
Cześć! Witamy Was w prezentacji serwera Luria.pl
Jest to prezentacja drugiej edycji serwera, który przeszedł bardzo wiele zmian, dlatego polecamy szczegółowo się zapoznać ze wszystkimi przedstawionymi elementami rozgrywki.



Poniżej znajdziecie wszystkie najważniejsze daty, które warto zapisać w swoim kalendarzu!

25.08.2023 godz. 18:00

07.08.2023


Maksymalny poziom: 180
Punkty statystyk: 125
6/7 bonus: Brak
Likan: Brak
Smocza Alchemia: dostępna
Szarfy Naramienne: dostępne
Szaty Aury: tak (bez absorpcji)
Item-shop: w większości na stałe


Każdy z gracz na start otrzymuje:
Ekwipunek +9
Nieskończone Dodanie/Zmiane bonusu
Nieskończony Magiczny Metal
Nieskończony Eliksir Słońca oraz Księżyca (autopoty)
Nieskończoną Pelerynkę
Konia na 21 poziomie oraz Księgę Przywołania
Wybranego przez siebie (z 3 dostępnych) zwierzaka.
Autobuffa wraz z jego początkowym ekwipunkiem.



Serwer jest z gatunku Easy i staraliśmy się, by ta rozgrywka jak najbardziej go przypominała, jednak nie zabraknie trudniejszych elementów które zatrzymają Was przez dłuższą chwilę.

Doświadczenie (exp) zdobywa się stosunkowo łatwo i maksymalny poziom można bez problemu uzyskać w 1 dzień, pod warunkiem, że posiada się do tego wszelkie możliwe przedmioty, które te doświadczenie pomogą zdobywać.
Na serwerze poza item-shopowym Pierścieniem Doświadczenie, do zdobycia jest możliwy Pierścień zakładany na slot, a jego czas trwania to 1 godzina. Do zdobycia jest on z Kamieni Metin.



Co najważniejsze odnośnie dropu przedmiotu - posiada on ograniczenia poziomowe.
Ze wszystkich bossów, metinów oraz władców będziecie mogli zdobyć przedmioty pod warunkiem, że między poziomem jego, a Waszej postaci jest +/- 30 poziomów różnicy. Różnica poziomowa (czy to 5 czy 30 poziomów) nie wpływa w żaden sposób na ilość możliwych do zdobycia przedmiotów.
Szansę na drop przedmiotów możecie zwiększyć za pomocą Rękawicy Złodzieja (1h) a także Rękawicy Złodzieja (event), która działa jedynie na przedmioty eventowe jak np. Szkatułki Blasku Księżyca. Rękawice Złodzieja możecie zdobyć z Kamieni Metin oraz Skrzyni Lurii.




Ilość Yang na serwerze która dropi jest dość spora. Dodatkowo poza Yangami, do zdobycia w grze są również Sztabki Złota.





Na serwerze znajdziecie 3 waluty
Yangi - standardowa waluta. Jej limit w ekwipunku to 100.000.000.000 Yang.
Wony - waluta, którą można uzyskać poprzez wymianę Yang (1 Won = 1.000.000.000 Yang)
Punkty Osiągnięć - waluta, którą zdobędziecie za zabójstwa bossów, władców a także niszczenie kamieni metin, czy zwiększanie poziomu swojej postaci. Można ją wymienić u Konfucjusza w pierwszym mieście.
Każda z tych 3 walut jest zdatna do handlu za równo między graczami jak i poprzez sklepy offline.
Podgląd aktualnego stanu Waszych walut, a także ich wymiana dostępna jest w dodatkowym oknie na dolnym pasku.



Tabele bonusów 1-5, które możecie dodać w standardowym wyposażeniu mają jedną, stałą wartość.
Na serwerze nie spotkacie również bonusów 6-7.
Nazwa bonusu | Wartość bonusu |
---|
Maks. PŻ | +3000 |
Maks. PE | +2000 |
Statystyki | +10 |
Szybkość Ruchu | +8% |
Szybkość Ataku | +8% |
Regeneracja PŻ/PE | +15% |
Szansa na Omdlenie | +8% |
Szansa na Otrucie | +8% |
Szansa na Krytyczne Uderzenie | +10% |
Szansa na Przeszywające Uderz. | +10% |
Silny przeciwko Ludziom | +10% |
Silny przeciwko Diabły/Nieumarłe | +15% |
Szansa na Blok/Odbicie ciosu | +10% |
Odporność na bronie | +15% |
Odporność na magię | +10% |
Punkty Obrony | +75 |
Punkty Ataku | +50 |
Switchbot dostępny jest pod klawiszem F5 a także w panelu bocznym.
Do ręcznego bonowania przedmiotów dodano zostało gui, co usprawni ręczne zmienianie bonusów. Bonować można klikając przycisk "Zmień Bonusy" lub klawiszem Enter po wcześniejszym zaznaczeniem tej opcji w prawym rogu okna.

Na serwerze w panelu bocznym znajdziecie przydatne narzędzie - Wyszukiwarkę przedmiotów w dropie.Wystarczy wpisać nazwę przedmiotu i pokazana zostanie lista potworów oraz skrzyń, w których szukany przedmiot się znajduje. 

Na serwerze znajduje się również Przepustka Bojowa, która co tydzień będzie się zmieniała i zawierała nowy zestaw misji oraz nagród.Przepustka dzieli się na wersje Darmową i Premium i różnią się one jedynie nagrodami za wykonanie zadania.Przepustkę Premium można aktywować za pomocą Biletu Przepustki, który dostępny jest w item-shopie, natomiast darmowa przepustka jest dostępna dla wszystkich graczy. Jedną z głównych nagród premium to unikatowy zestaw Item-Shop oraz Smocze Monety.
Zadania które mogą się pojawić w przepustce bojowej to:
Zabijanie Bossów/Metinów/Potworów
Ukończenie Wyprawy
Łowienie
Górnictwo
Pisanie na czacie
Craftowanie
Otwieranie skrzyni
Ulepszanie przedmiotów
Zabijanie Graczy

Lokacje zwykłe to nic innego jak expowiska.
Na każdej z podanych lokacji działa bonus Silny przeciwko Diabłom

Na wszystkie lokacje teleportacja możliwa jest przez Panel Teleportacji, który w grze uruchamiany jest klawiszem TAB na klawiaturze.


Pod klawiszem X a także w panelu bocznym dostepny jest Panel Teleportacji do Respów, dzięki któremu przeniesiecie się na resp wybranego bossa oraz metina. Bossy/Metiny pojawiaja się +/- 20 kratek od miejsca teleportacji.


Wymagany poziom: 1
Dostępny Boss: Wódz Orków (x10, resp: 5min)
Dostępny Metin: Metin Duszy (x10, resp: 5min)
Drop przedmiotów w przedziale: 15lvl - 75lvl


Wymagany poziom: 30
Dostępny Boss: Dziewięć Ogonów (x10, resp: 5min)
Dostępny Metin: Metin Śmierci (x10, resp: 5min)
Drop przedmiotów w przedziale: 30lvl - 90lvl


Wymagany poziom: 30
Dostępny Boss: Królowa Pająków (x8, resp: 5min)
Dostępny Metin: Pajęcze Jajo (x8, resp: 5min)
Drop przedmiotów w przedziale: 30lvl - 90lvl


Wymagany poziom: 30
Dostępny Boss: Ognisty Król (x10, resp: 5min)
Dostępny Metin: Metin Morderstwa (x10, resp: 5min)
Drop przedmiotów w przedziale: 30lvl - 90lvl


Wymagany poziom: 30
Dostępny Boss: Drzewo Duchów (x10, resp: 5min)
Dostępny Metin: Metin Jeon-Un (x10, resp: 5min)
Drop przedmiotów w przedziale: 30lvl - 90lvl


Wymagany poziom: 75
Dostępny Boss: Generał Yoghan (x20, resp: 5min.)
Dostępny Metin: Metin Jeon-Un (x10, resp: 5min.)
Dostępny Elitarny Boss: Beran Setao (x3, resp: 1godz.)
Drop przedmiotów w przedziale: 65lvl - 125lvl


Wymagany poziom: 100
Dostępny Boss: Arges (x20, resp: 5min.)
Dostępny Metin: Metin Cyklopów (x20, resp: 5min.)
Dostępny Elitarny Boss: Polifem (x3, resp: 1godz.)
Drop przedmiotów w przedziale: 90lvl - 150lvl


Wymagany poziom: 125
Dostępny Boss: Rakszas (x10, resp: 5min.)
Dostępny Metin: Metin Mantykor (x10, resp: 5min.)
Dostępny Elitarny Boss: Martyaxwar (x3, resp: 1godz.)
Drop przedmiotów w przedziale: 110lvl - 170lvl


Wymagany poziom: 150
Dostępny Boss: Mroźny Książe (x10, resp: 10min.)
Dostępny Metin: Metin Lodu (x10, resp: 10min.)
Dostępny Elitarny Boss: Mroźny Generał(x3, resp: 2godz.)
Drop przedmiotów w przedziale: 120lvl - 180lvl


Wymagany poziom: 170
Dostępny Boss: Ognisty Książe (x10, resp: 10min.)
Dostępny Metin: Metin Ognia (x10, resp: 10min.)
Dostępny Elitarny Boss: Ognisty Generał(x3, resp: 2godz.)
Drop przedmiotów w przedziale: 120lvl - 180lvl



Lokacje specjalne to dodatkowe mapy wykorzystywane do pobocznych aktywności.

Na Mapie Wypraw znajdziecie NPC, dzięki którym dostaniecie się na wszystkie możliwe wyprawy. Dodatkowo znajdziecie tutaj handlarzy czy NPC od różnych systemów jak Alchemik, Theowahdan itd.


Mapa Zdobywców służy głównie do Górnictwa i Łowienia ryb. Poza tym znajdziecie tutaj również innych NPC jak handlarze, czy NPC od różnych systemów.



Na Lurii znajdziecie wyprawy zarówno solo jak i grupowe.
Każde z nich nie posiadają limitu wstępu, ale posiadają tak samo jak standardowe mapy - limit poziomowy dropu przedmiotów.
Dostać na wyprawy możecie się z Mapy Wypraw a także przez Panel Wypraw, który dostępny jest w panelu bocznym.


Wymagany poziom: 65
Drop przedmiotów w przedziale: 60 - 110
Typ wyprawy: Solo


Wymagany poziom: 75
Drop przedmiotów w przedziale: 60 - 110
Typ wyprawy: Solo


Wymagany poziom: 100
Drop przedmiotów w przedziale: 100 - 140
Typ wyprawy: Solo


Wymagany poziom: 125
Drop przedmiotów w przedziale: 125 - 160
Typ wyprawy: Solo


Wymagany poziom: 150
Drop przedmiotów w przedziale: 150- 180
Typ wyprawy: Solo


Wymagany poziom: 170
Drop przedmiotów w przedziale: 150- 180
Typ wyprawy: Solo


Minimalny poziom graczy w grupie: 130
Drop przedmiotów w przedziale: 130 - 160
Typ wyprawy: Grupa (min. 3 osoby)


Minimalny poziom graczy w grupie: 150
Drop przedmiotów w przedziale: 150 - 180
Typ wyprawy: Grupa (min. 3 osoby)


Minimalny poziom graczy w grupie: 170
Drop przedmiotów w przedziale: 150 - 180
Typ wyprawy: Grupa (min. 3 osoby)


Po ukończeniu każdej z wypraw solo będziecie mogli ją od razu powtórzyć, bez konieczności wracania do NPC.
Na każdej wyprawie w miejscu mini-mapy pojawia się panel z informacją o czasie, który spędzamy na wyprawie a także z przyciskiem do powtórzenia wyprawy.
Dodatkowo każdą wyprawę możecie swobodnie opuszczać i na nią wracać bez utraty przepustki, korzystając ze specjalnej opcji "Wróć na Wyprawę" u NPC od danej wyprawy. Czas który możecie spędzić poza wyprawą by ponownie na nią wrócić to 3 minuty.



Zdobycze Luryjczyka to zestaw przedmiotów, które umieszczane są w nowym oknie dostępnym w panelu bocznym.
Zdobyć je można na wiele sposobów, od zabijania bossów, metinów do wykonywania zadań.
Każda ze zdobyczy poza Zaklętą Śmiercią posiada 3 poziomy. Poziom 1 jest poziomem bazowym do zdobycia w grze, natomiast poziom 2 i 3 jest możliwy wyłącznie poprzez crafting u Kowala.


Wygląd | Nazwa | Bonus (poz. I) | Bonus (poz. II) | Bonus (poz. III) |
---|
 | Odznaka Ognia | Maks. PŻ +2.000 | Maks. PŻ +3.000 | Maks. PŻ +5.000 |
 | Odznaka Oceanu | Przeszyw. Uderzenie +3% | Przeszyw. Uderzenie +5% | Przeszyw. Uderzenie +8% |
 | Odznaka Mroku | Szansa na cios kryt. +3% | Szansa na cios kryt. +5% | Szansa na cios kryt. +8% |
 | Odznaka Lawy | Silny przeciw Potworom +3% | Silny przeciwko Potworom +5% | Silny przeciwko Potworom +8% |
 | Odznaka Ziemi | Siła Ziemi +5% | Siła Ziemi +7% | Siła Ziemi +10% |
 | Odznaka Lodu | Siła Błyskawic +5% | Siła Błyskawic +7% | Siła Błyskawic +10% |
 | Energia Ognia | Odporność na potwory +2% | Odporność na potwory +3% | Odporność na potwory +5% |
 | Energia Ziemi | Silny przeciwko Bossom +3% | Silny przeciwko Bossom +5% | Silny przeciwko Bossom +8% |
 | Energia Mroku | Silny przeciwko Metinom +3% | Silny przeciwko Metinom +5% | Silny przeciwko Metinom +8% |
 | Energia Słońca | Silny przeciwko Władcom +3% | Silny przeciwko Władcom +5% | Silny przeciwko Władcom +8% |
 | Energia Lawy | Średnie Obrażenia +2% | Średnie Obrażenia +3% | Średnie Obrażenia +5% |
 | Ogniste Pióro | Obrażenia Umiejętnosci +2% | Obrażenia Umiejętności +3% | Obrażenia Umiejętności +5% |
 | Pióro Natury | Szybkość Zaklęcia +5% | Szybkość Zaklęcia +8% | Szybkość Zaklęcia +12% |
 | Lodowe Pióro | Silny przeciwko Legend. +3% | Silny przeciwko Legend. +5% | Silny przeciwko Legend. +10% |
 | Zaklęta Śmierć | Silny przeciwko Ludziom +5% | x | x |


Na serwerze spotkacie System Zwierząt, który pozwoli rozwijać zwierzaka aż do 120 poziomu.
Każdy z graczy otrzymuje możliwość wyboru jednego z trzech zwierzaków wraz z rozpoczęciem gry (po użyciu pieczęci zwierzaka).
Rozwijanie Zwierzaka możliwe jest poprzez używanie Kuponów Zwierzaka, które do zdobycia są z metinów, bossów oraz szkatułek.



Zwierzak posiada 12 umiejętności, 6 do PvP i 6 do PvM.
Bonusy umiejętności prezentują się następująco:
Umiejętność | Bonus umiejętności | Wartość (max. poziom) |
---|
Żywotność | Maks. PŻ | +4.000 |
Monstrum | Silny przeciwko Potworom | +40% |
Atak Bossów | Silny przeciwko Bossom | +40% |
Moc Metinów | Silny przeciwko Metinom | +40% |
Siła Wypraw | Silny przeciwko Władcom | +40% |
Odporność na Potwory | Odporność przeciwko Potworom | +40% |
Strzała Ludzi | Silny przeciwko Ludziom | +40% |
Zwiększony Atak | Wartość Ataku | +400 |
Magiczny Atak | Wartość Magicznego Ataku | +400 |
Szał Umiejętności | Obrażenia Umiejętności | +40% |
Zwiększone Obrażenia | Średnie Obrażenia | +40% |
Odporność Ludzi | Odporność przeciwko Ludziom | +40% |
W zależności od poziomu i rodzaju umiejętności do ich rozwoju będą potrzebne inne przedmioty, ale są to głównie:



Limit czasowy na szkolenie umiejętności zwierzaka to 1 godzina, a szansa na pomyślne szkolenie zależna jest od umiejętności i jej aktualnego poziomu.
Zwierzak posiada 3 sloty na dodatkowe przedmioty, które wzmocnią Waszą postać bonusami, a także 1 slot na pieczęć, która zmieni jego wygląd i wzmocni bonusami.



System Smoczej Alchemii przeszedł u nas trochę zmian, a jedną z najważniejszych jest 1 nowy kamień - Ametyst.Smocze Kamienie możecie zdobyć klasycznie z Corów, które zdobędziecie w różny sposób na serwerze. 





Zmieniliśmy okno uszlachetniania i wzbogaciliśmy je o kilka dodatków takich jak wyświetlanie %, ulepszanie wszystkich kamieni czy używaniu przycisku Enter do szybszego klikania alchemii. 
Po skompletowaniu i aktywacji wszystkich Legendarnych lub Mitycznych Smoczych Kamieni ich bonusy wzmocnią się o dodatkową wartość.
Bonusy w Smoczych Kamieniach na maksymalnym poziomie (mityczny, wyborny) prezentują się następująco: 
Inteligencja +28
Odporność na wachlarze +10%
Obrażenia Umiejętności +10%
Odporność na Obrażenia Umiejętności +6%
Wartość Magicznego Ataku +278
Odporność na Trucizny +10%
Silny przeciwko Metinom +19%

Siła +28
Odporność na Miecze +10%
Wartość Ataku +315
Obrona +278
Średnie Obrażenia +13%
Szybkość Ataku +10%
Odporność na Obrażenia 10%

Max PE +1850
Odporność na Strzały +10%
Regeneracja PŻ +10%
Max PŻ +9250
Szansa na odzyskanie PŻ +6%
Silny przeciwko Bossom +19%

Zręczność +28
Odporność na sztylety +10%
Odporność na cios krytyczny +10%
Silny przeciwko ludziom +10%
Szybkość Ruchu +10%
Silny przeciwko Władcom +19%

Max. PŻ +3700
Odporność na dzwony +10%
Silny przeciwko potworom +10%
Odporność na magię +10%
Szansa na przeszywające uderzenie +19%
Szansa na uniknięcie strzały +8%

Witalność +28
Odporność na broń dwuręczną +10%
Szansa na cios krytyczny +19%
Szansa na odbicie ciosu +10%
Szansa na blok ciosu +10%
Szansa na podwójną ilość Yang +19%

Maks. PŻ +14800
Średnie Obrażenia +12%
Silny przeciwko Ludziom +12%
Wartość Ataku +148
Silny przeciwko Bossom +15%
Silny przeciwko Metinom +15%
Obrażenia Umiejętności +15%
Bonusy w kamieniach Legendarnych oraz Mitycznych można miksować w specjalnym do tego oknie, które dostępne jest u Alchemika.W zależności od poziomu kamienia, wymagana będzie inna ilość Smoczych Płomieni. Kamień Matowy
1x Smoczy Płomień
Kamień Przejrzysty
5x Smoczy Płomień
Kamień Bez Skazy
10x Smoczy Płomień
Kamień Znakomity
30x Smoczy Płomień
Kamień Wyborny
50x Smoczy Płomień

Na serwerze spotkacie system autobuffa, którego każdy gracz otrzymuje na start rozgrywki.Autobuffa można wzmacniać kostiumami czy specjalnymi itemami, które można zdobyć w grze lub item-shopie.
Pamiętamy oczywiście o szamanach i na maksymalnym poziomie będzie on posiadał zdecydowanie mocniejsze buffy niż autobuff. Do zwiększania poziomu Autobuffa będzie wymagany Zwój Autobuffa, natomiast do rozwijania umiejętności punkty autobuffa, a powyżej M1 dodatkowo Księgi Umiejętności i Zwoje Egzorcyzmu. 
Na serwerze znajdziecie kilka kolorów klasycznych szarf. Wszystko co związane z Szarfami łącznie z ich wytwarzaniem dostępne jest u Theowahdana.



W oknie kombinacji możecie zaznaczyć nową opcje, dzięki której będziecie mogli akceptować kombinacje klawiszem Enter.
Maksymalny poziom absorpcji jaki można uzyskać w Szarfach to 30%.
Nowością jaką u nas spotkacie odnośnie Szarf to wzmacnianie absorpcji.Maksymalny poziom wzmocnienia jaki można uzyskać to 5%, co finalnie będzie dawało 35% absorpcji. Wzmacnianie absorpcji odbywa się poprzez przeniesienie Wzmocnienia Absorpcji na wybraną Szarfę.
Szansa na pomyślne użycie Wzmocnienia Absorpcji to 50%. 

Szaty Aury które znaliście do tej pory - przeszły u nas spore zmiany.Nie spotkacie u nas absorpcji bonusów w tych przedmiotach, ale za to dodaliśmy specjalne wzmocnienia o których dowiecie się niżej. Szaty ulepsza się klasycznie jak każdy inny element ekwipunku i posiadają one 20 poziomów ulepszeń i stałe bonusy.
Wytwarzanie Szat możliwe jest u Theowahdana. Do wytworzenia są dostępne tylko 3 kolory szat, natomiast ulepszoną do maksymalnego poziomu szarfę można przerobić jeden z dodatkowych pięciu kolorów. [ss z craftingu]
Kolejną ważną zmianą względem klasycznych Szat jest ich wzmacnianie specjalnymi przedmiotami, które zwiększą ich wartość i bonusy, którymi wspomagają postać.Szansa na pomyślne umieszczenie wzmocnienia to 25%.
Poniżej wygląd wszystkich dostępnych Szat Aury.








Maksymalna ilość punktów rangi na serwerze to 10.000.000.Można ją rozwijać korzystając z kilku dostępnych Owoców Życia, których możecie używać w zależności od aktualnie posiadanych punktów rangi.

Każda z rang wzmacnia postać dodatkowymi bonusami. Nazwa Rangi | Punkty | Maks. PŻ | Silny Przeciwko Potworom | Silny Przeciwko Ludziom |
---|
Przyjazny | 10.000 | 1000 | 1 | 1 |
Dobry | 40.000 | 2000 | 2 | 2 |
Szlachetny | 80.000 | 3000 | 3 | 3 |
Rycerski | 120.000 | 4000 | 5 | 5 |
Bohaterski | 500.000 | 5000 | 6 | 6 |
Cudowny | 1.500.000 | 7000 | 7 | 7 |
Boski | 3.500.000 | 8000 | 8 | 8 |
Zniewalający | 7.500.000 | 10000 | 10 | 10 |
Legendarny | 10.000.000 | 15000 | 15 | 15 |

Znajdziecie u nas o wiele więcej Kamieni Duszy niż standardowo, ponieważ stwierdziliśmy, że idealnym pomysłem będzie dodanie możliwości umieszczania ich nie tylko w zbroi i broni, ale także tarczy, hełmie, butach, talizmanie czy rękawiczkach.Więc u nas każdy element ekwipunku będzie posiadał swoje wkłady w postaci Kamieni Duszy lub Przetopów. Jedynie co wyróżnia Kamienie Duszy umieszczane klasycznie do broni i zbroi od reszty, to że te klasyczne można ulepszać do poziomu Legendarnego (+10), a te poboczne do poziomu +5. Wygląd | Nazwa | Przeznaczenie | Bonus (maks. poziom) |
---|
 | Leg. Kamień Penetracji | Broń | Szansa na przeszyw. +25% |
 | Leg. Kamień Śmierci | Broń | Szansa na cios krytyczn. +25% |
 | Leg. Kamień Powtórki | Broń | Szybkość Zaklęcia +25% |
 | Leg. Kamień Wojownika | Broń | Silny przeciwko Wojownikom +25% |
 | Leg. Kamień Ninja | Broń | Silny przeciwko Ninja +25% |
 | Leg. Kamień Sury | Broń | Silny przeciwko Sura +25% |
 | Leg. Kamień Szamana | Broń | Silny przeciwko Szamanom +25% |
 | Leg. Kamień Potwora | Broń | Silny przeciwko Potworom +25% |
 | Leg. Kamień Uchylenia | Zbroja | Szansa na blok ciosów +15% |
 | Leg. Kamień Uniku | Zbroja | Szansa na unik. Strzały +15% |
 | Leg. Kamień Magii | Zbroja | Odporność na Magię +7% |
 | Leg. Kamień Witalności | Zbroja | Maks. PŻ +7.500 |
 | Leg. Kamień Obrony | Zbroja | Obrona +80 |
 | Leg. Kamień Przyśpieszenia | Zbroja | Szybkość Ruchu +20% |
 | Kamień Duszy Życia+5 | Hełm | Maks. PŻ +10.000 |
 | Kamień Duszy Żaru+5 | Hełm | Silny przeciwko Metinom +10% |
 | Kamień Duszy Odp. Um.+5 | Tarcza | Odporność na obrażenia Um. +10% |
 | Kamień Duszy Mordu+5 | Tarcza | Silny przeciwko Władcom +10% |
 | Kamień Duszy Obrażeń+5 | Buty | Obrażenia Umiejętności +10% |
 | Kamień Duszy Oprawcy+5 | Buty | Silny przeciwko Bossom +10% |
 | Kamień Duszy Ludzi+5 | Talizman | Silny przeciwko Ludziom +10% |
 | Kamień Duszy Natury+5 | Talizman | Siła Ziemi / Błyskawic +10% |
 | Kamień Duszy Ataku+5 | Rękawica | Wartość Ataku/Mag. Ataku +100 |
 | Kamień Duszy Bestii+5 | Rękawica | Silny przeciwko Legendarnym +10% |

Legendarne Kamienie możliwe są do wytworzenia u Uriela. Do wytworzenia ich wymagane jest posiadanie dziesięciu KD +9.
W zależności od ilości danego KD, wzrasta szansa na wytworzenie legendarnego KD tego samego typu, przykładowo:
10x KD Witalności +9 = 100% szansy na KD Witalności +10 (legendarne)
5x KD Witalności +9, 3x KD Wojownika +9, 2x KD Ninja +9 = 50% szansy na KD Witalności +10, 30% na KD Wojownika +10, 20% na KD Ninja+10
Szansa na pomyślne wytworzenie legendarnego KD to 75% i wymagane jest do tego trochę Wonów oraz 30x Ognista Dusza.


Talizmany i Rękawice to dodatkowe elementy głównego ekwipunku, które można ulepszać, bonować i umieszczać w nich Kamienie Duszy.Każdy z tych przedmiotów posiada 20 poziomów ulepszeń i stałe bonusy, których wartość zwiększa się wraz z poziomem ulepszenia. Przedmioty te również posiadają swoje specjalne zaczarowania i wzmocnienia, które do zdobycia są z bossów i metinów oraz niektórych szkatułek. 
Poniżej przedstawione są wartości stałych bonusów, które podane przedmioty posiadają na maksymalnym poziomie ulepszenia.
Rękawica przeznaczenia PvM Bonusy:Siła Ziemi +20%Siła Błyskawicy +20%Silny przeciwko Metinom +10%Silny przeciwko Bossom +10%Silny przeciwko Władcom +10%Silny przeciwko Legendarnym +10%
Rękawica przeznaczenia PvP Bonusy:Silny przeciwko ludziom +20%Maks. PŻ +10.000Średnie Obrażenia +10%Szansa na cios krytyczny +10%Szansa na przebicie +10%
Talizman przeznaczenia PvM (żywioły). Bonusy:Siła Ziemi +20%Odporność na ziemie +10%Siła Błyskawic +20%Odporność na Błyskawice +10%
Talizman Przeznaczenia PvP. Bonusy: Silny przeciwko Ludziom +20%Maks. PŻ +15.000Szybkość Zaklęcia +20%Obrażenia Umiejętności +15%Odporność na cios krytyczny +10%
Tabela przedstawia bonusy, które są możliwe do dodania i miksowania zaczarowaniem przedmiotów. Nazwa bonusu | Wartość minimalna | Wartość Maksymalna | Talizman | Rękawica |
---|
Maks. PŻ | 1.000 | 3.000 | x | ✓ |
Maks. PE | 500 | 1000 | x | ✓ |
Statystyki | 3 | 5 | ✓ | x |
Szybkość Ataku | +8% | +8% | ✓ | x |
Regeneracja PŻ/PE | +10% | +15% | x | ✓ |
Szybkość Zaklęcia | +5% | +10% | ✓ | x |
Szansa na krytyczne uderzenie | +5% | +8% | ✓ | x |
Szansa na przeszywające uderzenie | +5% | +8% | ✓ | x |
Silny przeciwko Ludziom | +5% | +10% | ✓ | x |
Silny przeciwko Diabłom | +5% | +10% | x | ✓ |
Szansa na blok/odbicie ciosów | +3% | +5% | ✓ | x |
Silny przeciwko klasom | +3% | +5% | x | ✓ |

Spotkacie u nas również System Tytułów Postaci.Tytuły odblokowywać można specjalnymi przedmiotami, które można zdobyć na wiele sposobów i w zależności od tytułu będzie on dawał inne bonusy, które można sprawdzić w Panelu Tytułów Postaci dostępnym w panelu bocznym. 

Wraz z awansowaniem do 5 poziomu otrzymujecie wszystkie standardowe umiejętności na poziomie G1.Dalsze szkolenie możliwe jest Kamieniem Duchowym. 
Na serwerze znajdziecie również umiejętności pasywne postaci.Rozwijanie ich odbywa się za pomocą Ksiąg Umiejętności a także Kamieni Duchowych (pasywne). Umiejętności i ich maksymalne bonusy prezentują się następująco: Wygląd | Nazwa | Bonus | Wartość |
---|
 | Czar Życia | Maks. PŻ | 12.000 |
 | Demonstryzacja | Silny przeciwko Potworom | +25% |
 | Przetrwanie | Odporność przeciwko potworom | +10% |
 | Zastraszenie | Silny przeciwko Władcom | +25% |
 | Smoczy Gniew | Silny przeciwko Bossom | +25% |
 | Magia Metinów | Silny przeciwko Metinom | +25% |
 | Silne Uderzenie | Obrażenia Umiejętności | +25% |
 | Potężny Cios | Szansa na cios krytyczny | +25% |
 | Przebicie Tarczy | Szansa na przeszyw. uderzenie | +25% |
 | Zabójstwo | Silny przeciwko Ludziom | +25% |
 | Nieśmiertelność | Odporność przeciwko Ludziom | +10% |

Pasy na naszym serwerze posiadają wbudowany oraz mieszalne bonusy. Dodatkowo do każdego Pasa można włożyć przetop - Kamień Czerw. Płomienia.
Przedstawione bonusy to maksymalne bonusy wbudowane na stałe w przedmiot.
Pas startowy Bonusy:Maks. PŻ +500Silny przeciwko Potworom +5%
Pas PvP Bonusy:Maks. PŻ +5.000Silny przeciwko Ludziom +10%Odporność przeciwko ludziom +5%Szansa na cios krytyczny +10%
Pas PvM Bonusy: Maks. PŻ +5.000Silny przeciwko Potworom +10%Średnie Obrażenia +5%
Poniżej tabela bonusów mieszalnych, które można dodać za pomocą Wzmocnienia Pasa i Zaczarowania Pasa. 
Nazwa bonusu | Wartość minimalna | Wartość Maksymalna |
---|
Maks. PŻ | 1.000 | 3.000 |
Szansa na spowolnienie | +3% | +5% |
Szybkość Zaklęcia | +5% | +10% |
Szansa na krytyczne uderzenie | +5% | +8% |
Szansa na przeszywające uderzenie | +5% | +8% |
Silny przeciwko Ludziom | +5% | +10% |
Silny przeciwko Diabłom/Nieumarłym | +5% | +10% |
Silny przeciwko Bossom | +3% | +5% |
Silny przeciwko Legendarnym | +3% | +5% |
Silny przeciwko Metinom | +3% | +5% |
Silny przeciwko Władcom | +3% | +5% |
Odporność przeciwko Potworom | +3% | +5% |

Po kliknięciu na Skrzynie przy użyciu kombinacji CTRL + PPM, otworzy się okno z pełną listą dropu przedmiotów ze skrzyni.
W przypadku niektórych przedmiotów (które znajdują się w minimum 1 skrzyni) pojawi się w opisie informacja o możliwości wyszukania skrzyni, w której dany przedmiot się znajduje. Wystarczy użyć do tego kombinacji CTRL+SHIFT+PPM i pojawi się lista wszystkich skrzyni, w których znajduje się wybrany przedmiot. 
Na serwerze znajdziecie trochę nowych dopalaczy w formie ryb czy nowych ros. Wszystkie je można aktywować ręcznie lub przez panel dopalaczy, który dostępny jest w panelu bocznym.
Wygląd | Nazwa | Bonus |
---|
 | Czerwona Rosa | Szansa na cios krytyczny +10% |
 | Pomarańczowa Rosa | Szansa na przeszywające uderzenie +10% |
 | Żółta Rosa | Szybkość Ataku +15% |
 | Zielona Rosa | Odporność na Magię +5% |
 | Niebieska Rosa | Wartość Ataku +80 |
 | Biała Rosa | Obrona +100 |
 | Życie Boga Smoków | Maks. PŻ +20% |
 | Atak Boga Smoków | Atak +20% |
 | Inteligencja Boga Smoków | Maks. PE +20% |
 | Obrona Boga Smoków | Obrona +20% |
 | Wsparcie Boga Smoków | Silny przeciwko Potworom +5% |
 | Dłoń Krytyka | Szansa na cios krytyczny +10% |
 | Dłoń Przebicia | Szansa na przeszywające uderzenie +10% |
 | Karaś | Maks. PŻ +2000 |
 | Mandaryna | Silny przeciwko Potworom +10% |
 | Duży Karaś | Silny przeciwko Metinom +15% |
 | Karp | Silny przeciwko Bossom +15% |
 | Łosoś | Silny przeciwko Władcom +15% |
 | Amur | Silny przeciwko Ludziom +10% |
 | Rosa Ludzi | Silny przeciwko Ludziom +5% |
 | Rosa Potworów | Silny przeciwko Potworom +5% |
 | Rosa Życia | Maks. PŻ +2000 |
 | Rosa Bossów | Silny przeciwko Bossom +5% |
 | Rosa Władców | Silny przeciwko Władcom +5% |
 | Rosa Metinów | Silny przeciwko Metinom +5% |
W grze spotkacie sporo zadań do wykonania, jednak w prezentacji przedstawimy Wam te najważniejsze - kolekcjonerskie, których wyróżniamy 4 rodzaje:
Badania Biologa
Kolekcjoner
Poszukiwacz
Archeolog Część z tych zadań posiada limity czasowe, które można skrócić Spiralą Czasu. Spiralę Czasu można aktywować poprzez kliknięcie na nią w oknie misji, a każde jej użycie skraca czas oczekiwania na oddanie przedmiotu o 10%.
W oknie znajdziecie możliwość oddawania przedmiotów pojedynczych a także wszystkich na raz.
Klasyczne Badania Biologa polegające na oddawaniu przedmiotów, które do zdobycia możliwe są z potworów. Poszukiwany przedmiot | Wygląd | Wymagana ilość | Bonus za misje |
---|
Ząb Orka |  | 20 | Silny przeciwko Potworom +5% |
Lodowa Kula |  | 20 | Maks. PŻ +1500 |
Czerwony Konar |  | 20 | Szansa na krytyczny cios +5% |
Notatka Przywódcy |  | 35 | Silny przeciwko Metinom +5% |
Legendarny Pamiętnik |  | 40 | Silny przeciwko Bossom +5% |
Drewniana Maska |  | 40 | Silny przeciwko Władcom +5% |
Niebieski Kryształ |  | 50 | Silny przeciwko Legendarnym +5% |
Krwisty Kamień |  | 60 | Silny przeciwko Ludziom +10% |
Kolekcjoner polega na oddawaniu szkat bossów ze wszystkich otwartych lokacji (expowisk). Poszukiwany przedmiot | Wygląd | Wymagana ilość | Bonus za misje |
---|
Szkatułka Wodza Orków |  | 5 | Obrona +50 |
Szkatułka Królowej Pająków |  | 5 | Maks. PŻ +1000 |
Szkatułka Dziewięciu Ogonów |  | 5 | Szansa na krytyczny cios +5% |
Szkatułka Ducha Lasu |  | 5 | Silny przeciwko Potworom +5% |
Szkatułka Generała Yoghan |  | 15 | Atak +25 |
Szkatułka Argesa |  | 25 | Średnie Obrażenia +3% |
Szkatułka Rakszasa |  | 35 | Obrażenia Umiejętności +5% |
Szkatułka Mroźnego Generała |  | 40 | Silny przeciwko Legendarnym +5% |
Szkatułka Generała Żaru |  | 40 | Silny przeciwko Ludziom +5% |
Poszukiwacz to seria zadań polegająca na oddawaniu szkatułek władców ze wszystkich wypraw solo. Poszukiwany przedmiot | Wygląd | Wymagana ilość | Bonus za misje |
---|
Szkatułka Rozpruwacza |  | 10 | Szansa na przeszyw. uderzenie +5% |
Szkatułka Nemere |  | 10 | Siła vs Ziemia +5% |
Szkatułka Sowy |  | 20 | Silny przeciwko Metinom +% |
Szkatułka Zaklętego Slonia |  | 30 | Siła vs Błyskawice +5% |
Szkatułka Władcy Atlantydy |  | 40 | Silny przeciwko Bossm +5% |
Szkatułka Nethis |  | 40 | Odporność na ludzi +5% |
Archelog - najtrudniejsza seria zadań, w której do oddania są skrzynie władców z wypraw grupowych oraz bossów elitarnych. Poszukiwany przedmiot | Wygląd | Wymagana ilość | Bonus za misje |
---|
Szkatułka Berana-Setao |  | 5 | Silny przeciwko potworom +5% |
Szkatułka Polifema |  | 10 | Odporność na umiejętności +3% |
Szkatułka Martyaxwara |  | 10 | Silny przeciwko Władcom +5% |
Szkatułka Rekina |  | 30 | Silny przeciwko Legendarnym +5% |
Szkatułka Mroźnego Księcia |  | 20 | Szansa na krytyczne uderzenie +10% |
Szkatułka Alastora |  | 40 | Atak +100 |
Szkatułka Księcia Żaru |  | 30 | Odporność na ludzi +5% |
Szkatułka Skorpiona |  | 50 | Silny przeciwko ludziom +5% |

Ekwipunek PvM do zdobycia jest z dwóch pierwszych wypraw solo (Wieża Demonów & Nemere)















Ekwipunek PvP przerabia się z ekwipunku który jest dostępny do kupienia u handlarzy w miastach.















Emblematy to małe obrazki, które pojawiają sie nad głową postaci. Po założeniu przedmiotu pojawi się on w oknie kostiumów. Poniżej kilka przykładowym dostępnych emblematów.








Wierzchowce poza klasycznymi bonusami posiadają również wbudowany bonus Nieodpychanie Bossów, dzięki któremu jak sama nazwa wskazuje - nie będziecie odpychać bossów i władców.Opcja ta nie dotyczy elitarnych i legendarnych bossów. Poniżej kilka przykładowych wierzchowców, które znajdziecie na naszym serwerze.





W zestaw standardowego outfitu naszej postaci wchodzą przedmioty takie jak:
Kostium
Fryzura
Nakładka na broń
Skrzydła Poniżej kilka przykładowych setów, które będą dostępne na naszym serwerze. 






Przetopy do Ekwipunku można wytworzyć u Deokbae. Na wytworzenie jednego przetopu wymagane będzie trochę yang oraz 2.000 sztuk wybranej rudy.Diament do stworzenia slotu dostępny jest za Punkty Osiągnięć.

W oknie ekwipunku a także pod przyciskiem "U" na klawiaturze znajdziecie dodatkowy ekwipunek, do którego bezpośrednio wlatują przedmioty takie jak:
Ulepszacze
Skrzynie
Księgi Umiejętności
Kamienie Duszy
Przetopy & Ryby Korzystając z kombinacji PPM + Ctrl można przenosić przedmioty między głównym ekwipunkiem a dodatkowym.

W grze dostępna jest nowa waluta - Punkty Osiągnięć, którą można wymienić u handlarzy (głównie u Konfucjusza).Zdobyć ją można za:
Zabijanie Bossów
Zabijanie Władców
Zabijanie Elitarnych
Wykonywanie Misji Sklep Konfucjusza znajduje się w pierwszych miastach.
Na serwerze spotkacie 4 nowe kamienie do ulepszania, które zwiększą szansę na ulepszenie o konkretnych %.


Okno ulepszania przeszło również kilka zmian, m.in jest nim możliwość niezamykania okna po ulepszeniu czy wyświetlanie ilości oraz dostępności ulepszaczy.

Na serwerze znajdziecie oczywiście również sklepy offline z możliwą edycją przedmiotów, wystawiania za Yang oraz Wony, a także z wieloma innymi funkcjami, które już odkryjecie sobie w grze w panelu zarządzania sklepem.

W item-shopie znajdziecie przedmioty czasowe oraz stałe, zależnie od typu.Do niektórych z nich (kostiumy, skrzydła i emblematy) musicie dodać samemu wybrane bonusy, w przypadku zwierzaków czy wierzchowców nie jest to wymagane, gdyż przedmioty te posiadają wbudowane bonusy. Dodatkowo item-shopie jest dostępna Loteria, która będzie zmieniana co jakiś czas i w której będą znajdowały się często unikatowe przedmioty.
Aktualnie skład naszej ekipy prezentuje się następująco:Anavar - Główny Administrator GryFire - Administrator Gryhrn - TechnikKiczer - Mistrz Gry Chcesz dołączyć do teamu? Sprawdź ten dział, możliwe, że aktualnie prowadzimy rekrutacje!Rekrutacja - Forum Luria.pl
Czy jest na serwerze 6/7 bonus?Nie, ale nie zamykamy się na ewentualne wprowadzenie go w przyszłości. Maksymalne ŚR/UM w broniach?Klasycznie 60/30, ale została zwiększona szansa na zdobycie większych ŚR oraz UM podczas miksowania. Czy na mapach i dungeonach jest limit dropu?Tak. Informacje o limitach znajdziecie w prezentacji w sekcji map lub w grze w gui teleportacji. Skąd ekwipunek do expa?Dwa pierwsze dungoeny (Wieża Demonów & Nemere)
Dziękujemy za sprawdzenie prezentacji i zapraszamy na serwer!Pozdrawiamy,Team Luria.pl