezuna.
Stawiamy na nieskomplikowaną oraz przyjemną rozgrywkę na wiele godzin, usprawniając istniejące już elementy oraz dodając nowe, które idealnie wpasowują się w klimat świata gry. Postanowiliśmy w głównej mierze zadbać o pojedynczego gracza, umożliwiając mu rozwój w każdej sytuacji, nie zważając na masę ograniczeń, które mogą nałożyć większe grupy, czyli gildie. Chcemy, aby każdy z was miał szansę na odkrycie pełnego potencjału naszego projektu.
Typ serwera - MEDIUM
Maksymalny Poziom - 120
Punkty statystyk - 90
Ilość Królestw - 2
Pierścień Doświadczenia 1h +50%
Pierścień Doświadczenia 30 min. +25%
Pierścień Doświadczenia 30 dni +50%
Skrzynia Vezuna Skrzynia serwerowa
Rękawica złodzieja 2h +20% dropu przedmiotów, łączy się z rękawicą VIP
Rękawica Złodzieja 30 dni +50%
Rękawiczka z IS dodatkowo podnosi Skrzynie Vezuna
Szczęśliwa Moneta 30 dni Podwójna szansa na drop yang, +10% zdobywanych yang
Limit yang na postaci 19.999.999.999
Po stworzeniu postaci otrzymacie ekwipunek startowy +6. Towarzyszyć wam będzie również pupil, który pozostanie z wami na zawsze. Na start każdy gracz otrzyma również wierzchowca, z którego można atakować - Dino na 24 godziny, a czas upływa tylko w trakcie jazdy.
Wszystkie przedstawione poniżej przedmioty nie są zdatne do handlu.
Peleryna Męstwa Przedmiot nieskończony
Pomocnik (AutoBuff) Przedmiot nieskończony
Eliksir Księżyca Czas Trwania: 1 dzień
Eliksir SłońcaCzas Trwania: 1 dzień
Pieczęć Dino Czas Trwania 1 dzień
Fioletowa Mikstura 5 sztukSzybkość Ruchu +30. Czas Trwania 10 minut
Zielona Mikstura 5 sztuk Szybkość Ataku +30. Czas trwania 10 minut
Skrzynia ucznia II (od poz. 10) :
Zaczarowanie Przedmiotu W ilości 20 sztuk
Wzmocnienie Przedmiotu W ilości 10 sztuk
Dłoń Przebicia W ilości 5 sztuk
Zdobycz Dzikusa (przepustka) W ilości 2 sztuk
Skrzynia ucznia III (od poz. 20) :
Rękawica Złodzieja 2hW ilości 1 sztuki
Pierścień Doświadczenia 1hW ilości 1 sztuki
Wykrywacz Kamieni Metin W ilości 3 sztuk
Zwój Błogosławieństwa W ilości 5 sztuk
Eliksir Poszukiwacza W ilości 3 sztuk
Życie Boga SmokówW ilości 2 sztuk
Atak Boga SmokówW ilości 2 sztuk
Obrona Boga SmokówW ilości 2 sztuk
Skrzynia Eksperta I (od poz. 30) :
Fioletowa Mikstura W ilości 10 sztuk
Zielona Mikstura W ilości 10 sztuk
Mapa orków (przepustka) W ilości 3 sztuk
Zwój EgzorcyzmuW ilości 3 sztuk
Rada PustelnikaW ilości 3 sztuk
Książka Lidera W ilości 1 sztuki
Spirala Czasu 50% W ilości 6 sztuk
Wzmocnienie Pasa W ilości 5 sztuk
Zaczarowanie Pasa W ilości 10 sztuk
Skrzynia Eksperta II (od poz. 40) :
Życie Boga SmokówW ilości 4 sztuk
Atak Boga SmokówW ilości 4 sztuk
Obrona Boga SmokówW ilości 4 sztuk
Majestatyczne zioło (przepustka) W ilości 2 sztuk
Eliksir Księżyca 1 dzień W ilości 1 sztuki
Eliksir Słońca 1 dzień W ilości 1 sztuki
Skrzynia Eksperta III (od poz. 50) :
Zwój EgzorcyzmuW ilości 5 sztuk
Rada PustelnikaW ilości 5 sztuk
Eliksir Ruchu W ilości 1 sztuki
Eliksir Szybkości W ilości 1 sztuki
Eliksir Poszukiwacza W ilości 5 sztuk
Pajęczy Klucz W ilości 2 sztuk
Klucz Mrozu (przepustka) W ilości 2 sztuk
Klucz Oceanu (przepustka) W ilości 2 sztuk
Mikstura Mądrości 100% W ilości 1 sztuki
Skrzynia Mistrza I (od poz. 60) :
Życie Boga SmokówW ilości 5 sztuk
Atak Boga SmokówW ilości 5 sztuk
Obrona Boga SmokówW ilości 5 sztuk
Pierścień Nieagresji W ilości 1 sztuki
Spirala Czasu 50% W ilości 10 sztuk
Skrzynia z Rosami W ilości 3 sztuk
Skrzynia Mistrza II (od poz. 70) :
Sushi od I do V 30 minutW ilości 1 sztuki
Bransoleta Miłości 6 godzin W ilości 1 sztuki
Klucz Wygnańców W ilości 2 sztuk
Zasuszona Głowa W ilości 2 sztuk
Skrzynia Mistrza III (od poz. 80) :
Pierścień Doświadczenia 1h W ilości 2 sztuk
Kręty klucz (przepustka) W ilości 2 sztuk
Szarfa Prosta W ilości 1 sztuki
Cor Draconis (antyczne)W ilości 5 sztuk
Klucz Smoka (przepustka)W ilości 2 sztuk
Klucz Płomieni (przepustka) W ilości 2 sztuk
Brak "laga" przy pojawieniu się innej postaci Szybkie wczytywanie modeli/efektów
Działanie systemu dropu przeszło gruntowną przemianę, na Vezunie nie będziecie musieli martwić się posiadaniem idealnego poziomu, aby drop z metinów, czy bossów był najkorzystniejszy.
Zmiana zastosowana na mapach polega na ustawieniu maksymalnego współczynnika dropu (-15 lvli względem potwora) na 0, co oznacza że mając równy lub niższy poziom względem metina lub bossa, współczynnik dropu pozostaje najwyższy, a zaczyna spadać dopiero po przebiciu poziomu potwora.
Przykład praktyczny: Mam 35 poziom lub niższy, biję metina na 50 poziomie = 100% drop
Mam 50 poziom lub niższy, biję metina na 50 poziomie = 100% drop
Mam 51 poziom, biję metina na 50 poziomie = 95% drop
Zmiana zastosowana na wyprawach ma nieco inne działanie, mianowicie nie bierze pod uwagę poziomów.
Jeżeli postać mieści się w przedziale poziomowym danej wyprawy, drop z ostatniego bossa zawsze posiada ten sam współczynnik.
Przykład praktyczny: Mogę wejść na daną wyprawę = 100% drop z ostatniego władcy
Wszystkie mapy znajdujące się na serwerze doczekały się odświeżenia, jedne zostały stworzone na nowo, a inne edytowane, pozostając w znanym wam, klasycznym klimacie.
Teren neutralny
Teren neutralny
Ilość Metinów: 40 sztuk
Czas Respu: 7 minut
Bossy: Brak
Czas Respu: Brak
Ilość Metinów: 20 sztuk
Czas Respu: 8 minut
Bossy: 3x Best. Kapitan
Czas Respu: 20 minut
Ilość Metinów: 12 sztuk
Czas Respu: 12 minut
Bossy: 2x Chodząca Małpa, 2x Lord Małp
Czas Respu: 30 minut
Ilość Metinów: 8 sztuk
Czas Respu: 10 minut
Bossy: 3x Wódz Orków
Czas Respu: 30 minut
Ilość Metinów: 8 sztuk
Czas Respu: 12 minut
Bossy: 3x Dziewięć Ogonów
Czas Respu: 30 minut
Ilość Metinów: 8 sztuk
Czas Respu: 12 minut
Bossy: 2x Ezot. Przywoływacz, 2x Zjawa Żółt. Tygrysa
Czas Respu: 30 minut
Ilość Metinów: 10 sztuk
Czas Respu: 12 minut
Bossy: 3x Królowa Pająków
Czas Respu: 30 minut
Ilość Metinów: 8 sztuk
Czas Respu: 12 minut
Bossy: 3x Ognisty Król
Czas Respu: 30 minut
Ilość Metinów: 12 sztuk
Czas Respu: 15 minut
Bossy: 3x Bagienny Demon
Czas Respu: 60 minut
Ilość Metinów: Brak
Czas Respu: Brak
Bossy: Brak
Czas Respu: Brak
Ilość Metinów: 8 sztuk
Czas Respu: 20 minut
Bossy: 2x Władca Duchów Drzew
Czas Respu: 60 minut
Ilość Metinów: 8 sztuk
Czas Respu: 20 minut
Bossy: 2x Generał Huashin (losowa pozycja)
Legendarny Boss: Silna Lodowa Wiedźma
Czas Respu: 60 minut / 8h
Ilość Metinów: Brak
Czas Respu: Brak
Bossy: 2x Generał Yonghan
Czas Respu: 2h
Ilość Metinów: 8 sztuk
Czas Respu: 30 minut
Bossy: 2x Magmowy Olbrzym, 2x Magmowy Smok
Czas Respu: 4h
Ilość Metinów: 8 sztuk
Czas Respu: 30 minut
Bossy: 1x Kapłanka Vezuny, 1x Strażniczka Vezuny, 1x Fanatyczka Vezuny, 1x Opiekunka Vezuny
Czas Respu: 4h
Legendarny Boss: Generał Vezuny
Czas Respu: 8h
Wyprawy na Vezunie nie wymagają grupy, lecz na ostatnią z nich radzimy zabrać kilku towarzyszy.
Pobierana zawsze jest tylko jedna przepustka, ilość osób w grupie na to nie wpływa.
Poziom: 15~35
Bonus: Brak
Żywioł: Brak
Poziom: 30~50
Bonus: Silny Przeciwko Orkom
Żywioł: Brak
Przepustka: Majestatyczne Zioło
Poziom: 40~55
Bonus: Silny Przeciwko Zwierzętom
Żywioł: Brak
Przepustka: Brak
Poziom: 40~89
Bonus: Silny Przeciwko Nieumarłym
Żywioł: Podstawowe Żywioły
Poziom: 55~74
Bonus: Silny Przeciwko Zwierzętom
Żywioł: Podstawowe Żywioły
Poziom: 55~74
Bonus: Silny Przeciwko Zwierzętom
Żywioł: Podstawowe Żywioły
Poziom: 55~74
Bonus: Silny Przeciwko Zwierzętom
Żywioł: Podstawowe Żywioły
Poziom: 75~89
Bonus: Silny Przeciwko Diabłom
Żywioł: Podstawowe Żywioły
Poziom: 75~89
Bonus: Silny Przeciwko Nieumarłym
Żywioł: Podstawowe Żywioły
Poziom: 90~104
Bonus: Silny Przeciwko Diabłom
Żywioł: Podstawowe Żywioły
Poziom: 90~104
Bonus: Silny Przeciwko Diabłom
Żywioł: Podstawowe Żywioły
Poziom: 90~120
Bonus: Silny Przeciwko Diabłom
Żywioł: Podstawowe Żywioły
Poziom: 105~120
Bonus: Silny Przeciwko Diabłom
Żywioł: Mrok
Poziom: 105~120
Bonus: Silny Przeciwko Diabłom
Żywioł: Mrok
Wszystkie elementy zbroi oraz wyposażenia wytworzyć możecie u Kowala.
Do ich stworzenia potrzebować będziecie schematów, które zdobędziecie z wypraw.
Schemat Złotej Zbroi Piracka Jaskinia
Schemat Butów Diabelskie Katakumby
Zwój Błogosławieństwa Przedmiot nie zostanie usunięty przy niepomyślnym ulepszaniu
Zwój Boga Smoków +10% szansy na ulepszenie przedmiotu
Magiczny Kamień Poziom przedmiotu nie zostanie zredukowany przy niepomyślnym ulepszaniu.
Zwój Klątwy Efekt: Zwój Błogosławieństwa Ekwipunek 105+
Spaczony Kamień Efekt: Magiczny Kamień Ekwipunek 105+
Błogosławiony Kamień Efekt: Magiczny Kamień (+5%) Każdy ekwipunek
Przemierzając świat gry możecie napotkać dwóch Legendarnych Władców, każdy z nich jest w posiadaniu unikatowego przedmiotu.
Silna Lodowa Wiedźma Grota Wygnańców I Pergamin Wyklętych (zbroja)
Generał Vezuny Dolina Węży Pergamin Wyklętych (broń)
Na serwerze występują 2 żywioły, mianowicie: Podstawowe Żywioły oraz Mrok, Seon-Hae umożliwia wytworzenie zwojów, które zwiększają siłę postaci przeciwko potworom, które z nich korzystają.
Każdy zwój może zostać użyty 5-krotnie na danej broni, finalnie wartość jej bonusu osiągnie 15%.
Zwój Mroku Broń 90 poziom + 5x
Maksymalna wartość żywiołu w broni 15%
Szansa na pomyślne wzmocnienie 100%
Wytwarzaniem smoczych kamieni zajmuje się Alchemik, znajdziecie go w Pierwszych Miastach.
Do wytwarzania Smoczych Kamieni potrzebne są Cor Draconis, które zdobędziecie już na pierwszej wyprawie.
Na serwerze występują cztery rodzaje corów, z każdego z nich zdobędziecie alchemię innej klasy:
Maksymalną klasą smoczej alchemii jest Legendarna, a pozyskujemy ją z połączenia dwóch kamieni antycznych.
Stopień Alchemii można ulepszać posiadając dwa kamienie tej samej klasy w zakładce "Stopień":
Legendarny Topaz jest 7 kamieniem w alchemii, który oferuje zupełnie nowe możliwości.
Legendarny Smoczy Topaz Zwiększa bonusy kamieni alchemicznych w zależności od swojego poziomu oraz poziomu pozostałych Legendarnych Kamieni.
Na przedstawionej poniżej tabeli, z lewej strony, widzicie stopień standardowego, legendarnego kamienia oraz liczbę procent o jaką zostanie wzmocnione całe koło alchemii umieszczając dany kamień. Na górze natomiast, wpływ poziomu Topazu na klasę standardowych kamieni.
Przykład: Posiadając Wyborny Topaz, za każdy kamień wyborny w kole, wzmocnimy bonusy o 15%. Posiadając więc 6 Wybornych Kamieni oraz Wyborny Topaz suma wzmocnienia wyniesie 6*15% = 90%
Poniżej przedstawiony jest opisany przykład w praktyce.
Topaz wytwarzamy z 6 matowych kamieni alchemicznych, których rodzaj może się powtarzać.
Stopień jakości topazu zwiększa się tak samo, jak w przypadku standardowej alchemii.
Odpalanie Alchemii PPM Przedłużanie alchemii w GUI Szybkie klikanie Alchemii
Wyszukiwarka wszystkich kamieni na raz Tabela wartości Topazu
Na start każdy otrzyma zwierzaka, który rozwijać się będzie wraz z postacią. Jego umiejętności wzmacniają się po każdym poziomie aż do 10 punktów - M1, a maksymalnym poziomem pupila jest 100. Wygląd zwierzaka można zmienić za pomocą nakładki, która wzmocni go o dodatkowe bonusy. Księgę Pupila, służącą do rozwijania umiejętności do poziomu G1, zdobędziecie z metinów już od drugiego miasta.
Nakładka zwierzak PVM Max Pż +1500 | Silny Przeciwko Potworom +10% | Szansa na cios krytyczny + 10% | Wzmocnione um. zwierzaka +30%
Nakładka zwierzak PVP Max Pż +1500 | Silny Przeciwko Ludziom +10% | Szansa na cios krytyczny +10% | Wzmocnione um. zwierzaka +30%
Zwój EgzorcyzmuRedukuje pozostały czas
Rada PustelnikaZwiększa szansę o 40%
Zwój Egzorcyzmu Redukuje pozostały czas
Rada Pustelnika Zwiększa szansę o 20%
Szybkie szkolenie M1-G Szybkie Szkolenie P Pierścień doświadczenia dla zwierzaka
Zwój Egzorcyzmu Redukuje pozostały czas
Rada Pustelnika Zwiększa szansę o 40%
Zwój Egzorcyzmu Redukuje pozostały czas
Rada Pustelnika Zwiększa szansę o 20%
Szybkie szkolenie Umiejętności na P Skille toggle Kamień Duchowy nie zabiera rangi
Czas oczekiwania to 6 godzin
Czas oczekiwania to 6 godzin
Sztuka Wojny Wei Liao Zi 55 sztuk
Czas oczekiwania to 8 godzin
Zwój Egzorcyzmu Redukuje pozostały czas
Rada Pustelnika Zwiększa szansę o 40%
Możliwość wytwarzania marmurów jest dostępna od 30 poziomu postaci, znajduje się w panelu bocznym. W panelu mamy możliwość wyboru - wytworzenie 1 lub 5 sztuk danego marmuru.
Czas oczekiwania to 4 godziny
Zaaw. Księga Polimorfii 20 sztuk
Czas oczekiwania to 6 godzin
Mistrz. Księga Polimorfii 30 sztuk
Czas oczekiwania to 8 godzin
Zwój Egzorcyzmu Redukuje pozostały czas
Rada Pustelnika Zwiększa szansę o 40%
Na serwerze występuje tylko jeden typ rudy - Cyrkon
Rudę Cyrkonu wydobyć można w Kopalni, znajdziemy tam 3 rodzaje żył: Mała, Średnia oraz Duża. Wraz ze wzrostem poziomów Kilofa korzystać możemy z większych żył, które oferują bogatsze złoża rudy.
Kilof +4 Zwiększona ilość wykopanej rudy o 25% | Możliwość wydobycia średniej żyły
Kilof +7 Zwiększona ilość wykopanej rudy o 40% | Możliwość wydobycia dużej żyły
Kilof +9 Zwiększona ilość wykopanej rudy o 50%
- Umiejętność Górnicza Wytwarzanie Cyrkonu (I)
- Umiejętność Górnicza Wytwarzanie Cyrkonu (II)
- Umiejętność Górnicza Wytwarzanie Cyrkonu (III)
Umiejętność Górnicza Szansa na pomyślne wykopanie 50% | Skraca czas kopania o 35%
Księga Górnictwa do zdobycia podczas kopania 110 sztuk
Czas oczekiwania to 2 godziny
Zwój Egzorcyzmu Redukuje pozostały czas
Rada Pustelnika Zwiększa szansę o 40%
Za każde pomyślne wydobycie otrzymamy 3 punkty, za niepomyślne 1 punkt.
Przy niepomyślnym ulepszaniu punkty nie są redukowane.
Poziom +1 400 punktów | 200x | Szansa 90%
Poziom +2 800 punktów | 400x | Szansa 85%
Poziom +3 1200 punktów | 600x | Szansa 80%
Poziom +4 1800 punktów | 800x | Szansa 75%
Poziom +5 2400 punktów | 1000x | Szansa 70%
Poziom +6 3000 punktów | 1200x | Szansa 65%
Poziom +7 3600 punktów | 1400x | Szansa 60%
Poziom +8 4200 punktów | 1600x | Szansa 50%
Poziom +9 4800 punktów | 1800x | Szansa 40%
Czas przetopów upływa tylko w walce Kopanie za pomocą spacji
Księga Wędkarstwa do zdobycia podczas łowienia 110 sztuk
Czas oczekiwania to 2 godziny
Zwój Egzorcyzmu Redukuje pozostały czas
Rada Pustelnika Zwiększa szansę o 40%
Wędka Każdy kolejny poziom odblokuje nową pulę nagród - głównie łowionych ryb, a na poszczególnych poziomach również Skrzyń Rybackich
Za każde pomyślne wyłowienie otrzymamy 3 punkty, za niepomyślne 1 punkt.
Przy niepomyślnym ulepszaniu punkty nie są redukowane.
Poziom +1 400 punktów | 2x | 1x | Szansa 90%
Poziom +2 800 punktów | 4x | 2x | Szansa 85%
Poziom +3 1200 punktów | 6x | 3x | Szansa 80%
Poziom +4 1800 punktów | 8x | 4x | Szansa 75%
Poziom +5 2400 punktów | 10x | 5x | Szansa 70%
Poziom +6 3000 punktów | 12x | 6x | Szansa 65%
Poziom +7 3600 punktów | 15x | 7x | Szansa 60%
Poziom +8 4200 punktów | 20x | 8x | Szansa 50%
Poziom +9 4800 punktów | 25x | 9x | Szansa 40%
Ryby są wykorzystane do tworzenia sushi, które oferuję bonusy na okres 30 min
Sushi IISilny Przeciwko Potworom +7%
Sushi III Silny na Żywioły +7% | Silny na Mrok +7%
Sushi IV Odporność na ludzi +3% | Silny na Potwory 5%
Sushi V Obrażenia Końcowe (EXP/PVP) +5%
Podczas łowienia oprócz ryb, będą również do zdobycia trzy rodzaje skrzyń rybaka. Rodzaj zdobywanej skrzyni jest uzależniony od poziomu wędki.
Brązowa Skrzynia Rybaka Od poziomu wędki +0~4
Srebrna Skrzynia Rybaka Od poziomu wędki +5~6
Złota Skrzynia Rybaka Od poziomu wędki +7~9
Nie potrzeba zanęty do łowienia
Występuje kilka rodzajów misji biologa, a same przedmioty oddaje się w specjalnym oknie w ekwipunku. Szansę na oddanie przedmiotu można zwiększyć za pomocą Eliksiru Poszukiwacza, a czas można zredukować za pomocą Spirali Czasu.
Eliksir Poszukiwacza Zwiększa szansę na oddanie przedmiotu o 20% (wartość ta zmniejsza się z wraz z kolejnymi zadaniami), może być użyty kilkukrotnie aż szansa na pomyślne przyjęcie przedmioty wyniesie 100%.
Spirala Czasu (25%/50%) Niweluje maksymalny czas oczekiwania na oddanie przedmiotu o 25%/50%. Użycie dwóch spirali 50%, odblokowuje możliwość oddania przedmiotu.
System misji został zaprojektowany tak, aby ograniczyć ingerencję postaci z NPC. Takie rozwiązanie ma upłynnić rozgrywkę, a za każdy ciąg zadań postać otrzyma bonusy stałe, wyrażone w tabeli poniżej.
Pomocnik jest wzmocnieniem postaci, które oferuje: Błogosławieństwo, Pomoc Smoka oraz Zwiększenie Ataku. Autobuff posiada swoją własną statystykę - inteligencję, a im większy jej współczynnik, tym mocniejsze będą jego buffy.
Relikt Pomocnika Maksymalny Poziom 80
Poziomowanie Pomocnika odbywa się w podobny sposób do levelowania postaci, podczas pokonywania potworów, zdobywa on doświadczenie. Od 41 poziomu oprócz expa, potrzebować będziemy jeszcze wszelkich Ksiąg Umiejętności.
Co poziom, pomocnik otrzymuje jeden punkt Inteligencji, a od 61 do 80 po dwa punkty. Każdy poziom daje jeden punkt umiejętności. Aby pomocnik osiągnął umiejętność na M1, potrzebuje 20 punktów w nią rozdaną. Szkolenie na G i P odbywa się w ten sam sposób, co na postaci.
Zwój Egzorcyzmu Redukuje pozostały czas
Rada Pustelnika Zwiększa szansę o 40%
Oprócz podstawowych umiejętności, Pomocnik oferuje też umiejętność Dowodzenia, które niczym nie różni się od tego, otrzymanego w grupie od innego gracza.
Postać w danym momencie może otrzymać tylko jeden bonus z dowodzenia.
Każdy przedmiot, posiadający bonus Inteligencji zwiększa wzmocnienia oferowane przez Pomocnika. Oprócz tych przedmiotów istnieje kilka innych, które podnoszą wartości umiejętności Autobuffa, o określony procent między innymi:
Ekstazyjny Wachlarz +9 Wzmocnienie Pomocnika +10%
Świetlista Czapka +9 Wzmocnienie Pomocnika +3%
Szata Pomarań. Kota +9 Wzmocnienie Pomocnika +5%
Szata Zach. Nieba +9 Wzmocnienie Pomocnika +3%
Bransol. z Biał. Złota +9 Wzmocnienie Pomocnika +3%
Bransol. z Nieb. Łez +9 Wzmocnienie Pomocnika +5%
Skórzane Kozaki +9 Wzmocnienie Pomocnika +3%
Buty Feniksa +9 Wzmocnienie Pomocnika +5%
Z perfekcyjnym zestawem, wsparcie Pomocnika jest zbliżone do buffów, które oferują Szamani.
Dbamy o personalizację Waszych postaci, dlatego oprócz ekwipunku, możecie zaopatrzyć swojego Pomocnika we wszystkie dodatkowe elementy ubioru, tutaj z pomocą przychodzi System Transmutacji.
Szybkie szkolenie umiejętności Dowodzenie Ślub Możliwość ubierania przedmiotów ślubnych na pomocnika Możliwość nazywania Personalizacja Pomocnika Możliwość wybrania płci
Maksymalny poziom wierzchowca to 50, doświadczenie zdobywa po użyciu
Okno wierzchowca znajdziecie w Panelu Bocznym, oprócz bazowych statystyk, oferuje on również umiejętności pasywne, te możemy rozwijać do 10 punktów, oferują wtedy następujące bonusy:
Umiejętność Pasywna Silny Przeciwko Potworom +10%
Umiejętność Pasywna Silny Przeciwko Metinom +6%
Umiejętność Pasywna Silny na Wyprawach +6%
Umiejętność Pasywna Silny Przeciwko Władcom +6%
Umiejętność Pasywna Średnie Obrażenia (PVM) +6%
W oknie wierzchowca można umieścić jedną z czterech pieczęci, każda z nich oferuje inne bonusy. Po jej założeniu, standardowy wygląd się zmienia. Czas pieczęci upływa tylko, gdy korzystamy z wierzchowca.
Pieczęć Dzika Wojennego Silny Przeciwko Potworom +20% | Szybkość Ruchu +20%
Pieczęć Opancerz. Tygrysa Punkty Doświadczenia +20% | Wartość Ataku +100 | Szybkość Ruchu +20%
Pieczęć Białego Lwa Punkty Doświadczenia +40% | Szybkość ruchu +20%
Pieczęć Bojowego Kozła Silny Przeciwko Potworom +10% | Obrona +100 | Szybkość Ruchu +20%
Myśląc o jeszcze szerszym spektrum personalizacji wyglądu waszych postaci i ich wszelkich elementów, postanowiliśmy dodać kategorię - Skórki, wyposażą one postać w dodatkowe bonusy oraz pozwolą na dowolną zmianę wyglądu wierzchowca. Wyróżniamy dwa rodzaje skórek, zwykłe i legendarne. Te pierwsze zakupić możecie w ItemShopie, natomiast legendarne, z dużych wydarzeń jak np. Halloween.
Nakładka Wierzchowca Silny przeciwko Potworom +5% | Szansa na cios krytyczny +10%
Legendarna Nakładka Wierzchowca Silny przeciwko Potworom +10% | Silny przeciwko Metinom +10% | Szansa na cios krytyczny +10%
Skórki wierzchowców oraz ich bonusy zostają z naszą postacią na stałe, różnią się nie tylko wyglądem, ale też prędkością ruchu.
Podkowy są kolejnym rozwinięciem systemu konnego, posiadają cztery poziomy, a do odblokowania ich pełnego potencjału, wymagane są ulepszenia. Zdobędziecie je z wypraw, począwszy od Wysp Orków.
Każda podkowa poziomu pierwszego ma odblokowany jeden bonus, aby odblokować pozostałe trzy, należy ją ulepszyć. Każdy z bonusów pochodzi z innej puli, co oznacza że w każdym tierze odkryjecie inne bonusy. Bonusy podkowy wpływają na postać, nawet gdy nie używa wierzchowca, dodatkowo przedmiot absorbuje część bonusów konnych dla postaci.
Podkowa IV Absorpcja bonusów pasywnych 30% | Cztery losowe bonusy
Absorpcja bonusów pasywnych osiąga wartość 30% z umiejętności wierzchowca i wzmacnia waszą postać, gdy nie bijecie z wierzchowca.
Podkowę z bonusem legendarnym można zdobyć bezpośrednio z władców, podczas ulepszania lub poprzez transfer bonusów.
Bonusy legendarne działają tylko podczas walki z potworami, jeżeli postać zostanie uderzona przez innego gracza, przechodzą w stan bezczynności na 5 sekund.
Podkowa Postać nie odrzuca Władców | Władcy nie odrzucają postaci
Bonusy z podków można transferować, tworząc potężne kombinacje, ale odbywa się to kosztem przedmiotu, z którego bonus pobieramy, dodatkowo aby pobrać dany bonus, musi być on odblokowany. Transferowane bonusy omijają zasadę tierów, co oznacza że zamienić możemy bonus Tieru I na każdy inny, o ile nie znajduje się już w podkowie.
Odłamek Transferu Pozyskiwany z przetapiania
Wyróżniamy dwa poziomy kamieni dusz, podstawowy oraz zaawansowany. Podstawowe kamienie są do zdobycia ze Skrzyni Dusz, które zdobyć można z metinów już od miasta drugiego. Zaawansowane Kamienie znajdziecie na wyprawach, począwszy od Diabelskich Katakumb.
Podstawowe Kamienie są substytutem Kamieni Dusz+4, co oznacza że zdecydowaliśmy się usunąć wszystkie pozostałe, niższe warianty, a w ich miejsce dodać Magiczny Pył.
Wszystkie kamienie po zdobyciu możemy ulepszać, zaczynając od poziomu 0/5. Poziom wzmacnia bonusy przedmiotu oraz zwiększa szansę na pomyślne umieszczenie go w slocie.
Wzmacnianie kamieni zostało przedstawione na powyższej grafice, do ich ulepszenia potrzebować będziemy innych, losowych kamieni tego samego tieru (w tym przypadku podst.) oraz Magicznego Pyłu.
Skrzynia Duszy Podstawowy Kamień | Magiczny Pył
Umiejętności pasywne szkolimy automatycznie podczas rozgrywki, gdy niszczymy Metiny, pokonujemy Władców, czy ukończymy wyprawę. Za każdego pokonanego Metina lub Władcę otrzymujemy określoną ilość punktów, a po zdobyciu ich odpowiedniej ilości, poziom umiejętności zostanie podniesiony. Maksymalnym rozwinięciem jest M1.
Podróżnik Silny na Wyprawach +10%
Burzyciel Silny przeciwko Metinom +10%
Mściciel Silny przeciwko Władcom +10%
Podstawowe ulepszacze zdobyć możecie nie tylko z potworów, ale również po zdobyciu skrzyni ze zniszczonego Metina. Każda szkatułka zawiera w sobie wszystkie dostępne ulepszacze z danej mapy.
Skrzynia Ulepszaczy I Miasto Pierwsze
Skrzynia Ulepszaczy II Miasto Drugie
Skrzynia Ulepszaczy III Dolina Orków
Skrzynia Ulepszaczy IV Pustynia Yongbi
Skrzynia Ulepszaczy V Góra Sohan
Skrzynia Ulepszaczy VI Ognista Ziemia
Skrzynia Ulepszaczy VII Świątynia Hwang
Skrzynia Ulepszaczy VIII Grota Wygańców
Skrzynia Ulepszaczy IX Grota Quan
Ślub jest dostępny od poziomu pierwszego, a przeprowadzić go można u Starszej Pani w pierwszym mieście.
Po zawarciu małżeństwa nie musicie się też martwić o punkty miłości, są maksymalne od samego początku, co za tym idzie, umożliwiają aktywowanie maksymalnych bonusów.
Poniżej przedstawiamy dodatkowe zmiany w przedmiotach ślubnych.
Kolczyki Harmonii (6h) Silny na wyprawach +10%
Kolczyki Miłości (6h) Szansa na cios krytyczny +20% | Silny przeciwko Potworom +5%
Bransoleta Harmonii (6h) Zmniejsza obrażenia od uderzeń zwykłych potworów o +10%
Naszyjnik Miłości (6h) Wartość Ataku +80
Naszyjnik Harmonii (6h) Obrona +150
Bransoleta Miłości (6h) Punkty Doświadczenia +20%
Możliwość teleportacji na wszystkich mapach Teleportacja między kanałami Możliwość wzięcia ślubu z Pomocnikiem Skrócony Ślub Ślub od 1 poziomu Sklep ślubny u Starszej Pani
Wytwarzaniem szarf zajmuje się Theowahdan, którego znajdziecie w mieście pierwszym. Do wytworzenia szarfy potrzebne są Delikatne Sukna, które zdobędziecie z każdego władcy, począwszy od Wodza Orków. Maksymalna absorpcja szarfy wynosi 25% i może absorbować jedynie bonusy z broni.
Podgląd włożonego przedmiotu w szarfie Brak komunikatów Używanie przycisku "Enter" Brak konieczności czyszczenia wkładu Widoczna szansa Klarowne podświetlenie szarf przy ulepszaniu
Skrzydła to dodatkowy element ozdobny postaci. Dzięki nim możecie personalizować zarówno swój wygląd jak i wygląd pomonika, a sam przedmiot po upłynięciu czasu nie znika, dezaktywują się tylko bonusy.
Wężowe Skrzydła Silny przeciwko Potworom +5% | Wzmocnienie Pomocnika +10%
Wytwarzaniem szat aury zajmuje się Theowahdan. Do wytworzenia szaty potrzebny jest Wyjątkowy Barwnik, który zdobędziecie z wypraw, począwszy od Wysp Orków. Maksymalny procent absorpcji szat to 50%, może absorbować jedynie bonusy ze zbroi.
Podgląd włożonego przedmiotu w szacie Brak komunikatów Używanie przycisku "Enter" Brak konieczności czyszczenia wkładu Widoczna szansa Klarowne podświetlenie szat przy ulepszaniu
Szkatułki z wypraw mają za zadanie ułatwić rozgrywkę graczom solowym, nie mającym możliwości konkurowania o władców na mapach. Przy odrobinie szczęścia możemy pozyskać z nich bardzo cenne ulepszacze, które dostępne są tylko z najbardziej obleganych potworów na mapach - bossów.
Skrzynia Piratów Piracka Jaskinia (55-74)
Skrzynia Quan Grota Quan (75-89)
Skrzynia Thryn Jotun Thryn (105-120)
Wyróżniamy pięć rodzajów zwierzaków domowych, trzy z nich wspomogą nas w walce z potworami, natomiast dwa pozostałe zwiększą nasze szanse w potyczkach z innymi graczami.
Jajo Małpiszona Do zdobycia z Małpiej Świątyni.
Jajo Mini-Azraela Do zdobycia z Diabelskich Katakumb
Jajo Razadora Do zdobycia z Twierdzy Razadora
Jajo Nemere Do zdobycia w Krypcie Viseriona
Jajo Nieb. Smoka Do zdobycia w Komnacie Smoka
Zwierzaki różnią się od siebie między innymi możliwym do wylosowania tierem, który określa ich wartości wzrostu (Max PŻ, Obrona, Potwory/Ludzie). Im wyższa klasa zwierzaka, tym wyższy tier może zostać wylosowany po jego wykluciu. Każdy z poniższych kompanów może mieć od 1 do 3 slotów na umiejętność.
Poniżej przedstawione są możliwe do wylosowania tiery, dla każdego zwierzaka domowego.
Zwierzaki EXP
Zwierzaki PvP
Występują dwa rodzaje doświadczenia - czerwony, który zdobywamy pokonując potwory, oraz niebieski który zwiększamy karmiąc naszego zwierzaka. Karmę Zwierzaka zdobędziecie z metinów, począwszy od Miasta Drugiego. Maksymalny poziom zwierzaka to 81.
Karma Zwierzaka Służy do napełniania niebieskiego doświadczenia
Ewolucje występują na poziomach 40, 60 i 80.
Jeżeli wykonamy pierwszą ewolucję zwierzaka, który posiada 3 umiejętności, odblokowany zostanie 1 slot, drugi i trzeci odblokują się kolejno po 2 i 3 ewolucji.
Zwierzak z 2 umiejętnościami - pierwszy slot odblokuje się po 2 ewolucji, drugi slot odblokuje się po 3 ewolucji.
Zwierzak z 1 umiejętnością - pierwszy slot odblokuje się po 3 ewolucji.
Po przełożeniu Księgi Zwierzaka na slot z umiejętnością, wyświetli się okno, w którym wybrać możemy interesującą nas umiejętność. Po wybraniu umiejętności losuje się jej tier od 1 do 3. Jeżeli wybrana umiejętność wylosowała 1 Tier (najsłabszy), można ją usunąć, używając Revertus Zwierzaka, po czym spróbować ponownie.
Księga Zwierzaka Odblokowuje możliwość szkolenia umiejętności
Revertus Zwierzaka Usuwa wybraną umiejętność
W drugiej zakładce panelu pupila domowego mamy możliwość wytworzenia Revertus Zwierzaka, który tworzony jest poprzez ofiarowanie niewyklutych jaj, a im większa rzadkość jaja, tym większą szansę otrzymamy.
Poniższa tabela prezentuje wartości bonusów dla każdej maksymalnie rozwiniętej umiejętności na każdym tierze.
Transmutacja to system, który pozwala na zmianę wyglądu broni, zbroi oraz hełmu.
Bilet Transmutacji Dostępny jest u Handlarki Różności za cenę: 10.000.000
Dodatkowy ekwipunek różni się od tego, który spotkacie na inny serwerach, niemniej jednak jest bardzo intuicyjny i posiada szereg udogodnień, które maksymalnie ułatwią porządkowanie przedmiotów.
Użytkowe Przedmioty, które się otwiera
Ulepszacze Wszystkie ulepszacze
Szkolenie Przedmioty do szkolenia umiejętności
Przesuwanie po ekwipunku scrollem Otworzenie dodatkowego okna Segregowanie przedmiotów za pomocą ALT+PPM Możliwość automatycznego sortowania po włączeniu odpowiedniej opcji
Sklep z przedmiotami znajdziecie w grze po kliknięciu na Złotą Monetę lub pod przyciskiem ESC -> Sklep.
Wyszukiwarka przedmiotów w IS Możliwość wyboru bonusu PvP/EXP Kostiumy stałe z czasem bonusów i ich przedłużanie
Zdecydowaliśmy się odejść od standardowej wersji kostiumów, które znikają po czasie. Na Vezunie wszystkie elementy ubioru będą na stałe, wyczerpuje się jedynie czas ich bonusów, które można przedłużyć przedmiotem z itemshopu
(przedłużenie nie będzie działało na kostiumy z wydarzeń)
Kolejnym bardzo przyjaznym dla nowego gracza rozwiązaniem jest informacja o stanie władców na mapach. Otwierając mapę pod przyciskiem "M" możemy sprawdzić nazwę władcy, dokładną lokalizację respu, a także czas respu. Dodatkowo pod minimapą widoczny jest licznik, który pokazuje ilość oraz rodzaj bossów, które aktualnie na mapie występują, a jeżeli zostały już pokonane - czas do kolejnego pojawienia się.
Pozwala na zapieczętowanie postaci w celu jej przekazania lub sprzedaży.
W oknie skrzyni pojawią się wszystkie informacje dotyczące postaci.
Szkatułka Postaci Dostępna w ItemShopie Koszt: 100 SM
Wyszukiwarka Postaci po wpisaniu "Szkatułka Postaci"
System powiadomień został stworzony z myślą o waszym cennym czasie, dlatego otrzymacie przypomnienie podczas różnych zdarzeń w grze. Poniżej kilka przykładów.
Możliwość oddania przedmiotu do badań
Upłynął czas Pierścienia Doświadczenia
Zwierzak Domowy nie może levelować bez karmy
Wystawianie sklepów możliwe jest tylko w miastach pierwszych królestw Jinno oraz Shinsoo. Limit Sklepów na każdej z map to 900 sztuk, istnieje możliwość obejścia tego limitu za pomocą sklepów premium. Dodatkowo by roznieść sklepy na całej szerokości miasta, teleporty do miast pierwszych są losowe.
Sklep Premium Czas Używania to 14 dni.
Ilość sklepów premium Nieograniczona ilość
Historia Sklepu Szybki kontakt przez szept Zaawansowana wyszukiwarka przedmiotów
Ranking nalicza osiągnięcia od poniedziałku do niedzieli, godziny 23:59. Nagrody, a dokładniej tytuły, przyznawane są automatycznie, ich odbiór możliwy jest w magazynie IS. Gracz, który zdobędzie tytuł za pierwsze miejsce nie jest brany pod uwagę w kolejnych sezonach.
Tytuł Rankingowy Możliwy do handlu.
Aby zapobiec farmieniu tytułów na jednej wyprawie, zdecydowaliśmy się wprowadzić system faworyzacji wypraw. Działanie jest bardzo proste, co tydzień jedna z wypraw oferuje dwa razy większą ilość punktów za ukończenie, co na pewno ustanowi równe szanse na zdobycie tytułów w każdym przedziale poziomowym.
Panel Wypraw został dostosowany do dzisiejszych standardów i oczekiwań graczy, oferuje:
Wejście na wyprawę z każdego miejsca
Powrót na wyprawę do 10 minut od opuszczenia jej ostatniego członka, o ile nie została ukończona
Podgląd efektywnych bonusów, żywiołów
Podgląd przedmiotów do zdobycia z finalnego władcy
Ranking 5 najlepszych graczy względem ilości ukończeń oraz czasu
Po zakończeniu wyprawy pojawia się komunikat z pytaniem o kontynuację
Dopalacze możemy zdobyć z trzech źródeł, mowa rzecz jasna o władcach, metinach i zwykłych potworach. Okno, które znajdziemy w panelu bocznym, umożliwia włączenie szybkiego korzystania z wybranych dopalaczy pod przyciskiem F5.
Skrzynia z Rosami Do zdobycia z wypraw
Przedmioty Boga Smoków Do zdobycia z władców / wypraw
Dodając na Vezunę Pomocnika (autobuffa) musieliśmy zająć się oryginalnymi postaciami, których umiejętności zostały w nim wykorzystane. Dodatkowo zajęliśmy się także umiejętnością Berserk, która bez zmian jest całkowicie bezużyteczna i działa na szkodę gracza. Ostatnim elementem, o którym należy wspomnieć jest czas trwania buffów szamanów, każdy z nich, na każdym poziomie rozwoju trwa równo 10 minut.
Zwiększenie Ataku Umiejętność rzucana na siebie ma podwójną wartość
Zwinność Rzucana na siebie - Szybkość Ruchu ponad limit +25%
Berserk Szybkość Ataku ponad limit +20%
Pomoc Smoka Rzucana na siebie - Wzmocniony Krytyk +10%
Wzmocniony Krytyk Zwiększa trzykrotnie podstawowe obrażenia postaci z hitów, działa tylko w PvM
Każde 5% szansy na cios krytyczny powyżej 100% zwiększa szansę na Wzmocniony Krytyk o 1%, co oznacza że mając 200% szansy na cios krytyczny, mamy dodatkowo 20% szans na wzmocnienie tego ciosu.
Zwiększone Yangi Bonus zwiększa procentowo drop yang
Odporność na Podst. Żywioły Podstawowe żywioły to Ogień, Wiatr, Błyskawice, każdy potwór korzystający z tych elementów będzie miał zredukowane obrażenia w postać
Silny na Podst. Żywioły Zwiększa obrażenia w potwory, korzystające z podstawowych żywiołów
Po przeciągnięciu pergaminu na odpowiedni przedmiot, otrzymujecie losowy bonus stopnia I. Bonus można wzmacniać do stopnia V.
Jeden pomyślnie użyty pergamin jest równy awansowi o I poziom.
Bonus możecie zmienić za pomocą Zaczarowania Wyklętych taka zmiana nie powoduje zmiany stopnia bonusu.
Pergamin Wyklętych (zbroja) Możliwość wkładania do zbroi EXP
Pergamin Wyklętych (broń) Możliwość wkładania do broni EXP/PVP
Zabezpieczenie uniemożliwiające kradzież przedmiotów lub wyciągnięcie alchemii przez osoby trzecie.
Pergamin Więzi Przywiązuję przedmiot do duszy, blokując wszelkie możliwości interakcji poza użyciem
Pergamin Przerwania Odblokowuje przywiązany przedmiot, po 24 godzinach powraca możliwość pełnego zarządzania przedmiotem
Możliwość przywiązania do duszy alchemii
Możliwość zmiany hełmu podczas poli Blokada doświadczenia Szybkie otwieranie Rozstackowywanie przedmiotów Szybkie rozdawanie pkt statystyk Wikipedia dropu w Panelu Wypraw Widoczność członka w party na M Nieskończone pojemniki na zmianki Zapisywanie tekstu po teleporcie Skrócona animacja Powtarzalnego Strzału Możliwość użycia rozpro przy różnicy 15 lv Zmiana kanału przy minimapie Wyszukiwarka przedmiotów w oknie ItemShopu Szybki BS Odnawianie alchemii w GUI Czas na wyprawach Klikanie PPM na pieczęć na wyprawach Wyprawy bez PT Stackowanie Przedmiotów w Depo i na postaci Zapisane pozycje i ich kategorie Panel Wypraw Ekwipunek dodatkowy Szybkie podnoszenie Zmiana na psy bez resetu klienta Przyśpieszony ślub Odświeżanie spotów o 4 rano Skille nie wyłączają się po relogu Słabsze buffy nie nakładają się na postać Brak 10 sekund na wylogowanie i potwory nie przerywają wylogowania Możliwość mixowania danych przedmiotów z wbiciem wbudowanych bonusów Zabijanie graczy nie zmniejsza rangi Najeżdżając na ulepszacz w oknie ulepszania, znajdziecie informacje odnośnie możliwych źródeł jego pozyskania.
Słowem końcowym Powyższa prezentacja opisuje Vezunę - Vezunę, która jest owocem naszej wielomiesięcznej, ciężkiej pracy! Vezunę, z której jesteśmy dumni i którą już za niedługo będziemy mogli oddać w Wasze ręce. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby rozgrywka na naszym serwerze była dla Was przyjemna. Zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy, aby swoim projektem konkurować z najlepszymi na polskiej scenie metina. Jednak to nie koniec! Mamy w planach bardzo wiele eventów, mniejszych oraz większych aktualizacji. Nasze głowy są pełne pomysłów, a dzięki zdobytemu doświadczeniu zarówno jako gracz, jak i administrator - oferujemy Wam wyjątkowy serwer. Mamy nadzieję, że wiele kolejnych godzin, dni a nawet lat spędzicie z nami w świetnej atmosferze. Zapraszamy Was wszystkich bardzo serdecznie do wspólnej przygody!
Na sam koniec chcielibyśmy podziękować @Kymek za stworzenie szaty graficznej serwera oraz opiekę przy produkcji prezentacji.
Można sprzedawać yang, przedmioty za PLN?
Tak, ale sprzedaż yang ogłaszana może być tylko na naszej grupie lub poprzez portal aukcyjny jak np. allegro. Jakiekolwiek wiadomości w grze, czy na forum skutkować mogą blokadą konta. Przedmioty mogą być ogłaszane na forum w odpowiednim dziale.
Można sprzedawać smocze monety za PLN?
Nie, skutkuje to stałą blokadą wszystkich powiązanych kont bez możliwości odwołania.
Gramy w 5 osób na koncie, ale jedna z tych osób ukradła konto/itemy, co robić?
Właścicielem konta/postaci/przedmiotów jest osoba posiadająca dostęp w danym momencie do adresu mailowego przypisanego do konta, tylko z takimi właścicielami rozmawiamy.
Zostałem oszukany przy kupnie przedmiotów/yang/czegokolwiek innego?
Jeżeli wymiana nie była przeprowadzana przy administratorze/tutorze, nie ponosimy za nią odpowiedzialności i nie podejmujemy żadnych kroków w celu odzyskania przedmiotów.
Jak skontaktować się z administracją?
Wiadomość na forum, wiadomość discord, wiadomość fanpage, na discordzie w niedługim czasie powstanie również system zgłoszeń, najszybciej pomocy udzielimy właśnie tam.
Skąd broń 75?
Bronie na 75 poziom pozyskacie ze Szkat. Umarłego Rozpruwacza oraz Szkat. Szmaragdowego Tytana.
Skąd przepustki na wyprawy?
- Przepustki zdobyć możecie z metinów na mapach powiązanych z daną wyprawą.
Pierwsza specjalka, skąd, jak?
Schemat na wytworzenie pierwszej specjalki (Złoty Pancerz) zdobędziecie w Pirackiej Jaskini.
Czy z legend dropią jakieś ulepszacze?
Nie, legendy nie posiadają tego typu przedmiotów.
Jak działa resp metinów?
Resp metinów jest całkowicie losowy, spadać mogą dosłownie wszędzie poza wyznaczonymi przez nas strefami. Przydatne w tej kwestii będą na pewno wykrywacze, które zdobędziecie ze skrzyni serwerowej.
Czy szamani nadają się do bicia metinów, czy bossów?
Tak, szamani nie odstają w tym temacie od innych klas, większość potworów ma niższe odporności na dzwony.
Witajcie!
Przedstawiamy Wam owoc naszej pracy, jakim jest serwer Vezuna.
Stawiamy na nieskomplikowaną oraz przyjemną rozgrywkę na wiele godzin, usprawniając istniejące już elementy oraz dodając nowe, które idealnie wpasowują się w klimat świata gry. Postanowiliśmy w głównej mierze zadbać o pojedynczego gracza, umożliwiając mu rozwój w każdej sytuacji, nie zważając na masę ograniczeń, które mogą nałożyć większe grupy, czyli gildie. Chcemy, aby każdy z was miał szansę na odkrycie pełnego potencjału naszego projektu.
Typ serwera - MEDIUM
Maksymalny Poziom - 120
Punkty statystyk - 90
Ilość Królestw - 2
Pierścień Doświadczenia 1h +50%
Pierścień Doświadczenia 30 min. +25%
Pierścień Doświadczenia 30 dni +50%
Skrzynia Vezuna Skrzynia serwerowa
Rękawica złodzieja 2h +20% dropu przedmiotów, łączy się z rękawicą VIP
Rękawica Złodzieja 30 dni +50%
Rękawiczka z IS dodatkowo podnosi Skrzynie Vezuna
Szczęśliwa Moneta 30 dni Podwójna szansa na drop yang, +10% zdobywanych yang
Limit yang na postaci 19.999.999.999
Po stworzeniu postaci otrzymacie ekwipunek startowy +6. Towarzyszyć wam będzie również pupil, który pozostanie z wami na zawsze. Na start każdy gracz otrzyma również wierzchowca, z którego można atakować - Dino na 24 godziny, a czas upływa tylko w trakcie jazdy.
Wszystkie przedstawione poniżej przedmioty nie są zdatne do handlu.
Peleryna Męstwa Przedmiot nieskończony
Pomocnik (AutoBuff) Przedmiot nieskończony
Eliksir Księżyca Czas Trwania: 1 dzień
Eliksir SłońcaCzas Trwania: 1 dzień
Pieczęć Dino Czas Trwania 1 dzień
Fioletowa Mikstura 5 sztukSzybkość Ruchu +30. Czas Trwania 10 minut
Zielona Mikstura 5 sztuk Szybkość Ataku +30. Czas trwania 10 minut
Skrzynia ucznia II (od poz. 10) :
Zaczarowanie Przedmiotu W ilości 20 sztuk
Wzmocnienie Przedmiotu W ilości 10 sztuk
Dłoń Przebicia W ilości 5 sztuk
Zdobycz Dzikusa (przepustka) W ilości 2 sztuk
Skrzynia ucznia III (od poz. 20) :
Rękawica Złodzieja 2hW ilości 1 sztuki
Pierścień Doświadczenia 1hW ilości 1 sztuki
Wykrywacz Kamieni Metin W ilości 3 sztuk
Zwój Błogosławieństwa W ilości 5 sztuk
Eliksir Poszukiwacza W ilości 3 sztuk
Życie Boga SmokówW ilości 2 sztuk
Atak Boga SmokówW ilości 2 sztuk
Obrona Boga SmokówW ilości 2 sztuk
Skrzynia Eksperta I (od poz. 30) :
Fioletowa Mikstura W ilości 10 sztuk
Zielona Mikstura W ilości 10 sztuk
Mapa orków (przepustka) W ilości 3 sztuk
Zwój EgzorcyzmuW ilości 3 sztuk
Rada PustelnikaW ilości 3 sztuk
Książka Lidera W ilości 1 sztuki
Spirala Czasu 50% W ilości 6 sztuk
Wzmocnienie Pasa W ilości 5 sztuk
Zaczarowanie Pasa W ilości 10 sztuk
Skrzynia Eksperta II (od poz. 40) :
Życie Boga SmokówW ilości 4 sztuk
Atak Boga SmokówW ilości 4 sztuk
Obrona Boga SmokówW ilości 4 sztuk
Majestatyczne zioło (przepustka) W ilości 2 sztuk
Eliksir Księżyca 1 dzień W ilości 1 sztuki
Eliksir Słońca 1 dzień W ilości 1 sztuki
Skrzynia Eksperta III (od poz. 50) :
Zwój EgzorcyzmuW ilości 5 sztuk
Rada PustelnikaW ilości 5 sztuk
Eliksir Ruchu W ilości 1 sztuki
Eliksir Szybkości W ilości 1 sztuki
Eliksir Poszukiwacza W ilości 5 sztuk
Pajęczy Klucz W ilości 2 sztuk
Klucz Mrozu (przepustka) W ilości 2 sztuk
Klucz Oceanu (przepustka) W ilości 2 sztuk
Mikstura Mądrości 100% W ilości 1 sztuki
Skrzynia Mistrza I (od poz. 60) :
Życie Boga SmokówW ilości 5 sztuk
Atak Boga SmokówW ilości 5 sztuk
Obrona Boga SmokówW ilości 5 sztuk
Pierścień Nieagresji W ilości 1 sztuki
Spirala Czasu 50% W ilości 10 sztuk
Skrzynia z Rosami W ilości 3 sztuk
Skrzynia Mistrza II (od poz. 70) :
Sushi od I do V 30 minutW ilości 1 sztuki
Bransoleta Miłości 6 godzin W ilości 1 sztuki
Klucz Wygnańców W ilości 2 sztuk
Zasuszona Głowa W ilości 2 sztuk
Skrzynia Mistrza III (od poz. 80) :
Pierścień Doświadczenia 1h W ilości 2 sztuk
Kręty klucz (przepustka) W ilości 2 sztuk
Szarfa Prosta W ilości 1 sztuki
Cor Draconis (antyczne)W ilości 5 sztuk
Klucz Smoka (przepustka)W ilości 2 sztuk
Klucz Płomieni (przepustka) W ilości 2 sztuk
Brak "laga" przy pojawieniu się innej postaci Szybkie wczytywanie modeli/efektów
Działanie systemu dropu przeszło gruntowną przemianę, na Vezunie nie będziecie musieli martwić się posiadaniem idealnego poziomu, aby drop z metinów, czy bossów był najkorzystniejszy.
Zmiana zastosowana na mapach polega na ustawieniu maksymalnego współczynnika dropu (-15 lvli względem potwora) na 0, co oznacza że mając równy lub niższy poziom względem metina lub bossa, współczynnik dropu pozostaje najwyższy, a zaczyna spadać dopiero po przebiciu poziomu potwora.
Przykład praktyczny: Mam 35 poziom lub niższy, biję metina na 50 poziomie = 100% drop
Mam 50 poziom lub niższy, biję metina na 50 poziomie = 100% drop
Mam 51 poziom, biję metina na 50 poziomie = 95% drop
Zmiana zastosowana na wyprawach ma nieco inne działanie, mianowicie nie bierze pod uwagę poziomów.
Jeżeli postać mieści się w przedziale poziomowym danej wyprawy, drop z ostatniego bossa zawsze posiada ten sam współczynnik.
Przykład praktyczny: Mogę wejść na daną wyprawę = 100% drop z ostatniego władcy
Wszystkie mapy znajdujące się na serwerze doczekały się odświeżenia, jedne zostały stworzone na nowo, a inne edytowane, pozostając w znanym wam, klasycznym klimacie.
Teren neutralny
Teren neutralny
Ilość Metinów: 40 sztuk
Czas Respu: 7 minut
Bossy: Brak
Czas Respu: Brak
Ilość Metinów: 20 sztuk
Czas Respu: 8 minut
Bossy: 3x Best. Kapitan
Czas Respu: 20 minut
Ilość Metinów: 12 sztuk
Czas Respu: 12 minut
Bossy: 2x Chodząca Małpa, 2x Lord Małp
Czas Respu: 30 minut
Ilość Metinów: 8 sztuk
Czas Respu: 10 minut
Bossy: 3x Wódz Orków
Czas Respu: 30 minut
Ilość Metinów: 8 sztuk
Czas Respu: 12 minut
Bossy: 3x Dziewięć Ogonów
Czas Respu: 30 minut
Ilość Metinów: 8 sztuk
Czas Respu: 12 minut
Bossy: 2x Ezot. Przywoływacz, 2x Zjawa Żółt. Tygrysa
Czas Respu: 30 minut
Ilość Metinów: 10 sztuk
Czas Respu: 12 minut
Bossy: 3x Królowa Pająków
Czas Respu: 30 minut
Ilość Metinów: 8 sztuk
Czas Respu: 12 minut
Bossy: 3x Ognisty Król
Czas Respu: 30 minut
Ilość Metinów: 12 sztuk
Czas Respu: 15 minut
Bossy: 3x Bagienny Demon
Czas Respu: 60 minut
Ilość Metinów: Brak
Czas Respu: Brak
Bossy: Brak
Czas Respu: Brak
Ilość Metinów: 8 sztuk
Czas Respu: 20 minut
Bossy: 2x Władca Duchów Drzew
Czas Respu: 60 minut
Ilość Metinów: 8 sztuk
Czas Respu: 20 minut
Bossy: 2x Generał Huashin (losowa pozycja)
Legendarny Boss: Silna Lodowa Wiedźma
Czas Respu: 60 minut / 8h
Ilość Metinów: Brak
Czas Respu: Brak
Bossy: 2x Generał Yonghan
Czas Respu: 2h
Ilość Metinów: 8 sztuk
Czas Respu: 30 minut
Bossy: 2x Magmowy Olbrzym, 2x Magmowy Smok
Czas Respu: 4h
Ilość Metinów: 8 sztuk
Czas Respu: 30 minut
Bossy: 1x Kapłanka Vezuny, 1x Strażniczka Vezuny, 1x Fanatyczka Vezuny, 1x Opiekunka Vezuny
Czas Respu: 4h
Legendarny Boss: Generał Vezuny
Czas Respu: 8h
Wyprawy na Vezunie nie wymagają grupy, lecz na ostatnią z nich radzimy zabrać kilku towarzyszy.
Pobierana zawsze jest tylko jedna przepustka, ilość osób w grupie na to nie wpływa.
Poziom: 15~35
Bonus: Brak
Żywioł: Brak
Poziom: 30~50
Bonus: Silny Przeciwko Orkom
Żywioł: Brak
Przepustka: Majestatyczne Zioło
Poziom: 40~55
Bonus: Silny Przeciwko Zwierzętom
Żywioł: Brak
Przepustka: Brak
Poziom: 40~89
Bonus: Silny Przeciwko Nieumarłym
Żywioł: Podstawowe Żywioły
Poziom: 55~74
Bonus: Silny Przeciwko Zwierzętom
Żywioł: Podstawowe Żywioły
Poziom: 55~74
Bonus: Silny Przeciwko Zwierzętom
Żywioł: Podstawowe Żywioły
Poziom: 55~74
Bonus: Silny Przeciwko Zwierzętom
Żywioł: Podstawowe Żywioły
Poziom: 75~89
Bonus: Silny Przeciwko Diabłom
Żywioł: Podstawowe Żywioły
Poziom: 75~89
Bonus: Silny Przeciwko Nieumarłym
Żywioł: Podstawowe Żywioły
Poziom: 90~104
Bonus: Silny Przeciwko Diabłom
Żywioł: Podstawowe Żywioły
Poziom: 90~104
Bonus: Silny Przeciwko Diabłom
Żywioł: Podstawowe Żywioły
Poziom: 90~120
Bonus: Silny Przeciwko Diabłom
Żywioł: Podstawowe Żywioły
Poziom: 105~120
Bonus: Silny Przeciwko Diabłom
Żywioł: Mrok
Poziom: 105~120
Bonus: Silny Przeciwko Diabłom
Żywioł: Mrok
Wszystkie elementy zbroi oraz wyposażenia wytworzyć możecie u Kowala.
Do ich stworzenia potrzebować będziecie schematów, które zdobędziecie z wypraw.
Schemat Złotej Zbroi Piracka Jaskinia
Schemat Butów Diabelskie Katakumby
Zwój Błogosławieństwa Przedmiot nie zostanie usunięty przy niepomyślnym ulepszaniu
Zwój Boga Smoków +10% szansy na ulepszenie przedmiotu
Magiczny Kamień Poziom przedmiotu nie zostanie zredukowany przy niepomyślnym ulepszaniu.
Zwój Klątwy Efekt: Zwój Błogosławieństwa Ekwipunek 105+
Spaczony Kamień Efekt: Magiczny Kamień Ekwipunek 105+
Błogosławiony Kamień Efekt: Magiczny Kamień (+5%) Każdy ekwipunek
Przemierzając świat gry możecie napotkać dwóch Legendarnych Władców, każdy z nich jest w posiadaniu unikatowego przedmiotu.
Silna Lodowa Wiedźma Grota Wygnańców I Pergamin Wyklętych (zbroja)
Generał Vezuny Dolina Węży Pergamin Wyklętych (broń)
Na serwerze występują 2 żywioły, mianowicie: Podstawowe Żywioły oraz Mrok, Seon-Hae umożliwia wytworzenie zwojów, które zwiększają siłę postaci przeciwko potworom, które z nich korzystają.
Każdy zwój może zostać użyty 5-krotnie na danej broni, finalnie wartość jej bonusu osiągnie 15%.
Zwój Mroku Broń 90 poziom + 5x
Maksymalna wartość żywiołu w broni 15%
Szansa na pomyślne wzmocnienie 100%
Wytwarzaniem smoczych kamieni zajmuje się Alchemik, znajdziecie go w Pierwszych Miastach.
Do wytwarzania Smoczych Kamieni potrzebne są Cor Draconis, które zdobędziecie już na pierwszej wyprawie.
Na serwerze występują cztery rodzaje corów, z każdego z nich zdobędziecie alchemię innej klasy:
Maksymalną klasą smoczej alchemii jest Legendarna, a pozyskujemy ją z połączenia dwóch kamieni antycznych.
Stopień Alchemii można ulepszać posiadając dwa kamienie tej samej klasy w zakładce "Stopień":
Legendarny Topaz jest 7 kamieniem w alchemii, który oferuje zupełnie nowe możliwości.
Legendarny Smoczy Topaz Zwiększa bonusy kamieni alchemicznych w zależności od swojego poziomu oraz poziomu pozostałych Legendarnych Kamieni.
Na przedstawionej poniżej tabeli, z lewej strony, widzicie stopień standardowego, legendarnego kamienia oraz liczbę procent o jaką zostanie wzmocnione całe koło alchemii umieszczając dany kamień. Na górze natomiast, wpływ poziomu Topazu na klasę standardowych kamieni.
Przykład: Posiadając Wyborny Topaz, za każdy kamień wyborny w kole, wzmocnimy bonusy o 15%. Posiadając więc 6 Wybornych Kamieni oraz Wyborny Topaz suma wzmocnienia wyniesie 6*15% = 90%
Poniżej przedstawiony jest opisany przykład w praktyce.
Topaz wytwarzamy z 6 matowych kamieni alchemicznych, których rodzaj może się powtarzać.
Stopień jakości topazu zwiększa się tak samo, jak w przypadku standardowej alchemii.
Odpalanie Alchemii PPM Przedłużanie alchemii w GUI Szybkie klikanie Alchemii
Wyszukiwarka wszystkich kamieni na raz Tabela wartości Topazu
Na start każdy otrzyma zwierzaka, który rozwijać się będzie wraz z postacią. Jego umiejętności wzmacniają się po każdym poziomie aż do 10 punktów - M1, a maksymalnym poziomem pupila jest 100. Wygląd zwierzaka można zmienić za pomocą nakładki, która wzmocni go o dodatkowe bonusy. Księgę Pupila, służącą do rozwijania umiejętności do poziomu G1, zdobędziecie z metinów już od drugiego miasta.
Nakładka zwierzak PVM Max Pż +1500 | Silny Przeciwko Potworom +10% | Szansa na cios krytyczny + 10% | Wzmocnione um. zwierzaka +30%
Nakładka zwierzak PVP Max Pż +1500 | Silny Przeciwko Ludziom +10% | Szansa na cios krytyczny +10% | Wzmocnione um. zwierzaka +30%
Zwój EgzorcyzmuRedukuje pozostały czas
Rada PustelnikaZwiększa szansę o 40%
Zwój Egzorcyzmu Redukuje pozostały czas
Rada Pustelnika Zwiększa szansę o 20%
Szybkie szkolenie M1-G Szybkie Szkolenie P Pierścień doświadczenia dla zwierzaka
Zwój Egzorcyzmu Redukuje pozostały czas
Rada Pustelnika Zwiększa szansę o 40%
Zwój Egzorcyzmu Redukuje pozostały czas
Rada Pustelnika Zwiększa szansę o 20%
Szybkie szkolenie Umiejętności na P Skille toggle Kamień Duchowy nie zabiera rangi
Czas oczekiwania to 6 godzin
Czas oczekiwania to 6 godzin
Sztuka Wojny Wei Liao Zi 55 sztuk
Czas oczekiwania to 8 godzin
Zwój Egzorcyzmu Redukuje pozostały czas
Rada Pustelnika Zwiększa szansę o 40%
Możliwość wytwarzania marmurów jest dostępna od 30 poziomu postaci, znajduje się w panelu bocznym. W panelu mamy możliwość wyboru - wytworzenie 1 lub 5 sztuk danego marmuru.
Czas oczekiwania to 4 godziny
Zaaw. Księga Polimorfii 20 sztuk
Czas oczekiwania to 6 godzin
Mistrz. Księga Polimorfii 30 sztuk
Czas oczekiwania to 8 godzin
Zwój Egzorcyzmu Redukuje pozostały czas
Rada Pustelnika Zwiększa szansę o 40%
Na serwerze występuje tylko jeden typ rudy - Cyrkon
Rudę Cyrkonu wydobyć można w Kopalni, znajdziemy tam 3 rodzaje żył: Mała, Średnia oraz Duża. Wraz ze wzrostem poziomów Kilofa korzystać możemy z większych żył, które oferują bogatsze złoża rudy.
Kilof +4 Zwiększona ilość wykopanej rudy o 25% | Możliwość wydobycia średniej żyły
Kilof +7 Zwiększona ilość wykopanej rudy o 40% | Możliwość wydobycia dużej żyły
Kilof +9 Zwiększona ilość wykopanej rudy o 50%
- Umiejętność Górnicza Wytwarzanie Cyrkonu (I)
- Umiejętność Górnicza Wytwarzanie Cyrkonu (II)
- Umiejętność Górnicza Wytwarzanie Cyrkonu (III)
Umiejętność Górnicza Szansa na pomyślne wykopanie 50% | Skraca czas kopania o 35%
Księga Górnictwa do zdobycia podczas kopania 110 sztuk
Czas oczekiwania to 2 godziny
Zwój Egzorcyzmu Redukuje pozostały czas
Rada Pustelnika Zwiększa szansę o 40%
Za każde pomyślne wydobycie otrzymamy 3 punkty, za niepomyślne 1 punkt.
Przy niepomyślnym ulepszaniu punkty nie są redukowane.
Poziom +1 400 punktów | 200x | Szansa 90%
Poziom +2 800 punktów | 400x | Szansa 85%
Poziom +3 1200 punktów | 600x | Szansa 80%
Poziom +4 1800 punktów | 800x | Szansa 75%
Poziom +5 2400 punktów | 1000x | Szansa 70%
Poziom +6 3000 punktów | 1200x | Szansa 65%
Poziom +7 3600 punktów | 1400x | Szansa 60%
Poziom +8 4200 punktów | 1600x | Szansa 50%
Poziom +9 4800 punktów | 1800x | Szansa 40%
Czas przetopów upływa tylko w walce Kopanie za pomocą spacji
Księga Wędkarstwa do zdobycia podczas łowienia 110 sztuk
Czas oczekiwania to 2 godziny
Zwój Egzorcyzmu Redukuje pozostały czas
Rada Pustelnika Zwiększa szansę o 40%
Wędka Każdy kolejny poziom odblokuje nową pulę nagród - głównie łowionych ryb, a na poszczególnych poziomach również Skrzyń Rybackich
Za każde pomyślne wyłowienie otrzymamy 3 punkty, za niepomyślne 1 punkt.
Przy niepomyślnym ulepszaniu punkty nie są redukowane.
Poziom +1 400 punktów | 2x | 1x | Szansa 90%
Poziom +2 800 punktów | 4x | 2x | Szansa 85%
Poziom +3 1200 punktów | 6x | 3x | Szansa 80%
Poziom +4 1800 punktów | 8x | 4x | Szansa 75%
Poziom +5 2400 punktów | 10x | 5x | Szansa 70%
Poziom +6 3000 punktów | 12x | 6x | Szansa 65%
Poziom +7 3600 punktów | 15x | 7x | Szansa 60%
Poziom +8 4200 punktów | 20x | 8x | Szansa 50%
Poziom +9 4800 punktów | 25x | 9x | Szansa 40%
Ryby są wykorzystane do tworzenia sushi, które oferuję bonusy na okres 30 min
Sushi IISilny Przeciwko Potworom +7%
Sushi III Silny na Żywioły +7% | Silny na Mrok +7%
Sushi IV Odporność na ludzi +3% | Silny na Potwory 5%
Sushi V Obrażenia Końcowe (EXP/PVP) +5%
Podczas łowienia oprócz ryb, będą również do zdobycia trzy rodzaje skrzyń rybaka. Rodzaj zdobywanej skrzyni jest uzależniony od poziomu wędki.
Brązowa Skrzynia Rybaka Od poziomu wędki +0~4
Srebrna Skrzynia Rybaka Od poziomu wędki +5~6
Złota Skrzynia Rybaka Od poziomu wędki +7~9
Nie potrzeba zanęty do łowienia
Występuje kilka rodzajów misji biologa, a same przedmioty oddaje się w specjalnym oknie w ekwipunku. Szansę na oddanie przedmiotu można zwiększyć za pomocą Eliksiru Poszukiwacza, a czas można zredukować za pomocą Spirali Czasu.
Eliksir Poszukiwacza Zwiększa szansę na oddanie przedmiotu o 20% (wartość ta zmniejsza się z wraz z kolejnymi zadaniami), może być użyty kilkukrotnie aż szansa na pomyślne przyjęcie przedmioty wyniesie 100%.
Spirala Czasu (25%/50%) Niweluje maksymalny czas oczekiwania na oddanie przedmiotu o 25%/50%. Użycie dwóch spirali 50%, odblokowuje możliwość oddania przedmiotu.
System misji został zaprojektowany tak, aby ograniczyć ingerencję postaci z NPC. Takie rozwiązanie ma upłynnić rozgrywkę, a za każdy ciąg zadań postać otrzyma bonusy stałe, wyrażone w tabeli poniżej.
Pomocnik jest wzmocnieniem postaci, które oferuje: Błogosławieństwo, Pomoc Smoka oraz Zwiększenie Ataku. Autobuff posiada swoją własną statystykę - inteligencję, a im większy jej współczynnik, tym mocniejsze będą jego buffy.
Relikt Pomocnika Maksymalny Poziom 80
Poziomowanie Pomocnika odbywa się w podobny sposób do levelowania postaci, podczas pokonywania potworów, zdobywa on doświadczenie. Od 41 poziomu oprócz expa, potrzebować będziemy jeszcze wszelkich Ksiąg Umiejętności.
Co poziom, pomocnik otrzymuje jeden punkt Inteligencji, a od 61 do 80 po dwa punkty. Każdy poziom daje jeden punkt umiejętności. Aby pomocnik osiągnął umiejętność na M1, potrzebuje 20 punktów w nią rozdaną. Szkolenie na G i P odbywa się w ten sam sposób, co na postaci.
Zwój Egzorcyzmu Redukuje pozostały czas
Rada Pustelnika Zwiększa szansę o 40%
Oprócz podstawowych umiejętności, Pomocnik oferuje też umiejętność Dowodzenia, które niczym nie różni się od tego, otrzymanego w grupie od innego gracza.
Postać w danym momencie może otrzymać tylko jeden bonus z dowodzenia.
Każdy przedmiot, posiadający bonus Inteligencji zwiększa wzmocnienia oferowane przez Pomocnika. Oprócz tych przedmiotów istnieje kilka innych, które podnoszą wartości umiejętności Autobuffa, o określony procent między innymi:
Ekstazyjny Wachlarz +9 Wzmocnienie Pomocnika +10%
Świetlista Czapka +9 Wzmocnienie Pomocnika +3%
Szata Pomarań. Kota +9 Wzmocnienie Pomocnika +5%
Szata Zach. Nieba +9 Wzmocnienie Pomocnika +3%
Bransol. z Biał. Złota +9 Wzmocnienie Pomocnika +3%
Bransol. z Nieb. Łez +9 Wzmocnienie Pomocnika +5%
Skórzane Kozaki +9 Wzmocnienie Pomocnika +3%
Buty Feniksa +9 Wzmocnienie Pomocnika +5%
Z perfekcyjnym zestawem, wsparcie Pomocnika jest zbliżone do buffów, które oferują Szamani.
Dbamy o personalizację Waszych postaci, dlatego oprócz ekwipunku, możecie zaopatrzyć swojego Pomocnika we wszystkie dodatkowe elementy ubioru, tutaj z pomocą przychodzi System Transmutacji.
Szybkie szkolenie umiejętności Dowodzenie Ślub Możliwość ubierania przedmiotów ślubnych na pomocnika Możliwość nazywania Personalizacja Pomocnika Możliwość wybrania płci
Maksymalny poziom wierzchowca to 50, doświadczenie zdobywa po użyciu
Okno wierzchowca znajdziecie w Panelu Bocznym, oprócz bazowych statystyk, oferuje on również umiejętności pasywne, te możemy rozwijać do 10 punktów, oferują wtedy następujące bonusy:
Umiejętność Pasywna Silny Przeciwko Potworom +10%
Umiejętność Pasywna Silny Przeciwko Metinom +6%
Umiejętność Pasywna Silny na Wyprawach +6%
Umiejętność Pasywna Silny Przeciwko Władcom +6%
Umiejętność Pasywna Średnie Obrażenia (PVM) +6%
W oknie wierzchowca można umieścić jedną z czterech pieczęci, każda z nich oferuje inne bonusy. Po jej założeniu, standardowy wygląd się zmienia. Czas pieczęci upływa tylko, gdy korzystamy z wierzchowca.
Pieczęć Dzika Wojennego Silny Przeciwko Potworom +20% | Szybkość Ruchu +20%
Pieczęć Opancerz. Tygrysa Punkty Doświadczenia +20% | Wartość Ataku +100 | Szybkość Ruchu +20%
Pieczęć Białego Lwa Punkty Doświadczenia +40% | Szybkość ruchu +20%
Pieczęć Bojowego Kozła Silny Przeciwko Potworom +10% | Obrona +100 | Szybkość Ruchu +20%
Myśląc o jeszcze szerszym spektrum personalizacji wyglądu waszych postaci i ich wszelkich elementów, postanowiliśmy dodać kategorię - Skórki, wyposażą one postać w dodatkowe bonusy oraz pozwolą na dowolną zmianę wyglądu wierzchowca. Wyróżniamy dwa rodzaje skórek, zwykłe i legendarne. Te pierwsze zakupić możecie w ItemShopie, natomiast legendarne, z dużych wydarzeń jak np. Halloween.
Nakładka Wierzchowca Silny przeciwko Potworom +5% | Szansa na cios krytyczny +10%
Legendarna Nakładka Wierzchowca Silny przeciwko Potworom +10% | Silny przeciwko Metinom +10% | Szansa na cios krytyczny +10%
Skórki wierzchowców oraz ich bonusy zostają z naszą postacią na stałe, różnią się nie tylko wyglądem, ale też prędkością ruchu.
Podkowy są kolejnym rozwinięciem systemu konnego, posiadają cztery poziomy, a do odblokowania ich pełnego potencjału, wymagane są ulepszenia. Zdobędziecie je z wypraw, począwszy od Wysp Orków.
Każda podkowa poziomu pierwszego ma odblokowany jeden bonus, aby odblokować pozostałe trzy, należy ją ulepszyć. Każdy z bonusów pochodzi z innej puli, co oznacza że w każdym tierze odkryjecie inne bonusy. Bonusy podkowy wpływają na postać, nawet gdy nie używa wierzchowca, dodatkowo przedmiot absorbuje część bonusów konnych dla postaci.
Podkowa IV Absorpcja bonusów pasywnych 30% | Cztery losowe bonusy
Absorpcja bonusów pasywnych osiąga wartość 30% z umiejętności wierzchowca i wzmacnia waszą postać, gdy nie bijecie z wierzchowca.
Podkowę z bonusem legendarnym można zdobyć bezpośrednio z władców, podczas ulepszania lub poprzez transfer bonusów.
Bonusy legendarne działają tylko podczas walki z potworami, jeżeli postać zostanie uderzona przez innego gracza, przechodzą w stan bezczynności na 5 sekund.
Podkowa Postać nie odrzuca Władców | Władcy nie odrzucają postaci
Bonusy z podków można transferować, tworząc potężne kombinacje, ale odbywa się to kosztem przedmiotu, z którego bonus pobieramy, dodatkowo aby pobrać dany bonus, musi być on odblokowany. Transferowane bonusy omijają zasadę tierów, co oznacza że zamienić możemy bonus Tieru I na każdy inny, o ile nie znajduje się już w podkowie.
Odłamek Transferu Pozyskiwany z przetapiania
Wyróżniamy dwa poziomy kamieni dusz, podstawowy oraz zaawansowany. Podstawowe kamienie są do zdobycia ze Skrzyni Dusz, które zdobyć można z metinów już od miasta drugiego. Zaawansowane Kamienie znajdziecie na wyprawach, począwszy od Diabelskich Katakumb.
Podstawowe Kamienie są substytutem Kamieni Dusz+4, co oznacza że zdecydowaliśmy się usunąć wszystkie pozostałe, niższe warianty, a w ich miejsce dodać Magiczny Pył.
Wszystkie kamienie po zdobyciu możemy ulepszać, zaczynając od poziomu 0/5. Poziom wzmacnia bonusy przedmiotu oraz zwiększa szansę na pomyślne umieszczenie go w slocie.
Wzmacnianie kamieni zostało przedstawione na powyższej grafice, do ich ulepszenia potrzebować będziemy innych, losowych kamieni tego samego tieru (w tym przypadku podst.) oraz Magicznego Pyłu.
Skrzynia Duszy Podstawowy Kamień | Magiczny Pył
Umiejętności pasywne szkolimy automatycznie podczas rozgrywki, gdy niszczymy Metiny, pokonujemy Władców, czy ukończymy wyprawę. Za każdego pokonanego Metina lub Władcę otrzymujemy określoną ilość punktów, a po zdobyciu ich odpowiedniej ilości, poziom umiejętności zostanie podniesiony. Maksymalnym rozwinięciem jest M1.
Podróżnik Silny na Wyprawach +10%
Burzyciel Silny przeciwko Metinom +10%
Mściciel Silny przeciwko Władcom +10%
Podstawowe ulepszacze zdobyć możecie nie tylko z potworów, ale również po zdobyciu skrzyni ze zniszczonego Metina. Każda szkatułka zawiera w sobie wszystkie dostępne ulepszacze z danej mapy.
Skrzynia Ulepszaczy I Miasto Pierwsze
Skrzynia Ulepszaczy II Miasto Drugie
Skrzynia Ulepszaczy III Dolina Orków
Skrzynia Ulepszaczy IV Pustynia Yongbi
Skrzynia Ulepszaczy V Góra Sohan
Skrzynia Ulepszaczy VI Ognista Ziemia
Skrzynia Ulepszaczy VII Świątynia Hwang
Skrzynia Ulepszaczy VIII Grota Wygańców
Skrzynia Ulepszaczy IX Grota Quan
Ślub jest dostępny od poziomu pierwszego, a przeprowadzić go można u Starszej Pani w pierwszym mieście.
Po zawarciu małżeństwa nie musicie się też martwić o punkty miłości, są maksymalne od samego początku, co za tym idzie, umożliwiają aktywowanie maksymalnych bonusów.
Poniżej przedstawiamy dodatkowe zmiany w przedmiotach ślubnych.
Kolczyki Harmonii (6h) Silny na wyprawach +10%
Kolczyki Miłości (6h) Szansa na cios krytyczny +20% | Silny przeciwko Potworom +5%
Bransoleta Harmonii (6h) Zmniejsza obrażenia od uderzeń zwykłych potworów o +10%
Naszyjnik Miłości (6h) Wartość Ataku +80
Naszyjnik Harmonii (6h) Obrona +150
Bransoleta Miłości (6h) Punkty Doświadczenia +20%
Możliwość teleportacji na wszystkich mapach Teleportacja między kanałami Możliwość wzięcia ślubu z Pomocnikiem Skrócony Ślub Ślub od 1 poziomu Sklep ślubny u Starszej Pani
Wytwarzaniem szarf zajmuje się Theowahdan, którego znajdziecie w mieście pierwszym. Do wytworzenia szarfy potrzebne są Delikatne Sukna, które zdobędziecie z każdego władcy, począwszy od Wodza Orków. Maksymalna absorpcja szarfy wynosi 25% i może absorbować jedynie bonusy z broni.
Podgląd włożonego przedmiotu w szarfie Brak komunikatów Używanie przycisku "Enter" Brak konieczności czyszczenia wkładu Widoczna szansa Klarowne podświetlenie szarf przy ulepszaniu
Skrzydła to dodatkowy element ozdobny postaci. Dzięki nim możecie personalizować zarówno swój wygląd jak i wygląd pomonika, a sam przedmiot po upłynięciu czasu nie znika, dezaktywują się tylko bonusy.
Wężowe Skrzydła Silny przeciwko Potworom +5% | Wzmocnienie Pomocnika +10%
Wytwarzaniem szat aury zajmuje się Theowahdan. Do wytworzenia szaty potrzebny jest Wyjątkowy Barwnik, który zdobędziecie z wypraw, począwszy od Wysp Orków. Maksymalny procent absorpcji szat to 50%, może absorbować jedynie bonusy ze zbroi.
Podgląd włożonego przedmiotu w szacie Brak komunikatów Używanie przycisku "Enter" Brak konieczności czyszczenia wkładu Widoczna szansa Klarowne podświetlenie szat przy ulepszaniu
Szkatułki z wypraw mają za zadanie ułatwić rozgrywkę graczom solowym, nie mającym możliwości konkurowania o władców na mapach. Przy odrobinie szczęścia możemy pozyskać z nich bardzo cenne ulepszacze, które dostępne są tylko z najbardziej obleganych potworów na mapach - bossów.
Skrzynia Piratów Piracka Jaskinia (55-74)
Skrzynia Quan Grota Quan (75-89)
Skrzynia Thryn Jotun Thryn (105-120)
Wyróżniamy pięć rodzajów zwierzaków domowych, trzy z nich wspomogą nas w walce z potworami, natomiast dwa pozostałe zwiększą nasze szanse w potyczkach z innymi graczami.
Jajo Małpiszona Do zdobycia z Małpiej Świątyni.
Jajo Mini-Azraela Do zdobycia z Diabelskich Katakumb
Jajo Razadora Do zdobycia z Twierdzy Razadora
Jajo Nemere Do zdobycia w Krypcie Viseriona
Jajo Nieb. Smoka Do zdobycia w Komnacie Smoka
Zwierzaki różnią się od siebie między innymi możliwym do wylosowania tierem, który określa ich wartości wzrostu (Max PŻ, Obrona, Potwory/Ludzie). Im wyższa klasa zwierzaka, tym wyższy tier może zostać wylosowany po jego wykluciu. Każdy z poniższych kompanów może mieć od 1 do 3 slotów na umiejętność.
Poniżej przedstawione są możliwe do wylosowania tiery, dla każdego zwierzaka domowego.
Zwierzaki EXP
Zwierzaki PvP
Występują dwa rodzaje doświadczenia - czerwony, który zdobywamy pokonując potwory, oraz niebieski który zwiększamy karmiąc naszego zwierzaka. Karmę Zwierzaka zdobędziecie z metinów, począwszy od Miasta Drugiego. Maksymalny poziom zwierzaka to 81.
Karma Zwierzaka Służy do napełniania niebieskiego doświadczenia
Ewolucje występują na poziomach 40, 60 i 80.
Jeżeli wykonamy pierwszą ewolucję zwierzaka, który posiada 3 umiejętności, odblokowany zostanie 1 slot, drugi i trzeci odblokują się kolejno po 2 i 3 ewolucji.
Zwierzak z 2 umiejętnościami - pierwszy slot odblokuje się po 2 ewolucji, drugi slot odblokuje się po 3 ewolucji.
Zwierzak z 1 umiejętnością - pierwszy slot odblokuje się po 3 ewolucji.
Po przełożeniu Księgi Zwierzaka na slot z umiejętnością, wyświetli się okno, w którym wybrać możemy interesującą nas umiejętność. Po wybraniu umiejętności losuje się jej tier od 1 do 3. Jeżeli wybrana umiejętność wylosowała 1 Tier (najsłabszy), można ją usunąć, używając Revertus Zwierzaka, po czym spróbować ponownie.
Księga Zwierzaka Odblokowuje możliwość szkolenia umiejętności
Revertus Zwierzaka Usuwa wybraną umiejętność
W drugiej zakładce panelu pupila domowego mamy możliwość wytworzenia Revertus Zwierzaka, który tworzony jest poprzez ofiarowanie niewyklutych jaj, a im większa rzadkość jaja, tym większą szansę otrzymamy.
Poniższa tabela prezentuje wartości bonusów dla każdej maksymalnie rozwiniętej umiejętności na każdym tierze.
Transmutacja to system, który pozwala na zmianę wyglądu broni, zbroi oraz hełmu.
Bilet Transmutacji Dostępny jest u Handlarki Różności za cenę: 10.000.000
Dodatkowy ekwipunek różni się od tego, który spotkacie na inny serwerach, niemniej jednak jest bardzo intuicyjny i posiada szereg udogodnień, które maksymalnie ułatwią porządkowanie przedmiotów.
Użytkowe Przedmioty, które się otwiera
Ulepszacze Wszystkie ulepszacze
Szkolenie Przedmioty do szkolenia umiejętności
Przesuwanie po ekwipunku scrollem Otworzenie dodatkowego okna Segregowanie przedmiotów za pomocą ALT+PPM Możliwość automatycznego sortowania po włączeniu odpowiedniej opcji
Sklep z przedmiotami znajdziecie w grze po kliknięciu na Złotą Monetę lub pod przyciskiem ESC -> Sklep.
Wyszukiwarka przedmiotów w IS Możliwość wyboru bonusu PvP/EXP Kostiumy stałe z czasem bonusów i ich przedłużanie
Zdecydowaliśmy się odejść od standardowej wersji kostiumów, które znikają po czasie. Na Vezunie wszystkie elementy ubioru będą na stałe, wyczerpuje się jedynie czas ich bonusów, które można przedłużyć przedmiotem z itemshopu
(przedłużenie nie będzie działało na kostiumy z wydarzeń)
Kolejnym bardzo przyjaznym dla nowego gracza rozwiązaniem jest informacja o stanie władców na mapach. Otwierając mapę pod przyciskiem "M" możemy sprawdzić nazwę władcy, dokładną lokalizację respu, a także czas respu. Dodatkowo pod minimapą widoczny jest licznik, który pokazuje ilość oraz rodzaj bossów, które aktualnie na mapie występują, a jeżeli zostały już pokonane - czas do kolejnego pojawienia się.
Pozwala na zapieczętowanie postaci w celu jej przekazania lub sprzedaży.
W oknie skrzyni pojawią się wszystkie informacje dotyczące postaci.
Szkatułka Postaci Dostępna w ItemShopie Koszt: 100 SM
Wyszukiwarka Postaci po wpisaniu "Szkatułka Postaci"
System powiadomień został stworzony z myślą o waszym cennym czasie, dlatego otrzymacie przypomnienie podczas różnych zdarzeń w grze. Poniżej kilka przykładów.
Możliwość oddania przedmiotu do badań
Upłynął czas Pierścienia Doświadczenia
Zwierzak Domowy nie może levelować bez karmy
Wystawianie sklepów możliwe jest tylko w miastach pierwszych królestw Jinno oraz Shinsoo. Limit Sklepów na każdej z map to 900 sztuk, istnieje możliwość obejścia tego limitu za pomocą sklepów premium. Dodatkowo by roznieść sklepy na całej szerokości miasta, teleporty do miast pierwszych są losowe.
Sklep Premium Czas Używania to 14 dni.
Ilość sklepów premium Nieograniczona ilość
Historia Sklepu Szybki kontakt przez szept Zaawansowana wyszukiwarka przedmiotów
Ranking nalicza osiągnięcia od poniedziałku do niedzieli, godziny 23:59. Nagrody, a dokładniej tytuły, przyznawane są automatycznie, ich odbiór możliwy jest w magazynie IS. Gracz, który zdobędzie tytuł za pierwsze miejsce nie jest brany pod uwagę w kolejnych sezonach.
Tytuł Rankingowy Możliwy do handlu.
Aby zapobiec farmieniu tytułów na jednej wyprawie, zdecydowaliśmy się wprowadzić system faworyzacji wypraw. Działanie jest bardzo proste, co tydzień jedna z wypraw oferuje dwa razy większą ilość punktów za ukończenie, co na pewno ustanowi równe szanse na zdobycie tytułów w każdym przedziale poziomowym.
Panel Wypraw został dostosowany do dzisiejszych standardów i oczekiwań graczy, oferuje:
Wejście na wyprawę z każdego miejsca
Powrót na wyprawę do 10 minut od opuszczenia jej ostatniego członka, o ile nie została ukończona
Podgląd efektywnych bonusów, żywiołów
Podgląd przedmiotów do zdobycia z finalnego władcy
Ranking 5 najlepszych graczy względem ilości ukończeń oraz czasu
Po zakończeniu wyprawy pojawia się komunikat z pytaniem o kontynuację
Dopalacze możemy zdobyć z trzech źródeł, mowa rzecz jasna o władcach, metinach i zwykłych potworach. Okno, które znajdziemy w panelu bocznym, umożliwia włączenie szybkiego korzystania z wybranych dopalaczy pod przyciskiem F5.
Skrzynia z Rosami Do zdobycia z wypraw
Przedmioty Boga Smoków Do zdobycia z władców / wypraw
Dodając na Vezunę Pomocnika (autobuffa) musieliśmy zająć się oryginalnymi postaciami, których umiejętności zostały w nim wykorzystane. Dodatkowo zajęliśmy się także umiejętnością Berserk, która bez zmian jest całkowicie bezużyteczna i działa na szkodę gracza. Ostatnim elementem, o którym należy wspomnieć jest czas trwania buffów szamanów, każdy z nich, na każdym poziomie rozwoju trwa równo 10 minut.
Zwiększenie Ataku Umiejętność rzucana na siebie ma podwójną wartość
Zwinność Rzucana na siebie - Szybkość Ruchu ponad limit +25%
Berserk Szybkość Ataku ponad limit +20%
Pomoc Smoka Rzucana na siebie - Wzmocniony Krytyk +10%
Wzmocniony Krytyk Zwiększa trzykrotnie podstawowe obrażenia postaci z hitów, działa tylko w PvM
Każde 5% szansy na cios krytyczny powyżej 100% zwiększa szansę na Wzmocniony Krytyk o 1%, co oznacza że mając 200% szansy na cios krytyczny, mamy dodatkowo 20% szans na wzmocnienie tego ciosu.
Zwiększone Yangi Bonus zwiększa procentowo drop yang
Odporność na Podst. Żywioły Podstawowe żywioły to Ogień, Wiatr, Błyskawice, każdy potwór korzystający z tych elementów będzie miał zredukowane obrażenia w postać
Silny na Podst. Żywioły Zwiększa obrażenia w potwory, korzystające z podstawowych żywiołów
Po przeciągnięciu pergaminu na odpowiedni przedmiot, otrzymujecie losowy bonus stopnia I. Bonus można wzmacniać do stopnia V.
Jeden pomyślnie użyty pergamin jest równy awansowi o I poziom.
Bonus możecie zmienić za pomocą Zaczarowania Wyklętych taka zmiana nie powoduje zmiany stopnia bonusu.
Pergamin Wyklętych (zbroja) Możliwość wkładania do zbroi EXP
Pergamin Wyklętych (broń) Możliwość wkładania do broni EXP/PVP
Zabezpieczenie uniemożliwiające kradzież przedmiotów lub wyciągnięcie alchemii przez osoby trzecie.
Pergamin Więzi Przywiązuję przedmiot do duszy, blokując wszelkie możliwości interakcji poza użyciem
Pergamin Przerwania Odblokowuje przywiązany przedmiot, po 24 godzinach powraca możliwość pełnego zarządzania przedmiotem
Możliwość przywiązania do duszy alchemii
Możliwość zmiany hełmu podczas poli Blokada doświadczenia Szybkie otwieranie Rozstackowywanie przedmiotów Szybkie rozdawanie pkt statystyk Wikipedia dropu w Panelu Wypraw Widoczność członka w party na M Nieskończone pojemniki na zmianki Zapisywanie tekstu po teleporcie Skrócona animacja Powtarzalnego Strzału Możliwość użycia rozpro przy różnicy 15 lv Zmiana kanału przy minimapie Wyszukiwarka przedmiotów w oknie ItemShopu Szybki BS Odnawianie alchemii w GUI Czas na wyprawach Klikanie PPM na pieczęć na wyprawach Wyprawy bez PT Stackowanie Przedmiotów w Depo i na postaci Zapisane pozycje i ich kategorie Panel Wypraw Ekwipunek dodatkowy Szybkie podnoszenie Zmiana na psy bez resetu klienta Przyśpieszony ślub Odświeżanie spotów o 4 rano Skille nie wyłączają się po relogu Słabsze buffy nie nakładają się na postać Brak 10 sekund na wylogowanie i potwory nie przerywają wylogowania Możliwość mixowania danych przedmiotów z wbiciem wbudowanych bonusów Zabijanie graczy nie zmniejsza rangi Najeżdżając na ulepszacz w oknie ulepszania, znajdziecie informacje odnośnie możliwych źródeł jego pozyskania.
Słowem końcowym Powyższa prezentacja opisuje Vezunę - Vezunę, która jest owocem naszej wielomiesięcznej, ciężkiej pracy! Vezunę, z której jesteśmy dumni i którą już za niedługo będziemy mogli oddać w Wasze ręce. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby rozgrywka na naszym serwerze była dla Was przyjemna. Zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy, aby swoim projektem konkurować z najlepszymi na polskiej scenie metina. Jednak to nie koniec! Mamy w planach bardzo wiele eventów, mniejszych oraz większych aktualizacji. Nasze głowy są pełne pomysłów, a dzięki zdobytemu doświadczeniu zarówno jako gracz, jak i administrator - oferujemy Wam wyjątkowy serwer. Mamy nadzieję, że wiele kolejnych godzin, dni a nawet lat spędzicie z nami w świetnej atmosferze. Zapraszamy Was wszystkich bardzo serdecznie do wspólnej przygody!
Na sam koniec chcielibyśmy podziękować @Kymek za stworzenie szaty graficznej serwera oraz opiekę przy produkcji prezentacji.
Można sprzedawać yang, przedmioty za PLN?
Tak, ale sprzedaż yang ogłaszana może być tylko na naszej grupie lub poprzez portal aukcyjny jak np. allegro. Jakiekolwiek wiadomości w grze, czy na forum skutkować mogą blokadą konta. Przedmioty mogą być ogłaszane na forum w odpowiednim dziale.
Można sprzedawać smocze monety za PLN?
Nie, skutkuje to stałą blokadą wszystkich powiązanych kont bez możliwości odwołania.
Gramy w 5 osób na koncie, ale jedna z tych osób ukradła konto/itemy, co robić?
Właścicielem konta/postaci/przedmiotów jest osoba posiadająca dostęp w danym momencie do adresu mailowego przypisanego do konta, tylko z takimi właścicielami rozmawiamy.
Zostałem oszukany przy kupnie przedmiotów/yang/czegokolwiek innego?
Jeżeli wymiana nie była przeprowadzana przy administratorze/tutorze, nie ponosimy za nią odpowiedzialności i nie podejmujemy żadnych kroków w celu odzyskania przedmiotów.
Jak skontaktować się z administracją?
Wiadomość na forum, wiadomość discord, wiadomość fanpage, na discordzie w niedługim czasie powstanie również system zgłoszeń, najszybciej pomocy udzielimy właśnie tam.
Skąd broń 75?
Bronie na 75 poziom pozyskacie ze Szkat. Umarłego Rozpruwacza oraz Szkat. Szmaragdowego Tytana.
Skąd przepustki na wyprawy?
- Przepustki zdobyć możecie z metinów na mapach powiązanych z daną wyprawą.
Pierwsza specjalka, skąd, jak?
Schemat na wytworzenie pierwszej specjalki (Złoty Pancerz) zdobędziecie w Pirackiej Jaskini.
Czy z legend dropią jakieś ulepszacze?
Nie, legendy nie posiadają tego typu przedmiotów.
Jak działa resp metinów?
Resp metinów jest całkowicie losowy, spadać mogą dosłownie wszędzie poza wyznaczonymi przez nas strefami. Przydatne w tej kwestii będą na pewno wykrywacze, które zdobędziecie ze skrzyni serwerowej.
Czy szamani nadają się do bicia metinów, czy bossów?
Tak, szamani nie odstają w tym temacie od innych klas, większość potworów ma niższe odporności na dzwony.