(Więcej Informacji)
DATA STARTU SERWERA:
20.01.2023 GODZINA 18:00
OPEN BETA-TESTY:
14.01.2023 GODZINA 18:00
EASY
200
170
TAK, BEZ KLASOWYCH
Na start gry otrzymujecie:
Wierzchowca z bonusami na stałe
Nieskończone zaczarowania i wzmocnienia przedmiotów
U handlarzy za Yang nie znajdziecie za wiele przedmiotów, głównie podstawowy ekwipunek i kilka dodatków.
Bonusy 1-5 można dodawać do przedmiotów za pomocą dodań bonusów, które otrzymujecie na start, natomiast jeżeli chodzi o bonusy 6-7 ich dodania oraz zmianki możecie zdobyć z bossów na mapach oraz dungeonach.
Wszystkie bonusy dodawane do ekwipunku posiadają jedną stałą wartość (poza średnimi i um. w broniach do PvM)
Bonus Silny przeciwko Diabłom jest jedynym tego typu bonusem i działa na wszystkie potwory na serwerze
Maks. PŻ +3000
Maks. PE +2000
Statystyki +10
Szybkość ruchu / ataku 8%
Szybkość zaklęć 10%
Regeneracja HP/PE 15%
Szansa na otrucie, omdlenie 8%
Szansa na krytyczne/przeszywające uderzenie 10%
Silny przeciwko ludziom 10%
Silny przeciwko diabłom 15%
Szansa na blok/odbicie 10%
Odporność na bronie 15%
Obrona +75
Wartość ataku +50
Maks. PŻ +1500
Silny przeciwko ludziom 3%
Silny przeciwko potworom 3%
Wartość ataku +25
Wartość mag. ataku +25
Statystyki +5
Szansa na krytyczne uderzenie 5%
Silny przeciwko diabłom 5%
Bonowanie przedmiotów może odbywać się za pomocą Switchbota dostępnego pod F5 i w Panelu Bocznym oraz Ręcznego Zmieniacza Bonusów, który aktywuje się po przeniesieniu zmianki bonusów na przedmiot.
Na serwerze znajdziecie sporo nowych lokacji, do których dostaniecie się przez Okno Teleportacji dostępne pod [TAB] na klawiaturze.
Boss: Wódz Orków
Kamień Metin: Metin Duszy
Wymagany poziom: 1
Boss: Królowa Pająków
Kamień Metin: Pajęcze Jajo
Wymagany poziom: 30
Boss: Książe Ogrów
Kamień Metin: Metin Ogrów
Elitarny Boss: Ogr Maximus
Wymagany poziom: 75
Boss: Rakszas
Kamień Metin: Metin Mantykor
Elitarny Boss: Martyaxwar
Wymagany poziom: 100
Boss: Bojowy Niedźwiedź Lodu
Kamień Metin: Metin Lodu
Elitarny Boss: Lodowy Szaman
Wymagany poziom: 130
Boss: Piekielny Jeździec
Kamień Metin: Metin Ognia
Elitarny Boss: Piekielny Demon
Wymagany poziom: 160
Boss: Lemur Hrabia
Kamień Metin: Metin Lemurów
Elitarny Boss: Strażnik Lemurów
Wymagany poziom: 190
Mapa Zdobywców to lokacja dostępna od 50 poziomu postaci, na której znajdziecie miejsce do łowienia ryb a także wiele rud do wykopania.
Mapa Wypraw to miejsce, z którego będziecie mogli się wybrać na dungeony.
Dostęp do tej lokacji jest od 75 poziomu.
Dostęp na dungeony znajdziecie na Mapie Wypraw, a także poprzez Panel Dungeonów, który dostępny jest w Panelu Bocznym ekwipunku.
Po opuszczeniu dungeonu istnieje możliwość powrotu, jednak jest to opcja ograniczona czasowo (5 minut od jego opuszczenia).
Opcja ta pojawia się u Strażnika danej wyprawy.
W momencie wejścia na wyprawę w miejscu minimapy pojawia się nowe okno z dwoma opcjami:
Odliczanie czasu, który spędziliście na wyprawie
Przycisk do ponownego rozpoczęcia wyprawy, którego użycie możliwe jest po zabiciu głównego bossa.
Na każdym z dungeonów działa bonus Silny przeciwko Diabłom a także Silny przeciwko Władcom.
Wymagany poziom: 75
Wymagany poziom: 100
Wymagany poziom: 130
Wymagany poziom: 160
Wymagany poziom: 190
Elitarne Dungeony to krótkie, jednozadaniowe wyzwania w których celem jest pokonanie Elitarnego Bossa.
Bossy te są o wiele cięższe od tych, które spotkacie na mapach czy innych dungeonach, a wstęp do nich możliwy jest raz na 3 godziny.
Wymagany poziom: 125
Wymagany poziom: 185
Spotkacie na naszym serwerze również Smoczą Alchemie, którą odpowiednio dostosowaliśmy do tego typu serwera.
Smocze Kamienie zdobyć można z Cor Draconis, które wydropić można z wielu potworów czy skrzyń.
Znajdziecie 5 rodzajów Cor Draconis, które zawierają w sobie kamienie od Surowych do Legendarnych, a maksymalny stopień kamienia jaki można uzyskać na serwerze to Mityczny.
Poniżej przedstawione są maksymalne bonusy, które można zdobyć w danym kamieniu.
Inteligencja +28
Odporność na wachlarze +10%
Obrażenia Umiejętności +10%
Odporność na Obrażenia Umiejętności +6%
Wartość Magicznego Ataku +278
Odporność na Trucizny +10%
Silny przeciwko Metinom +19%
Siła +28
Odporność na Miecze +10%
Wartość Ataku +315
Obrona +278
Średnie Obrażenia +13%
Max PE +1850
Odporność na Strzały +10%
Regeneracja PŻ +10%
Max PŻ +9250
Szansa na odzyskanie PŻ +6%
Silny przeciwko Bossom +19%
Zręczność +28
Odporność na sztylety +10%
Odporność na cios krytyczny +10%
Silny przeciwko ludziom +10%
Szybkość Ruchu +10%
Silny przeciwko Metinom +19%
Max. PŻ +3700
Odporność na dzwony +10%
Silny przeciwko potworom +10%
Odporność na magię +10%
Szansa na przeszywające uderzenie +19%
Szansa na uniknięcie strzały +8%
Witalność +28
Odporność na broń dwuręczną +10%
Szansa na cios krytyczny +19%
Szansa na odbicie ciosu +10%
Szansa na blok ciosu +10%
Szansa na podwójną ilość Yang +19%
Zmiana bonusów dostępna jest tylko w Mitycznych Smoczych Kamieniach i możliwa jest przy użyciu Zaczarowania Alchemii , które można zakupić w sklepie u Alchemika.
Wystarczy przeciągnąć Zaczarowanie na Smoczy Kamień (nie może być założony) by zmienić w nim bonusy.
Znajdziecie u nas expiony system zwierząt, który posiada dodatkowo własne umiejętności i biżuterie.
Do szkolenia umiejętności zwierzaka będziecie potrzebowali kilku nowych przedmiotów.
Księga danej umiejętności do zdobycia jest ze Skrzyni Umiejętności Zwierzaka.
Za pomocą Księgi możecie rozwijać umiejętności od 1 do G1.
Limit czasowy na czytanie księgi to 1 godzina.
Kamień Duchowy służy do rozwijania umiejętności od poziomu G1 do P1.
Limit czasowy na jego przeczytanie to 1 godzina.
Rada pustelnika zwiększa szansę na pomyślne przeczytanie Księgi Umiejętności i Kamienia Duchowego.
Zwój Egzorcyzmu usuwa limit czasowy na przeczytanie Księgi Umiejętności i Kamienia Duchowego.
Poniżej przedstawione są wartości umiejętności na maksymalnym poziomie.
Wzmocnienie Ataku Wartość Ataku +220
Strzała Władcy Silny przeciwko Bossom +25%
Aura Potwora Silny przeciwko Potworom +25%
Szał Ludzi Silny przeciwko Ludziom +25%
Tak prezentuje się kilka przykładowych zwierzaków które znajdziecie na serwerze.
Umiejętności klasowe (typu aura, silne ciało itp.) otrzymujecie po wbiciu 5 poziomu na poziom G1.
Szkolenie umiejętności od G1 do P odbywa się przy użyciu Kamieni Duchowych.
Na serwerze znajdziecie 7 umiejętności pasywnych, które można szkolić księgami umiejętności.
W momencie startu serwera dostępne jest szkolenie umiejętności tylko do poziomu M1. Dalszy rozwój będzie odblokowywany wraz z aktualizacjami.
Smocza Siła Silny przeciwko Ludziom
Zew Potworów Silny przeciwko Potworom
Aura Władców Silny przeciwko Władcom
Legendarna Magia Silny przeciwko Bossom
Smoczy Gniew Silny przeciwko Metinom
Kowalstwo Szansa na pomyślne ulepszenie
Do szkolenia pasywnych umiejętności można wykorzystywać:
Maksymalna ilość punktów rangi na serwerze to 40.000.000 pkt.
W przypadku zabójstw graczy w trybie wolnym istnieje szansa, że punkty rangi zostaną zdegradowane.
Range w zależności od ilości posiadanych punktów można rozwijać innymi Owocami Życia
0 - 10.000 Początkujący (brak bonusów)
10.000 - 50.000 Świeżak (brak bonusów)
50.000 - 100.000 Adept (+500 PŻ, +1% silny na potwory)
100.000 - 250.000 Ambitny (+1500 PŻ, +2% silny na potwory)
250.000 - 850.000 Odważny (+2000 PŻ, +4% silny na potwory, +4% silny na ludzi, wartość ataku +10)
250.000 - 850.000 Pogromca (+2550 PŻ, +6% silny na potwory, +5% silny na ludzi, wartość ataku +20)
850.000 - 1.500.000 Bohaterski (+3200 PŻ, +7% silny na potwory, +7% silny na ludzi, wartość ataku +30)
1.500.000 - 3.000.000 Epicki (+4000 PŻ, +9% silny na potwory, +9% silny na ludzi, wartość ataku +40)
3.000.000 - 5.000.000 Potworny (+5000 PŻ, +10% silny na potwory, +10% silny na ludzi, wartość ataku +50)
8.000.000 - 10.000.000 Niepowstrzymany (+6500 PŻ, +12% silny na potwory, +12% silny na ludzi, wartość ataku +60)
10.000.000 - 20.000.000 Legendarny (+9000 PŻ, +14% silny na potwory, +14% silny na ludzi, wartość ataku +70)
20.000.000 - 30.000.000 Heroiczny (+12000 PŻ, +16% silny na potwory, +16% silny na ludzi, wartość ataku +80)
30.000.000 - 39.999.999 Mistrzowski (+18000 PŻ, +18% silny na potwory, +18% silny na ludzi, wartość ataku +90)
40.000.000 Niepokonany (+25000 PŻ, +20% silny na potwory, +25% silny na ludzi, wartość ataku +150)
Smocze Runy to przedmioty, które zakłada się w dedykowanym oknie dostępnym w panelu bocznym.
Smocze Runy możliwe są do wytworzenia u Alchemiczki, którą znajdziecie w pierwszych miastach oraz na Mapie Zdobywców.
Do wytworzenia oraz ulepszania Smoczych Run wymagane są Elementy Run kilka innych ulepszaczy.
Każda ze Smoczych Run posiada możliwość ulepszenia do poziomu +9 i z każdym poziomem zwiększa swoje bonusy a także wymagany poziom.
Bonusy przedstawione poniżej są maksymalne, jakie może dana runa posiadać.
Max PŻ: +5000
Silny przeciwko Ludziom +10%
Silny przeciwko Wojownikom +10%
Silny przeciwko Ninja +10%
Silny przeciwko Metinom +20%
Silny przeciwko Bossom +20%
Silny przeciwko Potworom +10%
Silny przeciwko Sura +10%
Silny przeciwko Szamanom +10%
Kamienie Duszy do zdobycia są ze Szkatułek KD (od +5 do +8), które dropią ze wszystkich Kamieni Metin powyżej 75 poziomu.
Legendarne Kamienie możliwe są do wytworzenia u Uriela. Do wytworzenia ich wymagane jest posiadanie dziesięciu KD +8.
W zależności od ilości danego KD, wzrasta szansa na wytworzenie legendarnego KD tego samego typu, przykładowo:
10x KD Witalności +8 = 100% szansy na KD Witalności +9 (legendarne)
5x KD Witalności +8, 3x KD Wojownika +8, 2x KD Ninja +8 = 50% szansy na KD Witalności +9, 30% na KD Wojownika +9, 20% na KD Ninja+9
Szansa na pomyślne wytworzenie legendarnego KD to 30% i wymagane jest do tego trochę yang oraz 5x Ognista Dusza.
Na serwerze znajdziecie 3 rodzaje zadań
Badania Biologa
Badania Kolekcjonera
Polowania (bossy, metiny, potwory)
Badania oraz Kolekcjoner dostępne są w specjalnym oknie, które znajdziecie w panelu bocznym pod przyciskiem "Misje".
Badania biologa to szereg misji polegających na oddawani
Misje te nie posiadają limitu czasowego.
Od poziomu: 50
Lokacja: Komnata Pająków
Bonus za ukończenie: Wartość Ataku +75
Od poziomu: 75
Lokacja: Dolina Ogrów
Bonus za ukończenie: Silny przeciwko Metinom +10%, Silny przeciwko Bossom +10%
Od poziomu: 100
Lokacja: Pustynia Mantykor
Bonus za ukończenie: Max PŻ +2000
Od poziomu: 130
Lokacja: Śnieżna Kraina
Bonus za ukończenie: Silny przeciwko Metinom +10%, Silny przeciwko Bossom +10%
Od poziomu: 160
Lokacja: Ogniste Góry
Bonus za ukończenie: Silny przeciwko Potworom +10%
Od poziomu: 190
Lokacja: Las Lemurów
Bonus za ukończenie: Silny przeciwko Ludziom +10%
Badania kolekcjonera polegają na oddawaniu Zwojów, które do zdobycia są z Bossów na expowiskach.
Dropią one tylko podczas aktywnej misji.
Misje nie posiadają limitu czasowego.
Od poziomu: 75
Lokacja: Las Lemurów - Książe Ogrów
Bonus za ukończenie: Silny przeciwko Bossom +10%
Od poziomu: 100
Lokacja: Pustynia Mantykor - Rakszas
Bonus za ukończenie: Silny przeciwko Władcom +10%
Od poziomu: 130
Lokacja: Śnieżna Kraina - Bojowy Niedźwiedź Lodu
Bonus za ukończenie: Silny przeciwko Potworom +5%
Od poziomu: 160
Lokacja: Ogniste Góry - Piekielny Jeździec
Bonus za ukończenie: Wartość Ataku +100
Od poziomu: 190
Lokacja: Ogniste Góry - Lemur Hrabia
Bonus za ukończenie: Silny przeciwko Ludziom +5%
W przypadku polowań, celem są wszystkie potwory, bossy oraz metiny na mapach od 50 poziomu (Komnata Pająków).
Za każde z zadań otrzymasz Szkatułkę Misji a także Bonus Silny przeciwko Potworom/Bossom/Metinom w zależności od rodzaju misji.
Wędkarstwo na serwerze odbywa się poprzez kliknięcie odpowiedniej ilości spacji (informacja pojawia się na czacie).
Łowienie możliwe jest tylko na Mapie Zdobywców, a szansa na wyłowienie to zawsze będzie 100%.
Podczas łowienia możecie zdobyć Perły Rybaka, które wymienicie u Rybaka na czasowe eliksiry z bonusami.
Szansa na wycraftowanie eliksirów u Rybaka to 100%.
Potrzebne są do tego Perły Rybaka oraz trochę Yang.
Czas trwania każdego eliksiru to 20 minut.
Żyły rud do kopania znajdziecie wyłącznie na Mapie Zdobywców.
Szansa na pomyślne wykopanie wynosi 100% szansy.
Górnictwo wykorzystywane jest wyłącznie do wytwarzania przetopów, które odbywa się u Deokbae.
Przetopy do biżuterii craftuje się z rud, które wykopać można z żył na Mapie Zdobywców.
Na wytworzenie jednego przetopu potrzeba 500x wybraną rude.
Szaty Aury można wytworzyć u Theowahdana za pomocą Lodowej Runy Aury oraz kilku innych przedmiotów.
Szaty Aury posiadają stałe, wbudowane bonusy które zwiększają się wraz z poziomem szaty.
Szaty można ulepszać klasycznie - Magicznym Metalem.
Do wytworzenia Szarf wymagane jest posiadanie Delikatnego Sukna i kilku dodatkowych przedmiotów.
Wytwarzanie szarf odbywa się u Theowahdana.
Do szarfy można absorbować bonusy wyłącznie z broni.
Absorpcja odbywa się u Theowahdana.
Kombinacja szarf odbywa się u Theowahdana, a maksymalny % absorpcji przez kombinacje jaki można uzyskać to 30%.
Szybka Teleportacja to system, który pozwoli przemieszczać Wam się po mapie do konkretnych celów (bossów, metinów oraz elitarnych bossów).
Po otworzeniu okna pojawi się lista celów tylko z mapy na której się aktualnie postać będzie znajdowała.
Teleportacja odbywa się bez ponownego ładowania postaci.
Dostęp do tego panelu jest przez panel boczny a także przez klawisz X na klawiaturze.
Przedmioty do PvM do zdobycia są z dwóch pierwszych wypraw (szkatułki bossów).
Ekwipunek PvP przerabia się z przedmiotów, które są dostępne u handlarzy (stalki, bronie 65lvl itd.)
Zapis pozycji dostępny jest w panelu bocznym.
Po najechaniu na (?) pokaże Wam się dokładne miejsce na mapie, w którym zlokalizowana jest zapisana pozycja.
Kosz dostępny jest w bocznym panelu, a przenosić do niego przedmioty można za pomocą przenoszenia ich do okna, lub przy użyciu skrótu klawiszowego Shift+PPM.
Ranking graczy obejmuje 4 kategorie, w których TOP3 na koniec tygodnia jest nagradzane Skrzyniami Nagród.
W Skrzyniach Nagród znajdują się różne cenne przedmioty, w tym Smocze Monety.
Item-shop na serwerze jest czasowy, ale posiada łączone bonusy (czyli i do PvM i do PvP w jednym).
Sklep znajduje się w grze przy minimapie a także tradycyjnie w lewym dolnym rogu (monetka).
Bonusy:
Max. PŻ +3000
Silny przeciwko Potworom +10%
Silny przeciwko Ludziom +10%
Silny przeciwko Metinom +10%
Czas trwania: 30 dni
Czas trwania upływa od momentu zakupu.
Bonusy:
Max. PŻ +2000
Silny przeciwko Potworom +10%
Silny przeciwko Ludziom +10%
Silny przeciwko Bossom +10%
Czas trwania: 30 dni
Czas trwania upływa od momentu zakupu.
Bonusy:
Max. PŻ +1500
Silny przeciwko Potworom +10%
Silny przeciwko Ludziom +10%
Szansa na krytyczne uderzenie +10%
Czas trwania: 30 dni
Czas trwania upływa od momentu zakupu.
Bonusy:
Max. PŻ +3000
Silny przeciwko Potworom +15%
Silny przeciwko Metinom +10%
Czas trwania: 7 dni
Czas trwania upływa tylko podczas używania.
Bonusy:
Średnie Obrażenia +5%
Obrażenia Umiejętności +5%
Silny przeciwko Ludziom +5%
Silny przeciwko Potworom +5%
Czas trwania: 30 dni
Czas trwania upływa od momentu zakupu.
Poza standardowymi przedmiotami, znajdziecie na serwerze przedmioty unikatowe.
Wyróżniają się one tym, że są na stałe, a ich bonusy są delikatnie większe od tych klasycznych (dotyczy to tylko bonusów PvM).
Przedmioty unikatowe można zdobyć ze sklepu za Smocze Znaki, Loterii lub z Ofert Specjalnych.
Opcje gry zostały rozszerzone o wiele dodatkowych wyborów, które pozwolą Wam dopasować klienta do własnych upodobań.
Można między innymi usuwać efekty, zmniejszać zasięg widoczności sklepów czy ukryć zwierzaki.
W dodatkowym ekwipunku znajdziecie 5 zakładek, w których możecie umieścić:
Zdobyte przedmioty wpadają do dodatkowego ekwipunku automatycznie. Można je swobodnie przenosić do ekwipunku poprzez przeciąganie lub przez skrót CTRL+LPM
Na serwerze spotkacie również Sklepy Offline.
Sklepy posiadają dwie opcje czasowe:
2 dni - ta opcja jest w pełni darmowa
4 dni - wymagana jest do tego Szpula Jedwabiu z Item-Shopu
Sklepy posiadają wszystkie podstawowe funkcje jak Wyszukiwarka, Dodawanie, Usuwanie przedmiotów czy Wypłatę Yang bez potrzeby zamykania sklepu. Dostęp do Sklepu Offline znajdziecie w Panelu Bocznym.
Dla tych, którym nie chce się sprawdzać prezentacji...
Skąd zdobyć Ekwipunek?
Ekwipunek PvP przerabia się z przedmiotów dostępnych u handlarzy, natomiast ekwipunek do PvM zdobyć można z dwóch pierwszych dungeonów.
Jakie są maksymalne średnie w broniach exp?
Maksymalne średnie w broniach to 60% i szansa na wbicie wysokich średnich została zwiększona.
Czy item-shop jest stały, czy czasowe?
Item-shop jest czasowy, ale jego bonusy są łączone (czyli w jednym przedmiocie są bonusy do PvP i PvM, przez co wystarczy zakupić tylko 1 zestaw).
Czy są ograniczenia poziomowe w dropie na mapach?
Nie, nie ma takiego limitu ani na mapach, ani na dungeonach.
Czy są nagrody za topke?
Tak, ale o nich poinformujemy przed startem serwera.
Kiedy start?
Start serwera: 20.01.2023
Beta testy: 14.01.2023
Zapraszamy do gry!
DATA STARTU SERWERA:
20.01.2023 GODZINA 18:00
OPEN BETA-TESTY:
14.01.2023 GODZINA 18:00
EASY
200
170
TAK, BEZ KLASOWYCH
Na start gry otrzymujecie:
Wierzchowca z bonusami na stałe
Nieskończone zaczarowania i wzmocnienia przedmiotów
U handlarzy za Yang nie znajdziecie za wiele przedmiotów, głównie podstawowy ekwipunek i kilka dodatków.
Bonusy 1-5 można dodawać do przedmiotów za pomocą dodań bonusów, które otrzymujecie na start, natomiast jeżeli chodzi o bonusy 6-7 ich dodania oraz zmianki możecie zdobyć z bossów na mapach oraz dungeonach.
Wszystkie bonusy dodawane do ekwipunku posiadają jedną stałą wartość (poza średnimi i um. w broniach do PvM)
Bonus Silny przeciwko Diabłom jest jedynym tego typu bonusem i działa na wszystkie potwory na serwerze
Maks. PŻ +3000
Maks. PE +2000
Statystyki +10
Szybkość ruchu / ataku 8%
Szybkość zaklęć 10%
Regeneracja HP/PE 15%
Szansa na otrucie, omdlenie 8%
Szansa na krytyczne/przeszywające uderzenie 10%
Silny przeciwko ludziom 10%
Silny przeciwko diabłom 15%
Szansa na blok/odbicie 10%
Odporność na bronie 15%
Obrona +75
Wartość ataku +50
Maks. PŻ +1500
Silny przeciwko ludziom 3%
Silny przeciwko potworom 3%
Wartość ataku +25
Wartość mag. ataku +25
Statystyki +5
Szansa na krytyczne uderzenie 5%
Silny przeciwko diabłom 5%
Bonowanie przedmiotów może odbywać się za pomocą Switchbota dostępnego pod F5 i w Panelu Bocznym oraz Ręcznego Zmieniacza Bonusów, który aktywuje się po przeniesieniu zmianki bonusów na przedmiot.
Na serwerze znajdziecie sporo nowych lokacji, do których dostaniecie się przez Okno Teleportacji dostępne pod [TAB] na klawiaturze.
Boss: Wódz Orków
Kamień Metin: Metin Duszy
Wymagany poziom: 1
Boss: Królowa Pająków
Kamień Metin: Pajęcze Jajo
Wymagany poziom: 30
Boss: Książe Ogrów
Kamień Metin: Metin Ogrów
Elitarny Boss: Ogr Maximus
Wymagany poziom: 75
Boss: Rakszas
Kamień Metin: Metin Mantykor
Elitarny Boss: Martyaxwar
Wymagany poziom: 100
Boss: Bojowy Niedźwiedź Lodu
Kamień Metin: Metin Lodu
Elitarny Boss: Lodowy Szaman
Wymagany poziom: 130
Boss: Piekielny Jeździec
Kamień Metin: Metin Ognia
Elitarny Boss: Piekielny Demon
Wymagany poziom: 160
Boss: Lemur Hrabia
Kamień Metin: Metin Lemurów
Elitarny Boss: Strażnik Lemurów
Wymagany poziom: 190
Mapa Zdobywców to lokacja dostępna od 50 poziomu postaci, na której znajdziecie miejsce do łowienia ryb a także wiele rud do wykopania.
Mapa Wypraw to miejsce, z którego będziecie mogli się wybrać na dungeony.
Dostęp do tej lokacji jest od 75 poziomu.
Dostęp na dungeony znajdziecie na Mapie Wypraw, a także poprzez Panel Dungeonów, który dostępny jest w Panelu Bocznym ekwipunku.
Po opuszczeniu dungeonu istnieje możliwość powrotu, jednak jest to opcja ograniczona czasowo (5 minut od jego opuszczenia).
Opcja ta pojawia się u Strażnika danej wyprawy.
W momencie wejścia na wyprawę w miejscu minimapy pojawia się nowe okno z dwoma opcjami:
Odliczanie czasu, który spędziliście na wyprawie
Przycisk do ponownego rozpoczęcia wyprawy, którego użycie możliwe jest po zabiciu głównego bossa.
Na każdym z dungeonów działa bonus Silny przeciwko Diabłom a także Silny przeciwko Władcom.
Wymagany poziom: 75
Wymagany poziom: 100
Wymagany poziom: 130
Wymagany poziom: 160
Wymagany poziom: 190
Elitarne Dungeony to krótkie, jednozadaniowe wyzwania w których celem jest pokonanie Elitarnego Bossa.
Bossy te są o wiele cięższe od tych, które spotkacie na mapach czy innych dungeonach, a wstęp do nich możliwy jest raz na 3 godziny.
Wymagany poziom: 125
Wymagany poziom: 185
Spotkacie na naszym serwerze również Smoczą Alchemie, którą odpowiednio dostosowaliśmy do tego typu serwera.
Smocze Kamienie zdobyć można z Cor Draconis, które wydropić można z wielu potworów czy skrzyń.
Znajdziecie 5 rodzajów Cor Draconis, które zawierają w sobie kamienie od Surowych do Legendarnych, a maksymalny stopień kamienia jaki można uzyskać na serwerze to Mityczny.
Poniżej przedstawione są maksymalne bonusy, które można zdobyć w danym kamieniu.
Inteligencja +28
Odporność na wachlarze +10%
Obrażenia Umiejętności +10%
Odporność na Obrażenia Umiejętności +6%
Wartość Magicznego Ataku +278
Odporność na Trucizny +10%
Silny przeciwko Metinom +19%
Siła +28
Odporność na Miecze +10%
Wartość Ataku +315
Obrona +278
Średnie Obrażenia +13%
Max PE +1850
Odporność na Strzały +10%
Regeneracja PŻ +10%
Max PŻ +9250
Szansa na odzyskanie PŻ +6%
Silny przeciwko Bossom +19%
Zręczność +28
Odporność na sztylety +10%
Odporność na cios krytyczny +10%
Silny przeciwko ludziom +10%
Szybkość Ruchu +10%
Silny przeciwko Metinom +19%
Max. PŻ +3700
Odporność na dzwony +10%
Silny przeciwko potworom +10%
Odporność na magię +10%
Szansa na przeszywające uderzenie +19%
Szansa na uniknięcie strzały +8%
Witalność +28
Odporność na broń dwuręczną +10%
Szansa na cios krytyczny +19%
Szansa na odbicie ciosu +10%
Szansa na blok ciosu +10%
Szansa na podwójną ilość Yang +19%
Zmiana bonusów dostępna jest tylko w Mitycznych Smoczych Kamieniach i możliwa jest przy użyciu Zaczarowania Alchemii , które można zakupić w sklepie u Alchemika.
Wystarczy przeciągnąć Zaczarowanie na Smoczy Kamień (nie może być założony) by zmienić w nim bonusy.
Znajdziecie u nas expiony system zwierząt, który posiada dodatkowo własne umiejętności i biżuterie.
Do szkolenia umiejętności zwierzaka będziecie potrzebowali kilku nowych przedmiotów.
Księga danej umiejętności do zdobycia jest ze Skrzyni Umiejętności Zwierzaka.
Za pomocą Księgi możecie rozwijać umiejętności od 1 do G1.
Limit czasowy na czytanie księgi to 1 godzina.
Kamień Duchowy służy do rozwijania umiejętności od poziomu G1 do P1.
Limit czasowy na jego przeczytanie to 1 godzina.
Rada pustelnika zwiększa szansę na pomyślne przeczytanie Księgi Umiejętności i Kamienia Duchowego.
Zwój Egzorcyzmu usuwa limit czasowy na przeczytanie Księgi Umiejętności i Kamienia Duchowego.
Poniżej przedstawione są wartości umiejętności na maksymalnym poziomie.
Wzmocnienie Ataku Wartość Ataku +220
Strzała Władcy Silny przeciwko Bossom +25%
Aura Potwora Silny przeciwko Potworom +25%
Szał Ludzi Silny przeciwko Ludziom +25%
Tak prezentuje się kilka przykładowych zwierzaków które znajdziecie na serwerze.
Umiejętności klasowe (typu aura, silne ciało itp.) otrzymujecie po wbiciu 5 poziomu na poziom G1.
Szkolenie umiejętności od G1 do P odbywa się przy użyciu Kamieni Duchowych.
Na serwerze znajdziecie 7 umiejętności pasywnych, które można szkolić księgami umiejętności.
W momencie startu serwera dostępne jest szkolenie umiejętności tylko do poziomu M1. Dalszy rozwój będzie odblokowywany wraz z aktualizacjami.
Smocza Siła Silny przeciwko Ludziom
Zew Potworów Silny przeciwko Potworom
Aura Władców Silny przeciwko Władcom
Legendarna Magia Silny przeciwko Bossom
Smoczy Gniew Silny przeciwko Metinom
Kowalstwo Szansa na pomyślne ulepszenie
Do szkolenia pasywnych umiejętności można wykorzystywać:
Maksymalna ilość punktów rangi na serwerze to 40.000.000 pkt.
W przypadku zabójstw graczy w trybie wolnym istnieje szansa, że punkty rangi zostaną zdegradowane.
Range w zależności od ilości posiadanych punktów można rozwijać innymi Owocami Życia
0 - 10.000 Początkujący (brak bonusów)
10.000 - 50.000 Świeżak (brak bonusów)
50.000 - 100.000 Adept (+500 PŻ, +1% silny na potwory)
100.000 - 250.000 Ambitny (+1500 PŻ, +2% silny na potwory)
250.000 - 850.000 Odważny (+2000 PŻ, +4% silny na potwory, +4% silny na ludzi, wartość ataku +10)
250.000 - 850.000 Pogromca (+2550 PŻ, +6% silny na potwory, +5% silny na ludzi, wartość ataku +20)
850.000 - 1.500.000 Bohaterski (+3200 PŻ, +7% silny na potwory, +7% silny na ludzi, wartość ataku +30)
1.500.000 - 3.000.000 Epicki (+4000 PŻ, +9% silny na potwory, +9% silny na ludzi, wartość ataku +40)
3.000.000 - 5.000.000 Potworny (+5000 PŻ, +10% silny na potwory, +10% silny na ludzi, wartość ataku +50)
8.000.000 - 10.000.000 Niepowstrzymany (+6500 PŻ, +12% silny na potwory, +12% silny na ludzi, wartość ataku +60)
10.000.000 - 20.000.000 Legendarny (+9000 PŻ, +14% silny na potwory, +14% silny na ludzi, wartość ataku +70)
20.000.000 - 30.000.000 Heroiczny (+12000 PŻ, +16% silny na potwory, +16% silny na ludzi, wartość ataku +80)
30.000.000 - 39.999.999 Mistrzowski (+18000 PŻ, +18% silny na potwory, +18% silny na ludzi, wartość ataku +90)
40.000.000 Niepokonany (+25000 PŻ, +20% silny na potwory, +25% silny na ludzi, wartość ataku +150)
Smocze Runy to przedmioty, które zakłada się w dedykowanym oknie dostępnym w panelu bocznym.
Smocze Runy możliwe są do wytworzenia u Alchemiczki, którą znajdziecie w pierwszych miastach oraz na Mapie Zdobywców.
Do wytworzenia oraz ulepszania Smoczych Run wymagane są Elementy Run kilka innych ulepszaczy.
Każda ze Smoczych Run posiada możliwość ulepszenia do poziomu +9 i z każdym poziomem zwiększa swoje bonusy a także wymagany poziom.
Bonusy przedstawione poniżej są maksymalne, jakie może dana runa posiadać.
Max PŻ: +5000
Silny przeciwko Ludziom +10%
Silny przeciwko Wojownikom +10%
Silny przeciwko Ninja +10%
Silny przeciwko Metinom +20%
Silny przeciwko Bossom +20%
Silny przeciwko Potworom +10%
Silny przeciwko Sura +10%
Silny przeciwko Szamanom +10%
Kamienie Duszy do zdobycia są ze Szkatułek KD (od +5 do +8), które dropią ze wszystkich Kamieni Metin powyżej 75 poziomu.
Legendarne Kamienie możliwe są do wytworzenia u Uriela. Do wytworzenia ich wymagane jest posiadanie dziesięciu KD +8.
W zależności od ilości danego KD, wzrasta szansa na wytworzenie legendarnego KD tego samego typu, przykładowo:
10x KD Witalności +8 = 100% szansy na KD Witalności +9 (legendarne)
5x KD Witalności +8, 3x KD Wojownika +8, 2x KD Ninja +8 = 50% szansy na KD Witalności +9, 30% na KD Wojownika +9, 20% na KD Ninja+9
Szansa na pomyślne wytworzenie legendarnego KD to 30% i wymagane jest do tego trochę yang oraz 5x Ognista Dusza.
Na serwerze znajdziecie 3 rodzaje zadań
Badania Biologa
Badania Kolekcjonera
Polowania (bossy, metiny, potwory)
Badania oraz Kolekcjoner dostępne są w specjalnym oknie, które znajdziecie w panelu bocznym pod przyciskiem "Misje".
Badania biologa to szereg misji polegających na oddawani
Misje te nie posiadają limitu czasowego.
Od poziomu: 50
Lokacja: Komnata Pająków
Bonus za ukończenie: Wartość Ataku +75
Od poziomu: 75
Lokacja: Dolina Ogrów
Bonus za ukończenie: Silny przeciwko Metinom +10%, Silny przeciwko Bossom +10%
Od poziomu: 100
Lokacja: Pustynia Mantykor
Bonus za ukończenie: Max PŻ +2000
Od poziomu: 130
Lokacja: Śnieżna Kraina
Bonus za ukończenie: Silny przeciwko Metinom +10%, Silny przeciwko Bossom +10%
Od poziomu: 160
Lokacja: Ogniste Góry
Bonus za ukończenie: Silny przeciwko Potworom +10%
Od poziomu: 190
Lokacja: Las Lemurów
Bonus za ukończenie: Silny przeciwko Ludziom +10%
Badania kolekcjonera polegają na oddawaniu Zwojów, które do zdobycia są z Bossów na expowiskach.
Dropią one tylko podczas aktywnej misji.
Misje nie posiadają limitu czasowego.
Od poziomu: 75
Lokacja: Las Lemurów - Książe Ogrów
Bonus za ukończenie: Silny przeciwko Bossom +10%
Od poziomu: 100
Lokacja: Pustynia Mantykor - Rakszas
Bonus za ukończenie: Silny przeciwko Władcom +10%
Od poziomu: 130
Lokacja: Śnieżna Kraina - Bojowy Niedźwiedź Lodu
Bonus za ukończenie: Silny przeciwko Potworom +5%
Od poziomu: 160
Lokacja: Ogniste Góry - Piekielny Jeździec
Bonus za ukończenie: Wartość Ataku +100
Od poziomu: 190
Lokacja: Ogniste Góry - Lemur Hrabia
Bonus za ukończenie: Silny przeciwko Ludziom +5%
W przypadku polowań, celem są wszystkie potwory, bossy oraz metiny na mapach od 50 poziomu (Komnata Pająków).
Za każde z zadań otrzymasz Szkatułkę Misji a także Bonus Silny przeciwko Potworom/Bossom/Metinom w zależności od rodzaju misji.
Wędkarstwo na serwerze odbywa się poprzez kliknięcie odpowiedniej ilości spacji (informacja pojawia się na czacie).
Łowienie możliwe jest tylko na Mapie Zdobywców, a szansa na wyłowienie to zawsze będzie 100%.
Podczas łowienia możecie zdobyć Perły Rybaka, które wymienicie u Rybaka na czasowe eliksiry z bonusami.
Szansa na wycraftowanie eliksirów u Rybaka to 100%.
Potrzebne są do tego Perły Rybaka oraz trochę Yang.
Czas trwania każdego eliksiru to 20 minut.
Żyły rud do kopania znajdziecie wyłącznie na Mapie Zdobywców.
Szansa na pomyślne wykopanie wynosi 100% szansy.
Górnictwo wykorzystywane jest wyłącznie do wytwarzania przetopów, które odbywa się u Deokbae.
Przetopy do biżuterii craftuje się z rud, które wykopać można z żył na Mapie Zdobywców.
Na wytworzenie jednego przetopu potrzeba 500x wybraną rude.
Szaty Aury można wytworzyć u Theowahdana za pomocą Lodowej Runy Aury oraz kilku innych przedmiotów.
Szaty Aury posiadają stałe, wbudowane bonusy które zwiększają się wraz z poziomem szaty.
Szaty można ulepszać klasycznie - Magicznym Metalem.
Do wytworzenia Szarf wymagane jest posiadanie Delikatnego Sukna i kilku dodatkowych przedmiotów.
Wytwarzanie szarf odbywa się u Theowahdana.
Do szarfy można absorbować bonusy wyłącznie z broni.
Absorpcja odbywa się u Theowahdana.
Kombinacja szarf odbywa się u Theowahdana, a maksymalny % absorpcji przez kombinacje jaki można uzyskać to 30%.
Szybka Teleportacja to system, który pozwoli przemieszczać Wam się po mapie do konkretnych celów (bossów, metinów oraz elitarnych bossów).
Po otworzeniu okna pojawi się lista celów tylko z mapy na której się aktualnie postać będzie znajdowała.
Teleportacja odbywa się bez ponownego ładowania postaci.
Dostęp do tego panelu jest przez panel boczny a także przez klawisz X na klawiaturze.
Przedmioty do PvM do zdobycia są z dwóch pierwszych wypraw (szkatułki bossów).
Ekwipunek PvP przerabia się z przedmiotów, które są dostępne u handlarzy (stalki, bronie 65lvl itd.)
Zapis pozycji dostępny jest w panelu bocznym.
Po najechaniu na (?) pokaże Wam się dokładne miejsce na mapie, w którym zlokalizowana jest zapisana pozycja.
Kosz dostępny jest w bocznym panelu, a przenosić do niego przedmioty można za pomocą przenoszenia ich do okna, lub przy użyciu skrótu klawiszowego Shift+PPM.
Ranking graczy obejmuje 4 kategorie, w których TOP3 na koniec tygodnia jest nagradzane Skrzyniami Nagród.
W Skrzyniach Nagród znajdują się różne cenne przedmioty, w tym Smocze Monety.
Item-shop na serwerze jest czasowy, ale posiada łączone bonusy (czyli i do PvM i do PvP w jednym).
Sklep znajduje się w grze przy minimapie a także tradycyjnie w lewym dolnym rogu (monetka).
Bonusy:
Max. PŻ +3000
Silny przeciwko Potworom +10%
Silny przeciwko Ludziom +10%
Silny przeciwko Metinom +10%
Czas trwania: 30 dni
Czas trwania upływa od momentu zakupu.
Bonusy:
Max. PŻ +2000
Silny przeciwko Potworom +10%
Silny przeciwko Ludziom +10%
Silny przeciwko Bossom +10%
Czas trwania: 30 dni
Czas trwania upływa od momentu zakupu.
Bonusy:
Max. PŻ +1500
Silny przeciwko Potworom +10%
Silny przeciwko Ludziom +10%
Szansa na krytyczne uderzenie +10%
Czas trwania: 30 dni
Czas trwania upływa od momentu zakupu.
Bonusy:
Max. PŻ +3000
Silny przeciwko Potworom +15%
Silny przeciwko Metinom +10%
Czas trwania: 7 dni
Czas trwania upływa tylko podczas używania.
Bonusy:
Średnie Obrażenia +5%
Obrażenia Umiejętności +5%
Silny przeciwko Ludziom +5%
Silny przeciwko Potworom +5%
Czas trwania: 30 dni
Czas trwania upływa od momentu zakupu.
Poza standardowymi przedmiotami, znajdziecie na serwerze przedmioty unikatowe.
Wyróżniają się one tym, że są na stałe, a ich bonusy są delikatnie większe od tych klasycznych (dotyczy to tylko bonusów PvM).
Przedmioty unikatowe można zdobyć ze sklepu za Smocze Znaki, Loterii lub z Ofert Specjalnych.
Opcje gry zostały rozszerzone o wiele dodatkowych wyborów, które pozwolą Wam dopasować klienta do własnych upodobań.
Można między innymi usuwać efekty, zmniejszać zasięg widoczności sklepów czy ukryć zwierzaki.
W dodatkowym ekwipunku znajdziecie 5 zakładek, w których możecie umieścić:
Zdobyte przedmioty wpadają do dodatkowego ekwipunku automatycznie. Można je swobodnie przenosić do ekwipunku poprzez przeciąganie lub przez skrót CTRL+LPM
Na serwerze spotkacie również Sklepy Offline.
Sklepy posiadają dwie opcje czasowe:
2 dni - ta opcja jest w pełni darmowa
4 dni - wymagana jest do tego Szpula Jedwabiu z Item-Shopu
Sklepy posiadają wszystkie podstawowe funkcje jak Wyszukiwarka, Dodawanie, Usuwanie przedmiotów czy Wypłatę Yang bez potrzeby zamykania sklepu. Dostęp do Sklepu Offline znajdziecie w Panelu Bocznym.
Dla tych, którym nie chce się sprawdzać prezentacji...
Skąd zdobyć Ekwipunek?
Ekwipunek PvP przerabia się z przedmiotów dostępnych u handlarzy, natomiast ekwipunek do PvM zdobyć można z dwóch pierwszych dungeonów.
Jakie są maksymalne średnie w broniach exp?
Maksymalne średnie w broniach to 60% i szansa na wbicie wysokich średnich została zwiększona.
Czy item-shop jest stały, czy czasowe?
Item-shop jest czasowy, ale jego bonusy są łączone (czyli w jednym przedmiocie są bonusy do PvP i PvM, przez co wystarczy zakupić tylko 1 zestaw).
Czy są ograniczenia poziomowe w dropie na mapach?
Nie, nie ma takiego limitu ani na mapach, ani na dungeonach.
Czy są nagrody za topke?
Tak, ale o nich poinformujemy przed startem serwera.
Kiedy start?
Start serwera: 20.01.2023
Beta testy: 14.01.2023
Zapraszamy do gry!