Ten serwer został wyłączony przez administrację.
Dodawanie nowych komentarzy i ocen jest niedostępne.
(Więcej Informacji)

Wracamy do Was z nową, mocno odświeżoną edycją serwera Arianis, zapraszamy do sprawdzenia prezentacji!
BETA TESTY: 18.08.2022 GODZINA 17:00
OFICJALNY START: 27.08.2022 GODZINA 18:00

![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


![]()
https://arianis.pl
![]()
https://dc.arianis.pl
![]()
https://www.facebook.com/ArianisMetin2
![]()
https://www.facebook.com/groups/Arianis


Na start gry każdy z graczy otrzymuje:
Wybonowany ekwipunek +9
Nieskończoną Peleryne Męstwa
Nieskończone Autopoty
Nieskończone Rosy
Nieskończony Magiczny Metal
Nieskończone Wzmocnienia, Zaczarowania Przedmiotów
Księgi Buffów (50 użyć)
Księgę Militarnego Konia
Po osiągnięciu 5 poziomu otrzymujecie wybrane umiejętności na poziomie P.



Na serwerze nie spotkacie bonusów typu Silny na Nieumarłe, Diabły itp.
Zostały one zastąpione nowymi bonusami: Silny przeciwko łatwym/średnim/trudnym stworom.
Dodatkowo na serwerze znajdziecie bonusy 3 żywiołów (mrok, ziemia, wiatr), które są wykorzystywane na wszystkich mapach oraz wyprawach.
![]()
Podstawowe bonusy, które możecie umieścić w ekwipunku posiadają jedną stałą wartość.
Maks. PŻ: +3000
Maks. PE: +2000
Statystyki: +10
Szybkość Ruchu/Ataku: 10%
Szansa na krytyczne/przeszywające uderzenie: 10%
Silny przeciwko ludziom: 10%
Silny przeciwko łatwym/średnim/trudnym stworom: 15%
Szansa na blok/odbicie ciosów: 10%
Odporność na bronie: 15%
Odporność na magię: 10%
Obrona: +75
Atak: +50
Maksymalne średnie obrażenia: 85%
Maksymalne obrażenia umiejętności: 30%
![]()
Bonusy 6 i 7 posiadają dwie wartości.
Maks. PŻ: +1000 / +1500
Silny przeciwko ludziom/potworom: +2% / +3%
Atak/Magiczny Atak: +20 / +25
Statystyki: +3 / +5
Odporność na żywioły: +3% / +5%
Szansa na krytyczne uderzenie: +3% / +5%

![]()
Bonować przedmioty można na dwa sposoby.
1. Przy użyciu switchbota, który dostępny jest w Panelu Bocznym a także pod F6
2. Przy użyciu ręcznego zmieniacza bonusów, który dostępny jest po najechaniu zaczarowaniem bonusów na przedmiot, który ma być bonowany.




U Handlarzy znajdziecie wiele cennych przedmiotów, które możecie zakupić za Yangi, Punkty Osiągnięć lub za inne przedmioty.






Na serwerze znajdziecie (poza miastami) 8 lokacji, na których możecie zdobywać doświadczenie.
Pod każde z nich możecie się teleportować poprzez Mapę Teleportacji dostępną pod TAB.

Na każdej z lokacji znajdziecie Kamienie Metin, Bossy a także na mapach od 75 poziomu również Elitarne Bossy.
Na każdej z map znajdziecie:
10 Bossów
10 Kamieni Metin
2 Elitarne Bossy
Dodatkowy na lokalizacjach powyżej 75 poziomu, możecie teleportować się bezpośrednio do metinów i bossów przez specjalny panel, który jest dostępny w ekwipunku.

![]()
Wymagany poziom: 1
Bonus: Silny przeciwko łatwym stworom
Czas respu bossów: 2 minuty
Czas respu metinów: 2 minuty

![]()
Wymagany poziom: 50
Bonus: Silny przeciwko łatwym stworom
Czas respu bossów: 3 minuty
Czas respu metinów: 3 minuty

![]()
Wymagany poziom: 75
Bonus: Silny przeciwko łatwym stworom
Czas respu bossów: 3 minuty
Czas respu metinów: 2 minuty
Czas respu elitarnych bossów: 1 godzina

![]()
Wymagany poziom: 90
Bonus: Silny przeciwko łatwym stworom
Czas respu bossów: 3 minuty
Czas respu metinów: 2 minuty
Czas respu elitarnych bossów: 1 godzina

![]()
Wymagany poziom: 110
Bonus: Silny przeciwko średnim stworom
Czas respu bossów: 5 minut
Czas respu metinów: 3 minuty
Czas respu elitarnych bossów: 1 godzina

![]()
Wymagany poziom: 130
Bonus: Silny przeciwko średnim stworom
Czas respu bossów: 5 minut
Czas respu metinów: 3 minuty
Czas respu elitarnych bossów: 1 godzina

![]()
Wymagany poziom: 150
Bonus: Silny przeciwko trudnym stworom
Czas respu bossów: 7 minut
Czas respu metinów: 5 minut
Czas respu elitarnych bossów: 1 godzina

![]()
Wymagany poziom: 170
Bonus: Silny przeciwko trudnym stworom
Czas respu bossów: 10 minut
Czas respu metinów: 5 minut
Czas respu elitarnych bossów: 1 godzina



Na serwerze znajdziecie 10 dungeonów solo, a także jeden grupowy (gildii).
Możecie się na nie dostać przez opcję Mapa Wypraw na Mapie Teleportacji pod TAB, lub poprzez Panel Dungeonów, dostępny w grze w panelu bocznym.
Wyprawy dzielą się na 2 rodzaje:
PvM - na tych zdobędziecie ekwipunek oraz ulepszacze do ekwipunku PvM
PvP - na tych zdobędziecie ulepszacze do ekwipunku PvP
W panelu dungeonów poza informacjami o wyprawach, znajdziecie również licznik ukończonych przez Was wypraw a także najlepszy czas.


![]()
Wymagany poziom: 75
Typ wyprawy: PvM
Wymagana przepustka: ![]()
Na tym dungeonie można zdobyć bronie na 75 poziom do PvM, które następnie można przerabiać.

![]()
Wymagany poziom: 100
Typ wyprawy: PvM
Wymagana przepustka: ![]()
Na tym dungeonie można zdobyć zbroje oraz biżuterie do expa.

![]()
Wymagany poziom: 135
Typ wyprawy: PvM
Wymagana przepustka: ![]()

![]()
Wymagany poziom: 165
Typ wyprawy: PvM
Wymagana przepustka: ![]()


![]()
Wymagany poziom: 80
Typ wyprawy: PvP
Wymagana przepustka: ![]()

![]()
Wymagany poziom: 100
Typ wyprawy: PvP
Wymagana przepustka: ![]()

![]()
Wymagany poziom: 120
Typ wyprawy: PvP
Wymagana przepustka: ![]()

![]()
Wymagany poziom: 140
Typ wyprawy: PvP
Wymagana przepustka: ![]()

![]()
Wymagany poziom: 160
Typ wyprawy: PvP
Wymagana przepustka: ![]()

![]()
Wymagany poziom: 180
Typ wyprawy: PvP
Wymagana przepustka: ![]()



Skrzydła to przedmioty, które są zastępstwem za Szarfy i posiadają one stałe, wbudowane bonusy.
Wytwarzać je można u Theowahdana i posiadają 4 poziomy ulepszeń.














Pasy można wytworzyć u Kowala i posiadają 4 poziomy ulepszeń.
Pas Lniany
+3500 PŻ
+15% Silny przeciwko potworom
+50 Wartości Ataku
Pas Skórzany
Maks. PŻ +3500
Silny na Wojowników +15%
Odporność na Wojowników +8%
Pas Przepychu
Maks. PŻ +3500
Silny na Ninja +15%
Odporność na Ninja +8%
Pas Mądrości
Maks. PŻ +3500
Silny na Sury +15%
Odporność na Sury +8%
Pas Króla
Maks. PŻ +3500
Silny na Szamanów +15%
Odporność na Szamanów +8%
Pas Mroku
Maks. PŻ +3500
Silny na ludzi +10%
Odporność na ludzi +5%


Smocze Runy posiadają wbudowane bonusy a także limit czasowy.
Limit czasowy można przedłużać przy użyciu Smoczej Krwi
, jednak gdy limit czasowy upłynie - smocza runa bezpowrotnie znika, więc trzeba tego pilnować!
Limit czasowy uruchamia się od pierwszego założenia Smoczej Runy.

Kamienie i ich maksymalne wartości:
Runa Diamentu
Inteligencja +10
Odporność na umiejętności +5%
Wartość Magicznego Ataku +50
Runa Rubinu
Silny przeciwko ludziom +10%
Wartość Ataku +50
Silny przeciwko Bossom +10%
Runa Jadeitu
Maks. PŻ +3500
Szansa na przeszywające uderzenie +10%
Szybkość Zaklęcia +10%
Runa Szafiru
Witalność +10
Odporność na ludzi +5%
Silny przeciwko władcom +10%
Runa Granatu
Siła +10
Obrażenia umiejętności +10%
Szansa na cios krytyczny +10%
Runa Mroku
Zręczność +10
Średnie Obrażenia +5%
Silny przeciwko metinom +10%


Na serwerze znajdziecie 9 umiejętności pasywne, które możecie rozwijać za pomocą Ksiąg Umiejętności.
Kowalstwo
Kowalstwo zwiększa szansę na pomyślne ulepszenie przedmiotów.
Na maksymalnym poziomie zwiększa szansę na ulepszenie o 10%.
Księgę do rozwijania można zdobyć z bossów na dungeonach.
Górnictwo
Górnictwo zwiększa szansę na pomyślny drop Kamieni Górnika.
Na maksymalnym poziomie szansa na wydropienie Kamienia Górnika wynosi 85%
Księgę do rozwijania można zdobyć z Metinów Górniczych
Rybołówstwo
Umiejętność Rybołówstwa zwiększa szanse na wyłowienie Pereł Rybaka.
Na maksymalnym poziomie szansa na wyłowienie Pereł Rybaka wynosi 85%
Księgę do rozwijania można zdobyć podczas łowienia.
Smocze Życie
Smocze Życie to umiejętność na stałe zwiększająca bonusy postaci.
Na maksymalnym poziomie zwiększy ona Punkty Życia o 12.000 Punktów.
Księgę do rozwijania można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Pasywnych.
Smocza Siła
Smocza Siła to umiejętność na stałe zwiększająca bonusy postaci.
Na maksymalnym poziomie zwiększy ona Siłę Przeciwko Ludziom o 25%.
Księgę do rozwijania można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Pasywnych.
Zew Potworów
Zew Potworów to umiejętność na stałe zwiększająca bonusy postaci.
Na maksymalnym poziomie zwiększy ona Siłę Przeciwko Potworom o 25%.
Księgę do rozwijania można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Pasywnych.
Aura Władców
Aura Władców to umiejętność na stałe zwiększająca bonusy postaci.
Na maksymalnym poziomie zwiększy ona Siłę Przeciwko Władcom o 25%.
Księgę do rozwijania można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Pasywnych.
Legendarna Magia
Legendarna Magia to umiejętność na stałe zwiększająca bonusy postaci.
Na maksymalnym poziomie zwiększy ona Siłę Przeciwko Bossom o 25%.
Księgę do rozwijania można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Pasywnych.
Smoczy Gniew
Legendarna Magia to umiejętność na stałe zwiększająca bonusy postaci.
Na maksymalnym poziomie zwiększy ona Siłę Przeciwko Bossom o 25%.
Księgę do rozwijania można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Pasywnych.


W panelu bocznym znajdziecie Okno Zwierzaka, w którym będziecie mogli zarządzać swoim zwierzakiem.
Maksymalny poziom zwierzaka to 60.
Jego nazwę można zmienić za pomocą Zwoju Zwierzaka
, który dostępny jest w sklepie za Punkty Osiągnięć.


![]()
Zwierzak posiada 5 swoich umiejętności, które wzmocnią postać o różne bonusy.
Księgi można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Zwierzaka, które zdobędziecie z Kamieni Metin.
Bonusy, jakie uzyskacie poprzez rozwinięcie umiejętności na P to:
Maks. PŻ +5000
Wartość Ataku +220
Silny przeciwko Bossom +25%
Silny przeciwko Potworom +25%
Silny przeciwko Ludziom +25%

![]()
Na serwerze znajdziecie 2 typy przedmiotów - Biżuterie oraz Wzmocnienia.
Każde z nich wzmocni Waszą postać o dodatkowe bonusy, różnicą jest to, że Biżuterie się ulepsza do +9 i jest na stałe, a Wzmocnienia posiadają jedną stałą wartość, ale są to przedmioty czasowe.
Na każde z tych przedmiotów wymagany jest również odpowiedni poziom zwierzaka.
Biżuteria dzieli się na 2 rodzaje, PvM oraz PvP.
Bransoleta Zwierzaka PvM | Silny przeciwko potworom +10%
Buty Zwierzaka PvM | Silny przeciwko bossom +10%
Hełm Zwierzaka PvM | Silny przeciwko władcom +10%
Tarcza Zwierzaka PvM | Silny przeciwko metinom +10%
Bransoleta Zwierzaka PvP | Silny przeciwko ludziom +10%
Buty Zwierzaka PvP | Silny przeciwko sura/szaman +10%
Hełm Zwierzaka PvP | Odporność na magię +10%
Tarcza Zwierzaka PvP | Silny przeciwko wojownikom/ninja +10%
Wzmocnienie Zwierzaka (1) | Silny przeciwko wojownikom +5%, Silny przeciwko władcom +15%
Wzmocnienie Zwierzaka (2) | Silny przeciwko ninja +5%, Silny przeciwko trudnym stworom +15%
Wzmocnienie Zwierzaka (3) | Silny przeciwko sura +5%, Silny przeciwko metinom +15%
Wzmocnienie Zwierzaka (4) | Silny przeciwko szamanom +5%, Silny przeciwko bossom +15%

![]()
W grze na sam start otrzymujecie pierwszego Zwierzaka, który jest przywiązany do postaci i nie posiada sam w sobie żadnych bonusów.
Jego wygląd możecie zmienić specjalnymi Pieczęciami Zwierzaka, które możecie zdobyć z:
Jaj Zwierzaka (do zdobycia z bossów)
Item-Shopu
Pieczęcie Zwierzaka posiadają dodatkowe bonusy.


Kamienie Duszy do poziomu +8 można zdobyć ze Skrzyni Kamieni Duszy, która dostępna jest w dropie. Kamienie +9 oraz Kamienie Specjalne można craftować u Kowala.
W przypadku Kamieni Specjalnych, ich maksymalny poziom ulepszenia wynosi +4.
Poniżej przedstawione są wartości Kamieni Duszy na maksymalnym poziomie.
Szansa na przeszywające uderzenie +25%
Szansa na cios krytyczny +25%
Szybkość Zaklęcia +30%
Silny przeciwko Wojownikom +50%, Odporność na Wojowników +15%
Silny przeciwko Ninja +50%, Odporność na Ninja +15%
Silny przeciwko Sura +50%, Odporność na Sura +15%
Silny przeciwko Szamanom +50%, Odporność na Szamanów +15%
Silny przeciwko Potworom +50%
Szansa na blok ciosów +25%
Szansa na unik Strzały +25%
Maks. PŻ +15000
Obrona +500
Odporność na Magię +20%
Szybkość Ruchu +30%
Silny przeciwko ludziom +15%, Odporność na Ludzi +5%
Odporność na Żywioły +20%, Siła Żywiołów +20%


Punkty Rangi można rozwijać poprzez używanie Owoców Życia![]()
Na pomyślne użycie Owocu jest 70% szansy.
Maksymalna ilość Punktów Rangi do zdobycia to 10.000.000, a rangi i ich bonusy prezentują się następująco:
0 - 10.000 Początkujący
Brak bonusów
11.000 -50.000 Świeżak
Brak bonusów
51.000 - 100.000 Adept
Maks. PŻ +500
Silny przeciwko potworom +1%
101.000 - 250.000 Ambitny
Maks. PŻ +1500
Silny przeciwko potworom +2%
251.000 - 850.000 Odważny
Maks. PŻ +2000
Silny przeciwko potworom +4%
Silny przeciwko ludziom +1%
Wartość Ataku +10
851.000 - 1.500.000 Pogromca
Maks. PŻ +2550
Silny przeciwko potworom +5%
Silny przeciwko ludziom +2%
Wartość Ataku +20
1.510.000 - 3.000.000 Bohaterski
Maks. PŻ +3200
Silny przeciwko potworom +7%
Silny przeciwko ludziom +3%
Wartość Ataku +30
3.010.000 - 5.000.000 Epicki
Maks. PŻ +4000
Silny przeciwko potworom +9%
Silny przeciwko ludziom +4%
Wartość Ataku +40
5.010.000 - 8.000.000 Potworny
Maks. PŻ +5000
Silny przeciwko potworom +10%
Silny przeciwko ludziom +5%
Wartość Ataku +50
8.010.000 - 9.999.999 Niepowstrzymany
Maks. PŻ +6500
Silny przeciwko potworom +12%
Silny przeciwko ludziom +6%
Wartość Ataku +60
10.000.000 - Legendarny
Maks. PŻ +9000
Silny przeciwko potworom +14%
Silny przeciwko ludziom +7%
Wartość Ataku +70


Emblematy to nowy typ przedmiotów, który po założeniu wyświetli nad Waszą postacią jeden z wielu emblematów.
Każdy z nich (poza konkursowymi) posiada stałe bonusy:
Silny przeciwko potworom +8%
Silny przeciwko ludziom +8%
Poniżej przedstawione zostało kilka emblematów, które spotkacie na serwerze








Artefakty to czasowe przedmioty zakładane w specjalnym oknie, do którego dostęp jest przez panel boczny.
Artefakty do zdobycia są z bossów zwykłych oraz elitarnych, a każdy z nich jest na 3 dni (czas upływa od założenia przedmiotu).

Poniżej przedstawione są artefakty, ich bonusy oraz z którego bossa można je zdobyć.
Szarfa Węży
Do zdobycia z: Wężowa Strażniczka
Bonus: Maks. PŻ +2000
Kamień Lobstera
Do zdobycia z: Generał Lobster
Bonus: Szansa na cios krytyczny +15%
Księga Śmierci
Do zdobycia z: Charon
Bonus: Silny przeciwko Władcom +20%
Ząb Enta
Do zdobycia z: Niszczyciel EnTai
Bonus: Silny przeciwko Metinom +20%
Skarb Ignatora
Do zdobycia z: Ignator
Bonus: Silny przeciwko Bossom +20%
Młot Węży
Do zdobycia z: Królowa Węży (elitarny)
Bonus: Odporność na ludzi +10%
Kamień Nefrytów
Do zdobycia z: Król Krabss (elitarny)
Bonus: Odporność na obrażenia +7%
Worek Dusz
Do zdobycia z: Azrael (elitarny)
Bonus: Wartość Ataku i Obrona +100
Miecz Entów
Do zdobycia z: Władca EnTai (elitarny)
Bonus: Silny przeciwko potworom +15%
Odznaka Piekieł
Do zdobycia z: Czerwony Smok
Bonus: Silny przeciwko ludziom +15%


Osiągnięcia opierają się głównie na zabijaniu bossów oraz metinów. Za każde ich zabicie zdobędziecie Punkty Osiągnięć, które można wymienić za cenne przedmioty u Seon-Hae.
Dodatkowo zabijanie bossów, metinów czy wykonywanie innych zadań pozwala na ukończenie Wyzwań, za które otrzymacie specjalne Szkatułki Wyzwań, w których znajdziecie cenne przedmioty - w tym Smocze Monety!




System gildii na serwerze został rozbudowany o bonusy gildii oraz specjalną wyprawę dla członków gildii.
![]()
Bonusy oraz ich wartości jakie możecie rozwinąć jako gildia przy użyciu Ksiąg Gildii to:
Szansa na podwójną ilość Yang +10%
Średnie Obrażenia +10%
Obrażenia Umiejętności +10%
Silny przeciwko Potworom +10%
Silny przeciwko Ludziom +10%

![]()
Na wyprawę gildii będziecie potrzebowali minimum 4 członków tej samej gildii i 4 różne klasy postaci.
Wstęp jest na Mapie Wypraw u Strażnika Wyprawy Żywiołów, u niego również możecie wytworzyć Klucz Żywiołów i dowiedzieć się więcej o wyprawie.
Wejście na wyprawę jest ograniczone i każda gildia i każdy z członków, który brał w niej udział nie może ponownie jej rozpocząć przez następne 6 godzin od momentu wejścia na wyprawę.
Na tej wyprawie zdobędziecie wiele cennych przedmiotów, jednak najcenniejsze dla Waszej gildii będą Księgi Gildii.



Całe Górnictwo które znacie zostało zaorane, a w zamian dodaliśmy Mapę Górniczą, na której znajdziecie Kamienie Metin, z których będziecie mogli zdobyć 2 przedmioty:
Księgę Górnictwa, służącą do rozwijania umiejętności Górnictwa.
Kamień Górniczy, przedmiot który jest główną walutą do wymiany za przedmioty u Deokbae
U Deokbae za Kamienie Górnicze możecie zakupić Przetopy do Waszej biżuterii, a także Diament do tworzenia slotów.



Łowienie zostało można powiedzieć w standardowej formie... tylko ryb się pozbyliśmy. Z wody będziecie mogli wyłowić Perły Rybaka
, które możecie wymienić na przedmioty u Rybaka.
Dodatkowo z wody można wyłowić też Księgi Rybaka, która służą do rozwijania umiejętności Rybołówstwa.
Łowienie możliwe jest tylko na Mapie Rybaka, do której dostęp jest poprzez Mapę Teleportacji pod TAB.

![]()
Za Perły Rybaka możecie zakupić Eliksiry Rybaka, które wzmocnią postać bonusami na okres 10 minut.
Eliksir Rybaka (życie) - Wzmocni Twoją postać o 2000 punktów życia.
Eliksir Rybaka (ludzie) - Wzmocni Twoją postać 5% siły przeciwko ludziom.
Eliksir Rybaka (potwory) - Wzmocni Twoją postać o 5% siły przeciwko Potworom.
Eliksir Rybaka (władcy) - Wzmocni Twoją postać o 5% siły przeciwko Władcom.
Eliksir Rybaka (bossy) - Wzmocni Twoją postać o 5% siły przeciwko Bossom.
Eliksir Rybaka (metiny) - Wzmocni Twoją postać o 5% siły przeciwko Metinom.


Na serwerze misje są podzielone na:
Badania Biologa
Polowania
Misje dzienne
Za Badania i Polowania poza nagrodami rzeczowymi otrzymujecie również stałe bonusy.
![]()
Badania Biologa rozpoczynają się od 75 poziomu, a dostęp do nich macie w oknie ekwipunku w specjalnym wysuwanym panelu.

1. Misja - Lodowy Kamień
Nagroda: Obrona +75
2. Misja - Czerwony Kwiat
Nagroda: Maks. PŻ +3000
3. Misja - Łza Nefrytu
Nagroda: Silny przeciwko Metinom +15%
4. Misja - Czaszka Śmierci
Nagroda: Szansa na cios krytyczny +10%
5. Misja - Zielone Ziarna
Nagroda: Silny przeciwko Potworom +15%
6. Misja - Ognisty Kamień
Nagroda: Odporność na ludzi +5%
7. Misja - Księga Władców
Nagroda: Silny przeciwko Władcom +15%
8. Misja - Krew Elitarnych
Silny przeciwko Ludziom +10%
Informacje o lokalizacji czy szansach na przyjęcie z Eliksirem znajdziecie w dodatkowym panelu pod przyciskiem ? w oknie Biologa.


![]()
Polowania to proste misje polegające na zabijaniu określonego celu.
Wymienimy tylko bonusy, które otrzymacie łącznie za wykonanie wszystkich misji.
Polowania na potwory
+1500 PŻ
+10% Silny przeciwko Słabym Stworom
+10% Silny przeciwko Średnim Stworom
+25% Silny przeciwko Trudnym Stworom
+5% Silny przeciwko Potworom
Polowania na metiny
+46% Silny przeciwko Metinom
Polowania na bossy
+19% Silny przeciwko Bossom
Polowania na elitarne
+15% Silny przeciwko Potworom
+2500 PŻ
+10% Silny przeciwko Ludziom


![]()
Bazowe przedmioty PvM zdobędzie ze Skrzyni Umarłego Rozpruwacza (bronie) oraz ze Skrzyni Starożytnych Ruin (Zbroja i Biżuteria). Z tych skrzyń lecą tylko i wyłącznie elementy ekwipunku, nie znajdziecie w nich żadnych zapychaczy.





![]()
Przedmioty bazowe Ekwipunku PVP znajdziecie u handlarzy, można je zakupić za yangi.








Amulety Żywiołów to nowe przedmioty zakładane na slot w oknie kostiumów, których głównym zadaniem jest zwiększenie Waszych bonusów przeciwko określonym żywiołom, ale też nie tylko.
Można je zdobyć z bossów na mapach oraz dungeonach.
Amulety posiadaja 9 poziomów ulepszeń, a bonusy na +9 prezentują się następująco:
Amulet Mroku
Siła Mroku +8%
Silny przeciwko Potworom +10%
Silny przeciwko Ludziom +5%
Maks. PŻ +2500
Amulet Wiatru
Siła Wiatru +8%
Silny przeciwko Potworom +10%
Szansa na cios Krytyczny +10%
Wartość Ataku +50
Amulet Ziemi
Siła Ziemi +8%
Silny przeciwko Metinom +10%
Silny przeciwko Bossom +10%
Silny przeciwko Ludziom +10%
Maks. PŻ +2000


Kule Wszechświata to najrzadsze przedmioty, które można w jakiś sposób ulepszać.
Do zdobycia są one tylko z Elitarnych oraz Legendarnych bossów.
Wartości bonusów na poziomie +9 prezentują się następująco:
Kula Przestrzeni
Maks. PŻ +3000
Silny przeciwko Ludziom +10%
Silny przeciwko Sura +10%
Odporność na Sura +10%
Kula Wymiaru
Maks. PŻ +3000
Silny przeciwko ludziom +10%
Silny przeciwko Szamanom +10%
Odporność na Szamanów +10%
Kula Życia
Maks. PŻ +3000
Silny przeciwko Potworom +10%
Szansa na cios krytyczny +10%
Wartość Ataku +50
Kula Nieskończoności
Maks. PŻ +3000
Silny przeciwko Ludziom +10%
Silny przeciwko Wojownikom +10%
Odporność na Wojowników +10%
Kula Czasu
Maks. PŻ +3000
Silny przeciwko Ludziom +10%
Silny przeciwko Ninja+10%
Odporność na Ninja+10%


Na serwerze spotkacie ranking tygodniowy, który resetuje się w każdą niedziele o 23:59.
TOP3 graczy z każdej kategorii otrzymuje Skrzynie Nagród, w których do zdobycia są między innymi Smocze Monety czy Unikatowe zestawy kostiumów.



Po kliknięciu na wybranego potwora, bossa, metina pokazane zostaną informacje o jego żywiole, bonusach czy HP. Dodatkowo pod przyciskiem ? otworzycie informacje o dropie przedmiotów.



Umiejętność polimorfi na start gry otrzymujecie na poziomie P.
Marmury dostępne są do kupienia w Sklepie Marmurów, dostępnym w Panelu Bocznym ekwipunku.



Zapis pozycji posiada 4 strony, a dostęp do niego znajduje się w Panelu Bocznym ekwipunku.



W Panelu Bocznym znajduje się również Kosz na Przedmioty, w którym możecie usunąć niechciane itemy.
Szybkie przekładanie przedmiotów do kosza odbywa się poprzez skrót klawiszowy SHIFT+PPM



Wszelkie wzmocnienia, eliksiry możecie aktywować za pomocą specjalnego okna dostępnego w panelu bocznym, wystarczy zaznaczyć, które przedmioty mają być aktywowane.



Przy wielu oknach znajdziecie pytajnik, który po najechaniu wyświetli Wam informacje o danym oknie/systemie.



W oknie ekwipunku znajduje się przycisk, który otwiera Dodatkowy Magazyn na przedmioty.
Podzielony jest on na 5 kategorii:
- Ulepszacze
- Kamienie Duszy
- Przetopy & Przepustki
- Skrzynie
- Księgi Umiejętności



Podgląd dropu ze Skrzyni dostępny jest poprzez skrót klawiszowy ALT + PPM

Dodaliśmy również szybkie otwieranie skrzyni za jednym użyciem (maks. 100 szt) przy użyciu skrótu klawiszowego CTRL+PPM.
Dodatkowo podczas otwierania masowej ilości skrzynek, na czacie będziecie mieli informacje o łącznej ilości sztuk, które udało się zdobyć zamiast pojedynczej informacji o każdym konkretnym przedmiocie, który z tej skrzyni wyleci.



Item-Shop (sklep) dostępny jest w grze pod specjalnymi przyciskiem obok minimapy.
Przedmioty takie jak kostiumy, fryzury, zwierzaki, nakładki, wierzchowce czy emblematy są na stałe!
Wybor bonusów w nakładkach, zwierzakach czy kostiumach odbywa się przy zakupie przedmioty, gdzie macie do wyboru opcje PvP lub PvM.
Wygląd większości przedmiotów sprawdzicie poprzez najechanie na nie z wciśniętym przyciskiem CTRL.



Krótkie FAQ dla tych, którym nie chce się sprawdzać prezentacji.
1. Skąd bronie 75 i ogólnie ekwipunek do expa?
Bronie 75 (truta itd.) do zdobycia są ze Szkatułki Umarłego Rozpruwacza, który znajduje się w Wieży Demonów.
Z jego szkatułki lecą tylko i wyłącznie bronie na 75 poziom.
Zbroje oraz biżuterie zdobędziecie ze Szkatułki Starożytnych Ruin, dostępnej jak sama nazwa wskazuje - z bossa na Starożytnych Ruinach. Tak samo jak w przypadku Skrzyni Rozpruwacza, z niej również leci tylko i wyłącznie sam ekwipunek!
2. Czy ItemShop jest stały, czy czasowy i jak z bonusami?
ItemShop w większości przypadku jest na stałe, wyjątkiem są przedmioty typu PPK, Lizaki itd.
Niektóre przedmioty posiadają bonusy wbudowane, a przy niektórych wybieracie je przy zakupie przedmiotu.
3. Czy są nagrody za TOPKE?
Tak, przewidujemy nagrody dla pierwszych graczy, którzy osiągną maksymalny poziom czy ukończą swoją postać. Poinformujemy o tym szczegółowo przed startem serwera.
4. Czy można zdobyć Smocze Monety w grze?
Tak, można. Są one dostępne chociażby ze Szkatułki Wyzwań czy Szkatułki za Rankingi Tygodniowe.
Smocze Monety będzie można również zdobyć podczas eventów czy konkursów.
5. Maksymalne średnie w broniach?
Maksymalne średnie w broniach do PvM to 85.
6. Czy są ograniczenia w dropie przedmiotów na mapach po osiągnięciu x poziomu?
Nie, ani na mapach ani dungeonach nie ma żadnych limitów poziomych w dropie. Maksymalny poziom zdobywa się stosunkowo szybko, dlatego stwierdziliśmy, że wprowadzanie takiego ograniczenia mija się z celem.
7. Czy istnieje możliwość zmiany profesji?
Tak, profesje można zmienić za pomocą Zwoju Profesji, który do zdobycia jest za Punkty Osiągnięć oraz w Item-Shopie. Nie ma górnego ani dolnego limitu poziomy na używanie tego przedmiotu.
8. Czy skille otrzymuje się na P, czy trzeba je rozwijać?
Wszelkie umiejętności profesji otrzymujecie po wbiciu 5 lvla na poziom P.
Do tego na P również otrzymujecie Polimorfie, Dowodzenie oraz Jeździectwo.
9. W jakim czasie osiągnę maksymalny poziom?
Jest to do zrobienia (z dobrym wyposażeniem) w około 4-5 godzin.


Wracamy do Was z nową, mocno odświeżoną edycją serwera Arianis, zapraszamy do sprawdzenia prezentacji!
BETA TESTY: 18.08.2022 GODZINA 17:00
OFICJALNY START: 27.08.2022 GODZINA 18:00

![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


![]()
https://arianis.pl
![]()
https://dc.arianis.pl
![]()
https://www.facebook.com/ArianisMetin2
![]()
https://www.facebook.com/groups/Arianis


Na start gry każdy z graczy otrzymuje:
Wybonowany ekwipunek +9
Nieskończoną Peleryne Męstwa
Nieskończone Autopoty
Nieskończone Rosy
Nieskończony Magiczny Metal
Nieskończone Wzmocnienia, Zaczarowania Przedmiotów
Księgi Buffów (50 użyć)
Księgę Militarnego Konia
Po osiągnięciu 5 poziomu otrzymujecie wybrane umiejętności na poziomie P.



Na serwerze nie spotkacie bonusów typu Silny na Nieumarłe, Diabły itp.
Zostały one zastąpione nowymi bonusami: Silny przeciwko łatwym/średnim/trudnym stworom.
Dodatkowo na serwerze znajdziecie bonusy 3 żywiołów (mrok, ziemia, wiatr), które są wykorzystywane na wszystkich mapach oraz wyprawach.
![]()
Podstawowe bonusy, które możecie umieścić w ekwipunku posiadają jedną stałą wartość.
Maks. PŻ: +3000
Maks. PE: +2000
Statystyki: +10
Szybkość Ruchu/Ataku: 10%
Szansa na krytyczne/przeszywające uderzenie: 10%
Silny przeciwko ludziom: 10%
Silny przeciwko łatwym/średnim/trudnym stworom: 15%
Szansa na blok/odbicie ciosów: 10%
Odporność na bronie: 15%
Odporność na magię: 10%
Obrona: +75
Atak: +50
Maksymalne średnie obrażenia: 85%
Maksymalne obrażenia umiejętności: 30%
![]()
Bonusy 6 i 7 posiadają dwie wartości.
Maks. PŻ: +1000 / +1500
Silny przeciwko ludziom/potworom: +2% / +3%
Atak/Magiczny Atak: +20 / +25
Statystyki: +3 / +5
Odporność na żywioły: +3% / +5%
Szansa na krytyczne uderzenie: +3% / +5%

![]()
Bonować przedmioty można na dwa sposoby.
1. Przy użyciu switchbota, który dostępny jest w Panelu Bocznym a także pod F6
2. Przy użyciu ręcznego zmieniacza bonusów, który dostępny jest po najechaniu zaczarowaniem bonusów na przedmiot, który ma być bonowany.




U Handlarzy znajdziecie wiele cennych przedmiotów, które możecie zakupić za Yangi, Punkty Osiągnięć lub za inne przedmioty.






Na serwerze znajdziecie (poza miastami) 8 lokacji, na których możecie zdobywać doświadczenie.
Pod każde z nich możecie się teleportować poprzez Mapę Teleportacji dostępną pod TAB.

Na każdej z lokacji znajdziecie Kamienie Metin, Bossy a także na mapach od 75 poziomu również Elitarne Bossy.
Na każdej z map znajdziecie:
10 Bossów
10 Kamieni Metin
2 Elitarne Bossy
Dodatkowy na lokalizacjach powyżej 75 poziomu, możecie teleportować się bezpośrednio do metinów i bossów przez specjalny panel, który jest dostępny w ekwipunku.

![]()
Wymagany poziom: 1
Bonus: Silny przeciwko łatwym stworom
Czas respu bossów: 2 minuty
Czas respu metinów: 2 minuty

![]()
Wymagany poziom: 50
Bonus: Silny przeciwko łatwym stworom
Czas respu bossów: 3 minuty
Czas respu metinów: 3 minuty

![]()
Wymagany poziom: 75
Bonus: Silny przeciwko łatwym stworom
Czas respu bossów: 3 minuty
Czas respu metinów: 2 minuty
Czas respu elitarnych bossów: 1 godzina

![]()
Wymagany poziom: 90
Bonus: Silny przeciwko łatwym stworom
Czas respu bossów: 3 minuty
Czas respu metinów: 2 minuty
Czas respu elitarnych bossów: 1 godzina

![]()
Wymagany poziom: 110
Bonus: Silny przeciwko średnim stworom
Czas respu bossów: 5 minut
Czas respu metinów: 3 minuty
Czas respu elitarnych bossów: 1 godzina

![]()
Wymagany poziom: 130
Bonus: Silny przeciwko średnim stworom
Czas respu bossów: 5 minut
Czas respu metinów: 3 minuty
Czas respu elitarnych bossów: 1 godzina

![]()
Wymagany poziom: 150
Bonus: Silny przeciwko trudnym stworom
Czas respu bossów: 7 minut
Czas respu metinów: 5 minut
Czas respu elitarnych bossów: 1 godzina

![]()
Wymagany poziom: 170
Bonus: Silny przeciwko trudnym stworom
Czas respu bossów: 10 minut
Czas respu metinów: 5 minut
Czas respu elitarnych bossów: 1 godzina



Na serwerze znajdziecie 10 dungeonów solo, a także jeden grupowy (gildii).
Możecie się na nie dostać przez opcję Mapa Wypraw na Mapie Teleportacji pod TAB, lub poprzez Panel Dungeonów, dostępny w grze w panelu bocznym.
Wyprawy dzielą się na 2 rodzaje:
PvM - na tych zdobędziecie ekwipunek oraz ulepszacze do ekwipunku PvM
PvP - na tych zdobędziecie ulepszacze do ekwipunku PvP
W panelu dungeonów poza informacjami o wyprawach, znajdziecie również licznik ukończonych przez Was wypraw a także najlepszy czas.


![]()
Wymagany poziom: 75
Typ wyprawy: PvM
Wymagana przepustka: ![]()
Na tym dungeonie można zdobyć bronie na 75 poziom do PvM, które następnie można przerabiać.

![]()
Wymagany poziom: 100
Typ wyprawy: PvM
Wymagana przepustka: ![]()
Na tym dungeonie można zdobyć zbroje oraz biżuterie do expa.

![]()
Wymagany poziom: 135
Typ wyprawy: PvM
Wymagana przepustka: ![]()

![]()
Wymagany poziom: 165
Typ wyprawy: PvM
Wymagana przepustka: ![]()


![]()
Wymagany poziom: 80
Typ wyprawy: PvP
Wymagana przepustka: ![]()

![]()
Wymagany poziom: 100
Typ wyprawy: PvP
Wymagana przepustka: ![]()

![]()
Wymagany poziom: 120
Typ wyprawy: PvP
Wymagana przepustka: ![]()

![]()
Wymagany poziom: 140
Typ wyprawy: PvP
Wymagana przepustka: ![]()

![]()
Wymagany poziom: 160
Typ wyprawy: PvP
Wymagana przepustka: ![]()

![]()
Wymagany poziom: 180
Typ wyprawy: PvP
Wymagana przepustka: ![]()



Skrzydła to przedmioty, które są zastępstwem za Szarfy i posiadają one stałe, wbudowane bonusy.
Wytwarzać je można u Theowahdana i posiadają 4 poziomy ulepszeń.














Pasy można wytworzyć u Kowala i posiadają 4 poziomy ulepszeń.
Pas Lniany
+3500 PŻ
+15% Silny przeciwko potworom
+50 Wartości Ataku
Pas Skórzany
Maks. PŻ +3500
Silny na Wojowników +15%
Odporność na Wojowników +8%
Pas Przepychu
Maks. PŻ +3500
Silny na Ninja +15%
Odporność na Ninja +8%
Pas Mądrości
Maks. PŻ +3500
Silny na Sury +15%
Odporność na Sury +8%
Pas Króla
Maks. PŻ +3500
Silny na Szamanów +15%
Odporność na Szamanów +8%
Pas Mroku
Maks. PŻ +3500
Silny na ludzi +10%
Odporność na ludzi +5%


Smocze Runy posiadają wbudowane bonusy a także limit czasowy.
Limit czasowy można przedłużać przy użyciu Smoczej Krwi
, jednak gdy limit czasowy upłynie - smocza runa bezpowrotnie znika, więc trzeba tego pilnować!
Limit czasowy uruchamia się od pierwszego założenia Smoczej Runy.

Kamienie i ich maksymalne wartości:
Runa Diamentu
Inteligencja +10
Odporność na umiejętności +5%
Wartość Magicznego Ataku +50
Runa Rubinu
Silny przeciwko ludziom +10%
Wartość Ataku +50
Silny przeciwko Bossom +10%
Runa Jadeitu
Maks. PŻ +3500
Szansa na przeszywające uderzenie +10%
Szybkość Zaklęcia +10%
Runa Szafiru
Witalność +10
Odporność na ludzi +5%
Silny przeciwko władcom +10%
Runa Granatu
Siła +10
Obrażenia umiejętności +10%
Szansa na cios krytyczny +10%
Runa Mroku
Zręczność +10
Średnie Obrażenia +5%
Silny przeciwko metinom +10%


Na serwerze znajdziecie 9 umiejętności pasywne, które możecie rozwijać za pomocą Ksiąg Umiejętności.
Kowalstwo
Kowalstwo zwiększa szansę na pomyślne ulepszenie przedmiotów.
Na maksymalnym poziomie zwiększa szansę na ulepszenie o 10%.
Księgę do rozwijania można zdobyć z bossów na dungeonach.
Górnictwo
Górnictwo zwiększa szansę na pomyślny drop Kamieni Górnika.
Na maksymalnym poziomie szansa na wydropienie Kamienia Górnika wynosi 85%
Księgę do rozwijania można zdobyć z Metinów Górniczych
Rybołówstwo
Umiejętność Rybołówstwa zwiększa szanse na wyłowienie Pereł Rybaka.
Na maksymalnym poziomie szansa na wyłowienie Pereł Rybaka wynosi 85%
Księgę do rozwijania można zdobyć podczas łowienia.
Smocze Życie
Smocze Życie to umiejętność na stałe zwiększająca bonusy postaci.
Na maksymalnym poziomie zwiększy ona Punkty Życia o 12.000 Punktów.
Księgę do rozwijania można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Pasywnych.
Smocza Siła
Smocza Siła to umiejętność na stałe zwiększająca bonusy postaci.
Na maksymalnym poziomie zwiększy ona Siłę Przeciwko Ludziom o 25%.
Księgę do rozwijania można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Pasywnych.
Zew Potworów
Zew Potworów to umiejętność na stałe zwiększająca bonusy postaci.
Na maksymalnym poziomie zwiększy ona Siłę Przeciwko Potworom o 25%.
Księgę do rozwijania można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Pasywnych.
Aura Władców
Aura Władców to umiejętność na stałe zwiększająca bonusy postaci.
Na maksymalnym poziomie zwiększy ona Siłę Przeciwko Władcom o 25%.
Księgę do rozwijania można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Pasywnych.
Legendarna Magia
Legendarna Magia to umiejętność na stałe zwiększająca bonusy postaci.
Na maksymalnym poziomie zwiększy ona Siłę Przeciwko Bossom o 25%.
Księgę do rozwijania można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Pasywnych.
Smoczy Gniew
Legendarna Magia to umiejętność na stałe zwiększająca bonusy postaci.
Na maksymalnym poziomie zwiększy ona Siłę Przeciwko Bossom o 25%.
Księgę do rozwijania można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Pasywnych.


W panelu bocznym znajdziecie Okno Zwierzaka, w którym będziecie mogli zarządzać swoim zwierzakiem.
Maksymalny poziom zwierzaka to 60.
Jego nazwę można zmienić za pomocą Zwoju Zwierzaka
, który dostępny jest w sklepie za Punkty Osiągnięć.


![]()
Zwierzak posiada 5 swoich umiejętności, które wzmocnią postać o różne bonusy.
Księgi można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Zwierzaka, które zdobędziecie z Kamieni Metin.
Bonusy, jakie uzyskacie poprzez rozwinięcie umiejętności na P to:
Maks. PŻ +5000
Wartość Ataku +220
Silny przeciwko Bossom +25%
Silny przeciwko Potworom +25%
Silny przeciwko Ludziom +25%

![]()
Na serwerze znajdziecie 2 typy przedmiotów - Biżuterie oraz Wzmocnienia.
Każde z nich wzmocni Waszą postać o dodatkowe bonusy, różnicą jest to, że Biżuterie się ulepsza do +9 i jest na stałe, a Wzmocnienia posiadają jedną stałą wartość, ale są to przedmioty czasowe.
Na każde z tych przedmiotów wymagany jest również odpowiedni poziom zwierzaka.
Biżuteria dzieli się na 2 rodzaje, PvM oraz PvP.
Bransoleta Zwierzaka PvM | Silny przeciwko potworom +10%
Buty Zwierzaka PvM | Silny przeciwko bossom +10%
Hełm Zwierzaka PvM | Silny przeciwko władcom +10%
Tarcza Zwierzaka PvM | Silny przeciwko metinom +10%
Bransoleta Zwierzaka PvP | Silny przeciwko ludziom +10%
Buty Zwierzaka PvP | Silny przeciwko sura/szaman +10%
Hełm Zwierzaka PvP | Odporność na magię +10%
Tarcza Zwierzaka PvP | Silny przeciwko wojownikom/ninja +10%
Wzmocnienie Zwierzaka (1) | Silny przeciwko wojownikom +5%, Silny przeciwko władcom +15%
Wzmocnienie Zwierzaka (2) | Silny przeciwko ninja +5%, Silny przeciwko trudnym stworom +15%
Wzmocnienie Zwierzaka (3) | Silny przeciwko sura +5%, Silny przeciwko metinom +15%
Wzmocnienie Zwierzaka (4) | Silny przeciwko szamanom +5%, Silny przeciwko bossom +15%

![]()
W grze na sam start otrzymujecie pierwszego Zwierzaka, który jest przywiązany do postaci i nie posiada sam w sobie żadnych bonusów.
Jego wygląd możecie zmienić specjalnymi Pieczęciami Zwierzaka, które możecie zdobyć z:
Jaj Zwierzaka (do zdobycia z bossów)
Item-Shopu
Pieczęcie Zwierzaka posiadają dodatkowe bonusy.


Kamienie Duszy do poziomu +8 można zdobyć ze Skrzyni Kamieni Duszy, która dostępna jest w dropie. Kamienie +9 oraz Kamienie Specjalne można craftować u Kowala.
W przypadku Kamieni Specjalnych, ich maksymalny poziom ulepszenia wynosi +4.
Poniżej przedstawione są wartości Kamieni Duszy na maksymalnym poziomie.
Szansa na przeszywające uderzenie +25%
Szansa na cios krytyczny +25%
Szybkość Zaklęcia +30%
Silny przeciwko Wojownikom +50%, Odporność na Wojowników +15%
Silny przeciwko Ninja +50%, Odporność na Ninja +15%
Silny przeciwko Sura +50%, Odporność na Sura +15%
Silny przeciwko Szamanom +50%, Odporność na Szamanów +15%
Silny przeciwko Potworom +50%
Szansa na blok ciosów +25%
Szansa na unik Strzały +25%
Maks. PŻ +15000
Obrona +500
Odporność na Magię +20%
Szybkość Ruchu +30%
Silny przeciwko ludziom +15%, Odporność na Ludzi +5%
Odporność na Żywioły +20%, Siła Żywiołów +20%


Punkty Rangi można rozwijać poprzez używanie Owoców Życia![]()
Na pomyślne użycie Owocu jest 70% szansy.
Maksymalna ilość Punktów Rangi do zdobycia to 10.000.000, a rangi i ich bonusy prezentują się następująco:
0 - 10.000 Początkujący
Brak bonusów
11.000 -50.000 Świeżak
Brak bonusów
51.000 - 100.000 Adept
Maks. PŻ +500
Silny przeciwko potworom +1%
101.000 - 250.000 Ambitny
Maks. PŻ +1500
Silny przeciwko potworom +2%
251.000 - 850.000 Odważny
Maks. PŻ +2000
Silny przeciwko potworom +4%
Silny przeciwko ludziom +1%
Wartość Ataku +10
851.000 - 1.500.000 Pogromca
Maks. PŻ +2550
Silny przeciwko potworom +5%
Silny przeciwko ludziom +2%
Wartość Ataku +20
1.510.000 - 3.000.000 Bohaterski
Maks. PŻ +3200
Silny przeciwko potworom +7%
Silny przeciwko ludziom +3%
Wartość Ataku +30
3.010.000 - 5.000.000 Epicki
Maks. PŻ +4000
Silny przeciwko potworom +9%
Silny przeciwko ludziom +4%
Wartość Ataku +40
5.010.000 - 8.000.000 Potworny
Maks. PŻ +5000
Silny przeciwko potworom +10%
Silny przeciwko ludziom +5%
Wartość Ataku +50
8.010.000 - 9.999.999 Niepowstrzymany
Maks. PŻ +6500
Silny przeciwko potworom +12%
Silny przeciwko ludziom +6%
Wartość Ataku +60
10.000.000 - Legendarny
Maks. PŻ +9000
Silny przeciwko potworom +14%
Silny przeciwko ludziom +7%
Wartość Ataku +70


Emblematy to nowy typ przedmiotów, który po założeniu wyświetli nad Waszą postacią jeden z wielu emblematów.
Każdy z nich (poza konkursowymi) posiada stałe bonusy:
Silny przeciwko potworom +8%
Silny przeciwko ludziom +8%
Poniżej przedstawione zostało kilka emblematów, które spotkacie na serwerze








Artefakty to czasowe przedmioty zakładane w specjalnym oknie, do którego dostęp jest przez panel boczny.
Artefakty do zdobycia są z bossów zwykłych oraz elitarnych, a każdy z nich jest na 3 dni (czas upływa od założenia przedmiotu).

Poniżej przedstawione są artefakty, ich bonusy oraz z którego bossa można je zdobyć.
Szarfa Węży
Do zdobycia z: Wężowa Strażniczka
Bonus: Maks. PŻ +2000
Kamień Lobstera
Do zdobycia z: Generał Lobster
Bonus: Szansa na cios krytyczny +15%
Księga Śmierci
Do zdobycia z: Charon
Bonus: Silny przeciwko Władcom +20%
Ząb Enta
Do zdobycia z: Niszczyciel EnTai
Bonus: Silny przeciwko Metinom +20%
Skarb Ignatora
Do zdobycia z: Ignator
Bonus: Silny przeciwko Bossom +20%
Młot Węży
Do zdobycia z: Królowa Węży (elitarny)
Bonus: Odporność na ludzi +10%
Kamień Nefrytów
Do zdobycia z: Król Krabss (elitarny)
Bonus: Odporność na obrażenia +7%
Worek Dusz
Do zdobycia z: Azrael (elitarny)
Bonus: Wartość Ataku i Obrona +100
Miecz Entów
Do zdobycia z: Władca EnTai (elitarny)
Bonus: Silny przeciwko potworom +15%
Odznaka Piekieł
Do zdobycia z: Czerwony Smok
Bonus: Silny przeciwko ludziom +15%


Osiągnięcia opierają się głównie na zabijaniu bossów oraz metinów. Za każde ich zabicie zdobędziecie Punkty Osiągnięć, które można wymienić za cenne przedmioty u Seon-Hae.
Dodatkowo zabijanie bossów, metinów czy wykonywanie innych zadań pozwala na ukończenie Wyzwań, za które otrzymacie specjalne Szkatułki Wyzwań, w których znajdziecie cenne przedmioty - w tym Smocze Monety!




System gildii na serwerze został rozbudowany o bonusy gildii oraz specjalną wyprawę dla członków gildii.
![]()
Bonusy oraz ich wartości jakie możecie rozwinąć jako gildia przy użyciu Ksiąg Gildii to:
Szansa na podwójną ilość Yang +10%
Średnie Obrażenia +10%
Obrażenia Umiejętności +10%
Silny przeciwko Potworom +10%
Silny przeciwko Ludziom +10%

![]()
Na wyprawę gildii będziecie potrzebowali minimum 4 członków tej samej gildii i 4 różne klasy postaci.
Wstęp jest na Mapie Wypraw u Strażnika Wyprawy Żywiołów, u niego również możecie wytworzyć Klucz Żywiołów i dowiedzieć się więcej o wyprawie.
Wejście na wyprawę jest ograniczone i każda gildia i każdy z członków, który brał w niej udział nie może ponownie jej rozpocząć przez następne 6 godzin od momentu wejścia na wyprawę.
Na tej wyprawie zdobędziecie wiele cennych przedmiotów, jednak najcenniejsze dla Waszej gildii będą Księgi Gildii.



Całe Górnictwo które znacie zostało zaorane, a w zamian dodaliśmy Mapę Górniczą, na której znajdziecie Kamienie Metin, z których będziecie mogli zdobyć 2 przedmioty:
Księgę Górnictwa, służącą do rozwijania umiejętności Górnictwa.
Kamień Górniczy, przedmiot który jest główną walutą do wymiany za przedmioty u Deokbae
U Deokbae za Kamienie Górnicze możecie zakupić Przetopy do Waszej biżuterii, a także Diament do tworzenia slotów.



Łowienie zostało można powiedzieć w standardowej formie... tylko ryb się pozbyliśmy. Z wody będziecie mogli wyłowić Perły Rybaka
, które możecie wymienić na przedmioty u Rybaka.
Dodatkowo z wody można wyłowić też Księgi Rybaka, która służą do rozwijania umiejętności Rybołówstwa.
Łowienie możliwe jest tylko na Mapie Rybaka, do której dostęp jest poprzez Mapę Teleportacji pod TAB.

![]()
Za Perły Rybaka możecie zakupić Eliksiry Rybaka, które wzmocnią postać bonusami na okres 10 minut.
Eliksir Rybaka (życie) - Wzmocni Twoją postać o 2000 punktów życia.
Eliksir Rybaka (ludzie) - Wzmocni Twoją postać 5% siły przeciwko ludziom.
Eliksir Rybaka (potwory) - Wzmocni Twoją postać o 5% siły przeciwko Potworom.
Eliksir Rybaka (władcy) - Wzmocni Twoją postać o 5% siły przeciwko Władcom.
Eliksir Rybaka (bossy) - Wzmocni Twoją postać o 5% siły przeciwko Bossom.
Eliksir Rybaka (metiny) - Wzmocni Twoją postać o 5% siły przeciwko Metinom.


Na serwerze misje są podzielone na:
Badania Biologa
Polowania
Misje dzienne
Za Badania i Polowania poza nagrodami rzeczowymi otrzymujecie również stałe bonusy.
![]()
Badania Biologa rozpoczynają się od 75 poziomu, a dostęp do nich macie w oknie ekwipunku w specjalnym wysuwanym panelu.

1. Misja - Lodowy Kamień
Nagroda: Obrona +75
2. Misja - Czerwony Kwiat
Nagroda: Maks. PŻ +3000
3. Misja - Łza Nefrytu
Nagroda: Silny przeciwko Metinom +15%
4. Misja - Czaszka Śmierci
Nagroda: Szansa na cios krytyczny +10%
5. Misja - Zielone Ziarna
Nagroda: Silny przeciwko Potworom +15%
6. Misja - Ognisty Kamień
Nagroda: Odporność na ludzi +5%
7. Misja - Księga Władców
Nagroda: Silny przeciwko Władcom +15%
8. Misja - Krew Elitarnych
Silny przeciwko Ludziom +10%
Informacje o lokalizacji czy szansach na przyjęcie z Eliksirem znajdziecie w dodatkowym panelu pod przyciskiem ? w oknie Biologa.


![]()
Polowania to proste misje polegające na zabijaniu określonego celu.
Wymienimy tylko bonusy, które otrzymacie łącznie za wykonanie wszystkich misji.
Polowania na potwory
+1500 PŻ
+10% Silny przeciwko Słabym Stworom
+10% Silny przeciwko Średnim Stworom
+25% Silny przeciwko Trudnym Stworom
+5% Silny przeciwko Potworom
Polowania na metiny
+46% Silny przeciwko Metinom
Polowania na bossy
+19% Silny przeciwko Bossom
Polowania na elitarne
+15% Silny przeciwko Potworom
+2500 PŻ
+10% Silny przeciwko Ludziom


![]()
Bazowe przedmioty PvM zdobędzie ze Skrzyni Umarłego Rozpruwacza (bronie) oraz ze Skrzyni Starożytnych Ruin (Zbroja i Biżuteria). Z tych skrzyń lecą tylko i wyłącznie elementy ekwipunku, nie znajdziecie w nich żadnych zapychaczy.





![]()
Przedmioty bazowe Ekwipunku PVP znajdziecie u handlarzy, można je zakupić za yangi.








Amulety Żywiołów to nowe przedmioty zakładane na slot w oknie kostiumów, których głównym zadaniem jest zwiększenie Waszych bonusów przeciwko określonym żywiołom, ale też nie tylko.
Można je zdobyć z bossów na mapach oraz dungeonach.
Amulety posiadaja 9 poziomów ulepszeń, a bonusy na +9 prezentują się następująco:
Amulet Mroku
Siła Mroku +8%
Silny przeciwko Potworom +10%
Silny przeciwko Ludziom +5%
Maks. PŻ +2500
Amulet Wiatru
Siła Wiatru +8%
Silny przeciwko Potworom +10%
Szansa na cios Krytyczny +10%
Wartość Ataku +50
Amulet Ziemi
Siła Ziemi +8%
Silny przeciwko Metinom +10%
Silny przeciwko Bossom +10%
Silny przeciwko Ludziom +10%
Maks. PŻ +2000


Kule Wszechświata to najrzadsze przedmioty, które można w jakiś sposób ulepszać.
Do zdobycia są one tylko z Elitarnych oraz Legendarnych bossów.
Wartości bonusów na poziomie +9 prezentują się następująco:
Kula Przestrzeni
Maks. PŻ +3000
Silny przeciwko Ludziom +10%
Silny przeciwko Sura +10%
Odporność na Sura +10%
Kula Wymiaru
Maks. PŻ +3000
Silny przeciwko ludziom +10%
Silny przeciwko Szamanom +10%
Odporność na Szamanów +10%
Kula Życia
Maks. PŻ +3000
Silny przeciwko Potworom +10%
Szansa na cios krytyczny +10%
Wartość Ataku +50
Kula Nieskończoności
Maks. PŻ +3000
Silny przeciwko Ludziom +10%
Silny przeciwko Wojownikom +10%
Odporność na Wojowników +10%
Kula Czasu
Maks. PŻ +3000
Silny przeciwko Ludziom +10%
Silny przeciwko Ninja+10%
Odporność na Ninja+10%


Na serwerze spotkacie ranking tygodniowy, który resetuje się w każdą niedziele o 23:59.
TOP3 graczy z każdej kategorii otrzymuje Skrzynie Nagród, w których do zdobycia są między innymi Smocze Monety czy Unikatowe zestawy kostiumów.



Po kliknięciu na wybranego potwora, bossa, metina pokazane zostaną informacje o jego żywiole, bonusach czy HP. Dodatkowo pod przyciskiem ? otworzycie informacje o dropie przedmiotów.



Umiejętność polimorfi na start gry otrzymujecie na poziomie P.
Marmury dostępne są do kupienia w Sklepie Marmurów, dostępnym w Panelu Bocznym ekwipunku.



Zapis pozycji posiada 4 strony, a dostęp do niego znajduje się w Panelu Bocznym ekwipunku.



W Panelu Bocznym znajduje się również Kosz na Przedmioty, w którym możecie usunąć niechciane itemy.
Szybkie przekładanie przedmiotów do kosza odbywa się poprzez skrót klawiszowy SHIFT+PPM



Wszelkie wzmocnienia, eliksiry możecie aktywować za pomocą specjalnego okna dostępnego w panelu bocznym, wystarczy zaznaczyć, które przedmioty mają być aktywowane.



Przy wielu oknach znajdziecie pytajnik, który po najechaniu wyświetli Wam informacje o danym oknie/systemie.



W oknie ekwipunku znajduje się przycisk, który otwiera Dodatkowy Magazyn na przedmioty.
Podzielony jest on na 5 kategorii:
- Ulepszacze
- Kamienie Duszy
- Przetopy & Przepustki
- Skrzynie
- Księgi Umiejętności



Podgląd dropu ze Skrzyni dostępny jest poprzez skrót klawiszowy ALT + PPM

Dodaliśmy również szybkie otwieranie skrzyni za jednym użyciem (maks. 100 szt) przy użyciu skrótu klawiszowego CTRL+PPM.
Dodatkowo podczas otwierania masowej ilości skrzynek, na czacie będziecie mieli informacje o łącznej ilości sztuk, które udało się zdobyć zamiast pojedynczej informacji o każdym konkretnym przedmiocie, który z tej skrzyni wyleci.



Item-Shop (sklep) dostępny jest w grze pod specjalnymi przyciskiem obok minimapy.
Przedmioty takie jak kostiumy, fryzury, zwierzaki, nakładki, wierzchowce czy emblematy są na stałe!
Wybor bonusów w nakładkach, zwierzakach czy kostiumach odbywa się przy zakupie przedmioty, gdzie macie do wyboru opcje PvP lub PvM.
Wygląd większości przedmiotów sprawdzicie poprzez najechanie na nie z wciśniętym przyciskiem CTRL.



Krótkie FAQ dla tych, którym nie chce się sprawdzać prezentacji.
1. Skąd bronie 75 i ogólnie ekwipunek do expa?
Bronie 75 (truta itd.) do zdobycia są ze Szkatułki Umarłego Rozpruwacza, który znajduje się w Wieży Demonów.
Z jego szkatułki lecą tylko i wyłącznie bronie na 75 poziom.
Zbroje oraz biżuterie zdobędziecie ze Szkatułki Starożytnych Ruin, dostępnej jak sama nazwa wskazuje - z bossa na Starożytnych Ruinach. Tak samo jak w przypadku Skrzyni Rozpruwacza, z niej również leci tylko i wyłącznie sam ekwipunek!
2. Czy ItemShop jest stały, czy czasowy i jak z bonusami?
ItemShop w większości przypadku jest na stałe, wyjątkiem są przedmioty typu PPK, Lizaki itd.
Niektóre przedmioty posiadają bonusy wbudowane, a przy niektórych wybieracie je przy zakupie przedmiotu.
3. Czy są nagrody za TOPKE?
Tak, przewidujemy nagrody dla pierwszych graczy, którzy osiągną maksymalny poziom czy ukończą swoją postać. Poinformujemy o tym szczegółowo przed startem serwera.
4. Czy można zdobyć Smocze Monety w grze?
Tak, można. Są one dostępne chociażby ze Szkatułki Wyzwań czy Szkatułki za Rankingi Tygodniowe.
Smocze Monety będzie można również zdobyć podczas eventów czy konkursów.
5. Maksymalne średnie w broniach?
Maksymalne średnie w broniach do PvM to 85.
6. Czy są ograniczenia w dropie przedmiotów na mapach po osiągnięciu x poziomu?
Nie, ani na mapach ani dungeonach nie ma żadnych limitów poziomych w dropie. Maksymalny poziom zdobywa się stosunkowo szybko, dlatego stwierdziliśmy, że wprowadzanie takiego ograniczenia mija się z celem.
7. Czy istnieje możliwość zmiany profesji?
Tak, profesje można zmienić za pomocą Zwoju Profesji, który do zdobycia jest za Punkty Osiągnięć oraz w Item-Shopie. Nie ma górnego ani dolnego limitu poziomy na używanie tego przedmiotu.
8. Czy skille otrzymuje się na P, czy trzeba je rozwijać?
Wszelkie umiejętności profesji otrzymujecie po wbiciu 5 lvla na poziom P.
Do tego na P również otrzymujecie Polimorfie, Dowodzenie oraz Jeździectwo.
9. W jakim czasie osiągnę maksymalny poziom?
Jest to do zrobienia (z dobrym wyposażeniem) w około 4-5 godzin.

💬 Komentarze dla serwera Arianis (1)
📝 Ładowanie...