Easy / Medium, przechodząc w hard w końcowej fazie gry.
Poziom postaci
Maksymalny poziom to 254 (ale to nie koniec)
Punkty statusu
200 bez planowanych zmian
Skile postaci
Na 5 lv otrzymujemy skile na G1, następnie wbijamy je za pomocą Rubinowym Diamentem aż do P.
Skile pasywne
Posiadamy aż 14 rodzajów
Bonusy 6/7
Tak, bez klasowych, wyjątkiem są pierścienie i pasy, gdzie możemy umieścić Silny na klasę
Szarfy
Tak, bez absorpcji
Królestwa
Dwa, Chunjo oraz Jinno
Maksymalny stak przedmiotu
8.000 sztuk
Ogólne Zmiany
Czat globalny,
Szept na czacie wołaj,
Nieskończone strzały, czerwone oraz niebieskie mikstury,
Buty wiatru dodają stały bonus po użyciu, nie zajmują slotu,
Powiększone okno handlu, sklepu,
Poprawiono niektóre umiejętności,
Brak potrzeby posiadania szkła do pokazywania itemów na czacie,
Brak wymogu posiadania maski uczuć do podstawowych emocji,
Wszystkie sztabki sprzedaje się kliknięciem PPM,
Potwory po śmierci znikają znacznie szybciej,
Większość mobów dystansowych w grze podchodzi do postaci,
Po wstaniu z ziemi otrzymujemy 100% hp,
Zwiększono maksymalną szybkość ruchu postaci,
Level obok nazwy potwora,
Widoczność HP w oknie stwora,
Możliwość sprawdzenia dropu z danego potwora,
Dodano nowe bonusy w grupie,
Zwiększony limit graczy w pt do 12 graczy,
Do komunikacji pomiędzy królestwami nie jest wymagany pierścień języków,
Usunięto komunikat "Bonus został pomyślnie zmieniony",
W lewym górnym rogu znajduje się informacja o użytych rosach, runach i wspomagaczach,
Usunięto pęknięty kamień duszy, kamienie wyciąga się u NPC,
Brak kolizji z potworami,
Usunięto flagi nad sklepami offline oraz petami,
Specjalny pin zabezpieczający konto, wymagany przy logowaniu,
5 bonusów dodaje się od razu pierwszym dodaniem,
Dodania oraz zmianki bonusów 1-5 są nieskończone,
Bonusy 1-5 dodawane są na 100%,
Misje otwierają się dużo szybciej, tak samo tekst,
Zwierzaki posiadają efekt użycia w ekwipunku,
Dodano możliwość ukrywania nakładek, kostiumów i szarf,
Wybonowany ekwipunek na start wraz z podstawowymi KD,
Szybkie użycie dopalaczy pod kombinacją CTRL + F,
W prywatnych wiadomościach można używać specjalnych emotek,
Usunięto obrażenia z ręki oraz samej nakładki,
Oraz dużo dużo więcej.
Wikipedia Serwera
Serwer posiada własną obszerną wikipedię. Jeśli, masz jakieś pytanie, zawsze warto sprawdzić na naszej Wikipedii
Ranking Tygodniowy
Ranking Tygodniowy jest świetną opcją dla graczy, którzy uwielbiają rywalizacje. Każdy znajdzie cos dla siebie, ponieważ jest mnóstwo kategorii (około 17 kategorii). Dla najlepszych pięciu graczy z każdej kategorii będą czekać skrzynie z świetnymi nagrodami.
Giełda to super sprawa zwłaszcza dla nowych graczy! Znajduje się ona na stronie głównej, możemy sprawdzić w niej ceny przedmiotów które zostały wystawione w sklepie offline. Widoczne są ceny z ostatnich 7 dni, jeżeli wyszukamy przedmiot a nie będzie go na giełdzie oznacza to że item nie został wystawiony w ostatnim czasie.
Panel Boczny
Najedź na ikonkę aby sprawdzić co oznacza.
Gobliny
Gobliny mogą zrespić się w dowolnym miejscu na większości otwartych map od Doliny Orków, aż po Krainę Entów, jednak gdzie się nie pojawią od razu uciekają.
Goblin Skarbnik
Drop jaki będzie nosił w swojej torbie to:
Od 1 do 50 sztuk z 30% szansą na drop.
Elitarny Goblin Skarbnik
Drop jaki będzie nosił w swojej torbie to:
Od 1 do 50 sztuk z 60% szansą na drop.
Goblin Ulepek
Drop jaki będzie nosił w swojej torbie to wszelkie ulepszacze serwerowe takie jak:
W ilości od 1 do 30 sztuk
Elitarny Goblin Ulepek
Drop jaki będzie nosił w swojej torbie to wszelkie ulepszacze serwerowe takie jak:
W ilości od 10 do 60 sztuk
Goblin Kamieniarz
Drop jaki będzie nosił w swojej torbie to niskiej jakości Kamienie Dusz:
Elitarny Goblin Kamieniarz
Drop jaki będzie nosił w swojej torbie to wysokiej jakości Kamienie Dusz:
Goblin Alchemik
Drop jaki będzie nosił w swojej torbie to różnej jakości Wody Alchemiczne
Legendarny Goblin
Legendarny Goblin, respiący się co 4 godziny, tylko i wyłącznie w Podziemi Mistyków. Drop jaki będzie nosił w swojej torbie to wartościowe Legendarne Bronie do Kostki Mocy Legend.
System bonusów to nic innego jak przedmiot który służy jako dodanie oraz zmianka z wbudowanymi bonusami. Na serwerze występują 4 typy dodań: Słabe Dodanie PVP, Mocne Dodanie PVP, Słabe Dodanie PVM oraz Mocne Dodanie PVM.
Owe przedmioty będziemy mogli wkładać do Kostiumów, Broni Kostiumowych, Fryzur, Szarf, Petów oraz Wierzchowców.
W grze zdobędziemy dodania z Szansą na dodanie: 25%. Przedmioty mają swoje odpowiedniki w itemshop'ie, które zwiększają tylko Szansę na dodanie do 100%
Słabe
Mocne
PVM
PVP
PVM
PVP
Zwierzaki
Wierzchowce
Kostiumy oraz Fryzury
Bronie Kostiumowe
Szarfy
Wzmocnienia Skinów
Rozbudowywuje system dodań o wzmocnienia. Słabe Wzmocnienie wzmacnia bonusy w przedmiocie o 50%, a Mocne Wzmocnienie aż o 100%. Dodania oraz wzmocnienia IS zostały złączone w Perfekcyjne Dodania IS, które posiadają już wzmocnione bonusy wraz z 100% szansą na pomyślne umieszczenie bonusu.
Wzmacniać będziemy mogli tylko: Kostiumy, Bronie Kostiumowe,Fryzury, Szarfy, Pet'y oraz Wierzchowce.
Działa na wszystkie skiny
Słabe
Mocne
Do zdobycia w grze
Z ItemShop'u
Księgi Kryształów
Dzieki Księgom kryształów możemy dodać do naszych kostiumów takie bonusy jak Silny przeciwko klasom, Silny przeciwko Metinom oraz Silny przeciwko Bossom.
Florę zbieramy za pomocą jednego z sierpów. Kwiaty występują w wioskach, na Dolinie Orków, Krainie Mistyków oraz Krainie Entów. Narzędzia do zbierania kwiatów:
Rośliny i kwiaty które możemy pozyskać to:
Zróżnicowana flora potrzebana jest do ukończenia misji Alchemika z Doliny oraz do wytwarzania Wywarów do Zwierzaka, o których wspomnimy w późniejszej części prezentacji.
Przykład wyglądu flory
Specjalne przedmioty pomagające w pozyskiwaniu flory:
oraz bonusy w strefie VIP, które przedstawimy poniżej.
Łowienie
Zmodyfikowaliśmy również system łowienia. Żeby wyłowić rybę trzeba wcisnąć spację od 1 do 5 razy. Za każdą wyłowioną rybę otrzymamy punkt wędki oraz dodatkowo doświadczenie. Dzięki punktom, możemy ulepszać naszą wędkę aż do +9. Podczas łowienia ryb, mamy szansę na wyłowienie skrzyni, z której możemy zdobyć Smocze Monety!
W dymku nad głową wyświetlają się cyfry - tyle razy należy nacisnąć spację. Czyli jeśli w dymku mamy liczbę "2" musimy kliknąć dwa razy spację.
Rozróżniamy 4 rodzaje ryb, które możemy złowić: Pospolita, Rzadka, Bardzo Rzadka oraz Legendarna:
Ikry Ryb Pozyskać można otwierając Ryby danego rodzaju.
Podczas łowienia za pomocą wędki +4 lub lepszej w Lesie Jesiennego Gniewu za pomocą specjalnej przynęty możemy złowić specjalne nagrody:
Specjalną przynętę możemy zdobyć w grze wymieniając grzyby zdobyte w Lesie Jesiennego Gniewu albo zakupić w ItemShop'ie
Tradycyjne żyły spotkać możemy na specjalnej mapie, którą jest Przełęcz Żył, natomiast żyły futurystyczne pojawiają się w losowych miejscach na mapach.
Rudy potrzebne są do:
ukończenia misji u Alchemika,
wytworzenia wód alchemicznych,
wytworzenie przetopów do ekwipunku PVP,
Kilof potrzebny do wydobycia rudy kupujemy u Deokbae również w m1.
Przetopy
Przetopy przeznaczone są do przedmiotów PVP (EQ), zaczynając od 80 poziomu itemu.
Uszlachetniacze możemy umieścić w slocie stworzonym za pomocą Diamentu dostępne są 3 miejsca na przetop.
Szansa na poprawne umieszczenie miejsca na przetop wynosi: 90%, ulepszając przedmiot na wyższy poziom (następny set) przetopy oraz miejsca na nie znikają.
Przetopy Możemy wytworzyć w M1 u Garana:
Gniazdo przetopu
Czas Trwania
Szansa na dodanie
1.
15 godzin
95%
2.
9 godzin
90%
3.
6 godzin
85%
System Zwierzaków
Rozróżniamy 2 typy petów PVP oraz PVM. Wzmocniona 100% pieczęć może być ulepszona na wyższy poziom. Ulepszonego Zwierzaka możemy expić do poziomu 100. Zwierzaka expimy w zależności od rodzaju PVP: poprzez zabijanie graczy z różnicą poziomów +/- 15 PVM: poprzez zabijanie potworów z różnicą poziomów +/- 15
Ulepszanie pieczęci
Należy przeciągnąć pieczęć na Seon-Pyeong znajdującego się w mieście, sprawdza on czy pieczęć jest wzmocniona 100% po czym pokazuje potrzebne ulepszacze, jaka jest szansa na ulepszenie oraz wymagana ilość yang. Jeśli ulepszenie się powiedzie gracz otrzymuje nową pieczęć, jeśli nie item po prostu przepada. Warto wspomnieć, że przywołania unikalnych petów mają 100% na ulepszenie, lecz są o wiele w droższe. O tym jakie to przedmioty unikalne oraz jak je rozróżniamy dowiecie się w dalszej części prezentacji.
Expienie
Expione pety co 20 poziomów będą otrzymywały okienka, na które będzie można nakładać specjalne wywary wytwarzane za pomocą ziół z alchemii w połączeniu z różnymi przedmiotami. Wywar będzie wystarczał na 24 godziny w przypadku peta PVP oraz 36 godzin w przypadku peta PVM, a jego czas będzie upływał tylko wtedy, gdy pet będzie przywołany, warto zatem dać mu odpocząć podczas bezczynnego stania w mieście czy wiosce.
Wywary
Wywary możemy wytworzyć u Alchemika z Doliny, który znajduje się w pierwszych miastach.
PVP:
PVM:
Specjalne przedmioty do petów:
Możemy dzięki temu przedmiotowi, zmienić nazwę naszemu pupilowi. Możemy ten przedmiot wylosować w loteriach albo zakupić w itemshopie.
Dzięki temu przedmiotowi, nasz aktualny przywołany pupil otrzyma trochę doświadczenia (oczywiście jeśli został ulepszony u Seon-Pyeong). Możemy ten przedmiot zdobyć od silniejszych bosów (np. Avatarów albo Heroicznej Zjway Tygrysa) albo zakupić w itemshopie.
Dzięki temu przedmiotowi, mamy szansę zakląć duszę bossa. Przedmiot ten jesteśmy w stanie zdobyć z Kostki Mocy Legend
System Artefaktów
Możemy zdobyć 25 artefaktów, dzięki którym nasza postać stanie się znacznie silniejsza. Część z nich otrzymujemy za wykonanie misji, część możemy wydropić z bossów oraz wytworzyć u NPC. Ostatni artefakt - Oddech Śmierci jest artefaktem ostatecznym, który zdobędą tylko najlepsi. Można go założyć tylko gdy nasza postać posiada aktywne pozostałe 24 artefakty.
Punkty Gem to nowa waluta, którą możecie nabyć na kilka sposobów, między innymi wykonując misje dzienne albo wymieniać przedmioty w Magicznym Sklepie w mieście pierwszym.
Kostka Mocy Legend to system dzięki któremu możemy pozyskać bonusy z Legendarnych przedmiotów. Jest ona wykorzystywana również do wytwarzania przedmiotów eventowych, Artefaktów jak i Pamiętnika Wiecznego Łowcy, który jest jedyną drogą aby osiągnąć 254 poziom. To w niej stworzycie ostatni artefakt:
Dodając kolejne z 36 dostępnych Legendarnych przedmiotów, odblokowywujemy możliwość założenia Diamentu Kanaiego wyzszego poziomu, o którym przeczytacie w kolejnym dziale.
Aby ułatwić zmianę przedmiotów w kostce mocy legend, dodaliśmy możliwość zapisania swoich ulubionych szablonów
Diament Kanaiego to elitarny przedmiot przeznaczony dla najlepszych. Jego wytworzenie jest bardzo drogie, lecz odzwierciedla swoją cenę bonusami jakie możemy z niego pozyskać. Rozróżniamy sześć poziomów Diamentu:
Tylko jeden Diament może być aktywny - im wyższego poziomu - tym lepiej. Aby założyć Diament trzeba spełniać wymagania lvl oraz posiadać odpowiednią ilość przedmiotów w Kostce Mocy Legend.
Atlas Starożytnych jest jednym z systemów end game. Bardzo wymagający oraz oferujący dużą przewagę zarówno w PvM jak i PvP. Przeznaczony dla wymaxowanych postaci oraz doświadczonych graczy. System jest podzielony na etapy, z którymi rośnie poziom trudności. Aby rozpocząć poszukiwania Atlasu należy posiadać: -5.000 Kart BC; -254 poziom.
Rozróżniamy 2 rodzaje run: Zwykłe oraz Epickie Istnieje kilka sposobów na ich zdobycie. Możemy je wytworzyć u Seon-Hae dzięki połączeniu rosek i Cor Draconis (zwykłe) oraz odznak Yang-shina i run zwykłych. Kolejną możliwością na zdobycie run jest zabijanie bossów.
Zwykłe:
Czas trwania 20 minut
Epickie:
Czas trwania 20 minut
Na serwerze znajdziecie również Duże Potki, Odpał Boga Smoków, oraz rosy z zmodyfikowanymi wartościami, które są dopasowane pod nasz serwer.
Kolejnym bardzo ważnym czynnikiem PVM/PVP są Wody Alchemiczne, które możemy wytwarzać u Alchemika po ukończaniu jednej z jego misji.
Serwer oferuje także całą gamę odpału do zdobycia z Potworów, IS, Eventów, które możemy założyć do slotu w eq tak jak np. pd`ki. Poniżej przedstawiamy odpał który możecie zdobyć na codzień z bossów lub podczas eventów:
Karty Bosów
Okno pod klawiszem "J"
Za zabijanie Bossów możemy dostać Kartę Bossa. Po jej użyciu wzrośnie nam statystyka, która na początku wynosi 0. Ilość wymaganych BC do skompletowania dla każdego Bossa rózni się jego trudnością. Każdy zabijany Boss ma swoją kartę, zatem aby móc przywoływać np. Wodza Orków, trzeba użyć 20 Kart Wodza Orków. Natomiast aby móc przywołać np. Czerwonego Smoka, trzeba uzyć 100 Kart Czerwonego Smoka. Gdy uzbieramy komplet kart, codziennie będziemy mieli możliwość przywołania za opłatą określonej liczby bossów. Przykładowe karty bossów:
Każdy Boss ma dzienny limit oraz swoją cenę za przywołanie. Przykładowe przywołania bossów:
Bossów nie można przywoływać w miastach, na Mapie OX, na mapie wojen gildii i na Dungeonach Tak, możecie dojść do momentu, w którym będziecie mogli przywoływać Avatara Tygera (na ten moment najlepszy boss) na własne żądanie.
Za każde wczytaje 1.000 kart otrzymujemy bonusy: Silny przeciwko Bossom: +2% Silny przeciwko Metinom: +2% Uwaga! Z przywołanych bossów, nie otrzymamy przedmiotów.
Sklepy Offline
Sklep możemy wystawić na:
12 godzin
24 godziny
48 godzin
72 godziny
Dodatkowo możemy przedłużyć ten czas, służą do tego takie przedmioty jak:
Przedłuża wystawienie sklepu o 24 godziny, można zakupić go w itemshop lub wylosować w loteriach
Przedłużają wystawienie sklepu o 24 godziny oraz zmieniają wygląd sklepu, można zakupić je w itemshop lub wylosować w loteriach. Niektóre można zakupić tylko w wybranym czasie, np podczas eventu Halloween
Ewentualnie możemy przedłużyć sklep o 24 godziny, możemy go wylosować w loteriach, zakupić w ItemShop'ie, lepszej wyprawki (Strefa VIP), przedmiotów eventowych.
Po upłynieciu czasu możemy wypłacić pozostałe przedmioty w panelu bocznym za pomocą przycisku "Zwrot ze sklepu"
Wyszukiwarka Sklepów Offline
Aby uruchomić wyszukiwarkę przedmiotów musimy nacisnąć klawisz F8. Możemy wyszukać nasz przedmiot po nazwie albo wybrać kategorię. Jeśli szukamy wszystkich ryb legendarnych, możemy wyszukać z kategorii po lewej "Ryby - Legendarne" tym sposobem wyszukamy takie ryby jak Złotnica, Błazenek, Welonice i wszystkie inne ryby legendarne. Dodatkowo, możemy przy niektórych kategoriach zaznaczyć dodatkowe opcje np. przy szukaniu fryzur M jak mężczyzna bądź K jak kobieta.
Zestawy PVP
Perfekcyjne Bonusy PVP
Najpopularniejszymi oraz najbardziej praktycznymi zestawami PVP są zestawy wojenny - 5x15%, oraz klasowy - 2x15% . Zestaw 5x15% zapewnia największą przeżywalność na zadymkach/wojnach, lecz trzeba się wystrzegać klasy na ktorą brakuje nam odporności! w naszym przypadku będzie to szaman używający wachlarza do zadawania hitów.
Statystyki w Broniach, Tarczach oraz Hełmach dla danych klas:
Body
15 Siła / Zręczność
bazuje na wartosci ataku
Mental
15 Siła / Witalność / Zręczność
bazuje na wartosci ataku
Archer
15 Zręczność / Siła
bazuje na wartosci ataku
Dagger
15 Zręczność / Siła
bazuje na wartości ataku
Healer
15 Inteligencja / Zręczność
bazuje na wartości mag. ataku
Smok
15 Inteligencja / Zręczność
bazuje na wartości mag. ataku
WP
15 Inteligencja / Siła
bazuje na wartości ataku
BM
15 Inteligencja / Zręczność
bazuje na wartości mag. ataku
Statystyki jakie staramy się uzyskać w Pasach:
1-5
Wartość/Wartość magicznego ataku (patrz powyżej)
Główny atrybut postaci. NP. Body - Siła
% szybkość zaklęć
silny przeciwko ludziom
Drugi atrybut postaci
6/7
Silny na klasę/Silny na ludzi/szybkość zaklęć
Wartość/Wartość magicznego ataku (patrz powyżej)
Zestaw wojenny do PVP 5x15
Zestaw klasowy do PVP HP/2x15
Zestawy PVM
EQ PVM to obecnie Broń 75lvl oraz ametystowa biżuteria wraz z Okrągłą Tarczą, które otrzymujemy na start. Możemy je również zakupić u handlarki. Przedmioty te ulepszamy na kolejne poziomy do 251 lvl. W naszym asortymencie znajdują się również dwa pierścienie oraz Pas PVM. Wyróżniamy dwa pierścienie PVM - jeden na potwory, a drugi na bossy.
Popularnością cieszy się jednak pierścień na bossy. Pierścnienie oraz Pas PVM możemy nabyć u handlarki. Pierścienie ulepszamy do 251 lvl, następnie możemy je przerobić na kolejny poziom, aby jeszcze raz poprzez ulepszanie zwiększyć ich bonusy.
Gdy posiadamy 2 pierścienie na maksymalny poziom, możemy je połączyć w jeden otrzymująć:
Perfekcyjne Bonusy PVM
Najpopularniejszymi oraz najbardziej praktycznymi zestawami PVM są, zestaw pod DMG - 300/25%, standardowy 25%/7% oraz pod ustanie 8%/7%. Zestaw 300/25% (wartość ataku +300 / silny przeciwko potworom +25%) zapewnia nam największe obrażenia w bossy, ale niestety jesteśmy mniej odporni na obrażenia. Zestaw standardowy 25%/7% (Silny przeciwko potworom +25% / 7% odporności na obrażenia umiejętności) zapewnia nam trochę obrażeń i trochę odporności, mając trochę słabszy ekwipunek jesteśmy w stanie dzięki tym bonusom pokonać trochę silniejsze potwory. Zestaw pod ustanie 8%/7% (8% odporności na obrażenia / 7% odporności na obrażenia umiejętności), dzięki tym bonusom bardzo cieżko nas zabić, ale bijemy dużo mniej niż w innych zestawach. Zestaw ten jest najczęściej używany przy najsilniejszych bossach (np. Legendy Eventowe)
Statystyki jakie staramy się uzyskać w Pasach:
1-5
Wartość ataku
Siła
Inteligencja/Zręczność
% obrażeń dodanych do PŻ
Szansa na podwójną ilość przedmiotów
6/7
Silny przeciwko potworom
Wartość ataku
Kamienie Dusz
Rozróżniamy 13 rodzajów kamieni dusz między innymi kd witalności, potwora, wojownika, szamana itd. Maksymalny poziom kamieni +9 i ulepszamy je u Seon-Pyeong w m1. Kamienie Duszy:
Kamienie Dusz Tarcza
Do tarczy możemy włożyć specjalne Kamienie: Zręczności, Ataku, Siły, Inteligencji, Doświadczenia oraz Magicznego Ataku. Kamienie te od +0 do +4 można ulepszać u Seon-Pyeong. Kamienie Duszy do tarcz:
Elitarne Kamienie Duszy
Do tarcz, zbroi, oraz broni dzięki specjalnemu wzmacniaczowi możemy zrobić czwarty slot, w który wkładamy jeden z odpowiednich Elitarnych Kamieni Duszy.
Wzmacniacze:
Elitarne Kamienie Duszy:
Starożytne Kamienie Duszy
Niektóre kamienie, możemy uszlachetnić do poziomu starożytnego, które dają nam jeszcze większą przewagę. Kamienie takie możecie zrobić u Huahn-So Starożytne Kamienie Duszy:
Tabele Bonusów
Na naszym serwerze występuje wiele różnych bonusów w dużej ilości przedmiotów. Dokładne tabele bonusów znajdziesz tutaj:
Bonusy 1-5
Bonus
Wartość
Max PŻ
5000
Energia Życia
15
Inteligencja
15
Siła
15
Zręczność
15
Szybkość Zaklęcia
10
Szansa na Bonus DOŚ
15
Szansa na Otrucie
5
Szansa na Omdlenie
5
Szansa na krytyczne Uderzenie
15
Szansa na przeszywające Uderzenie
15
Silny przeciwko Ludziom
10
Szansa na podwójną ilość Przedmiotów
15
Szansa na podwójną ilość Yang
15
% obrażeń będzie dodanych do PŻ
5
Szansa na blok Ciosów
10
Szansa na uniknięcie Strzały
10
Odporność na Miecze
15
Odporność na Broń Dwuręczną
15
Odporność na Sztylety
15
Odporność na Dzwony
15
Odporność na Wachlarze
15
Odporność na Strzały
15
Odporność na Magie
15
Odporność na Trucizny
10
Odporność na Omdlenie
1
Wartość Ataku
100
Szansa na Spowolnienie
5
Odporność na Spowolnienie
1
Obrona
90
Regeneracja PŻ
15
Szybkość Ataku
8
Pasy - Bonusy 1-5
Bonus
Minimalna Wartość Bonusu
Maksmalna Wartość Bonusu
Energia Życia
5
30
Inteligencja
5
30
Siła
5
30
Zręczność
5
30
Szybkość Zaklęcia
3
10
Szansa na Bonus DOŚ
5
15
Szansa na Otrucie
1
5
Szansa na Omdlenie
1
5
Szansa na krytyczne Uderzenie
5
15
Szansa na przeszywające Uderzenie
5
15
Silny przeciwko Ludziom
5
30
Szansa na podwójną ilość Przedmiotów
5
15
Szansa na podwójną ilość Yang
5
15
% obrażeń będzie dodanych do PŻ
1
5
Wartość Magicznego Ataku
100
500
Wartość Ataku
100
500
Szansa na Spowolnienie
2
5
Obrona
50
300
Regeneracja PŻ
2
5
Szybkość Ataku
2
5
Bonusy 6-7
Bonus
Min
Max
Szansa na krytyczne Uderzenie
15
25
Silny przeciwko Potworom
15
25
Max PŻ
3000
5000
Obrona
150
250
Wartość Ataku
200
300
Silny przeciwko Ludziom
4
10
Odporność na Obrażenia
2
8
Odporność na Obrażenia Umiejętności
4
7
Bonusy 6-7 (Pas - Pierścień)
Bonus
Min
Max
Pas
Pierścień
Szybkość Zaklęcia
3
10
✔
✔
Silny przeciwko Potworom
10
50
✔
✔
Max PŻ
3000
15000
✔
✔
Obrona
100
500
✔
✔
Wartość Ataku
200
1000
✔
✔
Silny przeciwko Ludziom
3
15
✔
✔
Silny przeciwko Wojownikom
4
20
✘
✔
Silny przeciwko Ninja
4
20
✘
✔
Wartość Magicznego Ataku
300
1500
✔
✔
Silny przeciwko Sura
4
20
✔
✘
Silny przeciwko Szamanom
4
20
✔
✘
Cykliczne Respy Bossów
Na serwerze jest wprowadzony cykliczny resp bossów. Czyli, bossy pojawiają się o pełnych godzinach (czas liczy się od 00:00). Piewszego takeigo bossa jesteśmy w stanie spotkać już na mapie Loriend.