(Więcej Informacji)
Wracamy do Was z nową, mocno odświeżoną edycją serwera Arianis, zapraszamy do sprawdzenia prezentacji!
BETA TESTY: 18.08.2022 GODZINA 17:00
OFICJALNY START: 27.08.2022 GODZINA 18:00
https://arianis.pl
https://dc.arianis.pl
https://www.facebook.com/ArianisMetin2
https://www.facebook.com/groups/Arianis
Na start gry każdy z graczy otrzymuje:
Wybonowany ekwipunek +9
Nieskończoną Peleryne Męstwa
Nieskończone Autopoty
Nieskończone Rosy
Nieskończony Magiczny Metal
Nieskończone Wzmocnienia, Zaczarowania Przedmiotów
Księgi Buffów (50 użyć)
Księgę Militarnego Konia
Po osiągnięciu 5 poziomu otrzymujecie wybrane umiejętności na poziomie P.
Na serwerze nie spotkacie bonusów typu Silny na Nieumarłe, Diabły itp.
Zostały one zastąpione nowymi bonusami: Silny przeciwko łatwym/średnim/trudnym stworom.
Dodatkowo na serwerze znajdziecie bonusy 3 żywiołów (mrok, ziemia, wiatr), które są wykorzystywane na wszystkich mapach oraz wyprawach.
Podstawowe bonusy, które możecie umieścić w ekwipunku posiadają jedną stałą wartość.
Maks. PŻ: +3000
Maks. PE: +2000
Statystyki: +10
Szybkość Ruchu/Ataku: 10%
Szansa na krytyczne/przeszywające uderzenie: 10%
Silny przeciwko ludziom: 10%
Silny przeciwko łatwym/średnim/trudnym stworom: 15%
Szansa na blok/odbicie ciosów: 10%
Odporność na bronie: 15%
Odporność na magię: 10%
Obrona: +75
Atak: +50
Maksymalne średnie obrażenia: 85%
Maksymalne obrażenia umiejętności: 30%
Bonusy 6 i 7 posiadają dwie wartości.
Maks. PŻ: +1000 / +1500
Silny przeciwko ludziom/potworom: +2% / +3%
Atak/Magiczny Atak: +20 / +25
Statystyki: +3 / +5
Odporność na żywioły: +3% / +5%
Szansa na krytyczne uderzenie: +3% / +5%
Bonować przedmioty można na dwa sposoby.
1. Przy użyciu switchbota, który dostępny jest w Panelu Bocznym a także pod F6
2. Przy użyciu ręcznego zmieniacza bonusów, który dostępny jest po najechaniu zaczarowaniem bonusów na przedmiot, który ma być bonowany.
U Handlarzy znajdziecie wiele cennych przedmiotów, które możecie zakupić za Yangi, Punkty Osiągnięć lub za inne przedmioty.
Na serwerze znajdziecie (poza miastami) 8 lokacji, na których możecie zdobywać doświadczenie.
Pod każde z nich możecie się teleportować poprzez Mapę Teleportacji dostępną pod TAB.
Na każdej z lokacji znajdziecie Kamienie Metin, Bossy a także na mapach od 75 poziomu również Elitarne Bossy.
Na każdej z map znajdziecie:
10 Bossów
10 Kamieni Metin
2 Elitarne Bossy
Dodatkowy na lokalizacjach powyżej 75 poziomu, możecie teleportować się bezpośrednio do metinów i bossów przez specjalny panel, który jest dostępny w ekwipunku.
Wymagany poziom: 1
Bonus: Silny przeciwko łatwym stworom
Czas respu bossów: 2 minuty
Czas respu metinów: 2 minuty
Wymagany poziom: 50
Bonus: Silny przeciwko łatwym stworom
Czas respu bossów: 3 minuty
Czas respu metinów: 3 minuty
Wymagany poziom: 75
Bonus: Silny przeciwko łatwym stworom
Czas respu bossów: 3 minuty
Czas respu metinów: 2 minuty
Czas respu elitarnych bossów: 1 godzina
Wymagany poziom: 90
Bonus: Silny przeciwko łatwym stworom
Czas respu bossów: 3 minuty
Czas respu metinów: 2 minuty
Czas respu elitarnych bossów: 1 godzina
Wymagany poziom: 110
Bonus: Silny przeciwko średnim stworom
Czas respu bossów: 5 minut
Czas respu metinów: 3 minuty
Czas respu elitarnych bossów: 1 godzina
Wymagany poziom: 130
Bonus: Silny przeciwko średnim stworom
Czas respu bossów: 5 minut
Czas respu metinów: 3 minuty
Czas respu elitarnych bossów: 1 godzina
Wymagany poziom: 150
Bonus: Silny przeciwko trudnym stworom
Czas respu bossów: 7 minut
Czas respu metinów: 5 minut
Czas respu elitarnych bossów: 1 godzina
Wymagany poziom: 170
Bonus: Silny przeciwko trudnym stworom
Czas respu bossów: 10 minut
Czas respu metinów: 5 minut
Czas respu elitarnych bossów: 1 godzina
Na serwerze znajdziecie 10 dungeonów solo, a także jeden grupowy (gildii).
Możecie się na nie dostać przez opcję Mapa Wypraw na Mapie Teleportacji pod TAB, lub poprzez Panel Dungeonów, dostępny w grze w panelu bocznym.
Wyprawy dzielą się na 2 rodzaje:
PvM - na tych zdobędziecie ekwipunek oraz ulepszacze do ekwipunku PvM
PvP - na tych zdobędziecie ulepszacze do ekwipunku PvP
W panelu dungeonów poza informacjami o wyprawach, znajdziecie również licznik ukończonych przez Was wypraw a także najlepszy czas.
Wymagany poziom: 75
Typ wyprawy: PvM
Wymagana przepustka:
Na tym dungeonie można zdobyć bronie na 75 poziom do PvM, które następnie można przerabiać.
Wymagany poziom: 100
Typ wyprawy: PvM
Wymagana przepustka:
Na tym dungeonie można zdobyć zbroje oraz biżuterie do expa.
Wymagany poziom: 135
Typ wyprawy: PvM
Wymagana przepustka:
Wymagany poziom: 165
Typ wyprawy: PvM
Wymagana przepustka:
Wymagany poziom: 80
Typ wyprawy: PvP
Wymagana przepustka:
Wymagany poziom: 100
Typ wyprawy: PvP
Wymagana przepustka:
Wymagany poziom: 120
Typ wyprawy: PvP
Wymagana przepustka:
Wymagany poziom: 140
Typ wyprawy: PvP
Wymagana przepustka:
Wymagany poziom: 160
Typ wyprawy: PvP
Wymagana przepustka:
Wymagany poziom: 180
Typ wyprawy: PvP
Wymagana przepustka:
Skrzydła to przedmioty, które są zastępstwem za Szarfy i posiadają one stałe, wbudowane bonusy.
Wytwarzać je można u Theowahdana i posiadają 4 poziomy ulepszeń.
Pasy można wytworzyć u Kowala i posiadają 4 poziomy ulepszeń.
Pas Lniany
+3500 PŻ
+15% Silny przeciwko potworom
+50 Wartości Ataku
Pas Skórzany
Maks. PŻ +3500
Silny na Wojowników +15%
Odporność na Wojowników +8%
Pas Przepychu
Maks. PŻ +3500
Silny na Ninja +15%
Odporność na Ninja +8%
Pas Mądrości
Maks. PŻ +3500
Silny na Sury +15%
Odporność na Sury +8%
Pas Króla
Maks. PŻ +3500
Silny na Szamanów +15%
Odporność na Szamanów +8%
Pas Mroku
Maks. PŻ +3500
Silny na ludzi +10%
Odporność na ludzi +5%
Smocze Runy posiadają wbudowane bonusy a także limit czasowy.
Limit czasowy można przedłużać przy użyciu Smoczej Krwi , jednak gdy limit czasowy upłynie - smocza runa bezpowrotnie znika, więc trzeba tego pilnować!
Limit czasowy uruchamia się od pierwszego założenia Smoczej Runy.
Kamienie i ich maksymalne wartości:
Runa Diamentu
Inteligencja +10
Odporność na umiejętności +5%
Wartość Magicznego Ataku +50
Runa Rubinu
Silny przeciwko ludziom +10%
Wartość Ataku +50
Silny przeciwko Bossom +10%
Runa Jadeitu
Maks. PŻ +3500
Szansa na przeszywające uderzenie +10%
Szybkość Zaklęcia +10%
Runa Szafiru
Witalność +10
Odporność na ludzi +5%
Silny przeciwko władcom +10%
Runa Granatu
Siła +10
Obrażenia umiejętności +10%
Szansa na cios krytyczny +10%
Runa Mroku
Zręczność +10
Średnie Obrażenia +5%
Silny przeciwko metinom +10%
Na serwerze znajdziecie 9 umiejętności pasywne, które możecie rozwijać za pomocą Ksiąg Umiejętności.
Kowalstwo
Kowalstwo zwiększa szansę na pomyślne ulepszenie przedmiotów.
Na maksymalnym poziomie zwiększa szansę na ulepszenie o 10%.
Księgę do rozwijania można zdobyć z bossów na dungeonach.
Górnictwo
Górnictwo zwiększa szansę na pomyślny drop Kamieni Górnika.
Na maksymalnym poziomie szansa na wydropienie Kamienia Górnika wynosi 85%
Księgę do rozwijania można zdobyć z Metinów Górniczych
Rybołówstwo
Umiejętność Rybołówstwa zwiększa szanse na wyłowienie Pereł Rybaka.
Na maksymalnym poziomie szansa na wyłowienie Pereł Rybaka wynosi 85%
Księgę do rozwijania można zdobyć podczas łowienia.
Smocze Życie
Smocze Życie to umiejętność na stałe zwiększająca bonusy postaci.
Na maksymalnym poziomie zwiększy ona Punkty Życia o 12.000 Punktów.
Księgę do rozwijania można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Pasywnych.
Smocza Siła
Smocza Siła to umiejętność na stałe zwiększająca bonusy postaci.
Na maksymalnym poziomie zwiększy ona Siłę Przeciwko Ludziom o 25%.
Księgę do rozwijania można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Pasywnych.
Zew Potworów
Zew Potworów to umiejętność na stałe zwiększająca bonusy postaci.
Na maksymalnym poziomie zwiększy ona Siłę Przeciwko Potworom o 25%.
Księgę do rozwijania można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Pasywnych.
Aura Władców
Aura Władców to umiejętność na stałe zwiększająca bonusy postaci.
Na maksymalnym poziomie zwiększy ona Siłę Przeciwko Władcom o 25%.
Księgę do rozwijania można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Pasywnych.
Legendarna Magia
Legendarna Magia to umiejętność na stałe zwiększająca bonusy postaci.
Na maksymalnym poziomie zwiększy ona Siłę Przeciwko Bossom o 25%.
Księgę do rozwijania można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Pasywnych.
Smoczy Gniew
Legendarna Magia to umiejętność na stałe zwiększająca bonusy postaci.
Na maksymalnym poziomie zwiększy ona Siłę Przeciwko Bossom o 25%.
Księgę do rozwijania można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Pasywnych.
W panelu bocznym znajdziecie Okno Zwierzaka, w którym będziecie mogli zarządzać swoim zwierzakiem.
Maksymalny poziom zwierzaka to 60.
Jego nazwę można zmienić za pomocą Zwoju Zwierzaka , który dostępny jest w sklepie za Punkty Osiągnięć.
Zwierzak posiada 5 swoich umiejętności, które wzmocnią postać o różne bonusy.
Księgi można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Zwierzaka, które zdobędziecie z Kamieni Metin.
Bonusy, jakie uzyskacie poprzez rozwinięcie umiejętności na P to:
Maks. PŻ +5000
Wartość Ataku +220
Silny przeciwko Bossom +25%
Silny przeciwko Potworom +25%
Silny przeciwko Ludziom +25%
Na serwerze znajdziecie 2 typy przedmiotów - Biżuterie oraz Wzmocnienia.
Każde z nich wzmocni Waszą postać o dodatkowe bonusy, różnicą jest to, że Biżuterie się ulepsza do +9 i jest na stałe, a Wzmocnienia posiadają jedną stałą wartość, ale są to przedmioty czasowe.
Na każde z tych przedmiotów wymagany jest również odpowiedni poziom zwierzaka.
Biżuteria dzieli się na 2 rodzaje, PvM oraz PvP.
Bransoleta Zwierzaka PvM | Silny przeciwko potworom +10%
Buty Zwierzaka PvM | Silny przeciwko bossom +10%
Hełm Zwierzaka PvM | Silny przeciwko władcom +10%
Tarcza Zwierzaka PvM | Silny przeciwko metinom +10%
Bransoleta Zwierzaka PvP | Silny przeciwko ludziom +10%
Buty Zwierzaka PvP | Silny przeciwko sura/szaman +10%
Hełm Zwierzaka PvP | Odporność na magię +10%
Tarcza Zwierzaka PvP | Silny przeciwko wojownikom/ninja +10%
Wzmocnienie Zwierzaka (1) | Silny przeciwko wojownikom +5%, Silny przeciwko władcom +15%
Wzmocnienie Zwierzaka (2) | Silny przeciwko ninja +5%, Silny przeciwko trudnym stworom +15%
Wzmocnienie Zwierzaka (3) | Silny przeciwko sura +5%, Silny przeciwko metinom +15%
Wzmocnienie Zwierzaka (4) | Silny przeciwko szamanom +5%, Silny przeciwko bossom +15%
W grze na sam start otrzymujecie pierwszego Zwierzaka, który jest przywiązany do postaci i nie posiada sam w sobie żadnych bonusów.
Jego wygląd możecie zmienić specjalnymi Pieczęciami Zwierzaka, które możecie zdobyć z:
Jaj Zwierzaka (do zdobycia z bossów)
Item-Shopu
Pieczęcie Zwierzaka posiadają dodatkowe bonusy.
Kamienie Duszy do poziomu +8 można zdobyć ze Skrzyni Kamieni Duszy, która dostępna jest w dropie. Kamienie +9 oraz Kamienie Specjalne można craftować u Kowala.
W przypadku Kamieni Specjalnych, ich maksymalny poziom ulepszenia wynosi +4.
Poniżej przedstawione są wartości Kamieni Duszy na maksymalnym poziomie.
Szansa na przeszywające uderzenie +25%
Szansa na cios krytyczny +25%
Szybkość Zaklęcia +30%
Silny przeciwko Wojownikom +50%, Odporność na Wojowników +15%
Silny przeciwko Ninja +50%, Odporność na Ninja +15%
Silny przeciwko Sura +50%, Odporność na Sura +15%
Silny przeciwko Szamanom +50%, Odporność na Szamanów +15%
Silny przeciwko Potworom +50%
Szansa na blok ciosów +25%
Szansa na unik Strzały +25%
Maks. PŻ +15000
Obrona +500
Odporność na Magię +20%
Szybkość Ruchu +30%
Silny przeciwko ludziom +15%, Odporność na Ludzi +5%
Odporność na Żywioły +20%, Siła Żywiołów +20%
Punkty Rangi można rozwijać poprzez używanie Owoców Życia
Na pomyślne użycie Owocu jest 70% szansy.
Maksymalna ilość Punktów Rangi do zdobycia to 10.000.000, a rangi i ich bonusy prezentują się następująco:
0 - 10.000 Początkujący
Brak bonusów
11.000 -50.000 Świeżak
Brak bonusów
51.000 - 100.000 Adept
Maks. PŻ +500
Silny przeciwko potworom +1%
101.000 - 250.000 Ambitny
Maks. PŻ +1500
Silny przeciwko potworom +2%
251.000 - 850.000 Odważny
Maks. PŻ +2000
Silny przeciwko potworom +4%
Silny przeciwko ludziom +1%
Wartość Ataku +10
851.000 - 1.500.000 Pogromca
Maks. PŻ +2550
Silny przeciwko potworom +5%
Silny przeciwko ludziom +2%
Wartość Ataku +20
1.510.000 - 3.000.000 Bohaterski
Maks. PŻ +3200
Silny przeciwko potworom +7%
Silny przeciwko ludziom +3%
Wartość Ataku +30
3.010.000 - 5.000.000 Epicki
Maks. PŻ +4000
Silny przeciwko potworom +9%
Silny przeciwko ludziom +4%
Wartość Ataku +40
5.010.000 - 8.000.000 Potworny
Maks. PŻ +5000
Silny przeciwko potworom +10%
Silny przeciwko ludziom +5%
Wartość Ataku +50
8.010.000 - 9.999.999 Niepowstrzymany
Maks. PŻ +6500
Silny przeciwko potworom +12%
Silny przeciwko ludziom +6%
Wartość Ataku +60
10.000.000 - Legendarny
Maks. PŻ +9000
Silny przeciwko potworom +14%
Silny przeciwko ludziom +7%
Wartość Ataku +70
Emblematy to nowy typ przedmiotów, który po założeniu wyświetli nad Waszą postacią jeden z wielu emblematów.
Każdy z nich (poza konkursowymi) posiada stałe bonusy:
Silny przeciwko potworom +8%
Silny przeciwko ludziom +8%
Poniżej przedstawione zostało kilka emblematów, które spotkacie na serwerze
Artefakty to czasowe przedmioty zakładane w specjalnym oknie, do którego dostęp jest przez panel boczny.
Artefakty do zdobycia są z bossów zwykłych oraz elitarnych, a każdy z nich jest na 3 dni (czas upływa od założenia przedmiotu).
Poniżej przedstawione są artefakty, ich bonusy oraz z którego bossa można je zdobyć.
Szarfa Węży
Do zdobycia z: Wężowa Strażniczka
Bonus: Maks. PŻ +2000
Kamień Lobstera
Do zdobycia z: Generał Lobster
Bonus: Szansa na cios krytyczny +15%
Księga Śmierci
Do zdobycia z: Charon
Bonus: Silny przeciwko Władcom +20%
Ząb Enta
Do zdobycia z: Niszczyciel EnTai
Bonus: Silny przeciwko Metinom +20%
Skarb Ignatora
Do zdobycia z: Ignator
Bonus: Silny przeciwko Bossom +20%
Młot Węży
Do zdobycia z: Królowa Węży (elitarny)
Bonus: Odporność na ludzi +10%
Kamień Nefrytów
Do zdobycia z: Król Krabss (elitarny)
Bonus: Odporność na obrażenia +7%
Worek Dusz
Do zdobycia z: Azrael (elitarny)
Bonus: Wartość Ataku i Obrona +100
Miecz Entów
Do zdobycia z: Władca EnTai (elitarny)
Bonus: Silny przeciwko potworom +15%
Odznaka Piekieł
Do zdobycia z: Czerwony Smok
Bonus: Silny przeciwko ludziom +15%
Osiągnięcia opierają się głównie na zabijaniu bossów oraz metinów. Za każde ich zabicie zdobędziecie Punkty Osiągnięć, które można wymienić za cenne przedmioty u Seon-Hae.
Dodatkowo zabijanie bossów, metinów czy wykonywanie innych zadań pozwala na ukończenie Wyzwań, za które otrzymacie specjalne Szkatułki Wyzwań, w których znajdziecie cenne przedmioty - w tym Smocze Monety!
System gildii na serwerze został rozbudowany o bonusy gildii oraz specjalną wyprawę dla członków gildii.
Bonusy oraz ich wartości jakie możecie rozwinąć jako gildia przy użyciu Ksiąg Gildii to:
Szansa na podwójną ilość Yang +10%
Średnie Obrażenia +10%
Obrażenia Umiejętności +10%
Silny przeciwko Potworom +10%
Silny przeciwko Ludziom +10%
Na wyprawę gildii będziecie potrzebowali minimum 4 członków tej samej gildii i 4 różne klasy postaci.
Wstęp jest na Mapie Wypraw u Strażnika Wyprawy Żywiołów, u niego również możecie wytworzyć Klucz Żywiołów i dowiedzieć się więcej o wyprawie.
Wejście na wyprawę jest ograniczone i każda gildia i każdy z członków, który brał w niej udział nie może ponownie jej rozpocząć przez następne 6 godzin od momentu wejścia na wyprawę.
Na tej wyprawie zdobędziecie wiele cennych przedmiotów, jednak najcenniejsze dla Waszej gildii będą Księgi Gildii.
Całe Górnictwo które znacie zostało zaorane, a w zamian dodaliśmy Mapę Górniczą, na której znajdziecie Kamienie Metin, z których będziecie mogli zdobyć 2 przedmioty:
Księgę Górnictwa, służącą do rozwijania umiejętności Górnictwa.
Kamień Górniczy, przedmiot który jest główną walutą do wymiany za przedmioty u Deokbae
U Deokbae za Kamienie Górnicze możecie zakupić Przetopy do Waszej biżuterii, a także Diament do tworzenia slotów.
Łowienie zostało można powiedzieć w standardowej formie... tylko ryb się pozbyliśmy. Z wody będziecie mogli wyłowić Perły Rybaka, które możecie wymienić na przedmioty u Rybaka.
Dodatkowo z wody można wyłowić też Księgi Rybaka, która służą do rozwijania umiejętności Rybołówstwa.
Łowienie możliwe jest tylko na Mapie Rybaka, do której dostęp jest poprzez Mapę Teleportacji pod TAB.
Za Perły Rybaka możecie zakupić Eliksiry Rybaka, które wzmocnią postać bonusami na okres 10 minut.
Eliksir Rybaka (życie) - Wzmocni Twoją postać o 2000 punktów życia.
Eliksir Rybaka (ludzie) - Wzmocni Twoją postać 5% siły przeciwko ludziom.
Eliksir Rybaka (potwory) - Wzmocni Twoją postać o 5% siły przeciwko Potworom.
Eliksir Rybaka (władcy) - Wzmocni Twoją postać o 5% siły przeciwko Władcom.
Eliksir Rybaka (bossy) - Wzmocni Twoją postać o 5% siły przeciwko Bossom.
Eliksir Rybaka (metiny) - Wzmocni Twoją postać o 5% siły przeciwko Metinom.
Na serwerze misje są podzielone na:
Badania Biologa
Polowania
Misje dzienne
Za Badania i Polowania poza nagrodami rzeczowymi otrzymujecie również stałe bonusy.
Badania Biologa rozpoczynają się od 75 poziomu, a dostęp do nich macie w oknie ekwipunku w specjalnym wysuwanym panelu.
1. Misja - Lodowy Kamień Nagroda: Obrona +75
2. Misja - Czerwony Kwiat Nagroda: Maks. PŻ +3000
3. Misja - Łza Nefrytu Nagroda: Silny przeciwko Metinom +15%
4. Misja - Czaszka Śmierci Nagroda: Szansa na cios krytyczny +10%
5. Misja - Zielone Ziarna Nagroda: Silny przeciwko Potworom +15%
6. Misja - Ognisty Kamień Nagroda: Odporność na ludzi +5%
7. Misja - Księga Władców Nagroda: Silny przeciwko Władcom +15%
8. Misja - Krew Elitarnych Silny przeciwko Ludziom +10%
Informacje o lokalizacji czy szansach na przyjęcie z Eliksirem znajdziecie w dodatkowym panelu pod przyciskiem ? w oknie Biologa.
Polowania to proste misje polegające na zabijaniu określonego celu.
Wymienimy tylko bonusy, które otrzymacie łącznie za wykonanie wszystkich misji.
Polowania na potwory
+1500 PŻ
+10% Silny przeciwko Słabym Stworom
+10% Silny przeciwko Średnim Stworom
+25% Silny przeciwko Trudnym Stworom
+5% Silny przeciwko Potworom
Polowania na metiny
+46% Silny przeciwko Metinom
Polowania na bossy
+19% Silny przeciwko Bossom
Polowania na elitarne
+15% Silny przeciwko Potworom
+2500 PŻ
+10% Silny przeciwko Ludziom
Bazowe przedmioty PvM zdobędzie ze Skrzyni Umarłego Rozpruwacza (bronie) oraz ze Skrzyni Starożytnych Ruin (Zbroja i Biżuteria). Z tych skrzyń lecą tylko i wyłącznie elementy ekwipunku, nie znajdziecie w nich żadnych zapychaczy.
Przedmioty bazowe Ekwipunku PVP znajdziecie u handlarzy, można je zakupić za yangi.
Amulety Żywiołów to nowe przedmioty zakładane na slot w oknie kostiumów, których głównym zadaniem jest zwiększenie Waszych bonusów przeciwko określonym żywiołom, ale też nie tylko.
Można je zdobyć z bossów na mapach oraz dungeonach.
Amulety posiadaja 9 poziomów ulepszeń, a bonusy na +9 prezentują się następująco:
Amulet Mroku
Siła Mroku +8%
Silny przeciwko Potworom +10%
Silny przeciwko Ludziom +5%
Maks. PŻ +2500
Amulet Wiatru
Siła Wiatru +8%
Silny przeciwko Potworom +10%
Szansa na cios Krytyczny +10%
Wartość Ataku +50
Amulet Ziemi
Siła Ziemi +8%
Silny przeciwko Metinom +10%
Silny przeciwko Bossom +10%
Silny przeciwko Ludziom +10%
Maks. PŻ +2000
Kule Wszechświata to najrzadsze przedmioty, które można w jakiś sposób ulepszać.
Do zdobycia są one tylko z Elitarnych oraz Legendarnych bossów.
Wartości bonusów na poziomie +9 prezentują się następująco:
Kula Przestrzeni
Maks. PŻ +3000
Silny przeciwko Ludziom +10%
Silny przeciwko Sura +10%
Odporność na Sura +10%
Kula Wymiaru
Maks. PŻ +3000
Silny przeciwko ludziom +10%
Silny przeciwko Szamanom +10%
Odporność na Szamanów +10%
Kula Życia
Maks. PŻ +3000
Silny przeciwko Potworom +10%
Szansa na cios krytyczny +10%
Wartość Ataku +50
Kula Nieskończoności
Maks. PŻ +3000
Silny przeciwko Ludziom +10%
Silny przeciwko Wojownikom +10%
Odporność na Wojowników +10%
Kula Czasu
Maks. PŻ +3000
Silny przeciwko Ludziom +10%
Silny przeciwko Ninja+10%
Odporność na Ninja+10%
Na serwerze spotkacie ranking tygodniowy, który resetuje się w każdą niedziele o 23:59.
TOP3 graczy z każdej kategorii otrzymuje Skrzynie Nagród, w których do zdobycia są między innymi Smocze Monety czy Unikatowe zestawy kostiumów.
Po kliknięciu na wybranego potwora, bossa, metina pokazane zostaną informacje o jego żywiole, bonusach czy HP. Dodatkowo pod przyciskiem ? otworzycie informacje o dropie przedmiotów.
Umiejętność polimorfi na start gry otrzymujecie na poziomie P.
Marmury dostępne są do kupienia w Sklepie Marmurów, dostępnym w Panelu Bocznym ekwipunku.
Zapis pozycji posiada 4 strony, a dostęp do niego znajduje się w Panelu Bocznym ekwipunku.
W Panelu Bocznym znajduje się również Kosz na Przedmioty, w którym możecie usunąć niechciane itemy.
Szybkie przekładanie przedmiotów do kosza odbywa się poprzez skrót klawiszowy SHIFT+PPM
Wszelkie wzmocnienia, eliksiry możecie aktywować za pomocą specjalnego okna dostępnego w panelu bocznym, wystarczy zaznaczyć, które przedmioty mają być aktywowane.
Przy wielu oknach znajdziecie pytajnik, który po najechaniu wyświetli Wam informacje o danym oknie/systemie.
W oknie ekwipunku znajduje się przycisk, który otwiera Dodatkowy Magazyn na przedmioty.
Podzielony jest on na 5 kategorii:
- Ulepszacze
- Kamienie Duszy
- Przetopy & Przepustki
- Skrzynie
- Księgi Umiejętności
Podgląd dropu ze Skrzyni dostępny jest poprzez skrót klawiszowy ALT + PPM
Dodaliśmy również szybkie otwieranie skrzyni za jednym użyciem (maks. 100 szt) przy użyciu skrótu klawiszowego CTRL+PPM.
Dodatkowo podczas otwierania masowej ilości skrzynek, na czacie będziecie mieli informacje o łącznej ilości sztuk, które udało się zdobyć zamiast pojedynczej informacji o każdym konkretnym przedmiocie, który z tej skrzyni wyleci.
Item-Shop (sklep) dostępny jest w grze pod specjalnymi przyciskiem obok minimapy.
Przedmioty takie jak kostiumy, fryzury, zwierzaki, nakładki, wierzchowce czy emblematy są na stałe!
Wybor bonusów w nakładkach, zwierzakach czy kostiumach odbywa się przy zakupie przedmioty, gdzie macie do wyboru opcje PvP lub PvM.
Wygląd większości przedmiotów sprawdzicie poprzez najechanie na nie z wciśniętym przyciskiem CTRL.
Krótkie FAQ dla tych, którym nie chce się sprawdzać prezentacji.
1. Skąd bronie 75 i ogólnie ekwipunek do expa?
Bronie 75 (truta itd.) do zdobycia są ze Szkatułki Umarłego Rozpruwacza, który znajduje się w Wieży Demonów.
Z jego szkatułki lecą tylko i wyłącznie bronie na 75 poziom.
Zbroje oraz biżuterie zdobędziecie ze Szkatułki Starożytnych Ruin, dostępnej jak sama nazwa wskazuje - z bossa na Starożytnych Ruinach. Tak samo jak w przypadku Skrzyni Rozpruwacza, z niej również leci tylko i wyłącznie sam ekwipunek!
2. Czy ItemShop jest stały, czy czasowy i jak z bonusami?
ItemShop w większości przypadku jest na stałe, wyjątkiem są przedmioty typu PPK, Lizaki itd.
Niektóre przedmioty posiadają bonusy wbudowane, a przy niektórych wybieracie je przy zakupie przedmiotu.
3. Czy są nagrody za TOPKE?
Tak, przewidujemy nagrody dla pierwszych graczy, którzy osiągną maksymalny poziom czy ukończą swoją postać. Poinformujemy o tym szczegółowo przed startem serwera.
4. Czy można zdobyć Smocze Monety w grze?
Tak, można. Są one dostępne chociażby ze Szkatułki Wyzwań czy Szkatułki za Rankingi Tygodniowe.
Smocze Monety będzie można również zdobyć podczas eventów czy konkursów.
5. Maksymalne średnie w broniach?
Maksymalne średnie w broniach do PvM to 85.
6. Czy są ograniczenia w dropie przedmiotów na mapach po osiągnięciu x poziomu?
Nie, ani na mapach ani dungeonach nie ma żadnych limitów poziomych w dropie. Maksymalny poziom zdobywa się stosunkowo szybko, dlatego stwierdziliśmy, że wprowadzanie takiego ograniczenia mija się z celem.
7. Czy istnieje możliwość zmiany profesji?
Tak, profesje można zmienić za pomocą Zwoju Profesji, który do zdobycia jest za Punkty Osiągnięć oraz w Item-Shopie. Nie ma górnego ani dolnego limitu poziomy na używanie tego przedmiotu.
8. Czy skille otrzymuje się na P, czy trzeba je rozwijać?
Wszelkie umiejętności profesji otrzymujecie po wbiciu 5 lvla na poziom P.
Do tego na P również otrzymujecie Polimorfie, Dowodzenie oraz Jeździectwo.
9. W jakim czasie osiągnę maksymalny poziom?
Jest to do zrobienia (z dobrym wyposażeniem) w około 4-5 godzin.
Wracamy do Was z nową, mocno odświeżoną edycją serwera Arianis, zapraszamy do sprawdzenia prezentacji!
BETA TESTY: 18.08.2022 GODZINA 17:00
OFICJALNY START: 27.08.2022 GODZINA 18:00
https://arianis.pl
https://dc.arianis.pl
https://www.facebook.com/ArianisMetin2
https://www.facebook.com/groups/Arianis
Na start gry każdy z graczy otrzymuje:
Wybonowany ekwipunek +9
Nieskończoną Peleryne Męstwa
Nieskończone Autopoty
Nieskończone Rosy
Nieskończony Magiczny Metal
Nieskończone Wzmocnienia, Zaczarowania Przedmiotów
Księgi Buffów (50 użyć)
Księgę Militarnego Konia
Po osiągnięciu 5 poziomu otrzymujecie wybrane umiejętności na poziomie P.
Na serwerze nie spotkacie bonusów typu Silny na Nieumarłe, Diabły itp.
Zostały one zastąpione nowymi bonusami: Silny przeciwko łatwym/średnim/trudnym stworom.
Dodatkowo na serwerze znajdziecie bonusy 3 żywiołów (mrok, ziemia, wiatr), które są wykorzystywane na wszystkich mapach oraz wyprawach.
Podstawowe bonusy, które możecie umieścić w ekwipunku posiadają jedną stałą wartość.
Maks. PŻ: +3000
Maks. PE: +2000
Statystyki: +10
Szybkość Ruchu/Ataku: 10%
Szansa na krytyczne/przeszywające uderzenie: 10%
Silny przeciwko ludziom: 10%
Silny przeciwko łatwym/średnim/trudnym stworom: 15%
Szansa na blok/odbicie ciosów: 10%
Odporność na bronie: 15%
Odporność na magię: 10%
Obrona: +75
Atak: +50
Maksymalne średnie obrażenia: 85%
Maksymalne obrażenia umiejętności: 30%
Bonusy 6 i 7 posiadają dwie wartości.
Maks. PŻ: +1000 / +1500
Silny przeciwko ludziom/potworom: +2% / +3%
Atak/Magiczny Atak: +20 / +25
Statystyki: +3 / +5
Odporność na żywioły: +3% / +5%
Szansa na krytyczne uderzenie: +3% / +5%
Bonować przedmioty można na dwa sposoby.
1. Przy użyciu switchbota, który dostępny jest w Panelu Bocznym a także pod F6
2. Przy użyciu ręcznego zmieniacza bonusów, który dostępny jest po najechaniu zaczarowaniem bonusów na przedmiot, który ma być bonowany.
U Handlarzy znajdziecie wiele cennych przedmiotów, które możecie zakupić za Yangi, Punkty Osiągnięć lub za inne przedmioty.
Na serwerze znajdziecie (poza miastami) 8 lokacji, na których możecie zdobywać doświadczenie.
Pod każde z nich możecie się teleportować poprzez Mapę Teleportacji dostępną pod TAB.
Na każdej z lokacji znajdziecie Kamienie Metin, Bossy a także na mapach od 75 poziomu również Elitarne Bossy.
Na każdej z map znajdziecie:
10 Bossów
10 Kamieni Metin
2 Elitarne Bossy
Dodatkowy na lokalizacjach powyżej 75 poziomu, możecie teleportować się bezpośrednio do metinów i bossów przez specjalny panel, który jest dostępny w ekwipunku.
Wymagany poziom: 1
Bonus: Silny przeciwko łatwym stworom
Czas respu bossów: 2 minuty
Czas respu metinów: 2 minuty
Wymagany poziom: 50
Bonus: Silny przeciwko łatwym stworom
Czas respu bossów: 3 minuty
Czas respu metinów: 3 minuty
Wymagany poziom: 75
Bonus: Silny przeciwko łatwym stworom
Czas respu bossów: 3 minuty
Czas respu metinów: 2 minuty
Czas respu elitarnych bossów: 1 godzina
Wymagany poziom: 90
Bonus: Silny przeciwko łatwym stworom
Czas respu bossów: 3 minuty
Czas respu metinów: 2 minuty
Czas respu elitarnych bossów: 1 godzina
Wymagany poziom: 110
Bonus: Silny przeciwko średnim stworom
Czas respu bossów: 5 minut
Czas respu metinów: 3 minuty
Czas respu elitarnych bossów: 1 godzina
Wymagany poziom: 130
Bonus: Silny przeciwko średnim stworom
Czas respu bossów: 5 minut
Czas respu metinów: 3 minuty
Czas respu elitarnych bossów: 1 godzina
Wymagany poziom: 150
Bonus: Silny przeciwko trudnym stworom
Czas respu bossów: 7 minut
Czas respu metinów: 5 minut
Czas respu elitarnych bossów: 1 godzina
Wymagany poziom: 170
Bonus: Silny przeciwko trudnym stworom
Czas respu bossów: 10 minut
Czas respu metinów: 5 minut
Czas respu elitarnych bossów: 1 godzina
Na serwerze znajdziecie 10 dungeonów solo, a także jeden grupowy (gildii).
Możecie się na nie dostać przez opcję Mapa Wypraw na Mapie Teleportacji pod TAB, lub poprzez Panel Dungeonów, dostępny w grze w panelu bocznym.
Wyprawy dzielą się na 2 rodzaje:
PvM - na tych zdobędziecie ekwipunek oraz ulepszacze do ekwipunku PvM
PvP - na tych zdobędziecie ulepszacze do ekwipunku PvP
W panelu dungeonów poza informacjami o wyprawach, znajdziecie również licznik ukończonych przez Was wypraw a także najlepszy czas.
Wymagany poziom: 75
Typ wyprawy: PvM
Wymagana przepustka:
Na tym dungeonie można zdobyć bronie na 75 poziom do PvM, które następnie można przerabiać.
Wymagany poziom: 100
Typ wyprawy: PvM
Wymagana przepustka:
Na tym dungeonie można zdobyć zbroje oraz biżuterie do expa.
Wymagany poziom: 135
Typ wyprawy: PvM
Wymagana przepustka:
Wymagany poziom: 165
Typ wyprawy: PvM
Wymagana przepustka:
Wymagany poziom: 80
Typ wyprawy: PvP
Wymagana przepustka:
Wymagany poziom: 100
Typ wyprawy: PvP
Wymagana przepustka:
Wymagany poziom: 120
Typ wyprawy: PvP
Wymagana przepustka:
Wymagany poziom: 140
Typ wyprawy: PvP
Wymagana przepustka:
Wymagany poziom: 160
Typ wyprawy: PvP
Wymagana przepustka:
Wymagany poziom: 180
Typ wyprawy: PvP
Wymagana przepustka:
Skrzydła to przedmioty, które są zastępstwem za Szarfy i posiadają one stałe, wbudowane bonusy.
Wytwarzać je można u Theowahdana i posiadają 4 poziomy ulepszeń.
Pasy można wytworzyć u Kowala i posiadają 4 poziomy ulepszeń.
Pas Lniany
+3500 PŻ
+15% Silny przeciwko potworom
+50 Wartości Ataku
Pas Skórzany
Maks. PŻ +3500
Silny na Wojowników +15%
Odporność na Wojowników +8%
Pas Przepychu
Maks. PŻ +3500
Silny na Ninja +15%
Odporność na Ninja +8%
Pas Mądrości
Maks. PŻ +3500
Silny na Sury +15%
Odporność na Sury +8%
Pas Króla
Maks. PŻ +3500
Silny na Szamanów +15%
Odporność na Szamanów +8%
Pas Mroku
Maks. PŻ +3500
Silny na ludzi +10%
Odporność na ludzi +5%
Smocze Runy posiadają wbudowane bonusy a także limit czasowy.
Limit czasowy można przedłużać przy użyciu Smoczej Krwi , jednak gdy limit czasowy upłynie - smocza runa bezpowrotnie znika, więc trzeba tego pilnować!
Limit czasowy uruchamia się od pierwszego założenia Smoczej Runy.
Kamienie i ich maksymalne wartości:
Runa Diamentu
Inteligencja +10
Odporność na umiejętności +5%
Wartość Magicznego Ataku +50
Runa Rubinu
Silny przeciwko ludziom +10%
Wartość Ataku +50
Silny przeciwko Bossom +10%
Runa Jadeitu
Maks. PŻ +3500
Szansa na przeszywające uderzenie +10%
Szybkość Zaklęcia +10%
Runa Szafiru
Witalność +10
Odporność na ludzi +5%
Silny przeciwko władcom +10%
Runa Granatu
Siła +10
Obrażenia umiejętności +10%
Szansa na cios krytyczny +10%
Runa Mroku
Zręczność +10
Średnie Obrażenia +5%
Silny przeciwko metinom +10%
Na serwerze znajdziecie 9 umiejętności pasywne, które możecie rozwijać za pomocą Ksiąg Umiejętności.
Kowalstwo
Kowalstwo zwiększa szansę na pomyślne ulepszenie przedmiotów.
Na maksymalnym poziomie zwiększa szansę na ulepszenie o 10%.
Księgę do rozwijania można zdobyć z bossów na dungeonach.
Górnictwo
Górnictwo zwiększa szansę na pomyślny drop Kamieni Górnika.
Na maksymalnym poziomie szansa na wydropienie Kamienia Górnika wynosi 85%
Księgę do rozwijania można zdobyć z Metinów Górniczych
Rybołówstwo
Umiejętność Rybołówstwa zwiększa szanse na wyłowienie Pereł Rybaka.
Na maksymalnym poziomie szansa na wyłowienie Pereł Rybaka wynosi 85%
Księgę do rozwijania można zdobyć podczas łowienia.
Smocze Życie
Smocze Życie to umiejętność na stałe zwiększająca bonusy postaci.
Na maksymalnym poziomie zwiększy ona Punkty Życia o 12.000 Punktów.
Księgę do rozwijania można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Pasywnych.
Smocza Siła
Smocza Siła to umiejętność na stałe zwiększająca bonusy postaci.
Na maksymalnym poziomie zwiększy ona Siłę Przeciwko Ludziom o 25%.
Księgę do rozwijania można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Pasywnych.
Zew Potworów
Zew Potworów to umiejętność na stałe zwiększająca bonusy postaci.
Na maksymalnym poziomie zwiększy ona Siłę Przeciwko Potworom o 25%.
Księgę do rozwijania można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Pasywnych.
Aura Władców
Aura Władców to umiejętność na stałe zwiększająca bonusy postaci.
Na maksymalnym poziomie zwiększy ona Siłę Przeciwko Władcom o 25%.
Księgę do rozwijania można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Pasywnych.
Legendarna Magia
Legendarna Magia to umiejętność na stałe zwiększająca bonusy postaci.
Na maksymalnym poziomie zwiększy ona Siłę Przeciwko Bossom o 25%.
Księgę do rozwijania można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Pasywnych.
Smoczy Gniew
Legendarna Magia to umiejętność na stałe zwiększająca bonusy postaci.
Na maksymalnym poziomie zwiększy ona Siłę Przeciwko Bossom o 25%.
Księgę do rozwijania można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Pasywnych.
W panelu bocznym znajdziecie Okno Zwierzaka, w którym będziecie mogli zarządzać swoim zwierzakiem.
Maksymalny poziom zwierzaka to 60.
Jego nazwę można zmienić za pomocą Zwoju Zwierzaka , który dostępny jest w sklepie za Punkty Osiągnięć.
Zwierzak posiada 5 swoich umiejętności, które wzmocnią postać o różne bonusy.
Księgi można zdobyć ze Skrzyni Ksiąg Zwierzaka, które zdobędziecie z Kamieni Metin.
Bonusy, jakie uzyskacie poprzez rozwinięcie umiejętności na P to:
Maks. PŻ +5000
Wartość Ataku +220
Silny przeciwko Bossom +25%
Silny przeciwko Potworom +25%
Silny przeciwko Ludziom +25%
Na serwerze znajdziecie 2 typy przedmiotów - Biżuterie oraz Wzmocnienia.
Każde z nich wzmocni Waszą postać o dodatkowe bonusy, różnicą jest to, że Biżuterie się ulepsza do +9 i jest na stałe, a Wzmocnienia posiadają jedną stałą wartość, ale są to przedmioty czasowe.
Na każde z tych przedmiotów wymagany jest również odpowiedni poziom zwierzaka.
Biżuteria dzieli się na 2 rodzaje, PvM oraz PvP.
Bransoleta Zwierzaka PvM | Silny przeciwko potworom +10%
Buty Zwierzaka PvM | Silny przeciwko bossom +10%
Hełm Zwierzaka PvM | Silny przeciwko władcom +10%
Tarcza Zwierzaka PvM | Silny przeciwko metinom +10%
Bransoleta Zwierzaka PvP | Silny przeciwko ludziom +10%
Buty Zwierzaka PvP | Silny przeciwko sura/szaman +10%
Hełm Zwierzaka PvP | Odporność na magię +10%
Tarcza Zwierzaka PvP | Silny przeciwko wojownikom/ninja +10%
Wzmocnienie Zwierzaka (1) | Silny przeciwko wojownikom +5%, Silny przeciwko władcom +15%
Wzmocnienie Zwierzaka (2) | Silny przeciwko ninja +5%, Silny przeciwko trudnym stworom +15%
Wzmocnienie Zwierzaka (3) | Silny przeciwko sura +5%, Silny przeciwko metinom +15%
Wzmocnienie Zwierzaka (4) | Silny przeciwko szamanom +5%, Silny przeciwko bossom +15%
W grze na sam start otrzymujecie pierwszego Zwierzaka, który jest przywiązany do postaci i nie posiada sam w sobie żadnych bonusów.
Jego wygląd możecie zmienić specjalnymi Pieczęciami Zwierzaka, które możecie zdobyć z:
Jaj Zwierzaka (do zdobycia z bossów)
Item-Shopu
Pieczęcie Zwierzaka posiadają dodatkowe bonusy.
Kamienie Duszy do poziomu +8 można zdobyć ze Skrzyni Kamieni Duszy, która dostępna jest w dropie. Kamienie +9 oraz Kamienie Specjalne można craftować u Kowala.
W przypadku Kamieni Specjalnych, ich maksymalny poziom ulepszenia wynosi +4.
Poniżej przedstawione są wartości Kamieni Duszy na maksymalnym poziomie.
Szansa na przeszywające uderzenie +25%
Szansa na cios krytyczny +25%
Szybkość Zaklęcia +30%
Silny przeciwko Wojownikom +50%, Odporność na Wojowników +15%
Silny przeciwko Ninja +50%, Odporność na Ninja +15%
Silny przeciwko Sura +50%, Odporność na Sura +15%
Silny przeciwko Szamanom +50%, Odporność na Szamanów +15%
Silny przeciwko Potworom +50%
Szansa na blok ciosów +25%
Szansa na unik Strzały +25%
Maks. PŻ +15000
Obrona +500
Odporność na Magię +20%
Szybkość Ruchu +30%
Silny przeciwko ludziom +15%, Odporność na Ludzi +5%
Odporność na Żywioły +20%, Siła Żywiołów +20%
Punkty Rangi można rozwijać poprzez używanie Owoców Życia
Na pomyślne użycie Owocu jest 70% szansy.
Maksymalna ilość Punktów Rangi do zdobycia to 10.000.000, a rangi i ich bonusy prezentują się następująco:
0 - 10.000 Początkujący
Brak bonusów
11.000 -50.000 Świeżak
Brak bonusów
51.000 - 100.000 Adept
Maks. PŻ +500
Silny przeciwko potworom +1%
101.000 - 250.000 Ambitny
Maks. PŻ +1500
Silny przeciwko potworom +2%
251.000 - 850.000 Odważny
Maks. PŻ +2000
Silny przeciwko potworom +4%
Silny przeciwko ludziom +1%
Wartość Ataku +10
851.000 - 1.500.000 Pogromca
Maks. PŻ +2550
Silny przeciwko potworom +5%
Silny przeciwko ludziom +2%
Wartość Ataku +20
1.510.000 - 3.000.000 Bohaterski
Maks. PŻ +3200
Silny przeciwko potworom +7%
Silny przeciwko ludziom +3%
Wartość Ataku +30
3.010.000 - 5.000.000 Epicki
Maks. PŻ +4000
Silny przeciwko potworom +9%
Silny przeciwko ludziom +4%
Wartość Ataku +40
5.010.000 - 8.000.000 Potworny
Maks. PŻ +5000
Silny przeciwko potworom +10%
Silny przeciwko ludziom +5%
Wartość Ataku +50
8.010.000 - 9.999.999 Niepowstrzymany
Maks. PŻ +6500
Silny przeciwko potworom +12%
Silny przeciwko ludziom +6%
Wartość Ataku +60
10.000.000 - Legendarny
Maks. PŻ +9000
Silny przeciwko potworom +14%
Silny przeciwko ludziom +7%
Wartość Ataku +70
Emblematy to nowy typ przedmiotów, który po założeniu wyświetli nad Waszą postacią jeden z wielu emblematów.
Każdy z nich (poza konkursowymi) posiada stałe bonusy:
Silny przeciwko potworom +8%
Silny przeciwko ludziom +8%
Poniżej przedstawione zostało kilka emblematów, które spotkacie na serwerze
Artefakty to czasowe przedmioty zakładane w specjalnym oknie, do którego dostęp jest przez panel boczny.
Artefakty do zdobycia są z bossów zwykłych oraz elitarnych, a każdy z nich jest na 3 dni (czas upływa od założenia przedmiotu).
Poniżej przedstawione są artefakty, ich bonusy oraz z którego bossa można je zdobyć.
Szarfa Węży
Do zdobycia z: Wężowa Strażniczka
Bonus: Maks. PŻ +2000
Kamień Lobstera
Do zdobycia z: Generał Lobster
Bonus: Szansa na cios krytyczny +15%
Księga Śmierci
Do zdobycia z: Charon
Bonus: Silny przeciwko Władcom +20%
Ząb Enta
Do zdobycia z: Niszczyciel EnTai
Bonus: Silny przeciwko Metinom +20%
Skarb Ignatora
Do zdobycia z: Ignator
Bonus: Silny przeciwko Bossom +20%
Młot Węży
Do zdobycia z: Królowa Węży (elitarny)
Bonus: Odporność na ludzi +10%
Kamień Nefrytów
Do zdobycia z: Król Krabss (elitarny)
Bonus: Odporność na obrażenia +7%
Worek Dusz
Do zdobycia z: Azrael (elitarny)
Bonus: Wartość Ataku i Obrona +100
Miecz Entów
Do zdobycia z: Władca EnTai (elitarny)
Bonus: Silny przeciwko potworom +15%
Odznaka Piekieł
Do zdobycia z: Czerwony Smok
Bonus: Silny przeciwko ludziom +15%
Osiągnięcia opierają się głównie na zabijaniu bossów oraz metinów. Za każde ich zabicie zdobędziecie Punkty Osiągnięć, które można wymienić za cenne przedmioty u Seon-Hae.
Dodatkowo zabijanie bossów, metinów czy wykonywanie innych zadań pozwala na ukończenie Wyzwań, za które otrzymacie specjalne Szkatułki Wyzwań, w których znajdziecie cenne przedmioty - w tym Smocze Monety!
System gildii na serwerze został rozbudowany o bonusy gildii oraz specjalną wyprawę dla członków gildii.
Bonusy oraz ich wartości jakie możecie rozwinąć jako gildia przy użyciu Ksiąg Gildii to:
Szansa na podwójną ilość Yang +10%
Średnie Obrażenia +10%
Obrażenia Umiejętności +10%
Silny przeciwko Potworom +10%
Silny przeciwko Ludziom +10%
Na wyprawę gildii będziecie potrzebowali minimum 4 członków tej samej gildii i 4 różne klasy postaci.
Wstęp jest na Mapie Wypraw u Strażnika Wyprawy Żywiołów, u niego również możecie wytworzyć Klucz Żywiołów i dowiedzieć się więcej o wyprawie.
Wejście na wyprawę jest ograniczone i każda gildia i każdy z członków, który brał w niej udział nie może ponownie jej rozpocząć przez następne 6 godzin od momentu wejścia na wyprawę.
Na tej wyprawie zdobędziecie wiele cennych przedmiotów, jednak najcenniejsze dla Waszej gildii będą Księgi Gildii.
Całe Górnictwo które znacie zostało zaorane, a w zamian dodaliśmy Mapę Górniczą, na której znajdziecie Kamienie Metin, z których będziecie mogli zdobyć 2 przedmioty:
Księgę Górnictwa, służącą do rozwijania umiejętności Górnictwa.
Kamień Górniczy, przedmiot który jest główną walutą do wymiany za przedmioty u Deokbae
U Deokbae za Kamienie Górnicze możecie zakupić Przetopy do Waszej biżuterii, a także Diament do tworzenia slotów.
Łowienie zostało można powiedzieć w standardowej formie... tylko ryb się pozbyliśmy. Z wody będziecie mogli wyłowić Perły Rybaka, które możecie wymienić na przedmioty u Rybaka.
Dodatkowo z wody można wyłowić też Księgi Rybaka, która służą do rozwijania umiejętności Rybołówstwa.
Łowienie możliwe jest tylko na Mapie Rybaka, do której dostęp jest poprzez Mapę Teleportacji pod TAB.
Za Perły Rybaka możecie zakupić Eliksiry Rybaka, które wzmocnią postać bonusami na okres 10 minut.
Eliksir Rybaka (życie) - Wzmocni Twoją postać o 2000 punktów życia.
Eliksir Rybaka (ludzie) - Wzmocni Twoją postać 5% siły przeciwko ludziom.
Eliksir Rybaka (potwory) - Wzmocni Twoją postać o 5% siły przeciwko Potworom.
Eliksir Rybaka (władcy) - Wzmocni Twoją postać o 5% siły przeciwko Władcom.
Eliksir Rybaka (bossy) - Wzmocni Twoją postać o 5% siły przeciwko Bossom.
Eliksir Rybaka (metiny) - Wzmocni Twoją postać o 5% siły przeciwko Metinom.
Na serwerze misje są podzielone na:
Badania Biologa
Polowania
Misje dzienne
Za Badania i Polowania poza nagrodami rzeczowymi otrzymujecie również stałe bonusy.
Badania Biologa rozpoczynają się od 75 poziomu, a dostęp do nich macie w oknie ekwipunku w specjalnym wysuwanym panelu.
1. Misja - Lodowy Kamień Nagroda: Obrona +75
2. Misja - Czerwony Kwiat Nagroda: Maks. PŻ +3000
3. Misja - Łza Nefrytu Nagroda: Silny przeciwko Metinom +15%
4. Misja - Czaszka Śmierci Nagroda: Szansa na cios krytyczny +10%
5. Misja - Zielone Ziarna Nagroda: Silny przeciwko Potworom +15%
6. Misja - Ognisty Kamień Nagroda: Odporność na ludzi +5%
7. Misja - Księga Władców Nagroda: Silny przeciwko Władcom +15%
8. Misja - Krew Elitarnych Silny przeciwko Ludziom +10%
Informacje o lokalizacji czy szansach na przyjęcie z Eliksirem znajdziecie w dodatkowym panelu pod przyciskiem ? w oknie Biologa.
Polowania to proste misje polegające na zabijaniu określonego celu.
Wymienimy tylko bonusy, które otrzymacie łącznie za wykonanie wszystkich misji.
Polowania na potwory
+1500 PŻ
+10% Silny przeciwko Słabym Stworom
+10% Silny przeciwko Średnim Stworom
+25% Silny przeciwko Trudnym Stworom
+5% Silny przeciwko Potworom
Polowania na metiny
+46% Silny przeciwko Metinom
Polowania na bossy
+19% Silny przeciwko Bossom
Polowania na elitarne
+15% Silny przeciwko Potworom
+2500 PŻ
+10% Silny przeciwko Ludziom
Bazowe przedmioty PvM zdobędzie ze Skrzyni Umarłego Rozpruwacza (bronie) oraz ze Skrzyni Starożytnych Ruin (Zbroja i Biżuteria). Z tych skrzyń lecą tylko i wyłącznie elementy ekwipunku, nie znajdziecie w nich żadnych zapychaczy.
Przedmioty bazowe Ekwipunku PVP znajdziecie u handlarzy, można je zakupić za yangi.
Amulety Żywiołów to nowe przedmioty zakładane na slot w oknie kostiumów, których głównym zadaniem jest zwiększenie Waszych bonusów przeciwko określonym żywiołom, ale też nie tylko.
Można je zdobyć z bossów na mapach oraz dungeonach.
Amulety posiadaja 9 poziomów ulepszeń, a bonusy na +9 prezentują się następująco:
Amulet Mroku
Siła Mroku +8%
Silny przeciwko Potworom +10%
Silny przeciwko Ludziom +5%
Maks. PŻ +2500
Amulet Wiatru
Siła Wiatru +8%
Silny przeciwko Potworom +10%
Szansa na cios Krytyczny +10%
Wartość Ataku +50
Amulet Ziemi
Siła Ziemi +8%
Silny przeciwko Metinom +10%
Silny przeciwko Bossom +10%
Silny przeciwko Ludziom +10%
Maks. PŻ +2000
Kule Wszechświata to najrzadsze przedmioty, które można w jakiś sposób ulepszać.
Do zdobycia są one tylko z Elitarnych oraz Legendarnych bossów.
Wartości bonusów na poziomie +9 prezentują się następująco:
Kula Przestrzeni
Maks. PŻ +3000
Silny przeciwko Ludziom +10%
Silny przeciwko Sura +10%
Odporność na Sura +10%
Kula Wymiaru
Maks. PŻ +3000
Silny przeciwko ludziom +10%
Silny przeciwko Szamanom +10%
Odporność na Szamanów +10%
Kula Życia
Maks. PŻ +3000
Silny przeciwko Potworom +10%
Szansa na cios krytyczny +10%
Wartość Ataku +50
Kula Nieskończoności
Maks. PŻ +3000
Silny przeciwko Ludziom +10%
Silny przeciwko Wojownikom +10%
Odporność na Wojowników +10%
Kula Czasu
Maks. PŻ +3000
Silny przeciwko Ludziom +10%
Silny przeciwko Ninja+10%
Odporność na Ninja+10%
Na serwerze spotkacie ranking tygodniowy, który resetuje się w każdą niedziele o 23:59.
TOP3 graczy z każdej kategorii otrzymuje Skrzynie Nagród, w których do zdobycia są między innymi Smocze Monety czy Unikatowe zestawy kostiumów.
Po kliknięciu na wybranego potwora, bossa, metina pokazane zostaną informacje o jego żywiole, bonusach czy HP. Dodatkowo pod przyciskiem ? otworzycie informacje o dropie przedmiotów.
Umiejętność polimorfi na start gry otrzymujecie na poziomie P.
Marmury dostępne są do kupienia w Sklepie Marmurów, dostępnym w Panelu Bocznym ekwipunku.
Zapis pozycji posiada 4 strony, a dostęp do niego znajduje się w Panelu Bocznym ekwipunku.
W Panelu Bocznym znajduje się również Kosz na Przedmioty, w którym możecie usunąć niechciane itemy.
Szybkie przekładanie przedmiotów do kosza odbywa się poprzez skrót klawiszowy SHIFT+PPM
Wszelkie wzmocnienia, eliksiry możecie aktywować za pomocą specjalnego okna dostępnego w panelu bocznym, wystarczy zaznaczyć, które przedmioty mają być aktywowane.
Przy wielu oknach znajdziecie pytajnik, który po najechaniu wyświetli Wam informacje o danym oknie/systemie.
W oknie ekwipunku znajduje się przycisk, który otwiera Dodatkowy Magazyn na przedmioty.
Podzielony jest on na 5 kategorii:
- Ulepszacze
- Kamienie Duszy
- Przetopy & Przepustki
- Skrzynie
- Księgi Umiejętności
Podgląd dropu ze Skrzyni dostępny jest poprzez skrót klawiszowy ALT + PPM
Dodaliśmy również szybkie otwieranie skrzyni za jednym użyciem (maks. 100 szt) przy użyciu skrótu klawiszowego CTRL+PPM.
Dodatkowo podczas otwierania masowej ilości skrzynek, na czacie będziecie mieli informacje o łącznej ilości sztuk, które udało się zdobyć zamiast pojedynczej informacji o każdym konkretnym przedmiocie, który z tej skrzyni wyleci.
Item-Shop (sklep) dostępny jest w grze pod specjalnymi przyciskiem obok minimapy.
Przedmioty takie jak kostiumy, fryzury, zwierzaki, nakładki, wierzchowce czy emblematy są na stałe!
Wybor bonusów w nakładkach, zwierzakach czy kostiumach odbywa się przy zakupie przedmioty, gdzie macie do wyboru opcje PvP lub PvM.
Wygląd większości przedmiotów sprawdzicie poprzez najechanie na nie z wciśniętym przyciskiem CTRL.
Krótkie FAQ dla tych, którym nie chce się sprawdzać prezentacji.
1. Skąd bronie 75 i ogólnie ekwipunek do expa?
Bronie 75 (truta itd.) do zdobycia są ze Szkatułki Umarłego Rozpruwacza, który znajduje się w Wieży Demonów.
Z jego szkatułki lecą tylko i wyłącznie bronie na 75 poziom.
Zbroje oraz biżuterie zdobędziecie ze Szkatułki Starożytnych Ruin, dostępnej jak sama nazwa wskazuje - z bossa na Starożytnych Ruinach. Tak samo jak w przypadku Skrzyni Rozpruwacza, z niej również leci tylko i wyłącznie sam ekwipunek!
2. Czy ItemShop jest stały, czy czasowy i jak z bonusami?
ItemShop w większości przypadku jest na stałe, wyjątkiem są przedmioty typu PPK, Lizaki itd.
Niektóre przedmioty posiadają bonusy wbudowane, a przy niektórych wybieracie je przy zakupie przedmiotu.
3. Czy są nagrody za TOPKE?
Tak, przewidujemy nagrody dla pierwszych graczy, którzy osiągną maksymalny poziom czy ukończą swoją postać. Poinformujemy o tym szczegółowo przed startem serwera.
4. Czy można zdobyć Smocze Monety w grze?
Tak, można. Są one dostępne chociażby ze Szkatułki Wyzwań czy Szkatułki za Rankingi Tygodniowe.
Smocze Monety będzie można również zdobyć podczas eventów czy konkursów.
5. Maksymalne średnie w broniach?
Maksymalne średnie w broniach do PvM to 85.
6. Czy są ograniczenia w dropie przedmiotów na mapach po osiągnięciu x poziomu?
Nie, ani na mapach ani dungeonach nie ma żadnych limitów poziomych w dropie. Maksymalny poziom zdobywa się stosunkowo szybko, dlatego stwierdziliśmy, że wprowadzanie takiego ograniczenia mija się z celem.
7. Czy istnieje możliwość zmiany profesji?
Tak, profesje można zmienić za pomocą Zwoju Profesji, który do zdobycia jest za Punkty Osiągnięć oraz w Item-Shopie. Nie ma górnego ani dolnego limitu poziomy na używanie tego przedmiotu.
8. Czy skille otrzymuje się na P, czy trzeba je rozwijać?
Wszelkie umiejętności profesji otrzymujecie po wbiciu 5 lvla na poziom P.
Do tego na P również otrzymujecie Polimorfie, Dowodzenie oraz Jeździectwo.
9. W jakim czasie osiągnę maksymalny poziom?
Jest to do zrobienia (z dobrym wyposażeniem) w około 4-5 godzin.