(Więcej Informacji)
Cześć! Witamy Was w prezentacji serwera Luria.pl
Jest to prezentacja drugiej edycji serwera, który przeszedł bardzo wiele zmian, dlatego polecamy szczegółowo się zapoznać ze wszystkimi przedstawionymi elementami rozgrywki.
Poniżej znajdziecie wszystkie najważniejsze daty, które warto zapisać w swoim kalendarzu!
25.08.2023 godz. 18:00
07.08.2023
Maksymalny poziom: 180
Punkty statystyk: 125
6/7 bonus: Brak
Likan: Brak
Smocza Alchemia: dostępna
Szarfy Naramienne: dostępne
Szaty Aury: tak (bez absorpcji)
Item-shop: w większości na stałe
Każdy z gracz na start otrzymuje:
Nieskończone Dodanie/Zmiane bonusu
Nieskończony Eliksir Słońca oraz Księżyca (autopoty)
Konia na 21 poziomie oraz Księgę Przywołania
Wybranego przez siebie (z 3 dostępnych) zwierzaka.
Autobuffa wraz z jego początkowym ekwipunkiem.
Serwer jest z gatunku Easy i staraliśmy się, by ta rozgrywka jak najbardziej go przypominała, jednak nie zabraknie trudniejszych elementów które zatrzymają Was przez dłuższą chwilę.
Doświadczenie (exp) zdobywa się stosunkowo łatwo i maksymalny poziom można bez problemu uzyskać w 1 dzień, pod warunkiem, że posiada się do tego wszelkie możliwe przedmioty, które te doświadczenie pomogą zdobywać.
Na serwerze poza item-shopowym Pierścieniem Doświadczenie, do zdobycia jest możliwy Pierścień zakładany na slot, a jego czas trwania to 1 godzina. Do zdobycia jest on z Kamieni Metin.
Co najważniejsze odnośnie dropu przedmiotu - posiada on ograniczenia poziomowe.
Ze wszystkich bossów, metinów oraz władców będziecie mogli zdobyć przedmioty pod warunkiem, że między poziomem jego, a Waszej postaci jest +/- 30 poziomów różnicy. Różnica poziomowa (czy to 5 czy 30 poziomów) nie wpływa w żaden sposób na ilość możliwych do zdobycia przedmiotów.
Szansę na drop przedmiotów możecie zwiększyć za pomocą Rękawicy Złodzieja (1h) a także Rękawicy Złodzieja (event), która działa jedynie na przedmioty eventowe jak np. Szkatułki Blasku Księżyca. Rękawice Złodzieja możecie zdobyć z Kamieni Metin oraz Skrzyni Lurii.
Ilość Yang na serwerze która dropi jest dość spora. Dodatkowo poza Yangami, do zdobycia w grze są również Sztabki Złota.
Na serwerze znajdziecie 3 waluty
Yangi - standardowa waluta. Jej limit w ekwipunku to 100.000.000.000 Yang.
Wony - waluta, którą można uzyskać poprzez wymianę Yang (1 Won = 1.000.000.000 Yang)
Punkty Osiągnięć - waluta, którą zdobędziecie za zabójstwa bossów, władców a także niszczenie kamieni metin, czy zwiększanie poziomu swojej postaci. Można ją wymienić u Konfucjusza w pierwszym mieście.
Każda z tych 3 walut jest zdatna do handlu za równo między graczami jak i poprzez sklepy offline.
Podgląd aktualnego stanu Waszych walut, a także ich wymiana dostępna jest w dodatkowym oknie na dolnym pasku.
Tabele bonusów 1-5, które możecie dodać w standardowym wyposażeniu mają jedną, stałą wartość.
Na serwerze nie spotkacie również bonusów 6-7.
Nazwa bonusu | Wartość bonusu |
---|---|
Maks. PŻ | +3000 |
Maks. PE | +2000 |
Statystyki | +10 |
Szybkość Ruchu | +8% |
Szybkość Ataku | +8% |
Regeneracja PŻ/PE | +15% |
Szansa na Omdlenie | +8% |
Szansa na Otrucie | +8% |
Szansa na Krytyczne Uderzenie | +10% |
Szansa na Przeszywające Uderz. | +10% |
Silny przeciwko Ludziom | +10% |
Silny przeciwko Diabły/Nieumarłe | +15% |
Szansa na Blok/Odbicie ciosu | +10% |
Odporność na bronie | +15% |
Odporność na magię | +10% |
Punkty Obrony | +75 |
Punkty Ataku | +50 |
Lokacje zwykłe to nic innego jak expowiska.
Na każdej z podanych lokacji działa bonus Silny przeciwko Diabłom
Na wszystkie lokacje teleportacja możliwa jest przez Panel Teleportacji, który w grze uruchamiany jest klawiszem TAB na klawiaturze.
Pod klawiszem X a także w panelu bocznym dostepny jest Panel Teleportacji do Respów, dzięki któremu przeniesiecie się na resp wybranego bossa oraz metina. Bossy/Metiny pojawiaja się +/- 20 kratek od miejsca teleportacji.
Wymagany poziom: 1
Dostępny Boss: Wódz Orków (x10, resp: 5min)
Dostępny Metin: Metin Duszy (x10, resp: 5min)
Drop przedmiotów w przedziale: 15lvl - 75lvl
Wymagany poziom: 30
Dostępny Boss: Dziewięć Ogonów (x10, resp: 5min)
Dostępny Metin: Metin Śmierci (x10, resp: 5min)
Drop przedmiotów w przedziale: 30lvl - 90lvl
Wymagany poziom: 30
Dostępny Boss: Królowa Pająków (x8, resp: 5min)
Dostępny Metin: Pajęcze Jajo (x8, resp: 5min)
Drop przedmiotów w przedziale: 30lvl - 90lvl
Wymagany poziom: 30
Dostępny Boss: Ognisty Król (x10, resp: 5min)
Dostępny Metin: Metin Morderstwa (x10, resp: 5min)
Drop przedmiotów w przedziale: 30lvl - 90lvl
Wymagany poziom: 30
Dostępny Boss: Drzewo Duchów (x10, resp: 5min)
Dostępny Metin: Metin Jeon-Un (x10, resp: 5min)
Drop przedmiotów w przedziale: 30lvl - 90lvl
Wymagany poziom: 75
Dostępny Boss: Generał Yoghan (x20, resp: 5min.)
Dostępny Metin: Metin Jeon-Un (x10, resp: 5min.)
Dostępny Elitarny Boss: Beran Setao (x3, resp: 1godz.)
Drop przedmiotów w przedziale: 65lvl - 125lvl
Wymagany poziom: 100
Dostępny Boss: Arges (x20, resp: 5min.)
Dostępny Metin: Metin Cyklopów (x20, resp: 5min.)
Dostępny Elitarny Boss: Polifem (x3, resp: 1godz.)
Drop przedmiotów w przedziale: 90lvl - 150lvl
Wymagany poziom: 125
Dostępny Boss: Rakszas (x10, resp: 5min.)
Dostępny Metin: Metin Mantykor (x10, resp: 5min.)
Dostępny Elitarny Boss: Martyaxwar (x3, resp: 1godz.)
Drop przedmiotów w przedziale: 110lvl - 170lvl
Wymagany poziom: 150
Dostępny Boss: Mroźny Książe (x10, resp: 10min.)
Dostępny Metin: Metin Lodu (x10, resp: 10min.)
Dostępny Elitarny Boss: Mroźny Generał(x3, resp: 2godz.)
Drop przedmiotów w przedziale: 120lvl - 180lvl
Wymagany poziom: 170
Dostępny Boss: Ognisty Książe (x10, resp: 10min.)
Dostępny Metin: Metin Ognia (x10, resp: 10min.)
Dostępny Elitarny Boss: Ognisty Generał(x3, resp: 2godz.)
Drop przedmiotów w przedziale: 120lvl - 180lvl
Lokacje specjalne to dodatkowe mapy wykorzystywane do pobocznych aktywności.
Na Mapie Wypraw znajdziecie NPC, dzięki którym dostaniecie się na wszystkie możliwe wyprawy. Dodatkowo znajdziecie tutaj handlarzy czy NPC od różnych systemów jak Alchemik, Theowahdan itd.
Mapa Zdobywców służy głównie do Górnictwa i Łowienia ryb. Poza tym znajdziecie tutaj również innych NPC jak handlarze, czy NPC od różnych systemów.
Na Lurii znajdziecie wyprawy zarówno solo jak i grupowe.
Każde z nich nie posiadają limitu wstępu, ale posiadają tak samo jak standardowe mapy - limit poziomowy dropu przedmiotów.
Dostać na wyprawy możecie się z Mapy Wypraw a także przez Panel Wypraw, który dostępny jest w panelu bocznym.
Wymagany poziom: 65
Drop przedmiotów w przedziale: 60 - 110
Typ wyprawy: Solo
Wymagany poziom: 75
Drop przedmiotów w przedziale: 60 - 110
Typ wyprawy: Solo
Wymagany poziom: 100
Drop przedmiotów w przedziale: 100 - 140
Typ wyprawy: Solo
Wymagany poziom: 125
Drop przedmiotów w przedziale: 125 - 160
Typ wyprawy: Solo
Wymagany poziom: 150
Drop przedmiotów w przedziale: 150- 180
Typ wyprawy: Solo
Wymagany poziom: 170
Drop przedmiotów w przedziale: 150- 180
Typ wyprawy: Solo
Minimalny poziom graczy w grupie: 130
Drop przedmiotów w przedziale: 130 - 160
Typ wyprawy: Grupa (min. 3 osoby)
Minimalny poziom graczy w grupie: 150
Drop przedmiotów w przedziale: 150 - 180
Typ wyprawy: Grupa (min. 3 osoby)
Minimalny poziom graczy w grupie: 170
Drop przedmiotów w przedziale: 150 - 180
Typ wyprawy: Grupa (min. 3 osoby)
Po ukończeniu każdej z wypraw solo będziecie mogli ją od razu powtórzyć, bez konieczności wracania do NPC.
Na każdej wyprawie w miejscu mini-mapy pojawia się panel z informacją o czasie, który spędzamy na wyprawie a także z przyciskiem do powtórzenia wyprawy.
Dodatkowo każdą wyprawę możecie swobodnie opuszczać i na nią wracać bez utraty przepustki, korzystając ze specjalnej opcji "Wróć na Wyprawę" u NPC od danej wyprawy. Czas który możecie spędzić poza wyprawą by ponownie na nią wrócić to 3 minuty.
Zdobycze Luryjczyka to zestaw przedmiotów, które umieszczane są w nowym oknie dostępnym w panelu bocznym.
Zdobyć je można na wiele sposobów, od zabijania bossów, metinów do wykonywania zadań.
Każda ze zdobyczy poza Zaklętą Śmiercią posiada 3 poziomy. Poziom 1 jest poziomem bazowym do zdobycia w grze, natomiast poziom 2 i 3 jest możliwy wyłącznie poprzez crafting u Kowala.
Na serwerze spotkacie System Zwierząt, który pozwoli rozwijać zwierzaka aż do 120 poziomu.
Każdy z graczy otrzymuje możliwość wyboru jednego z trzech zwierzaków wraz z rozpoczęciem gry (po użyciu pieczęci zwierzaka).
Rozwijanie Zwierzaka możliwe jest poprzez używanie Kuponów Zwierzaka, które do zdobycia są z metinów, bossów oraz szkatułek.
Zwierzak posiada 12 umiejętności, 6 do PvP i 6 do PvM.
Bonusy umiejętności prezentują się następująco:
Umiejętność | Bonus umiejętności | Wartość (max. poziom) |
---|---|---|
Żywotność | Maks. PŻ | +4.000 |
Monstrum | Silny przeciwko Potworom | +40% |
Atak Bossów | Silny przeciwko Bossom | +40% |
Moc Metinów | Silny przeciwko Metinom | +40% |
Siła Wypraw | Silny przeciwko Władcom | +40% |
Odporność na Potwory | Odporność przeciwko Potworom | +40% |
Strzała Ludzi | Silny przeciwko Ludziom | +40% |
Zwiększony Atak | Wartość Ataku | +400 |
Magiczny Atak | Wartość Magicznego Ataku | +400 |
Szał Umiejętności | Obrażenia Umiejętności | +40% |
Zwiększone Obrażenia | Średnie Obrażenia | +40% |
Odporność Ludzi | Odporność przeciwko Ludziom | +40% |
Inteligencja +28
Odporność na wachlarze +10%
Obrażenia Umiejętności +10%
Odporność na Obrażenia Umiejętności +6%
Wartość Magicznego Ataku +278
Odporność na Trucizny +10%
Silny przeciwko Metinom +19%
Siła +28
Odporność na Miecze +10%
Wartość Ataku +315
Obrona +278
Średnie Obrażenia +13%
Szybkość Ataku +10%
Odporność na Obrażenia 10%
Max PE +1850
Odporność na Strzały +10%
Regeneracja PŻ +10%
Max PŻ +9250
Szansa na odzyskanie PŻ +6%
Silny przeciwko Bossom +19%
Zręczność +28
Odporność na sztylety +10%
Odporność na cios krytyczny +10%
Silny przeciwko ludziom +10%
Szybkość Ruchu +10%
Silny przeciwko Władcom +19%
Max. PŻ +3700
Odporność na dzwony +10%
Silny przeciwko potworom +10%
Odporność na magię +10%
Szansa na przeszywające uderzenie +19%
Szansa na uniknięcie strzały +8%
Witalność +28
Odporność na broń dwuręczną +10%
Szansa na cios krytyczny +19%
Szansa na odbicie ciosu +10%
Szansa na blok ciosu +10%
Szansa na podwójną ilość Yang +19%
Maks. PŻ +14800
Średnie Obrażenia +12%
Silny przeciwko Ludziom +12%
Wartość Ataku +148
Silny przeciwko Bossom +15%
Silny przeciwko Metinom +15%
Obrażenia Umiejętności +15%
Nazwa Rangi | Punkty | Maks. PŻ | Silny Przeciwko Potworom | Silny Przeciwko Ludziom |
---|---|---|---|---|
Przyjazny | 10.000 | 1000 | 1 | 1 |
Dobry | 40.000 | 2000 | 2 | 2 |
Szlachetny | 80.000 | 3000 | 3 | 3 |
Rycerski | 120.000 | 4000 | 5 | 5 |
Bohaterski | 500.000 | 5000 | 6 | 6 |
Cudowny | 1.500.000 | 7000 | 7 | 7 |
Boski | 3.500.000 | 8000 | 8 | 8 |
Zniewalający | 7.500.000 | 10000 | 10 | 10 |
Legendarny | 10.000.000 | 15000 | 15 | 15 |
Legendarne Kamienie możliwe są do wytworzenia u Uriela. Do wytworzenia ich wymagane jest posiadanie dziesięciu KD +9.
W zależności od ilości danego KD, wzrasta szansa na wytworzenie legendarnego KD tego samego typu, przykładowo:
10x KD Witalności +9 = 100% szansy na KD Witalności +10 (legendarne)
5x KD Witalności +9, 3x KD Wojownika +9, 2x KD Ninja +9 = 50% szansy na KD Witalności +10, 30% na KD Wojownika +10, 20% na KD Ninja+10
Szansa na pomyślne wytworzenie legendarnego KD to 75% i wymagane jest do tego trochę Wonów oraz 30x Ognista Dusza.
Nazwa bonusu | Wartość minimalna | Wartość Maksymalna | Talizman | Rękawica |
---|---|---|---|---|
Maks. PŻ | 1.000 | 3.000 | x | ✓ |
Maks. PE | 500 | 1000 | x | ✓ |
Statystyki | 3 | 5 | ✓ | x |
Szybkość Ataku | +8% | +8% | ✓ | x |
Regeneracja PŻ/PE | +10% | +15% | x | ✓ |
Szybkość Zaklęcia | +5% | +10% | ✓ | x |
Szansa na krytyczne uderzenie | +5% | +8% | ✓ | x |
Szansa na przeszywające uderzenie | +5% | +8% | ✓ | x |
Silny przeciwko Ludziom | +5% | +10% | ✓ | x |
Silny przeciwko Diabłom | +5% | +10% | x | ✓ |
Szansa na blok/odbicie ciosów | +3% | +5% | ✓ | x |
Silny przeciwko klasom | +3% | +5% | x | ✓ |
Nazwa bonusu | Wartość minimalna | Wartość Maksymalna |
---|---|---|
Maks. PŻ | 1.000 | 3.000 |
Szansa na spowolnienie | +3% | +5% |
Szybkość Zaklęcia | +5% | +10% |
Szansa na krytyczne uderzenie | +5% | +8% |
Szansa na przeszywające uderzenie | +5% | +8% |
Silny przeciwko Ludziom | +5% | +10% |
Silny przeciwko Diabłom/Nieumarłym | +5% | +10% |
Silny przeciwko Bossom | +3% | +5% |
Silny przeciwko Legendarnym | +3% | +5% |
Silny przeciwko Metinom | +3% | +5% |
Silny przeciwko Władcom | +3% | +5% |
Odporność przeciwko Potworom | +3% | +5% |
Cześć! Witamy Was w prezentacji serwera Luria.pl
Jest to prezentacja drugiej edycji serwera, który przeszedł bardzo wiele zmian, dlatego polecamy szczegółowo się zapoznać ze wszystkimi przedstawionymi elementami rozgrywki.
Poniżej znajdziecie wszystkie najważniejsze daty, które warto zapisać w swoim kalendarzu!
25.08.2023 godz. 18:00
07.08.2023
Maksymalny poziom: 180
Punkty statystyk: 125
6/7 bonus: Brak
Likan: Brak
Smocza Alchemia: dostępna
Szarfy Naramienne: dostępne
Szaty Aury: tak (bez absorpcji)
Item-shop: w większości na stałe
Każdy z gracz na start otrzymuje:
Nieskończone Dodanie/Zmiane bonusu
Nieskończony Eliksir Słońca oraz Księżyca (autopoty)
Konia na 21 poziomie oraz Księgę Przywołania
Wybranego przez siebie (z 3 dostępnych) zwierzaka.
Autobuffa wraz z jego początkowym ekwipunkiem.
Serwer jest z gatunku Easy i staraliśmy się, by ta rozgrywka jak najbardziej go przypominała, jednak nie zabraknie trudniejszych elementów które zatrzymają Was przez dłuższą chwilę.
Doświadczenie (exp) zdobywa się stosunkowo łatwo i maksymalny poziom można bez problemu uzyskać w 1 dzień, pod warunkiem, że posiada się do tego wszelkie możliwe przedmioty, które te doświadczenie pomogą zdobywać.
Na serwerze poza item-shopowym Pierścieniem Doświadczenie, do zdobycia jest możliwy Pierścień zakładany na slot, a jego czas trwania to 1 godzina. Do zdobycia jest on z Kamieni Metin.
Co najważniejsze odnośnie dropu przedmiotu - posiada on ograniczenia poziomowe.
Ze wszystkich bossów, metinów oraz władców będziecie mogli zdobyć przedmioty pod warunkiem, że między poziomem jego, a Waszej postaci jest +/- 30 poziomów różnicy. Różnica poziomowa (czy to 5 czy 30 poziomów) nie wpływa w żaden sposób na ilość możliwych do zdobycia przedmiotów.
Szansę na drop przedmiotów możecie zwiększyć za pomocą Rękawicy Złodzieja (1h) a także Rękawicy Złodzieja (event), która działa jedynie na przedmioty eventowe jak np. Szkatułki Blasku Księżyca. Rękawice Złodzieja możecie zdobyć z Kamieni Metin oraz Skrzyni Lurii.
Ilość Yang na serwerze która dropi jest dość spora. Dodatkowo poza Yangami, do zdobycia w grze są również Sztabki Złota.
Na serwerze znajdziecie 3 waluty
Yangi - standardowa waluta. Jej limit w ekwipunku to 100.000.000.000 Yang.
Wony - waluta, którą można uzyskać poprzez wymianę Yang (1 Won = 1.000.000.000 Yang)
Punkty Osiągnięć - waluta, którą zdobędziecie za zabójstwa bossów, władców a także niszczenie kamieni metin, czy zwiększanie poziomu swojej postaci. Można ją wymienić u Konfucjusza w pierwszym mieście.
Każda z tych 3 walut jest zdatna do handlu za równo między graczami jak i poprzez sklepy offline.
Podgląd aktualnego stanu Waszych walut, a także ich wymiana dostępna jest w dodatkowym oknie na dolnym pasku.
Tabele bonusów 1-5, które możecie dodać w standardowym wyposażeniu mają jedną, stałą wartość.
Na serwerze nie spotkacie również bonusów 6-7.
Nazwa bonusu | Wartość bonusu |
---|---|
Maks. PŻ | +3000 |
Maks. PE | +2000 |
Statystyki | +10 |
Szybkość Ruchu | +8% |
Szybkość Ataku | +8% |
Regeneracja PŻ/PE | +15% |
Szansa na Omdlenie | +8% |
Szansa na Otrucie | +8% |
Szansa na Krytyczne Uderzenie | +10% |
Szansa na Przeszywające Uderz. | +10% |
Silny przeciwko Ludziom | +10% |
Silny przeciwko Diabły/Nieumarłe | +15% |
Szansa na Blok/Odbicie ciosu | +10% |
Odporność na bronie | +15% |
Odporność na magię | +10% |
Punkty Obrony | +75 |
Punkty Ataku | +50 |
Lokacje zwykłe to nic innego jak expowiska.
Na każdej z podanych lokacji działa bonus Silny przeciwko Diabłom
Na wszystkie lokacje teleportacja możliwa jest przez Panel Teleportacji, który w grze uruchamiany jest klawiszem TAB na klawiaturze.
Pod klawiszem X a także w panelu bocznym dostepny jest Panel Teleportacji do Respów, dzięki któremu przeniesiecie się na resp wybranego bossa oraz metina. Bossy/Metiny pojawiaja się +/- 20 kratek od miejsca teleportacji.
Wymagany poziom: 1
Dostępny Boss: Wódz Orków (x10, resp: 5min)
Dostępny Metin: Metin Duszy (x10, resp: 5min)
Drop przedmiotów w przedziale: 15lvl - 75lvl
Wymagany poziom: 30
Dostępny Boss: Dziewięć Ogonów (x10, resp: 5min)
Dostępny Metin: Metin Śmierci (x10, resp: 5min)
Drop przedmiotów w przedziale: 30lvl - 90lvl
Wymagany poziom: 30
Dostępny Boss: Królowa Pająków (x8, resp: 5min)
Dostępny Metin: Pajęcze Jajo (x8, resp: 5min)
Drop przedmiotów w przedziale: 30lvl - 90lvl
Wymagany poziom: 30
Dostępny Boss: Ognisty Król (x10, resp: 5min)
Dostępny Metin: Metin Morderstwa (x10, resp: 5min)
Drop przedmiotów w przedziale: 30lvl - 90lvl
Wymagany poziom: 30
Dostępny Boss: Drzewo Duchów (x10, resp: 5min)
Dostępny Metin: Metin Jeon-Un (x10, resp: 5min)
Drop przedmiotów w przedziale: 30lvl - 90lvl
Wymagany poziom: 75
Dostępny Boss: Generał Yoghan (x20, resp: 5min.)
Dostępny Metin: Metin Jeon-Un (x10, resp: 5min.)
Dostępny Elitarny Boss: Beran Setao (x3, resp: 1godz.)
Drop przedmiotów w przedziale: 65lvl - 125lvl
Wymagany poziom: 100
Dostępny Boss: Arges (x20, resp: 5min.)
Dostępny Metin: Metin Cyklopów (x20, resp: 5min.)
Dostępny Elitarny Boss: Polifem (x3, resp: 1godz.)
Drop przedmiotów w przedziale: 90lvl - 150lvl
Wymagany poziom: 125
Dostępny Boss: Rakszas (x10, resp: 5min.)
Dostępny Metin: Metin Mantykor (x10, resp: 5min.)
Dostępny Elitarny Boss: Martyaxwar (x3, resp: 1godz.)
Drop przedmiotów w przedziale: 110lvl - 170lvl
Wymagany poziom: 150
Dostępny Boss: Mroźny Książe (x10, resp: 10min.)
Dostępny Metin: Metin Lodu (x10, resp: 10min.)
Dostępny Elitarny Boss: Mroźny Generał(x3, resp: 2godz.)
Drop przedmiotów w przedziale: 120lvl - 180lvl
Wymagany poziom: 170
Dostępny Boss: Ognisty Książe (x10, resp: 10min.)
Dostępny Metin: Metin Ognia (x10, resp: 10min.)
Dostępny Elitarny Boss: Ognisty Generał(x3, resp: 2godz.)
Drop przedmiotów w przedziale: 120lvl - 180lvl
Lokacje specjalne to dodatkowe mapy wykorzystywane do pobocznych aktywności.
Na Mapie Wypraw znajdziecie NPC, dzięki którym dostaniecie się na wszystkie możliwe wyprawy. Dodatkowo znajdziecie tutaj handlarzy czy NPC od różnych systemów jak Alchemik, Theowahdan itd.
Mapa Zdobywców służy głównie do Górnictwa i Łowienia ryb. Poza tym znajdziecie tutaj również innych NPC jak handlarze, czy NPC od różnych systemów.
Na Lurii znajdziecie wyprawy zarówno solo jak i grupowe.
Każde z nich nie posiadają limitu wstępu, ale posiadają tak samo jak standardowe mapy - limit poziomowy dropu przedmiotów.
Dostać na wyprawy możecie się z Mapy Wypraw a także przez Panel Wypraw, który dostępny jest w panelu bocznym.
Wymagany poziom: 65
Drop przedmiotów w przedziale: 60 - 110
Typ wyprawy: Solo
Wymagany poziom: 75
Drop przedmiotów w przedziale: 60 - 110
Typ wyprawy: Solo
Wymagany poziom: 100
Drop przedmiotów w przedziale: 100 - 140
Typ wyprawy: Solo
Wymagany poziom: 125
Drop przedmiotów w przedziale: 125 - 160
Typ wyprawy: Solo
Wymagany poziom: 150
Drop przedmiotów w przedziale: 150- 180
Typ wyprawy: Solo
Wymagany poziom: 170
Drop przedmiotów w przedziale: 150- 180
Typ wyprawy: Solo
Minimalny poziom graczy w grupie: 130
Drop przedmiotów w przedziale: 130 - 160
Typ wyprawy: Grupa (min. 3 osoby)
Minimalny poziom graczy w grupie: 150
Drop przedmiotów w przedziale: 150 - 180
Typ wyprawy: Grupa (min. 3 osoby)
Minimalny poziom graczy w grupie: 170
Drop przedmiotów w przedziale: 150 - 180
Typ wyprawy: Grupa (min. 3 osoby)
Po ukończeniu każdej z wypraw solo będziecie mogli ją od razu powtórzyć, bez konieczności wracania do NPC.
Na każdej wyprawie w miejscu mini-mapy pojawia się panel z informacją o czasie, który spędzamy na wyprawie a także z przyciskiem do powtórzenia wyprawy.
Dodatkowo każdą wyprawę możecie swobodnie opuszczać i na nią wracać bez utraty przepustki, korzystając ze specjalnej opcji "Wróć na Wyprawę" u NPC od danej wyprawy. Czas który możecie spędzić poza wyprawą by ponownie na nią wrócić to 3 minuty.
Zdobycze Luryjczyka to zestaw przedmiotów, które umieszczane są w nowym oknie dostępnym w panelu bocznym.
Zdobyć je można na wiele sposobów, od zabijania bossów, metinów do wykonywania zadań.
Każda ze zdobyczy poza Zaklętą Śmiercią posiada 3 poziomy. Poziom 1 jest poziomem bazowym do zdobycia w grze, natomiast poziom 2 i 3 jest możliwy wyłącznie poprzez crafting u Kowala.
Na serwerze spotkacie System Zwierząt, który pozwoli rozwijać zwierzaka aż do 120 poziomu.
Każdy z graczy otrzymuje możliwość wyboru jednego z trzech zwierzaków wraz z rozpoczęciem gry (po użyciu pieczęci zwierzaka).
Rozwijanie Zwierzaka możliwe jest poprzez używanie Kuponów Zwierzaka, które do zdobycia są z metinów, bossów oraz szkatułek.
Zwierzak posiada 12 umiejętności, 6 do PvP i 6 do PvM.
Bonusy umiejętności prezentują się następująco:
Umiejętność | Bonus umiejętności | Wartość (max. poziom) |
---|---|---|
Żywotność | Maks. PŻ | +4.000 |
Monstrum | Silny przeciwko Potworom | +40% |
Atak Bossów | Silny przeciwko Bossom | +40% |
Moc Metinów | Silny przeciwko Metinom | +40% |
Siła Wypraw | Silny przeciwko Władcom | +40% |
Odporność na Potwory | Odporność przeciwko Potworom | +40% |
Strzała Ludzi | Silny przeciwko Ludziom | +40% |
Zwiększony Atak | Wartość Ataku | +400 |
Magiczny Atak | Wartość Magicznego Ataku | +400 |
Szał Umiejętności | Obrażenia Umiejętności | +40% |
Zwiększone Obrażenia | Średnie Obrażenia | +40% |
Odporność Ludzi | Odporność przeciwko Ludziom | +40% |
Inteligencja +28
Odporność na wachlarze +10%
Obrażenia Umiejętności +10%
Odporność na Obrażenia Umiejętności +6%
Wartość Magicznego Ataku +278
Odporność na Trucizny +10%
Silny przeciwko Metinom +19%
Siła +28
Odporność na Miecze +10%
Wartość Ataku +315
Obrona +278
Średnie Obrażenia +13%
Szybkość Ataku +10%
Odporność na Obrażenia 10%
Max PE +1850
Odporność na Strzały +10%
Regeneracja PŻ +10%
Max PŻ +9250
Szansa na odzyskanie PŻ +6%
Silny przeciwko Bossom +19%
Zręczność +28
Odporność na sztylety +10%
Odporność na cios krytyczny +10%
Silny przeciwko ludziom +10%
Szybkość Ruchu +10%
Silny przeciwko Władcom +19%
Max. PŻ +3700
Odporność na dzwony +10%
Silny przeciwko potworom +10%
Odporność na magię +10%
Szansa na przeszywające uderzenie +19%
Szansa na uniknięcie strzały +8%
Witalność +28
Odporność na broń dwuręczną +10%
Szansa na cios krytyczny +19%
Szansa na odbicie ciosu +10%
Szansa na blok ciosu +10%
Szansa na podwójną ilość Yang +19%
Maks. PŻ +14800
Średnie Obrażenia +12%
Silny przeciwko Ludziom +12%
Wartość Ataku +148
Silny przeciwko Bossom +15%
Silny przeciwko Metinom +15%
Obrażenia Umiejętności +15%
Nazwa Rangi | Punkty | Maks. PŻ | Silny Przeciwko Potworom | Silny Przeciwko Ludziom |
---|---|---|---|---|
Przyjazny | 10.000 | 1000 | 1 | 1 |
Dobry | 40.000 | 2000 | 2 | 2 |
Szlachetny | 80.000 | 3000 | 3 | 3 |
Rycerski | 120.000 | 4000 | 5 | 5 |
Bohaterski | 500.000 | 5000 | 6 | 6 |
Cudowny | 1.500.000 | 7000 | 7 | 7 |
Boski | 3.500.000 | 8000 | 8 | 8 |
Zniewalający | 7.500.000 | 10000 | 10 | 10 |
Legendarny | 10.000.000 | 15000 | 15 | 15 |
Legendarne Kamienie możliwe są do wytworzenia u Uriela. Do wytworzenia ich wymagane jest posiadanie dziesięciu KD +9.
W zależności od ilości danego KD, wzrasta szansa na wytworzenie legendarnego KD tego samego typu, przykładowo:
10x KD Witalności +9 = 100% szansy na KD Witalności +10 (legendarne)
5x KD Witalności +9, 3x KD Wojownika +9, 2x KD Ninja +9 = 50% szansy na KD Witalności +10, 30% na KD Wojownika +10, 20% na KD Ninja+10
Szansa na pomyślne wytworzenie legendarnego KD to 75% i wymagane jest do tego trochę Wonów oraz 30x Ognista Dusza.
Nazwa bonusu | Wartość minimalna | Wartość Maksymalna | Talizman | Rękawica |
---|---|---|---|---|
Maks. PŻ | 1.000 | 3.000 | x | ✓ |
Maks. PE | 500 | 1000 | x | ✓ |
Statystyki | 3 | 5 | ✓ | x |
Szybkość Ataku | +8% | +8% | ✓ | x |
Regeneracja PŻ/PE | +10% | +15% | x | ✓ |
Szybkość Zaklęcia | +5% | +10% | ✓ | x |
Szansa na krytyczne uderzenie | +5% | +8% | ✓ | x |
Szansa na przeszywające uderzenie | +5% | +8% | ✓ | x |
Silny przeciwko Ludziom | +5% | +10% | ✓ | x |
Silny przeciwko Diabłom | +5% | +10% | x | ✓ |
Szansa na blok/odbicie ciosów | +3% | +5% | ✓ | x |
Silny przeciwko klasom | +3% | +5% | x | ✓ |
Nazwa bonusu | Wartość minimalna | Wartość Maksymalna |
---|---|---|
Maks. PŻ | 1.000 | 3.000 |
Szansa na spowolnienie | +3% | +5% |
Szybkość Zaklęcia | +5% | +10% |
Szansa na krytyczne uderzenie | +5% | +8% |
Szansa na przeszywające uderzenie | +5% | +8% |
Silny przeciwko Ludziom | +5% | +10% |
Silny przeciwko Diabłom/Nieumarłym | +5% | +10% |
Silny przeciwko Bossom | +3% | +5% |
Silny przeciwko Legendarnym | +3% | +5% |
Silny przeciwko Metinom | +3% | +5% |
Silny przeciwko Władcom | +3% | +5% |
Odporność przeciwko Potworom | +3% | +5% |